סגירה חיובית בת"א: המעו"ף עלה 0.3%, מניית בנק הפועלים טפסה 1.8%

מדד מניות הבנקים הוביל את הבורסה והוסיף 1.5%, פלוריסטם נכנסה להפסקת מסחר מיד עם פרסום הודעה שלילית ולא יצאה ממנה עד סוף המסחר. עם זאת, בוול סטריט המניה נסחרת כעת בירידה חדה של כ-15%
 |  (52)
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המסחר באחד העם נסגר היום (ג') בטריטוריה החיובית. מדד המעו"ף נתמך ע"י העליות במדד הבנקים. השווקים באירופה ממשיכים להסחר במגמה חיובית, כשגם המסחר בוול סטריט פתח בירוק. מניית מלאנוקס אבדה כ-3% על רקע החלטת האסיפה שלא לאשר לוולדמן להמשיך לכהן כיו"ר ועל רקע החלטתו כי החברה תימחק מהמסחר בת"א.

מדד המעו"ף סגר בעלייה של כ-0.3% ונסחר ברמה של 1,232 נק', מדד ת"א 75 איבד 0.1% ומדד הבנקים בלט בעלייה של 1.5%. המחזור מסתכם בכ-879מיליון שקל.

בין המניות בלטה לשלילה מניית [מלאנוקס} שירדה כ-3%, מניית בנק. מניית בנק הבינלאומי נסחרה ללא שינוי לאחר שהבנק החליט על חלוקת בסך 200 מיליון שקל. אבוג'ן +0.87% אבוג'ן 977.5 +0.87% אבוג'ן בסיס:969.1 פתיחה:969.1 גבוה:979.7 נמוך:969.1 תמורה:36,750 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 3.2% לאחר שהודיעה על הכוונה לבצע ולהירשם למסחר ב-NYSE.

המסחר בעולם

המדדים המובילים בוול סטריט פתחו בעליות שערים. ה- S&P 500 עולה ב-0.33%, הנאסד"ק מוסיף 0.4% והדאו ג'ונס עולה 0.1%. מניית פלוריסטם הדואלית מאבדת 16% לאחר שהניסוי במוצר ה-PLX-PAD לטיפול בצליעה בינונית לסירוגין הוכנס ל'הולד' ע"י ה-FDA על רקע חולה שנזקקה לאישפוז בשל תגובה אלרגית קשה.

הבורסות באירופה רושמות עליות נאות כשהדאקס הגרמני מוסיף 0.8%, הקאק הצרפתי עולה 0.7% והפוטסי הלונדוני מוסיף 0.7%. זאת לאחר שדווח על ירידה של 2% בדרישה לקבלת דמי אבטלה בספרד זה החודש השני ברציפות, ועל רקע התיקון החד שנרשם בבורסה של איסטנבול שעולה בכ-4% לאחר שאתמול צללה בכ-10%.

הבורסות באסיה סגרו במגמה מעורבת לאחר שמדד הניקיי תיקן את ירידות הימים האחרונים ועלה ב-2%. לעומת זאת הבורסה בשנחאי ירדה ב-1.2%.

החלשות הדולר בעולם לוחץ על היצואנים, אבל המשקיעים מעודדים מנתוני מאקרו שליליים בארה"ב שתומכים בהמשך תוכנית התמריצים של הפדרל ריזרב.

מניות במרכז

הבנק ה בינלאומי -0.02% בינלאומי 8,051 -0.02% בינלאומי בסיס:8,053 פתיחה:8,119 גבוה:8,119 נמוך:8,028 תמורה:4,249,827 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חוזר לחלק דיבידנדים . לאחר שתוצאות הרבעון הראשון של השנה הצביעו על כך שלבנק הבינלאומי ישנו את יחס ההון ליבה הגבוה ביותר במערכת, 9.96%, החליט הבנק לאשר היום חלוקת דיבידנד במזומן לבעלי המניות של הבנק בסך כולל של 200 מיליון שקל. מועד החלוקה נקבע ל-24 ביוני 2013.

המסחר במניית פלוריסטם +0.51% פלוריסטם 456.8 +0.51% פלוריסטם בסיס:454.5 פתיחה:454.5 גבוה:461.4 נמוך:454.5 תמורה:221,414 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הופסק לאחר שה-FDA הודיע לחברה הישראלית כי הניסוי הקליני במוצר PLX-PAD לטיפול ב-IC (צליעה בינונית לסירוגין), הוכנס למצב של 'הולד'. המניה נכנסה להפסקת מסחר מייד עם פרסום ההודעה ולא יצאה ממנה עד סוף המסחר. עם זאת, בוול סטריט המניה נסחרת כעת בירידה חדה של כ-15%.

מניית בנק דיסקונט +0.59% דיסקונט 1,196 +0.59% דיסקונט בסיס:1,189 פתיחה:1,196 גבוה:1,196 נמוך:1,182 תמורה:8,858,390 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה במחזור הגדול בשוק לאחר שעבר בה בלוק של כ-24.5 מיליון שקל מוקדם יותר היום. דיסקונט מחזיק בכ-26% מהון המניות של הבינלאומי ולכן צפוי להנות מדיבידנד בסך של מעל ל-50 מיליון שקל.

מניית {מלאנוקס} ממשיכה לאבד גובה בלחץ תעודות הסל המקומיות. היום נסחרת החברה על רקע החלטת האסיפה הכללית שלא לאשר מחדש את מינויו של איל וולדמן לתפקיד יו"ר החברה ב-3 השנים הבאות. הצבעה שהושפעה מהמלצת אנטרופי למוסדיים ושהיוותה את אחד הטריגרים המרכזיים לכך שוולדמן החליט בסוף השבוע למחוק את מניות מלאנוקס מהמסחר בבורסה בת"א.

מניית אבוג'ן +0.87% אבוג'ן 977.5 +0.87% אבוג'ן בסיס:969.1 פתיחה:969.1 גבוה:979.7 נמוך:969.1 תמורה:36,750 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת בירידה לאחר שהודיעה לבורסה בת"א כי היא פועלת לקראת הנפקה אפשרית בבורסת ניו יורק (NYSE). החברה נעזרת לשם כך בבנקי השקעות בארה"ב. במסגרת זו הגישה החברה לרשות ניירות ערך בארה"ב, באופן לא פומבי, טיוטת . טרם ברור האם ומתי תתבצע ההנפקה.
תגובות לכתבה(52):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    שלי 14
    אבשלום 04/06/2013 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה פרוש המילה דרמתית!?
    סגור
  • 37.
    11 עדי
    אבשלום 04/06/2013 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה פרוש המילה פניקה!?
    סגור
  • 36.
    רונן 5
    אבשלום 04/06/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה פרוש המילים: שלפוחית השטן!?
    סגור
  • סליחה טעות שלי
    רונן 04/06/2013 23:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלפוחית השתן !!! :)
    סגור
  • 35.
    לברוך מספר 3
    אבשלום 04/06/2013 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה פרוש המילים: יוכלו אותה? לא כדאי ללמוד כתיב ולשון עברית לפני שבאים להרוויח או להפסיד 6,67 שקלים!?
    סגור
  • 34.
    כל הכבוד לרונן מתגובה 5 שיחקת אותה :) (ל"ת)
    משה 04/06/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    ולא לגעת בביולין.....גם רמי לוי תחטוף. (ל"ת)
    אמיר 04/06/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    אמרנו לכם פתחנו שורט על רמי לוי,ובבילון (ל"ת)
    אמיר 04/06/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    אבנר רציו כנסו
    לא לפספססס 04/06/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנכ"ל וודסייד: מביע ביטחון ברכישת נתח מתגלית "לוויתן"
    סגור
  • בגלל המחאה לא ייצאו גז ויעשו לו אותו דבר מה שעשו לפוטש
    ממשלת הפחדנים 04/06/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה הזאת רק מעוניית ב 2 דברים להידבק לכסאות חזק ולנפח את בועת הנדלן
    סגור
  • טען עוד
  • 30.
    הבורסה שרוייה בדיכאון עמוק. (ל"ת)
    אייזיק 04/06/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 29.
    המשך
    איציק והחברים 04/06/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי הידוע לנו, כוונת הסינים להכנס לפעילות ב 1200!
    סגור
  • הבורסות בכל העולם בעליה וגם פה. אף אחד לא מתרשם
    מיליונים 04/06/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויש המלצות מגופים לקנות מניות כמו אלדד תמיר . המחזור קטן אבל יש כאלה שמרוויחים
    סגור
  • 28.
    תשאלו את אסתר לבנון למה לא זזים יש לה בטח פתרונות (ל"ת)
    צילי 04/06/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 27.
    מישהו ראה את השור הזועם המסכן הפסיד עוד כסף חחחח (ל"ת)
    דחלילון 04/06/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • לעולם לא מפסיד.לפעמים לא מרוויח.לך תנגב את האף ילדון (ל"ת)
    אני פה יא עגל 04/06/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אתה כבר חצי מופסד לוזר איפה ה1176? לך ללמוד מהגדולים
    ברוקר 04/06/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שהכלכלן אומר 1300 יהיה 1300 ולא יעזור לך שחטו אותך אתמול שוחטים אותך היום נשאר ממך רק עצמות חחחחחח
    סגור
  • כמו שאני מחכה ל 1300 כבר 5 חודשים חבורה של עגלים חחחחח (ל"ת)
    עגל תחכה ל1176 04/06/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • לשור הזועם גם היום אכלת לקרדות תמשיך להפסיד כסף
    כלכלן 04/06/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עקשן לא רוצה ללמוד כלום כמו שור באמת אתה רץ עם הראש לתוך הקיר
    סגור
  • 26.
    בזק דיבידנד ענק 10 % למה המנייה לא זזה?
    משה ששון ישר 04/06/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קניתי ב 510 ואיפה היא?
    סגור
  • המניה ירדה בעקבות חלוקת הדיבדנד התאמת שער
    אנונימית 04/06/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול להיות שהמניה תמשיך ותעלה בעתיד או תרד בהתאם להתנהגות השוק . אם קנית ב 510 וקיבלת 10% דיבידנד אז לא התקזזת עם הירידות .
    סגור
  • 25.
    לאנו
    איציק והחברים 04/06/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועדת ההשקעות בגוף הנ"ל דורשת לדלל כמות המניות בצורה משמעותית! היןם יפעלו עד 1145 ולאחר מכן לפי התפתחויות בשווקים!
    סגור
  • 24.
    בורסת ת"א "עלובת החיים" ויקטור הוגו (ל"ת)
    אבי 04/06/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הבנקים ממליצים ללקוחות לקנות כל מיני מניות שהם רוצים
    הרצת מניות 04/06/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעלותם. למשל ח"ל מעניין חברה שכל עסקיה מופסים פתאם עולה .....
    סגור
  • 23.
    פישר קונה דולרים הוא רק מפסיד הדולר רק ירד וגם
    פישר והדולרים 04/06/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל המשקיעים במניות הדואליות . שימו לב ירידת הדולר תשפיע על המניה. זה צעד קדימה צעד אחורה
    סגור
  • 22.
    מה הצפי בזרח? אחרי ירידה של 55%!!! (ל"ת)
    יוני 04/06/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    נוכלים עם רישיון לא נותנים לבורסה לעלות מחזור עלוב (ל"ת)
    דודו 04/06/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • וגם לא נותנים לו לרדת (ל"ת)
    zivbe 04/06/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    מי יתן לשוק לעלות השתגעתם? (ל"ת)
    טל 04/06/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    הבנתנו
    איציק והחברים 04/06/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גוף גדול בארץ הבין ופרש נכון מספר התרחשויות ופועל יפה ונכון!
    סגור
  • האם הגוף הזה "גר" ברח' אחד העם? (ל"ת)
    אנו ' 04/06/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    הדולר ירד ופישר לא יוכל לעשות כלום אז כל המושקעים
    מניות דואליות 04/06/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באיזיציפ' מלאנוקס, טבע, וכו' רק יפסידו.
    סגור
  • 17.
    ל יוס
    איציק והחברים 04/06/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו חושבים שאתה טוב לב, שנון וחכם! עלה והצלח!
    סגור
  • 16.
    אתמול כתבתם בכותרת דרמתית על ירידת הניקיי למה כשמתקן
    שלי 04/06/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם מצייינים כבדרך אגב
    סגור
  • 15.
    פלוריסטם-גילוי נאות
    רואה חשבון 04/06/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המניה עלתה אתמול בנסדק ב-6.37 אחוז ולפי השער הנוכחי אצלנו היא באפסייד חזק.....אין זו המלצה לשום כיוון אלא רק גילוי נאות...
    סגור
  • 14.
    עד שמלאנוקס לא תצא מהמעו"ף לא תהיה פריצה למעלה (ל"ת)
    גל 04/06/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 13.
    פלוריסטם-הדבר הגדול הבא
    יודע דבר 04/06/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנאליסטים אמריקאים בעלי שם מזהים אפסייד של 43 אחוז וממליצם על קניה חמה..שלא תגידו שלא ידעתם
    סגור
  • 12.
    לא להיות בחוץ (ל"ת)
    בבילון 04/06/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    הכתבה בכלכלית לגבי לווייתן שיקרית לא להיכנס לפניקה (ל"ת)
    עדי 04/06/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מה כתוב בכתבה השיקרית ,אולי תוכל לפרט . (ל"ת)
    בא 04/06/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מחיקת שורטי מעוף תימשך (ל"ת)
    שרון 04/06/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    מספר דברים כנסו
    שרון 04/06/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    א.חבל שהאתר מדווח לנו מאוד מאוחר הנה דוגמה -שורט חזק ניכנס בבי קומינקשן,זהירות. ב.שורט לא מבוטל ברמי לוי. ג.קנו כלל תעשיות ירד ל 200000 אלף שח השורט תעלה חזק. בבילון רק ב 2350-2300 תהיה חיובית. פלוריסטם בדרך ל 1300
    סגור
  • שאלה לשרון
    תפרסמו !!!!!! 04/06/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמרת לפני כמה זמן להתרחק מכלכלית י-ם בגלל יתרות שורט גדולות. מאז היא עולה ועולה, האם יש לך תובנות בנושא?
    סגור
  • שרון שאלה....
    אחת 04/06/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרת לא מזמן שיש שורט גדול על כלכלית י-ם, אבל היא לא מפסיקה לעלות..... יש לך איזשהן תובנות בעניין?
    סגור
  • 8.
    הבורסה צפויה לפתוח בירידות
    שמואל 04/06/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    5 7
    פערי הארביטראז כפי שמחושבים באתרים הכלכלים אינם מביאים בחשבון את הירידה בשער הדולר ביחס לשקל 0.5 אחוז כרגע. הניות העיקריות במדד המעוף חוזרות עם פערים שלילים ההיצעים בטבע פריגו ומלאנוקס ונייס ימשכו העליות בארה"ב כמעט ואינן משפיעות על המניות הישראליות בנוסף כרגע החוזים באירופה שליליים ולכן אירופה תפתח בירידות בארץ המדדים מדשדשים על רקע מניפולציות של שחקני מעוף אבל לא לעולם חוסן המצב בדווקים הריאליים והנזילות הנמוכה בשוק יביאו בסופו של דבר לירידה התבקשת המחירים בארץ
    סגור
  • 7.
    ראלי הנגידים - אתמול היה תורו של דראגי
    עילוי ירוק 04/06/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    3 5
    איזה נאום חוצב להבות הביא המאסטרו מאירופה על התאוששות מהירה בכלכלה האירופית ושלח את תל-אביב מיד לעליות. המעוף שגם ככה מושפע מהתערבות פישר קיבל חיזוק מנגיד נוסף ולמעשה הסיפור הוא גמור. השבוע הזה נראה שיאים חדשים. קדימה, ממריאים.
    סגור
  • 6.
    קמהדע לקראת פריצה מטורפת!!! (ל"ת)
    סטולי 04/06/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 5.
    מיקרומדיק וביו לייט!!!
    רונן 04/06/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מיקרומדיק וביו לייט בתוך שנה הולכות לטוס למעלה !!! מינימום פי 5 על הכסף אם לא פי 10 !!! הראשונה מיקרומדיק הולכת להחדיר לסין טכנולוגיה פורצת דרך בתחום סרטן שלפוחית השטן!! הולכת לקבל אישור FDA !!! השנייה ביו לייט פיתחה שתל לעין ובקרוב מאוד אישור FDA !!!
    סגור
  • 4.
    קבוצת דלק
    וותיק ומנוסה 04/06/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עתידה הבטוח יבוא לידי ביטוי בבורסה בקרוב ולאורך שנים.
    סגור
  • 3.
    עליות אני בדרך! היום
    ברוך 04/06/2013 08:14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הבורסה מתייצבת היום גם מלאנוקס מתחילה להיתמתן הדולר יורד וכניראה שחקני השורט יוכלו אותה היום
    סגור
  • 2.
    נראה עליות ?
    משה. ששון ישר 04/06/2013 08:07
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סוף סוף נעשה כמה ז״ובות?
    סגור
  • 1.
    להגיד שפלוריסטם חזרה עם פער חיובי של 2% ממש לא
    לביז לא יזיק 04/06/2013 08:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עם מחזור גדול יחסית
    סגור