סגירה צורמת בת"א: המעו"ף ירד 0.5% בלחץ מניות הבנקים, אורמת ירדה 4.2%

מדד ת"א 75 צנח 2.9% בהובלת לייבפרסון שצללה 22.8%. מלאנוקס טיפסה 2.1% במחזור הגדול בשוק. טאוואר נפלה 6.8% לאחר הדוחות
 |  (108)
ירידות, צילום: Getty images Israel
סיום עגום לשבוע של דשדוש: מדד המעו"ף סגר את יום המסחר האחרון של השבוע ברמה הנמוכה של היום, כאשר את הירידות היום הוביל מדד ת"א 75 שנפל בכ-2.9%. מדד המעו"ף שנחלש ב-0.5% והצליח לשמור על עצמו במעל לרמת 1,200 הנקודות. במסחר בבורסות העולם נרשמת היום מגמה מעורבת לאחר שאתמול כבשו המדדים בוול סטריט רמות שיא היסטוריות. נציין כי בניגוד לימים האחרונים, דווקא מניות השורה השנייה והשלישית ליבו היום את הירידות בבורסה.

בסיום המסחר ירד מדד המעו"ף ב-0.51% ונקבע ברמה של 1,203 נקודות. מדד ת"א-75 נחתך ב-2.9%, מדד הבנקים ירד ב-1.18% ומדד הביומד צנח 3.1%. מחזור המסחר היה גדול יחסית והסתכם ב-1.17 מיליארד שקל (מתוכו 108 מיליון שקל עברו במלאנוקס ו-98 מיליון שקל עברו במניית אורמת).

בסיכום שבועי ירד מדד המעו"ף ב-( 0.11%-), ת"א 75 בלט השבוע בנפילה של (1.35%-), מדד הנפט גז טיפס 0.49% והבנקים נותרו כמעט ללא שינוי ועלו ב-0.08%. מדד ת"א יתר-50 בלט השבוע בעלייה של 3.6%.


בין המניות שבלטו בצד השלילי נציין את מניית לייברסון שקרסה ב-22.8% לאחר הדוחות והתחזיות החלשים. מניית {אורמת} השילה 4.2% במחזור המסחר השני בגובהו בבורסה על רקע הפצת מניות מצד חברת נורסטאר +0.69% נורסטאר 5,986 +0.69% נורסטאר בסיס:5,945 פתיחה:5,945 גבוה:6,015 נמוך:5,800 תמורה:519,378 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אינטק פארמה} נחתכה ב-10% על רקע הפסקת שת"פ עם חברת תרופות מובילה ואת מניית (טאואר) שנפלה ב-6.8% לאחר הדוחות.

לחיוב נציין את מניית {איזיצ'יפ} שטסה ב-6.1% על רקע פירסום דוחות טובים אתמול, את מניית נייס -0.46% נייס 38,640 -0.46% נייס בסיס:38,820 פתיחה:38,620 גבוה:39,040 נמוך:38,470 תמורה:30,297,185 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהוסיפה 2.4% ואת מניית {מלאנוקס} שעלתה ב-2.1% במחזור הגדול בבורסה, על רקע עדכון משקולות על רקע מימוש אופציות עובדים.

שר האוצר, יאיר לפיד ויו"ר ההסתדרות, עופר עיני, קיימו אמש מסיבת עיתונאים בצל הגזירות החדשות. יאיר לפיד פתח ואמר "לאנשים כואב, אנשים כועסים, גם אני רציתי להגיד כמה סוכריות הבאתי לעם. כולם מבינים כי ישנו צורך לסגור הגרעון, לצערי אין ניסים בדברים האלו אני לא מוכן להגיע למצב של יוון שאנשים איבדו את מקום העבודה". לפיד ועיני התייצבו מול המצלמות

המסחר בעולם

בורסות אירופה נסחרות בשעה זו במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים, זאת למרות נתוני מאקרו חיוביים שהתפרסמו בבריטניה ומכרז ספרדי מוצלח. נציין כי הסוחרים מגיבים להכרזת הריבית בממלכה המאוחדת שנותרה ברמה של 0.5%. מדד הקאק הצרפתי משיל 0.75%, מדד הדאקס משיל 0.1% והבורסה במילנו בולטת בירידות שערים של 1%.

