דפני ליף: "לא מאוכזבת בכלל ממספר האנשים שהיו בהפגנה, אני נפעמת מאלה ששומרים על הגחלת - נמשיך לזעוק"

על התנהלות נתניהו: "אני לא משלמת מיסים כדי שיסדרו לבן אדם מיטה במטוס ב-400 אלף דולר ." מה היא אומרת על הבנקים?
 |  (52)
הפגנה
הפגנות המחאה סביב נושא הגזירות הכלכליות נמשכו גם במוצ"ש האחרון, אבל ביחס להפגנה הראשונה שהתקיימה שבוע קודם לכן - מספר המשתתפים היה מועט (ואף זעום). בשיחה עם Bizportal התייחסה היום דפני ליף שהובילה אתמול את צעדת המחאה בת"א למספר המשתתפים בה, כמו גם לצפוי בהמשך הדרך בגיזרת המחאה.

לדברי ליף, "אני לא מאוכזבת בכלל ממספר האנשים שהגיעו להפגנה. להיפך, אני נפעמת לראות שאנשים ממשיכים לצאת ולשמור על הגחלת למרות שהם לא זוכים לתגובה מהערכת הפוליטית. מדהים הוא שגם אחרי ההפגנות בשבוע שעבר שבהן השתתפו 12 אלף אנשים - לא הייתה שום תגובה."

בעניין מספר באי ההפגנה, אמרה עוד ליף, כי "צריך לזכור שבעוד שאיקס אנשים יוצאים להפגין, ישנו מספר גדול מאוד של אנשים שפשוט אין ביכולתם להגיע כמו קשישים, נכים או אנשים שפשוט עובדים קשה מאוד, לפעמים גם ביותר מעבודה אחת ולא יכולים להגיע. בכלל, אני לא מתמקדת במי שלא הגיע, אלא במי שכן ויש כאלה שעושים את זה שבוע אחרי שבוע. אנשים שיוצאים שוב ושוב לרחוב ולא רק בת"א, אלא גם בירושלים, חיפה וקיסריה. יש כאן אנשים שמפגינים כבר שנתיים."

לגבי הזעם הרב שהופנה בהפגנה אמש כלפי הבנקים הסבירה ליף: "אני אומרת את הדברים מתוך לא מעט ידע נרכש בשנתיים האחרונות, אין אבן שלא הופכים ומגלים מאחוריה התנהגות לא הולמת במקרה הטוב ומושחתת במקרה הרע. כשאנחנו מפנים זעם כלפי הבנקים אנחנו פונים קודם כל לרגולטור שמחזיק במנדט להגן על הכלל."

עוד אמרה ליף באותו העניין, כי "האופן שבו הבנקים מתנהלים מול החובות של הציבור הרחב לעומת חובות העתק של הטייקונים הוא בהחלט מקומם ומעורר זעם. תפקיד הרגולטור הוא לרסן את הפיראיות והגרידיות הזו של בעלי אינטרסים פרטיים שדואגים קודם כל לעצמם."

בתשובה לשאלה, האם היא רואה את המומנטום של ההפגנות שהולך ונחלש, אמרה ליף כי "זה לא עובד ככה. אני ממשיכה לדחוף את המהלך הזה קדימה כי אין ברירה אחרת. התקציב יעמוד לקריאה שלישית בסוף אוגוסט והגזירות יכריעו את הכף בהרבה נושאים, כך שהזמן דוחק. נראה ששוב הטייקונים נשארו בצד ולא קבלו התייחסות הולמת, כך שחשוב לשים את הלחץ עכשיו."

"יש אולי גורמים בעיתונות ובתקשורת שימצאו לנכון לא לסמן את המערכת כדורסנית. זו התקופה לזעוק. אם התקציב הזה יעבור קריאה שלישית, כולנו נרגיש את זה טוב מאוד בכיס. המשמעות היא שאנחנו נרגיש את זה בשעות הפנאי שיצטמצמו עוד יותר, בזמן החינוך והבילוי עם הילדים שלנו. אני כבר לא מדברת על אנשים שבסה"כ היו רוצים לפרגן לעצמם בחג באיזו חופשה באילת – אפשר לחשוב שאלו מותרות."

על הסקרים האחרונים שהצביעו על כך שראש הממשלה, בנימין נתניהו, עדיין זוכה לתמיכה של 52% מהציבור שטוען שהיה בוחר בו גם היום לראשות הממשלה אמרה ליף: "אני לא יודעת מי עשה את הסקרים האלה, איזה חתכים של אוכלוסיה נלקחים במדגם ולמעשה אין לי ממש הסבר לזה. יכול להיות שזה נובע מהעדר אלטרנטיבה. אני חושבת שמדובר כאן בשיטה ולא בפרסונה אחת, בכל מקרה זה נתון שאני לא יודעת לפרש אותו. גם הנתונים האחרונים שפורסמו על ההתנהלות של ראש הממשלה הם בגדר חטא על פשע ואני לא מבינה איך אנשים לא חשים בוז למנהיגות שכזו ועוד במצב הכלכלי הנתון. מה שבטוח, אני לא משלמת מיסים כדי שיסדרו לבן אדם מיטה בארבע מאות אלף דולר במטוס."
תגובות לכתבה(52):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 39.
    ד.ליף ולפיד (אותם אותיות) הם שנים שגדלו על מגש של כסף . (ל"ת)
    המשקיעה הקטנה 20/05/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    דפני נשארה לבד
    אליאור 20/05/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל החברים שלה מהקיץ ההוא, מהשאכטות הגיטרות והזיונים באוהלים ברוטשילד הפכו לחברי כנסת, והיא נשארה סטודנטית ממורמרת והזויה, שממשיכה לבלבל את המוח ולהשתמש בדמגוגיה זולה. הקיץ בדרך דפני, אולי תמצאי חברים חדשים.
    סגור
  • 37.
    אולי אני לא מהרוב אבל לכי תשני על הגבה תעשי טובה
    אורן 20/05/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כולם רוצים להיות עשרים במדינה הזאת ,אומרים מעמד הבניים נפגע חחחח מעמד הבניים הוא זה שדופק תמדינה ובעיקר את החלשים לכי ללמוד כלכלה אם אנשים יחיו על פי רמת ההכנסה שלהם לא נצטרך מאבק ולא בטיח ,ועצה בשבילך ובשביל כולם המאבק צריך להיות כזה -כל מי שייש לו משכנתא שימכור את הבית עכשיו ויחזיר תמפתחות כדי להצליח בחיים צריך לוותר על משהו בהווה כדי לחיות טוב בעתיד ...
    סגור
  • 36.
    דעתי על המחאה ,יש להמשיך אחרת שום דבר לא ישתנה . (ל"ת)
    בא 20/05/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 35.
    דעתי על תשובה ושדים כמוהו ,אני לא מבין בשביל מה הם
    בא 20/05/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוספים כסף ,כשבגיהינום הטיפול בחינם .
    סגור
  • 34.
    גם לי נמאס להיות אזרח פרה ,הדרך היחידה כרגע לצאת מזה
    בא 20/05/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי ,היא לאפשר יצוא גז ,ואז ,אולי ירדו מהציבור .
    סגור
  • משתל של תשובה (ל"ת)
    ירז 20/05/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה מושתל של תשובה ,תשובה לא מעניין אותי בכלל ,אותי
    בא 20/05/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניינים האינטרסים שלנו האזרחים ,וכרגע האינטרס שלנו שיהיה לאוצר מקור הכנסה אחר .
    סגור
  • 33.
    היא ממצהירה - אני כלומניקית .דפני את זה אנחנו יודעים
    משה ראשל"צ 20/05/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר ממזמן כמה מאות של מוחים הזויים - ואת עומדת בראשם אם נלך בדרך שלך ושל יחימוביץ נגיע מהר מאד למצבה של יוון היום
    סגור
  • 32.
    אני מעוניין לדעת מתי יש הפגנות.
    שמעון בן חיים 20/05/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבקשה נא לעדכן אותי דרך הפייסבוק על כל הפגנה שמתקיימת,כי אני מתכוון להתגייס לשורות המפגינים. די נמאס לי לשבת בצד ולראות כיצד מתעללים באזרחי המדינה.
    סגור
  • טען עוד
  • 31.
    יושבים בצד ושותקים.
    ליאורה 20/05/2013 07:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני שואלת איפה האופוזיציה?
    סגור
  • 30.
    כל הכבוד לדפני ליף. בחורה אמיצה וישרה. (ל"ת)
    רב סרן 20/05/2013 07:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • דפני ליף
    מושון 20/05/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דפני ליף אמיצה ? חחח הצחקת אותי, איזה אמיצה ואיזה בטיח, אם היא היתה אמיצה ,היתה משרתת בצבא ולא מתחמקת מלשרת את המדינה , היא פחדנית !!!
    סגור
  • 29.
    לא מת עליה אבל צודקת הזוג נתניהו מושחת (ל"ת)
    טוני 20/05/2013 07:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 28.
    איך בדיוק המיטה עולה חצי מיליון שקל
    ליף את לא מממנת כלום 20/05/2013 06:25
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מיטה במטוס לראש ממשלת ישראל זה לא לוקסוס לידיעת החברה ליף אותי יותר מעניין כמה כסף המדינה שופכת על אמצעי שיטור ואבטחה עבור כל המגנה של כמה מעילי שמאל עלובים זה מסתכם במיליונים רבים כל שנה שלא לדבר על הנזק שנגרם לאזרחים
    סגור
  • 27.
    את בדיחה
    רונן 20/05/2013 04:26
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אבל לגבי המיטה , צודקת לגמרי, אני לא מקבל את זה. אבל דפני , את לא ״עושה״ לי את זה כדמות.
    סגור
  • 26.
    המיסים שלי ושל חברי הם בעד מיטה לכל ראש ממשלה
    יפית שוורץ 19/05/2013 23:07
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אנו שמחים שהמיסים שלנו ישמשו כל ראש ממשלה אפילו למיטה יקרה כי אנו תלויים בקור רוחו וגופו
    סגור
  • 25.
    ה ג י ע ה ז מ ן לה פ ס י ק ל ה ם א ת ה ב ר ז
    תומר 19/05/2013 22:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אותנו תובעים למיסים נוספים בעוד שהם מבזבזים בצורה נבזית את המיסים שלנו ,יש לדרוש ב ק ר ה ולא לשלם מיסים , רק כך יתחילו לקחת מהעשירים.
    סגור
  • 24.
    דפני ליפ סרבנית גיוס לא שילמה את חובה לחברה הישראלית
    חייל 19/05/2013 22:24
    הגב לתגובה זו
    8 4
    היא יזמה מסע החתמות של שמיניסטים נגד הגיוס לצה"ל.זאת הסיבה שבגללה לא העזה להצטרף למערכת הפוליטית.בושה לכלי התקשורת המצטטים אנרכיסטית וסרבנית מקצועית
    סגור
  • 23.
    דפני תותחית. אופי מדהים. יישר כח. (ל"ת)
    אלון 19/05/2013 21:33
    הגב לתגובה זו
    19 4
    סגור
  • 22.
    הורי דפני ליף - לכו עשו בדיקת רקמות לבת ההזויה. (ל"ת)
    אבי - מתנגד למחאה 19/05/2013 20:49
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 21.
    צריך לנסות ולארגן...
    שגיא טובי. 19/05/2013 20:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כח מפגינים משלנו....מי שמעוניין ברצינות לנסות ולהקים כח מפגינים מבין המשקיעים מוזמן לשלוח לי מייל sagi2b29@yahoo.com...תודה רבה.
    סגור
  • 20.
    המיסים הם שוד מהציבור שמשלם והנבחרים מחלקים את כספנו
    שכיר שדוד 19/05/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
    18 0
    לחברים ומקורבים. יש הון שחור, מעלימים, אנשי ממשל וקבע, חרדים וערבים שמתעלקים על האיש העובד.
    סגור
  • 19.
    בקיצור - פושעת מעלימת מס שמייללת כל היום במקום לעבוד!
    די לפשע! 19/05/2013 20:13
    הגב לתגובה זו
    4 7
    די! נמאס מהם כבר!
    סגור
  • 18.
    רק זה חסר עוד סתיו שפיר בכנסת (ל"ת)
    שפוי בסדום 19/05/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    חזיריהו ויהיריהו ומיס ביבי ודומיהם
    הנוגש לחזירים 19/05/2013 19:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שימו לב ותקראו טוב טוב, לא יעזור כלום העם היהודי נגדכם. יום אחד גם לעיירות הפיתוח ייפול האסימון. ביבי הם לא נחמדים ומנומסים כמו הדפני מולם אפילו השב"כ לא יעזור
    סגור
  • 16.
    מדוע המדינה אמורה לשלם הוצאות גינון לבית ראש הממשלה בקס
    אזרח 19/05/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
    7 3
    בקסריה מה הקשר זה ביתו הפרטי הוא מרוויח מספיק בכדי לשאת בהוצאותיו כך שמעתי בטלוויזיה הבקר
    סגור
  • 15.
    משפחת נתניהו חיה בעושר ענק על חשבון הציבור
    יוסקה 19/05/2013 18:57
    הגב לתגובה זו
    10 2
    החיים של משפחת נתניהו נראים כחזירות לשמה, אני בטוח שאם היה על נתניהו להולציא ולו 10 אחוז מהסכום מכיסו הוא לא היה מוציא, על חשבון משלמי המיסים? מה איכפת לו מה שנראה כמו חזיר מה שנשמע כמו חזיר זה חזיר
    סגור
  • 14.
    יאללה להכניס אותה לכלא כבר, היא שקרנית
    ab2a85 19/05/2013 18:42
    הגב לתגובה זו
    4 3
    על הנתונים שלהם שקריים . הם אנרכיסטים ששונאי ישראל ממנים אותם . רק כלא ירגיע אותה .
    סגור
  • 13.
    דפני כנסי ותקראי--->
    סוחר27 19/05/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    7 6
    נכון שקשה פה ונכון שצריך להוריד את יוקר המחיה, ונכון שהרבה דברים נכונים, אבל אני לא חושב שאת זו שצריכה לייצג אותנו. את שמאלנית, תל-אביבית מפונקת, שצריכה לעשות עוד המון שיעורי בית כדי לייצג עם שלם, מהתחושות שלי בלבד עולה שאת סתם מחפשת כותרות, ואולי להיכנס כמו חברייך לממשלה הבאה. דברי לעניין, דברי עובדות, ואל תשמיצי ראש ממשלה (פאקינג ראש ממשלה בישראל) שכל מה שהבחור ביקש זה לישון קצת כי יש לו קצת יותר דברים על הראש מאשר לך, גם אם זה 5 או 4 שעות, וגם אם זה עולה לנו 100 אלף דולר. ראש ממשלה זה לא משחק ילדים. נכון שהבחור צריך להוריד קצת פרופיל ויותר להתחשב במצב הכלכלי המחורבן, אבל תעשי טובה, בפעם הבאה שאת ברוטשילד תני פאנצ'ים טובים יותר מאשר המיטה המעופפת של ביבי. זה באמת לא מה שיפתור את הצרות שלנו.
    סגור
  • 12.
    המחאה צודקת יש משאבים והם מנוצלים לרעה וגורמים קיפוח (ל"ת)
    אזרח 19/05/2013 18:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    בית הנשיא הוציא השנה62 מיליון שח 62 דירות למחוסרי בית (ל"ת)
    אזרח 19/05/2013 18:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • בצפון לפי מחיר שוק 134 דירות למחוסרי בית (ל"ת)
    ואים בדרום או 19/05/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    לא הגזמת קצת?
    נו באמת? 19/05/2013 18:22
    הגב לתגובה זו
    5 3
    גם אני אדם עובד ומשלם מיסים והייתי רוצה שהחרדים והערבים יכנסו למעגל העבודה וישלמו מיסים,כרגע המצב הוא שיש גירעון וצריך לסגור אותו מיידית.לא יודע מה השיקולים של לפיד,אבל סומך עליו.אבל לבוא להקניט את נתניהו,יש בזה ריח על רקע פוליטי.נמניהו לא ישן על מיטה ב 400 א' דולר וכן הייתי רוצה שהוא נפגש עם ראשי מדינות,שיגיע עירני.הלוואי שהיית עובדת חצי מהזמן שנתניהו עובד.
    סגור
  • 9.
    מהמחאה שלך ושל חבריך רק נדפקנו,חבריך עם ג'ובים של הלייף
    לכי הביתה 19/05/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    15 8
    אנחנו קיבלנו קדחת, ואת ממשיכה לקדוח מבוקר עד ליל, די חלאס יש גבול לפופוליזם
    סגור
  • 8.
    גברת אנטי-דמוקרטיה (ל"ת)
    איש 19/05/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • מה לא דמוקרטי בה?? (ל"ת)
    שוזי 19/05/2013 17:57
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 7.
    מה לא הבנתם ????? המיטה ???? .... ביבי הביתה
    רק אהבה 19/05/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מה לא מובן כאן ??? בכל קנה מידה !!! הקלקלה הזו יש לה רק תוצאה אפשרית אחת . לא כועסים , ממש לא כועסים . אבל ביבי יקירנו קח את הדברים ולך הביתה , נכשלת בלהבין אפוא אתה חי . ממש , בלי להתוכח אתה אלעק כיפאק , אבל הביתה וקח את שרה . אינכם מחוברים ואינכם דוגמא . פשוט צאו בחוץ מדינה נורמלית זקוקה לראש ממשלה שהוא גם בן אדם וגם צנוע לפחות קצת . אתם פשוט התנתקתם וזמנכם הגיע לרדת מהבמה . רק אהבה
    סגור
  • ומי יחליף אותו בדיוק ,לפיד .או שטייניץ . (ל"ת)
    אזרח פרה 19/05/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • שאול מופז ויש עוד הרבה מועמדים (ל"ת)
    אזרח 20/05/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    האישה הכי משפיעה בכלכלה הישראלית בעשורים האחרונים
    אנונימי 19/05/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    7 10
    דפני, חיזקי ואימצי! את העבודה החשובה שאת עושה והשינוי שהיא מחוללת בחברה הישראלית רק הזמן יגלה. רק עצה - קשה לנו להגיע להפגנה כל שבוע מהפריפריה. אולי נכון יותר לרווח אותם קצת יותר. (לא שאני מומחה, זה רק המקרה הפרטי שלי ושל חברי)
    סגור
  • 5.
    במקום לתמוך במי שנלחמת למען העם יורדים לחייה
    האח הגדול 19/05/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    7 9
    מה נסגר אתכם ?! במקום לכוון את האש לאלו שדופקים את מעמד הביניים אתם נכנסים במי שלפחות עושה מעשה ויוצאת למענו - איפה ההיגיון ?! ישראלים, עם של מזוכיסטים. כנראה שמגיע לנו ביבי בפנים.
    סגור
  • 4.
    דפני ליף לא שכחנו......
    אבי - מתנגד למחאה 19/05/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    9 7
    שלא שירתת בצבא בתירוצים מתירוצים שונים. שאינך עונה על שאלות ששואלים אותך. שאף אחד באמת לא שם עלייך. שאימוש ואבוש מתחזקים אותך עד היום ואת מנצלת את זה לצעוק ולרטון. שאינך מבינה בכלכלה ואת מתנהגת כמו זאטוט צרחני - אני רוצה, אני רוצה. שבמקום שתייללי נצלי את זמנך ולכי לעבוד כדי שאולי תצליחי להתקדם בחיים ללא עזרת אימוש ואבוש מהרצליה פיתוח. שהורייך מתביישים ונכלמים, כן בגללך. שממש אינך חולה במחלת הנפילה שאם כן, כיצד לא נפלת להתקף אפילפטי אחד בשלוש השנים החולפות. שאת לא קארל מרקס אלא סתם ילדת רחוב מהרצליה פיתוח מפונקת.
    סגור
  • דפני ליף
    מושון 19/05/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    7 4
    האח הגדול כל מילה שלך פנינה, צודק לחלוטין , דפנוש צאי לנו מהווריד נמאסת כבר עלינו ...
    סגור
  • תודה לך, היא פשוט נמאסה, בא להקיא ממנה. (ל"ת)
    אבי - מתנגד למחאה 19/05/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • לא מבין את התקשורת שנותנת במה לכלומניקית (ל"ת)
    אבי - מתנגד למחאה 19/05/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 3.
    דפני לדעתי ביבי משלם בחודש מיסים יותר מששילמת כל חייך!
    אבי 19/05/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    8 11
    גם לפיד.
    סגור
  • משלם מיסים?
    צ.ש. 19/05/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    7 2
    עם ההוצאות שלו בסך מליון וחצי לשנה, למה בכלל משלמים לו משכורת? על מה אתה מדבר? ההוצאות שלו על חשבון המדינה זה 130 אלך ש"ח בחודש (נטו!!!!) ועוד שכר של 46 אלף שח על תפקידו כראש ממשלה. תעשה חשבון לבד (בלי השכר של אשתו הכבדה והאטומה לסביבה).
    סגור
  • עדיין מה שכתבתי נכון...וראש ממשלה מגיע לו כל שקל
    אבי 19/05/2013 18:17
    הגב לתגובה זו
    4 6
    ואני לא תומך בו. ההוצאות הן חלק מהג'וב - אפילו 5 מיליון ש"ח לראש ממשלה לשנה זה סביר. אנחנו מדינה מערבית.
    סגור
  • החשבון מגישים לחלשים ולניזקקים ולשכבות הביניים (ל"ת)
    הבעיה שאת 19/05/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    גברת לא לא מה כן? (ל"ת)
    abu 19/05/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אולי דפני ,אים יהיה יצוא גז האוצר יכנס לתוכנית גמילה
    בא 19/05/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ממיסים ,מכיוון שיהיו מקורות הכנסה חדשים ,ככה זה עובד בעולם האמיתי .המחאה חשובה לדירבון הפוליטיקאים .
    סגור