ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הבורסה סגרה בירוק לאחר הריבית: המעו"ף טס 1%, בזק זינקה ב-4%

מדד הבנקים זינק 1.3%, מדד היתר הוסיף 0.8%. בשוק המניות: כיל ירדה 1.7% במחזור ער, דלק רכב ירדה 1.5%, רציו עלתה 2.2%
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר בעליות שערים נאות, זאת לאחר הורדת הריבית המפתיעה מצד נגיד בנק ישראל סטנלי פישר לרמה של 1.5%, מהלך שהנגיד פישר לא ביצע מאז שנת 2009. המגמה החיובית בבורסה בת"א בלטה על רקע המגמה השלילית שנרשמה בבורסות אירופה ובחוזים העתידיים בוול סטריט.

כאמור, הסיפור המרכזי של היום היה החלטתו הדרמטית של הנגיד פישר להוריד את הריבית ב-0.25% ל-1.5%, במקביל להשקת תוכנית רכישת דולרים בהיקף של 2.1 מיליארד דולר עד סוף שנת 2013. לידיעה המלאה

המשקיעים הגיבו גם להחלטת ראש הממשלה נתניהו לקצץ כ-3 מיליארד שקל בתקציב הביטחון במסגרת ישיבת הקבינט הביטחוני שנערכה הבוקר. נציין כי בימים שלישי ורביעי לא התקיים מסחר לרגל חג השבועות, והמסחר צפוי להתחדש ביום חמישי.

בסיכום יום המסחר, מדד המעו"ף עלה ב-1% לרמה של 1,204.7 נקודות, מדד ת"א 75 התקדם ב-0.7% ומדד הבנקים סגר בעליות שערים של 1.3%. מחזור המסחר היה גבוה והסתכם ב-1.27 מיליארד שקל.

בין המניות שבלטו לחיוב נציין את בזק -4.68% בזק 489 -4.68% בזק בסיס:513 פתיחה:512.2 גבוה:514.7 נמוך:489 תמורה:80,875,986 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה ב-4% לאחר פירסום דוחות טובים מהצפוי, את רציו יהש -1.18% רציו יהש 225.6 -1.18% רציו יהש בסיס:228.3 פתיחה:228.1 גבוה:230 נמוך:225.2 תמורה:3,749,167 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמוסיפה 2.2% לערכה ואת גזית גלוב +0.06% גזית גלוב 3,456 +0.06% גזית גלוב בסיס:3,454 פתיחה:3,460 גבוה:3,485 נמוך:3,430 תמורה:7,362,754 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמתקדמת ב-2.2% לאחר העלאת דירוג האשראי מצידה של סוכנות הדירוג S&P מעלות. בצד השלילי נציין את כיל -1.17% כיל 1,352 -1.17% כיל בסיס:1,368 פתיחה:1,370 גבוה:1,379 נמוך:1,351 תמורה:18,643,549 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהשילה 1.7% מערכה במחזור המסחר הגבוה בבורסה, מניית סלקום -0.67% סלקום 3,566 -0.67% סלקום בסיס:3,590 פתיחה:3,500 גבוה:3,599 נמוך:3,464 תמורה:30,565,543 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה ב-2.4% לאחר פירסום דוחות מאכזבים ואת דלק רכב +2.32% דלק רכב 2,731 +2.32% דלק רכב בסיס:2,669 פתיחה:2,669 גבוה:2,736 נמוך:2,662 תמורה:2,214,621 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהשילה 1.5% על רקע הפצת המניות מצידו של בעל השליטה יצחק תשובה.

אתמול יום המסחר ננעל במגמה שלילית למרות עליות השערים שנרשמו בוול סטריט בסוף השבוע. מדד המעו"ף ירד 0.83% לרמה של 1,193 נקודות,
מדד ת"א 75 איבד 1% ומדד הבנקים סגר בירידות שערים של 1%. מחזור המסחר הסתכם ב-679 מיליון שקל.

שווקי חו"ל

בורסות אירופה נסחרות היום במגמה שלילית מינורית. מדד הדאקס יורד ב-0.1%, מדד הקאק הצרפתי משיל 0.3% והפוטסי האנגלי נסחר ביציבות.

בורסות אסיה סגרו במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים בהשפעת נתוני מאקרו מאכזבים שיצאו מכיוונה של סין. הניקיי עלה 1.2% לשיא של 5 שנים, שנחאי ירדה 0.25% וההאנג סנג השיל 1.2% מערכו.

החוזים העתידיים נסחרים בירידות שערים של עד 0.2%, זאת לאחר עליות שערים נאות שנרשמו ביום שישי האחרון. נציין כי בסיום יום המסחר דווח בוול סטריט ג'ורנל כי ה'פד' מגבש אסטרטגיה לסיום תוכנית התמריצים ורכישת חודשי בהיקף של 85 מיליארד דולר.

מניות במרכז

חברת הדשנים כיל -1.17% כיל 1,352 -1.17% כיל בסיס:1,368 פתיחה:1,370 גבוה:1,379 נמוך:1,351 תמורה:18,643,549 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2013, שעקפו את תחזיות האנליסטים המוקדמות. חברת הדשנים רשמה של 305 מיליון דולר ברבעון הראשון, במקביל להכנסות של 1.64 מיליארד דולר. לידיעה המלאה

ניירות הערך של קבוצת {אידיבי אחזקות} נסחרו על רקע הראיון של בעל השליטה נוחי דנקנר לעיתון פייננשל טיימס, במסגרתו תקף את אותו "עיתון יומי שמונע משיקולים אישיים" ואת התנהלותו כלפיו. עוד ציין דנקנר את מחויבותו לשלם את מלוא ההלוואות בכל השכבות ובכל החברות. לידיעה המלאה

מניית בזק -4.68% בזק 489 -4.68% בזק בסיס:513 פתיחה:512.2 גבוה:514.7 נמוך:489 תמורה:80,875,986 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות שערים נאות על רקע פירסום תוצאות כספיות טובות מהצפוי, זאת למרות ירידה חדה בהכנסותיה ממגזר הסלולר כפועל יוצא מהתחרות האגרסיבית בענף. לידיעה המלאה

מניית שמן נפט וגז -8.57% שמן נפט וגז 218.6 -8.57% שמן נפט וגז בסיס:239.1 פתיחה:239.1 גבוה:200 נמוך:200 תמורה:850 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בירידות על רקע הודעת החברה אתמול כי המפעילה קספיאן דרילינג (CDC) רכשה 5% מרישיון 'ים 3' בהיקף כספי של כ-6 מיליון דולר. במקביל, ל-Bizportal נודע כי הקידוח יחודש היום. לידיעה המלאה

מניית גזית גלוב +0.06% גזית גלוב 3,456 +0.06% גזית גלוב בסיס:3,454 פתיחה:3,460 גבוה:3,485 נמוך:3,430 תמורה:7,362,754 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות שערים על רקע החלטת סוכנות הדירוג S&P מעלות להעלות את דירוג החוב של החברה בדרגה אחת מ-A+ ל-AA-, עם תחזית דירוג יציבה. לידיעה המלאה

מניית חברת פלוריסטם +1.71% פלוריסטם 524.5 +1.71% פלוריסטם בסיס:515.7 פתיחה:525 גבוה:534 נמוך:522 תמורה:4,606,785 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות שערים, זאת לאחר שדיווחה היום כי תאי ה-PLX שפיתחה חברת הביומד עשויים לרפא את מחלת רעלת ההריון. לידיעה המלאה

מניית חברת הסלולר סלקום -0.67% סלקום 3,566 -0.67% סלקום בסיס:3,590 פתיחה:3,500 גבוה:3,599 נמוך:3,464 תמורה:30,565,543 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על צניחה של 61% ברווח הנקי ל-67 מיליון שקל, זאת בצל התחרות האגרסיבית בשוק עם כניסתן של הוט מובייל וגולן טלקום. לידיעה המלאה
תגובות לכתבה(82):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 65.
    בבר קיבל סנוקרת בשורטים -חחחח (ל"ת)
    רן כהן 14/05/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    תעשו הפוך מהטמבלים-שורטיסטים במעוף לוזרים דרג א' (ל"ת)
    אלירן 14/05/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    השורטיסטים יקבלו זובור גם בחמישי,לאומי,דיסקונט,פועלים (ל"ת)
    אורבך 14/05/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    קנו מניות מעוף השורטיסטים שם מטומטים-כיל,פועלים,לאומי (ל"ת)
    מוטי 14/05/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    בבר נישארת בחייםן? לא ניראה ,חחחח (ל"ת)
    מיכאל 14/05/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    פששש איזה יופי היה היום כל כך הרבה פעולות
    סוחר חתיך 13/05/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז בקצרה נקנו קולים בנמוך יומי נמכר הפוט בבוקר נקנתה דסקש באדום נקנתה אזורים בנמוך טרייד קצר בי קום ברווח של 6% טרייד קצר פריון רווח 5% נסגר השורט בבזן ואורמת ברווח כמעט 5% כל אחד ונקנו קולים על הדולר במתנה כיף כיף חיים חמישי 1222 מעוף דולר 3.65 יא סאלםםםםם
    סגור
  • יפה מאוד שיחקת אותה (ל"ת)
    סוחר יפיוף 13/05/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 59.
    גבעות-רחמנות על טוביה לא הולך לו מסכן
    ראל000000046 13/05/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סיבובים אין. לא קופץ כל הממנים " השמועות והמגדלים"מסכן רחמנות עליו .ועל כל כנופית גביות יהש שער 4.7 לא זז טוביה הבטיח להם מעל 5.5 אחרי המגדלור.לדעתי לא יעבור לו הפעם
    סגור
  • 58.
    בבר- לך לישון, חכם אתה לא! (ל"ת)
    איתן 13/05/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 57.
    אתה טמבל וקיבלת שורט על הפרצוף, חחחחח (ל"ת)
    רחמים על בבר 13/05/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 56.
    דפקו אותך טוב טוב היום (ל"ת)
    רוני לבבר 13/05/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 55.
    המעוף טס 1%
    טובי 13/05/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פששששששש 1% !!!! מה זה טיסה !!!!!
    סגור
  • 54.
    תגובת הבורסה להתחזקות הכלכלה בישראל - ירוק חזק
    עילוי ירוק 13/05/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המשקיעים חזרו כאשר ראו שמי שמנהל את הכלכלה הישראלית הוא הכלכלן מספר 1 ביוניברס. כפי שביקשתי בבוקר, זרים בואו ותחזירו את הכסף לבורסה. אתם רואים שהנגיד לא יתן לבורסה לרדת מ 1200 כך שזו השקעה חסרת סיכון. דולר חזק + בורסה חזקה = כלכלת ישראל חזקה ויציבה. חו"ל כבר מיצה את עצמו, המעוף היא הבורסה של הדור הבא.
    סגור
  • 53.
    פישר חייב לבצע תוכנית הקלה כמותית ובנוסף רצה שמועה
    כלכלן 13/05/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בכל בתי ההשקעות בארץ על הורדת מס בבורסה בחצי ממה שהיום
    סגור
  • 52.
    לקנות מהר כיל היא מתחת ל4000 כסף על הריצפה
    ברוקר 13/05/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לכלכלן האם לקנות במכה אחת או לאסוף בחלקים למנוע תחתית כפולה
    סגור
  • אין כסף על הרצפה מניית כיל כרגע היא מנייה מסוכנת מאוד .
    22 13/05/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כי עם פוטאש תחליט למכור את ההחזקות שלה בכיל המנייה תצלול למעמקים לכן אתה יכול להיות על הרציפה
    סגור
  • בקרוב תוכל לקנות אותה ב 35 לחתיכה (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 13/05/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • כיל
    שמוליק 13/05/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 7
    חכה ל 3500 וגם אז תחשוש חביבי. וועדת שישינסקי 2 עוד לא התחילה. זכור מה הוא עשה למניות הגז בנוסף התיקשורת תומכת.
    סגור
  • 51.
    סיבה נהדרת אירופה (ל"ת)
    צילי 13/05/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    והאופ תקועה למה??????????? (ל"ת)
    רציו המניה עולה 13/05/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    אוטוטו אדום מי יתן לשוק לעלות? (ל"ת)
    גל 13/05/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 48.
    ראש בראש
    איציק והחברים 13/05/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)מדינת ישראל נגד הדינוזאורים,,! מי ינצח ? כמובן שהצודק, החכם והחזק,,! (מי הוא מי? נמתין ונראה) ב)הפד האמרקאי עלול להתגלות במערומיו,,! בהצלחה,
    סגור
  • 47.
    מה אני חולמת? כיל כבר יורדת ואוטוטו שער 4000
    אחת שמבינה א 13/05/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    3 3
    נו מה אמרתי לכם היא תגיע מתחת ל4000, סבלנות!
    סגור
  • כיל יורדת למתי להמתין לדעתך הלא מחייבת כמובן בתודה בר (ל"ת)
    למבינה מאפרים בר 13/05/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לדעתי להתחיל לאסוף בעוד ירידה של אחוז לפחות
    אחת שמבינה א 13/05/2013 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום חמישי אקנה את כיל גם בשער 4000 למרות שאני יודעת שהיא עלולה עוד לרדת וטוב שכך, מנייה טובה וחזקה, מאוד מומלץ לנצל את הירידה במנייה. חג שבועות שמח לכל עם ישראל!
    סגור
  • 46.
    שימו לב לגרף הבא-היום קלטתי
    המאמין 13/05/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    השעה 13:30 החוזים בארהב והדאקס עולים בחדות,מהלך של 0.4% בערך למעלה-המעוף עושה את אותו המהלך לכיוון ההפוך מעניין...זה כנראה המכונות עושות את זה כשאין ממש משקיעים ריאליים המסחר הופך להיות בלי קשר ריאלי
    סגור
  • 45.
    עצה מהישישים ( בין 47 ל 52)
    איציק והחברים 13/05/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אם אין לך דבר מה מיוחד לעשות בשוקי ההון,,! פשוט, שב בצד! עוד תהיינה הזדמנויות לשוב,,! בהצלחה!
    סגור
  • 44.
    יש שמועה
    גאון 13/05/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שאחרי החג יורידו במשהו את מס הבורסה. רוצים לדחוף את הכלכלה. ולמשוך משקיעים זרים.
    סגור
  • באוירה הבולשביקית הפופוליסטית הזו עוד יעלו את המס (ל"ת)
    עזוב שטויות 13/05/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    שימו לב שהמעוף עולה וכיל מדשדשת
    אחת שמבינה א 13/05/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    וזה אומר שכיל תמשיך לרדת. אנחנו נראה אותה באדום היום. מה קורה עם אורה אמונה? היא שוב בחול?.... מעניין מה יש לה להגיד בקשר למניות שהיא המליצה.... אבל מאוד אוהבים אותה כאן, אין ספק חביבת הפורום! המשך יום נעים ומהנה!
    סגור
  • אל תתרגשי מיחסי האנוש שלא קיימים כאן... העיקר הידע
    הי לאחת שמבינה! 13/05/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ומה שנשאר בכיס בסוף היום. נמשיך בנסיונותינו להקנות לפורום הזה תפקיד שימושי, בלי קללות, ועם עצות שימושיות. כיל חברה טובה אבל יש יותר מדי חששות לגביה. נתוניה הבסיסיים טובים, אבל היא דגל אדום בידי פוליטיקאים. מי שמחזיק בבילון לא יתחרט. ההנפקה תגיע, החברה עושה כסף! שלך, עורב אמיתי.
    סגור
  • 42.
    אירופה בוכה - ת"א שמחה
    עילוי ירוק 13/05/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבדל של יותר מאחוז מעוף - דאקס. אני פונה לזרים ששמעו אותי בבוקר ומבקש מיכם תבקשו מאחיכם, שכניכם וקרוביכם לבוא ולשים כסף במעוף ולהעלות אותו. יש לנו בעיות קשות בארץ ואנחנו צריכים את עזרתכם. לא רוצים תרומות, רק תקנו עוד מניות ותעלו לנו את המעוף שגם לנו יהיה ראלי תחילת שנה במדד.
    סגור
  • 41.
    היום כבר מגזימים לגמרי - למה השוק עולה???
    שוק של רמאים 13/05/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אירופה ואסיה אדומות, חוזים אדומים, ופה מעלים את השוק בכח. תוקם ועדת חקירה באופן מיידי למלחמה בנוכלי המעוף!!!
    סגור
  • 40.
    שאלה ועוד
    איציק והחברים 13/05/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א)השעה 1218 ומעוף 052 ! הקונים המתעקשים לקנות כרגע,,,! אתמול היה הרבה יותר זול! למה לקנות ביוקר? ב)המשך יום מאד מעניין לפניינו,,! לרשום ביומן ולהפנים! יום טוב!
    סגור
  • 39.
    תעלה עוד 20 אחוזים השנה (ל"ת)
    בזק 13/05/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 38.
    כיוון חיובי לא להרבה זמן (ל"ת)
    שלי 13/05/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    בוקר טוב לכולם. הדוחות האלה אמורים להיות מנועי צמיחה
    עורב אמיתי 13/05/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למדד. כיל ובזק, דוחות מצוינים. האס אנד פי ממשיך בדרכו. והשחקנים כאן חזקים , ואחר כך בוכים שמשעמם להם, מתוך בתי ההשקעות. יאללה, שחררו קצת ותנו להגיע היום ל1205. מניות מומלצות? שימו לב לקומיוג'ן בשקט בשקט מטפסת יפה. מזור נתנה הזדמנות כניסה בימים האחרונים. כן פייט תניב תוצאות יפות. רמי לוי, מי שעושה שורט עליו יתחרט . השאר בנאסדק.
    סגור
  • 36.
    קבלו הבהרה מהחברה
    פלוריסטם 13/05/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראינו במודלי חיות כי הטיפול שלנו הצליח להחזיר את לחץ הדם ותפקוד הכליות לרמות נורמליות באופן בטוח ויעיל בקרב עכברות שסבלו מרעלת הריון. יחד עם זאת, רעלת הריון הינה מחלה שתוקפת בני אדם לכן, לשם הזהירות לפני שיבדק באנשים אנו משתמשים במילה עשוי, המחקר עד כה העיד על פוטציאל.
    סגור
  • 35.
    התחיל הדשדוש היומי לא מבשר טוב (ל"ת)
    גל 13/05/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    המלצת קניה לכיל אפסייד של 25 אחוז (ל"ת)
    כלכלן 13/05/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • לכלכלן איך ידעת שהדוחות של בזק יהיו מצוינים
    דחלילון 13/05/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כבר שבוע שעבר כתבתה את זה בפורום יש לך מידע מבפנים
    סגור
  • 25%? וואלה אני קונה עכשיו
    ריקי כהן מחדרה 13/05/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר טוב מהקולים.
    סגור
  • 33.
    אפשר הבהרה בקשר לפלוריסטם
    לביזפורטל 13/05/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכותרת לא מובנת הצלחה או עשויים?
    סגור
  • 32.
    המפגרים יפסידו בשורטים על הבנקים (ל"ת)
    סאמי 13/05/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 31.
    להיות שם כשזה קורה ....בהצלחה לסבלנים!!! (ל"ת)
    רציו מראה סימני חיים 13/05/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 30.
    השעה 1055, מעוף 0,75 ! זהירות !
    איציק והחברים 13/05/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חילוץ מקורבים קלאסי,,! יום טוב!
    סגור
  • 29.
    רק בנקים-תיזכרו בעיק דיסקונוט,לאומי (ל"ת)
    פיני 13/05/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זהירות, נוכל
    ליאון 13/05/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפוך....הבנקים יורדים וימשיכו לרדת!
    סגור
  • 28.
    בבר נו תן סימן (ל"ת)
    בברון אתה כאן 13/05/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 27.
    תנסה בבר ,לזכור איך קוראים לך, חחחחחחחח (ל"ת)
    לבבר 13/05/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    לא לאלוט,בטח לא לבבילון,לא ביולין,לא אינסולין,לא כלכלית (ל"ת)
    מקי 13/05/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    בשום אופן לא בבילון,רק פועלים ולאומי שם אנחנו לא יכולים (ל"ת)
    מיכה 13/05/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    מחממת מנועים לקראת הודעה צמח (ל"ת)
    רציו לא לפספס 13/05/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    מי ששמע הרוויח-פועלים ולאומי (ל"ת)
    אלי הסוס 13/05/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא סוס, אולי חמור, שקרן, הן ירדו בשבוע האחרון! (ל"ת)
    ליאון 13/05/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    לא לקנות בבילון,ולא ביוליין,ולא דלק רכב,ובטח לא כלכלית (ל"ת)
    אלי הסוס 13/05/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    תיזהרו מבבילון,כלל תעשיות,דלק רכב (ל"ת)
    שרון לבל 13/05/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    לא נותנים בכל מחיר. לזכור היעד לאחר אישור 320 (ל"ת)
    אבנר מחזור עלוב 13/05/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    הודעה פצצה בדרך שמועות בכל האתרים על הנפקה בנסד"ק (ל"ת)
    בבילון לא לפספס 13/05/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • אכלת לנו את הראש עם בונוס ועכשיו עברת לבבילון? (ל"ת)
    שחרר אותנו 13/05/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 18.
    מחכים לאישור וועדת צמח..בהצלחה לכולם ולסבלנים!!! (ל"ת)
    אבנר אין מוכרים 13/05/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    עוד תגיע לשער 15-20 עד סוף השנה (ל"ת)
    רציו אופ לא לפספס 13/05/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    בנקים עושים את כל מניפוליציות בשוק (ל"ת)
    alex 13/05/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    פועלים הכי טובה,לא קונה כלכלית,לא רמי לוי,ולא דלק רכב (ל"ת)
    עריאסת 13/05/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    רק פועלים ,לאומ,דיסקונט-לא בבילון לא שמבילון ולא ביולין (ל"ת)
    רון 13/05/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    אפריקה פח זבל פשוט לבייב עשקת אותנו (ל"ת)
    ראובן 13/05/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אפריקה
    אש 13/05/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד סוף השנה בטוח מעל 1000
    סגור
  • 12.
    הבנקים והחברות ברוחים עצומים
    חבר 13/05/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואנחנו מפסידים ????? יש תשובה???
    סגור
  • 11.
    יצוא גז
    אלי 13/05/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני מציע בכדי לפתור את הבור בתקציב לאשר יצוא גז מעל 50 אחוז לאשאיר לנו עודף גז ל30 שנה ואז לבטל את כל הגזרות בתקציב צריך להיסתכל על הרגע ולא לחפס מה היה עים הגז עוד 30 שנה גם ככה ימצאו כמויות גז שתציף את השוק
    סגור
  • עוד מבין בכלכלה דיר באלק מי שלא מבין כלכלה שישתוק (ל"ת)
    חיים 13/05/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ההבדלים בין מבין בכלכלה ואחד שלא מבין ......
    22 13/05/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלא מבין בכלכלה יודע שהוא לא מבין בכלכלה החושב שהוא מבין בכלכלה לא יודע שהוא לא מבין בכלכלה .
    סגור
  • 10.
    כדור השלג רק התחיל להתגלגל במורד התהום
    בבר 70 שנה בבורסה 13/05/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חכו חכו, אנחנו רק בהתחלה ולא הגענו לקריסה האמיתית. בנתיים הכל פועל לפי החישובים שלי. לא שמעתם לסבאלה והמשכתם לנפח את הבלון עוד ועוד בלי לעצור. עכשיו שמעלים את מס הבורסה אתם מממשים לפני שיהיה מאוחר מידי ואז אין קונים ואתם מוכרים בזול, מה זה שווה. תמשיכו להיות עדר זה עושה טוב לשורטים שלי.
    סגור
  • 9.
    להיות שם כשזה יקרהההההההההההההההההההה (ל"ת)
    וועדת צמח 13/05/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    לקראת וועדת צמח...הסקטור רותח לפני האישור לא לפספס (ל"ת)
    האקשן יתחיל היום 13/05/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    לוזרים
    המפציץ 13/05/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביזפורטל אתמול פיספסתם בצפי למה אתם ממשיכים לתת צפי לפתיחה? היום ירוק כהה מתחילים לסגור את הפער מהעולם שעומד על 16‰ לאחר אישור התקציב בממשלה והריסון הכלכלי אותו מוביל לפיד
    סגור
  • 6.
    כרגיל הפוך מהכותרת, לפחות יתחיל ירוק בבוקר!!! (ל"ת)
    ליאון 13/05/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    יאפשרו לסחור פה?
    משה ששון ישר 13/05/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא יכול לזוז......בבורסת תל אביב
    סגור
  • 4.
    עוד ירידות?
    משה ששון ישר 13/05/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתם נורמליים? די עם הירידות!!
    סגור
  • 3.
    לעצור את הירידות מיד ועכשיו
    עילוי ירוק 13/05/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה זו השליליות הזו על הבוקר? למה אתם כותבים שחו"ל מעיב? תכתבו איזה הייטק מפותח יש בישראל, כמה פרסי נובל יוצאים מכאן, את התבואה והקציר שממלאת את האסמים, איך הקימו פה מדינה ממקום שוממם מלא יתושים. אני מעל במה זו לזרים לחזור ולהשקיע את כספם ולהעלות חזרה את המעוף, במיוחד לציונים שבכם, אחינו שבגולה, אל תשכחו את אחיכם שבציון. קדימה כולנו ביחד נדחוף את המעוף למעלה.
    סגור
  • 2.
    מלא מלל בלי להגיד כלום. (ל"ת)
    מיליונים 13/05/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אתמול היתה הודעה וזה רק ההתחלה..להיות שם שזה יקרה
    בונוס לא לפספס 13/05/2013 08:07
    הגב לתגובה זו
    1 6
    הכיוון עד 120
    סגור
  • ביקשנו ממך להניח לנו עם בונוס. דיייייייייייייי (ל"ת)
    שחרר אותנו 13/05/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור