סגירה בת"א: המעו"ף נחלש 0.1% בצל המתיחות מול סוריה, רציו איבדה 2.1%

הדיווחים אודות תקיפה בסוריה העיבו על שוק האג"ח הממשלתי שרשם ירידות חדות. בשוק המניות: סקופ זינקה 14.5% ושמן קפצה 9.4%
ירידות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר הראשון של השבוע במגמה מעורבת תוך שהיא מרכזת מחזורים דלילים. את הטון בשוק נתנו היום הדיווחים על התקיפה שהיתה הלילה בסוריה, שהעיבה על בטחון המשקיעים באחד העם. בתוך כך, השוק המקומי לא הצליח לסגור את הפער שנפתח מול חו"ל לאחר העליות החדות שנרשמו בוול סטריט ביומיים האחרונים.

בנוסף, השוק המקומי הושפע מהירידות החדות שנרשמו היום בשוק האג"ח הממשלתיות, כאשר השחרים נפלו עד 1.1% והגלילים ירדו עד 0.6%.

בסיום איבד מדד המעו"ף 0.13% ונקבע ברמה של 1,203 נקודות. מדד ת"א 75 הצליח לחזור בסיום לטריטוריה החיובית והוסיף 0.12%. מדד הבנקים ירד ב-0.1% ומדד הנפט-גז נפל 0.88%. המחזור היה נמוך והסתכם ב-568 מיליון שקל.

בין המניות נציין את הירידות שנרשמו במניות ושותפות הנפט גז, רציו יהש +0.8% רציו יהש 188.6 +0.8% רציו יהש בסיס:187.1 פתיחה:186.2 גבוה:189.4 נמוך:186.2 תמורה:679,701 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 2.1% ו ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 39.3 0% ישראמקו יהש בסיס:39.3 פתיחה:39.2 גבוה:39.6 נמוך:39.1 תמורה:786,350 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה 0.4%. כיל -0.21% כיל 1,448 -0.21% כיל בסיס:1,451 פתיחה:1,453 גבוה:1,458 נמוך:1,439 תמורה:2,982,107 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 0.77%. מנגד, טבע -1.27% טבע 7,336 -1.27% טבע בסיס:7,430 פתיחה:7,351 גבוה:7,373 נמוך:7,336 תמורה:6,518,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-0.5%. בריינסוויי +0.83% בריינסוויי 1,941 +0.83% בריינסוויי בסיס:1,925 פתיחה:1,943 גבוה:1,943 נמוך:1,882 תמורה:94,822 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 2.5%, סקופ +0.1% סקופ 10,470 +0.1% סקופ בסיס:10,460 פתיחה:10,460 גבוה:10,480 נמוך:10,470 תמורה:105,214 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 14.5% לאחר הדוחות ו אפליי +0.3% אפליי 438.1 +0.3% אפליי בסיס:436.8 פתיחה:440 גבוה:444 נמוך:436 תמורה:85,480 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה 4.6% לאחר שנועם לניר נכנס כבעל השליטה בשלד הבורסאי. שמן נפט וגז} קפצה 9.4%.

החגיגה בוול סטריט לא חילחלה היום לשוק המקומי. בסוף השבוע שברו המדדים המובילים בוול סטריט שיאים של כל הזמנים, כשמדד הדאו ג'ונס רשם במהלך המסחר חצייה של רף 15,000 הנקודות, מדד ה-S&P500 זינק ב-2% מאז הסגירה בת"א והנאסד"ק טס 2.4% ביומיים.

הזינוק במדדים בוול סטריט הושפע מפרסום דוח התעסוקה בארה"ב שהיה טוב מהצפוי והציג תוספת של 165 אלף במשרות הפנויות בחודש אפריל. בתוך כך נרשמה ירידה חדה במחירים האג"ח הממשלתיות ועלייה בתשואות שלהן, כאשר המשקיעים זונחים את האפיק הסולידי לטובת שוק המניות על רקע נתוני המאקרו החיוביים.

נראה כי מה שהעיב במידה רבה על המסחר באחד העם אלו הדיווחים בתקשורת כי במהלך סוף השבוע, כולל הלילה, התבצעו מספר מתקפות של חיל האוויר הישראלי בסוריה. על פי הדיווחים בתקשורת הזרה, שזכו לאישור הממשל האמריקני, חיל האוויר הישראלי השמיד מאגר של טילים שיועד לחיזבאללה בפאתי דמשק. במהלך היום דווח על התכנסותו של הקבינט הביטחוני, על הצבת שתי סוללות כיפת ברזל בערי הצפוןועל הכרזה של בכירים בסוריה כי התוקפנות הישראלית כמוה כהכרזת מלחמה.

נציין גם כי המסחר הושפע גם ממה שהתרחש בזירה הפוליטית-כלכלית, זאת לאחר שביום חמישי סוכנות דירוג האשראי הבינ"ל S&P מיהרה לחתוך את דירוג המטבע המקומי של ישראל ל-+A, תוך העברת ביקורת על המצב הפיסקאלי בישראל. תגובת שר האוצר לא איחרה לבוא, וכבר ביום שישי נודע כי העלאת יעד הגירעון השנה תהיה מתונה יותר, ל-4.65%, כאשר המטרה המוצהרת היא כי כבר ב-2014 ירד הגירעון ל-3% מהתוצר. על פי ההערכות העלאת המע"מ ומסים נוספים תוקדם כבר ליוני.

הממשלה אישרה היום את הגדלת יעד הגירעון לשנת 2013 ל-4.65%, כפי שהציע שר האוצר לפיד. ביום ה' בבוקר הטיל השר לפיד פצצה, כשנודע כי בכוונתו להעלות את יעד הגירעון השנה לרמה של 4.9% שהם כ-50 מיליארד שקל, אך למחרת, לאחר הורדת הדירוג על ידי S&P הוא הוריד את היעד ל-4.65%.

בינתיים, ראש הממשלה, נתניהו יוצא היום לביקור רשמי בסין. הביקור ימשך עד יום שישי ובמהלכו יפגש רה"מ עם ראשי הממשל החדש בבייג'ין ועם בכירים בצמרת העסקית ויבחן את האפשרויות להעמקת שיתוף הפעולה הכלכלי בין המדינות.

הבורסה בתל אביב בשבוע החולף

יום המסחר האחרון באחד העם ננעל ביציבות, עם נטייה לירידות קלות. מדד המעו"ף רשם עלייה מזערית של 0.03%, ת"א 75 ירד ב-0.23% ומדד הבנקים עלה ב-0.69%. בסיכום שבועי, המעו"ף ירד 0.05% ואילו מדד ת"א-75 קפץ 1.23%.

וול סטריט בשבוע החולף

יום המסחר האחרון (ו') לשבוע ננעל ברקע לשיאים חדשים שרשמו המדדים המובילים, למעט הנאסד"ק. מדד הדאו-ג'ונס עלה 0.69%, ה-S&P500 הוסיף 1.03% והנאסד"ק זינק 1.15%. בסיכום שבועי, הדאו-ג'ונס טיפס 1.8%, ה-S&P500 התחזק 2% והנאסד"ק עלה 3%.

מניות במרכז

טבע -1.27% טבע 7,336 -1.27% טבע בסיס:7,430 פתיחה:7,351 גבוה:7,373 נמוך:7,336 תמורה:6,518,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין לאחר שפירסמה את תוצאותיה הכספיות ועקפה את התחזיות המוקדמות. אולם, החברה דיווחה על ירידה של 4% בהכנסות, שהסתכמו ב-4.9 מיליארד דולר, לעומת צפי ל-4.85 מיליארד דולר לתוצאות המלאות . לאחר הדוחות, במריל לינץ' חזרו על המלצת "קנייה" למניית טבע.

מניית חברה לישראל +0.73% חברה לישראל 63,190 +0.73% חברה לישראל בסיס:62,730 פתיחה:62,730 גבוה:63,310 נמוך:62,550 תמורה:1,122,650 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע הורדת דירוג האשראי של חברת הספנות צים מצד סוכנות הדירוג S&P מעלות מ-B ל-CCC, זאת על רקע הערכת סוכנות הדירוג כי חברת הספנות לערוך ארגון מחדש של החוב.

מניית אלוני חץ -0.53% אלוני חץ 3,220 -0.53% אלוני חץ בסיס:3,237 פתיחה:3,235 גבוה:3,235 נמוך:3,201 תמורה:1,464,289 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה לאחר שהודיעה היום כי תשקיע 300 מיליון דולר בחברת הנדל"ן Carr האמריקנית אשר בבעלותה 20 בנייני משרדים בשווי של כ-1.1 מיליון דולר ברחבי וושינגטון. אלוני חץ נכנסת לאמריקה

מניית פלוריסטם +1.6% פלוריסטם 483.9 +1.6% פלוריסטם בסיס:476.3 פתיחה:474 גבוה:483.9 נמוך:474 תמורה:90,440 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע דברי אנליסטית הביומד שרון די סטפאנו, שציינה באתר שיתוף הדעות "סיקינג אלפא" כי חברת הענק האמריקנית יונייטד ת'רפיוטיקס זקוקה יותר מתמיד לפיתרון של פלוריסטם על מנת לפתח את המוצר ליתר לחץ דם ריאתי. לידיעה המלאה

מניית סקופ +0.1% סקופ 10,470 +0.1% סקופ בסיס:10,460 פתיחה:10,460 גבוה:10,480 נמוך:10,470 תמורה:105,214 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שדיווחה כי הרבעון הראשון של השנה היה החזק ביותר מזה 5 שנים. רווחי החברה יותר מהכפילו עצמם והסתכמו בכ-14 מיליון שקל והכנסות החברה עלו בשיעור דו ספרתי של 12% ל-319 מיליון שקל. ההחזקה של קרן פימי משתבחת

נעם לניר השלים את רכישת השליטה בשלד הבורסאי אפליי +0.3% אפליי 438.1 +0.3% אפליי בסיס:436.8 פתיחה:440 גבוה:444 נמוך:436 תמורה:85,480 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ששמו ישונה ל-Apply. המניה מזנקת בכ-12%. השליטה נרכשה מידי מיטב, בתמורה ל- 10 מיליון שקל, שיוזרמו לקופת החברה הנרכשת. אורון צל צפוי להתמנות לתפקיד המנכ"ל. לניר נכנס לבסט פיול

מנכ"ל חברת הנדל"ן המניב מליסרון -0.69% מליסרון 14,330 -0.69% מליסרון בסיס:14,430 פתיחה:14,310 גבוה:14,370 נמוך:14,300 תמורה:1,636,134 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ציין במסגרת ראיון מיוחד ל-Bizportal כי החנויות בקניונים עשו מהפך, הן מוכרות סחורה זולה יותר והפדיון שם עלה מאוד. לידיעה המלאה

מנכ"ל בריינסוויי +0.83% בריינסוויי 1,941 +0.83% בריינסוויי בסיס:1,925 פתיחה:1,943 גבוה:1,943 נמוך:1,882 תמורה:94,822 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ציין במסגרת ראיון ל-Bizportal כי השאיפה של חברת הביומד הוא להכפיל את קצב ייצור המערכות החודשי מ-25 ל-50 מערכות, תוך הגעה לרווחיות כבר ב-2014. לידיעה המלאה

תגובות לכתבה(153):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 107.
    וויטסמוק
    המשקיע 06/05/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב לוויטסמוק. לדעתי לפני פריצה ,
    סגור
  • 106.
    לכול משקיעי הנדלן ,זה הזמן לברר מה אומרות ראשי התיבות . (ל"ת)
    בא 06/05/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 105.
    העליות עוד לפנינו. כך אומר הטכני. האם הסורים יפתיעו?
    יוס 05/05/2013 19:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לבבר אין פתרונים. רק קטטר וקשקשת. ואיציק והחברים- נחמדים אבל חופרים. ומה קורה עם ביוקנסל? למה איש לא עונה? ולמה האחת שמבינה ואורה אמונה ודור נעלמו? חבל מאד! תמשיכו לכתוב!
    סגור
  • לא . (ל"ת)
    בא 06/05/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 104.
    פתרון בבעיה אסתר לבנון (ל"ת)
    alex 05/05/2013 18:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 103.
    1210למה לא 1300דבר עם הכלכלן הוא מבין גדול כמוך פחחחחח (ל"ת)
    לסוחר החתיך אבל טיפש 05/05/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 102.
    בורסה פטטית ,תודה ביבי .תעלו מס ל 99 אחוז בבקשה . (ל"ת)
    בא 05/05/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 101.
    גבעות -מצפה לה דישדוש ארוך טוביה החולב והאלוף
    ראל00000046 05/05/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיו עסוקים טוביה החולב באח הגדול (זאת עוד סיבה חוץ מהבירוקרטיה)והאלוף האגדי .הפרשן הצבאי .המנתח מילחמות.המצביא בעל העיניים הכחולות(כמו שהאשכנזים אוהבים)הסילבסטר בסלון (רמבו)עסוק בסוריה אז המניה תדשדש לא יהיה להם זמן לנפט ..חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 100.
    לא נראלי שתהיה מלחמה ,האויב עסוק בענייניו . (ל"ת)
    בא 05/05/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 99.
    איך אמרו הידוענים על הבוקר.....
    co007 05/05/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    עליות בעקבות שאר העולם. יחד עם המקהלה שלא יודעת כלום רצו החנטארישים וקנו . הרי הראלי בא.חחחחחחחחח
    סגור
  • טען עוד
  • מכרתי בבוקר קולים רווח 37900 (ל"ת)
    העורב האמיתי 05/05/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 98.
    רק מדדים
    גיל 05/05/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תבינו הכי טוב זה לחהשקיע במדדים כמו מדד 25, כי מדד 25 זה 25 החברות החזקות במשק ואם אחת נופלת אחרת אחרת מחליפה אותה כך שתמיד אתם מחיקים את 25 החברות החזקות במשק , לטווח ארוך זה הכי משתלם, עיזבו אותכם מכל הזבלה האחרות רק מדדים רק נדלן ורק אגחים של דירוג AAA
    סגור
  • 97.
    כנראה אחרונה להיום
    איציק והחברים 05/05/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 3
    על מה אנו מצטערים? שדיברנו סרה באימפריה ובישראל? ממש לא! אנו מתנצלים שנקטנו לשון רפה מידי,,! היינו צריכים להפגין בראש חוצות!!! יום מבורך!
    סגור
  • 96.
    שווה 10 אג נסחרת כרגע לפי 70 מיליון ש (ל"ת)
    בסט פיול 05/05/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 95.
    המשך לפינק היקר
    איציק והחברים 05/05/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 23
    אין רלוונטיות בהפרשי שערים! על ציר הזמן שהאדמה רועדת ! הכל מיתמוסס!
    סגור
  • 94.
    מי שישאר בחוץ בימים הקרובים יהיה לחוץ חזקקקקקקקק (ל"ת)
    בבילון לא לפספס 05/05/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מותק מי שבחוץ לא לחוץ בכלל
    גיל 05/05/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי שבפנים הוא לחוץ וכל יום כל דקה מסתכל מה עושה המניה שלו מה עושה המדד איך אפשר לחיות ככה , שכל היום אתה מסתכל על המדד, רושם פה טוקבקים מפגרים היום ירידות מחר עליות, זאת תעלה זאת תרד, אנשים לא מבינים עדיין השחקנים הגדולים היום זה המחשבים , הכי טוב להשקיע בנדלן . בנדלן תמיד יש תשואה יש שכר דירה כסף נכנס כל חודש לא לחוצים ויושבים כל היום מול המסך. אלק אתה כות מי שלא ייכנס יהיה לחוץ, חחחחחחחחחחח
    סגור
  • 93.
    הודעה בקרוב על מנכ"ל חדש לחברה ומשם השמיים הם הגבול (ל"ת)
    בבילו לא לפספס 05/05/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • ומאיפה המידע הזה אתה ממציא דברים
    גיל 05/05/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ואתה מריץ מניות ושמועות כדי שתצמצם הפסדים על מניות חלום
    סגור
  • 92.
    המשך
    איציק והחברים 05/05/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם אם ימשיכו לנפח את עצמם! זה רק יגביר את הכאוס והארמגדון הצפוי! אנו כאן במצב מדיני וכלכלי לא טובים גם בלי קשר לאמריקה!
    סגור
  • 91.
    לוקחים בזול כי אם זה סוריה למה הדולר לא עולה ?
    לוקחים בזול 05/05/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה, לא ככה ?
    סגור
  • 90.
    המשך לפינק היקר
    איציק והחברים 05/05/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין רלוונטיות בסגירת פערים לכאן או לשם! כל החבילה עומדת להחליק במדרון!
    סגור
  • 89.
    המשך
    איציק והחברים 05/05/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יאנקי לאנד( ארצות הברית של אמריקה) לא נותנת לנתוני האמת לבלבל אותה! מובילה את העולם לארמגדון וכאוס!
    סגור
  • 88.
    המשך ל 82
    איציק והחברים 05/05/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יצאנו נגד האימפריה השוקעת! (מי אנחנו? מה אנחנו?) ועל ההשפעה עלינו וכמו כן את ההתנהלות השגויה של כבוד השר לפיד!
    סגור
  • 87.
    המשך ל 82
    איציק והחברים 05/05/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השתלחנו באימפריה המתרסקת! (מי אנחנו? מה אנחנו?) ועל השפעתם הישירה עלינו! גם כתבנו שהשר לפיד טועה בהתנהלותו! (יאנקי לאנד, זוהי ארצות הברית בכבודה ובעצמה!)
    סגור
  • 86.
    למה צריך לצאת עכשיו מהבורסה.
    בבר 70 שנה בבורסה 05/05/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סוריה.חיזבלה.איראן,לכלכלן לפיד גם יש חלק,ועכשיו גם סוללות הוסיפו עוד סוללת כיפת ברזל בצפון.עכשיו תנו לי סיבה לקנות מניות.
    סגור
  • אנחנו בנמוך חודשי
    עילוי ירוק 05/05/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שהמצב יתבהר תוך יומיים שלושה יהיו פה זינוקים חזרה להשלמת פערים. אם אתה 70 שנה בבורסה היית אמור לזכור את עמוד ענן ועופרת יצוקה.
    סגור
  • עמוד ענן ועופרת יצוקה ,חח המצב היום גרוע ביותר (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבןרסה 05/05/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 85.
    לפיד זה שאתה לא מתערב בבורסה לעולם לא תבחר שוב (ל"ת)
    גל 05/05/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מה קשור לפיד לסוריה? (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 05/05/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • הוא קשור להתנהלות הבורסה למיסים הנבוהים שיכול להוריד (ל"ת)
    גל 05/05/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 84.
    ביבי נסע לסין אז מה קורה כאן? (ל"ת)
    צילי 05/05/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 83.
    יגיע הודעת הרגעה וכולם יבכו שמכרו בזול...לא להיתפתות (ל"ת)
    לא למכור עוד 05/05/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 82.
    הבעת צער
    איציק והחברים 05/05/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בשיא האופוריה ביאנקי לאנד, ביום שישי האחרון, כתבנו 4 תגובות בכתבה של כהן וקביליו בנושא : אובמה מרוצה, דו"ח התעסוקה....(תגובות) 8 9 10 11 וכותרתם" התרמית הגדולה"!
    סגור
  • 81.
    זה השנה שלהם ושלא יעבדו עליכם...בהצלחה לסבלנים!! (ל"ת)
    בונוס פלוריסטם 05/05/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 80.
    עוד יצטערו הרבה שמכרו אותה.עוד לא אמרו את המילה האחרונה (ל"ת)
    רציו אבנר 05/05/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 79.
    אסתר לבנון
    אביב 05/05/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תתפטרי כבר אם יש לך קצת כבוד ואתיקה. בושה!!!
    סגור
  • 78.
    עשיתי 54800 רווח בקולים (ל"ת)
    העורב האמיתי 05/05/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ממש... חי בסרט (ל"ת)
    גיל 05/05/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 77.
    באתר שחקן מעוף אמרו יפתח 1210 ויעבור לאדום!!! גנבים !!
    נוכלים וגנבים 05/05/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הם מווסתים את השוק ועושים מה בא להם וכולם שותקים להם לא יכול להיות שמישהו ניחש דבר כזה וזה קורה בול אותו דבר אז שמישהו יתעורר כבר
    סגור
  • 76.
    לונגיסטים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 05/05/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 75.
    מתח ביטחוני מעיבים על המסחר
    איציק 05/05/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה פרשנים יש לכם מזל שמצאתם סיבה לתרץ בה את הירידות בו בזמן שהמדדים בעולם בעליות ונפתח כזה פער בין ת"א לבין ארה:ב
    סגור
  • 74.
    מה אם בניגוד לעולם (ל"ת)
    דודו 05/05/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    65 אומר שאני סוס מת.לא יעזור לך האדום יגיע בכל רגע. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 05/05/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 72.
    תחליפו כותרת כבר אדום (ל"ת)
    אבי 05/05/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 71.
    שלי שלי
    אופטומטריסט 05/05/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלי..(63)..אני לא מומחה לירידות אבללצבעים כן ובנדון תרשי לי להעיר לך שכמעט כל מי שכותב כאן עיוור צבעים וזה שאמתר שירוק יכול להפוך לאדום אפילו איינשטיין לא היה יכול להבריק יותר....פששששש
    סגור
  • 70.
    צאו מהבורסה.הבורסה מסוכנת (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 05/05/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 69.
    בגלל זה מחכים לנר מעל 1210 גלום
    סוחר חתיך 05/05/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עכשיו דשדשת לא רוצים לפרוץ לנו כרגע בקיצור שקול 1220 סוגר מעל 1050₪ וגלום עם נר שנסגר בירוק ומעל 1210 אפשר לקחת קולים בסיכון נמוך לתוך יומי בהצלחה ומקווה שיפרצו היום
    סגור
  • אתה מטומטם עקשן ואוכל חרא דבר עם הכלכלן על 1300 חחחחח (ל"ת)
    ממשיך עם השטויות 05/05/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פורצים אבל את 1200 ומטה (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 05/05/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    מי אמר "עליות" ולא קיבל אין מצב לעליות יש נוכלים (ל"ת)
    אבי 05/05/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 67.
    שחקני מעו"ף מאוד כועסים תיכף יורידו את השוק (ל"ת)
    אבי 05/05/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 66.
    אחרי 1210 היעד הבעייתי הוא 1213 ואחריו 1217 1222 1230 (ל"ת)
    סוחר חתיך 05/05/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 65.
    אווץץץ לא נעים בפוטים חחחחח
    סוחר חתיך 05/05/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קול 1220 למי שמבין בטכני פריצת 1050₪ יעד 1200-1240 במידה ונפרץ את 1240₪ וזה לא יהיה קל אתן לכם יעדים חדשים בהצלחה ושהטוב ינצח
    סגור
  • אתה תפסיד את כל הכסף בקולים. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 05/05/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • מה אתה מבין צועק מפולת כל יום ובסוף אתה נופל חחח (ל"ת)
    לבבר אתה סוס מת 05/05/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 64.
    אוקי זה קורה עכשיו פריצת 1210
    סוחר חתיך 05/05/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגירה מעל והיעד הבא 1217,1222 1230 לדעתי היום יהיה ירוק יפה ובריא
    סגור
  • 63.
    מירוק בהיר אפשר לרדת בקלות לאדום בהיר (ל"ת)
    שלי 05/05/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    כמה כיף לראות ירוק בעיניים.שבוע טוב וירוק (ל"ת)
    oraemona 05/05/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מכרתי קולים רווח 37900 שח.שבוע טוב (ל"ת)
    העורב האמיתי 05/05/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 61.
    חבל שאין לי בסט פיול בימים הקרובים יעד 140-180 (ל"ת)
    בסט פיול 05/05/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    סימנים חיוביים
    אוביקטיבי 05/05/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלצ אלה כאן שמתבכיינים ומנסים בתסכולם ליילל שמניות הז כמו רציו תרדנה כי"ועדת צמח תחמיר"..שטויות במיץ עגבניות.... וזה ל רק בגלל הביקורים של מנכל נובל ומנכל ווסייד והאופטימיות ששידרו(אם היה משהו שלילי לא היו מחשבנים והיו מביעים דעתם נחרצות) אלא בעיקר בגלל ההודעה החיובית שמאגרי הגז גבוהים ממה שחשבו וזה אומר בעצם שלכולם זה טוב- כולל לשופתפויות שעכשיו נותנים להם חבל יותר ארוך באופציות ליצוא כי הרי גודל המאגר גדול ממה שחשבו..אז איפה ההגיון של הבכיינים מלבד ההנחה הסבירה שהם מדברים מתסכול......ובכלל אני לא מבין אם הם בכלל בחוץ מה כפת להם מה מתרחש או יתרחש שם? שוב הההסבר שמחכים לירידות כדי להיכנס?די..הציבור לא מטומטם
    סגור
  • 59.
    בטרום מראה על ירידה,אמרתי שיא האופטימיות סימן לירידות (ל"ת)
    יובי 05/05/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    אם לפיד לא יתערב בבורסה אפשר להספיד אותה (ל"ת)
    גל 05/05/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 57.
    מי שחושב ששחקני מעו"ף יתנו לשוק לעלות חי בסרט (ל"ת)
    צילי 05/05/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 56.
    http://www1.bizportal.co.il/article/358768 (ל"ת)
    פלוריסטם לא לפספס 05/05/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 55.
    כבר מראים על ירידות כמו שחשבתי (ל"ת)
    צבי 05/05/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 54.
    כל עוד לא מורידים מס על שוק ההון לא תהיה בורסה (ל"ת)
    חני 05/05/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • ולא מעיפים אסתר לבנון הדבילית (ל"ת)
    alex 05/05/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 53.
    אל תתפלאו אם הבורסה תרד כבר ימצאו תירוץ (ל"ת)
    טלי 05/05/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 52.
    אין מצב לעליות בבורסה שלנו מושחתת מהיסוד ירידות כן (ל"ת)
    חיים 05/05/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 51.
    קול הקודם זוכה
    קול בבורסה נשמע 05/05/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    משחרר 120 קולים 1260 שנקנו ב120 שח לפחות ב 450 ירוק ירוק ירוק ושיחנקו הפועל
    סגור
  • 50.
    כשאתם כותבים צפי לעליות למה אתם מתכוונים אף אחד לא מאמי
    גל 05/05/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ן באמת הרי חודשים הבורסה מדשדשת בכוונה ולכם נותר רק לנחש בשביל זה לא צריך תארים אקדמיים
    סגור
  • 49.
    תקיפות בגבול והעלאת יעד הגירעון זה סיבה לעליות פה?
    אנונימי 05/05/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבנתי בחול עלה אז גם פה יעלה סוף סוף אנחנו בשוק גלובלי ורק את כיל לא רצו למכר. מדינה של מפגרים הזויים
    סגור
  • 48.
    העולם מחולק לשניים.....
    co007 05/05/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לאלה הקונים בעליות ומוכרים בירידות. לעומת הקונים בירידות ומוכרים בעליות.
    סגור
  • 47.
    להפך -מלחמה בצפון בפתח..
    המשקיע המנוסה 05/05/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בשיא האופטימיות באה המכה וכמו שרואה כל משקיע מנוסה - חזבאללה מכין לנו את המכה בקרוב ואירן כמובן תתמוך אז לנצל את העליות ולמכור!!
    סגור
  • 46.
    ועדת צמח תחריף את המסקנות אז המניות האלה ירדו
    רציו ושאר בולשיט גז 05/05/2013 07:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לכל אלה שמריצים את רציו דלק ואבנר
    סגור
  • 45.
    המצב בסוריה לא ישפיע חחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    לא יאומן 05/05/2013 07:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    מי ערב ששער המניה לא יתמיד לרדת ? (ל"ת)
    מושקע ב-טבע 05/05/2013 07:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    על בבר ושותיו השורטיסטים
    חיים 05/05/2013 07:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום בבר , יוקוזנה יאכלו אותך חי,אינך מבין מגמה מה היא. יאכלו אותך חי בעיקר דרך הבנקים,דרך כיל,טבע,ועוד. אינך מבין שהשורטסטים הדפקטים יכולים רק על מניות כמו ביוליין,בבילון,אלוט,בי קומניקשן,אינסולין,די מדיקל,וקאקות כאלו אבל נגד דיסקונט לאומי פועלים,ח"ל ,כיל,בז"ן,דלק קבוצה הם עושים במיכנסיים וחוטפים בראש,שלא נדבר שהם מופסדים מילארדים בגזית גלוב,עזריאלי,ועוד
    סגור
  • 42.
    הבורסה תמשיך לדשדש רק בגלל המיסוי הגבוה וניהול כושל
    אריה הכריש 05/05/2013 07:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל עוד המצב כפי שהו בבורסה והמיסוי הגבוה הוא במצב כזה הבורסה תמשיך לדשדש ואף לרדת . יתרה מזאת יש הרבה חברות במצב כושל שנקלעים למצב של היא תשלומים לבעלי המניות ועוברים תספורות וקיצוצים לזה קוראים בורסה של נוכלים ורמאים . כריש : מה אמרנו שהבורסה זה קזינו אז אמרנו והעדר המשקיעים ימשיך להיות קורבן שיפול בתוך מלכוד דבש של הכרישים שיוכלו אתכם כמו סרדינים !
    סגור
  • 41.
    עידכון ליויתן כלפי מעלה
    לא יאומן 05/05/2013 06:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בשורות טובות ורציו יורדת לא יאומן
    סגור
  • טינופת מה לא עידכנו את ליויתן
    למה אצבע אדומה 05/05/2013 08:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה רציו לא שווה 70 כבר עכשו
    סגור
  • לא רוצה לעלות ובצדק (ל"ת)
    רציו 05/05/2013 07:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ועדת צמח תחמיר את המסקנות לכן רציו תרד ויורדת מה לא
    לא יאומן 05/05/2013 07:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הבנת? אין בשורות טובות
    סגור
  • 40.
    אני עם קולים כבר מיום חמישי
    סוחר חתיך 05/05/2013 02:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ומר אני מכפיל כמות הסקוויז הוא בדרך מי שחושב שלא יעלה מחר פה כנראה מעשן חומר חזק מידי בקיצור הפוטים מחר אבק והקולים בוםם ביום שני נקבל נר אישור כאשר המדד יפרוץ 1222 בחוזקה יעד לפקיעה 1240 ומעלה
    סגור
  • כן יהי רצון. כבר היום 1222. נתפלל חזק (ל"ת)
    יוס. אמן ואמן. 05/05/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אם לא תממש אופציות היום אתה טומטום ותקבל נר
    ליאון 05/05/2013 08:04
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לישבן...מהמר קטן...טומבול
    סגור
  • 39.
    להיזהר משיא האופטימיות ה סימן לירידות (ל"ת)
    אנונימי 05/05/2013 01:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 38.
    פער הארביטראז' הוא 0.28% בלבד!
    ליאון 04/05/2013 23:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כולל העלייה של טבע.....כן! זו ההשפעה של מניות תא-25 שנסחרות גם בניו יורק!!
    סגור
  • היה גבוה יותר הורידו אותו בכוונה (ל"ת)
    צילי 05/05/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 37.
    טבע
    מודאג 04/05/2013 23:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סוף כל סוף המניה חוזרת עם פער חיובי זו הזדמנות להתפטר ממנה ולברך ברוך שפטרנו מעונשה של זו ונאמר אמן
    סגור
  • הגיע שוב זמנה לעלות אל תמכר (ל"ת)
    טבע תעלה אל תדאג 05/05/2013 07:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    הגברת לבנון
    יוני 04/05/2013 22:22
    הגב לתגובה זו
    14 2
    חברים כל עוד שהגברת לבנון בשטח אין סיכוי שיהיו עליות
    סגור
  • 35.
    כל עוד אסתר מנהלת והמס שערוריתי נדשדש
    אבי 04/05/2013 22:10
    הגב לתגובה זו
    17 1
    למה להשקיע בארץ כשבחו"ל יש פחות קומבינות והמנהל של הקזינו פחות מרמה? בארץ הכל מושחת בחסות ה"גברת הזקנה" וחבריה.
    סגור
  • 34.
    מחר חגיגת עליות מטורפות של 0.3% (ל"ת)
    צביקה 04/05/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 33.
    רציו - פחות משבועיים לאישור מסקנות וועדת צמח
    משקיע ברציו 04/05/2013 21:31
    הגב לתגובה זו
    11 2
    שבוע טוב לכולם, שיהיה ברור , הכי טוב למדינת ישראל לאשר כבר את המסקנות של וועדת צמח. דבר זה יכניס כסף גדול למדינה לטווח הארוך וכן הכנסת משקיעים נוספים . מדובר במעצמת גז עולמית . ברור לכולנו כל הביקורים האחרונים של מנכל נובל , מנכל ווסדייד. גם שינויים קלים אינם הבעיה , חייבים לצאת כבר עם תוכניות לשנים הקרובות . לא לשכוח את הבונוס ב"גל" . לדעתי השקט לפני הסערה,,, . רציו נמצאת בשער מציאה לכל הדעות וצפויה לצנק לשערים גבוהים מאוד בתקופה הקרובה. סבלנות ונזכה לקצת נחת . מניה עם תנודות חזקות בימים אלו. שבוע טוב
    סגור
  • חחחחחחח רציו תעלה? (ל"ת)
    מיליונים 05/05/2013 08:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    גלוב אקספלוריישן
    גלוב אקספלוריישן 04/05/2013 20:56
    הגב לתגובה זו
    2 6
    גלוב אקספלוריישן ליפני קידוח רבותיי כסף על הריצפה
    סגור
  • 31.
    גם מחר ירידות (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 04/05/2013 20:40
    הגב לתגובה זו
    9 9
    סגור
  • 30.
    מחר טיסה מטורפת! 0.3 אחוז!! אני מת! היה מצחיק
    יוס 04/05/2013 19:56
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אם לא היה עצוב
    סגור
  • 29.
    מחר מתחילה מפולת
    הסוחר החביב 04/05/2013 19:52
    הגב לתגובה זו
    8 9
    נראה לכם חברים ששוק יכול לטפס עם כל הנתונים של הורדת דירוג מקומי,גירעון מתנפח,גזירות ומיסים,סכנת התלקחות ב5 חזיתות.. מי המפגר שישקיע עכשיו בת"א... תעשו לי טובה...
    סגור
  • 28.
    תקיפות בלבנון . אזעקות בגולן. בנק לאומי אומר שהממשלה
    הבורסה מחר 04/05/2013 19:37
    הגב לתגובה זו
    8 9
    תחמיר את מסקנות ועדת צמח . אז מי שקונה רציו יאכל אותה כמו גם אבנר ודלק
    סגור
  • 27.
    בבורסה שלנו מחכים כבר המון זמן לירידות מעבר לים
    קובי 04/05/2013 19:17
    הגב לתגובה זו
    26 2
    אבל מה לעשות ששם עולה כל הזמן ?
    סגור
  • v (ל"ת)
    hubh 04/05/2013 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שם אין נבלות כמו אצלינו (ל"ת)
    hubh 04/05/2013 22:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • צודק 100% (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 04/05/2013 20:48
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • בגבול? אזעקות ברמת הגולן? המיסים שעולים ב 1 ביוני?
    ומה עם הבעיות 04/05/2013 19:38
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אתה חי בסרט שצריך לעלות פה המצב רע רע מאוד ואתה רוקד וצוהל? די כבר עם הטמטום תהיו מציאותיים
    סגור
  • אם היה בצפון כל כך גרוע למה ביבי טס לסין? (ל"ת)
    שלי 05/05/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    למה אתם קוראים ראלי? 5 או 7 נקודות למעלה ואז 10 למטה?
    חיים 04/05/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    16 1
    בדיחה הבורסה שלנו פעם היתה עולה 4 אחוזים ביום
    סגור
  • 25.
    תשכחו מראלי בתל אביב כאן יש כנופיות שללפיד לא ממש אכפת (ל"ת)
    אבי 04/05/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • 24.
    אינסוליין משתתפת בכנס בגרמניה השבוע
    גיא 04/05/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    5 7
    בתאריך ה8.5 אינסוליין תציג את המוצר שלה בכנס גדול בגרמניה, צפי למכירות בשנת 2014 70 מליון דולר, ב2015 הצפי הוא כבר ל100 מליון דולר, אפסייד גדול מאוד בשער הנוכחי, החברה שווה כרגע 170 מליון שקל מחזיק ולא ממליץ
    סגור
  • 23.
    מוטי, מה עם הפוטים מוטי? (ל"ת)
    לירן 04/05/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 22.
    אם אצלנו יעלה 0.2 אחוז כולם יכתבו ת"א עולה חגיגה
    שלי 04/05/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    11 1
    בלפנים רמאים ונוכלים
    סגור
  • 21.
    יאפשרו לנו מחר לעשות כסף?
    טוסי מגדל מעלה מעלה! 04/05/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מה אתם אומרים?
    סגור
  • 20.
    קדימה לשער 80 (ל"ת)
    יאלה רציו 04/05/2013 18:28
    הגב לתגובה זו
    12 5
    סגור
  • רציו שער 80 אתה הזוי (ל"ת)
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 04/05/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    3 13
    סגור
  • ליויתן עודכן למעלה יש גם את גל
    הזוי למה 04/05/2013 19:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הפוטנצייל עצום
    סגור
  • עשויה להחמיר עוד יותר עם המסקנות . זה אומר לברוח מהר
    ועדת צמח 04/05/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    3 17
    החלום של המשקיעים ברציו זה בלוף. לברוח גם מאבנר ודלק הועדה תדפוק את המשקיעים
    סגור
  • 19.
    השקעה כדאית
    וותיק ומנוסה 04/05/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    8 6
    במצבינו היום אין טעם להשקיע במניות ואפילו הכבדות, למעט מניות תמר ולויתן, עם העתודות המוכחות.
    סגור
  • ועדת צמח תדפוק עוד את המשקיעים כל המניות הגיעו לשיא
    קשקוש בלבוש 04/05/2013 19:08
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מי שיש לו טיפת שכל שיברח
    סגור
  • 18.
    בונוס ביוגרופ
    ניר 04/05/2013 17:57
    הגב לתגובה זו
    6 3
    חודשים מאי ויוני צפויים להיות חודשים מצוינים לחברה כי בקרוב יתחילו בשלב הניסוי הקליני בבני אדם ותוצאותהניסוי תוך חודש ימים והכל במפעל שהוקם בחיפה בהצלחה לחברה ובהצלחה למשקיעים
    סגור
  • בונוס+ בריינסטורם+ פלוריסטם
    מר בריינסטורם; 04/05/2013 22:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    3 חברות ביומד אשר מבוססים על תאי גזע גאווה ישראלית ב3 החברות האילו האפסייד הוא עצום , ב ה צ ל ח ה
    סגור
  • 17.
    רגע. כאילו יש עןד מישהו שסוחר בארץ ?
    דן 04/05/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני מדבר על סוחרים - לא משקיעים לטווח ארוך שלא משנה להם המחזורים
    סגור
  • 16.
    מחר חגיגה בת"א הכלכלן אמר וצדק הפער יסגר בראלי עוצמתי
    דחלילון 04/05/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    25 6
    שווה להתחיל לקנות כל מה שזז בת"א הקפיץ עומד להשתחרר לשורטיסטים בפרצוף לגבי ארה"ב תודה לכלכלן על ההמלצה שם אני ברווח של 23 אחוז בתיק שם מה אתה אומר לממש או להמשיך להחזיק?
    סגור
  • שבוע טוב ידידי הדחלילון לגבי ארה"ב תמשיך להחזיק גם אם
    כלכלן 04/05/2013 20:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יהיה תיקון קל הכיוון הוא למעלה וחזק כמו שאני תמיד אומר רק חברות יצרניות חזקות לגבי ת"א אתה צודק בקרוב יגיע ראלי חזק שיצמצם פערים מהעולם כמו בספטמבר אוקטובר האחרון אני בדרך כלל לא אוהב את חודשי הקיץ למסחר אבל השנה שווה להחזיק סחורה הראלי יגיע בקרוב ולא כדאי לראות אותו מבחוץ שבוע טוב ידידי ובהצלחה
    סגור
  • אני בספק מאוד שכאן יעלה ככה הורגלנו לקבל חבטות
    טלי 04/05/2013 19:27
    הגב לתגובה זו
    10 1
    שחקני מעו"ף מחליטים מראש מה תהיה הפקיעה שוחקים אופציות ומרוויחים הון על חשבון התמימים הכל חוקי
    סגור
  • אצלנו הכל על הפנים הבורסה לא סתם תקועה
    הזוי 04/05/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    6 13
    גם הכלכלה בארהב זה בלוף בקרוב הכל מתפוצץ
    סגור
  • 15.
    מחר ירידות, הורדת הדירוג היא הודעה רעה מאוד!!!! (ל"ת)
    אחד שיודע 04/05/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    7 23
    סגור
  • המשקיעים בבורסה לא יודעים מה זה דירוג לכן הם יקנו
    אצלנו 04/05/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    7 6
    את כל המניות בכל הכסף במיוחד הצחצחים שעברו ממניית אפריקה למניות הגז.
    סגור
  • 14.
    השבוע מאי יראה לנו מהו הכיוון באופן ברור
    עילוי ירוק 04/05/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    4 9
    זהירות מחידוש הראלי לאחר השגת פריצת הדרך בהסכמה על חידוש שיחות השלום.
    סגור
  • 13.
    אין קשר בין ארה"ב לתל-אביב.
    אנונימי 04/05/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    22 1
    מתחילת השנה s&p עלה 12% אחוז והמעוף עלה 1.6%.
    סגור
  • אתה טועה המעו"ף לא עלה להיפך (ל"ת)
    גל 04/05/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 12.
    הנתונים הגרועים שמשפיעים על ת"א מול העליות בארה"ב.
    קספר 04/05/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    6 8
    הנתונים הגרועים שמשפיעים על הבורסה בת"א : כ-50 מליארד ש"ח גרעון, מיסים כבדים שיוטלו בראשית יוני ויגרמו להאטת הצמיחה, הורדת דרוג המטבע הישראלי , דוחו"ת לא טובים של החברות הישראליות( טבע שדיווחה על ירידה של 4 % בהכנסות , מלאנוקס שנתנה תחזיות רעות להמשך הדרך) , מחזורים נמוכים, סכנת מלחמה בצפון. למה אנחנו מתפלאים שהבורסה שלנו יורדת ???
    סגור
  • 11.
    אני מקווה שמגדל מחר תטוס 5%
    מניית מגדל תדהר? 04/05/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    2 6
    שאני אעשה כסף תואר ראשון בנקאות ושוק הון עולה 120K מה שאני רוצה ללמוד
    סגור
  • 10.
    מניית מגדל תדהר?
    מניית מגדל תדהר? 04/05/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    2 7
    תאחלו לי לעשות כסף!! אני רוצה ללמוד בנקאות ושוק ההון תואר ראשון עולה 120K
    סגור
  • בוב הבנאי מרויח יותר (ל"ת)
    בנט אמר שתהיה בנאי 04/05/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    ביזפורטל , מתי תבינו שאין קשר בין ארה"ב לתל-אביב???
    אנונימי 04/05/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    21 3
    כל מה שיקרה מחר בתל אביב לא תלוי במה שקרה בארה"ב. אם יהיו עליות זה הראלי בחו"ל ואם יהיו ירידות זה המצב בסוריה.
    סגור
  • 8.
    בורסה מורסה
    אורי 04/05/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    18 5
    שוב פעם ידפקו אותנו נוכלי המעוף. כל כך לא פייר ולא צודק. למה? למה אתם עושים לנו את זה????????? גילוי נאות:אתמול בכיתי המון בלילה על חוסר הצדק משווע. בושה וחרפה.
    סגור
  • בורסה מורסה
    אורי 05/05/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחת לא רק את שמי אלא גם את הכותרת הקבועה שלי. אין לך רעיון מקורי?
    סגור
  • זה לא נוכלי המעוף זה הנהלת הבורסה (ל"ת)
    alex 04/05/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    20 3
    סגור
  • זה כן נוכלי מעו"ף באישור הבורסה (ל"ת)
    טלי 04/05/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    שורטיסטים יקרים תכינו מחר הרבה ווזלין חחחחח (ל"ת)
    ברוקר 04/05/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    21 9
    סגור
  • השורטים שלי תופחים כל פעם שסוריה מופגזת
    בבר 70 שנה בבורסה 04/05/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    7 11
    כל הכבוד למטוסים, תמשיכו לזרוק עליהם כל מה שיש הימחים.
    סגור
  • 6.
    חבר'ה, מחר עליות מטורפות!!!
    ירוק 04/05/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    39 7
    מחר ת"א 25 טס למעלה 0.1% ואולי אפילו 0.2%!! אם זה לא היה עצוב זה יכול היה להיות מאד מצחיק! שווקי חו"ל טסים למעלה ורק מדדי ת"א ממשיכים לדשדש. בחו"ל המדדים עולים באחוז וחצי? ת"א עולה ב-0.01%. בחו"ל יורד כמה עשיריות אחוז? ת"א צולל אחוז וחצי. העיקר שהכלכלה הישראלית יציבה וחזקה! בואו נרים כוסית!
    סגור
  • 5.
    שבוע שבועיים שחיקה באופציות חבל על הכסף שלכם (ל"ת)
    ארי 04/05/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 4.
    שכחתם הורדת דירוג של ישראל (ל"ת)
    מנחם 04/05/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 3.
    שוב עידכון למעלה של ליויתן שוב
    לא יאומן 04/05/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    17 4
    בשורות מצוינות במיוחד לרציו ששוה לפחות 70 והיא רק יורדת לא יאומן
    סגור
  • תשכח כבר מלהתעשר עם המניה הזאת ועדת צמח תדפוק אתכם (ל"ת)
    רציו 04/05/2013 21:02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 2.
    תאשרו כבר את צמח ומידדדדד (ל"ת)
    ממשלת אינפוטנטים 04/05/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • ועדת צמח תחמיר את מסקנותיה שלא יהיה לך ספק!!!!!!!!!!!
    לידיעתך 04/05/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    3 7
    הריצו על חשבון הטיפשים את רציו ומי שהיה חכם ברח אבנר ודלק כבר בשיא שלהם כל עליה נוספת זה בלוף
    סגור
  • 1.
    הבורסה של ת"א זה קזינו ורולטה רוסית סכנה להשקיע בא
    אריה הכריש 04/05/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    25 3
    בורסה של רמאים נוכלים וגנבים כל בעלי החברות עובדים על ציבור המשקיעים בבורסה ! ! !
    סגור
  • מסכים-הבורסה בארץ - זה קזינו (ל"ת)
    בני 04/05/2013 22:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור