יאיר לפיד במהלך: רוצה להקטין את הקיצוצים ב-6.5 מיליארד שקל

שא האוצר מתכנן להגדיל את מסגרת ההוצאה הממשלתית ב-6.5 מיליארד שקל ובמקביל להקטין את הקיצוץ התקציבי ב-2013 מ-13 מיליארד שקל ל-6.5 מיליארד שקל. החשש: הגירעון יעלה ב-2013 ל-4.9%
 |  (10)
יאיר לפיד, צילום: Getty images Israel
שר האוצר יאיר לפיד מעוניין להגדיל את המסגרת של תקציב המדינה לשנת 2013. אתמול הטיל שר האוצר פצצה כאשר על פי התכנון בכוונתו להגדיל את מסגרת ההוצאה הממשלתית ב-6.5 מיליארד שקל. במקביל, בכוונתו של לפיד להקטין את הקיצוץ התקציבי בשנה הנוכחית מ-13 מיליארד שקל ל-6.5 מיליארד שקל.

משמעות ההחלטה של לפיד הוא שהגירעון הממשלתי צפוי להסתכם בשנת 2013 ב-4.9% מהתוצר. בשנת 2014 מתכנן לפיד כי יעד הגירעון יחזור לשיעור של 3% בלבד. זה יתרחש באמצעות קיצוצים תקציביים של כ-18 מיליארד שקל. לפיד מעוניין להביא את הנושא לאישור הממשלה ביום א' הקרוב.
תגובות לכתבה(10):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    חוזר לפוליטיקה הישנה.לא בגלל זה הצבעתי לו. מאוכזב אם זה
    זאב 02/05/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם יעשה כך יראו שהוא חלש ופחדן הדואג רק לפופולריות שלו ולא למשק.
    סגור
  • 7.
    כול הכבוד ללפיד. מהלך נכון ואמיץ !
    אבי 02/05/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמח שהצבעתי לו.
    סגור
  • 6.
    לפיד יש להעלות גיל הפרישה בצהל המצב צועק לשמיים להטיל
    ציון 02/05/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מיסים על קרנות ההישתלמות די עים ההפקרות ועים קיפוח של אזרחים עובדים שלא שייכים לצבא יציאה לפנסיה בגיל 67 וגם 70 אחוז מהעובדים במשק לא זוכים לקרן הישתלמות אז לפחות שהזוכים ישלמו
    סגור
  • לך תעבוד !! (ל"ת)
    לא ציון 02/05/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ככה זה כשראש ממשלה אפס ממנה את שטייניץ ממנה את לפיד ולמ
    תום 02/05/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למי לא נשאר נכון לאזרחים העלובים במדינת ישראל
    סגור
  • 4.
    שאלה לעובדי מדינה,אוכלים מחרבנים ולא עובדים ,על מי מכם
    בא 02/05/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדובר .
    סגור
  • 3.
    הקוסם עוד לא התחיל במופע וקבר נגמרו לו השפנים??? בדיחה
    ביבי גאון 02/05/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מי שר האוצר לפיד או עייני? עייני עשה קצת שרירים והמתאגרף האגדי התקפל!!! ממש בדיחה מה שהולך להיות לנו פה!!!
    סגור
  • 2.
    ממה הוא מפחד. שלא יבחרו בו להיות ר"מ? הספיק לנו לראות
    פופוליסט 02/05/2013 08:05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי הוא . פחד למכר את כיל. קבע מראש - לא ! זה מראה על ראש מרובע. גם ראש הממשלה התגלה פה כפחדן. צדקו פוטאש שברחו מפה ראו מה הולך פה. ראש הממשלה בחר בלפיד כשר אוצר בושה וחרפה. מתי השלטון ההזוי הזה יעוף?
    סגור
  • 1.
    עכשו ברור כלכלת ישראל אינה בידי מקצוען
    שפן 02/05/2013 07:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם עיני מסכים,אנחנו בצרות. ביבי הציני לא תאר לעצמו שלפיד יפול ברשת בכזו קלות. פישר SOS
    סגור
  • לא עושה כלום חוץ מלהפחיד את העם עם אירן וחיזבאלה כדי