דנקנר לפייננשל טיימס: "אידיבי ואנוכי מותקפים באופן ציני וקבוע ע"י עיתון יומי ספציפי - שמונע משיקולים אישיים"

דנקנר מתואר כטייקון שנפל לאווירה פופוליסטית: "אף אחד לא חסין לנפילה מהפיסגה, אפילו לא אני. חלש בפיננסים - אבל חזק ברוחי"
נוחי דנקנר (צילום: בוצ'צ'ו), צילום: בוצ'צ'ו
נוחי דנקנר, הטייקון לשעבר שעלה לכותרות בשבועות האחרונים סביב עניין הסדר החוב של אי.די.ביהעניק ראיון מיוחד ל'פייננשל טיימס' והגיב לאירועי השבועות האחרונים. "לאף אחד אין חסינות מפני הנפילה מלמעלה, כולל אותי" אמר הטייקון ממרומי הקומה ה-44 במשרדי קבוצת אי.די.בי בתל אביב.

אי אפשר לפספס את העובדה כי הראיון מציג את דנקנר כקורבן שנפל לעליהום תקשורתי וחברתי, ולאווירה הפופוליסטית שאופפת את מדינת ישראל מקיץ 2011. "אני חלש כעת בפיננסים, אבל חזק ברוחי", אמר, והוסיף כי הוא "מאוד נחוש לעבור את התקופה הזו ולייצב את הקבוצה, בכדי לשלם את כל ההלוואות, בכל השכבות ובכל החברות".

חגי בדש, מנכ"ל פסגות המהווה את אחת מ-3 הקבוצות הפיננסיות שמייצגות את מחזיקי האג"ח של הטייקון, התראיין אף הוא לכתבה הזו ואמר כי "הציבור אינו מוכן להניח לכספו, המנוהל בידי המוסדיים, להעניק הקלות למגזר נבחר של עשירים, כמו שהיה עד עכשיו".

דנקנר אמנם לא מציין באופן מפורש את העיתון 'דה מרקר', אך אומר בכל זאת כי "בצער אני אומר שקבוצת אידיבי, ואני באופן אישי, מותקפים באופן ציני וסיסטמטי ע"י עיתון יומי ספציפי שמונע מאינטרסים פיננסים ואישיים".



תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    דה מרקר = דר שטירמר - עתון אנטי ציוני
    צופה 13/05/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דה מרקר הפך לאויב הציונות אויב מדינת ישראל אויב מערכת הבטחון אויב ההתישבות אויב היהדות וכל זאת לאבמקרה שכן המימון שלו מגיע ממדינות באירופה המכוונות לערעור השלטון בישראל בכל דרך !!
    סגור
  • 17.
    שיבין הוא גרם לנפילתו לא הדיווחים בעיתונכם.
    מנותק 13/05/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לקח הלוואות, הוא עשה עסקאות לא מי שדיווח עליהם. העיתון הציג תמונת מצב של ניהול כושל ושל קשרי הון-שלטון ובצדק הציג אותם. נוחי דנקנר צריך להפנים שהוא הסיבה לכשלון, דרך התנהלותו היא הסיבה לכשלונו. העיתון רק חשף אותה.
    סגור
  • 16.
    טעמות של 'קוזק שנגזל'. לו היה חי ברמה של רוב העם
    חי במינוס 13/05/2013 06:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומחזיר חובות שלקח,גם,מאנשים קשי יום,לא היה קורה כל זאת.
    סגור
  • 15.
    בכל העולם צוחקים על ישראל הסתומה
    אנונימי 13/05/2013 06:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הטייקונים הרסו להם את החיים לא הממשלה האימפוטנטית
    סגור
  • 14.
    עם ישראל עם דפוק אין מה לעשות הפופוליזים הרס את המדינה
    אנונימי 13/05/2013 06:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וביבי ושרה צוחקים
    סגור
  • 13.
    אוי בא לי לבכות מר דנקנר.לשדוד זקנות אתה יודע ???
    אנונימי 13/05/2013 06:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מר דנקנר היקר ! כאשר לקחתה הלוואות מהזקנים של המדינה ואתה לא מחזיר .כי אתה מהמר כפייתי על חשבונם של אותם פנסיונרים .יש לך חוצפה ללכת לעיתון רציני ולבכות על מר גורלך ?
    סגור
  • 12.
    דנקר בכיין
    צבריקו 13/05/2013 05:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דנקר יללן לא קטן, חייב כסף לא משלם ובוכה שמראים לו את חובו.
    סגור
  • 11.
    נכסים ובנין וכמובן אידיבי חוטפות ואך אפשר בלי כלל-ביו
    מחר דסקש כור סלקום 13/05/2013 03:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גיוון אינטק כלל ביטוח מודיעין שופרסל הכל אדום
    סגור
  • 10.
    הכלבים נובחי והשיירה תעבור
    מבין עניין 13/05/2013 00:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזל שקרדיט סוויס כמו רבים אחרים מחרימה את דה מרקר ומודעת לאינטרסים האמיתים (לא "טובת החוסכים") של בדשון .
    סגור
  • 9.
    דנקנר דובר אמת
    י. 12/05/2013 22:49
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אולי כדי שהרשות תבדוק מי ולמה עומד מאחורי הכתבות המתקיפות
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    צודק מאוד. עיתון אנטי ציוני (ל"ת)
    עמיר 12/05/2013 22:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    ציני זה למשוך משכורת של מיליון ש"ח מחברה פושטת רגל (ל"ת)
    חולוניה 12/05/2013 22:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    אני איתך
    עזי 12/05/2013 22:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשכיר נטרלי שמתבונן מהצד שוחטים אותך לא תשובה ולא בן דוב נישחטו כמןך כניראה יש למישהוא אינטרס למוטט אותך
    סגור
  • 5.
    לא מתבייש ?? ניסית לחסל העיתון ע"י הפסקת הפרסום של כל
    אילן 12/05/2013 22:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברות שקנית מכספנו בעיתון!! מהמר ובכיין!!תחזיר החובות ואח"כ תתלונן!!!
    סגור
  • 4.
    CS + 600M כל החברות רווחים של מאות מיליונים
    אופטימי 12/05/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חובות בפריסה נכונה וכולם יראו את כל הכסף בחזרה
    סגור
  • 3.
    ואנחנו חוטפים את התספורות, מחירי המזון בגלל קרטלים
    מוטי 12/05/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קופות גמל מתרוקנות, ועוד ואין לנו אפילו אפסית של הפרומיל שלך.
    סגור
  • 2.
    מאיזה "אינטרסים פיננסיים" מונע דה מרקר?
    אסף 12/05/2013 20:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם כבר אז מדובר בעיתון הכי אמיץ בשוק התקשורת - חרם המודעות של דנקנר על דה מרקר עולה לעיתון מליונים. שיואיל מר דנקנר להסביר איך בזמן שהוא שקוע בחובות שיא הוא מוצא את הכסף להשקיע בעיתון יומי מפסיד, ומה ה"אינטרסים" שעמדו מאחורי הצעד הזה...
    סגור
  • 1.
    הוא צודק
    יניב 12/05/2013 20:37
    הגב לתגובה זו
    14 13
    עיתון שמתיימר להיות רציני לקח על עצמו משימה להוציא לפחות שתי כתבות ביום נגד נוחי. אם יש חדשות רעות, מפרסמים אותן. אם יש חדשות טובות, מעוותים אותן שיראו רעות. אם אין חדשות, ממחזרים חומרים ישנים.
    סגור
  • הוא חצוף.
    אזרח פגוע. 13/05/2013 07:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יניב, כנראה שאתה רואה משהו דרך הרנטגן.
    סגור
  • זה לא אישי זה צבע הכסף ללא שם - רק למטרת רווח
    סוחר בכיר 13/05/2013 06:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דנקנר היינו סוחר בן יום שנכנס לפוזיציה ממונפת . כאשר שחקן נפצע ומריח דם הזאבים באים . העיתון וכלי תיקשורת אחרים הם הכלים של הזאבים תמורת תשלום טוב יעשו כתבה טובה או רעה תלוי במזמין ותלוי בסכום . כך זה גם בפוליטיקה . טוב לא חידשתי כלום אבל היה לי האומץ לכתוב
    סגור
  • עז מצח ו/או לא מבין
    הגולם מפראג 13/05/2013 01:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי השקיע בקרדיט סוויס סכומי עתק?מי התייעץ עם באבות?מי שילם ומשלם למנהלים שחברותיהם כשלו, משכורות והטבות ענק? מי קנה את מעריב כשמצבו היה כבר די ברור? מי מינף את עצמו לדעת? ועוד ועוד. העתון או דנקנר? והתוצאה מבחינתנו המשקיעים :קירקוף(הלוואי והיה רק תספורת).ומה שילם דנקנר אישית לעומת ה"חייב הסביר"?
    סגור
  • בצדק ( מותקף ).
    אזרח פגוע. 13/05/2013 01:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שמרשה לעצמו " לשחק " בכסף של אזרחים תמימים בעזרתו של " רנטגן " ראוי לכל התקפה. במקום אחר האיש היה כבר מזמן מועף לכל הרוחות.
    סגור
  • במקום לתקוף שיחזיר חובות במלואם ובזמן !! (ל"ת)
    בוזגלו 12/05/2013 23:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הוא לא היחיד