ת"א סגרה בגבוה היומי: המעו"ף עלה ב-0.37%, ביוליין וקולפלנט בלטו

סוכנות S&P העלתה את תחזית דירוג האשראי של ארה"ב ל"יציבה" מ"שלילית" והשווקים בעולם מגיבים בחיוב. המחזור עלה על מיליארד שקל
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המסחר באחד העם נסגר בעליות שערים שסגרו בגבוה היומי לאחר שסוכנות S&P העלתה את תחזית דירוג החוב של ארה"ב ל"יציבה" מ"שלילית", מה שהקפיץ תוך דקות את החוזים בוול סטריט לעלייה של 0.6% לעומת 0.2% לפני הפירסום. בעקבות החדשות הטובות נרשמות גם עליות חדות יותר בבורסות אירופה, כאשר מדד הדאקס עולה ביותר מ-1%.

בסיום המסחר עלה מדד המעו"ף 0.37% לרמה של 1237 נק', מדד ת"א 75 הוסיף 0.15% ומדד הבנקים סגר בעליות של 0.2%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.012 מיליארד שקל.

בין המניות שבלטו היום נציין את מניית קולפלנט -1.31% קולפלנט 52.9 -1.31% קולפלנט בסיס:53.6 פתיחה:53.6 גבוה:54 נמוך:52.6 תמורה:116,588 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-9.45% זאת לאחר שקיבלה אישור רגולטורי לפטנט מרכזי. ביוליין קפצה 10.3%. מניית אלוני חץ -1.57% אלוני חץ 3,637 -1.57% אלוני חץ בסיס:3,695 פתיחה:3,708 גבוה:3,708 נמוך:3,626 תמורה:24,292,406 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 0.9% לאחר שהשלימה גיוס בהיקף כספי של 232 מיליון שקלים. עוד נציין את מניית בזן +2.48% בזן 169.6 +2.48% בזן בסיס:165.5 פתיחה:166.3 גבוה:170.9 נמוך:166.1 תמורה:21,720,573 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שקפצה 2.65%. בצד השלילי בלטה מניית טאואר -0.76% טאואר 11,710 -0.76% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,840 גבוה:11,840 נמוך:11,610 תמורה:47,707,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם ירידה של 2.9% ו רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.7% על רקע ההמתנה להחלטות בעניין יצוא הגז.

היום פירסם את הפרוטוקולים מישיבתה האחרונה של הוועדה המונטירית, בה הוחלט להפחית את הריבית במשק פעם נוספת תוך כשבועיים לרמה של 1.25%. חברי הוועדה המונטרית ציינו שם בין היתר כי צעדי מיסוי נוספים על הנדל"ן ימתנו את מחירי הדירות.

המסחר בשוק המקומי המשיך להיות מושפע מההערכות שפירסם אתמול בנק ישראל ולפיהן יהיה צורך בהעלאות מסים נוספות על מנת לעמוד ביעדי הגירעון גם בשנים 2015-2016. העמדה של הבנק המרכזי שונה מהצהרותיו של שר האוצר, לפיד, בעת שהגיש את התקציב לפיהן הלחץ על הציבור הישראלי והצורך בהעלאות המס ימשכו רק שנה שנתיים. רפי גוזלן , הכלכלן הראשי של בית ההשקעות IBI, אמר ל-Bizportal כי צפויים סיבוב גזירות נוסף שיהיה אגרסיבי.

שותפויות הגז נפט הגדולות נסחרו במגמה שלילית, והמשקיעים ממשיכים לעקוב בעצבנות אחרי פירסום ההחלטות הסופיות בעניין ייצוא הגז מישראל, נתון שכל עוד הוא לא ברור נמנעת חברת וודסייד האוסטרלית מלסגור את העסקה במסגרתה היא אמורה להיכנס כמשקיעה בכ-30% מפרויקט "לוויתן".

נזכיר כי בתחילת החודש נתן מנכ"ל וודסייד מעין אולטימטום כשאמר כי בדעתו לקבל החלטה ביחס להשקעה זו תוך מספר שבועות ולא תוך מספר חודשים. בינתיים נובל ודלק התחילו בסופ"ש את הקידוחים בבלוק 12 שבקפריסין.

עסקת הענק עליה דווח ביממה האחרונה ולפיה תרכוש גוגל את חברת WAZE בתמורה ל-1.3 מיליארד דולר, מפיחה תקווה וגאווה בהיי טק הישראלי. העסקה צפויה להזרים לקופת המדינה כמיליארד שקל וגם לכיסם של יזמיי ובעלי החברה שפיתחה אפליקציית ניווט חברתית בה משתמשים כ-50 מיליון נהגים ברחבי העולם.

המסחר בעולם

בורסות אירופה עברו להיסחר בעליות לאחר עדכון תחזית דירוג האשראי של ארה"ב. מדד הדאקס הגרמני בולט בעליות שערים של 1.1%.

בורסות אסיה סגרו את יום המסחר במגמה חיובית, בהובלתן מדד הניקיי היפני שטס ב-5%. זאת, לאחר שקרן הפנסיה של ממשלת יפן הנחשבת לגדולה בעולם מסרה כי תסיט כספים משוק האג"ח אל שוק המניות. בנוסף, עודכן כלפי מעלה נתון צמיחת התמ"ג ברבעון הראשון והצביע על צמיחה שנתית של 4.1% לעומת האומדן הקודם שהיה לצמיחה של 3.5%. הבורסה של סין סגורה היום לרגל חג.

בוול סטריט מאותתים החוזים העתידיים על עליות של כ-0.6% בפתיחת שבוע המסחר. לפני העלאת תחזית דירוג החוב ל"חציבה" נסחרו החוזים בעליות של 0.2% בלבד. גם ביום ו' נרשמו עליות נאות בוול סטריט לאחר שנתוני התעסוקה העידו על התווספות של 175 אלף משרות חדשות, אך גם על עלייה קלה בשיעור האבטלה ל-7.6%.

מניות במרכז

שותפות פטרוטקס יהש 0% פטרוטקס יהש 198.6 0% פטרוטקס יהש בסיס:198.6 פתיחה:198.6 גבוה:198.6 נמוך:198.6 תמורה:10,724 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע כוונתה לגייס הון נוסף, זאת על ידי חלוקת כתבי למחזיקים ללא תמורה, כך שמימושן צפוי להגדיל את קופת השותפות ב-20 מיליון שקל. לידיעה המלאה

ביוליין -0.93% ביוליין 381.7 -0.93% ביוליין בסיס:385.3 פתיחה:385 גבוה:385 נמוך:381 תמורה:195,058 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שהודיעה כי תמסחר תרופה לצהבת בשת"פ עם CTTQ הסינית. על פי ההסכם, ביוליין תקבל תשלוםים כנגד עמידה באבני דרך, רגולציה ומסחור בסך כולל של כ-30 מיליון דולר. ביוליין תמסחר תרופה לצהבת

השותפויות המחזיקות בזכויות בפרויקט "לוויתן", דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רשמו ירידות על רקע הציפייה לפירסום ההחלטות ביחס לשיעור יצוא הגז הטבעי מישראל, כאשר ברקע האולטימטום שהציב מנכ"ל וודסייד בתחילת החודש לפיו הוא מצפה להחלטה תוך מספר שבועות ולא תוך מספר חודשים.

{אידיבי אחזקות} ואגרות החוב שלה ושל התממשו לאחר העליות שנרשמו בהן אתמול, על רקע החלטת השופט אמש לאפשר לנוחי דנקנר את המשך השליטה בקונצרן לפחות לחודשיים וחצי הקרובים, במטרה לאפשר לו למצות את האפשרות למכירת כלל . בתוך כך, נציין כי אידיבי פיתוח הודיעה כי היא זונחת את הניסיון לקדם את מכירת כלל עסקי ביטוח +1.68% כלל עסקי בי 6,481 +1.68% כלל עסקי ביטוח בסיס:6,374 פתיחה:6,375 גבוה:6,481 נמוך:6,375 תמורה:6,268,812 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ל{כור} בדרך של עסקת בעלי עניין לאור החלטת ביהמ"ש בנושא. לידיעה המלאה

מניית אלוני חץ -1.57% אלוני חץ 3,637 -1.57% אלוני חץ בסיס:3,695 פתיחה:3,708 גבוה:3,708 נמוך:3,626 תמורה:24,292,406 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע גיוס הון מוצלח שביצעה חברת הנדל"ן המניב, במסגרתו תנפיק מניות וכתבי אופציה בהיקף כספי של 232.5 מיליון שקל. לידיעה המלאה


כיל -1.31% כיל 1,433 -1.31% כיל בסיס:1,452 פתיחה:1,465 גבוה:1,470 נמוך:1,426 תמורה:46,190,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תחלק עד 45 מיליון דולר כתגמול לעובדיה בארץ ובחו"ל. המנכ"ל, סטפן בורגס : "עלינו לאמץ השקפה גלובלית, ולטפח שותפות מלאה בין כלל העובדים". כיל מתגמלת את עובדיה
תגובות לכתבה(102):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 81.
    סינמה יהש-מה איתה???מרוסק חזק בפנים.
    אובד עצות??!! 11/06/2013 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בה כמעט מסחר הכי קרוב ל0.מה יהיה תגידו לי???
    סגור
  • 80.
    תעודות etf
    f15 10/06/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן ניתן למצוא תעודות סל ETF כפול 3 תודה
    סגור
  • 79.
    מי ששמח היום יבכה מחר
    co007 10/06/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    4 7
    לפי אירופה שעומדת לסיים בצד האדום. נראה שארה"ב תאמץ בסוף היום את הצבע האדום..... :-))
    סגור
  • אתה באמת לא עילוי בשוק ההון
    עילוי ירוק 10/06/2013 19:37
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אולי תלך לעבוד בכינרת כי זה הדבר היחידי שיורד היום בשוק.
    סגור
  • אתה קוראלעצמךעילוי אתה בלון נפוח מלא בחרא וקש תתפוצץ
    לך תמכור קרח 10/06/2013 20:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מאוד בקרוב וכל החרא ינזל עליך על הכלכלן הברוקר והדחליל חבורה של מטומטמים חסרי חוט שדרה.
    סגור
  • חחחחח איפה 1176? לוזר חחח 1300 מתקרב (ל"ת)
    דחלילון 10/06/2013 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 78.
    הבנקים והמוסדיים עשו קרטל ביניהם בבורסת תל אביב
    משה ששון ישר 10/06/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא טיפש!!!! כל הבנקים והמוסדים משתמשים באותה תוכנה של מסחר קרי אותה "מכונה" ודוחקים רגלי החוצה הבנקים והמוסדיים פועלים בצורה בלתי חוקית יש לי זכות מלאה להתפרנס בבורסת תל אביב בכבוד רב אם לא יפסיקו אני אפנה למשטרה!!! אני סוחר מספר 1 ויש לי זכות מלאה להרוויח לחמי והרבה מכך בבורסת תל אביב זו אינה בושה אתם מרתיחים את דמי!! מספיק!!!
    סגור
  • 77.
    הבנקים והמוסדיים עשו קרטל ביניהם בבורסת תל אביב
    משה ששון ישר 10/06/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא טיפש!!!! כל הבנקים והמוסדים משתמשים באותה תוכנה של מסחר קרי אותה "מכונה" ודוחקים רגלי החוצה הבנקים והמוסדיים פועלים בצורה בלתי חוקית יש לי זכות מלאה להתפרנס בבורסת תל אביב בכבוד רב אם לא יפסיקו אני אפנה למשטרה!!! אני סוחר מספר 1 ויש לי זכות מלאה להרוויח לחמי והרבה מכך בבורסת תל אביב זו אינה בושה אתם מרתיחים את דמי!! מספיק!!!
    סגור
  • 76.
    די עם המניפולציות בבורסת תל אביב!!!!
    משה ששון ישר 10/06/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    די לא לאפשר להרוויח כאן!!! אתם מרתיחים את דמי!!!!!!
    סגור
  • 75.
    דיי עם המניפולציות!!!!!די לא לאפשר לי להרוויח!!!!! (ל"ת)
    משה ששון ישר 10/06/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 74.
    לאנו היקרה
    איציק והחברים 10/06/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בליבי צער רב על היותך אלמנה! יחד עם זאת, אני שמח על דבקותך בחיים, ובניה ותמיכה בדור המשך כה מכובד ואליטיסטי! מצדיע לך ממרום דרגתי! עלו והצליחו וישמרכם היושב במרומים!
    סגור
  • 73.
    לא אפרסם שמו אבל כנסו ותקבלו:
    יניב כהן מבית השקעות 10/06/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין להיות בימים הקרובים במניות דלק רכב,פלוריסטם,הפניקס, כלל ביטוח,דסק"ש, רמי לוי. יש להיות בפועלים,דיסקונט ,לאומי, יואל,הבנלאומי,ארפורט.עזראעלי
    סגור
  • בדיוק הפוך!!!
    משה ששון ישר 10/06/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פניקס מחר טסה ל 17 שח למנייה!!!
    סגור
  • 72.
    ניכנסים ביקושים רבים..משהו מתחמם (ל"ת)
    בבילון 10/06/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 71.
    רציתי להגיד לך תודה על מכירת 100,000 ש"ח פניקס בזמן (ל"ת)
    אמיר לשרון 10/06/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    לאנו
    איציק והחברים 10/06/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)ווהאו ! איזו נבחרת תותחית! אולי בקרוב נחשוף את ה 100שלנו והנבחרת האישית ע"מ לא להתבייש לידכם,,! ב)אני בעד נקיון כללי כולל(כולי כי"ל)כמו שרשמו מספר בנות! ג)מה הרע במס אפילו גבוה הרבה יותר! לא יהיה רע להרוויח מליארד שקלים ולשלם 900 מ, מס!
    סגור
  • הנבחרת שלכם מעולה זה בטוח.
    אנו' 10/06/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התחלתי לצמצם החזקות. בנבחרת שלנו יש עוד כמה .כולל אנליסטית (אשת הבן) ועוד. כיל מהווה הכנסה קבועה בזכות הדיבידנד והיו שנים שהם נתנו הרבה.אצמצם בהדרגה. לי זה חשוב כי זה מקור הכנסה די טוב בשבילי שעוזר לי וגם לילדים (אני אלמנה) אני לא שאננה.
    סגור
  • 69.
    מכרתי את הזבלות פניקס בעליה,ודלק רכב,קניתי פועלים-ששון (ל"ת)
    לאיתן 10/06/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 68.
    לבבר 70 שנה
    מוכר הליכונים 10/06/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בבר מה קורה? נתת את המילה שלך שאתה קונה ממני הליכון חדש. לאן נעלמת?
    סגור
  • הכיוון שלו נכון- אבל יתכן שהקדים קצת את התחזית
    אנו' 10/06/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אל תטחן לו את הלב
    סגור
  • 67.
    דניאל החזקות-ג'רוזלם
    משקיע בזמנים קשים 10/06/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המיזוג אושר. יש לבדוק את המנייה וחכם היום משקיע ולא עוד חודש או חודשיים.
    סגור
  • 66.
    לאט אבל בטוח 1235 היום המשך טיפוס למעלה המלצה להיום
    כלכלן 10/06/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היא שופרסל הזדמנות קניה מצוינת לארה"ב מקדונלדס ירדה חזק בחודש האחרון היא תתקן חזרה אפסייד 10 אחוז
    סגור
  • תודה על ההמלצה קניתי היום את מקדונלדס מחר קונה שופרסל (ל"ת)
    ברוקר 10/06/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    איך הרסו את הבורסה בארץ -- לא כדאי להשקיע | (ל"ת)
    הכל בכספית | 10/06/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 64.
    שוק ההון בורסה
    אבנר 10/06/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקרוב הבורסה בלי אפשרות לסחור בשורט ההעתק מדויק מהאירופאים
    סגור
  • 63.
    חוץ מכדורגל אני מבין במניית יואל הכי חזקה בשוק-קנו תרוו (ל"ת)
    דור מיכה 10/06/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    נא לבדוק דניאל החזקות
    דניאל החזקות 10/06/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתמול שער 66 היום 86 מחר... תוך חודש שער 270
    סגור
  • 61.
    קנו כלל תעשיות,פועלים,ומגדל,לא פניקס,לא פלוריסטם,לא בבי (ל"ת)
    איתן 10/06/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 60.
    אל תיגעו בפניקס ודלק רכב,וכלל ביטוח (ל"ת)
    איתן 10/06/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 59.
    רק ביו לייט ומיקרומדיק! חכו ותראו! (ל"ת)
    רונן 10/06/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 58.
    משהו יודע מה קורה עם חבס לאחר ישיבת האג"ח (ל"ת)
    המחבסן 10/06/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    דניאל השלד התמזג
    avi 10/06/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזדמנות שער 80 דברו איתי עוד חודש בשכר 220
    סגור
  • 56.
    צדקו שאמרו להתרחק מרמי לוי, וטוב שהתפטרנו. (ל"ת)
    אבי דקל 10/06/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    ראו:דניאל החזקות
    שימי 10/06/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הולכת לעוף
    סגור
  • 54.
    יאיר - במקום להעלות מיסים תמכור יותר גז לחו"ל
    רמי 10/06/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותפסיק לעדאת מה דאתה עושה כי הדבר היחיד שאתה עושה זה אינפלציה
    סגור
  • 53.
    המשך
    איציק והחברים 10/06/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקומבינה פשוטה והיא מבוצעת גם במדעי החברה והרפואה ואף במדוייקים! (גם אנו תפסנו טרמפ ענק!) בכלכלה נכנה אותה: 20 100 50 ! לקחו שוק מוכה וחבול בשער ממוצע 20! הריצו אותו על ריק,,, עד 100,,,! והופה,,,,,משחררים ומגיעים ל 50 ושם בולמים,,,! הרויחו הגנבים מ20 ל 50 ,,,יופי,,,פשוט וקל! ראו הוזהרתם! יום טוב!
    סגור
  • 52.
    איפה המבינה מה התכניות השבוע אם להמתין או לא ואז מה כן (ל"ת)
    מאיר 10/06/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    פניקס למעלהההההההההה לשער 1599
    פניקס =1600 10/06/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אני בפניקס משער 1500 חברה סופר טובה ככלל כל חברות הביטוח שוות הרבה יותר בפועל פניקס שווה לפחות 9 מיליארד שח מגדל 15 מיליארד שח טוסי כבררררררררררררררר למעלה פניקססססססססססססססס
    סגור
  • 50.
    איטיגיאיי מכירות ברבעון 2 מיליון נסחרת בשווי מגוחך של
    שון 10/06/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    25 מיליון פוטנציאל אדיר למאות %%%% תתעוררו בדוק
    סגור
  • 49.
    המשך
    אציק והחברים 10/06/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי מוסכם על כל הכלכלנים שהכלכלות לא השתפרו מאז 2009! אפילו נסוגו לדעת רבים וטובים! אבל אצל היאנקים שהובסו בקוריאה, וייטנאם ועוד,,!לא נותנים לעובדות לבלבלם!
    סגור
  • 48.
    אל תיגעו בחברות ביטוח לא כלל לא פניקס,לא מגדל-יזומברו (ל"ת)
    שוקי 10/06/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שקרןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    בזק=600 10/06/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל חברות הביטוח חייבות טיסה למעלההההההההההההההההההההההההההה שווי שוק שלהן נמוך מאוד! כולם יודעים היטב שחברות הביטוח מסתירות את רווחיהן האמיתי מעליהום ציבורי!!! אז דיי לעצור את השוק!!!!
    סגור
  • שקרן!!!
    בזק=600 היום!!!!!! 10/06/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברה בלי מיניפולציות!!! כולם יודעים היטב של כל חברות הביטוח נסחרות הרבה פחות מערכן האמית הן פניקס ששווה לפחות 10 מיליארד שח והן מגדל והראל ששות לפחות 20 מיליארד שח נהנות מהכנסה קבועה דרך פנסיה חובה!!! שמבחיתן כמו "הדפסת כסף" =פנסיה חובה עבור חברות הביטוח אז די מספיק תאפשרו לחברות האלה כולל פניקס לעלות חזק למעלה במיידי כי זה האמת!!!!
    סגור
  • 47.
    תודות לשרון על הוצאותינו מפניקס דלק רכב ,פלוריסטם (ל"ת)
    אפרים 10/06/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    הבנקים יעברו לירוק -לקנות בעיקר פועלים (ל"ת)
    רוני 10/06/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 45.
    לא יאומן כי יסופר איזו בורסה " יציבה" (ל"ת)
    יעל 10/06/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    הבורסה עומדת? ככה רוצים השחקנים ומה עושים בנידון כלום (ל"ת)
    לילי 10/06/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 43.
    המשך
    איציק והחברים 10/06/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון לעכשיו בארץ ניראה שאין כח או אין רצון "לטפל" בשוק! ראו את מניות הבנקים העזובות לנפשן,,,,!
    סגור
  • 42.
    מורידים בנקים כדי להוריד מעו"ף איפה לבנון? (ל"ת)
    צילי 10/06/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    לאנו החביבה
    איציק והחברים 10/06/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)מקווה שאת ,הפוסט, מומחית הקוביה ועו"ד מרגישים בטוב ועושים חייל!
    סגור
  • תודה -נשתדל להצליח
    אנו' 10/06/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. העו"ד גם כלכלן, למומחית יש אח תאום מהנדס ביו רפואי,מהנדס תעשיה וניהול וגם בוגר מינהל עסקים. 2. המסקנות שלנו הם לבדוק את המניות ולא לרוץ לפי העדר ניתן להצליח ולהרויח 50% אפילו במניות קטנות לדוגמא סינרג'י כבלים. שמצבה היה גרוע והצליחו לשפרו. 3. אסור להיות שאננים.
    סגור
  • 40.
    אבוג'ן
    חקלאי 10/06/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ממשיכים צפונה. האם משהו מתבשל?
    סגור
  • 39.
    צריך לשים תמרור של כיכר שלשה חיצים מסתובבים סביב עצמם (ל"ת)
    דודו 10/06/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    סינמה יהש מה איתה -ניכנס מסחר או לא???
    אחד שאכל סרט רע! 10/06/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלך הכסף!
    סגור
  • הלך הכסף
    אי 10/06/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חילקו לך את האין כסף ב20 כדי שגם תראה שהלך הכסף
    סגור
  • מישהו מנצל את השער וקונה..משהו מתבשל סבלנות (ל"ת)
    ל38 10/06/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    שר אוצר וראש ממשלה שלא אכפת להם מה נעשה בשוק ההון
    קובי 10/06/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריכים ללכת הביתה זו קדנציה אחרונה לשניהם
    סגור
  • 36.
    בורסה שעומדת במקום כל כך הרבה זמן צריכה להיסגר (ל"ת)
    טל 10/06/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 35.
    סימנים למימוש בסוף היום
    שמואל 10/06/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש נסיון לאסוף תעודות סל בחסר מכינים את הקרקע למימוש בסוף היום
    סגור
  • 34.
    שוק ההון
    אזרח 10/06/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הדבר הראשון ששר האוצר חייב לטפל זה בשוק ההון שהוא מכוון והפתרון הראשון שהוא חייב לעשות וליישם מה שהאירופאים עשו זה ביטול אפשרות שורטים.ואז כולם ייראו איך הציבור יחזור לבורסה וכל הנוכלים למינהם יעלמו
    סגור
  • ביטול שורטים אינו פתרון. הסיבות ששוק ההון רדום הם
    אנו' 10/06/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מגוונות מס 25%, ריבית נמוכה , בעוד ששוק הנדלן הניב תשואה טובה יותר ואף פטורה ממס. גב' לבנון מעוניינת רק בבונוסים ובעמלות היא מתכוונת להפוך את הבורסה לקזינו ע"י פקיעה שבועית. ההון ברח מהבורסה ובצדק!
    סגור
  • שורטים אינם מזיקים לבורסה
    שמואל 10/06/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האפשרות לבצע שורטים או לרכוש תעודות סל בחסר מאפשרת למשקיעים שחוששים מירידות להגן על ציק מניות שמוחזק לטווח ארוך לכן חוסר נסיונך בשוק מעיד על עצה לא נבונה
    סגור
  • 33.
    גובוקיט אופציה2 קורה שם משהו (ל"ת)
    150ri 10/06/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    כן אני חוזר אומר רציו ההשקעה הטובה ל 2013 - 2014
    רציו-נל 10/06/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אישור היצוא בשבוע האחרון של יוני. אישור היצוא יכלול הקטנת כמות יצוא מתמר . עיקר היצוא מליוויתן . ב 2013 העליה ברציו תהיה בזכות הגז . הסכמי יצוא , הערכות גל ועוד ב- 2014 נדבר בעיקר על הנפט . יתחיל בסימני הנפט ובעזרת השם - אנשאללה - with GOD bless c ימשיך בגילוי מצבור נפט משמעותיים כל השאר בולשיט
    סגור
  • 31.
    מה אם כותרת שינוי פרסה הרי ברור שזה הולך לקרות
    שלי 10/06/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נערים צעירים משתלטים על הבורסה לא נותנים לה לעלות בגלל משחקי פקיעה לבנון שותקת שר אוצר לא מניד עפעף והמיסים תורמים עוד
    סגור
  • הנה כבר אדום (ל"ת)
    טל 10/06/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 26
    סגור
  • 30.
    איפה הירידות של השור הטיפש חחחח גם היום הולזר קיבל ירוק (ל"ת)
    דחלילון 10/06/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • הירידות כבר כאן אל תהיה מוטרד (ל"ת)
    גבי 10/06/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • לזה אתה קורא עליות אתה צוחק? (ל"ת)
    קובי 10/06/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 29.
    המשך
    איציק והחברים 10/06/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ב) החזקנו שטרי הון של מזרחי 8 ו 9 ! לא היו מווסתות! אבל ניסחרו הרבה מתחת לשווין! בקריסה, נפלו הבנקים קשות , היה איחוד הון בין המניות והשטרי הון! ז"א השטרי הון שניסחרו נמוך עלו לצורך האיחוד,,,,,,!!! ( מזל ופוקס!) ומאז,,,,, הכל הסטוריה,,,,!
    סגור
  • 28.
    איך שאני אוהבת את הכותרות בביזפורטל
    אחת שמפליצה 10/06/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    4 12
    זה התחיל עם "צפי לפתיחה חזקה" תוך מספר דקות זה השתנה ל - "ת"א מחפשת כיוון". מעניין איך זה ייגמר. לא אתפלא אם זה ייגמר בסוף היום עם חברינו הדוב עם השיניים.
    סגור
  • 27.
    חודשים הבורסה לא זזה למה עכשיו תזוז? (ל"ת)
    צילי 10/06/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    עצבני?
    מיכל 10/06/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זהבי עצבני -אף אחד עוד לא עימצבן אותך היום?
    סגור
  • 25.
    המשך למי שמעוניין
    איציק והחברים 10/06/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכספים הראשונים שהירווחנו בקבע, החזקנו במשך חודשיים טרום המפולת 2 דברים הזויים! א)מניית בנק משכנתאות "בניין" שהורצה בפראות על ידי חסידי לובביץ מבני ברק! בצאנס ובפוקס זרקנום לפני שקרסו! (ממש מזל ולא שכל!)
    סגור
  • 24.
    סינמה יהש -מה איתה?? הלך הכסף?? (ל"ת)
    מושקע מאוד מוטרד 10/06/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    שתמשיך לחפש אנחנו כבר מצאנו אין מצב שיעלו את המעו"ף (ל"ת)
    שלי 10/06/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    אל תשתף כאן אף אחד כולם קאקות
    לשרון 10/06/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תיתן ידך לקאקות כאן באתר,הוצאת אנשים בזמן ואפילו מילת תודה קטנה לא קיבלת כמו בבילון ב 4050 ,פניקס 1350 רמילוי ב 18600 ועוד.
    סגור
  • 21.
    אישור צמח בשבוע האחרון של יוני. כל השאר רעש לבן
    רציו-נל 10/06/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ואני ממשיך ואומר כי רציו ה! השקעה הכי טובה בשוק בטווח הנראה לעין. כלומר עד 2015 .
    סגור
  • איש טיפש נולדת ואי טיפש תהיה כל חייך
    אא 10/06/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל שבוע אתה אומר שבוע הבא כבר חצי שנה.
    סגור
  • 20.
    מה עוד צריך לקרות כדי שכולם יבינו שכאן יש נוכלים (ל"ת)
    גל 10/06/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 19.
    תודה רבה שהוצאת אותנו מדלק רכב,ופניקס. גדול !!!! (ל"ת)
    לטומי ושרון 10/06/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    לא לרמי לוי,פניקס,דלק רכב,כן לפועלים,לאומי,דיסקונט (ל"ת)
    שרון 10/06/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 17.
    אחלה תרוץ בגוש
    co007 10/06/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 6
    הראלי ביפן יתמוך בעליות. חחחחחחחחח
    סגור
  • 16.
    המשך
    איציק והחברים 10/06/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ,,,המטורפים דוחפים את החוזים ההזויים! אתייחס בהמשך לשיטה המתמטית, כלכלית ופסיכולוגית פילוסופית שלהם!
    סגור
  • 15.
    מנסה אבל שמים לה רגל ממשלה רוצה רק אקזיט לא שוק הון (ל"ת)
    טל 10/06/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    המשך
    איציק והחברים 10/06/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנו נהנים לקרוא כאן לאחרונה את החברים: שמואל , זקן חכם וליאון ( האם מוצי?) !
    סגור
  • לצערי תחזיותי טרם התממשו
    שמואל 10/06/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות הבטחון הרב בדברים שאני כותב תחזיותי בדבר מימוש אלים טרם התממשו. אך מנסיוני מאז 1976 תמיד הקדמתי לצאת מהשוק וכך ניצלתי מכל המפולות..לעולם לא מימשתי מניות בשיא ומעולם לא הצטערתי תמיד דגלתי באמרה טוב ציפור אחד ביד משתי ציפורים על העץ
    סגור
  • 13.
    בתיאורטי כבר מראים על ירידות לאוצר ןלממשלה לא אכפת (ל"ת)
    אבי 10/06/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    "עליות"? מה זו בדיחה אתם יודעים שזה לא יקרה (ל"ת)
    שלי 10/06/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 11.
    הפתיחה הטובה של השבוע משפיעה גם על יפן
    עילוי ירוק 10/06/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איזה עליות, איזה ירוק בעניים, איזה בורסות חזקות יש לנו תודות לנגידים המבריקים. ראינו אתמול ניסיון לשבור את 1240 בכדי לקפוץ מעל 1250 שלא צלח. אם לא יצליח בקרוב התערבות של הנגיד. הזרים חוזרים לישראל וליפן ומרגישים את זה בעליות היפות.
    סגור
  • 10.
    המשך
    איציק והחברים 10/06/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וסיפור קצר על עצמנו למי שמעוניין להקשיב ובמיוחד לצעירים שבכם!אנו היינו בשנה הראשונה לקבע והחלטנו על "שותפות גורל" וכמובן כספים! היינו 100 חברים ששירתנו ב 2 יחידות מובחרות ועוד 4 סיירות, כולנו קצינים צעירים! יש לציין ששותפות הגורל הפגישה בינינו 7 שנים לפני כפנימיונים בני 14,,,,,!
    סגור
  • לייק!!!! (ל"ת)
    אנו ' 10/06/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    עכשיו הממשלה מנפחת את המניות שם. מבועה לבועה כוחנו עולה
    יפן 10/06/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אצלנו כלכלה מהממת ושקט בגבול הצפון תרחישים טובים לעליות מטאוריות. ובואו נתחיל מבבילון למה? כל סיבה תתאים
    סגור
  • 8.
    בוקר טוב ועוד,,,
    איציק והחברים 10/06/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    2 10
    א)המצב הגוכחי מזכיר את האופוריה המטורפת של 1983 לפני הקריסה של הבנקים שוויסתו עצמם בצורה ניפשעת,,! ב)אנו משוכנעים ב 101 % שאנו צועדים בעיניים פקוחות למצב ש 1983 או 1929 אצל הגויים יהיה מסע נופש בקאריביים,,,,! ג)הסרטן היאנקי מוביל העולם למצב אל חזור,,,,,,!
    סגור
  • שאלת המליון דולר - מתי? (ל"ת)
    אנו ' 10/06/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    סנונית אחת לא מבשרת את האביב . (ל"ת)
    עליות או לא להיות 10/06/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 6.
    מה הקשר
    שמואל 10/06/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין קשר בין התנהגות המשקיעים ביפן להתנהגות בישראל וכך לאקזיט של וייז אין קשר לשום חברה רשומה בישראל התחזית של הכתב לא תתמש ואם תתמש אזי לטווח קצר מאד למה אין הדגשה של דוח בנק ישראל
    סגור
  • 5.
    עליות
    גאון 10/06/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כמו שכתבתי ביום חמישי. מיום א עליות. היום המעוף יעלה מעל 1 אחוז
    סגור
  • 4.
    אפ היו רוצים עליות למה הורידו אתמול בסוף היום? (ל"ת)
    דודו 10/06/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    למה, וכשירד בשבועיים האחרונים כמעט כל יום 3% השפיע?! (ל"ת)
    ליאון 10/06/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    מגמת העלייה לא תימשך. עוד יום של עליות אולי וזהו!!!! (ל"ת)
    היחלשות הדולר 10/06/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    הפחת תקווה או הנשמה מלאכותית?
    אנונימי 10/06/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה הקשר בין מכירת wase לאאר חברות ההיטק? זה לא מחלה מדבקת. העליות לא יחזיקו .
    סגור