הבורסה בת"א התקדמה: המעו"ף הוסיף 0.6%, אידיבי אחזקות קפצה 7.77%

המחזור הסתכם ב-589 מיליון שקל. דנקנר קיבל ארכה של חודשיים וחצי מבית המשפט. טבע טיפסה 2.2% למרות התקלה בצרפת. כיל הובילה את המחזורים הנמוכים כשירדה 0.7%
גרף, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון השבוע בת"א התנהל מתחילתו ועד סופו בעליות. יחד עם זאת מחזור המסחר היה נמוך מאוד, גם בשביל יום ראשון, והסתכם רק ב-589 מיליון שקל. לאחר העליות החדות יחסית בוול סטריט בליל שישי, השוק המקומי לא הצליח להדביק את הפערים. העלייה במניית טבע נרשמו עליות נאות כתוצאה מהארביטראז החיובי איתו חזרה, כשברקע הטעות שגרמה לחילופים בין אריזות של שתי תרופות והדיווחים בצרפת כי אדם שנטל את התרופה הלא נכונה - מת.

בסיום המסחר מדד המעו"ף עלה ב-0.6% לרמה של 1,232 נקודות, מדד ת"א 75 טיפס ב-0.3% ומדד הבנקים עלה רק ב-0.1% לאחר שמוקדם יותר הוביל את העליות. מחזור המסחר הסתכם ב-589 מיליון שקלים.

בין המניות שבלטו היום נציין את מניית טבע שהוסיפה 2.16% בזכות פער חיובי איתו חזרה מניו יורק, כשברקע דווח היום ב'לה פיגארו' כי גבר בן 92 שנטל את תרופת ה-Zopiclone, במקום את ה-furosemide של טבע - מת הלילה. צרפת פתחו בחקירה לבדיקת נסיבות המקרה ויבצעו ניתוח של הגופה.

לחיוב נציין את מניית {אידיבי אחזקות} שזינקה ב-7.77% לאחר הכרעת השופט לתת לדנקנר עוד חודשיים וחצי על מנת לנסות ולממש נכסים בכדי לעמוד בהתחייבויותיו. מניית {פריגו} הוסיפה 2.83 ומניית שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 213.2 0% שמן נפט וגז בסיס:213.2 פתיחה:213.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התקדמה ב-3.2%.

נציין כי בסיכום סוף השבוע האחרון, הדאו ג'ונס הוסיף 1.92%, ה-S&P500 עלה ב-2.14% והנאסד"ק טיפס 1.99%. פער הארביטראז' החיובי במניות הדואליות יספק רוח גבית למדדים המובילים בבורסה. נציין כי דו"ח התעסוקה החזק בארה"ב שפורסם ביום שישי והקפיץ את המדדים בשיעור של יותר מ-1%.

ניירות הערך של קבוצת IDB בשליטת איש העסקים נוחי דנקנר נסחרו בעליות שערים לאחר הדיון המכריע בגורלה של הקבוצה בביהמ"ש המחוזי בת"א, במסגרתו החליט השופט אורנשטיין לדחות בחודשיים וחצי את המועד בו יבחן שוב את כושר הפירעון של החברה. השופט שלח את דנקנר לנסות ולמצות את הליך המכירה של מחצית מהחזקותיו בכלל . בנוסף דחה השופט את תשלומי הריבית על האג"ח בכשבועיים, כשלאחר מכן יועברו התשלומים בסך של כ-800 מיליון שקל לידיו של המשקיף, עו"ד חגי אולמן עד לסוף חודש אוגוסט. השופט נתן לדנקנר זמן קצוב

המסים יעלו עוד?

בגזרת המאקרו המקומית, התייחס היום לתקציב הדו שנתי והשלכותיו על השנים הבאות והזהיר כי על מנת להיתמודד עם הגירעון גם בשנים 2015-16 "יהיה צורך בהעלאת מסים נוספת, אם הצמיחה לא תהיה מהירה במיוחד". בנק ישראל מתריע כי יהיה צורך בעליית מסים נוספת

בנק ישראל צפוי לפרסם מחר (ב') את פרוטוקולי הריבית לחודש מאי, במסגרתם ניתן יהיה להבין את השיקולים שהניעו את קברניטי בנק ישראל להחליט על הורדת שנייה בפרק זמן של שבועיים בלבד. עוד נציין את לחודש מאי שצפוי להתפרסם ביום שישי הקרוב.

שווקי חו"ל

יום המסחר האחרון בוול סטריט ננעל בעליות שערים נאות במיוחד זאת לאחר שכשעה טרם פתיחת המסחר פורסת דוח התעסוקה לחודש מאי ובישר על תוספת של 175 אלף משרות לשוק בארה"ב, גבוה מהצפי. מנגד, שיעור האבטלה עלה ל-7.6%. לאחר הפרסום גל רכישות החל כאשר בסוף היום המדדים סגרו בעד 1.38% (דאו ג'ונס). בסיכום שבועי הדאו ג'ונס עלה 0.88%, הנאסד"ק הוסיף 0.38% וה-S&P500 טיפס 0.78%. לכתבה

באירופה, מריו דראגי כינס מסיבת עיתונאים והודיע על הפחתת תחזית הצמיחה השנתית בגוש האירו. מוקדם יותר הותיר ה-ECB את שיעור הריבית ברמת שפל של 0.5%.

מניות במרכז

מניית טבע +11.46% טבע 7,430 +11.46% טבע בסיס:6,666 פתיחה:7,210 גבוה:7,580 נמוך:7,137 תמורה:226,063,533 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה היום לאחר שחזרה עם פער ארביטראז' חיובי מהמסחר בוול סטריט. יחד עם זאת, העיתון הצרפתי 'לה פיגרו' מדווח היום כי גבר בן 92 שנטל את תרופת ה-Zopiclone, במקום את ה-furosemide של טבע מת הלילה. כבר אתמול פורסם כי ענקית הגנריקה הישראלית אספה בסוף השבוע האחרון תרופה לטיפול בנדודי שינה ששווקה במדפים באריזות של תרופה לאי ספיקת לב.

ניירות הערך של קבוצת IDB נסחרו בעליות שערים לאחר שהשופט איתן אורנשטיין החליט כי אידיבי פיתוח הינה סולבנטית, לעת עתה, ויכולה לפרוע את חובותיה, אך הקציב את זמנו של דנקנר לפתור את בעיות החוב העתידי של החברה עד ל-22 באוגוסט. נזכיר כי במוצ"ש פורסמה הצעת ההסדר האחרונה מטעמם של דנקנר ואלשטיין, שביקשו פרק זמן של חצי שנה לגיוס הון תוך הזרמת 75 מיליון דולר מצידו של האחרון. . לידיעה המלאה

מניית טאואר +1.22% טאואר 11,580 +1.22% טאואר בסיס:11,440 פתיחה:11,440 גבוה:11,730 נמוך:11,410 תמורה:22,803,812 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בעליות שערים, על רקע החתימה של חברת הטכנולוגיה על הסכם שת"פ שצפוי להניב לה תוספת הכנסות של 20 מיליון דולר בשנה. לידיעה המלאה

מניית אדגר +0.39% אדגר 639.9 +0.39% אדגר בסיס:637.4 פתיחה:640 גבוה:644 נמוך:634.3 תמורה:309,547 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע הודעתה בדבר רכישת בניין משרדים בורשה שבפולין בכ-36 מיליון אירו, זאת בהשוואה למעריך שווי חיצוני שאמד את שווי הבניין בכ-52 מיליון אירו. לידיעה המלאה

חברת ביומד נוספת צפויה להתחיל להיסחר בבורסה בת"א, זאת לאחר שקדימהסטם הודיעה בערב יום חמישי האחרון כי גייסה 20.5 מיליון שקל בסיוע החתמים שרכשו מניות וכתבי בהיקף של 3.2 מיליון שקל. לידיעה המלאה

מניית אלוני חץ -0.52% אלוני חץ 3,237 -0.52% אלוני חץ בסיס:3,254 פתיחה:3,274 גבוה:3,282 נמוך:3,213 תמורה:8,363,479 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בירידות שערים, זאת על רקע הודעת חברת הנדל"ן כי היא בוחנת הנפקת מניות וכתבי אופציה בהיקף כספי של כ-125 מיליון שקל. לידיעה המלאה

תגובות לכתבה(176):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 116.
    התקדמה צעד קדימה שניים אחורה (ל"ת)
    גל 09/06/2013 19:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 115.
    יום ירוק ויפה היה היום כבר מחר יהיה המשך לגל העליות
    כלכלן 09/06/2013 18:49
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לברוקר ידידי תודה על המחמאות כבר מחר אני יתן המלצות להמשך השבוע גם לת"א וגם לארה"ב
    סגור
  • במוח איזה גל ואיזה עליות אתה ישן.לך תנוח כך לא תשתטה (ל"ת)
    אתה ממשיך לבלבל 09/06/2013 20:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 114.
    גבעות-שאלה למתלהמי גבעות
    ראל0000046 09/06/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תמיד נבחתם שהבירוקרטיה היא גורמת לירידת השערים ואת מי לא האשמתם את העיתונאים .אתם סתם כעדר שהולך אחרי (רצון גואל)טוביה החולב וכל הכנופיה שמבטיחים את העתיד שלהם
    סגור
  • 113.
    תהדקו חגורות! מיקרומדיק לפני טיסה! יאווארדי! (ל"ת)
    שלום 09/06/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 112.
    המשך
    חכם מיימון 09/06/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה הוא חושב לעצמו? זה שאנו יחד 30 שנה לא נותן לו זכויות יתר! כולנו אקדמאים וקצינים בכירים! והוא אחראי תחזוקה אצלנו ובצבא היה פקיד! אבל,,,,,,,,,,,,,מחזיק אותנו קצר! ואולי,,,,,פה סוד הצלחתנו !
    סגור
  • 111.
    המשך
    חכם מיימון 09/06/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפני שעה הורה לי איציק(ראש הקבוצה)לשוב מיידית למתחם מישרדנו,,,,, ואני ממושמע וחוזר! למרות שאחטוף שטיפה מראש הקבוצה!
    סגור
  • 110.
    לאנו, חוני, מעירות הערות יקרים ויקרות!,,,,,,,וידויון!
    חכם מיימון 09/06/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שמי האמיתי מיימון וחבריי טוענים שאני די חכם! אני חושב שאני ממוצע פלוס,,! אני ביולוג( הדוקטורט שעשיתי באונ, סורבון בצרפת בנושא מדהים! היום הברזתי ל 99 חבריי ויצאתי ל 24 שעות השתובבות!
    סגור
  • 109.
    בורסה מורסה
    אורי 09/06/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ראלי בת"א? ת"א תצמצם מרווחים? חחח. סבתא שלי הייתה אומרת : אם זה ראלי אז אני קוגלאגר. זה לא ראלי . זה רעלי. וזה לא צמצום מרווחים. זה צמצום רווחים.
    סגור
  • 108.
    כמו שזה נראה מחר נפגוש את 1222
    שבי 09/06/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 17
    במקרה הטוב
    סגור
  • טען עוד
  • 107.
    כלל ביטוח עדיפה על פניקס,רמי לוי תיקון בלבד,הזהרו מטבע (ל"ת)
    חיים לבל 09/06/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 106.
    עוד תפתיע בקשר לניסוי שהופסק ב74 חולים... בהצלחה!! (ל"ת)
    פלוריסטם 09/06/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 105.
    העורכי דין יסדרו את העניינים - לא יפסידו כלום
    טבע 09/06/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעלי מת מרשלנות רפואית וקיבלתי סכום זעום ביותר עלבון על חיי אדם פחות ממכונית ועוד עו"ד אחד הגדולים בתחום הרשלנות שתמיד רואים בטלויזיה . חיי אדם לא שוים כלום. עלבון . כל יום בבוקר אני קמה ואומרת שימותו גם מאותו דבר הרופאים מנוולים.
    סגור
  • 104.
    תודה שהוצאת אותנו מדלק רכב פניקס,ופלוריסטם (ל"ת)
    אמיר אייל 09/06/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 103.
    מה יהיה עם כן פייט???? בבקשה תגובה רצינית (ל"ת)
    דוד 09/06/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 102.
    טבע עולה מעט,הצליחה להרוג רק אדם אחד ניסתה 120 (ל"ת)
    דרוקמן 09/06/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 101.
    טבע הרגה רק אדם אחד, זה בסדר רק אחד,ב 10 היתה טסה (ל"ת)
    אמיר 09/06/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 100.
    השור הלוזר עוד יוצא מהחור וצועק המעוף עולה לוזר כך כדור
    ברוקר 09/06/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה חולם שאתה בירידות חחחחחחחחח
    סגור
  • איזה ראלי 1300 חחח אתם עגלים לקראת שחיטה טיפש (ל"ת)
    מת עליך מתוק 09/06/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מי שנשחט בינתים זה אתה מ1200 אתה אוכל כל יום חצי אחוז
    ברוקר 09/06/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למעלה לאט אבל כואב
    סגור
  • 99.
    ראלי -אבו עלי
    co007 09/06/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    6 7
    הבטיחו לנו חכמי חלם , ואחד ראלי , עשו עלינו אבו-עלי. לא נורא מחר יתחדשו הירידות. הצבע האדום יחזור ללחיים...... :-))
    סגור
  • 98.
    והמניה עולה.בפלוריסטם היה גם תקלה וריסקו אותה...שחיטות (ל"ת)
    טבע תקלה 09/06/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 97.
    עדר של עגלים 1176-1193 החודש נשחט אותכם שמנמנים שלי (ל"ת)
    ראלי חחחח 09/06/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לוזר מה אתה מרוויח רק מפסיד כסף כבר חצי שנה צועק ירידות
    דחלילון 09/06/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כמו טיפש אתה לא השור הזועם אתה החמור הזועם חחחחחח
    סגור
  • לא נמצא פה בבורסה המגעילה רק קורא את השטויות שלכם ומת
    אני בכלל 09/06/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מצחוק כי אני חבר של אלו שמאכילים אותכם לוקשים ,לכן אני מסתלבט עליכם אתם עגלים שבקרוב ישחטו אותכם .חחחח
    סגור
  • למה אתה מתעצבן תרגע עוד מעט תהייה לך סיבה להתעצבן חחחח (ל"ת)
    מת עליך מתוק 09/06/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • חחח הרגתה אותי החמור הזועם חחחחחחחח (ל"ת)
    משקיע 09/06/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • גם אם אתה לא סוחר כאן אז בארה"ב ובאירופה אתה אוכל
    ברוקר 09/06/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נקניקיה יותר גדולה או שאתה אולי סוחר בחלל חחחחח אתה דפוק עם קבלות ואני כבר שנתים עובד לפי עצות הכלכלן ועושה הרבה כסף
    סגור
  • את המוח עם הכלכלן שבינואר דיבר על 1300 עדר עגלים טיפשים (ל"ת)
    אתה ממשיך לבלבל 09/06/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 96.
    זה שרוצה ללמד אותי כתיב נכון צודק אני לא יודע לכתוב אבל
    השור הזועם 09/06/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יודע להרוויח כסף לא כמו כל העגלים שהולכים שבי אחרי האמרות הנבובות של הכלכלן
    סגור
  • 95.
    מצמצמת פערים חחח שיתחילו הירידות באמריקה .כאן מפולת
    לעג לרש 09/06/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    3 2
    1300 אחרי הבחירות ראלי .השטויות של הכלכלן המטומטם ויתר העגלים
    סגור
  • 94.
    חודשים הבורסה לא עולה איזה צמצום שערים? על מי אתם עובדי (ל"ת)
    טל 09/06/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 93.
    16.6.13 פלוריסטם ועוד לא לפספס (ל"ת)
    כנס ביומד ב 09/06/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 92.
    נוכלי המעו"ף לא יתנו לבורסה לעלות (ל"ת)
    דודו 09/06/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 91.
    כשאחרון הפסמיסטים מאז 2008 הופך לאופטימי, זה הזמן ל....
    זקן חכם 09/06/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רוביני נביא הזעם, אמר שהבורסות ימשיכו לעלות כי הזרמת הכסף מהנגידים ממשיכה, והפלא ופלא אין אינפלציה (כי יש האטה בסין שלוחצת את מחירי הסחורות מטה)... מנסיון, כשאחרון הפסמיסטים הופך להיות אופטימי כדאי להתחיל להיזהר.
    סגור
  • 90.
    לא לפספסססססססססססססססססס (ל"ת)
    בבילון 09/06/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 89.
    אבוג'ן
    מנחם 09/06/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שעוקב ממריאה יפה בשבועות האחרונים . האם מתבשל משהו?
    סגור
  • ומעבר למסחר בחו" ל ההצעה שלי לברוח!!!!!!! (ל"ת)
    מתבשלת הנפקה 09/06/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אבוג'ן
    מנחם 09/06/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם קמהדע ומזור ינפיקו בנאסדק , זה אומר שיעברו לחו"ל- טעות בידך המהלך הוא הגדלת החשיפה למשקיעים בחו"ל.
    סגור
  • 88.
    כל המניות ללא יוצא מהכלל לא שברו שיא
    הבורסה מצמצמת פערים 09/06/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבדקו כיל, טבע, ח"ל, בזק בזן, אל על, לאומי , פועלים, דיסקונט הכל יורד איזה שיא ?
    סגור
  • 87.
    הבורסה עולה בחסות הבנקים חחחחחחחחחחחחחחחחח
    בבוקר אמרו 09/06/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקושי זזים שם
    סגור
  • 86.
    טבע עולה אז כיל יורדת ולהיפך (ל"ת)
    משחקים במדד 09/06/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 85.
    האתר של דיסקונט- שוב התמוטט לו . בנק של מפגרים (ל"ת)
    אנונימי 09/06/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תעבור לבית השקעות ותראה את ההבדל | (ל"ת)
    מגיע לך | 09/06/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • גם בבית השקעות יש נפילות- אני גם בבית השקעות יא גאון (ל"ת)
    מגיע לך גם 09/06/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תעבור לבנק ירושלים האתר מצוין (ל"ת)
    משקיע 09/06/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 84.
    כתבה בביזפורטל הציבור נוהר לבורסה חן דנסינגר לא יאומן
    איזה קטע 09/06/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נכון שכולם פה רבים על כל מניה ומניה? יש המון קונים חבל רק שהבדיחה על חשבוננו
    סגור
  • 83.
    אל תיגעו גם בבילון ודלק רכב (ל"ת)
    ערן 09/06/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 82.
    קנו לאומי ופועלים,ודיסקונט ועזראלי. (ל"ת)
    ערן 09/06/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • זהירות, נוכל, מניות הבנקים באמא של הבועה, בשיא!! (ל"ת)
    ליאון 09/06/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הם לא בבועה - כרגע הבנקים בסדר ומומלץ לקנות דיסקונט
    מניות הבנקים 09/06/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כי הם ירויחו מכך שהבינלאומי תחלק בקרוב דיבידנד הם מחזיקם במניות הבינלאומי. בועה יש כרגע בנדלן. מניות בנק המזרחי מסוכנות
    סגור
  • 81.
    ממליץ להתרחק מבי קומניקשן-עדיפה בזק,מרמי לוי,ומהפנקיס (ל"ת)
    ערן 09/06/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 80.
    טוב שהוצאת אותנו מהפניקס וגולף (ל"ת)
    אבי בן בסט ליעקב 09/06/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 79.
    לא לדלק רכב,לא לפניקס,ולא לגולף,פועלים ולאומי כן . (ל"ת)
    רוני 09/06/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 78.
    קונים בירידות ויש הרבה שקונים לעקוב (ל"ת)
    פלוריסטם לזכור 09/06/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 77.
    http://www1.bizportal.co.il/article/361784 (ל"ת)
    כנסו 09/06/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    הזדמנות חד פעמית במניית אי.די.בי אחזקות
    שוקה הון 09/06/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אחרי שנויח קיבל שקט תעשייתי לזמן הקרוב, המהלך שהתחיל כבר למכירת כלל ביטוח לקרן הזרה חייב להבשיל להסכם עד אוג'. דבר שיזרים המון כסף פנימה ויחזק את אמינות דנקנר והחברה. כרגע המנייה של אחזקות נסחרת בחסר עמוק ולכן אני חושב שיש פה הזדמנות חד פעמית לקנות שקל ב 40 אגורות. לטעמי אחזקות תגיע ל1300 בקלות עד אוגוסט. אין בדברים המלצה בהצלחה!
    סגור
  • מסכים איתך אבל חושב שאתה שמרן, אחזקות שווה 1600
    דוד 09/06/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפחות בטווח של חודשיים, מכירת כלל ביטוח ועמידה בהתחייבויות תביא להסרת הערת עסק חי והצפת ערך. לא לשכוח החברות הבנות כמו כור ודסקש שממשיכות להתנהג טוב, וכמובן מימושי נדל"ן צפויים בשופרסל. אי.די.בי אחזקות זה כסף על הריצפה!
    סגור
  • 75.
    25% מס על הבורסה בהמלצת ביבי והשליח שלו בוועדה אייל
    טרכטנברג 09/06/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גבאי תרמו הרבה לשוק ההון הישראלי. לביבי וחבריו "תפסת מרובה לא תפסת" חשבת שהעם פרייאר כולם ברחו לך וכדברי מעוז שאמר רק הפראירים סוחרים בבורסה. כולם ברחו לך לחו"ל. לא יעזור לגב' לבנון שמחכה לבונוסים שלה ומשכרת עתק על מה מגיע לה? הבורסה ה ר ו ס ה !! וזאת רק ההתחלה רק ממשלה עם אדם נורמלי וחזק צריך פה אחד שיפוצץ את בועת הנדלן ויטיל מס על המשקיעים . אבל ביבי וחבריו רוצים לנפח את הבועה הזאת לנצח. ולא אכפת להם להרוס את כל שוק ההון. מטומטם מי שקונה דירות ומטומטם מי שמשקיע בבורסה הישראלית . עד שלא יורידו בחזרה את המס ל 20% ויפצו את המשקיעים למשך חצי שנה במס מופחת של 17% על הנזקים שהם גרמו בהחלטות שלהם לא יזוז פה כלום. דרוש ראש ממשלה עם ביצים! ולא סמרטוט
    סגור
  • 74.
    מהיום וכל החודש עליות.
    גאון 09/06/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בהצלחה
    סגור
  • 73.
    דשדוש כזה לא מבשר טוב (ל"ת)
    גל 09/06/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • אין פה בורסה מה אתה רוצה? כולם ברחו לביבי וחבריו
    דשדוש 09/06/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הבורסה לא תיפול היום ולא מחר חכה לספטמבר להפסקת הזרמת הכספים ע"י הפד וגם זה לא יהיה בבת אחת הם לא מטומטמים להרוס את השוק.
    סגור
  • 72.
    דניאל החזקות שער 250 בקרוב (ל"ת)
    שלדים הדבר הבא 09/06/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • סכנת התמוטטות (ל"ת)
    שער1 התכוונת 09/06/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה מה זה לא מבין
