ת"א חתמה שבוע שלילי: המעו"ף איבד היום 0.1%, פריגו נפלה 1.9%

המחזור הסתכם רק ב-831 מיליון שקל. המעו"ף איבד השבוע 0.55%. הלחץ בפריגו - עקב המעבר מהנאסד"ק ל-NYSE. קולפלנט זינקה 16.4%
 |  (67)
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון של השבוע בבורסה בת"א הסתיים בירידות קלות, כאשר גם בסיכום שבועי איבד המעו"ף 0.55% מערכו. המחזור בשוק היה שוב נמוך והסתכם ב-831 מיליון שקלים בלבד. באירופה עברו המדדים המובילים לירידות לאחר שה-ECB חתך את תחזית הצמיחה לגוש האירו להתכווצות בשיעור של 0.6%-, לעומת תחזית קודמת לירידה בצמיחה בשיעור של 0.5%- לשנת 2013. גם החוזים בוול סטריט אדומים.

במרכז העניינים עמד היום הדיון בבית המשפט בעניין אידיבי שהסתיים כאשר השופט הודיע כי יפרסם את החלטתו ביום ראשון בשעה 10:00.

מדד המעו"ף ירד בסיום המסחר ב-0.09% לרמה של 1,225 נקודות, מדד ת"א 75 השיל 0.3% ומדד הבנקים עלה 0.45%. מחזור המסחר הסתכם ב-831 מיליון שקל. בסיכום שבועי: מדד המעו"ף איבד 0.55%, ת"א 75 ירד 0.33%, עלה ב-0.72%, ומדד הביומד נפל 1.77%.

בין המניות הבולטות לחיוב נציין את מניית קולפלנט -6.36% קולפלנט 47.1 -6.36% קולפלנט בסיס:50.3 פתיחה:46.9 גבוה:51 נמוך:46.2 תמורה:2,625,170 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-16.4% לאחר שקיבלה אישור לפטנט בארה"ב. פלוריסטם -2.29% פלוריסטם 426.1 -2.29% פלוריסטם בסיס:436.1 פתיחה:432 גבוה:435 נמוך:423 תמורה:1,094,824 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התאוששה ועלתה ב-1.45%, ואת מניית בזק -2.94% בזק 400 -2.94% בזק בסיס:412.1 פתיחה:407.1 גבוה:409.6 נמוך:400 תמורה:46,153,769 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהתקדמה 1%. בין המניות הבולטות לשלילה נציין את מניית {פריגו} שירדה ב-1.9% במחזור המסחר הגבוה בבורסה, את מניית כיל -3.74% כיל 2,164 -3.74% כיל בסיס:2,248 פתיחה:2,204 גבוה:2,215 נמוך:2,144 תמורה:74,069,457 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה 0.8% ואת מניית קמהדע -2.14% קמהדע 2,055 -2.14% קמהדע בסיס:2,100 פתיחה:2,094 גבוה:2,106 נמוך:2,048 תמורה:508,360 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה בכ-2%.

שווקי חו"ל

בורסות אירופה שנסחרו היום במגמה מעורבת עברו לירידות לאחר שהבנק האירופי המרכזי חתך את תחזית הצמיחה. בנוסף ה-ECB בראשותו של דראגי הותיר את הריבית על כנה ברמה של ב-0.5% וגם בבריטניה נותרה הריבית ברמת שפל זהה. הדאקס הגרמני יורד 0.1%, הקאק הצרפתי יורד 0.1% והפוטסי מאבד 0.5%.

בורסות אסיה סגרו את יום המסחר בירידות שערים. הבורסה בשנחאי ירדה ב-1%, הניקיי השיל 0.85% וההאנג סנג איבד 1%. הבורסה בדרום קוריאה סגורה היום לרגל חג לאומי.

החוזים העתידיים בוול סטריט עולים הבוקר ב-0.2% לאחר שאתמול סגרו מדדי וול סטריט את יום המסחר בירידות שערים. הירידות נרשמו לאחר פירסום ספר הבז' שהצביע על התאוששות הכלכלה האמריקנית בקצב מתון. ומדד ה-S&P500 איבדו 1.4% כ"א ומדד הנאסד"ק סגר את יום המסחר ללא שינוי.

מניות במרכז

ניירות הערך של קבוצת IDB נסחרו במגמה מעורבת גם לאחר הדיון בביהמ"ש המחוזי, בו החליט השופט אורנשטיין לדחות את החלטתו לדיון שיתקיים ביום א' הקרוב. השופט צריך להכריע באשר לעתיד השליטה בחברה על רקע הצעות ההסדר השונות שהוצגו לו על ידי הנציגויות ומצד חברת {אידיבי אחזקות}, עליו יהיה לבחון האם אידיבי פיתוח הינה סולבנטית ויכולה לפרוע את חובותיה לנושים. לידיעה המלאה

מניית מליסרון -0.79% מליסרון 15,010 -0.79% מליסרון בסיס:15,130 פתיחה:14,920 גבוה:15,040 נמוך:14,920 תמורה:10,113,215 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע השלמת הנפקת מסדרה ח' אשר מגובה בשיעבוד, בהיקף של 300 מיליון שקל. נציין כי במסגרת ההנפקה נרשמו ביקושים בהיקף כולל של כ-900 מיליון שקל. לידיעה המלאה

טאואר -2.48% טאואר 6,928 -2.48% טאואר בסיס:7,104 פתיחה:7,040 גבוה:7,061 נמוך:6,885 תמורה:18,198,942 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכם שת"פ בהיקף של כ-20 מיליון דולר בשנה. מומחים בתעשיה צופים כי שוק ה-MEMS יגיע ל-21 מיליארד דולר ב-2017, וכי התקני ה-MEMS יראו צמיחה שנתית של מעל ל-90%.

ניירות הערך של חברת סאני תקשורת -1.33% סאני תקשורת 178 -1.33% סאני תקשורת בסיס:180.4 פתיחה:180.4 גבוה:178.9 נמוך:176.1 תמורה:2,214,412 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בשליטת אילן בן דב נסחרו על רקע הארכת הסכם ההפצה עם סמסונג העולמית עד לסוף שנת 2014. לידיעה המלאה

שותפות מאגר 'לוויתן', רציו יהש -2.51% רציו יהש 272 -2.51% רציו יהש בסיס:279 פתיחה:277 גבוה:277 נמוך:272 תמורה:6,676,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דלק קידוחים יהש -2.3% דלק קידוחים 1,064 -2.3% דלק קידוחים יהש בסיס:1,089 פתיחה:1,073 גבוה:1,076 נמוך:1,062 תמורה:8,306,726 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} נסחרו במגמה מעורבת על רקע הדיווח ברויטרס, לפיו תוכנית הפיתוח של המאגר הוצגה בפני הממשלה והינה בעלות של 4.5 מיליארד דולר, סכום אשר אינו כולל את עלות מתקני הייצוא וההנזלה. לידיעה המלאה
תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 51.
    ליוסי המנהל היקר! התגובות עולות באיחור רב! נרשם ב1830!
    איציק והחברים 06/06/2013 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גמרו להתעלל באירופה! כנראה שיעברו לטלטל את האמרקאים שנואי נפשם! לפי מה שנראה בשעה זאת,יהיה זה יום שלישי רצוף של ירידות באמריקה! למעשה יום רביעי אם לא נתחשב ביום ב! דבר כזה לא ראינו הרבה זמן ומעורר תהיות!
    סגור
  • 50.
    מידע
    איציק והחברים 06/06/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדקות אלו (1713) הסינים משתעשעים עם אירופה ובעיקר עם smi השוויצרי! ה"בייבי" שלהם wse wig הפולני בירידות קלות! עם ישראל חי! ערב מבורך!
    סגור
  • 49.
    מידע
    איציק והחברים 06/06/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברנו היקר פרופ, דורון ל, ריכז עבורנו מחקרים שנעשו השבוע ב 7 אונ, יוקרתיות באירופה ו 4 בארצות הברית, כל אחת באופן עצמאי בנושא: השווקים לאן? ובכן לתוצאות: sp ל 1200 בשלב ראשון! smi ל 5700 בשלב ראשון! (פרטים נוספים ומעניינים בהמשך)))))))))))
    סגור
  • 48.
    לאנו
    איציק והחברים 06/06/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבנו מדברייך שתיק ההשקעות שלך גדול ועבדת עליו הרבה! האם את ערוכה ליום סגריר (שכבר עימנו) או לתרחישי קיצון!?
    סגור
  • אני קוראת את המסרים שלכם. התרחיש שלכם מפחיד
    אני בהיכון! 06/06/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני משתפת אנשים מרקע כלכלי בדברים ומתייעצת . איך אתם מגינים על עצמכם מהשקעה צמודה לדולר מניה דואלית.. במיוחד אם מגמת הדולר בירידה.
    סגור
  • 47.
    אנו
    איציק והחברים 06/06/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוג הספרים שהמלצנו, לא בדיוק התאים לקהל! נשנה להמלצות יותר קלילות! התשובות שקיבלנו: "העניין על שולחננו"! נכוון הפעם למקום הרבה יותר למעלה, ואנו יודעים לאן,,,,,!
    סגור
  • 46.
    הכסף הגדול חוזר לת"א עליות בפתח ארה"ב תחזור לעלות תוך
    כלכלן 06/06/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    6 3
    חודש אחרי מימוש של 7 אחוז
    סגור
  • הכתבות ואז ממחזר אותן די עם ההתיימרות שלך .איפה ה 1300 (ל"ת)
    אתה קורא את 06/06/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • פה לא מומש כלום, מוחקים את כולם!!! (ל"ת)
    ליאון 06/06/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 45.
    לשים לב הקונים באים אין מוכרים בהצלחה!!! (ל"ת)
    פלוריסטם 06/06/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • טען עוד
  • 44.
    לשים לב הפריצה בדרךךךךךךךךךךךךךך (ל"ת)
    אבנר מתעוררת 06/06/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 43.
    אנחנו אוספים תרומות לשור הזועם הוא הפסיד את כל כספו
    דחלילון 06/06/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    10 2
    חחחח לוזר כמו שאמר הכלכלן עליות רק עליות
    סגור
  • 1193 בקרוב מאוד (ל"ת)
    יצאת מהכלוב 06/06/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 42.
    ביו לייט ומיקרומדיק מניות השנה !!!
    רונן 06/06/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תזכרו מה אמרתי ואל תגידו לא ידענו...
    סגור
  • רונן אני איתך (ל"ת)
    ניר 06/06/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 41.
    בזק 550 (ל"ת)
    כאן לא הימור 06/06/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 40.
    גובוקיט אופציה2 אין מוכרים גם באופציה1 מוזר ??? לא ?? (ל"ת)
    גל 06/06/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    גובוקיט אופציה2 אין מוכרים גם באופציה1 מוזר ??? לא ?? (ל"ת)
    גל 06/06/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    גובוקיט אופציה2 אין מוכרים גם באופציה1 מוזר ??? לא ?? (ל"ת)
    גל 06/06/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    פרסמתם כאן קטע ממכתבכם לגב' לבנון האם זכיתם למענה?
    אנו' לאיציק והחברים 06/06/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם יהיה שינוי? התפקוד שם לקוי. ולעיתים אף נגרמים נזקים. בעבר פניתי אליהם לאחר שנגרם לי נזק. לא הועילו פניות חוזרות ונשנות עד שעירבתי עו"ד (למזלי הבן שלי) רק אז היתה התייחסות . והכל בא על מקומו בשלום . דרך אגב הם נחמדים אבל מעניין אותם רק העמלות :)
    סגור
  • 36.
    מעוף ירוק זו נוכלות - גם לזה יבוא התשלום
    בבר 70 שנה בבורסה 06/06/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    6 8
    מאפסים כל יום את המעוף עם פועלים ולאומי שיצאו עם דוחות עלובים וחושבים שאנחנו לא שמים לב. בסופו של כל ניפוח יש פיצוץ, ואז הכסף בא אל סבאלה.
    סגור
  • לא זז נטו ספקולנטים להיתרחק ולשמור על כספכם! (ל"ת)
    בוטר 06/06/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    אנונימי-תקשקש בחו"ל
    ישראלי 06/06/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנונימי- אמרת שהעברת את כל התיק שלך לחו"ל..אז למה כל יום אתה מ....לנו את המוח? שם אין ביזפורטל שייתן לך במה חופשית לקשקוש? בשביל אחד שהעביר את כל התיק שלו לחו"ל מענין שאתה מנסה לגלות בקיאות בככל הנעשה במסחר כאן ולתת עצות על ימין ועל שמאל..במיוחד מצחיקות העצות שלך על המלצה לקניה..אבל אתה עצמך לא קונה אלא רק בחול..אז??????????
    סגור
  • 34.
    זרח אופציה7 בקרוב חלוקה של אופציה סדרה6 (ל"ת)
    שימו לב 06/06/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה ההשפעה מכך על האופ' והמניה ? (ל"ת)
    יובל 06/06/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    קולפלנט אופציה ה (ל"ת)
    שימו לב 06/06/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    למוצי לאון
    איציק והחברים 06/06/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    א)העבירה שלך כפולה! גם מעתיקן ! (לפחות קראת את הספר שהימלצת?) וגם גזלת שם מאדם אחר! ב)היפסקנו כל פעילות ודנו בך! 89 היו בעד, 7 נימנעו, ורק 4 היו נגד! החלטנו שאתה איש אשכולות ענק! שא ברכות!
    סגור
  • שבוע הספר- הספרים שאתם המלצתם לא במבצע בשבוע
    אנו ' לאיציק והחברים 06/06/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הספר. צומת ספרים גם הם זורקים סחורה שהעלתה אבק במחסנים חבל :) רשמו עוד המלצות
    סגור
  • 31.
    תוריד ריבית אולי תצליח לתקן את ההרס שגרמת לכלכלה בישראל (ל"ת)
    פישר תתעורר 06/06/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 30.
    זרח ? מה הצפי איתה ? ירדה 60% (ל"ת)
    יוני 06/06/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    מציע לכולם להתרחק מהבורסה הישראלית.
    אנונימי 06/06/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    16 2
    כשהבורסות בעולם טסו פה הבורסה נשארה במקום, שכל העולם יורד פה הבורסה עומדת. בקיצור אין תזוזה אין רווחים, הכל עובד על בניית אוכפים באופציות. מציע לא לסחור פה בכלל. בעיקר לא לשחק באופציות, סיכוי מול סיכון אפסי. אני כבר העברתי את כל התיק לחו"ל.
    סגור
  • 28.
    מה אמרתי לכם.?
    גאון 06/06/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יום א עליות תל אביב. ולכן אני מצטיד בסחורה. בקיצור ראו כתובית מס 2 . בשעה שמונה ושתי דקות.
    סגור
  • 27.
    הירידות המתונות הזדמנות למימוש
    שמואל 06/06/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מהרו לממש כל עוד אפשר לממש במחירים הנוכחיים. כל השחקנים המתוחכמים מימשו אתמול ולא ישובו לשוק בטווח הקצר הירידות תמשכנה עד להתאמה ברמת המחירים למצב הריאלי. המוסדיים לא יתמכו בשוק להפך היצעים בקרנות הנאמנות יאלצו אותם לממש .ראה חוות דעתו של גלעד אלטושר שמביע פסימיות לגבי השווקים בחו"ל ואינו מוצה הצדקה לכניסה לשוק המקומי .גלעד ידוע בהתנהלות מוצלחת בשוק ההון ראה ביצועי הקרנות שבניהולו.
    סגור
  • 26.
    לא לפספפססססססססססססססססססססססססס (ל"ת)
    בונוס הצעקה הבאה 06/06/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 25.
    בעליות של 0.35% (ל"ת)
    החוזים בוול סטריט 06/06/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    תענוג אמיתי
    רונן 06/06/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק תמיר פישמן אמר חברות הביטוח יהיו מצויונות ,מכרתי,שימו לב פניקס יורד,מנורה יורד,כלל ב. יורד ,תענוג, עוד המלצות פישמן?
    סגור
  • 23.
    חבס חתמו עם אספן יקבלו 70 אחוז מהחוב
    חבס חתמו עם אספן יקב 06/06/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבס חתמו עם אספן יקבלו 70 אחוז מהחוב
    סגור
  • 22.
    תתרחקו מבבילון,רמי לוי,ביוליין,כלכלית (ל"ת)
    רונן 06/06/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    ביום של ירידות בארה"ב פלוריסטם ומלאנוקס עלו
    החסרתם מידע 06/06/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אחרי שפירסמתם כותרת אחר כותרת על הירידות בחברות הללו לשם איזון ואובייקטיביות צריך גם לפרסם כאשר הן עולות ועוד בניגוד למגמה כללית של ירידות בשוקי ארה"ב
    סגור
  • 20.
    המשך
    איציק והחברים 06/06/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ז)הם מאד נקמניים (בדומה לבדווים הלבנטיניים) נוקמים במיידיות ולעיתים אחרי מספר דורות! ח)הם עומדים לעשות למערב בית ספר(בעיקר לאמריקה) שיהיה להם קשה מאוד להשתקם! יום מניב ומבורך!
    סגור
  • האם לדעתכם האמריקאים יהיו חסרי אונים נגדם? (ל"ת)
    אנו ' לאיציק והחברים 06/06/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 19.
    הבורסה שלנו משעממת (ל"ת)
    יניב 06/06/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 18.
    תמכרו הכל. אני קונה. תהיו בהיסטרייית עולמים- תכונה
    עורב 06/06/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נהדרת למשקיע. מה קרה לכם? רציתם שהבורסה תעלה בקו ישר כל החיים? תערכו לזה ולזה, תמליצו על מניות- ותפסיקו ללרלר כמו זקנות.
    סגור
  • 17.
    המשך
    איציק והחברים 06/06/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ה)ביום ד פעלו גם באירופה וגם באמריקה! וראה זה פלא! רק יוון ופולין עלו ואפילו באותם % במדוייק!
    סגור
  • 16.
    רוב מהומה על לא מאומה
    מחייך 06/06/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל הרעש על אותה חולה שאושפזה ושוחררה בעינין פלוריסטם הוכח שזה סתם קשקוש בקומקום..המניה עלתה חזק בוול סטריט אתמול(בין הבודדות שעלו וזו תשובה לכל הבורים זורעי הבהלה...רבותי- ביומד ובמיוחד פלוריסטם הם הדבר הגדול הבא
    סגור
  • 15.
    המשך
    איציק והחברים 06/06/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ב)ביום ב פעלו רק באירופה בקטנה! ג)ביום ג פעלו רק באמריקה בקטנה!
    סגור
  • 14.
    הקנדים קונים כל יום... משהו מתבשל (ל"ת)
    הזדמנות מחממת מנועים 06/06/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 13.
    פלוריסטם
    רואה חשבון 06/06/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני כועס על ביזפורטל...כשמניה יורדת בוול סטריט מיד זה תופש כותרת אצלכם ורואים ממש את הריר נוזלמכם..אבל כשהיא עולה אין שום מילה..ראו פלוריסטם..עלתה אתמול בנסדק ב-6 אחוז..שום מילה לא כתבתם על זה..אבל שלשום כשהיא נפלה מיד חגגתם...מה שמוכיח שאתם פשוט איטרסנטים ועוד יותר גרוע אוהבים לדווח רק על דברים רעים...סדיזם מטומטם
    סגור
  • אנטרסנטים...רק מניות גדולות מעניין אותם.... (ל"ת)
    כי הם מגעילים 06/06/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    נחתם הסכם עם הטכניון בק"ע מחקר משותף, המשך 19.3.13 (ל"ת)
    בונוס הודעה במאיה 06/06/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 11.
    דפוסי פעולה של הסינים שקל ללמוד!
    איציק והחברים 06/06/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    א)ביום ו פעלו באירופה ובאמריקה! ה wse wig הפולני עלה להבדיל מכל היבשת! (זוהי ה"בייבי" שלה ,קטונו! אבל גם שלנו!) גם יוון עלתה, אבל מסיבות נקמה! להראות להם הכל יורד והזבל היווני עולה!
    סגור
  • 10.
    תמונת היום ברקע אדום
    co007 06/06/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 9
    דב עם השיניים, או הברוקר המיואש של הצליח לברוח בזמן. ...... :-))
    סגור
  • 9.
    לשים לב משהו קורה במניה ובאופ.. יום טוב!!! (ל"ת)
    בונוס 06/06/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 8.
    לייפוייב אופציה2 טסה משהו קורה שם (ל"ת)
    נירו 06/06/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    שתי תופעות מעניינות וקינאת סופרים
    איציק והחברים 06/06/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    א) לעיתים קרובות מאד אנו פוגשים תופעה מסקרנת! הגיגים שאנו כותבים פה במדור, מועתקים במדויק לאתרים אחרים ומתפרסמים עם שם כותב אחר שלא מכוחותינו! אמש בגלובס העתיק מוצי לאון(האם כדורגלן עבר במכבי יפו) את המסר על הספר שפירסמנו כאן! מעניין,,,,,!
    סגור
  • ואגב, בדר"כ אתה/ם כותב/ים שטויות, פשוט אני
    ליאון 06/06/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בשורט/פוטים כעת. אז O.K. גט א לייף...ותפסיק לאונן באינטרנט כל היום.
    סגור
  • כן, אני כתבתי אתזה, כי מצא חן אך אל תחמי לעצמך
    ליאון 06/06/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא באופן קבוע, פעם אחת.....ולא אני לא כדורגלן, אך זוכר זכרונות ילדות... :-)
    סגור
  • 6.
    הבורסה היפנית כקדימון לבאות
    זקן חכם 06/06/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מה שקורה בבורסה היפנית...שמדד הניקיי קופץ בפראות מעלה מטה ועוד במהלך יום מסחר אחד...מלמד על עצבנות המשקיעים בעולם וחוסר האמון שלהם ביציבות השווקים...... אם יתחיל גל מכירות בארה"ב הוא עלול להסחף לירידות של לפחות 7 אחוזים...
    סגור
  • 5.
    סוף סוף הזרים חוזרים לתל אביב - מורגשים עליות
    עילוי ירוק 06/06/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    11 4
    כפי שחזיתי הירידות בחו"ל יחזירו הרבה משקיעים הביתה, למקום הבטוח שלא נופל כמו בחו"ל. ניתן היה לראות זאת במשך היום אתמול (רביעי) שבשעה שחו"ל קרס במעוף היו עליות. גם הבנקים ברב היום נעו סביב 1190 כי ברור שהם חוצים בתוך ימים את ה 1200.
    סגור
  • 4.
    אתם פשוט כמו זיקיות
    אנליסט חכם 06/06/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    6 2
    יום של קצת ירידות רואים הכל שחור יום עליות הכל פורח בוורוד וכך מתאים את הציבור מידי יום לכן אנני מיתפלא שאנשים בורחים להשקיע בחול אנליסטים היקרים היגיע הזמן שתי להיות מתיאותיים ואז יטב לעם ישראל
    סגור
  • תלמד קודם כל לכתוב בלי שגיאות כתיב ואז תגיב בהתאם (ל"ת)
    אנונימי 06/06/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    עוד מעט ותראו את התמונה של הדוב עם השיניים
    עורבנית המלכה שלכם 06/06/2013 08:14
    הגב לתגובה זו
    5 13
    איך שאני חולה על התמונה הזאת
    סגור
  • אני לא כותב יותר רק צופה בפורום. לפעמים (ל"ת)
    מתחזה מנוול 06/06/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חזרת יחולת סרטן לא נמאס לך לקשקש כאן (ל"ת)
    Dor 06/06/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    חזרה עם פער חיובי...בהצלחה למחזיקים!!! יום טוב!!! (ל"ת)
    פלוריסטם 06/06/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    עליות חדות בארצות הברית
    גאון 06/06/2013 08:02
    הגב לתגובה זו
    16 5
    התיקון נגמר ובכל העולם יהיו עליות. מיום ראשון גם בתל אביב.
    סגור
  • לא לוקחים כדורים על בטן ריקה (ל"ת)
    רוקח 06/06/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    8 17
    סגור