22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף רשם יום חמישי רצוף של עליות, מניית כיל איבדה 1.6%

המחזור הכללי הסתכם ב-1.01 מיליארד שקלים. טבע ריכזה את המחזור הגבוה בשוק. בזק קפצה 3.36%
 |  79
הפער מחו"ל מתכווץ
Share
יום המסחר בבורסה בת"א ננעל בעליות שערים קלות. המעו"ף השלים חמישה ימי עליות רצופים, אבל מדד הבנקים העיב היום כאשר מלבד דיסקונט (+0.86%) דיסקונט 899.3 +0.86% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דיסקונט בסיס:891.6 פתיחה:895 גבוה:900.4 נמוך:888.1 תמורה:17,299,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כל שאר מניות המדד סגרו באדום. מנגד, הייתה זו בזק (-1.01%) בזק 517.2 -1.01% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:522.5 פתיחה:527.6 גבוה:527.6 נמוך:517.2 תמורה:30,558,091 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שסיפקה רוח גבית (משקלה במדד עומד על 5.8%) כאשר עלתה 3.4%.


מדד ת"א 25
מדד ת"א 25
מדד המשקלל את 25 החברות בעלות השווי שוק הגבוה ביותר בבורסה לנירות ערך בת''א. המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש ינואר ובחודש יולי. לצפיה במדד ת"א 25
עלה 0.17%,
מדד ת"א 75
מדד ת"א 75
המדד הכולל את 75 המניות בעלות שווי השוק הגובה בבורסה, אשר אינן נמנות על מניות מדד ת"א 25. החל להיסחר בתחילת שנת 1999. המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש אפריל ובחודש יולי. למבט מהיר במדד ת"א 75
הוסיף 1%, מדד הבנקים סגר בירידה של 0.17% ומדד הנפט גז עלה ב-0.1% כאשר גבעות בולטת בעלייה של 4.2% לאחר פרסום הדו"חות. המחזור הסתכם במיליארד שקלים.

השיח סביב מצבה של הבורסה בישראל ממשיך לרכז עניין לאחר שאתמול שבה מנכ"לית הבורסה, אסתר לבנון והזהירה כי שוק ההון הישראלי נמצא במצב של "להיות או לחדול". לדבריה, "מישהו צריך להנשים את החולה ולדאוג שהוא לא ימות כשיבוא התיקון הגדול". לכתבה המלאה

המסחר בעולם

בשעה זו אירופה נסחרת בנטייה לעליות. הפוטסי עולה 0.32%, הקאק עולה 0.1%. מסחר באסיה הסתיים במגמה מעורבת לאחר שנטה מוקד יורת לירידות. ביפן טיפס הניקיי ב-0.1% בעוד המשקיעים ממתינים להחלטות שיצאו מפגישת הבנק המרכזי. בהונג קונג נחלש ההאנג סנג ב-0.5% בהובלת מניית ICBC לאחר דיווחים כי גולדמן זאס מתכוון למכור את יתרת חלקו בבנק הסיני תמורת 1.1 מיליארד דולר. אמש הסתיים בוול סטריט יום מסחר תנודתי בירידות קלות כשמדד הדאו-ג'ונס השיל 0.13%, הנאסד"ק נחלש ב-0.08% ומדד ה-S&P500 ירד ב-0.09%. בשעה מוקדמת זו מאותתים החוזים על ירידות בפתיחת המסחר. בשוק ממתינים לשמוע את התחזית הכלכלית של יו"ר ה'פד', ברננקי בוועדת הכלכלה של הסנאט, ויחפשו רמזים ביחס לתחילת נסיגה מתוכנית התמריצים. במדינת אוקלהומה שבארה"ב מתמודדים כעת עם תוצאותיה ההרסניות של סופת טורנדו קשה. בשעה זו מדווח על כ-50 הרוגים, רבים מהם ילדים, ועל מאות נפגעים. הנשיא אובמה הכריז על האיזור בו פגעה הסופה כאזור מוכה אסון.

מניות במרכז

גבעות יהש (0%) גבעות יהש 1 0% 00:43 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות פירסמה דוחות מהן עולה כי השותפות הפיקה ברבעון האשון 44 אלף חביות של נפט, קצב מוגבר ביחס להפקה ברבעון הרביעי. השותפות גם מסרה כי הקידוח ב"מגד 6" צפוי להתחיל תוך כ-3 שבועות, בשבוע השני של יוני. הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-2.45 מיליון דולר. לדוחות גבעות

יצרנית הטקסטיל דלתא (+2.43%) דלתא 11,380 +2.43% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלתא בסיס:11,110 פתיחה:11,110 גבוה:11,450 נמוך:11,050 תמורה:2,272,673 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
גליל
גליל
איגרת חוב ממשלתית המונפקת לתקופות של שבע עד עשרים שנים. הריבית והקרן צמודות למדד. הריבית קבועה ומשולמת אחת לשנה. לצפיה בנתוני אג"ח
עולהלאחר שדיווחה הבוקר על רבעון 14 ברציפות של גידול במכירות. ברבעון הראשון גדלו המכירות ב- 35% ל-227 מיליון דולר והרווח הנקי זינק ב-70% ל-6.6 מ' ד'.

מניית בזן (-0.28%) בזן 176.3 -0.28% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזן בסיס:176.8 פתיחה:178 גבוה:178.3 נמוך:175.6 תמורה:9,738,077 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות המשיכה לרכז עניין לאחר שאתמול הפתיעה עם דוחות טובים מהתחזיות ודיווחה על מעבר לרווח ועל מרווח הזיקוק הגבוה ביותר מזה 4 שנים. לדוחות בזן

טבע (-2.89%) טבע 6,080 -2.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,261 פתיחה:5,986 גבוה:6,140 נמוך:5,954 תמורה:107,280,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרה על רקע מהלך של יצרנית הגנריקה המתחרה, אקטביס שמתכוונת לרכוש את יצרנית התרופות Warner Chilcott בתמורה ל-5 מיליארד דולר בדרך של החלפת מניות ותכלול גם את מרכיב החוב של החברה, כך שבסה"כ שווי העסקה נאד ב-8.5 מיליארד ד'. לכתבה המלאה

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

79 תגובות ב-49 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
49 השור הזועם 21/05/2013 19:45 תרשמו ממחר ירידות עד הפקיעה .לכל ההזויים שרואים 1300
שיחזרו לבונקר ויפה שעה אחת קודם קלקלן המסטול שבינואר דיבר על 1300 ויתר השפוטים שלו הדחליל הטיפש הברוקר המאונן
כלכלן 21/05/2013 22:43 שוב אכלתה פטריות הזיה חחחחחחח (ל"ת)
48 דארן 21/05/2013 17:51 אתם רוצים שאחזור לפורום?
בזמן הזה אני בתשואה של 180% על כל הפרוטפוליו שלי אשמח לעזור למי שרוצה ולא סתם להריץ ולהגיד יעלה ירד כמו כל הקשקשנים פה אף אחד לא מנמק אף אחד פה לא יודע לפתוח גרף
47 דארן 21/05/2013 17:50 באתי לעשות שמח גבר כן כן בחור גבר (ל"ת)
46 סוחר חתיך 21/05/2013 17:49 עקב אי פריצת התנגודת 1233 כאשר הטראסט 1234
נשארתי עם הפוטים בהפסד לא רציני מחר בשבירת 1228 תיכנס מנה שנייה כאשר היעד שלי הוא 1220-1222 בהצלחה לכולם אבל אני צופה ירידות מחר
45 מיכאל 21/05/2013 17:09 אנו הלונגיטסטים ניגמור לשורטיסטים במעוף את הכסף.חחחלל (ל"ת)
44 איתמר 21/05/2013 17:08 על באתי לעשות שמח
הבנאדם מסוכן מאוד, הוא שותף במסעדה בהרצליה אבל הוא חיפא מנוה שאנן,יש להזהר מכל המלצה שלו. דווקא דראן האמיתי שמכיר אותו, הוא אדם חכם,כנה,ואמיתי. כתב בזמנו על מלונקס.... הבאת לעשות... נמסוכן מאד, הזהרו ואל תקנו המלצות שלו ראו מוביל מקס שקנה בעשרות אלפי שח.
43 עילוי ירוק 21/05/2013 16:29 ראלי פישר ממשיך
מי זוכר שפעם היו פה חבורה של מלעיזים שמפצירה באנשים לקנות שורטים ואני ביקשתי שלא תקשיבו להם כי הם מוליכים אתכם שולל גם הפעם כפי שעשו בפעמים הבאות. אני מקווה שבעיקבות זה שהטורנדו האדום שהיה פה עד לחג ונעלם אין יותר שורטים וכולם מבינים מה הצבע מה הכיוון של המעוף. מי שלא הבין שלא יתלונן שהפסיד כסף.
אליעזר 21/05/2013 17:12 לעילוי ירוק
איפה בבר 70 שנה עם השורט נעלם היום אבל חכה חכה רק יום אחד עם דשדוש וקצת מימוש שבטוח שיהיה כי מה שעולה גם חייב להתממש אין מצב שאך ורק יעלה הבורסה כבר כמה ימים בעליות לכו אני חושש שאתה קצת טועה העליות לא בטוח שימשכו לנצח ויכול להיות מימוש כבר מחר תקן אותי אם אני טועה יום טוב לך
עילוי ירוק 21/05/2013 18:36 אני מקווה שפישר ממשיך לעקוב ויתערב
אח שלו, אני מקווה שגם אתה אספת בזמן ולא שמעת בקול הפרד הזקן שבטח לקה בדום לב עם השורטים שלו. אם אתה לא בטוח תממש חלק ותקנה שוב בזול ככה הכסף אצלך בכיס. פישר עם העין פקוחה ואני מקווה שיתערב שוב בכדי להמשיך להביא את המעוף לשער שהוא אמור היה כבר להיות בו מזמן. אל תשכח אח שלו שיש פקיעה בשבוע הבא וימשיכו להצית אש במנועים.
42 דורית מIBI 21/05/2013 15:52 אפריקה השקעות לפני זינוק חד
המניה אשר דישדשה לאחרונה אחרי ההנפקה עומדת להמביא .על פי הערכה שלנו בחברה העלינו מחיר יד למניה ל14 שח למניה הטווח הקרוב .ואילו בטווח הרחוק אנו מעלים את מחיר הטווח עד 18.9 שח למניה .
41 איציק והחברים 21/05/2013 15:42 לכתבת יעל ג. שלום רב.
...האם ת"א אמורה לצמצם הפער משוויץ שנטולת בעיות בטחון, כלכלה. וכדומה! השוואה לא הוגנת! אגב , הסמי השוויצי יורד כרגע! ואמור להוביל את הירידות המתקרבות בקרוב!
אנונימית 21/05/2013 16:10 לאיציק והחברים.
התרגלתי לסגנון הכתבים והמסרים שהם מעבירים אצלנו מתעלמים בעקביות ממה שקורה בארץ אם ארה"ב עולה אזי גם אצלנו הכל מנותק וגם אירועים בטחוניים חדלו להשפיע. כרגע השאיפה של כולם עליות. והם חוזרים על המילה הנכספת מתוך תקווה שהנס יתמיד! בהצלחה
40 סוחר חתיך 21/05/2013 15:31 איזה שעמום הדישדוש הזה נווו כבררררר (ל"ת)
39 אלון 21/05/2013 14:59 פוקס - קניה בטוחה!
החברה מתרחבת, הדוחות טובים, המחזורים מעולים והמניה עולה כל יום. תגיע לשער 90 שח תוך חודשים
38 צופה 21/05/2013 14:34 דיווח על התלקחות בצפון באתרים בחו"ל (ל"ת)
העורב האמיתי 21/05/2013 14:55 יש דיווח ב-cnn (ל"ת)
מיליונים 21/05/2013 15:38 מה מספר הערוץ בהוט? (ל"ת)
העורב האמיתי 21/05/2013 16:05 אן snn בהוט (ל"ת)
37 מיליונים 21/05/2013 14:34 איזה עליות מטאוריות ממש התרשמתי!
מי שהשקיע ברמי לוי עשה בשכל רב 6 הסופרים שלו זה אימפריה כלכלית ממש לא יאומן הוא שם בכיס הקטן את כיל וטבע גם יחד. רק בישראל ארץ הקודש עם בועת הנדלן והאויר של אלוהים זה יכול לקרות.
36 העורב האמיתי 21/05/2013 13:59 ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
מכרתי קולים רווח 400000 שח.
חיים 21/05/2013 15:27 לאבי מה אתה לא מבין פה כולנו מופסדים בשבילו רק בשבילו
אז למה להתיחס למה שכתב אתה אני ואחרים לא מבינים בורסה רק הוא כלל יסודי בבורסה אם יש מרוויח מעוף יש מנגד כמובן מפסיד מעוף לא מרוויחים סתם המעוף זה הימור נטו אז לא מרוויחים תמיד יש כמובן הפסדים לא כולם לא מביני בורסה רק העורב מבין ותמיד תמיד מרוויח חחחחחחחחחחח
אבי 21/05/2013 14:28 אני מרים ידיים, (ל"ת)
35 פלוריסטם 21/05/2013 13:53 הוציאה הודעה לעיתונות מחכים לביז שיגיב בקשר לזה (ל"ת)
34 לדוד 21/05/2013 13:20 עד שלא ישחטו השורטיסטים............לא יירד השוק -בנקים! (ל"ת)
33 סוחר חתיך 21/05/2013 13:16 נקנו חצי מנה פוט 1210 החצי השני יכנס שנשבור 1228
יעד 1225-1222 למעוף היום או מחר סטופ שהגלום יהיה מעל 1234 בהצלחה
32 פנדה 21/05/2013 13:13 עליות אמיתיות?
אישור ועדת צמח יוביל לראלי יוצא דופן ולהחייאת שוק ההון הישראלי החבול.שינוי משמעותי של מסקנות צמח יוביל לרע-לי והפערים מול העולם לא יסגרו לצערי...
31 בא 21/05/2013 13:00 לפיד ,ילד מפונק ,מנותק ,ומובל עי יועצי אחיטופל .פטטי . (ל"ת)
30 מיכה 21/05/2013 12:59 אין לשמוע לבאתילעשות שמח-בא להפיל עצובים. (ל"ת)
29 איתמר 21/05/2013 12:59 אני מזהיר אתכם "מבאתי לעשות שמח"
הבנאדם שניקרא רונן מחיפה, נחש אמיתי הפיל מלא אנשים, הוא המלית לקנות את מוביל מקס ,והמניה בשער 1.5 גמורה,הפיל מאות אנשים. הזהרו ממנו.
תגובה 21/05/2013 13:17 אתה מדבר על באתי המתחזה שהוא רונן מחיפה שהוא רו"ח
לפי מה שכתב בעבר. זה באתי לעשות שמח המתחזה יחד עם יודה ודארן הנוכלים. באתי לעשות שמח האמיתי זה לא רונן. ומי שכתב למטה לפי הידוע לי זה המקורי ולא רונן הנוכל שנכנס לכלא.
28 אבי לעורב האמיתי 21/05/2013 12:58 בזכותך קניתי פוטים אחרי ההמלצה לגבי אירופה.רווח 45890 ש (ל"ת)
27 ארנון 21/05/2013 12:58 חבר'ה, תצאו מהבורסה. מכל הלב! (ל"ת)
26 דוד מירושלים 21/05/2013 12:50 מה העתיד טומן בחובו.
היום אין כל אפשרות לדעת מה יהיה בשוק המניות הישראל. לישראל בעיות ביטחון יחודיות בעולם. בעיות עם איראן, סוריה, מצרים,חיזבאללה חמאס ועוד.אני מחזיק במניות ומעוניין לאורך זמן שיעלו אלא נדמה לי שבזמן האחרון הבורסה עלתה הרבה, ללא כל פרופורציות ולו בגלל הסיבה של הורדת הריבית. אנשים מוכנים לקחת יותר סיכון. גם לזה יש גבול
25 דחלילון 21/05/2013 12:46 סוף היום מהלך חזק חכו תראו (ל"ת)
השור הזועם 21/05/2013 19:47 מהלך ענק בתחת שלך 1300 תבקש מה קלקלן המטומטם חחחח (ל"ת)
כלכלן 21/05/2013 22:47 מי שהקשיב לדחלילון עשה כסף המהלך של בזק הוא מה
שכתב בבוקר הדחלילון אמרתי לו שאנחנו אוספים במליונים אבל לא אמרנו מה כדי לא להריץ
24 טובי 21/05/2013 12:43 ישחטו שורטי מעוף, חחחלללחחלל (ל"ת)
23 באתי לעשות שמח 21/05/2013 12:33 די פארם לדעתי בדרך לרכישה, מחיר רצפה שאין דברים כאלו
נסחרת בשווי 28 מיליון ש"ח, עד סוף רבעון שלישי תסיים ניסוי 2 סופי בשוק של 4.4 מיליארד דולר. לדעתי הסירוב שלה לכלל ביוטכנו שרצתה לקנות אותה מרמז על כך שענקית תרופות עולמית הולכת להשתלט עליה. לדעתי אפסייד של עשרות אחוזי רווח אם לא יותר. עד שער 70 לדעתי כסף על הרצפה. לא ממליץ על שום דבר, אך בהחלט מעניין.
אלון הירש 21/05/2013 12:40 מדובר בהחלט במניה עם פוטנציאל מבטיח שתיתן בוננזה רצינית
לדעתי...לא סתם מחזיקות אותה חברות גדולות
22 ברווז 21/05/2013 12:13 ~~~~ קרן הצבי ~~~~
כל מי שחושב להכנס לבורסה שם את כספו על קרן הצבי.כל הבורסות מנופחות בכדי לקיים יציאה בטוחה של מספר משפחות בעולם. מה שעולה יורד ומי שנכנס יבכה. בהצלחה לכולם
21 העורב האמיתי 21/05/2013 11:57 שימו לב לאירופה,אני מאמין שאנו לפני מהלך של ירידות. (ל"ת)
ארנון 21/05/2013 15:39 מדדי אירופה זזים לפי החוזים למדדי וול סטריט
אין למדדי אירופה משמעות, כמו שהם יסתכלו על ת"א, הכל מושפע מארה"ב, בזמן מסחר ובבוקר לפי שעוננו מהחוזים....העתידיים....
1 21/05/2013 13:19 אז למה אתה לא קונה פוטים (ל"ת)
oraemuna 21/05/2013 12:08 אתה ענק,קורא את השוק יפה,שאפו (ל"ת)
20 בא 21/05/2013 11:46 יצוא גז המשך ,ד .יפריח את הבורסה שכרגע יבשה ומידברית .
ויסדר קופות גמל והשתלמות . במקרה ולא ייצאו החברות הזרות יעזבו בטריקת דלת ל..........תמיד בערך .
19 בא 21/05/2013 11:41 דעתי על יצוא גז.חובה ליצא , א . הרזרבות לא יקטנו שכן
ימשיכו לחפס ב.יש סיכוי שהאוצר ירד לנו מהצוואר במקרה ותהיה לו הכנסה נוספת . ג. אנו חיים באגם הברברים שנקרה המזרח הטחון ולכן יש שימוש נוסף לכסף כדי להגן על הדורות הבאים .והדורות הקיימים .
18 שלי 21/05/2013 11:25 הדשדוש הקבוע לפני הירידות הקבועות
לאסתר לבנון לא אכפת רק מהמשכרת השמנה שלה
1 21/05/2013 12:02 עורב הוא ישראלי מצוי רץ לספר לכולם כמה הוא מרוויח אבל
את היחס ההפוך הוא לא מספר בטח כבר מופסד 100000 אלף
2 21/05/2013 12:42 לא בטוח שבמקרה של רווח זה אמיתי. אני בספק רב (ל"ת)
העורב האמיתי ל-1 21/05/2013 12:11 אתה חושב שאני שקרן? (ל"ת)
לעורב 21/05/2013 12:43 ממס 1 כן כן כן (ל"ת)
בא 21/05/2013 11:57 אסתר המחוברת צריכה היתה מזמן להתחבר למכתב פיטורים .
מזמן ,אני לא חושב שאפשר לעשות את זה יותר גרוע .
17 רז 21/05/2013 11:04 לייפוייב אופציה2 נגמר המסחר שם ? (ל"ת)
16 אבנר רציו לא לפספס 21/05/2013 10:59 את הירידות לאסוף והרבה חיזוקים , ההכרעה קרבה מתמיד (ל"ת)
15 העורב האמיתי 21/05/2013 10:36 מכרתי פוטים רווח 67500 שח. (ל"ת)
1 21/05/2013 12:00 אולי תספר לנו גם כמה הפסדתה כבר לא רק מה הרווח שלך (ל"ת)
oremuna 21/05/2013 11:01 עורב אתה שחקן ענק. (ל"ת)
חיים 21/05/2013 10:49 די כבר להתחזות עשיתי מכרתי קניתי הרווחתי למה הכל וורוד (ל"ת)
14 גל 21/05/2013 10:11 חייבים לכסח לבורסה שלנו אסור לעלות (ל"ת)
13 העורב האמיתי 21/05/2013 10:09 מכרתי קולים רווח 67500 (ל"ת)
חיים 21/05/2013 11:31 כמו שנאמר לא תמיד הכל וורוד אז מה כולם מופסדים בשבילך (ל"ת)
לחיים 21/05/2013 12:00 אתה לא מבין הוא כל יכול וכולנו טיפשים ולא מבינים בורסה (ל"ת)
12 סיגל 21/05/2013 10:00 גם טאואר ומלונקס דופקות השורטיסטים המפגרים (ל"ת)
11 סיגל 21/05/2013 09:47 עוד יום מוות לשורטיסטים על המעוף,מלונקס,טבע,כיל,לאומי,ו (ל"ת)
10 קובי 21/05/2013 09:46 המשך קבירת שורטי מעוף (ל"ת)
ליאון 21/05/2013 10:15 לא, זה נגמר יקירי, ואני מממש את כל התיק מניות
דעתי בלבד, כאשר הסיכוי להרוויח 5% = לסיכוי להפסיד 30% אני בחוץ....
9 פרוטליקס נמכרה לפי 2 21/05/2013 09:46 פרוטליקס נמכרה לפי 26 שקל למניה
פרוטליקס נמכרה לפי 26 שקל למניה
8 דודו 21/05/2013 09:29 למה בורסות העולם משפיעות רק בירידות ולא בעליות.? (ל"ת)
7 עורב אמיתי 21/05/2013 09:24 שימו לב למחזורים: יכול להעיד על פריצה, ויכול להעיד על
גלגול פוזיציות והמשכן לחודש הבא. בטווח הקצר עליות, חברים.
העורב האמיתי 21/05/2013 09:29 קניתי אתמול 50% קולים ו50% פוטים.מוכר במשך היום (ל"ת)
יוס 21/05/2013 10:08 אתה מתחזה. עם הומור גמור גרוע (ל"ת)
6 עילוי ירוק 21/05/2013 09:00 מרגישים שהפקיעה מתקרבת - רק עליות
העליות המטורפות מציגות באופן ברור את כיוון ושער הפקיעה. פישר נתן הבטחה לא רישמית שהבורסה פה לא תרד יותר והוא יתערב כשידרש להמשיך את העליות.
5 גל 21/05/2013 08:57 למה אתם כל הזמן פסימיים? (ל"ת)
4 משה 21/05/2013 08:41 בוקר טוב למחזיקי דורי בניה (ל"ת)
3 שמואל 21/05/2013 08:21 מלכודת פתאים
כפי שהזהרתי אתמול התיקון בשווקים קרוב אין הצדקה ליטול סיכונים במצב השוק כיום. אתמול הופיעו סימנים מקדימים לתיקון מחזור המסחר בתעודות הסל בחסר מחזור המסחר בתעודת קסם חסר מדד 100 פי 3 גדל לפי 3.5 ממחזור המסחר הממוצע. זו התארגנות של שורטיסטים לקראת נפילה צריך להדגיש הנזילות הנמוכה בשוק המקומי עלולה להחריף את התנודה כלפי מטה המקדימים לברוח ימנעו מעצמם מפח נפש ירידות בשווקים בחו"ל יגבירו את הירידות חכמים נרחו לפני שיהיה מאוחר
2 אנליסט עממי 21/05/2013 08:17 העליה במחזורים מאותת אולי על שינוי מגמה והמשך עליות
זה מאד מעודד שהמחזורים החלו לעבור את המיליארד ש"ח, אפילו יותר מעליות משמעותיות. יתכן וזה הסימן לשינוי מגמה וחזרת האמון בבורסת ת"א, כאשר באופק יתכן גם הורדת ריבית נוספת. אני לא מסכים עם הכותרת של ביזפורטל, שהיום נראה נטיה לירידות בגלל חו"ל, כי יש פער אדיר ביננו לבין חו"ל ולכן מה שקורה ביום אחד לא צריך להשפיע. לדעתי, גם היום נראה עליות קלות במעוף. המשך יום טוב וירוק!!!
1 אודי 21/05/2013 08:17 ירידות????היום פורצים את 1240
זה היום שבו נראה את העליותביפות ביותר בשבוע האחרון....כל מניות המעוף יהיו ירוקות