שר האוצר, לפיד: "הציבור לא חושב שהונתי אותו אלא מרגיש זעם וכעס"

בראיון לגל"צ אמר שר האוצר: "ריקי כהן תאבד כ-299 שקלים במשכורת, אבל בזה היא קנתה לעצמה תעודת ביטוח שלא נגיע למצב של יוון וספרד". איזה מס שהטיל הוא הכי שונא?
יאיר לפיד, צילום: Getty images Israel
"כולנו ידענו שיש בעיה למרות שלפני שנכנסתי לתפקיד לא ידעתי את גודל הבעיה. כך אומר הבוקר שר האוצר, יאיר לפיד בראיון בגל"צ והוסיף "אני אעמוד בהבטחות שלי. אני נמצא בתפקידי על מנת לשמור על מעמד הביניים כפי שהבטחתי בקמפיין הבחירות".

"נכון שבעקבות העלאות המסים ריקי כהן תאבד כ-299 שקלים במשכורת, אבל בזה היא קנתה לעצמה תעודת שלא נגיע למצב של יוון וספרד. אתה לא רוצה להגיע למצב של 50% אבטלת צעירים ולמצוא את עצמך עם נכסים ששווים חצי".

"אני ממש חושב שעשיתי בדיוק מה שהבטחתי. הקמפיין שלי דיבר על הגנה על מעמד הביניים ועל כך שלא יכול להיות שרק הוא ישא בנטל ולכן בתקציב הנוכחי טיפלנו גם בטייקונים וגם התחלנו לטפל בעניין הרווחים הכלואים ובנושאים נוספים. אני מאוד מתנצל על כך שעוד לא פתרתי תוך חודשיים את כל בעיות המשק".

"לא טיאטנו את הבעיות מתחת לשטיח. אם לא הייתי עושה את מה שעשיתי עכשיו - בעוד חצי שנה לא היה לנו מאיפה לתת קיצבאות זיקנה וקיצבאות נכות, את זה צריך היה למנוע".

"חשוב שהעם יודע שיש פה הנהגה כלכלית שלא עושה שטויות ושיש פה יד אחראית הפועלת לריסון הגירעון. יש לזה חשיבות גדולה גם בעיני העם וגם בעיני העולם".

"כלכלה שיושבת על יסודות יציבים היא כלכלה טובה יותר שתשתפר בסופו של דבר. אני בטוח שהמצב ישתפר תוך שנה-שנתיים. למה אתה חושב שהנגיד הפחית את הריבית השבוע? לא רק אני חושב שהתוכנית שהצגתי היא הנכונה ביותר אלא גם פישר ופרס אמרו שמדובר בתוכנית הכוללת את הצעדים הנכונים ביותר להפחתת הגירעון".

בהתייחסו לזעם הציבורי שהתעורר כתוצאה מההחלטה על ההעלאת המס למשפרי הדיור ב-3.5% ששווים עשרות אלפי שקלים אמר לפיד "מכל המסים שהעלנו אחד המסים שאני הכי שונא זה את העלאת המס על משפרי הדיור, אבל כרגע לא היתה לנו ברירה. אנחנו עוד נוריד את מחירי הדיור אבל זה יקח קצת זמן".

כשאמר לו רינו צרור המראיין כי הציבור מרגיש שלפיד הונה אותו, עונה לפיד "הציבור לא חושב שהונתי אותו, אלא הציבור מרגיש זעם וכעס בגלל שהוא חושש מפגיעה במצבו בטווח הקצר. בשבוע האחרון עשו שני סקרים ויצא שבתקופה הכי קשה שלי הפסדתי רק 2-3 מנדטים. אם זה כך, אז מצבי טוב. אבל אני מסכים איתך שסקרים זה לא דבר רציני במיוחד".

לסיכום אמר שר האוצר "לעשות את מה שצריך לעשות זה תמיד קשה ומסובך אבל בשביל זה בחרו אותי. כדי שבצמתים הקשים והמסובכים אני אעשה את מה שנכון".
תגובות לכתבה(55):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    לפיד צפוי להוביל להרס הכלכלה, כי עדיין לא הבין היכן הוא
    דוד איש 22/05/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא נמצא, מה הוא שורש הבעיה? הבנקים פועלים בשיטת בנקאות הרזרבה החלקית שזה אומר שהם נותנים הלוואות לא מכסף שקיים ברשותם, אלא מכסף שהם יוצרים יש מאיין. כסף החובות הזה המהווה כיום 97% מהיצע הכסף בארץ אך גם בעולם. השורש של הכשל בתפקוד הכלכלה בשיטה הקיימת הוא בתלות של הכלכלה באשראי בנקאי הנתון מטבעו לתנודות חריפות של התרחבות והתכווצות היות ש97% מהיצע הכסף במשק, הוא אשראי בנקאי, הנתון לתנודות חריפות של היצע הכסף במשק, לבועות נדל"ן ושוק ההון והתרסקותם, לתנודתיות הרסנית בין אינפלציה לדפלציה. כיצד כסף החובות מהווה מנגנון המזרים באופן מובנה באמצעות הריביות, הספקולציות והשליטה בהרחבה וכיווץ היצע הכסף, את ההון הלאומי לכיסיהם המתנפחים של ברוני הסקטור הפיננסי מכיסיהם המתרוקנים של כלל האוכלוסייה. כיצד כסף החובות מהווה בפועל את הגורם האמתי לאינפלציה, כיצד האשראי שנותנים הבנקים מנפח באופן ישיר את בועות הנדל"ן ובועות שוק ההון; יוצר מחזוריות של גאות ושפל וחומס עוד יותר את ההון הלאומי במנגנון מובנה בשיטה. להבנה יותר מעמיקה גגלו: התנועה לשינוי מוניטארי.
    סגור
  • 49.
    מי המטומטם שמינה אותו לשר האוצר ? (ל"ת)
    רן 22/05/2013 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    הונאה-רמיה -הולכת שולל-קדציה ראשונה ואחרונה (ל"ת)
    דניאל 22/05/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    נמלים
    ערן 19/05/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יאיר לפיד יטפל בנמלים יפגע הוועדים בעצם יפרק אותם חצי קולי מובטח לו אך יש עוד דברים רבים לעשות למשל הורדת יוקר המחיה כמו שהבטיח שיפור דיור לזוגות צעירים נראה מה יקרה עוד כשנה מהיום
    סגור
  • 46.
    ממש לא נכון! השפלת את בוחריך
    מיכל 19/05/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדה שעבדת עלינו בגלל היותך פחדן (מההסתדרות, מהטייקונים, מפקיד האוצר וכ') ועצלן (לא התאמצת בכלל, הלכת על העלאת מ"ה שזה כל טמבל יכול לעשות)...היא זו שכואבת.
    סגור
  • 45.
    הרי זה ברור האיש קפיטליסט יותר מביבי ממש כמו אבא שלו (ל"ת)
    נועה 18/05/2013 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    אתה טועה.
    אד 18/05/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הציבור חושב שהונתה אותו ,ופחות כועס על הגזרות. לציבור נמאס שמשקרים לו! אין יותר אמון בך כשר האוצר.
    סגור
  • בדיוק! (ל"ת)
    דנה 19/05/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    הציבור בטוח שהונת אותו ממס הסיגיות ועד כל השאר (ל"ת)
    מיקי 18/05/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    כמה אפשר עוד לשמוע את האמירות חסרות בסיס. נגמרו הבחירות
    די באמת יאיר 17/05/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנחנו זוכרים: מעמד ביניים. מעמד ביניים. נשמור על מעמד הבניים. ובסוף אכלנו אותה. והוא עוד ממשיך באמירות כמו מנטרה. מזזזזזיייין לנו את השכל וחושב שהציבור טיפש. דיי הבנו מי אתה. חוץ משונאי חרדים ושונאי ביבי הבינו מי אתה
    סגור
  • טען עוד
  • 41.
    לך בדרך הקשה ולא הקלה
    יוסי 17/05/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אדוני שר האוצר, כתבתי לך כבר הצעה איך לכסות הגרעון ללא שום מיסים, אלא רק ע"י מס חירום שלנה וחצי, מדורג לפי הכנסות נטו. להטיל מס של 100% על כל מקבלי פנסיה תקציבית המשתכרים מעל 25000ש"ח נטו בחודש (שקדי,יום טוב סמיה, שפר,ורשימה ארוכה מאד מאד של אלופים בעבר) אל נא ממך תעבר ותעוור אותנו בסיסמאות. ראה (בוודאי אתה מודע לטבלאות שכר המנהלים בחברות הציבוריות) שערוריה אמיתית.שכר של מאות אלפי ש"ח בחודש. הטל מיסי חירום מדורגים : מי שמרוויח מעל 80000 ש"ח נטו בחודש - ייאלץ להפריש 30% נוספים ממשכורתו. וגם על הבונוסים השמנים שלהם בעלויות של מיליונים מכספי משלם המיסים. אל נא תוריד לגברת כהן 300 ש"ח בחודש-יש דרך אחרת, קלה יותר,נכונה יותר והוגנת יותר.
    סגור
  • 40.
    לפיד שקרן (ל"ת)
    אחד 17/05/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    הבוקר בחדשות בוטל 3.5 מס למשפר דיור יוטל מס על שכירות
    צאון 17/05/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המס צריך ליהיות 25 אחוז כמו שלוקחים מס מרווחים בבורסה ובתכניות חיסכון ומזכיות בהגרלות והכי חשוב המס מהשקל הריאשון כך מיתנהגת חברה צודקת כשיש יותר כסף בקופה אז אפשר לתת יותר לחברה הניזקקת ולעשות צדק
    סגור
  • 38.
    בטח הסקרים נעשים בין חבריך -אולי שם הלכו לך ארבע מנדטים (ל"ת)
    ר 16/05/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 37.
    הרבה יותר מ 299 ש"ח - מה עם כל מה שייתייקר ? שקרן נבזה
    ר 16/05/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    11 1
    זה רק מה שלקחת ישרות מהכיס- כל הדברים במשק ייתיקרו בעקבות המיסים שלך. הלוואי שתעלם מחיינו כפי שבאת. אני עוד בחרתי בך - בה לי לבכות על כך - חשבתי שבא מושיע. אחחחח איזה מטומטם
    סגור
  • 36.
    תזכור מה שכתוב כאן אתה לא תזכה ליותר משלשה מנדטים
    יוסי 16/05/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    13 0
    בוחא מאוכזב שלך, אמרת הרבה דברים, אתה הרבה יותר גרוע משטייניץ. הרי אתה זה שאמרת ששטייניץ גובה יותר מידי מיסים, אז מה אתה מתלונן שהשאירו לך חוב , בזמנו אתה ביקשת שיגבו פחות ולפי השיטה שלך בעצם היה אמור להיות הרבה יותר גרוע. בקיצור אתה שקרן - ואני אומר לך תחושת העם ואני בתוכה מרגישים ששיקרת אותנו והולכת אותנו שולל. אתה בא מהמעמד העליון כך שאתה לעלום לא תרגיש מה מעמד הבניים מרגיש כאשר הוא לא מצליח לכסוך בשביל לקנות דירה. אפשר לסכם את זה במילה אחת "נוכל".
    סגור
  • זה עיניין גנטי כנראה (ל"ת)
    דנה 19/05/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    יאיר לפיד
    שש 16/05/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    11 1
    זה כבר לא זעם זה תסכול שהאמנו לך שאתה תביא רוח חדשה למשרד שאתה עומד בראשו אבל מה לעשות שהמשרד הזה הוא לא תוכנית אירוח בטלוויזיה הבטחת שלא תתמוך באייטולות של ש"ס והנה אתה עושה ההיפך הבטחת שטפל בוועדים והנה יצאת מהפגישה עם עיני זוהר ולא עשית כלום אתה לא אמין כל מה שהבטחת לפני הבחירות ואנו האמנו לך אתה לא מקיים בכל מיני תרוצים שונים ומשונים בדבר אחד אני בטוח המפלגה של תתאדה בבחירות הבאות ואני בטוח לא אבחר בך ובמפלגתך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 34.
    אם היום היו בחירות לא היית מקבל 2 מנדטים
    רועה חשבון 16/05/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    17 1
    שקרן ,נהנתן ,חסר השכלה שכמוך
    סגור
  • 33.
    שיקחו לריקי אלף שקל הלפיד הזה ממש הזוי
    סטודנט 16/05/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    14 2
    וככה היא תקבל תעודת בטוח שהיא תגיע לסקדינביה
    סגור
  • 32.
    לפיד גנבת את קולי אין יותר אימון בך (ל"ת)
    אמנון 16/05/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 31.
    חבל שהוא לא יודע חקרוא
    אריק 16/05/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    13 1
    עכשיו הוא משכנע עצמו שאנחנו לא כועסים עליו אף פעם לא חשבתי שהוא חכם אבל עכשיו הוא פשוט מראה כמה שהוא מנותק ומרוכז בעצמו לך תגמור עממי ותלמד לקרוא מה שכותבים עליך ואליך אדם הזוי לא הצבעתי לו אבל אלה שהצביעו הענישו אותי כנראה שמגיע לנו העונש הזה
    סגור
  • 30.
    לפיד איזה ממי חתיך איך הוא יכול להיות שקרן ?? (ל"ת)
    רותי 16/05/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 29.
    בתור אחד שהצביע לך - אתה טועה !!!- אתה שיקרת !!! (ל"ת)
    ערן 16/05/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    20 2
    סגור
  • 28.
    נראלי שציפי ליבני תקבל יותר מנדטים מלפיד בבחירות הבאות
    בא 16/05/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כלומר היא 1 והוא 0 .
    סגור
  • 27.
    לפיד חושב עצמו למושיע שרי אוצר כמוך יש הרבה בשוק בשקל (ל"ת)
    צאוני 16/05/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 26.
    כלכלנים בכירים חולקים עליך. מה זה אומר? עם פרס ובלי...
    ישראלי 16/05/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    9 1
    נראה לי שהתפקיד גדול עליך. תקציב בית הנשיא גדל ב 20 מליון. פלא שפרס תומך בצעדים שלך
    סגור
  • 25.
    שאלה ללפיד ,אים תוך חודש בתפקיד שר אוצר איבדת 4 מנדטים
    בא 16/05/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמה מנדטים ישארו לך עד סוף הקדנציה . ועוד שאלה ,מי הולך להיות שר אוצר בלי להבין בכלכלה כאשר גם מי שמבין לא יצליח לעולם בתפקיד .
    סגור
  • 24.
    מה תעשה בדיוק ריקי כהן עם תעודת הביטוח
    ת 16/05/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כאשר חסר לה עוד 300 ש"ח . איך תקנה חלב לחם ? אם עד עכשיו היא מנסה להרים את הראש מעל המים אתה בא "ומטביע אותה "
    סגור
  • 23.
    די נמאס
    אורן 16/05/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    14 0
    שרפת את הציבור את מעמד הפועלים תכבה את הסיגר אנחנו נחנקים חבל ובחרתי בך ושכנעתי חברים ובני משפחה גנב תחזיר לי את הקול שלי
    סגור
  • 22.
    לפיד לא הונה את הציבור
    צבי קליין 16/05/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הזעם והכעס שלי הם זה שלא רק אריה דרעי הצליח לעשות סיבוב אליך אלה כל שרי הממשלה כולל פקידי האוצר. פער גדול מדי בין ההבטחות שלך להחלטות שלקחת עבור הכנה ואישור תקציב המדינה
    סגור
  • 21.
    לפיד, הציבור לא חושב, אלא בטוח שהונית אותו- דיור,דיור,ד (ל"ת)
    משה 16/05/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 20.
    למה להטיל מס על הפרשות לפנסיה-שזה חיסכון ארוך טווח וכסף
    טוב לממשלה ולשוק ההו 16/05/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    במקום למסות את קרנות ההשתלמות ב- 10% למשל. הרי כל מי ששכל בראשו לא יוציא את הכסף מקרנות ההשתלמות על מס של 10% כיוון שבבורסה ישלם יותר . וגם יש צדק במיסוי הזה שהוא הטבת שכר לכל דבר. במקום מס על הקרנות ממסה האוצר את הפרשות המעסיק על הפנסיה שאמורה לסייע בעתיד לחוסך שיצא משוק העבודה ולהקל על תקציבי העברה לקשישים. אפשר היה לשכנע את עיני בעניין הזה. הכל שאלה של איך מציגים את הדברים ובסוף היום - מר לפיד חייבים אבל חייבים לשבת ולארגן את כל נושא מדיניות המיסוי במדינה הזו.
    סגור
  • 19.
    אתה רימתה את הציבור הפעולות הנידרשות הוצאות השכר בכל
    צאון 16/05/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    12 0
    מישרדי הממשלה הפנסיות המתוקצבות שרק עולות ועולות וטפחים למימדים שמזיקים לכלכלה היהיסתדרות וההסכמים המטורפים של שכר והטבות קרנות הישתלמות שפטורות מימס ואת החשבון מגיש לעניים ולשכבות הביניים רמאות לישמה רישעות ואיוולת חוסר צדק גובל בפשע חברתי
    סגור
  • 18.
    נער הגל בשערות כבר יודע מה הציבור חושב
    טלטל 16/05/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    16 0
    נו באמת.כבר היה לנו שר אוצר שחשב שהשמש זורחת לו מהרקטום.עכשיו הביאו לנו שר אוצר שקרן.אם במצע מפלגתו היה Xועכשיו הוא עושה Y אז למה הוא מצפה שנאמין לו שבעוד שנתיפ יהיה טוב?שילך הביתה וישים גל בשערות ויעזוב אותנו בשקט
    סגור
  • 17.
    לפיד שקרן שפל הונאת את כל העם לך הביתה
    מני 16/05/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    13 1
    לפיד חתיכת שקרן על בסיס רגישויות וכאב של כולנו עשית עלינו סיבוב ועלית לשלטון וכעת מתברר שאתה יותר גרוע מכל קודמך וחוץ מלצייץ בפייסבוק ובטוויטר אתה לא יודע כלום אהה שכחתי יש עוד משהו שאתה יודע וזה להרוס להרוס את הכלכלה להרוס למעמד הביניים ולהרוס את האווירה וכן גם את השיח בין חלקי העם החילונים והדתיים להרוס לנו את העתיד . לפיד בשביל להרוס אתה יכול לחזור לריאלייטי בטלוויזיה לך הבייתה
    סגור
  • 16.
    גם שטייניץ הבטיח את זה חתיכת אפס בעוד שנתיים גרעון 60 מ
    תום 16/05/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מליארד
    סגור
  • 15.
    הוא חי בסרט ולא פגע בבועת הנדלן "אתם רוצים שהנכסים
    מיליונים 16/05/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    16 0
    שלכם יהיו שווים חצי"? זה מה שהטמבל אמר לא כולנו רוצים להשתעבד לבנקים
    סגור
  • 14.
    מי שהתרשם מלפיד פשוט טיפש חבל ששכחו איזה אבא היה לו
    מיליונים 16/05/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    7 4
    איש רע שפגע בכולם אבל לא בחרדים וגם ישב איתם
    סגור
  • 13.
    הונאה
    cccc 16/05/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    14 0
    אכן כן הוניתה אותי ! חשבתי שתחולל שינוי אך למרבה הצער אתה "נופל" על אותה אוכלוסיה העובדת ומשלמת כ 50% נטו מס משכרה. בהון השחור לא נגעתה בטייקונים לא נגעתה בועדים החזקים לא נגעתה במשכורות עתק ללא שום קשר לקישורים אלא לקשרים לא נגעתה לקחתה לחם מפיות ילדים עניים ערבים ויהודים כאחד
    סגור
  • 12.
    טועה בגדול. כועסים עליך, לא על הגזירות שדיברת נגדן פעם (ל"ת)
    אזרח מחובר למציאות 16/05/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 11.
    כגודל הציפיות כך גודל האכזבה
    orbi 16/05/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אני מבין שלפיד לא מבין מה זה 300 שקל למשפחה שבקושי נושמת אויר בסוף החודש כי גם הוא בא ממגזר שרק עושה לביתו ודואג למקורביו בגובים ובמשכורות בדיוק כמו החרדים שיש תשובה אחת שהם כביכול לא יודעים לענות עליה (כביכול) איך יש שם דירות למשפחות של 8-10 ילדים כשאני ממעמד הביניים לא מצליח לעזור לילדיי בכלל עם דיור, שם נמצא הכסף הגדול שמועלם מאיתנו.
    סגור
  • 10.
    נכסים ששוים חצי? הוא לא מתכוון להוזיל את הדירות? (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 9.
    חכה לסקר הבא. פחדן, זגזגן, חסר כל השכלה מקצועית ונסיון (ל"ת)
    מיסטר ג'ל 16/05/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 8.
    אז זהו... שכן!!!
    אבירם 16/05/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    16 0
    רמאי אפס
    סגור
  • 7.
    לפיד דורך על החלשים כדי לא להתעמת עם החזקים
    מ נ ה י ג ה מ פ כ ה 16/05/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    23 0
    לפיד אמר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה . מי שרוצה להיות ראש ממשלה ולכן החליט לדרוך על גב החלשים כדי לא להתעמת עם החזקים .
    סגור
  • 6.
    מר לפיד את כן הונית את כולם ..כמו אביך..וחבל (ל"ת)
    ירז 16/05/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 5.
    אדון לפיד!!! מה עם הפנסיה של משרתי הקבע???
    נסראללה 16/05/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זו בושה שאנשי הקבע הפרזיטים מהקריה והבסיסים במרכזי הישובים יוצאים לפנסיה בגיל צעיר.פחדת ולא נגעת בהם כשרוב הציבור יוצא לפנסיה עם שקלים בודדים ואנשי הקבע לאחר היציאה לפנסיה ממשיכים לעבוד על בסיס חבר מביא חבר. מי שמקבל פנסיה ותופש מקום עבודה שמיועד לאלה שלא היו בקבע טוב תעשה ותשלול מהם את הפנסיה הצבאית המוגזמת שהציבור משלם בעבורה!!!! מה עם הנמלים,חברת החשמל וחברות שמשלמות פרוטות עבור משאבי הטבע (לא חיפושי הנפט שעליהם הבעלים לקחו סיכון) כמו כיל. לצערי אתה שפן או ממשיך דרכם של האחרים ,מה שניקרא הון שלטון. מצטער שהצבעתי עבורך.
    סגור
  • בחור - עברת השתלת מוח ? אם כן, (ל"ת)
    אפשר להבין את תגובתך 16/05/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 4.
    מר לפיד, כמי שבחר בך, אתה תקעת לי סכין בגב-לא פחות
    אריק 16/05/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    7 4
    שום התמודדות עם מי שבאמת מוצא פרצות בחוק, וועדים,טייקונים,מתנחלים,ואפילו ברגע האחרון תפסת רגליים קרות מהחרדים. תתבייש לענות איך שאתה עונה- שום ביטוח לא קיבלנו, אל תתחייב לכלום, כי לא מאמינים כבר לשום מילה שלך. אכזבה אחת גדולה, התמודדות עם מה שקל בלבד.
    סגור
  • 3.
    הבן אדם בהזיות והכחשה - הציבור בטוח שהונתה אותו (ל"ת)
    1 16/05/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 2.
    מספיק לדקלם כמו תוכי. כן הונית את כולם. מספיק לשקר.
    תומך שלך לשעבר 16/05/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    19 3
    אתה בדיוק כמו ביבי. שניכם נהנתנים ומנותקים. אין הבדל ביניהם. שניהם ספינולוגים בגרוש, אבל העם לא מטומטם.
    סגור
  • לתומר העם כן מטומטם
    מושון 16/05/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא סתם נאמר המשפט התפוח לא נופל רחוק העץ ולפיד לא רק נפל קרוב לעץ אלא הרבה יותר גרוע מהזבל של אבא שלו
    סגור
  • העם אוהו מטומטם, מסכים לאבד שני עיניים העיקר שיוציא לחר
    חרדי 16/05/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לחרדים עין אחת
    סגור
  • 1.
    גם בתחום הדיור לפיד זי....ן את מעמד הבניים (ל"ת)
    סליחה שבחרתי יש עתיד 16/05/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור