יאיר לפיד נפגש עם מנכ"ל טבע: דנו ברווחים הכלואים והטבות המס

לפיד ולוין סיכמו על פתיחת מו"מ אינטנסיבי לשינויים אלה. על פי הערכות, החברה קיבלה בשנת 2011 ממדינת ישראל הטבת מס אדירה בהיקף של כ-3 מיליארד שקלים
יאיר לפיד, צילום: Getty images Israel
האם יהיה התפתחויות בנוגע לסוגיית הרווחים הכלואים? לאחר הביקורת הרבה שהיתה על הצעת התקציב של שר האוצר יאיר לפיד, האחרון נפגש היום (שישי) עם נשיא ומנכ"ל טבע -0.55% טבע 7,540 -0.55% טבע בסיס:7,582 פתיחה:7,610 גבוה:7,624 נמוך:7,528 תמורה:27,025,067 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ג'רמי לוין. על מנת לדון בנושא.

במהלך פגישתם אמר לפיד ללוין כי הגיע הזמן לשנות את חוקי המשחק לגבי הרווחים הכלואים והטבות המס. לפיד ולוין סיכמו על פתיחת מו"מ אינטנסיבי לשינויים אלה. על פי הערכות, החברה קיבלה בשנת 2011 ממדינת ישראל הטבת מס אדירה בהיקף של כ-3 מיליארד שקלים.

הגזירות הכלכליות שהונחו השבוע לפיתחו של הציבור בישראל, הביאו את האזרח הקטן להרהר לפתע באפשרות של מחאה חברתית, פרק ב'. מי שעוד נכנס לתמונה הם אנשי האוהלים - לסוגיהם. מאותו אחד שארגן את מחאת הקוטג', דרך זו שקראה לאלפים לבוא לרוטשילד. Bizportal שוחח עם 4 'מהפכנים'. .
תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    מכתב גלוי ליאיר לפיד. נכון וחשוב
    רענן 11/05/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aabgqb
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד מלך פשוט (ל"ת)
    סוף סוף 11/05/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    טבע שייכת לבעלי המניות, ובעלי המניות בטבע הם אמריקאים.
    ש.א 11/05/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לטבע יש הסכמים לא ניתן להפר אותם. הכל שטויות,
    סגור
  • 8.
    למה צריך להיפגש? מה יעשה טובה? יוסיף 4%בהתנדבות.
    אבי 11/05/2013 00:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וועדת ששינסקי לא ביקשה שעשו טובות. שינתה חוקים בדיעבד ופסקה על תוספת מס של עשרות אחוזים. מה זו השיטה להיפדש ולסגור בארבע עיניים. כמו עם עיני בסוף התברר שהמדינה משלמת 200 מ'. עיני הוציא את לפיד פראיר כי הוא לא מבין בכלכלה שימנה את ששינסקי ויקח 25% מהרווחים כמו כל נגר או עסק אחר. ניפגש עם מנכל טבע וואלה אחלללה. שיבקש ממנו טובה לשלם עוד 3%. ושוב נצא פריירים. די מספיק לפיד מספיק רימתה את מעמד הבניים
    סגור
  • 7.
    בכמה תרד המניה אם יש פחות 3 מיליארד רווח?
    בבר 70 שנה בבורסה 10/05/2013 22:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו יגמרו את טבע, ירידות במעוף כל השבוע, יש לכם שיש חג באמצע אחרת השורטים שלי היו עושים 3 מיליארד.
    סגור
  • 6.
    כן...גם הטייקונים ישלמו!
    קליפ 10/05/2013 22:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפיד,בהדברות מצליח גם למנוע שביתות וגם ליסגור הגרעון.ליבי עם המשפחות היהודיות שיאלצו לחסוך מילדהם מזון,חינוך ונקודת פתיחה הוגנת....
    סגור
  • 5.
    לפעד מיחצן את עצמו כל הזמן.אבל כולם יודעים שהוא שקרן
    אנונימי 10/05/2013 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואפס כלכלי שרק עושה רוח וצילצולים.
    סגור
  • 4.
    יאיר תיפגש גם איתי
    יואב 10/05/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ממני לקחת כסף לטבע נתתם כסף למה אתה בכלל שואל אותם? עוד בובה של טייקונים
    סגור
  • 3.
    לפיד לא צריך להיבייש
    לפיד 10/05/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    6 0
    צריך לקחת מכולם מס כמו שצריך לפיד על תידאג הם נישארים פה טבע שלא יבהילו אותך אצל שטייניץ לא שילמו טבע אבל האזרח הפשוט ניקרא יאיר לפיד לא להיתבייש לקחת מכל החברות בלי הנחות
    סגור
  • 2.
    במקום לפעול נגד הוועדים החזקים שעושים נזקים אדירים אפס
    תום 10/05/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מאופס מתעסק בשטויות רק בשיל כותרות
    סגור
  • 1.
    המשקיעים במניות יפגעו רק האוצר יקח עוד ועוד (ל"ת)
    וכרגיל מי ידפק? 10/05/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור