גלעד אלטשולר: "גם היום ההטייה של המוסדיים פה למניות בת"א היא מוגזמת - צריך להחזיק בארץ אולי 10% מהתיק"

בשיחה עם Bizportal מתייחס אלטשולר לעניין פיזור תיק המניות, מה חסר לו בשוק המקומי, איזה שוק יעשה טוב יותר בתקופה הקרובה?
 |  (32)
גלעד אלטשולר, צילום: ליאת מנדל ביזפורטל
פרסם אתמול את נתון ההשקעות של ישראלים בחו"ל, ממנו עולה כי הגופים המוסדיים שינו כיוון בחודש אפריל - ומכרו מניות ב-308 מיליון דולר. מדובר בשינוי דרמטי, שכן ברבעון הראשון הסתכמו רכישות המוסדיים של מניות בחו"ל בסכום אדיר של 2 מיליארד דולר. בשיחה עם Bizportal אומר היום גלעד אלטשולר, כי "גם היום לאחר הריצה לחו"ל של המוסדיים, אני עדיין חושב שהחשיפה של הגופים הישראלים לשוק המקומי היא מוגזמת".

לדבריו של אלטשולר, "אני מחזיק 60% מתיק המניות בחו"ל, והאמת שגם אני לוקה בהגזמה לטובת הבורסה בת"א. 90% מתיק המניות צריך להיות מושקע בחו"ל, ורק 10% בארץ. זה לא שאני חושב שבחו"ל השוק יעשה יותר טוב, להיפך - אני דווקא חושב שבתקופה הקרובה הבורסה בת"א תעשה יותר טוב - אבל זה לא מעניין. אותי בתור מנהל השקעות מעניין ניהול סיכונים, פיזור של ענפים וכו'. בארץ למשל אין לך מניות רכב או מפיקות נפט, בשביל להיחשף לזה אתה חייב להשקיע בחו"ל. כלומר העניין של כמה מהתיק צריך להיות מושקע בארץ מול כמה בחו"ל מבחינת איזה שוק יעשה יותר טוב, זו שאלה כמעט לא רלוונטית. אותי מעניין פיזור נכון וניהול סיכונים".

כאשר אני מציין שמדד המעו"ף מדשדש כבר תקופה ארוכה, אלטשולר קוטע את דבריי - "אותי ממש לא מעניין המעו"ף, השוק פה ממש לא תקוע, מניות הביטוח עשו יפה מאוד וגם מניות הבנקים והנדל"ן ויש עוד הרבה. זה ש טבע +1.07% טבע 7,240 +1.07% טבע בסיס:7,163 פתיחה:7,150 גבוה:7,260 נמוך:7,101 תמורה:50,654,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {מלאנוקס} או לייבפרסון +0.9% לייבפרסון 7,551 +0.9% לייבפרסון בסיס:7,484 פתיחה:7,445 גבוה:7,600 נמוך:7,443 תמורה:3,647,100 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לא זזו או ירדו - אותי זה לא מעניין. זה תקע את המדד. אבל אני לא משקיע שקל אחד במדדים, מתוך 44 מיליארד השקלים שאנחנו מנהלים. אין לנו שקל אחד על מדדים, להיפך - זה שמלאנוקס נופלת וגוררת את המדד זה רק משפר את מצבי לעומת המתחרים שלי".
תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    שטויות, בדיוק השלב שמחזירים כסף מחול לארץ
    גם אני חזרתי לבורסה 08/06/2013 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגמרה החגיגה בחול עד אוקטובר
    סגור
  • 28.
    אי תאימות
    drsdrs 07/06/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אי תאימות בין ניהול תיק ההשקעות והמדיניות המוצגת כנראה מנהל התיק בבית ההשקעות לא מבצע הנחיות ההנהלה
    סגור
  • 27.
    הבורסה פה תמיד מספרים לך שהמצב קשה הגנבים
    רמי 06/06/2013 21:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה כרגע נראה צודק רק אני לא מבין למה אנחנו היחדים בעולם שעדין רק יורדים פה כולם רמאים ומושחתים זה בעיה לעלות היא תעלה אני בטוח שזה שאלה של זמן כמה הם יכולים לסחוט את המשקעים כמה זאות מדינה הכי מושחתת היא יותר גרועה מאפריקה לא מאירופה
    סגור
  • 26.
    הוא לא מצליח לצאת מהשורט
    נפטון 06/06/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תקנה בגבוה ותצמצם הפסדים. היקונים הפסידו את הכול רק בחול.
    סגור
  • 25.
    דעתי כשמשחילנים שליליים, זהו זמן להגדיל רכיב מניות לט"א (ל"ת)
    דעתי 06/06/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    ברגע שהוא גדל לנפח של
    blond10 06/06/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    9 1
    44 מיליארד שקל כבר אי אפשר להסתיר את הטעויות והמעבירים קטנים לכן האסטרטגיה צריכה להיות מדוייקת לתנאי אי וודאות גדולים אתם תראו שלקראת סוף השנה האורות שלו כבר לא ידלקו.
    סגור
  • 23.
    הבורסות בחול מנופחות בהשוואה לישראל!!!!!! (ל"ת)
    ההשקעה בחול מסוכנת 06/06/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 22.
    במשברים התוודע בפני הצוות שלו שלא ידע להתמודד (ל"ת)
    אל תקשיבו לאלטשולר 06/06/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 21.
    בתיק ההשקעות שלי הוא רק הפסיד והפסיד (ל"ת)
    אל תקשיבו לאלטשולר 06/06/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 20.
    בזק לא לקחת,כנ"ל רמי לוי,ובי קומינקשן לא להתקרב.לאומי כ (ל"ת)
    קובי 06/06/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    גלעד חכם חד ומצוין ! (ל"ת)
    אנונימי 06/06/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 18.
    אבל כולם אומרים שוק ל- 1300 , אז זה אומר דווקא שירד ? (ל"ת)
    כ 06/06/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    אל תשכחו מה עשתההחברה שלו
    יגאל 06/06/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 5
    שנה שעברה - הלקוחות שלו עשו את ההכי הרבה כסף מבין כל בתי ההשקעות. אתם כולם בבחנית אל יתהלל חוגר הוא כבר המפתח.
    סגור
  • 16.
    מחזורי בית קברות-התרחקו מרמי לוי וביוליין,סכנה בפניקס (ל"ת)
    רני 06/06/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    תתרחקו מבבילון ,רמי לוטי, ביוליין,ודלק רכב,פניקס,ובזק (ל"ת)
    רועי 06/06/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 14.
    כדאי לזכור היטב-האיש אנטי ציוני,מזיק לכלכלת המדינה. (ל"ת)
    יד הנפץ 06/06/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 13.
    אלטשולר תותך
    מנו 06/06/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    6 12
    האיש גדול מכולם.ראו את הביצועים בכל הקרנות.אני מושקע מאות אלפי שקלים ואומר לכם שהתבונה והדינמיקה עושה נפלאות ראו את התוצאות שמדברות בעד עצמם.כל השער מתגמד מולו.
    סגור
  • לוע טוטך-תיל (ל"ת)
    יובל 06/06/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    ועוד ועוד,פתאום הוא היה בביטוח.חחחח- קנו פועלים. (ל"ת)
    מיכה 06/06/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    ראינו את המניות שלו דלק רכב תקועה,בבילון לא עלתה,כלכלית (ל"ת)
    מיכה 06/06/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 10.
    יש לו חודשיים-ימחק כליל (ל"ת)
    מיכה 06/06/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    ביצועי הקרנות של אלטשולר גרועים ביותר!!!!
    ביצועים כושלים!!!! 06/06/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    10 6
    במקום להשקיע בפירסומות רדודות בטלוויזיה תחליפו את קובעי מדיניות ההשקעות שלכם.תסתכלו בדרוג קרנות הנאמנות ,כמעט כל הקרנות שלכם בתחתית הדרוג!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • ממש לא, לדעתי הם עושים עבודה אולי הטובה ביותר
    רונן לביא 06/06/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כבית השקעות בשנתיים האחרונים. ראיית השוק שלו לטעמי, לכן אני מחזיק קרנות שלו לדעתי אתה טועה אבל רק הצלחות אני מאחל.
    סגור
  • 8.
    שהגדולים עוזבים זה הזמן להכנס (ל"ת)
    יריב 06/06/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 7.
    מה קורה פה? אין פסיקים? אין נקודות?
    אנונימי 06/06/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אולי כדאי שתלמדו לכתוב לפני שאתם מגיבים
    סגור
  • 6.
    אחרי שכול הסוסים ברחו עוד מהרהרים אם צריך לבדוק את הבור
    דודי 06/06/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    14 0
    מזמן ברחתי . הבורסה בארץ מתנהלת בנכלוליות . תספורות ללא סוף , מוסדיים שגובים עמלות פראיות . אני מזמן הברחתי את כספי מת"א
    סגור
  • 5.
    אין גבול לשחצנות - עלה לו השתן לראש כבר (ל"ת)
    משקיע 06/06/2013 09:07
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 4.
    תפסיק לבלבל את המוח ותתחיל לעבוד.
    אנונימי 06/06/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    26 4
    במקום לפזר עצות לכל העולם תדאג לתת תשואה יותר טובה לעמיתים שלך אשר משלמים עמלות גבוהות בהרבה מחברות אחרות שהשאירו לך אבק בנתיים. אז אם אתה לא רוצה להשאר לבד עם העצות תתחיל להראות גם תוצאות ולא "בין עשרת המקומות הראשונים".
    סגור
  • 3.
    מרוב רגולציה לא נותר שוק - כל העכברים בורחים!
    די לעודף הרגולציה! 06/06/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    די! נמאס! זה לא שפוי!
    סגור
  • 2.
    בחול אתה נמחק בלי למצמץ
    מחזיק קרנות 06/06/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אם לא היה משקיעים בחול במניות בנדלן מצב המדינה היה הכי טוב בעולם תנתח כל הסדרי חוב זה רק קרדיט סוויס מגדל השעון של אפריקה אלביט הדמיה זה חול גי טי סי זה חול אף חברה שעבדה רק בארץ הגיעה לחלדת פרעון ואני לא מדבר על הגניבות של השקעה בחול וקושי לתפוס את זה כי כולם מפסידים אם אנחנו לא נשקיע בארץ מי במת ישקיע הלמן אלדובי העדיף איסלנד וספרד מה נשאר מהם בושה שביזפורטל מקדם שיטות חלטורה של אלטושלר
    סגור
  • 1.
    אתה דפוק לך אתה תשקיע את התיק שלך בחול
    הצלף 06/06/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מי שלא יודע לעשות כסף במניות שלא יבכה בכל שוק יש את המניות שטסות ויש את הזבל שלא זזות נכון שבנאסדק יש יותר מבחר אז מה ? במקום לשנות מדיניות ולהביא מניות כמו צאק פויינט להיסחר בארץ להעלות את מחזורי המסחר אתם מדברים בקשקשת
    סגור
  • הוא חי מעמלות ועמלות חו"ל אדירות ביחס לישראל (ל"ת)
    זולל עמלות 06/06/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור