סגירה חיובית בת"א: מדד המעו"ף עלה ב-0.4%, גבעות זינקה ב-6.7%

הדאקס מחק ירידה של 1.6% ונסחר ביציבות. רמי לוי עלתה 1.7% אחרי 3 ימים של ירידות. בזק בלטה בירידות של 2.3%
מגמה מעורבת, צילום: 93931715_c
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר בעליות שערים, זאת לאחר נאום מעודד מצד יו"ר הבנק המרכזי האירופי מריו דראגי, שהפיח תקווה והביא למחיקת ירידות של עד 1.5% בבורסות אירופה. נציין כי במקביל גם עליות השערים בחוזים העתידיים התחזקו ותרמו למגמה החיובית בבורסה.

בסיכום יום המסחר, מדד המעו"ף עלה ב-0.4% ל-1,227.6 נקודות, מדד ת"א 75 עלה ב-1% ומדד הבנקים הוסיף 0.5%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.01 מיליארד שקלים.

בין המניות הבולטות לחיוב נציין את שותפות גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-6.7% על רקע עדכון המדדים הקרב במדדים, {אורמת} עלתה ב-3%, {מלאנוקס} הוסיפה 2.9% ו אינסוליין +0.63% אינסוליין 3,700 +0.63% אינסוליין בסיס:3,677 פתיחה:3,825 גבוה:3,825 נמוך:3,620 תמורה:157,242 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גמעה 8.6%. בצד השלילי נציין את מניית בזק -1.16% בזק 511.4 -1.16% בזק בסיס:517.4 פתיחה:519.8 גבוה:521.7 נמוך:506.8 תמורה:15,213,847 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם ירידה של 2.3% ו בזן -0.35% בזן 168.6 -0.35% בזן בסיס:169.2 פתיחה:169.9 גבוה:171.3 נמוך:168.6 תמורה:6,859,102 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם ירידה של 1.8%.

המסחר בעולם

הבורסות באירופה נסחרות בירידות שערים קלות לאחר שמחקו ירידות חדות של 1.5%.. הדאקס הגרמני יורד 0.1%, הקאק הצרפתי משיל 0.1% והפוטסי משיל 0.7%. הדאו הטורקי יורד 8.5% על רקע ההפגנות בערים הגדולות בקריאה לסילוקו של ראש הממשלה, רג'יפ טייפ ארדואן.

בורסות אסיה סגרו הבוקר את יום המסחר במגמה שלילית, כאשר ביפן המשיך מדד הניקיי במימוש האגרסיביוצלל ב-3.7%. במקביל, בבורסות בהונג קונג ובסין נרשמות ירידות של 0.5% ו-0.1% בהתאמה, זאת לאחר שנתונים רשמיים של הממשלה העידו על שיפור בפעילות היצרנית במאי, מנגד מדד ה-PMI של HSBC הצביע על נפילה במאי.

נציין כי ביום שישי האחרון הסתיים המסחר בירידות חדות למדי שנרשמו בעיקר בשעה האחרונה של המסחר. הטריגר לירידות היו נתונים טובים יחסית שהעלו שוב את חששות המשקיעים מפני נסיגה קרובה של הפדרל ריזרב מתוכנית התמריצים שמפמפמת כבר שנים אחדות נזילות אינסופית לשוק ההון.

מניות במרכז

הלחץ במניית {מלאנוקס} מכיוון תעודות הסל והמשקיעים המקומיים נרגע מעט. נזכיר כי אתמול נרשם לחץ מוכרים כבד במניה על רקע החלטת הנהלת החברה למחוק את המניה מהמסחר בת"א, זאת על רקע הרגולציה המוגברת ועל רקע ההמלצה של אנטרופי למוסדיים שלא לאשר לאיל וולדמן להמשיך ולהחזיק בשני התפקידים הרים בחברה, מנכ"ל ויו"ר. המניה אמנם תיגרע מהמסחר תוך 3 חודשים, אך כבר ב-16 ביוני היא תיגרע מהמדדים בת"א.

מניית {אידיבי אחזקות} ואגרות החוב של הקונצרן סגרו במגמה מעורבת, זאת על רקע המתווה החדש והמשופר הכולל הזרמה של 640 מיליון שקל במזומן שהציע בעל השליטה, נוחי דנקנר והתמיכה שקיבל מהבנקים ישפיעו על המסחר גם היום. מחזיקי האג"ח של החברה צפויים להחליט עד יום ה' באיזה מהמתווים הם תומכים, לפני יגיעו שוב לבית המשפט.

מניית רמי לוי +1.3% רמי לוי 18,750 +1.3% רמי לוי בסיס:18,510 פתיחה:18,550 גבוה:18,760 נמוך:18,550 תמורה:1,990,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התאוששה לאחר שאיבדה כ-6.5% בארבעת ימי המסחר האחרונים. הרקע לירידות היו דו"חות הרבעון הראשון שהצביעו על שחיקה ברווח התפעולי והורדת המלצה מ-'קנייה' ל-'נייטרלי' של בנק ההשקעות סיטי.

מניית קמהדע -0.2% קמהדע 1,535 -0.2% קמהדע בסיס:1,538 פתיחה:1,536 גבוה:1,550 נמוך:1,525 תמורה:483,908 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התאוששה מעט, זאת לאחר שאתמול נחתכה המניה ב-6.6% על רקע תוצאות ההנפקה הפושרות למדי בנאסד"ק במסגרתה גייסה החברה 56.1 מיליון דולר בדיסקאונט של 17%.

מניית {כלל תעשיות} נסחרת על רקע הודעת החברה כי אבי פישר חדל לכהן כמנכ"ל החברה וימשיך לכהן כיו"ר הדירקטוריון.
תגובות לכתבה(82):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    גבעות-אין סיבה לעליה טוביה החולב לוקח סיבוב
    ראל000000048 03/06/2013 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הבן אדם הזה והחברים שלו (מוצצי דם שוקעי גבעות )הם יוציאו להם שערה שערה .
    סגור
  • 46, הפכת לראל 48 ? תגיד בבקשה מתי תצא כבר מהאובססיביות
    מה קרה לך ראל ? מראל 03/06/2013 22:01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    החולנית שלך לגבי כל מה שקשור לגבעות ? נכון שהפסדת בעבר הרבה כסף בגלל השקעה בגבעות בעיתוי לא מתאים, אך חביבי אתה צריך להאשים בזה רק את עצמך ולא להפיל את האשמה על אחרים ! חביבי, אני מאחל לך שתהיה בריא ושתצא כבר מהאובססיביות השלילית הזאת ! כל טוב !
    סגור
  • 58.
    מיקרומדיק ו - ביו לייט !!!
    רונן 03/06/2013 20:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מיקרומדיק וביו לייט בתוך שנה הולכות לטוס למעלה !!! מינימום פי 5 על הכסף אם לא פי 10 !!! הראשונה מיקרומדיק הולכת להחדיר לסין טכנולוגיה פורצת דרך בתחום סרטן שלפוחית השטן!! הולכת לקבל אישור FDA !!! השנייה ביו לייט פיתחה שתל לעין ובקרוב מאוד אישור FDA !!!
    סגור
  • 57.
    במגדל לא היה אורדרנט כל היום - בושה וחרפה (ל"ת)
    סוחר 03/06/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    המשך
    איציק והחברים 03/06/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארץ שמנו לב לפעולת חילוץ של הגדולים את האנשים הלא נחמדים,,,,,,,!! לבנון! אנא בטובך! פיקחי עיינים! שמענו שיש פקיעות, כתיבות, פוטים ועוד מזיקים,,,,!
    סגור
  • 55.
    ת"א עברה לעליות בעקבות
    הוקוס פוקוס 03/06/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בירבורים שהמצב באירופה השתפר מהצהריים. לאחר הסגירה בת"א התהפך הצבע בבורסות אירופה מירוק לאדום. נראה ששוב הספקולנטים בת"א נכנסו למלכודת דבש..... :-))
    סגור
  • 54.
    המשך
    איציק והחברים 03/06/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חזרו לטפל ב dax ובעיקר ב smi ניראה שגם היאנקים על הגריל!
    סגור
  • מעניין איך כל זה יגמר (ל"ת)
    אנו ' 03/06/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    נגמר התיקון הכל ירוקקקקקק
    מקסים 03/06/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קדימה כולם לעלות, הרכבת לפקיעה ב1280 יצאה לדרך
    סגור
  • 52.
    אווץ השורט בפועלים מתפרק הנייר בפריצה
    סוחר חתיך 03/06/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צאו מהשורט בפועלים מחכה לרגיעה בבזן,קמהדע,אבוגן אינסוליין היפוך היה בול אבל בול על התמיכה 180 ברכות למי שראה את זה בגרף חחח
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    פז אג"ח ג
    אנונימי 03/06/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יודע מה קורה שם מחזור של למעלה מ-100 מליון ש"ח ויורדת ב-1%
    סגור
  • 50.
    לאנו המשך
    איציק והחברים 03/06/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)כמו שציינתי בעבר אנו בפוזצייה הפוכה ענקית ואף מגדילים! הפעולה הנ"ל שהחלה בחודשים האחרונים, מוכיחה עצמה ובעיקר 1101732 !! ב)הצליחי בכל מעשייך ודאגי שהפוסט ומומחית הקוביה ישובו, אנו זקוקים בארץ לאנשים רציניים!
    סגור
  • תודה, הם ישובו מקווה שירצו מדענים פה בינתיים שם
    אנו 03/06/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרוצים מהגנום היהודי. (שילוב קטלני של מוח ויופי :) )
    סגור
  • 49.
    סינמה
    מבולבל 03/06/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהקרה לסינמה??? היה לי 100000 מניות בשווי 1000 ש"ח היום יש לי 5000 מניות בשווי 50 ש"ח, לאן נעלמו 950 ש"ח?? זהו גנבו לי אותם?
    סגור
  • 48.
    היי אנו
    איציק והחברים 03/06/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 8
    א) כפטריוט ישראלי מצוי, קשה לי לכתוב דברים לא טובים! ב)בואי נניח את א לרגע בצד ואף נכנס לסימולציה שאין לנו צבא, אין בעיות בטחון ואין 50 % מהתקציב שהולך לבטחון! ג)מצב המשק גרוע!!(לא מפרסמים הכל) ד) המקרו והמיקרו במצב רע! ה)מדד 25 יפגוש די בקרוב 3 ספרות!
    סגור
  • זה לא מפתיע אותי .- מפתיע ההצהרות של בכירים במשק
    לאיציק והחברים מאנו' 03/06/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגבי מצב הבורסה (המחזורים יעלו בהמשך) פעלו כשורה וכו.... היום אצלנו חגיגה... חסר רק שיזמינו את דיוניסוס
    סגור
  • לאיציק, ניפחת לנו את המוח. קנה שורטים ועזוב אותנו!
    יוס 03/06/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    25 0
    איזה שלוש ספרות בראש שלך? מה זה חדש תקציב הביטחון? נולדנו אתמול? העולם בדרך להתאוששות סטיופיד!
    סגור
  • 47.
    בואו הביתה - העליות פה מדומות!!!! משאלות לב בלבד (ל"ת)
    ברווזים ברווזים 03/06/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 46.
    1230 יהיה ניסיון פריצה אם יצליח עפים לפחות ל1236 (ל"ת)
    שבי 03/06/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 45.
    ל 43
    איציק והחברים 03/06/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק! הכל דבש! כמו שכתבנו בבקר, dax ו smi על הגריל הסיני היום! יש לציין שייקח להם זמן לנסות להשתחרר מהבררה! ציינו שהמתקפה היא בת 100 דקות וכך היה! הורידו הילוך! נצפה להמשך! הצלח בכל מעשיך!
    סגור
  • 44.
    אבוג'ן
    חיים 03/06/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפני מספר ימים נחתם חוזה עם הסינים לפיתוח זנים לגידול אורז עמיד למזיקים. אתם מבינים מה המשמעות ? אורז הוא המרכיב העיקרי במזונם. שיהיה בהצלחה.
    סגור
  • 43.
    מה תגידו הדאקס עולה!!!!!!? הכל ירוק (ל"ת)
    ל 28 03/06/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    אג"ח אידיבי אחז" סד ג וסד ה
    חיפאי 03/06/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב-2905 היה אקס ריבית +50% פדיון. בפקדון נ"ע שלי הכמות אכן ירדה בהתאם! אבקש לדעת מתי בפועל החשבון עוש יזוכה ? תשובה רצינית בכל לשון של בקשה. תודה.
    סגור
  • העניין יקבע בבית המשפט. (ל"ת)
    אנליסט עממי 03/06/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    הפוסטי- יסתיים פה לא הכי טוב עוד תראו (ל"ת)
    מה שקובע זה 03/06/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 40.
    אבנר ורציו לא אמרו עדיין את המילה האחרונה.שהיא בוםםםםםם (ל"ת)
    לא לפספס 03/06/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 39.
    צדקתי אבנר ורציו והכל חוזר לירוק..מי שבחוץ יתחרט היום (ל"ת)
    תראו תגובה 33 03/06/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    מי עדן בעלי עניין קונים שם
    שימו לב 03/06/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעלי עניין קונים במי עדן
    סגור
  • 37.
    מוכרים לתוך העליות . זה לא סוף המסחר צפו להפתעות (ל"ת)
    מלכודת 03/06/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    מישהו יכול להסביר מה קורה בשוק האג"ח?
    יאיר 03/06/2013 14:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא מפסיק לרדת...
    סגור
  • 35.
    אם המעוף יירד לפחות חצי אחוז, אני ממליצה לקנות כמה
    אחת שמבינה א 03/06/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    4 114
    קולים, אנחנו בתחילת חודש לכן לא חייבים לקנות ר קולים שקרובים לכסף, הקולים היותר רחוקים כמו 1280 1270 הם יוכלים לעלות הרבה, אני מאמינה שאם יהיו ירידות היום, המעוף יתקן למעלה מחר, אני לא מתרגשת מהירידות בעולם, יש הרבה ממה לרדת אצלם, אתם רואים שלמרות הירידות אצלנו מדשדש. אבל מניות? אני לא ממליצה לקנות, המעוף עלול לרדת עוד.. מתי מסיימים היום את המסחר?.. יום טוב לכולם ומהנה!
    סגור
  • קשה לי להאמין שירד היום חצי אחוז. ההיפך. (ל"ת)
    יוס 03/06/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    המעוף יגמור היום סביב האפס ארה"ב תתחיל השוע שוב לטפס
    כלכלן 03/06/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    34 0
    למעלה ותמשוך איתה את כל העולם יחד כל הנתונים שם חיובים ויש כבר דיבורים על העלאת ריבית שם מה שיעלה את הדולר חדשות טובות גם באירופה יוון וקפריסין מתאוששות מהמשבר וברגע שספרד תראה צמיחה אירופה תצא סופית מהמשבר אצלנו חרב הנדלן מונפת מעל הראש והקריסה תגיע אבל לא בחודשים הקרובים ממליץ לפזר את התיק לכיוון ארה"ב וחשיפה לדולר ויורו בהצלחה לכולם
    סגור
  • 33.
    אוטוטו הכל יחזור לירוק..לסבלנים (ל"ת)
    לא לפספס 03/06/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • זה מה שיקרה בסוף. מלכודת למטומטמים זורקים סחורה
    ירק בחוץ אדום בפנים 03/06/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    3 12
    ביוקר ויוצאים מהבורסה בעלי השכל.
    סגור
  • 32.
    מלאנוקס גוססת כרגע לאט ובטוח
    ברוך 03/06/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בארצות הברית האמריקאים ישלימו את המשימה. יחתכו חופשי ככה הם האמריקאים בלי סנטימנטים ממש לא יספרו אותו
    סגור
  • 31.
    נסחרות שער גבוה כמו למשל איזיציפ ובי קום. אצלנו
    מניות דואליות 03/06/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הכל מנופח אין סיבה לעליות כל מה שקניתם היום ירד מחר.
    סגור
  • 30.
    לבעלי הסבלנות
    צרפתי 03/06/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תשקיעו בנייקי המהפך יגיע היפנים לא פריירים, מתאוששים מכל מצב.
    סגור
  • 29.
    שחקני מעוף מחזיקים את המדד בשיניים
    אחת שמפליצה 03/06/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אירופה ואסיה מתפרקות, טורקיה מתנפצת לרסיסים ואצלנו בקושי יורד 0.1%. לא לאורך זמן. חברה' כפי שפרסמתי אתמול עוד השבוע נראה את 1,200 מלמטה.
    סגור
  • אז תקני מלא שורטים ותמחקי אותם בכיף. חבל עליך (ל"ת)
    יוס 03/06/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 28.
    המשך
    איציק והחברים 03/06/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    א)כפי שאנו מבינים, החוטפים כרגע הם בעיקר dax | smi 1! נחכה וניראה מה בתפריט בהמשך! ב)הסינים דומים למספר עמים לבנטיניים! אפקט הנקמה מפותח אצלהם!
    סגור
  • מה לדעתכם יקרה בארץ חוץ מירידת שער הדולר? (ל"ת)
    אנו ' 03/06/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    ארהב גם תהייה אדומה היום כולם מבינים כבר מה קורה פה
    אירופה אדומה 03/06/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    2 6
    רק בישראל הזדמנות אחרונה לברוח
    סגור
  • 26.
    הכלכלן הברוקר והדחליל הטיפשים.1300 חח שיגלו נפט בדזינגו
    איפה הם העגלים שלי?! 03/06/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    6 41
    ף חחח עגלים לקראת שחיטה שלישיית המטומטמים הכי גדולים בפורום.טריו של בורים נלהבים ,שאנחנו משמינים אותם לשחיטה חחחחחחחח
    סגור
  • לשור הזועם אני במקומך הייתי הולך לחפש נפט בדיזינגוף חחח (ל"ת)
    משקיע 03/06/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • נראה היום שחטו את השוחט בעצמו חחחח לפני שאתה קופץ כמו
    אבי 03/06/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גולם חכה קצת ותראה את המגמה יצאת מטומטם חחחחח ירידות חחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • על איזה שחיטה אתה מדבר? אירופה מחקה את הירידות ת"א
    כלכלן 03/06/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בירוק לא נמאס לך? ארה"ב מאותת על פתיחה ירוקה אתה ממשיך לרוץ עם הראש בקיר
    סגור
  • לוזר אירופה אחוז וחצי והמעוף לא זז אפילו זה רק מסמן מה
    דחלילון 03/06/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    3 10
    הולך לקרות לך שארה"ב תוציא נתון טוב כולשהו ואתה הופך לאבק חחחחחח אתה שמח כאילו המעוף יורד שתי אחוז איפה ה1176 שלך? חחחח אתה צריך טיפול תרופתי ההפסדים בשורט הוציאו אותך מדעתך
    סגור
  • תחזור לבונקר אפס חחח בצהרים כבר ירוק אצלנו אירופה מתקנת
    ברוקר 03/06/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו שאמר דחלילון אתה הופך לאבק חחח הכלכלן אמר 1300 ויהיה 1300 אתה הולך עם הראש בקיר ומפסיד כסף בשורטים שלך
    סגור
  • 25.
    אבוגן
    אגרונום 03/06/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המניה בפריצה.שוק הזרעים המהונדסים העמידים לקוטלי עשבים הוא - 12 מיליארד דולר. לא בכדי נכנסה מונסנטו לחברה ומגדילה השקעותיה בהתמדה.
    סגור
  • 24.
    מתאוששת?חכו למסחר בארה"ב (ל"ת)
    קמהדע 03/06/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    אבוג'ן
    חיים 03/06/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יפה לך ירוק. מחכה כבר חודשים לפריצה. בהצלחה.
    סגור
  • 22.
    המשך
    איציק והחברים 03/06/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    א)דפוס הפעולה שלהם : מכת מכירות ב 100 דקות הראשונות! ב)למי שיש עניין, אפשר ללמוד די בקלות את הwse wig הפולני וכך לקבל ערך מוסף לרווחים! ג)לגבי הסינים הטיפול הראשוני יהיה באירופה עם זירזופים באמריקה, ולאחר מכן טיפול מיוחד לאמרקאים שנואי נפשם! ד)זהירות! ממלכדים בשוק בארץ!
    סגור
  • מה לדעתכם יקרה בארץ? (ל"ת)
    אנו' 03/06/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    אפריקה (ל"ת)
    מומבסה 03/06/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    מלאנוקס - עזרה בבקשה...
    סנופקין 03/06/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע מה קורה ברגע שהמניה יוצאת מהמדדים? האם היא עוברת אוטומטית לנסדק ואפשר לסחור עליה שם או שצריך לחכות עד תום 3 חודשים? הכל מבלבל כל כך עם המניה הזו
    סגור
  • ממשיכה להיסחר עד סוף אוגוסט
    שי 03/06/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ורק אחר כך אפשר למכור בנסדק אם המניות נקנו בארץ אז אתה לא יכול למכור בנסדק עכשיו רק אחרי סוף אוגוסט
    סגור
  • 19.
    אלווריון
    אברהם 03/06/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שחטו את המניה צריך לשקול להגיש תביעה נגד ההנהלה 60 אחוז ירידה תוך פרק זמן קצר הכל לדעתי בלבד בגלל הנפקה לא ברורה וספליט הפוך
    סגור
  • 18.
    תזכורת ועוד
    איציק והחברים 03/06/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביום שישי ה31 בחודש ניהלנו התכתבות דינמית ועיניינית על פעילות הסינים באירופה כולל האזור המזרחי! תחכימו אם תעיינו! גם היום ישפכו סחורה קלוקלת,,,,! יש לציין שמדובר ב 7 טריליון דולר(כולל באמריקה) שיזרקו לשווקים בתקופה הקרובה! לדעתנו החליטו הסינים על סדר עולמי חדש!! בוקר טוב! הדיון נערך במדור של אייל!
    סגור
  • מה הפחד? (ל"ת)
    הבורסה עולה 03/06/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאיציק והחברים- אני לא שכחתי מה כתבתם .ממשיכה לעקוב (ל"ת)
    אנו' 03/06/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    מתי מוגשת גם בארץ תביעה נגד וולדמן
    מלאנוקס 03/06/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הוריד את המניה בכוונה ולא בפעם הראשונה...למה לעבוד קשה כשאפשר לעשות מיליונים ממפניפולציות במניה??? ההתנהגות שלו בשנה האחרונה מעלה חשש כבד שהאגו מניאק הזה עושה כל שהוא יכול לחבוט במשקיעים
    סגור
  • 16.
    מפטרים בכל החברות ואפילו פיזיוטרפיסטים מפגינים
    המיתון בפתח 03/06/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין להם עבודה..... המיתון כבר כאן..... חכו עוד חודש ותראו מה הולך במדינה הזאת
    סגור
  • 15.
    כולם רוצים שהבורסה תעלה אבל המציאות אדומה!!!! בקרוב
    אבטיח 03/06/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אצלנו ובעולם גם. אשליה ירוק בחוץ אדום בפנים
    סגור
  • 14.
    מי בעצם קונה ממי שמוכר מלאנוקס? (ל"ת)
    סול 03/06/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • העובדים, מנכ"ל והחברה. (ל"ת)
    gour 03/06/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • משקיעים שמבינים עניין הם הקונים, היא תעשה חיל (ל"ת)
    צופה 03/06/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    היום מתחיל המסחר בנייר בקרוב יכנס פעילות חדשה.בהצלחה!! (ל"ת)
    סינמה לא לפספס 03/06/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 12.
    כן, הירידות ימשיכו.....
    co007 03/06/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הניקיי כמשל לבורסות העולם. עליות ללא מעצורים, פשוט גורמים לנפילות חדות.......:-))
    סגור
  • 11.
    במקום שהפחתות הריבית היו מכניסים השקעות בורחים מהבורסה (ל"ת)
    חיים 03/06/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    את הבורסה הזאת צריך מזמן לסגור ולפטר את לבנון (ל"ת)
    טל 03/06/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 9.
    זרח אופציה6 החדשה למחזיקי אופציה7זרח שימו לב (ל"ת)
    GAL 03/06/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    זרח אופציה7 צפוייה לזנק בחדות לקראת חלוקת אופציה6 ל (ל"ת)
    GAL 03/06/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • גלוש ....תקנה הרבה לאחותך
    חקירות 03/06/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא מתביש? על מי אתה ממליץ או משדל לקנות לפחות היתה ישר וכותב קנו את גוליבר ותהיו יותר מוגנים כי שם יושבים בעלי עניין שמקבלים שכר מכל המטומטמים ב רציו
    סגור
  • 7.
    אצלנו מתחברים לעולם רק בירידות הניקיי יכול לעלות מחר 4 (ל"ת)
    קובי 03/06/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    בזק תעשה את הנסיקה היום?
    זאוס הסקסי 03/06/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא הנפיקה מעל מילארד שקל בדירוג די גבוהה.....
    סגור
  • 5.
    ניקיי
    גאון 03/06/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מספיק כבר עם הניקיי. כשהוא עלה כל יום היו כאן עליות? המדדים היום בעליה...נקודה.
    סגור
  • 4.
    היציאה מהדישדוש מורגשת - החודש הוא חודש מפנה
    עילוי ירוק 03/06/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    15 7
    למרות מלאנוקס, למרות יפן, למרות וול סטריט, הכיוון ברב היום היה למעלה. זה מצביע על דבר אחד, בסיום התיקון הזניח שמוציא קצת את המלעיזים מהשתיקה של 3 שבועות שהיתה להם אנו נראה יציאה אלימה מהדישדוש לכיוון ה 1500 שצפו האנליסטים. אל תיתנו למלעיזים העלובים באתר להסיח את דעתכם בהודעות שהם כותבים על קריסות, אנו נמצאים בנמוך חודשי ומיד לאחר מיכן תבוא הטיסה, כמו שקרה במאי.
    סגור
  • 3.
    עד שמלאנוקס לא תצא מהשוק יהיו כל יום ירידות (ל"ת)
    גל 03/06/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 2.
    מי יקנה גז מישראל הפרימיטיבית והלאומנית? בקרוב
    ישראגז 03/06/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קנה פחית גזבלוף ישראלי קבל סוף שבוע בטורקיה
    סגור
  • למה להוציא דיבה על ארצנו הקטנה והטובה. טוב פה לכל אזרח. (ל"ת)
    ישראלי 03/06/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יאלה לשער 80