אסיה סגרה את יום המסחר במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים בהובלת הבורסה בשנחאי שאיבדה 0.6%, פרט לקוספי בדרום קוריאה שזינק ב-1.2% על רקע הורדת הריבית המפתיעה במדינה. בסין האיצה האינפלציה בשל עליית מחירי המזון ובאוסטרליה נרשמה הפתעה בשוק התעסוקה אליו התווספו 50,100 משרות באפריל, פי 5 מהצפי.

החוזים העתידיים בוול סטריט מאותתים על לירידות שערים קלות של עד 0.1%. נציין כי אמש הסתיים המסחר בעליות וברמות שיא של כל הזמנים בדאו ג'ונס וב-S&P 500. הדאו ג'ונס עלה 0.32%, ה-S&P500 הוסיף 0.42% והנאסד"ק טיפס 0.49% וגם הוא נסחר ברמות שיא של 12 השנים האחרונות.

מניות במרכז

מניית {אורמת} ריכזה מחזור מסחר ער של 98 מיליון שקלים, זאת על רקע הקטנת פוזיציה מצידו של בעל השליטה בחברת נורסטאר +0.69% נורסטאר 5,986 +0.69% נורסטאר בסיס:5,945 פתיחה:5,945 גבוה:6,015 נמוך:5,800 תמורה:519,378 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חיים כצמן. לידיעה המלאה

מניית {מלאנוקס} ריכזה בנעילה מחזור מסחר גבוה מאוד, זאת בשל עדכון משקולות. מדובר בעדכון שבועי כתוצאה משינוי של למעלה מ-10% בהון המניות של החברה. 54 מיליון שקלים החליפו ידיים במניה בשלב הנעילה והנייר סגר במחזור יומי של 108 מיליון שקלים - הגבוה בשוק היום.

רציו יהש +0.28% רציו יהש 284.1 +0.28% רציו יהש בסיס:283.3 פתיחה:282 גבוה:288 נמוך:282 תמורה:5,918,929 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה אמש בהצלחה הנפקת בזק במסגרתה גייסה 50 מיליון שקל. הביקושים הגיעו ל-150 מיליון שקל. המחיר לחבילה הכוללת יחידות השתתפות ואופציות נסגר על 279.75 שקלים, כלומר כ-12% מעל מחיר המינימום. לידיעה המלאה

מניית בנק דיסקונט +2.44% דיסקונט 1,257 +2.44% דיסקונט בסיס:1,227 פתיחה:1,224 גבוה:1,262 נמוך:1,220 תמורה:64,209,641 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע החלטת נציגות העובדים לקיים היום עיצומים ואסיפות עובדים שביגללם יהיו רוב סניפי הבנק סגורים במהלך היום. לידיעה המלאה

מניית {גיוון} אימג'ינג פירסמה דוחות ובהן הציגה ירידה של 2.9% בהכנסות הרבעון הראשון שהסתכמו ב-40.6 מיליון דולר. החברה מכרה ברבעון הראשון של 2013 כ- 54,600 גלולות PillCam SB, ירידה של 3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. "נשארים במסלול לעמידה בתחזית השנתית ל- 2013". לידיעה המלאה

מניית חברת הטכנולוגיה {איזיצ'יפ} נסחרה בעליות שערים חדות, זאת לאחר שפירסמה דוחות חיוביים שעמדו בצפי האנליסטים המוקדם. האנליסט דב רוזנברג מבית ההשקעות כלל פיננסים ברוקראז' ציין כי ככל הנראה חואווי הזמינה את שבבי ה-NP4 החדשים. לידיעה המלאה

מניית טאואר -1.02% טאואר 7,255 -1.02% טאואר בסיס:7,330 פתיחה:7,299 גבוה:7,352 נמוך:7,220 תמורה:10,098,489 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה על רקע פרסום דוחות כספיים חלשים הבוקר. חברת השבבים רשמה ירידה של 23% בהכנסות שהסתכמו ברבעון הראשון ב-113 מיליון דולר לעומת 148 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. לידיעה המלאה

מניית חברת הביומד {אינטק פארמה} נסחרת בירידות שערים חדות, זאת על רקע הודעתה כי חברת התרופות הבינ"ל עימה ניהלה מו"מ החליטה להפסיק את תוכנית הפיתוח והמו"מ העסקי עם אינטק לעניין גלולת האקרודיון הייעודית. לידיעה המלאה

חברת האחזקות אלביט הדמיה +2.45% אלביט הדמיה 804.1 +2.45% אלביט הדמיה בסיס:784.9 פתיחה:784.9 גבוה:805 נמוך:734 תמורה:218,606 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בשליטת מוטי זיסר הגישה בקשה לבית המשפט המחוזי בת"א שכוללת מתווה הסדר חוב, במסגרתו קרנות ההשקעה הזרות יורק ו-DK יקבלו 86% מהון המניות ויקבלו את השליטה בחברה, כאשר מוטי זיסר צפוי להמשיך בתפקידו כמנכ"ל. לידיעה המלאה

מניית כיל -0.61% כיל 2,265 -0.61% כיל בסיס:2,279 פתיחה:2,265 גבוה:2,280 נמוך:2,251 תמורה:27,867,816 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת על רקע העלאת המלצה מצד בנק ההשקעות האמריקני סיטיגרופ מ"נייטרלי" ל"קנייה", הבנק נקב במחיר יעד של 46 שקלים, בעוד שבית ההשקעות לידר מותיר את המלצתו למניית הכימיקלים ב"" ובמחיר יעד זהה של 46 שקלים. לידיעה המלאה

תגובות לכתבה(108):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 67.
    לשימי המגיב ל 63 שלנו
    איציק והחברים 10/05/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד הטובים והמשובחים מתוך 100 החברים נקרא שימי, אני מקווה (הלוואי) שאתה כמוהו ! שבת טובה!
    סגור
  • 66.
    גבעות-צריך לרחם על טוביה החולב את המשקיעים
    ראל00000046 10/05/2013 07:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא עושה (כשאני אומר הוא זה חבר מרעיו איתו ושחקני הסיבובים )הרבה זמן לא נתן להם בשר סיבובים 15 20 אחוז .האספה לא עזרה קידוח באופק לא עשה.עכשיו ניסיונות המקדח בדרך.ואין סיבוב תישאלו את אלישע הרשע מה לא הולך פה .בקיצור בעיה הבאה שטוביה החולב ידבר זה עיכובים מכס.יש לו הרבה רועצים .כדוגמת האלוף האגדי האי(איילנד התימהוני)מסכן היה רגיל להרבה יותר רווחים .בואוו נעשה קופת צדקה ליד המגדים וכל אחד שיבוא ישים 30 אגורות יזרוק שני מטבעות זה הדמעות של עשיו ואחד צדקה לטוביה החולב
    סגור
  • 65.
    הורגים אותי השורטיסטים פה. תיזהרו. הפוטים לא זזים ניט (ל"ת)
    שימי 09/05/2013 19:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 64.
    אחרונה נורתה( מושג צבאי)
    איציק והחברים 09/05/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ד)לאחרונה רכשנו את המרכז המישרדי (ולצרכי מנוחה ונופש למישפחותינו) ששכרנו אותו ב 25 שנים האחרונות! הוא נמצא באחד המקומות היותר יפים ואקזוטיים הקיימים! שבת מבורכת,
    סגור
  • 63.
    המשך
    איציק והחברים 09/05/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ג)בשביל הנשמה אנו תורמים כ 10 אחוז מהרווח הנומינלי כל שנה!
    סגור
  • אתם בעיקר נודניקים שמדברים בשפה גבוהה בלי תוכן אמיתי.
    שימי 09/05/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא רק אתם מכירים את המונחים האלו, השכילו להשתמש בהם בתבונה. שבת שלום ומבורך
    סגור
  • 62.
    חברים המעוף בשבוע הבא 1300 תתנפלו על מניות (ל"ת)
    כלכלן 09/05/2013 18:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • מתחזה עלוב הכלכלן ברומא עד יום ראשון (ל"ת)
    דחלילון 09/05/2013 20:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אולי ברמאות יא אפס אמר 1300 אחרי הבחירות יא מיקרוב (ל"ת)
    איפה ברומא 09/05/2013 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • דחלילון אל תגיב לטיפש הזה שמקלל אגב הכלכלן כתב שיום ראש
    משקיע 09/05/2013 22:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקרוב הוא ימליץ על מניות בארה"ב
    סגור
  • טען עוד
  • 61.
    המשך
    איציק והחברים 09/05/2013 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ב)במשך השנים בנינו החזקות איסטרטגיות בשתי חברות בארץ! אנו ממשיכים לעבות! התשואה הצבורה בשני המיקרים גדולה משמעותית מ 25 או s p !
    סגור
  • 60.
    לעלמה אנונימית המשך לתשובה מאמש
    איציק והחברים 09/05/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)לוינו כמות גדולה של מניות המשמשות אותנו לפוזיציה נגדית! התשואה עד כה מכובדת!
    סגור
  • 59.
    המניות ירדו כמו גשמי ברכה
    co007 09/05/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    4 6
    לאחר תקופה ארוכה , חטפו המניות הכבדות את הבומבה . סוף סוף יש תחילה של אטרקטיביות לרכישה. המשך צלילה בשבוע הבא...... :-))
    סגור
  • 58.
    אחוזי רווחים
    מנשה 09/05/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הידעתם שאנו הצרכנים משלמים על רוב המוצרים שאנו קונים פי 3 לפחות והרבה פעמים אפילו יותר ממה שזה עולה ליבואן או ליצרן המקומי?? תיק גב שהגיע מסין ב-40 שקלים נמכר ב-200 למה? הבעייה שכולם גם הרשתות וגם החנויות הפרטיות מוכרים עם אחוזי רווחים ענקיים ופחות או יותר כולם מוכרים באותם המחירים כך שאין ברירה חייבים לקנות איפושהו.וכשהדולר יורד היבוא חוגג ואחוזי הרווח עולים. כלבוטק,איפא אתם?למה שלא תעשו תחקיר?עם ישראל יהיה המום !!
    סגור
  • 57.
    זרקו היום סחורה כאילו פרצה מלחמה
    ברוך 09/05/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עדר ישראלי לא פלא שאנשים בורחים אם כספם לחול פה אנשים בלחץ כל הזמן פלוס רועה לב ותוסיפו את הטימטום הרב שלא ותגיעו למסקנה אם מי יש לכם עסק אם חיות על שניים מכל הכיוונים במקום לפרגן אחד לשני כולם רוצים לטרוף אחד את השני בקיצור תעודת עניות לבורסה הישראלית נקודה/////////......
    סגור
  • 56.
    פישר תתעורר כבר תוכנית הקלה כמותית דחוף היצואנים יקרסו
    דחלילון 09/05/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכלכלן צדק שאמר למי שיש כסף שיקנה דולרים יש פה סיטואציה של כסף על הרצפה
    סגור
  • התעוררת? חזור מהר לישון כי נמשיך לפרק לך את התחת עד
    דחליל טיפש שלום 09/05/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שתצעק אני נהנה. אז נפסיק.אתה כנראה אוהב לסבול .יחד עם יועץ השקרים הקלקלן המחורבן שאמר 1300 מיד אחרי הבחירות חחחחחחחחח יא עגלים נשחוט אותכם הקרוב מאוד זה רק היומן הסרט הוא סרט אימה
    סגור
  • אתה אדם מסכן ומתוסכל הקנאה הוציאה אותך מדעתך יש לך
    דחלילון 09/05/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ד"ש מהכלכלן שנופש ברומא על חשבון פראייר כמוך שהפסיד את כספו בשורט חחחחח
    סגור
  • העבד של האפס הזה .מה הוא מנענע לך את הישבנים חחחחח (ל"ת)
    נראה לי שאתה 09/05/2013 21:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 55.
    גם אם ארביטראז היה בבוקר 2 אחוז למעלה בסוף היו מורידים (ל"ת)
    גל 09/05/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 54.
    הדחליל הטיפש החתיך החתוך 1300 חח לפני כן 1176-1125
    איפה הליצנים הכלכלן 09/05/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תלמדו מדד הבנקים עלה 6.5% והמעוף לא ....לכן הוויסות הצליח בנדה של עגלים לפני שחיטה חחחחחחחחחחחח
    סגור
  • טיפש כל המניות שאמר הכלכלן ברווח של מעל 20 אחוז
    דחלילון 09/05/2013 20:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה טיפש שמפסיד באופציות מעוף חחחחח
    סגור
  • אוכל בקוליקו לכן אתה מדבר לא יפה תתנהג באופן בוגר עגל
    נראה לי שאתה 09/05/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קטן שלי בוא לאבא לינוק
    סגור
  • לדחלילון אחי חבל להתיחס לטיפש פה שמנבל את הפה יום
    משקיע 09/05/2013 22:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראשון הכלכלן חוזר הוא יתן ניתוח להמשך החודש כמו שהוא הבטיח יום ראשון
    סגור
  • 53.
    תודה בנקים, תודה פישר שזרקת את הזרים, אובמה תן בכפתור
    בבר 70 שנה בבורסה 09/05/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזה סיום לשבוע מענג. הולך להיות חג שבועות עם הרבה דברים טובים בטנא בזכות הבנקים שיצא להם האויר, בזכות פישר שזרק את כל הגויים מכאן והם מכרו הכל וברחו למונטה קארלו. אובמה, תן עוד מתנה קטנה עם הכפתור, הבטחת להיות נדיב עם סבאלה.
    סגור
  • 52.
    תנו לה לצנוח -- ואז נבוא לקנות בעליות | (ל"ת)
    הבורסה בארץ מתה | 09/05/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 51.
    אין מה לחפש כאן | בורסה מתה לגמרי |
    הבורסה בארץ מתה | 09/05/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    10 0
    חבל על הכסף.
    סגור
  • 50.
    דיבורים באוצר על העלאת מס ריווחי ההון
    בבר 70 שנה בבורסה 09/05/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 8
    מקורות שיש לי ממקורבים למשרד האוצר מסרו לי שנשקלת כרגע אפשרות להקל בחלק מהגזירות ולהגדיל את המס על ריווחי ההון. לחזק שורטים כי הרבה הולכים למשוך את כל הכסף מהבורסה בימים הקרובים גל של מכירות אדיר. הזרים הולכים לברוח מפה בגדול. להתראות 1200, נתראה בממשלה הבאה עם שר האוצר החדש שאולי יוריד את המס.
    סגור
  • תפסיק להמליץ. אחר כך יהיו עליות ויאכלו אותך פה. (ל"ת)
    יוס לבבר 09/05/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שים לב איך שצדקתי - יאכלו את עצמם עכשיו
    בבר 70 שנה בבורסה 09/05/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיר אותי חבר מהגדוד שמקושר לאוצר ואמר לי שמתכננים גזירות מידיות על הבורסה. שים לב מה עשו כל המקורבים, מכרו הכל וקנו שורטים, תראה ב 16:00 מה קרה לבנקים. מי שקרא את מה שפירסמתי בזמן עשה בוכטה בזכות סבאלה ולא אכל את סבאלה.
    סגור
  • איזה בוכטה? פוטים 1180 בקושי זזים, מה אתה מדבר? (ל"ת)
    שימי 09/05/2013 19:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אם לא יורידו מס על ריווחי הון לא יהיו רווחים בכלל (ל"ת)
    גל 09/05/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 49.
    בדרך כלל ימים כאלה, שבהם מניה אחת מפילה ככה את המדד
    עורב אמיתי 09/05/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הם ימים שבטווח הקצר מניבים כסף ועליות. לא ממליץ. אבל צופה המשך לא רע לשבוע הבא.
    סגור
  • דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי (ל"ת)
    מיתחזה 09/05/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 48.
    למה לדבר שטויות
    לשמואל מרני 09/05/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה כיוון כזה אז היית רואה מסחר ער ומחזורים גדולים בשורטים של מעוף,100,בנקים,נדל"ן,יתר,ו 75 . אם תשים לב הרבה מניות נימצאות בשיא: דוגמאות: /.שופרסל שיא שנתי,רמי לוי,לפני שלושה ימים קמהדע,דסקש ועוד
    סגור
  • 47.
    שוק המניות
    שמואל 09/05/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עפ"י התנהגות הסוחרים בשוק כולם מצפים למפולת רק הראלי הבלתי מוצדק בשווקים בח"ול תומך בשערים של המניות המקומיות במצב הריאלי של המשק אין הצדקה לסיכון הכרוך באחזקת מניות מי שחכם יקדים תרופה למכה
    סגור
  • 46.
    קמהדע
    בני 09/05/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יש סיבה לצניחה של המניה
    סגור
  • יש סיבה . אכזבה מהדוח שהוציאו וגם הנפקה בארה"ב (ל"ת)
    מיליונים 09/05/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    אז למה בדף הראשי הכל ירוק??????? (ל"ת)
    דני 09/05/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    פועלים עולה,לאומי כמעט 0 (ל"ת)
    אבי איך מעיבים הבנקי 09/05/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    וגם מכרתי בבילון ב 2 אחוז וכלכלית בעליה,טיפשים הקונים (ל"ת)
    רובן 09/05/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 42.
    מעניין שגם לי נימכר כלכלית,דסק"ש,ודלק רכב בעליות-אתמול
    רובן לאפרים 09/05/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הם הקונים טיפשים ,או שניכנסו לשורט, נעקוב, וניראה.
    סגור
  • 41.
    לא מחפשת כיוון מצאה כמו בכל יום למטה (ל"ת)
    גל 09/05/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    מלאנוקס לא עולה סתם כנסו
    אלעד 09/05/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עדכון מממ בנעילה. יהיו ביקושים של 50 מיליון שקל!
    סגור
  • 39.
    מודה לקונים אתמול בדלק רכב,כלכלית,ואורמת (ל"ת)
    אפרים 09/05/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    זו לא בורסה, רק הפועלים,וכיל.
    רוני 09/05/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא בזק ולא נעליים,הא ונייס כי גורביץ אמר להתרחק.
    סגור
  • פועלים בשיא, תברח!!!!!! (ל"ת)
    ליאון; 09/05/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 37.
    לפי דעתי אני חושב
    העורב האמיתי 09/05/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב אני עוזב אתכם.ביי
    סגור
  • 36.
    הצעת רכש עילוי לפי 12 אג למניה (ל"ת)
    ספונסר 09/05/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    אין מוכרים באפ4 נאוסיטי למה? כנסו...
    המומחה 09/05/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיכוי טוב שהיא הולכת למהלך חד- כל 10 אחוז במניה =100% באופציה לאחר הורדת מחיר המימוש מ32 אג ל12- אג.. שימו לב שהיא פוקעת בעוד כחודש .. גילוי נאות - מחזיק בנייר.
    סגור
  • 34.
    תל אביב לא מחפשת כיוון
    טעות בכותרת 09/05/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב לה איך שהיא, ת.נ.צ.ב.ה.
    סגור
  • ת"א בעקביות מוחקת את עצמה משאר העולם! תודה לנוכלים! (ל"ת)
    אחד העם 09/05/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    לא יאומן איך מריצים את מניות לאומי+פועלים בחצי דקה
    ליאון 09/05/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממינוס 0.5% לפלוס בשיעור זהה, פחות מדקה.....ככה מריצים את המעוף....נוכלים צ"ל כעת אדום בתא-25!!
    סגור
  • 32.
    מכרתי קולים מהבוקר - רווח 34300 (ל"ת)
    ריקי כהן מחדרה 09/05/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • סוף סוף יש לי מתחרה (ל"ת)
    העורב האמיתי 09/05/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    בורסה של נוכלים נימאס
    קורן 09/05/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    6 1
    איזה וויסות מרגיז של הנוכלים לא כדאי להשקיע עד אשר יטפלו בנושא
    סגור
  • 30.
    הידד לבורסת השקר והכזב! העולם עולה- ת"א יורדת ! (ל"ת)
    מאיר 09/05/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 29.
    פוטים(תותים), טלהלהלהלה, בואי נקנה רק פוטים
    ליאון 09/05/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במקום עוד מכונות של מלחמה.. קול עולה מן המדבר-יום חדש הפציע, שנינו נתגבר על האימה..... פוטים....טה לה לה לה לה פוטים טלהלהלה לה
    סגור
  • 28.
    שימו לב לאפ 4 נאוסיטי - סיכוי למאות אחוזים.......
    המומחה 09/05/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האופציה פוקעת בעוד חודש -יחס סיכון סיכוי מעולה ...
    סגור
  • 27.
    אים כבר חזרתה אתה חייב התנצלות לעורבנית לאחלת לה סרטן. (ל"ת)
    לעורב האמיתי 09/05/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 26.
    תחליפו כותרת :" רמאות בבורסת תל אביב" !!! (ל"ת)
    מיקי 09/05/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • זה פשוט פשע מאורגנת כבר שנה וחצי.כל הנהלת ה בורסה!!! (ל"ת)
    alex 09/05/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 25.
    זה השקט שלפני הסערה הגדולה.. 3 הודעות בפתח (ל"ת)
    בונוס לא לפספס 09/05/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • תפסיק לבלבל את השכל..כבר כמה שבועות..דיייייי (ל"ת)
    עוזי 09/05/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • רק תיבדוק בעוד כמה שבועות וניראה מי צדק...יום טוב!! (ל"ת)
    לא צריך 09/05/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    על דשדוש שמעתם? (ל"ת)
    צילי 09/05/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 23.
    גובוקיט אופציה1 אופציה2 גוגל הישראלית בהצלחה (ל"ת)
    דורון 09/05/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תן מספר נייר תודה (ל"ת)
    דורון בארץ? 09/05/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ראוי לציין מחזיק ולא ממליץ (ל"ת)
    דורון 09/05/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    גובוקיט אופציה1 אופציה2 גוגל הישראלית בהצלחה (ל"ת)
    דורון 09/05/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    הבינלאומי בקרוב עוד מכירה של בעל עניין עם עוד חבילת
    מניות הבנקים 09/05/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניות החכם צריך לברוח
    סגור
  • 20.
    תברחו - ועדת צמח לא תאפשר יצוא להפך תחמיר את המסקנות
    מניות הגז 09/05/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 5
    גז בלוף למכר דחוף אבנר רציו ודלק
    סגור
  • 19.
    אין שום קשר ביני ובין החובבן הקרוי "העורב האמיתי".
    עורב אמיתי . חזרתי. 09/05/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אכתוב פה על אפו ועל חמתו. מקוה שבעקבותי יחזרו כל הנורמלים שכתבו כאן, והמליצו, וניתחו. וברחו- בגלל מתחזים אויליים. ובכן: דשדוש איום ונורא. שחיקה מגעילה. כל המנתחים הטכניים כותבים עליות מעבר לפינה, מקוה שהם צודקים. מניות מומלצות: כל אלו שאינן בתל אביב 25. שורה שניה. בבילון, אינסוליין, קמהדע, בריינסווי. רק בזהירות. נחכה לחודשים טובים יותר באופציות כי חוסר התזוזה משגע את כולם, ולא בטוח מביא רווח- גם לא לשחקנים השוחקים.
    סגור
  • אני עוזב שוב פעם,שלום (ל"ת)
    העורב האמיתי 09/05/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ברוך שובך. עשית צעד נבון ואני שמח שחזרת. בהצלחה! (ל"ת)
    אנליסט עממי 09/05/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • נשאר וכותב (ל"ת)
    תודה ידידי 09/05/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    ועדת חקירה מה קורה עם הבורסה?
    שלום 09/05/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הנוכלים
    סגור
  • 17.
    מכרתי קולים רווח קטן מהמצופה,23000 שח (ל"ת)
    העורב האמיתי 09/05/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • לפי דבריך אתה בשבועיים הרווחת כמליון שקלים (ל"ת)
    גל 09/05/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    לפיד עם המושחתים של הבורסה לא יכול מתעסק עם מסכנים (ל"ת)
    שלי 09/05/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 15.
    ועדת חקירה עכשיו!!!
    שוק של רמאים 09/05/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אסיה אדומה, אירופה אדומה, חוזים אדומים...ובתל אביב לא נותנים לשוק לרדת...בושה וחרפה
    סגור
  • אסיה ואירופה לא רלבנטיים רק ניו יורק, אתמול+חוזים
    ליאון 09/05/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהצהריים המדד מתחיל לנוע לקצב החוזים בוול סטריט...כעת הם ללא צבע, האדום התאפס...ויש עוד 3.5 שעות, מה שיהיה יהיה...
    סגור
  • 14.
    תיכף הכותרת יורדים בהשפעת הבנקים (ל"ת)
    טל 09/05/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    ברוך השם.
    שמוליק 09/05/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עליות כל יום . עליות כל יום . השנה המעוף 25 אחוז.
    סגור
  • מה לאלוהים ולבית בושת הזה הנקרא בורסה?! (ל"ת)
    ליאון 09/05/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    מחייך
    רציונלי 09/05/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הביקשו העצום בהנפקה של רציו היא הבעת אימון חזקה מצד הציבור ומכה ניצחת לבכיינים שכל הזמן רק חיכו לבשורות רעות כדי להזיל ריר ולשמוח לאיד...ומילה אחת טובה גם לנאנליסטית לאומי שוקי הון שנתנה המלצת קנייה לרציו..לא תמיד האנאליסטים טועים
    סגור
  • מהמר יקר, טועים או לא...זה לטווח של יומיים?! (ל"ת)
    ליאון 09/05/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    השווי הנמוך של גלוב יעיף אותה לשמיים בקרוב!!
    משקיע 09/05/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שבוע לפני הקידוח 50 מליון שקל, בדרך כלל מניות מסוגה הם בשווי של פי שלוש !!!
    סגור
  • תוך חודש שוב באגורה (ל"ת)
    תרשום לך 09/05/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    עד ספטמבר (ל"ת)
    הדרך למעלה 09/05/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הפוך גוטה הפוך (ל"ת)
    ברוקר 09/05/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    לא בטוח ששחקני מעו"ף יסכימו לעליות למה הורידו אתמול? (ל"ת)
    גל 09/05/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    הבנקים יאפסו את הארביטרז עד סוף היום
    בבר 70 שנה בבורסה 09/05/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    3 4
    גם היום יאפסו את הארביטרז עד סוף היום. יש אדום באופק. מצב הכלכלה קטסטרופי עד אסון מוחלט. קריסת הבורסה זה הפאזה הבאה. הסנונית הראשונה היתה הבנקים אתמול, בבת אחת השורטים שלי התעוררו משנת הצהריים שלהם.
    סגור
  • להיפך כשאנחנו במיתון החברות ירויחו ויעלו אתה עוד תראה (ל"ת)
    siryusgo 09/05/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בבר נמאס ממך.
    גאון 09/05/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שתוק כבר . אדם שכל היום רוצה לראות שחורות. כדי להרויח כסף. יפסיד כסף. אני אופטימי ומרויח כל יום. בהצלחה.
    סגור
  • לגאון הדור,דבר אליי יפה נמושה (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 09/05/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 7.
    חוזרת כמו גדולה.... גל בפתח ליזכוררררררררררר (ל"ת)
    רציו המלכה גאווה 09/05/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 6.
    אין חדש תחת השמש: המשך הדישדוש והשיעמום בת"א
    אנליסט עממי 09/05/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ראינו אתמול את ההצגה של לפיד ועיני, כאשר עיני המגן על הועדים החזקים בלבד (חב' החשמל, הנמלים, ...) מכר אותנו ללפיד כתמורה לכך שלא יגע בועדים החזקים עד 2015. אז אין שום מסר חדש בכלכלה והדישדוש יימשך. בושה להתנהלות זו של הפוליטיקאים, לנו אסור לשתוק וצריך לצאת לרחובות ולהפגין בכל העוצמה. ברגע שתהיה התארגנות, אל תהיו אדישים ותצטרפו להפגנות, אחרת ימשיכו לחרבן לנו על הראש וכולנו נידרדר לעוני. יום טוב!
    סגור
  • 5.
    אני רוצה ללמוד בנקאות ושוק ההון יעלה לי 200k
    משה ששון ישר 09/05/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאיפה אני אביא את הכסף? ופה בשוק ההון בקושי אני מרוויח
    סגור
  • תעבוד שבוע אצל העורב האמיתי ויש לך כסף. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 09/05/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • בנתיים תקנה הרבה שורטים כמוני (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 09/05/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    ירוק בחסות הארביטרז
    עילוי ירוק 09/05/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    12 4
    בצער רב אני מודיע שהמקהלה האדומה שחגגה אתמול אחרי 15:00 לא תגיע היום לצערם הרב של המלעיזים. המשך מגמה למעלה בעיקבות המשך התחזקות הכלכלה בעולם וגידול בריווחיות החברות במשק.
    סגור
  • ירוק ירוק ואין ירוק, (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 09/05/2013 09:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    בבוקר מוקדם אני מוכר קולים.צפי רווח 35000-50000 שח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 09/05/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • אתה מחפש עובדים? (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 09/05/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    חדרה
    אילהו הנביא 09/05/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אנשים מחזיקים את הבורסה וקובעים מה יהיה הכל מכור צריך להוציא הכספים ולעזוב לעבור מעבר לים
    סגור
  • 1.
    היום התיקון למעלה (ל"ת)
    רציו 09/05/2013 08:08
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • אפריקה