ת"א סגרה ביציבות: המעו"ף ירד 0.1%, אפריקה זינקה 2.2% ורציו נחתכה

מדד הבנקים ירד בסיום ב-0.6%, אפריקה הובילה את המחזור ביום המסחר בזכויות. בין המדווחות היום: אלביט מערכות, נייס ואפריקה מגורים
סוחר, צילום: Getty images Israel
הבורסה באחד העם סגרה עוד יום של דשדוש ביציבות, כאשר הסוחרים פעלו באופן אינטנסיבי בעיקר שתי מניות, הראשונה היא אפריקה שבה נערך היום המסחר בזכויות והשניה היא רציו שיוצאת היום להנפקת בזק לגיוס כ-50 מיליון שקל. בזמן שבישראל ממשיכים להתמודד עם הגזירות הכלכליות, באירופה נרשמו גם היום עליות לרמות שיא חדשות לאחר נתון חיובי בגרמניה ובוול סטריט צפוי להיפתח המסחר בירידות קלות לאחר שאתמול חצה הדאו ג'ונס את רמת ה-15,000 נקודות.

בסיום ירד מדד המעו"ף 0.11% לרמה של 1,209 נקודות. ת"א 75 עלה ב-0.12%, מדד הבנקים עבר בוסיום לירידה של 0.6%. המחזור הסתכם בכמיליארד שקל.

בין המניות שבלטו לחיוב נציין את מניית אפריקה שעלתה 2.2% במחזור הגדול בשוק, לאחר שבתחילת היום נפלה בכ-5.7%, זאת על רקע המסחר בזכויות שנערך היום. אינסוליין -3.67% אינסוליין 3,522 -3.67% אינסוליין בסיס:3,656 פתיחה:3,600 גבוה:3,600 נמוך:3,492 תמורה:145,866 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה עוד 2.3%, {איזיצ'יפ} קפצה 3.2% לאחר פרסום הדוחות. ודלק קידוחים שעלתה בסיום בכ-2%.

בצד השלילי נציין את רציו יהש -0.75% רציו יהש 224.9 -0.75% רציו יהש בסיס:226.6 פתיחה:225.1 גבוה:228 נמוך:224.4 תמורה:1,113,691 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה בכ-3.9% לאחר שהודיעה על ביצוע היום בה תגייס 50 מיליון שקל. פועלים +1.15% פועלים 2,383 +1.15% פועלים בסיס:2,356 פתיחה:2,365 גבוה:2,386 נמוך:2,361 תמורה:12,909,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה בסיום 1.23% ונייס ירדה ב-0.9% לאחר הדוחות.

הגזירות התקציביות שנחשפו בהצעת התקציב אתמול ממשיכות לעמוד במוקד תשומת לב המשקיעים. במסגרת התקציב המוצע מס ההכנסה יעלה ב-1.5% בכל דרגות המיסוי ומס החברות יעלה ב-1% ל-26% החל משנת 2014. המע"מ צפוי לעלות ב-1% לרמה של 18% מחודש יוני הקרוב, ומיסוי נוסף יוטל על אלכוהול, דיור ומוצרי יוקרה.

עוד נציין כי שר האוצר לפיד אמש על צו המעלה מיידית את מס הקנייה המוטל על סיגריות וטבק לסיגריות, שצפוי להעלות את מחיר חפיסת הסיגריות לצרכן ב-3 שקלים ולהגדיל את קופת המדינה ב-800 מיליון שקל. לידיעה המלאה

שווקי חו"ל

בורסות אירופה נסחרות היום בעליות שערים נאות על רקע נתון התוצר התעשייתי בגרמניה שעלה ב-1.2% בניגוד לתחזיות המוקדמות לירידה של 0.1%. מדד הדאקס הגרמני מוסיף 0.5%, מדד הקאק הצרפתי עולה ב-0.65% ומדד הפוטסי האנגלי עולה 0.25%.

בורסות אסיה סגרו הבוקר את יום המסחר בעליות שערים זה היום השלישי ברציפות בתמיכת נתוני יצוא ומאזן מסחרי חיוביים מסין, שדחפו את מדד ה-MSCI אסיה-פאסיפיק להיסחר ברמתו הגבוהה זה חמש שנים. כך, מדד הניקיי עלה ב-0.74%, הבורסה בשנחאי הוסיפה 0.5% וההאנג סנג התקדם ב-0.9%.

אמש סגרו מדדי וול סטריט את יום המסחר בעליות שערים נאות. הוסיף 0.58%, מדד ה-S&P500 התקדם ב-0.52% ומדד הנאסד"ק סגר בעליות שערים של 0.1%.

מניות במרכז

רציו יהש -0.75% רציו יהש 224.9 -0.75% רציו יהש בסיס:226.6 פתיחה:225.1 גבוה:228 נמוך:224.4 תמורה:1,113,691 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה לאחר שהודיעה כי היא מבצעת היום הנפקה של 50 מיליון שקל, במחיר אפקטיבי נמוך מאוד של 28.5 אגורות, דיסקאונט של 15.4% ביחס למחיר הבסיס של המניה הבוקר בבורסה. השותפות שמחזיקה 15% מ'לוויתן' תבצע היום הנפקה שכוללת יחידות השתתפות ואופציות. רציו תנפיק היום

מניית אפריקה -3.3% אפריקה 20.5 -3.3% אפריקה בסיס:21.2 פתיחה:22 גבוה:23 נמוך:20.1 תמורה:376,554 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בטריטוריה החיובית לאחר שבתחילת המסחר רשמה ירידות של עד 5.75%, תוך שריכזה את המחזור הגדול ביותר בשוק. זאת על רקע המסחר בזכויות שנערך היום במניות חברת האחזקות. Bizportal שוחח עם גרום בשוק שציין כי "ככל הנראה מדובר בפעילות של שורטיסטים". לידיעה המלאה

אלביט מערכות +0.02% אלביט מערכות 46,500 +0.02% אלביט מערכות בסיס:46,490 פתיחה:46,550 גבוה:46,820 נמוך:46,400 תמורה:5,972,704 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה דוחות ראשונים לאחר פרישתו של יוסי אקרמן. רשמה הכנסות של 680 מיליון דולר ב-Q1 ורשמה עלייה של 26% ברווח הנקי שהסתכם ב-41.4 מיליון דולר. לדוחות אלביט מערכות

אפריקה מגורים -0.01% אפריקה מגורים 6,889 -0.01% אפריקה מגורים בסיס:6,890 פתיחה:6,890 גבוה:6,891 נמוך:6,882 תמורה:14,260 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיכמה את הרבעון הראשון של 2013 עם הכנסות ממכירות דירות של כ-103 מיליון שקל, גידול של 23% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון צמח בכ- 54% והסתכם בכ- 15 מיליון שקל. לדוחות אפריקה מגורים

מניית {פריגו} דיווחה אתמול על תוצאותיה הכספיות שפיספסו במעט את תחזיות האנליסטים, זאת כאשר דיווחה על של 134 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013. לידיעה המלאה

מניית אלוט תקשורת +0.3% אלוט תקשורת 1,981 +0.3% אלוט תקשורת בסיס:1,975 פתיחה:1,980 גבוה:2,024 נמוך:1,969 תמורה:353,275 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-4.1%, זאת למרות שפירסמה דוחות רבעוניים חלשים שפיספסו את תחזיות האנליסטים, זאת לאחר שדיווחה על רווח של 0.6 מיליון דולר בלבד והכנסות של 24.2 מיליון דולר. לידיעה המלאה

מניית כיל -0.7% כיל 1,423 -0.7% כיל בסיס:1,433 פתיחה:1,429 גבוה:1,433 נמוך:1,418 תמורה:4,642,293 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נותרה בסיום ללא שינוי לאחר עדכון מחיר היעד מצד בית ההשקעות IBI מ-53 שקל ל-46 שקל, והותרת ההמלצה למניית הדשנים על "נייטרלי". לידיעה המלאה

תגובות לכתבה(103):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 70.
    לא יעלם לנו מהחיים נמשיך לאכול חרא.קפיטליסט חזיר שכמותו
    עד שביבייהו המנוול 08/05/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שיעוף לאלף עזאזלים יחד עם הטירון הטיפש לפיד.איפה החמלה הערבות ההדדית.ההתחשבות בזקנים בילדים שהם עתידנו.הוא נוסע לסין ולא לוקח את בנט שהוא שר כלכלי.למה? כי שרהלה לא מרשה.חברה ברצינות ככה אפשר לנהל מדינה פחחחחחחח
    סגור
  • 69.
    עם ה 1300 שלו מניאק מתחזה שקרן וקשקשן לפתע נעלם חחחחח (ל"ת)
    איפה הפקינג כלכלן 08/05/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טיפש הכלכלן בחול הוא אמר את זה לפני שבוע שהוא חזר מאילת
    ברוקר 08/05/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוא נמצא ברומא עד יום ראשון מי שהקשיב לו עשה הרבה כסף בארה"ב כל המניות שהוא אמר טסו בנקים קוקה קולה פורד רויאל קאריבין האיש הזה הוא באפט של ישראל אז לפני שאתה מקלל תלמד ממנו איך להשקיע
    סגור
  • 68.
    סקירת מצב לסוף יום - עליות בפתח - לא להתרגש מהמלעיזים
    עילוי ירוק 08/05/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מצב הגיאו פלויטי אזורי השתפר. סוריה הבינה את המסר ולא תעביר יותר טילים, מצב החירום בצפון נגמר, מדינות ערב מחדשות את יוזמת השלום וביבי כבר הודיע שהיא מקובלת עליו, יש תקציב אחראי למדינת ישראל שנבחן ואושר על ידי טובי הכלכלנים בעולם, הממשלה עומדת יציב ואין מתנגדים לתקציב, ראש הממשלה פתח את המשק ומחזק את שיתוף הפעולה עם מעצמת הכלכלה העולמית סין דבר שיביא מיליארדים אם לא יותר למדינה, המעוף במגמת עליה ברורה אפילו שסיים ורדרד. אני ממשיך לאסוף עוד ועוד מעוף, הכיוון הוא ברור. כאשר כל העולם נופל פה ההיי טק ממשיך לשגשג, תנופת הבניה ממשיכה והעסקים רק גדלים.
    סגור
  • תתעוררמהר לפני שיהיה מאוחר אתה נשמע בחור נחמד חבל עליך (ל"ת)
    אתה בחור תמים 08/05/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 67.
    לסגור את בורסת ת"א - גוססת כבר חודש (ל"ת)
    יאללה 08/05/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    בנקים זה שחקן מעוף הכי גדול.הם עושים כל מניפוליציות (ל"ת)
    alex 08/05/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 65.
    בורסה של התחת (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 08/05/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 64.
    פוףףףף התפוצץ לו בלון הבנקים
    בבר 70 שנה בבורסה 08/05/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פוףףף המעוף כבר לא עולה והבלון הירוק והיפה נעשה אדום. יאללה אובמה, אמרת שתלחץ על הכפתור, קדימה, כבר הודת שיש כימי, אז תלחץ על הכפתור שעושה כתום בשמיים של דמשק ואדום במעוף. גם אם אתה הומניטרי תראה לנו שאתה גבר.
    סגור
  • 63.
    עוד בעלייה נאה... (ל"ת)
    רון קורמן 08/05/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 62.
    תודה לקונים בכלכלית ובדלק רכב,ובאינסולין. (ל"ת)
    רון קורמן 08/05/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    ללא סיבה ממשית הכלכלה פה על הפנים אז תפנימו שכל
    הבורסה עולה כעת 08/05/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העליות האלה מחר יכולים להימחק בשנייה אחת. יש גבול לטמטום
    סגור
  • 60.
    גירוש השגריר הישראלי מירדן והחזרת השגריר הירדני מרג (ל"ת)
    הגזרה מתחחממת 08/05/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    כור = קרדיט
    אנונימי 08/05/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קרדיט מתקרבת לגבוה שנתי, השלכה מיידית על כור, יקרין גם על דסק"ש.
    סגור
  • 58.
    הגזירות פתאם לא משפיעות על אף אחד הבורסה עולה
    אנשים פה מנותקים 08/05/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מניות הבנקים והגז כאילו אנחנו ארץ השמש העולה ולא הארץ שבגרעון ובסכנה של הידרדרות . בקרוב בועת נדלן מפוצצת מיתון עוני ופשע ברחובות אבל פה הטמבלים קונים מניות עוד יתפסו אותם עם המכנסיים למטה
    סגור
  • 57.
    הבנקים זה בלוף של עליות וגם מניות הגז זו הרצה שאין כמוה (ל"ת)
    אנונימי 08/05/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    מזל שמכרתי כלכלית ודלק רכב. (ל"ת)
    אבירן 08/05/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    שחקני שורט לא מסוגלים להתמודד בשורט על בנקים ולכו הולכי
    אמיר 08/05/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם הולכים על הקטנות והבנוניות כמו כלכלית,דלק רכב,טאואר אידיבי ,די מדיקל,בבילון ועוד. לוזרים אמיתיים.
    סגור
  • 54.
    הם הכי בטוחים,ויש שורטיסטים מטומטמים שעשו ש.דיסקונט (ל"ת)
    יגאל תלכו על הבנקים 08/05/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 53.
    מזהיר אתכם:לא דלק רכב,לא כלכלית,לא בבילון,לא ביולין (ל"ת)
    אמיר 08/05/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 52.
    לעלמה אנונימית שלומות
    איציק והחברים 08/05/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א)לא צריך לברוח רחוק! אפשר למצוא הרבה סוגי השקעות בגלובוס הקטן שאנו חיים בו! ב)אנו נוקטים איסטרטגיה דפנסיבית על מנת לשמר ולהשביח את ההון שצברנו במשך זמן רב! המשך יבוא בקרוב, שימרי על עצמך ועל השקעותיך!
    סגור
  • 51.
    אפריקה
    סמי 08/05/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הזדמנות לקניית המניה בסוכומי ענק בלי להעלות את המניה
    סגור
  • 50.
    אפריקה
    סמי 08/05/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לדעתי היום המסחר באפריקה וגם בזכויות מתנהל ברכישות ענקיות של בעל ענין (לבייב) ולא על ידי השורטיסטים
    סגור
  • 49.
    תקראו את ההודעה של מגיב 28 וואלה נכון ומדויק (ל"ת)
    לצאת מהר מהבורסה 08/05/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 48.
    החודש 1176-1125 (ל"ת)
    לצאת מהר מהבורסה 08/05/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 47.
    המעוף עולה 025% וקול 1220 על הכסף עולה ב6 ש״ח חחחחח
    צוחקים לנו בפרצוף 08/05/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העיקר שביבייהו אומר שאנחנו אי של יציבות .אי מלא בחרא כמוהו העולם מתפוצץ למעלה ואנחנו יציבים פחחח איפה ה1300 של הכלכלן המחורבן
    סגור
  • 46.
    מחזור יפה בעליה (ל"ת)
    אבנר לא לפספס 08/05/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • באבנר- יצוא לא יהיה - עבודה בעיניים (ל"ת)
    בקרוב דילול מניות 08/05/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    מניות הבנקים- הנפילה תהיה כואבת
    היום מריצים את 08/05/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין סיבה לחגיגה
    סגור
  • 44.
    לכל המחכים למפולות, קריסות, וסוף העולם:
    יוס 08/05/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מקוה בשבילכם שאתם לו על שורטים כל הזמן הזה שאתם צועקים, כי השחיקה גדולה גדולה...מאידך - יש מניות שעולות יפה מאד. דבר אחד זה לצעוק מפולת קרבה, ודבר שני זה לחכות לה בשורט ולראות אותו נשחק על הכיפעק...מה גם שאני אישית חושב שפנינו למעלה. לא יעזור לכם. אבל גם אם לא- נדע להרויח. די לאלימות ולהשמצות וצעקות!
    סגור
  • ואתה מאמין שפנינו מעלה .תחזור לישון עדיף לך לפני שתקבל
    צוחקים בפרצוף שלך 08/05/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ס ט י ר ה
    סגור
  • 43.
    לא להיות בחוץ כשזה יקרה הבום הגדול בפתח (ל"ת)
    בונוס שקטה שקטה 08/05/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 42.
    לא לפספס לחגור חגורות ממריאיםםםםםםםםםם (ל"ת)
    בבילון יצאה הטיסה 08/05/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 41.
    העיקר שלנערי האוצר יש משכורת שמנה לפיד לא מבין את
    גל 08/05/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חשיבותה שלהבורסה לא מבין בכלכלה לקח על עצמו תיק שמן מאוד עוד יצטער על כך במקום לעודד השקעות בשוק ההון מדינה שלמה בדאון חוץ מהעשירים
    סגור
  • 40.
    יששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
    העורב האמיתי 08/05/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מכרתי קולים רווח 67500 שח.
    סגור
  • 39.
    חולי רציו אתם מבינים אכשיו למה הנייר על כ9%
    הכי ותיק 38 08/05/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבוקר ברור ל כולם כנראה לצורך השחלה בתוספת המצלצת האנלסטית ***אלמונית*** יש קשר???? אולי לצערי הרשות ל נירות ערך מפחדת לבדוק או לחקור בנקים הריי היכן הם יעבדו בעתיד???
    סגור
  • השחילו לטמבלים את רציו אבנר ודלק בקרוב הנפקה של אבנר
    ברור שיש קשר להמלצה 08/05/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה אושר כבר ידללו את המשקיעים הטיפשים. לא יהיה יצוא. הם יהיו מסחטת כספים
    סגור
  • 38.
    אפילו פעם אחת הבורסה לא מסוגלת לפרוץ? (ל"ת)
    שרי 08/05/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תוך כמה ימים תקבלי פריצה
    As you wish 08/05/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לכיוון 1170-1180
    סגור
  • 37.
    זהו זה
    ראובן 08/05/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הגיע הזמן להפסיק את פעילותה של הבורסה לניירות ערך בתל-אביב ...רק שהאחרון לא ישכה לכבות את האור !!!!
    סגור
  • 36.
    לא שווה יותר מ 250!!!!!!!!!!!!!!!! וגם זה יותר מידי (ל"ת)
    אבנר 08/05/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 35.
    זו לא הנפקת זכויות וזה לא במחיר 28.5
    הכתום 08/05/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבדיקה
    סגור
  • 34.
    איך התגעגתי לכותרת הזאת תל אביב מחפשת כיוון (ל"ת)
    גל 08/05/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    שיתחיל התיקון בחו״ל אז המעוף יעלה ל 1300 מפי גורמים יוד
    יש לי דיווח חשוב 08/05/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יודעי דבר.הכלכלן הדחליל המטומטם הברוקר הטיפש וכל חבורת חסמבה .מאוקטובר המעוף לא עלה ובחו״ל עלו 20%
    סגור
  • בטח, כי אז יחזרו הבוחטות לארץ
    עילוי ירוק 08/05/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומכיוון שאין אלטרנטיבה וצריך לסגור פערים יקנו מניות והשוק יעלה. לכן אני ממליץ להיכנס, אין סיכוי שנרד מ 1200, אם סוריה לא הורידה שום דבר לא יוריד.
    סגור
  • תקרא תגובה 28 ואז אולי תכנס בך מעט בינה יא טיפשון (ל"ת)
    אתה עגל 08/05/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שבקרוב יהיה לפני השוחט מר ביבייהו.תתעורר המשקיעים
    אתה עגל 08/05/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הזרים ישקיעו פה! אתה צורך חומרים טובים כי אתה רואה סרטים שחבל על הזמן כמה הם יפים אבל רחוקים מהאמת
    סגור
  • 32.
    שומרים חזק חזק שלא יברח למעלה (ל"ת)
    שלי 08/05/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הפוך גוטה...הרצת מניות הבנקים שמרה על המעוף שלא יירד
    ליאון 08/05/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל המניות פריגו וטבע ומלאנוקס ואח' ירדו חזק בניו יורק אז דחפו את הבנקים לשמיים כי הם לא נסחרים בניו יורק, כולל אבנר.....
    סגור
  • הבנקים שמרו שלא תהיה נפילה במעוף .אבל הנפילה קרובה (ל"ת)
    יפה אמרת 08/05/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    ממשלה מטופשת וחזירה שרצתה עוד מיסים על שוק ההון
    קובי 08/05/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הביאה להרס ולייבוש הבורסה אף אחד לא רוצה להשקיע כאן מיסים אין לכם אבל משכורות ענק יש
    סגור
  • שהממשלה איבדה כיוון והיא יורה לכל עבר זה רגע לפני אבוד
    זה רק מראה 08/05/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שליטה. מי שיכול שיברח מהר מהר מהר