    יחיי 09/06/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכה ותראה
    סגור
  • 71.
    הבורסה היחידה שלא נותנים לה להתפרץ כמו העולם (ל"ת)
    אבי 09/06/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • למה לא נותנים?
    מה זאת אומרת 09/06/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אדון נכבד, אולי קצת שכחת שבורסה זה היצע מול ביקוש, קונים מול מוכרים. מה זאת אומרת לא נותנים? סוגרים את החשמל של המחשב? מונעים מאנשים לקנות או למכור במחיר מסויים? אם יש לנירות ביקוש אנשים מוכנים לקנות במחיר יקר יותר ולהיפך. אם אתה חושב שניר מסויים או כמה ניירות שווים יותר תציע יותר כסף ותקנה אותם, ועוד אנשים יעשו כמוך והבורסה תעלה. למה אתה לא עושה? כי אתה יודע שהבורסה לא שווה, אז אל תבלבל כאן את המוח.
    סגור
  • זה לא סתם.פה יושבים בעלי צינורות המידע הטובים ביותר
    זקן חכם 09/06/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    והם יודעים משהו? אם לא שמתם לב , אצלנו תמיד יודעים הכל לפני כל הבורסות בעולם ומגיבים באיפוק ....ואילו בחו"ל הבורסות נעות מעלה מטה בחדות ובעצבנות.ומה מלמדת העצבנות- זהו רמז לירידות חדות בפתח....
    סגור
  • פה לא יודעים כלום- פשוט אין מסחר פה ואם אתה מחכה
    אל תדאג זקנציק 09/06/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להתרסקות אתה יודע מתי היא תבוא?
    סגור
  • 70.
    דניאל החזקות התמזגה
    מנצל הזדמנויות 09/06/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תחייה השלדים, תראו הרבה שלדים מתמזגים בקרוב, למשל דניאל החזקות התמזגה לפני מספר ימים עם חברת גרוזלם,בשווי מצחיק, כאשר השליטה נקנתה ב1.8 ₪ למניה . כנסו ותבדקו למבינים.
    סגור
  • 69.
    היא ללונג לא לפספס ימים יפים לפנינו (ל"ת)
    פלוריסטם=פרח 09/06/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 68.
    עדיין לא אמרה את המילה האחרונה..כשזה יבוא יהיה בום גדול (ל"ת)
    פלוריסטם 09/06/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 67.
    בסוף ממשלת הפחדנים תאשר את הייצוא כי הם יבינו שהם
    אבנר 09/06/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טמבלים. שלי יחימוביץ מפחידה אותם אבל שווה לקרוא מה אמר עליה מנכל פורמולה. אולי ההגיון יגבר על הדבקות בכסא?
    סגור
  • 66.
    דניאל החזקות תטוס
    בורסאי 09/06/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כנסו דניאל החזקות התמזגה עם גרוזלם שווי ריאלי לפי כלכליסט בים 20-30 מליון דולר: http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3516803,00.html כרגע שווי 14 מיליון שקלים בלבד הולכת לטוס
    סגור
  • הנייר מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    fmi 09/06/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    למה הווידאו באתר לא ניפתח לי ? מה עושים ? (ל"ת)
    מי יודע ? 09/06/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 64.
    פועלת כשכולם דיברו על ירידות פה כולם קנו ועכשיו
    אוירת ההפחדות 09/06/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשיש נתון טוב על האבטלה בארהב אז כולם פוחדים.
    סגור
  • 63.
    אסתר לבנון נראה לי שהמסחר עד חמש וחצי לא מספיק 24/7 (ל"ת)
    טל 09/06/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 62.
    לשחקני המעוף-לכו לישון עד 16:30, המכונות רק ישחקו לכם
    מיכל 09/06/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את האופציות (קול, פוט ושאר ירקות) ותבדקו אותי בסוף היום חחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 61.
    עגלים שלי שניגמור להשמין אותכם .תגיעו לבית מטבחיים פחחח (ל"ת)
    0.5% ראלי חח 09/06/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 60.
    נוכלי הבורסה יורידו את השוק (ל"ת)
    צילי 09/06/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 59.
    וידוי
    חכם מיימון 09/06/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מכיוון שלא זכיתי לתשובה מהיקיר אנונימי בעניין שורטיסט! האם זה אופי האדם או מחלה קשה!? הלכתי אצל זקן רבננו הקווקזי ושאלתיו דבר! ענה לי היקר באדם: קח כספך, מיטלטליך, וממונך והפקד אותם לאחר כבוד בשורט! כך עשיתי בכל מעותי וממוני!
    סגור
  • כל הכבוד לחכמים שלך אבל שיגידו מתי זה יקרה. כי לא בטוח
    חוני המעגל 09/06/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 7
    שממחר זה כבר קורה. יתכנו גם עליות אולי המפולת שאתה חוזה תתחיל דוקא בספטמבר? הפד ימשיך לתמוך או יוריד בהדרגה אתה לדעתי ממהר קצת!!!
    סגור
  • 58.
    ראלי? לא בבית ספרנו (ל"ת)
    חיים 09/06/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 57.
    אפריקה ישראל נימצאת במסלול הנכון ! (ל"ת)
    l 09/06/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • 4 רבעונים לא השתפר מצבה על איזה מסלול אתה מדבר? (ל"ת)
    מה הקשקוש עם אפריקה 09/06/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 14
    סגור
  • מחזירה חובות (ל"ת)
    ישראל 09/06/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 56.
    הודעות על גל רציו שער 80 (ל"ת)
    רציו בקרוב 09/06/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 55.
    מי שיהיה בחוץ יהיה לחוץ.. המבין יבין יום טוב!! (ל"ת)
    פלוריסטם לא לפספס 09/06/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 54.
    לזה אתם קוראים ראלי? (ל"ת)
    גל 09/06/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 53.
    הבורסה מתה -- לא כדאי להשקיע | (ל"ת)
    לא כדאי לכם | 09/06/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 52.
    חחחחחחח ממש תגובות חכמות למטה (ל"ת)
    דני 09/06/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 51.
    סימן השאלה במקום !
    שמואל 09/06/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 12
    כל מי שעיניו בראשו מבין שהשווקים יגיבו בפתיחה בעליות ששיעורן אינו ודאי אך ראלי אינו צפוי ורק טיפשים יכנסו לשוק במצב הנוכחי. המלכודת לטיפשים מאחר והעליות יפסקו בטווח הקצר על רקע סיבות רבות. להלן אפרט הסיבות העיקריות. א. במקביל לעליות בשוק המניות בארה"ב מתקימת עליה בתשואות האג"ח עובדה שתשפיע על הפתיחה בשוק האג"ח המקומי בשוק צפויות ירידות באפיקים העיקרים ובמיוחד באגרות עם מח"מ ארוך. ירידות צפויות בשקלי,צמוד וקונצרני סיבה נוספת לעליה בתשואות הגרעון הגדול בפעילות הממשלה עובדה המחיבת את בנק ישראל לגייס סכומים גדולים בשוק הראשוני. בנוסף הספיגה של בנק ישראל מחויבת על מנת למתן התחזקות השקל למרות המאמצים שהושקעו בשבועיים האחרונים אין לכך הצלחה הכלים של פישר אזלו הורדה בשיעור הריבית אינה צפויה על רקע עליית התשואות בשוק.
    סגור
  • במקום לנבוח שטויות קנה וזלין (ל"ת)
    נתקעת עם פוטים? 09/06/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 50.
    סימן השאלה במקום !
    שמואל 09/06/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 7
    כל מי שעיניו בראשו מבין שהשווקים יגיבו בפתיחה בעליות ששיעורן אינו ודאי אך ראלי אינו צפוי ורק טיפשים יכנסו לשוק במצב הנוכחי. המלכודת לטיפשים מאחר והעליות יפסקו בטווח הקצר על רקע סיבות רבות. להלן אפרט הסיבות העיקריות. א. במקביל לעליות בשוק המניות בארה"ב מתקימת עליה בתשואות האג"ח עובדה שתשפיע על הפתיחה בשוק האג"ח המקומי בשוק צפויות ירידות באפיקים העיקרים ובמיוחד באגרות עם מח"מ ארוך. ירידות צפויות בשקלי,צמוד וקונצרני סיבה נוספת לעליה בתשואות הגרעון הגדול בפעילות הממשלה עובדה המחיבת את בנק ישראל לגייס סכומים גדולים בשוק הראשוני. בנוסף הספיגה של בנק ישראל מחויבת על מנת למתן התחזקות השקל למרות המאמצים שהושקעו בשבועיים האחרונים אין לכך הצלחה הכלים של פישר אזלו הורדה בשיעור הריבית אינה צפויה על רקע עליית התשואות בשוק.
    סגור
  • תגובה לנ"ל: פישר צפוי להוריד הריבית ב-0.25% ביום ב' האח
    משקיען 09/06/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    6 2
    האחרון של החודש...מתנת פרידה לפני עזיבתו...יודע דבר..
    סגור
  • הוא השאיר לנו מתנת פרידה יותר טובה - בועת נדלן !
    אנונימית 09/06/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אבל לא רק הוא אשם אלא ביבי וחבריו שלא בנו במרכז ולא שיחררו קרקעות. עכשיו הם פוחדים שהמקורנפים לא יחזירו את הכסף שדחפו להם והבנקים יקרסו. חבל שהוא לא יכול לקחת את הבנקים איתו הוא כל כך שמר עליהם עכשיו הוא נוטש רגע לפני הפיצוץ.
    סגור
  • 49.
    http://www1.bizportal.co.il/article/361732 (ל"ת)
    אבנר לא לפספס 09/06/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 48.
    יום ראשון הגיע האתר של דיסקונט לא עובד כרגיל (ל"ת)
    קובי 09/06/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • שוב לא עובד האתר היה אפשר להכנס ושוב זה קרה להם
    אנונימי 09/06/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיקחו כבר חברת אינטרנט טובה ולא הכי זולה נמאס כבר מהחיסכון על חשבוננו
    סגור
  • אבל הם סידרו את התקלה כרגיל (ל"ת)
    נכון נמאס מהם כבר 09/06/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 47.
    הראלי בזינוק בעלייה!!! (ל"ת)
    משקיע 09/06/2013 09:00
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 46.
    טאואר חתמה על עוד הסכם וצפויה לרדת איזה משפט מטומטם (ל"ת)
    אנונימי 09/06/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 45.
    די מדיקל הזדמנות יש אישור fda למכירה
    המבין 09/06/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שתצא ההודעה על המכירה המניה תקפוץ חזק
    סגור
  • בדרך למחיקה מהבורסה (ל"ת)
    נייר מת 09/06/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 44.
    מניות האנרגיה
    דני 09/06/2013 08:06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מניות האנרגיה כגון דלק קבוצה יעלו גם בבוסה גוססת !
    סגור
  • 43.
    הירידות יחזרו בקרוב
    בבר 70 שנה בבורסה 09/06/2013 07:59
    הגב לתגובה זו
    3 10
    ביום רביעי אירופה קרסה וארה"ב לא יכלה יותר להמשיך עם הרכישות ופתאום בחמישי ושישי שיגשוג כלכלי, מה אתם עובדים עלי? נראה לכם שתוך יום סידרו את הכלכלה המקרטעת באירופה עם בורסות מתומחרות מעל ומעבר? ושבארה"ב גם אין בעיות ושאי אפשר להמשיך יותר ברכישות כי הכל טוב? או שבאמת ברננקי כבר יודע שאם המכונות ממשיכות להדפיס עוד כבר לא יהיה ניתן לתקן את הנזק. ומה יקרה כשיועמד לדין עוד 5 או 10 שנים לאחר ועדת חקירה בעיקבות עוני מחפיר של אמריקאים שהיו פעם מליונרים. אז זהו, המצב נשאר לא טוב וכשיש עליות זה טוב כי הנפילה תהיה יותר קשה והשורטים יזנקו ויעשו יותר לסבאלה שאוהב לטפל בהם כל כך יפה.
    סגור
  • שאלת המליון דולר - מתי?????? (ל"ת)
    אנונימית לסבא 'ה 09/06/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 42.
    זהירות- הנגיד האמרקאי יפתיע בהעלאת רבית
    זקן חכם 09/06/2013 07:53
    הגב לתגובה זו
    4 8
    בימים הקרובים הנגיד האמרקאי יהיה חייב להעלות ריבית או לכל הפחות להפסיק ברכישת האגחי"ם....... אחרת האינפלציה תפרוץ ובגדול. מי שקונה היום מניות לא נוהג בחוכמה.
    סגור
  • 41.
    כצפוי הזרים חוזרים והעליות מתחזקות
    עילוי ירוק 09/06/2013 07:27
    הגב לתגובה זו
    8 6
    כשפישר התחיל לקחת את העסק לידיים היה ברור שהזרים יקלטו את זה בזווית של העין ואז התחילו לממש בחול. הזרים הבינו שבחול הכל פיקציה ועדיף לחזור לחוף המבטחים לכלכלה עם עוצמה שמנוהלת על ידי מקצוענים עם יכולת מנהיגות אחריאית שמונעת מהבורסה לאבד את ערכה. ברביעי וחמישי הזהרתי אתכם שהמעוף ישאר יציב היות ונסחר בעליה רב היום ומי שלא יכנס יפספס עוד הזדמנות. בבר אתה עדיין נושם? אמרתי לך ששורטים שייכים לכלכלה הישנה ואתה לא יכול ליישם חוקים מתקופת חמורבי על תקופת הזוהר של הכלכלה המתעצמת של ישראל.
    סגור
  • אני לא מסכימה איתך - אבל אהבתי את הסגנון במיוחד חמורבי (ל"ת)
    אנונימית 09/06/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 40.
    בספטמבר עוד דיבידנד גדול והיא תמשיך לעלות
    בזק 09/06/2013 06:29
    הגב לתגובה זו
    7 7
    הדוחות היו טובים אל תשכחו שהיא הגיעה פעם לשער 1100 בזק עוד תגיע לשם
    סגור
  • 39.
    תעלה עוד הרבה שימו לב אליה !!!!! (ל"ת)
    החברה לישראל 09/06/2013 06:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 38.
    המניות שמתחילות לעלות על דרך המלך לאחר הפסים
    מניות להשקעה 09/06/2013 06:26
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מתמשכים ויציגו שיפור הם בזן ואל על !!!! מניות שהגיע זמנם לעלות הם טבע קמהדע ארפורט סיטי מניה לטווח ארוך
    סגור
  • 37.
    איטיגיאיי הופכת ממניה מורצת למניה מומלצת שימו לב לדוחות
    שובל 09/06/2013 00:14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אחרוניםשיפור אדיר במכירות. הדוח הכי טוב בשלוש שנים האחרונות
    סגור
  • 36.
    פניקס,בזק,אלקטרה צריכה ,נכסים ובניין נוסקות מחר
    די לסנקיות נגדאיראן 08/06/2013 23:43
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חזקקקקקק!!!!! ירוק כהה חזקקקקקק
    סגור
  • 35.
    מיקרומדיק וביו לייט מניות השנה!!!
    רונן 08/06/2013 23:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תשואה של פי 5 עד פי 10 על הכסף !!! חכו ותראו !!!
    סגור
  • 34.
    לייפוייב אופציה2משהו קורה שם? (ל"ת)
    נירו 08/06/2013 23:12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 33.
    בעיצומה של השבת קודש ופגעתם בעם ישראל ! בושה וחרפה !
    שוב הוצאתם כתבות 08/06/2013 22:37
    הגב לתגובה זו
    8 5
    הינכם פוגעים גם ברגשות של הציבור המסורתי והדתי ! אנא מכם, הפסיקו לפגוע בנו.
    סגור
  • מספיק עם הפרימיטיביות
    בועז 09/06/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 17
    לא מתאים לך - אל תיכנס לאתר, מה עניינך מה עושים האחרים?
    סגור
  • ברגשות דתיים ושומרי מסורת וגם להם יש זכות להיכנס לאתר
    זוהי פגיעה חמורה 09/06/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    15 1
    בלי שיפגעו ברגשותיהם !
    סגור
  • והבורות היא כולה שלך. אינך יכול לכפות עצמך על ציבור
    לבועז, הפרימיטיביות 09/06/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    36 0
    מסורתי ודתי ולפגוע ברגשותיו. אני בהחלט מבין אותם שפירסום הכתבות דווקא בשבת פוגע ברגשותיהם ובערבות ההדדית שיש לכולנו .
    סגור
  • 32.
    בזק יעלה ביום א ל 600!!!!!
    זאוס שוקי הון 08/06/2013 22:34
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אמן ואמן
    סגור
  • 31.
    אנונימי יקיר האקדמיה ללשון עבררית ומורשתה!
    חכם מיימון 08/06/2013 22:31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לידיעת המלומד הנאור! השימוש במילים: על הפנים, בטטה, ופרקת! היו מקובלות במקומותינו במאה ה 17 באזור ירושלים! אומצו מחדש על ידי בני העליה הראשונה ב 1882! מקייה שבזה ריציתי את אדון שיואיל לוותר לי על לימוד שפתנו השגורה בפי היטב מאז ינקותי! שבוע טוב.
    סגור
  • 30.
    מי שקנה פוט הכסף הלך קפוט (ל"ת)
    אלי 08/06/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    17 12
    סגור
  • 29.
    בקיצור, שבוע שעבר חשבו שירדות יגיעו עד פתיחה אנגלית
    ליאון 08/06/2013 21:02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    השאלה המעניינת היא אם באותו מצב זהה כעת גם יעלו קצת במטרה לשחוק את כל מחזיקי האופציות ויורידו את הבנקים, או שהרוב בשורטים/פוטים ויימחקו אותם ונעלה 2% כמו שהיה צ"ל ביום ראשון האחרון?!
    סגור
  • מחר הבורסה תיגע ב1240 זה גם לפי הכיוון הכללי
    שבי 08/06/2013 22:25
    הגב לתגובה זו
    10 4
    והסגירה ביום חמישי
    סגור
  • מחר ובהמשך השבוע עליות משמעותיות>5% (ל"ת)
    משקיע 08/06/2013 22:21
    הגב לתגובה זו
    16 7
    סגור
  • 28.
    שבוע שעבר היה 0.6% מינוס ארביטראז'! אז?
    ליאון 08/06/2013 21:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ירד ביום א' 0.7%, ימים ב+ג למרות אדום באירופה ואסיה הכל את ה-0.7% חזרה....., גם ירידות יומיים רצוף בימים ב+ג בוול סטריט לא ממש הוריד את המעוף, יום חמישי סיים 0.09% אדום.
    סגור
  • 27.
    ל 16 אנונימי
    חכם מיימון 08/06/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 21
    האם כבודו הנעלה יסביר לאיש פשוט כמוני (סטודנט לתואר שני בבר אילן ללשון עברית ובלשנות) את שני הדברים: א) מה פרוש המילה שורטיסטים? האם זוהי תכונת אופי או מחלה סופנית? ב) במה שגיתי בשפה העברית? נא ענה בכנות וכך תיזכה למיצוות ושמירת מקומך בגן העדן באחרית הימים!
    סגור
  • 26.
    ביז פורטל
    z13 08/06/2013 20:38
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אתם אתר מכובד.איך ארביטרז כזה.אתם לא מקזזים את הירידה בדולר.תעשו חשבון של כיתה ג
    סגור
  • 25.
    למעלהההההההההה (ל"ת)
    יאלה רציו 08/06/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 24.
    קביליו אתה מגמתי בכותרת. אסור לך!
    חל 08/06/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
    5 4
    האם כשהפער היה אך לפני כמה ימים -0.6 האם טענת בכותרת ת״א לפני מפולת?..אויש
    סגור
  • 23.
    הסתיים השלב ההפצה גם לחתמים מכאן המניה רק תעלה
    קמהדע 08/06/2013 19:59
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הכיוון הוא שער 48!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 22.
    אתם ממש צודקים יהיו ירידות רק לא מחר ואף אחד לא יודע
    לשורטיסיטים 08/06/2013 19:49
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מתי יהיו ירידות לדעתי בספטמבר. הפד לא יפסיק בבת אחת את תוכנית הרכישות שלו.יעשה זאת בהדרגה ובהתאם למצב השוק לא בטוח שהשוק יתרסק ממש.
    סגור
  • 21.
    לבזן ובזק - העליות רק התחילו שם (ל"ת)
    שימו לב גם 08/06/2013 19:47
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 20.
    הגיע הזמן שלה לעלות עד סוף השנה תעשה לפחות 18% (ל"ת)
    טבע 08/06/2013 19:46
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • ירידה במשקל טבע במדד MCSI
    שמואל 09/06/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בטבע צפוי עדכון משקל מניה במדד MCSI עובדה שתביא בהכרח להיצעים כבדים עד סוף חודש יוני בגלל היצעים של קרנות בינלאומיות שחיבות לעדכן משקל המניה בקרן המחקות התנהגות המדד לכן לפחות עד סוף יוני המניה מסוכנת מאד
    סגור
  • 19.
    תשתפר לאחר הזרמת כספים של קרן פימי שער 80 זה לא חלום (ל"ת)
    אל על 08/06/2013 19:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • הסכם שמים פתוחים ושחיקת שער הדולר
    שמואל 09/06/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שני גורמים שיגדילו ההפסדים לחברה ובהתאם למחזיקי המניה
    סגור
  • 18.
    בנק איגוד נתן המלצת קניה בשער של 32. תפנימו (ל"ת)
    ארפורט סיטי 08/06/2013 19:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    פתיחה 1230 ומשם שחקנים ירסקו עד 1225 בחזרה (ל"ת)
    מומחה בעל שם 08/06/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    7 12
    סגור
  • איפה למדת לנחש עתידות? גם אני רוצה לדעת. (ל"ת)
    למומחה 08/06/2013 19:49
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 16.
    כל השורטיסטים שמגיבים כאן לא יודעים עברית..
    אנונימי 08/06/2013 19:02
    הגב לתגובה זו
    12 4
    "חכם מימון" ו "הכריש" , במקום להשקיע בבורסה ועוד במגמה הלא נכונה ( שורטים) ,לכו ללמוד עברית....
    סגור
  • מי קונה שורט מי ?
    עמית 08/06/2013 20:22
    הגב לתגובה זו
    8 14
    רק עליות. מי שקונה שורט זה טוב רק ליום יומיים. השוק בדרך ל1250....בשעה טובה.
    סגור
  • 15.
    הכריש צדק לקנות שורטים על ירידה מחר (ל"ת)
    tאבי 08/06/2013 18:44
    הגב לתגובה זו
    3 12
    סגור
  • 14.
    גלוב אקספלוריישן
    יעקב 08/06/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה .התחלת הקידוח באופק 2 .היום על פי הערכות יוצאת ההודעה .שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד
    סגור
  • 13.
    דניאל קביליו , מי זה??? (ל"ת)
    ezer 08/06/2013 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    לכתב קביליו
    חכם מיימון 08/06/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    3 10
    למה אתה שואל : ראלי מחר ב ת"א? קבע עובדה אם כן או לא! האם שמעת שהמצב בעולם על הפנים ובארץ המצב בטטה!? וחוץ מזה, מה הקשר בין מחט לתחת? אמריקה עלתה? אז למה שהבנקים אצלנו שעומדים בפני פרקת יעלו למשל? אתה יכול לעיין בבלומברג לדוברי ספניולית ותראה שבשנתיים האחרונות שאני כותב שם צדקתי בלמעלה מ 80%
    סגור
  • השוק יעלה!!! מי יודע מתי ירד .? אף אחד (ל"ת)
    השוק לא ירד מחר 08/06/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 11.
    חברים אין עוד הרבה לסי של כול הזמנים
    הכריש 08/06/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    5 9
    מי שמבין קונה מחר שרטים אין לברסה מקום לעלות זה רק עליה לצרך ירידה לא לקנות מניות הכול יקר זה מצב טוב לשרטים
    סגור
  • 10.
    יום קלאסי למכור קולים
    חכם בלילה 08/06/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    10 5
    תנו לפריארים להעלות את השוק יום שני ירידות .על העינה
    סגור
  • 9.
    מיתעסק בקסמים, כישוף וראיית הנולד
    שמי הוא חכם מיימון 08/06/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 9
    מחר כנראה ירידות מחרתיים כנראה נפילות עד סוף החודש כנראה קריסה עד סוף השנה כנראה גוג ומגוג וחושך על פני תהום
    סגור
  • 8.
    הלכתי אתמול לחפש לקנות וזלין
    שורטיסט 08/06/2013 17:19
    הגב לתגובה זו
    24 3
    המוכר בבית המרקחת אמר לי שהקדימו אותי בבר ו - C0007 וקנו הכל
    סגור
  • הזהרתי את השורטיסטים לא לקנות שורטים מי שלא הקשיב לי
    כלכלן 08/06/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    17 1
    מחר יום התשלום ועם ריבית 1300 אנחנו באים שבוע ירוק לכולם
    סגור
  • למה ככה ?
    עמית 08/06/2013 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיקנו אני כותב והרבה.....!
    סגור
  • לקשקש קודם נראה 1300 ואז אולי ניתן לך להפליץ אתה הוזה (ל"ת)
    לא נמאס לך 08/06/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 12
    סגור
  • גם השור הזועם מחפש דחוף הוא מחכה ל1176 חחחחחחח (ל"ת)
    ברוקר 08/06/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • סנונית אחת לא מבשרת את האביב יום עליות שבוע ירידות
    חחח 08/06/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    3 13
    הכלכלה על הפנים בארץ ובעולם.
    סגור
  • 7.
    ורציו טסה לשער 80 (ל"ת)
    אישור צמח 08/06/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    7 12
    סגור
  • אשליות (ל"ת)
    רציו טסה ל 100000000 08/06/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 6.
    הגיע הזמן שנחי ינוח -מסכן עבד קשה (ל"ת)
    משה 08/06/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 5.
    פניקס ביום א תחצה את 1350?
    פניקס 08/06/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה השער קנייה שלי
    סגור
  • 4.
    נעשה ביום א כמה ז״ובות בשוק ההון הישראלי?
    פניקס 08/06/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יאפשרו לזוז פה? נצליח להרוויח השבוע?
    סגור
  • 3.
    אוווו מסכן השור הזועם מחר הוא נמחק סופית עדיף לו לא
    דחלילון 08/06/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    29 1
    לקום בבוקר מחר חחחח אחרי מה שהיה בארה"ב ואירופה הוא עקשן שלא מקשיב למבינים בשוק ההון ויפסיד עוד ועוד כסף הלוזר 1176 חחחחח חי בחלום ולא לוקח טיפול תרופתי
    סגור
  • דחלילון ידידי השור הוא עקשן שלא מקשיב וממשיך להפסיד כסף
    כלכלן 08/06/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    17 1
    ניסינו לעזור לו הוא לא רוצה להקשיב אז זה כבר בעיה שלו אני רק מקווה שהוא לא יגרום נזק למשקיעים תמימים שעוד יכולים להקשיב לשטויות שלו ולהפסיד באמת כסף הוא הרי לא משקיע שקל בפנטזיות שלו מחר אנחנו הולכים לעשות קופה יפה עוד כמה דולרים לבזבוזים על הקרוז בקיץ
    סגור
  • מה שלא תרוויח ב 5 שנים הוא משתעשע איתך הוא בכלל לא משקי
    השור מרוויח ביום 08/06/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 18
    ע בבורסה יש לו אדמות בגוש תל מונד ורעננה ששווים עשרות מיליוני דולרים.הוא משחק עם הראש שלך ושל היתר .חבל לך להתעסק איתו הוא לו סופר אותכם רק משתעשע איתכם אל תפלו במלכודת שלו
    סגור
  • הוא חזק ועשיר אני מכיר אותו כבר 9 שנים יש לו בית ששווה
    אל תדאג לשור 08/06/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    2 21
    מיליוני $ במושב הכי יקר בארץ .חשוב שתשמור על הכסף שלך כי הוא באמת רק משתעשע .יש לו מה שלא יהיה לך בחיים
    סגור
  • אני מציע לו להכין הרבה ווזלין למחר הוא באמת טיפש
    משקיע 08/06/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    17 4
    צועק כבר חודשים ירידות ירידות והשוק רק עולה
    סגור
  • 100000 $ הוא יצחק אתה תפסיד 10$ ותבכה .אתה לא מבין
    שהשור יפסיד 08/06/2013 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 14
    כמה הוא עשיר יש לו בנין ביפו ששווה 20מיליון$ הוא נוהג ברכב שעולה 1.5 מיליון ש״ח אז חבל לך על הדיבורים הוא משתעשע איתכם
    סגור
  • לפי השגיאות כתיב של השור אין לו אפילו שקל על התחת ואגב
    אבי 08/06/2013 23:20
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שאפו לכלכלן אמר ראלי והנה הוא מגיע אני עוקב אחריו יותר משנה האיש פוגע בול אני בניתי תיק לפי המלצות שלו ועשיתי השנה הרבה כסף הוא תותח ולא סתם יש לו כאן מעריצים כמו דחלילון וברוקר והעורב ואחת שמבינה
    סגור
  • תדחף אותה לתחת ותנגב את החרא של עצמך (ל"ת)
    שלום למורה ללשון 09/06/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מחר אונסים אותו מסכן חחחחחח פתיחה של אחוז וחצי לפחות (ל"ת)
    ברוקר 08/06/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • לדוגמא יום ה ירידות. שים לב גם לממדדים תקועים וזה אומר
    השוק לא רק עולה 08/06/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    1 20
    צעד קדימה 2 אחורה בעתיד צפי לירידות אין מצב שהבורסה תעלה כי הכלכלה זה בלוף אחד גדול . למה שהבורסה פה תעלה כאשר יש לנו כזה גירעון? מיסים? ואבטלה... תחשוב בהגיון לאן הכיוון
    סגור
  • 2.
    מחר יום חשוב עבור נוחי ואידיבי
    נוחי דנקנר 08/06/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מחר זהו יום חשוב עבור נוחי והמשקיעים של אידיבי במידה והשופט ילך עם נוחי לדעתי נוחי יקח את ההזדמנות בשתי ידיים ויתחיל להריץ את החברה קדימה כלומר הסדרים מהירים עם מחזיקי אחזקות והבנקים לדעתי עד מחר יכולים לסגור עם מחזיקי האג״ח של אחזקות ולטרוף את הקלפים לפני הדיון במידה והשופט ילך עם מחזיקי האג״ח זה עדיין לא סגור כי זה ידרוש אסיפה של המחזיקים לאישור בכל מקרה נוחי בשליטה שווה עליות מטורפות בקבוצה כישלון מחיקה גדולה אני מקווה ומאחל לנוחי עלה והצלח ולמד משגיאותיו אמן
    סגור
  • 1.
    פניקס תנסוק ביום א?
    פניקס 08/06/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 6
    השבוע תגיע לשער 1500?
    סגור