לפיד בפייסבוק: "אנשים כועסים, אבל האפשרות האחרת היתה קריסת המשק"

שר האוצר מנסה להסביר, "ידענו שיהיה קשה, אבל זה לא אותו דבר כשזה באמת מגיע. יחימוביץ': "זו אכזריות, ובגידה בציבור"
 |  (92)
יאיר לפיד, צילום: Getty images Israel
אחרי שהגיש את הצעת התקציב, התפנה שר האוצר יאיר לפיד לדבר עם הציבור בדרכו שלו - בפייסבוק. וכך הוא כותב: "כן. זה קשה. ידענו שיהיה קשה, אבל זה לא אותו דבר כשזה באמת מגיע. זה קשה, ואנשים כועסים, אבל זה בדיוק הפירוש של לקיחת אחריות: לעשות את מה שקשה, בידיעה ברורה שיכעסו עליך."

לפיד ממשיך וכותב כי "לא שאני מתלונן חלילה. לציבור קשה יותר, אבל לא צריך לתת לכעס לעוור אותנו אל מול האמת: האפשרות האחרת היתה קריסה של המשק, לא פחות. אם היינו יושבים בחיבוק ידיים, הבור התקציבי היה גדל וגדל, החובות היו מתנפחים, השירותים החברתיים היו מתמוטטים. בכל פעם שאתם רואים בטלוויזיה ככרות אפופות עשן של מדינה שהתפוררה, תדעו שמאחוריהן עמדו פוליטיקאים בזבזניים שלא עמדו בלחצים. זה לא הולך לקרות במשמרת שלי. בדרך הזו, לפחות זה יהיה קצר. תוך שנתיים המדינה כבר תיראה אחרת לגמרי.

"ולפעמים קשה זה גם צודק. בפעם הראשונה מזה שנים מעמד הביניים הישראלי אינו היחיד שמשלם את המחיר. הפעם הלכנו גם למקומות שבהם איש לא העז לגעת: למס החברות, למוצרי היוקרה, לחוק עידוד השקעות הון, לסקטורים ומגזרים שעד היום היו חסינים פוליטית."

"אנחנו צריכים גם להיות מסוגלים להרים עיניים לרגע מעל מה שפורסם היום, ולראות את התוכנית כולה. נכון שמעמד הביניים נפגע בטווח הקצר, אבל הקיצוץ הזה הוא רק חלק מתוכנית כוללת שתקטין את יוקר המחיה, תוסיף מקומות עבודה, תוזיל את הדיור, את המים, תביא לשיוויון בנטל ותשפר את חייו של האדם העובד. בתקופות קשות תמיד יש שתי אלטרנטיבות: להחליט שאתה לבד, או לצאת מהן ביחד. אנחנו נצא מזה ביחד, וטוב יותר מאיך שנכנסנו."

יחימוביץ': "תוכנית לפיד היא אכזריות ובגידה בציבור, הגרעון כעת עובר מהכיס של הממשלה - לכיס של האזרח"

בתגובה להצעת התקציב אמרה הבוקר יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' כי "תכנית הגזירות של לפיד היא אכזריות, בגידה בציבור, ובעיקר שגיאה כלכלית מרה שאין בה ולו בשורה אחת. הגרעון עובר מהכיס של הממשלה- לכיס של האזרח". לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(92):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 81.
    אין עתיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אבי 08/05/2013 01:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשה????????????????? מה לפני הבחירות לא ידעת מכרת לנו לוקשים? אתה הפוליטקה החדשה? אין חדש תחת השמש הבל הבלים הכל הבל.
    סגור
  • 80.
    ניצלת את זעקת העניים בצורה מניפולטיבית, עלית מדרגה..
    מירב 07/05/2013 23:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשברגל גסה מחצת את ראשם עמוק יותר לבוץ, אתה לא חלק מהעם, לא אתה ולא משפחתך ידעו רעב, או מחסור, אבל העם ינקום, וכמו ביבי לפני 10 שנים שכמוך היה זחוח שהטיל גזרות קשות מנשוא, לא יבחרו בך, המפלגה בראשותך תיתמוסס, ואתה תהיה הידוען הכי ידוע לשימצה- מתערבים ?
    סגור
  • 79.
    מינה את לפיד לשר אוצר, ושרף אותו, לפיד המסכן עוד לא קלט
    נתניהו הממזר 07/05/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה השכל של המתאגרפים בידים
    סגור
  • 78.
    עוד פקידון
    וולט דיסני 07/05/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פקידוני האוצר כישפו את שר האוצר החדש והוא "בלע " את כל המזימות שלהם בשקיקה . קנו אותו במחמאות על "כושר הבנה מהירה ושכל חריף " . אתה תיפול מהר מאוד . חשבנו שקיבלנו "משהו חדש " מסתבר שלא וחבל .
    סגור
  • 77.
    מהיום והלאה לא מאמין לפוליטיקאים בכללללללללללללללללל (ל"ת)
    למדתי לקח 07/05/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 76.
    שיקרת את ציבור הבוחרים שלך,איבדת את הקול שנתתי לך בטעות (ל"ת)
    קריסה של אחותך 07/05/2013 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    גם חטף מכות גם אכל דגים מסריחים וגם יעוף מהעיר ! (ל"ת)
    יוני 07/05/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 74.
    יאיר לפיד אתה חרצתה את גורלך הפוליטי בכך שהעלתה מע"מ
    כלכלן 07/05/2013 18:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהנה כמה שאתה יכול בתפקיד שלך כי 90 אחוז שהממשלה שלך לא תחזיק יותר משנה ואתה יודע מה יפה שהמלחמה שפתחתה עם ש"ס תחזור אלך כמו בומרנג רק שהפעם לא יהיה איתך איש לצידך
    סגור
  • 73.
    עם מטומטם
    אורי 07/05/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האמת? עם שבחר שוב את ביבי - מגיע לו שהמשק שלו יקרוס.בכל האוירה והאשמות על הגזירות הכלכליות - נעלם הגורם שהביא זאת עלינו. נעלם לסין עם אשתו וילדיו. ואף אחד לא קם לשאול את השאלה " איפה ביבי?
    סגור
  • 72.
    אפשרות אחרת: ביטול פנסיות לאנשי קבע? מיסוי עשירים? (ל"ת)
    רועי 07/05/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 71.
    אתה תקבל משהו קשה בבחירות הבאות גיבור . (ל"ת)
    בא 07/05/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 70.
    אין עתיד
    יום עצוב מאוד 07/05/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה הבטחת דברים גדולים וקרעת אותנו לגזרים עוד פעם אני והאישה חושבים מה לעשות עם הבוקס לפרצוף שנתת לנו פירקת אותי הצבעתי לך מתקווה יצאת נקניק
    סגור
  • 69.
    מס.שר האוצר תוריד מס בבורסה ןהכסף יחזור תקבל יותר מ (ל"ת)
    איציק 07/05/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 68.
    שר האוצר חושב שהציבור שבחר בו מטומטם!
    אמיר דניאל 07/05/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מר לפיד היקר, תגלה בהמשך שאנחנו פחות אידיוטים ממה שאתה חושב. אתה בטח אומר לעצמך 'יעברו עוד כמה שנים עד שאצטרך את האידיוטים שוב, בינתיים אני צריך להיות חבר של פקידי האוצר וביבי.' תתפלא אבל הזיכרון שלנו יותר ארוך ממה שאתה חושב. בפעם הבאה שתנסה למכור לנו לוקשים תגלה שהפכת לבדיחה לא מוצלחת ורק מטומטמים באמת יאמינו לך, משהו בסביבות שלושה מנדטים. תסתכל טוב על מופז אתה בדרך להיות כמוהו.
    סגור
  • 67.
    שס תיקח בגדול 21 מנדטים מינמום. (ל"ת)
    בבחירות הבאות 07/05/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 66.
    איפה המס על קרנות השתלמות? איפה מס על הכנסות משכ"ד?
    לפיד אתה רשע! 07/05/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אתה נטפל לעקרות בית? הפסדת את הקול של כל עקרות הבית מאיפה אתה רוצה שעקרת בית תביא כסף? תפתח בית בושת בבית? בהמה מנותקת לך לעזאזל
    סגור
  • יבגני
    yvgeny82 08/05/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתחפש עבודה יכול להיות שזה לא הוגן אבל יש הגיון אם אדם יושב בבית כנראה שיש לו כסף אחרת איך הוא מתקיים?
    סגור
  • 65.
    לא קם הגבר שיגבה מאיתנו מיסים,אוכל חינם הכי טעים...חחח (ל"ת)
    תאופיק סלים 07/05/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 64.
    מר לפיד הנכבד: המשק אולי לא יקרוס, אך החברה כן! (ל"ת)
    חיים 07/05/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 63.
    צריך להעניש את הממשלה הזאת ולהימנע מקניות בגדים מכשירי
    קחו אחריות! 07/05/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חשמל, מניות וכל דבר שהם מרויחים ממנו. שיקצצו קודם בחברי הכנסת ובשרים בנסיעות שלהם לנופשים בחו"ל. ביבי נוסע משלם 70 אלף ללילה בעבור ילדיו . אנשים לא מרויחים אזת זה בשנה אחת.
    סגור
  • 62.
    צריך להעניש את הממשלה הזאת ולהימנע מקניות בגדים מכשירי
    קחו אחריות! 07/05/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשמל, מניות וכל דבר שהם מרויחים ממנו. שיקצצו קודם בחברי הכנסת ובשרים בנסיעות שלהם לנופשים בחו"ל. ביבי נוסע משלם 70 אלף ללילה בעבור ילדיו . אנשים לא מרויחים אזת זה בשנה אחת.
    סגור
  • 61.
    תוריד מס על שוק ההון המחזורים יעברו את ה 2 מיליארד ביו
    גל 07/05/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    29 0
    ם ואז יכנסו הרבה מיסים למה אתה לא מקשיב לאנשים מנוסים? תפסת מרובה לא תפסת
    סגור
  • 60.
    לפיד היה ונותר יהיר ועלוב (ל"ת)
    רפאל1 07/05/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 59.
    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם
    יוני 07/05/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה מה שאמרנו לכם לפני שהצבעתם לו ולא הקשבתם.
    סגור
  • אתה אכן מטומטם
    אורי 07/05/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק מטומטם מפנה את כעסו ללפיד במקום לביבי שגרם לגרעון המפלצתי הזה
    סגור
  • הזהרתי את כל הטמבלים שהצביעו לו . אך כנראה הבלורית
    לא הצבעתי לו 07/05/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מצאה חן בעיניהם. אפילו לא זכרו מי זה טומי לפיד
    סגור
  • 58.
    מה עם תקציב הביטחון ??? -שם לא נגעת (ל"ת)
    שלומי 07/05/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 57.
    מטפל רק בדברים פופוליסטיים וקלים
    ריקי 07/05/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במקום לטפל בדברים הנחוצים באמת, כגון יוקר הדיור והמחיה, מטפל בדברים פופוליסטיים וקלים, כגון מצוי כושר השתכרות ושיויון בנטל, שאינו מביא למעמד הביניים כל תועלת! זה רק יועיל לחרדים להוציא אותם ממעגל העוני ולהכניס תחתם מאות חילונים למעגל האבטלה. שיפסיד לדאוג לחרדים ויתחיל לדאוג לעם שבחר בו!!!
    סגור
  • 56.
    מנותק ,לאנשים אין זמן לכעוס ,הם עובדים קשה מידי בתעשיה
    בא 07/05/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    26 0
    לא כולם בטלנים כמוך .
    סגור
  • 55.
    גם אצלך הכל ספינים. מצטערת שבחרתי בך.האמינות שלך שווה 0 (ל"ת)
    יעל 07/05/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 54.
    אכזבה אחת גדולה
    נתי 07/05/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שטיניץ לא היה לו אומץ לעשות מה שאתה עושה עם תירוצים לא אמינים.
    סגור
  • 53.
    עובד עלינו בעיניים, חושב אנחנו אהבלים
    רפאל1 07/05/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האפשרות שהיתה היא לקצץ איפה שהבטחת לחפש את הכסף לפני הבחירות. נוכל.
    סגור
  • 52.
    אם כל כך רע לכם אז למה אתם קונים מניות?
    מיליונים 07/05/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הבורסה אמורה לשקף את המצב הכלכלי אבל את הישראלי הממוצע שום דבר לא מבלבל. מניות הגז בשיא , הבנקים , שופרסל, אז כנראה שיש לכם כסף לקנות. שום דבר לא יזיז לכם . מדינה של בהמות
    סגור
  • תראה את המחזור בבורסה בתלאביב .
    תחזור לחללית 07/05/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ותעוף רחוק .
    סגור
  • זה לא משנה המחזור עדיין קונים פה ומנפחים מניות (ל"ת)
    מיליונים 07/05/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 51.
    חבל שהוא מקצץ בדיוק במה שקיצצו קודמיו!!!!!
    אבי 07/05/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז מההוא בעצם אומר .....הורדתי לעשיר עין וגם לי אני מוריד!!!!! איפה הבשורה לעלות מע"מ???????????????? לך הביתה
    סגור
  • 50.
    מיסים בלי סוף
    עבדיים ההינו 07/05/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול!!! כמה טוב לדעת ולדבר ולהבטיח בנתיים עושקים מכל כיון מיסים ועוד מיסים חשמל עליות בעשרות אחוזים בשנים האחרונות .מים עליות בעשרות אחוזים .מוצרי מזון עלייה בעשרות אחוזים.אגרת טלויזיה תשלום לחינם. ארנונה עולה ועוד מיסים למינהם. ועוד אגרות ואנשים לא גומרים את החודש ומינוסים גדלים מדי חודש ולמישהו איכפת אנשים עובדים מצאת החמה עד צאת הנשמה .האדם העובד אז שלא יעבדו עליכם.
    סגור
  • תעשה סדר ,מדובר במיסים בצורות שונות ,אגרה ,מס ,או חשבון
    בא 07/05/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנופח הינם מיסים .
    סגור
  • 49.
    טעות חמורה שבחרתי בלפיד - הלפיד גרם אש ....
    22 07/05/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שחברת כיל וכול הקונצרנים הגדולים במשק משלמים בקושי 4 אחוז מס שנתי תמיד יותר קל לכחת מהחלשים גואל נפש בן אדם צבוע צדק חברתי עלק
    סגור
  • הם משלמים כחוק וגם משלמים על התמלוגים הממשלה מרויחה
    לפני שאתה נטפל לכיל 07/05/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה כסף מהם. הוא צריך לקחת כסף ממשכירי הדירות ופוחד לגעת בועדים הגדולים ולא לוקח מס על קרן השתלמות אבל מקצץ את קצבאות הילדים ומטיל מס על עקרות בית . פתאם כל עקרת בית תהיה עוסק מורשה של בית בושת לשלם לו אתנן!
    סגור
  • 48.
    במקום לפגוע באנשים שיש להם בשר וכסף פוגע בעובדים
    דני 07/05/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפיד לא יודע מה זה הישרדות . בעלי ההון שלא משלמים מס אמת לא נפגעים . האדם שעובד למחייתו . נפגע, הצהרונים נפגעים . הוא לא יודע מה זה להיות במעמד הביניים
    סגור
  • 47.
    בצדק כועסים- אתה מפחד מהועדים ולא היטלת מס על קרנות
    מיליונים 07/05/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השתלמות. לא פגעת במנפחי בועת הנדלן. אין מס על שכירות אנשים עושים רווחים במליונים כשהם בונים דירות ומוכרים ולא משלמים שקל מס. ע"י תכנוני מס.
    סגור
  • 46.
    למה צפיתם , הרי שלי יחימוביץ אמרה לכם
    להתעורר !!! 07/05/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    את האמת בפנים ומה העדפתם ? את לפיד היפיוף , עכשיו אתם יכולים לבוא בטענות רק לעצמכם . במחאה רציתם שינוי לא הלכתם עד הסוף , בבחירות רציתם שינוי לא הלכתם עד הסוף . קבלו עוד ארבע שנות גהנום .
    סגור
  • 45.
    בטח נערת האוצר בת 30 שנתנה לו עצות אחיתופל (ל"ת)
    שלי 07/05/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 44.
    אף אחד לא רוצה להשקיע כאן מדינה של גנבים (ל"ת)
    דודו 07/05/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    פופוליסט חסר השכלה, מריונטה של המושחתים.
    ררמ 07/05/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כבוד שר האוצר שלכם לא מתקרב אפילו לא בפרומיל לבורות השומן של המשק, לא מטפל ברמאויות של המערכת הפיננסית, לא נוגע במושחתי המגזר הציבורי (שחיתות ציבורית שמוערכת ב- 50 מיליארד שקל בשנה), לא מנסה אפילו לאכוף את חוקי ההגבלים העסקיים (כמו קודמיו...) ולא מטפל בתרמיות הענק של הבורסה הישראלית. יאיר לפיד הוא מריונטה של הטכנוקרטים, מסובבים אותו על האצבע, לכזה אחד חסר השכלה אפשר לדחוף כל נתון וכל משוואה מעוותת. הציבור הרחב יאכל כל מה שייתנו לו, ומה זה בכלל הקטע הדבילי של מעמד הביניים כשחצי מדינה מרוויחה בקושי שכר מינימום. האמת היא שאין מה לצפות מאדם שכל כולו זה פוזה על טהרת הנפוטיזם עד אין קץ.
    סגור
  • 42.
    שטייניץ אמר לפני בחירות לא להעלות מיסים לא האמנו לו אבל
    שרה 07/05/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לך האמנתי בטפשותי אם תיקח ממקבלי פנסיה מחלשים לא יישאר להם כסף לאוכל לתרופות מעגל העניים יגדל יותר קח כסף ממעלימי המס לא מאנשים עניים
    סגור
  • אין גבול לטמטום- צריך לזכור מי היה האבא שלו זה אותו
    האמנת ובחרת בו? 07/05/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בית ספר.
    סגור
  • 41.
    בא לך לרמות את עצמך
    ליאור 07/05/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אדרבא אותנו לא תרמה - היו מספיק דרכים נוספות . נכון - לא כולן מביאות כסף מחר בבוקר.. אבל פחדת להתמודד - אתה הלוא רוצה להיות ראש ממשלה בעתיד נאחזת בעצות הפקידונים במשרדך - הם תמיד הלכו בדרך הקלה - מיסים . אבל הם, ידוע לכל הכניסו אותנו לבוץ עמוק!! אם היו לך ביצים היית קם והולך - נכשלת כבר על ההתחלה בגדת בקהל מעריצך/מעריצותיך/ מצביעך אבל לא רק בם , אלא גם באלה שלא הצביעו בעדך, כמוני, ולרגע השלו עצמם שיש פה משהו אחר. אבל זהו - איןןןןןןןןן
    סגור
  • 40.
    שיא הנחשות זה אתה (ל"ת)
    יאיר 07/05/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    אם אתה גבר תוריד מהחכ"ים 10 אחוז שכר,נחש (ל"ת)
    יאיר 07/05/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    אתה שפל-מבטיח ועושה הפוך. (ל"ת)
    משה 07/05/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 37.
    אכלנו אותה
    אנונימי 07/05/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבחור לא מבין כלום - אוכל את מה שמאכילים אותו לפני שנה התבשרנו שהמשק הישראלי הוא מהחזקים בעולם כעת הוא לפני היתמוטטות? אכלנו אותה עם קשקשן בלתי נלאה שיהרוס את מה שבנו בעמל רב.
    סגור
  • 36.
    אנשים כועסים והמפלגה שלך תקרוס,פופוליסט (ל"ת)
    מני 07/05/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    תבינו ,השיטה ללכת על כולם כשלא מצליחים לפגוע בקבוצות
    בא 07/05/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הלחץ ,זאת השיטה הרגילה והוותיקה של האוצר .
    סגור
  • 34.
    את מי מעניין המקש?!?! גם ככה המדינה קורסת!
    רועי 07/05/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כך או כך- גם אם למדינה יש כסף- היא עדיין עושקת אותנו!!!
    סגור
  • 33.
    מה עם מיסים על החזקים? דירה שניה קרן השתלמות לפיד
    זוג צעיר 07/05/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יצאת לוזר אתה לא תגמור את הקדנציה שלך אפילו
    סגור
  • 32.
    אתה זבל (ל"ת)
    פיני 07/05/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    השם אלקוינו יכה בך קשות (ל"ת)
    אליהו הדתי 07/05/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 30.
    אתה דיבורים ולא מעשים,הציבור ירווה נחת ממני-רואים גם רו (ל"ת)
    שרון אליהו 07/05/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    אכזבה
    ארו 07/05/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דפקת את כל העם העובד ומנסה להתפרנס בכבוד!!!!! אלה כמוך שמרוויחים יותר מ 40000 ש"ח לא מושפעים לא נדבר על העצמאיים ועל החברות הגדולות תתבייש
    סגור
  • 28.
    אתה כלבלב של ביבי-ויפגעו בך קשות (ל"ת)
    רינה 07/05/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 27.
    ליאיר לפיד
    אבי מלמד 07/05/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השם אלקוניו ישלם לך מחיר כפול ומכופל. חוצפן .
    סגור
  • 26.
    הולכים על כולם כשלא מצליחים ללכת על קבוצות הלחץ ,איזה
    בא 07/05/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אפסים .תלכו על המגזר הציבורי ,על רסרים גובניקים ,כך מצילים מדינה .לשם נישפכים המיסים שלנו .
    סגור
  • 25.
    לפיד ממרום גאוותך אינך סופר תעם פיכס
    מוטי 07/05/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לפיד כנראה יודע רק דבר אחד להשמיץ חרדים ולכתוב ע״ז בפייסבוק אייך נפלנו שוב לאשליות שהבטיח לנו הדיקטטור החדש לפני הבחירות לפיד לךךךךךךךך הביתה
    סגור
  • 24.
    תשימו לב כל הגזרות זה למעמד הבניים
    יוסי 07/05/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני לא מבין למה לא ממסים יותר את בעלי המשכורות הגבועות שמעל 30,000 ש"ח . 1.5% נוספים לבעלי המשכורות האלה זה בכלל לא מורגש לעומת מישהו שמרוויח 10000 ש"ח ברוטו ויש לו שלושה ילדים תורידו את הקיצוץ בקיצבאות הילדים+1.5% מס המשכורת נטו שלו תקטן ב600 ש"ח.
    סגור
  • 23.
    אם היית מביא הצעות אלה לפני שנבחרת לא היית מקבל מנדט 1 (ל"ת)
    קובי ללפיד 07/05/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 22.
    למה לא פתרת את הנדלן?
    מאוכזב 07/05/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה המחירים עולים
    סגור
  • 21.
    אוכלים מחרבנים ולא עובדים ,כולם יודעים מי הם . (ל"ת)
    בא 07/05/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מר לפיד,הרי אתה כמו קודמיך, אנחנו לא באמת מעניינים אותך (ל"ת)
    rotemsk 07/05/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 19.
    בורסה שלא מתפקדת מראה על חולשה של האוצר והמדינה (ל"ת)
    טלי 07/05/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    יש אנשים שיש להם 3 דירות לא משלמים מס (ל"ת)
    גיל 07/05/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 17.
    לפיד נפלת בפח של עייני שעוזר לשלי קרנות הישתלמות ועוד
    ציון 07/05/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סעיפים שציבור בריא כלכלית נהנה מימנו ולא ממוסה חשבתי שבאתה לעשות סדר ולעבוד קשה ובימקום להיתאמץ העדפתה את הפיתרון הפשוט והקל והמיסכנים ימשיכו לשלם את מחדליכם הפוליטיקאים הנהנתנים והרשעים
    סגור
  • 16.
    שאלה
    יורם 07/05/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני לא מבין. הכל מדברים בגזרות הכלכליות. למה אף אחד לא מדבר בפושע שגרם למצב שמחייב את הגזרות האלה?למה אף אחד לא תובע את הענשתו של מי שהביא עלינו את הקטסטרופה הזאת?
    סגור
  • 15.
    לא הלכו ובטלו פטורים לכל מיני מגזרים,ולקחו מהעובדים (ל"ת)
    טוני 07/05/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    לפיד
    חיים 07/05/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשמו כן הוא. מדליק ושורף כל חלקה טובה. לפיד הוכיח במעשיו כי לחשוב מחוץ לקופסא זה לא התחום שלו. נתניהו בעזרת פקידי האוצר האכיל אותו בגזרות נדרשות לטעמו, ולפיד הקיא את הגזרות על הציבור בכלל, ועל ציבור בוחריו בפרט.
    סגור
  • 13.
    איש פאתטי - לפני הבחירות לא ידעת כלום וצעקת שאתה יודע
    דורון 07/05/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוכחת שאתה או שקרן או אידיוט או שניהם. בכל מקרה איוולתך נתגלעה ברבים
    סגור
  • 12.
    אחוזי רווחים
    מנשה 07/05/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו פעם בדק מהם אחוזי הרווחים של הרשתות והחנויות הפרטיות? מאות אחוזים !!! לכו לכל חנות למשל הום סנטר,מייבאים קולב לבגדים מסין ב 10 שקלים ומוכרים ב 70 שקלים. מנורה ב 2 שקלים ומוכרים ב 8 שקלים. זו הבעייה שלנו הצרכנים. כלבוטק אנו רוצים תחקיר !!!!
    סגור
  • והם לא הבעיה זכותם להיתפרנס ולהרוויח יש להם הוצאות רבות
    אני לא קשור 07/05/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם מפרנסים מישפחות רבות של עובדים ומשלמים מס הגון על הרווחים יש להימנע מיצרות עין הקונים יעשו את שיקוליהם בבואם ליקנות
    סגור
  • 11.
    יש לך זמן לפייסבוק אבל לטפל בבורסה אין לך זמן (ל"ת)
    שי 07/05/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    חשבתי שתיהיה הגואל אבל אתה מכה קשה בעם לא יסלח לך (ל"ת)
    אבי 07/05/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    לפיד הבטחות גדולות
    אלבז משה 07/05/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז למה לפזר כל כך הבטחות לפני הבחירות בלי לדעת על מה אתה מדבר אז בשביל מה יש עתידדד בלוף
    סגור
  • 8.
    במקום לגבות מס אמת מחברות סופר רווחיות, הלכת לאדם העובד
    מצביע יש עתיד מאוכזב 07/05/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני כמה חודשים מס הכנסה עלה ב 1% עכשיו הוא יעלה ב.1.5% נוספים, מעמ יעלה בעוד 1% . מדובר באובדן הכנסה של מאות שקלים בחודש ל 80% מהשכירים שניתן היה למנוע ע"י העלאת מס חברות, ושינוי מהותי בחוק עידוד השקעות שגורם לרוב החברות לשלם בין 3% ל 15% מס בלבד במקום 25% .
    סגור
  • וגם בקרנות ההישתלמות והארכת שירות הקבע ומס על שכירות (ל"ת)
    ציון 07/05/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    אתה שקרן שלא מבין בכלום
    אלעד 07/05/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ביבי צוחק עליך , פשוט אתם תגרמו לאנשים לגנוב , אין ברירה אחרת , בניי זוג עובדים מסביב לשעון ולא מצליחים להתקיים.
    סגור
  • עייני וההיסתדרו צחקו עליו והפילו אותו בפח בכוונה (ל"ת)
    ציון 07/05/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    אפשרות אחרת להטיל מס על עשירים להטיל מיסוי על דירה שניה (ל"ת)
    מני 07/05/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 5.
    זה בור ללא תחתית אין מצב שמעלים מיסים מורידים
    חני 07/05/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שוב אנחנו לא ילדים קטנים אדם שמרוויח משכורת מינימום משם אתה לוקח פשוט רשעות.להוריד מס על שוק ההון שיכניס הון לאוצר אתה לא מוכן לשמוע רק את לנערי האוצר אתה מקשיב איך איך שכנעתי את כל המשפחה שלי להצביע לך איך? לעולם זה לא יקרה שוב
    סגור
  • 4.
    התחלת לבלבל בין העובדות בין משק צומח לקריסה
    רוי 07/05/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תתעורר - אתה לא מדבר עם מטומטמים
    סגור
  • 3.
    עם מטומטם
    אורי 07/05/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אפשר להתוכח אם לפיד שרלטן או לא. אם לפיד הבטיח ולא מקיים. אם הוא שקרן או לא. אבל אין ויכוח מי אשם במצב אליו הגענו. אין ויכוח משקריו ובמעשיו חסרי האחריות של ביבי נתניהו ושר אוצרו הקודם . אני מוכן לשאת בגזרות רק בתנאי אחד : ששני אלה ישלמו ראשונים את המחיר ויעופו מעיני הציבור לתמיד. ולא שיטיילו בסין עם משפחתם ויעלו הון עתק בעצם ימים אלה. הציבור מטומטם. הציבור ישלם.
    סגור
  • 2.
    קשקשן, אתה עדיין בתקופת בחירות? אכזבה (ל"ת)
    מוטי 07/05/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    המשק לא יקרוס.מעמד הביניים,כן!
    shai 07/05/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזה מזל שהצבעתי לפיד
    סגור