    סגור
  • 30.
    מזהיר מבבילון,דלק רכב,כלכלית,ביולין, תיקנו כבר פועלים ל (ל"ת)
    שוקי 08/05/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עוד תפתיע אותך בגדול (ל"ת)
    בבילון 08/05/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 29.
    בורסה מתה לא מסוגלת לעלות (ל"ת)
    גל 08/05/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 28.
    הכלכלן חתיכי וכו עד שלא נראה 1176 ובלימה אין עליות מעבר
    לכל חבריי הליצנים 08/05/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לכך שימו לב מדד הבנקים עלה מ 1108 ל 1180 וזה לא התבטא במדד המעוף .ללמדכם שיש וויסות על מנת שלא תהיה מפולת.מדד הבנקים ינסה לדחוף עד השיא האחרון 1203 ומשם .או מי יישורינו מפולת ל 1125 במידה ולא ייבלם ב1176 ראו הוזהרתם
    סגור
  • נפטרנו מדור החמור עכשיו אתה המטומטם התורן תעשה טובה
    דחלילון 08/05/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טובה אחי לך חפש לך עבודהדחוף
    סגור
  • דם בקרוב .דבר עם הקלקלן על 1300 אחרי הבחירות חחחחחח
    אתה תשפריץ הרבה 08/05/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה בשר תותחים עד שלא תשכב על התחת הרקוב שלך לא תלמד יא אפסון
    סגור
  • דור הטמבל חזר בשם אחר אני מזהה את הדיבור המסריח שלו
    ברוקר 08/05/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדחלילון אל תגיב לטיפש הזה אם עשית מה שאמר הכלכלן אתה עכשיו סופר דולרים בארה"ב
    סגור
  • 27.
    ביזפורטל הידרדר בעדכון המדדים בזמן אמת .תעברו לפורקס (ל"ת)
    x 08/05/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 26.
    שירת הברבור שלהם מי שיברח מהם מהר יעשה בשכל
    בנקים עולים? 08/05/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין סיבה להשקיע בהם
    סגור
  • 25.
    לאסןף מניות של
    יום טוב 08/05/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 4
    חברה לישראל, בזק וטבע
    סגור
  • מה יש לאסוף זבל כזה? (ל"ת)
    למה? 08/05/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 15-20 אחוזים עד ספטמבר (ל"ת)
    ישלימו מהלך של 08/05/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אתה מוכן לחתום לי על זה? (ל"ת)
    מיליונים 08/05/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ןאל תגיד שלא אמרנו לך (ל"ת)
    גם בבילון 08/05/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    לא יתנו לבורסה לעלות זה ממש שקוף (ל"ת)
    דודו 08/05/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    אחרונה נורתה
    איציק והחברים 08/05/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ,,נישארו טיפות אחרונות של אדי דלק,,,סיכויים קטנים לעליות קטנות,,,וזאת, מול,,,,! עשו מאזן של רווח או הפסד עתידי,, וקבלו את הסיכוי מול הסיכון! יום טוב,
    סגור
  • לאיציק והחברים היקרים
    אנונימית 08/05/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המסר שלכם ברור . איך לדעתכם ניתן לשמור על הכסף? נראה כאילו אין לאן לברוח.
    סגור
  • 22.
    אחרי הרבה שנים שלא נגעתי באופציות קניתי פוטים
    ליאון 08/05/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    1200 למאי בשער 830 ליח', 50 יח'!!!!!! לא פחות. ככה אני בטוח שתהיינה ירידות!!!!
    סגור
  • 21.
    גם הם ינפיקו זכויות וישחקו לכם את ערך המניות
    אבנר הבלוף הבא 08/05/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כבר אושר בישיבה האחרונה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 20.
    אינסוליין. היום מתחיל כנס הסוכרת העולמי בגרמניה. יכול
    מיכל 08/05/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לצאת מהכנס שיתוף פעולה עם מפיץ אסטרטגי.
    סגור
  • 19.
    המשך
    איציק והחברים 08/05/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו מודעים לאנשים שקובעים מדיניותם על פי הניתוחים הטכניים, ואייל ג, היקר, שמוביל שיטתו בצורה מתוחכמת ונכונה לדעתו! אנו נמצאים ברגע היסטורי ייחודי! שתי הגישות מציגות תזות הפוכות לחלוטין,,!! כלכלו מעשיכם בתבונה! יום מבורך!
    סגור
  • אייל גורביץ הוכיח שגם הוא יודע לטעות ראו המלצתו על
    אנונימית 08/05/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בי קומיוניקיישנס בבטחון גמור הודיע על שער 40 המתקרב ומאז ירידות חדות. אין סיבה להסתמך על ניתוח טכני בלבד.
    סגור
  • 18.
    מתי תבינו שהבורסה פה גמורה (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 08/05/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 17.
    יש סיבה לחגיגה? הגיעו לשיא במיוחד פועלים ובינלאומי
    מניות הבנקים 08/05/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המניה היחידה שלא עלתה זה דיסקונט!
    סגור
  • גם דיסקונט קרובה לשיא, לא לגעת!!!! (ל"ת)
    ליאון 08/05/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • היחידה שלא עלתה . דוקא זאת סיב לקנותה (ל"ת)
    דיסקונט רק יורדת 08/05/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 16.
    קריאת התרנגול, בהמשך למשל הטיטאניק שהבאנו אמש!
    איציק והחברים 08/05/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנו מכנסים בימים האחרונים את מיטב המוחות בנושאי כלכלה, מתמטיקה והסתברות! משתמשים בכל הכלים הלוגיים והפונדמנטליים! התוצאות חד משמעותיות! ונגדיר זאת בעדינות: אין כל סיבה להמשך המצב האבנורמלי של הנעשה בשווקי ההון!!
    סגור
  • 15.
    מי שמורווח שיצא מהבורסה וישאר עם מזומן
    מיליונים 08/05/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביבי הטיל עלינו מס 25% ולא נתן כלום אז שלא יהנה
    סגור
  • 14.
    לא יתערב בגזירות חוץ מהבטחון חחחח אין מס על קרנות
    נתניהו מרוצה 08/05/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השתלמות אין ביטול אגרת הטלויזה אין מס על שכירות בולשיט בולשיט בולשיט מה שיצא מהמחאה זת 25% מס על הבורסה זבל של מדינה
    סגור
  • 13.
    לא יעזור למלעיזים, הבנקים ממשיכים הלאה ללא מעצור
    עילוי ירוק 08/05/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שיש את המבוגר האחראי בשטח שממשיך לדחוף את המעוף למעלה כאשר הדואליות מתעייפות מידי פעם. יתר גם ימשיך לתת בראש. להמשיך לאסוף יתר ובנקים נשווה בעוד שבוע עם מה שהמלעיזים באתר המליצו ונראה מי עשה יותר.
    סגור
  • 12.
    סם ההרגעה התייקר (ל"ת)
    עם עצבני 08/05/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    פער קטן מאד באוביטרז
    ברוך 08/05/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בבורסה יתגברו על זה בקלות פשוט יעלו את מניות הבנקים והפיננסים חזק ואם בעולם יש עליות אין סיבה בעולם שפה לא יהיו עליות לפחות ב 1 אחוז
    סגור
  • לעליות? איך לא ידעתי את זה לנוכח הגזרות שמראות כמה
    באמת? אצלנו יש סיבה 08/05/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המצב שלנו קשה אז באמת מה שצריך זה עליות במניות הבנקים כי הבנקים זה ברזל!!!!!!!
    סגור
  • 10.
    גם היום המשך הדישדוש, דריכה במקום ושיעמום. בחו"ל חגיגות
    אנליסט עממי 08/05/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הגירעון התקציבי ובעקבותיו הגזרות ווויסות מדד המעוף ע"י השחקנים מנעו עד עכשיו את הזינוק במעוף והדבקת הפער עם חו"ל אבל ברגע שנגיע להתייצבות כלכלית עם תוכנית ברורה, תתחיל היציאה מהדישדוש ומגמת עליה לכיוון 1450. יום טוב וירוק!!!
    סגור
  • באפריל כתבת אחרי הבחירות הבורסה תעלה ל -1450
    בבר 70 שנה בבורסה 08/05/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אותה גברת בשינוי אדרת.יום טוב לך
    סגור
  • כל הכבוד שאתה זוכר, אבל הוספתי גם שצריך לבוא טריגר. (ל"ת)
    אנליסט עממי 08/05/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • של ביבי מתגלה עכשיו - הונאת הציבור אבל הוא זוכה למנעמי
    השקר והבזבוז 08/05/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השלטון. אנחנו משלמים ובגדול על ההתנהלות שלו בכל נושא בזבוז ובועת נדלן מטורפת . שבודאות תקרוס ואנחנו נשלם עליה.!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • הבלוף של הכלכלה אז הם יברחו מהבורסה פה אין סיבה ליום
    כשכולם יבינו את 08/05/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ירוק עם המלחמות שבדרך. זה גם יעשה גירעון גדול יותר ישראל בברוך אמיתי!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • תפסיקו להיות כל כך פסימיים. תתגאו במדינה שקיימת רק 65
    אנליסט עממי 08/05/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שנה ומצבה הכלכלי יותר טוב מהרבה מדינות מערביות. מלחמות תמיד היו כאן ולמרות זאת שום דבר לא קרס. יש לנו את אחד הצבאות החזקים בעולם, אז למה שכל הזמן נבכה? אין כאן מקום לפסימיות. אז תחייכו ותהיו בטוחים שיהיה טוב!
    סגור
  • 9.
    עם מצב כלכלי של המדינה כפי שהוא מתגלה בגזירות ועם
    עליות בולשיט 08/05/2013 08:24
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הסיכוי לעימות בטחוני עם סוריה וחיזבאלה והתקיפה באירן שאין מנוס ממנה. אין סיבה לשום עליה.!!!!!!!!!!!!!!!!!! להפך למכר הכל מי שיכול
    סגור
  • 8.
    גורביץ שהפיל את כולם עם המלצה על בי קומיוניקשיינס ובזק?
    איפה המנתח המומחה? 08/05/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מניות התקשורת החביבות עליו. זאת בדיחה
    סגור
  • 7.
    למישהו פה נפל האסימון? מי הבין שהכלכלה על הקרשים?
    לאור המצב הכלכלי 08/05/2013 08:03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    במוקדם או במאוחר הבורסה שמיצתה את עצמה תיפול מניות הבנקים , הגז, טבע, .............
    סגור
  • 6.
    הריצו את המניות אתמול המניות מיצו את עצמם ומי שלא מבין
    מניות הגזבלוף 08/05/2013 08:02
    הגב לתגובה זו
    2 8
    את זה מגיע לו שיפסיד!
    סגור
  • אתה בלוף (ל"ת)
    רן 08/05/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    יעד לגאפ בפתיחה 1213 ומשם 1215,1218,1221
    סוחר חתיך 08/05/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בהצלחה ושיהיה יום ירוקקקק לכולם מה אתם חושבים על אינסוליין מנה 1 בפנים משער 183 ואני חושב שהעליות לא נגמרו ולכן עלייה חזקרה ואני מוכר כל דבר חוץ מעלייה של 10% ויותר אני אכניס מנה 2 סהכ רוצה 3 מנות בפנים יעד 330-360
    סגור
  • חתיכי, תוך כמה ימים תעבור מריטת נוצות (ל"ת)
    ליאון 08/05/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    אין סיבה לעליות התמוהות חוץ מטמטום של המשקיעים (ל"ת)
    מניות בנקים 08/05/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 3.
    סוף סוף יבינו שאין סיבה לעליות פה . הבנקים עלו זה בדיחה
    החגיגה נגמרת 08/05/2013 08:00
    הגב לתגובה זו
    2 4
    וגם מניות הגז מיצו את עצמם פשוט הריצו אותם אין חדש תחת השמש . פתאום גילו עוד גז ? עובדים פה על כולם זה ספין תקשורתי כדי שיאפשרו להם יצוא . המדינה לא מעוניינת ביצוא כי זה יהרוס לה את הדולר. וגם היא מעוניינת לשמור את הגז אצלה. אז שלא יעבדו עליכם
    סגור
  • 2.
    ארביטראז' שלילי בישראליות והעליות שם מינוריות!
    ליאון 08/05/2013 08:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אל תעיזו להיכנס כעת, המלצה מכל הלב, השחקנים ממשיכים להחזיק את השוק על אפס כבר שבועיים רק ע"י מניות הבנקים . כל שאר המניות בצניחה חופשית . מעניין מתי יתהפך התקליט ... כשתהיה ירידה ותהיה היום או מחר בוול, אתם לא תראו אדום קל כמו בעליות של הימים האחרונים פה, מאיות האחוז....
    סגור
  • 1.
    עליות
    גאון 08/05/2013 07:58
    הגב לתגובה זו
    5 6
    המעוף יעלה היום 0.95 אחוז.
    סגור
  • אשרי המאמין (ל"ת)
    גל 08/05/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור