ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בירוק: מדד המעו"ף עלה 0.5% בתמיכת הבנקים, מניית בבילון זינקה 6%

מדד ת"א 75 התחזק ב-0.9% והבנקים הוסיפו 1.45%. בשוק המניות: אל על טסה 7.2%, שפע ימים צללה ב-9%, מזור איבדה 4.8%
 |  113
בתמיכת אירופה
Share
הבורסה בתל אביב התאוששה במעט מהחולשה שאפיינה אותה בימים האחרונים וסגרה בעליות שערים נאות, בתמיכת המגמה החיובית בבורסות אירופה ובחוזים העתידיים בוול סטריט. המשקיעים מעודדים ממכרז האג"ח הספרדי שרשם ביקושים נאים, כמו גם מנתוני מאקרו חלשים שנרשמו בצרפת ומעוררים את הספקולציות להפחתת הריבית בגוש האירו בשבוע הבא.


בסיכום יום המסחר, מדד המעו"ף התחזק ב-0.5% ל-1,207.7 נקודות, מדד ת"א 75 טיפס ב-0.9% ומדד הבנקים זינק ב-1.45%. מחזור המסחר בבורסה היה נמוך והסתכם ב-773 מיליון שקל בלבד.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית אל על (-2.37%) אל על 152.1 -2.37% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:155.8 פתיחה:155.8 גבוה:156.9 נמוך:149.6 תמורה:6,242,894 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שזינקה ב-7.2% לאחר סיום השביתה בנתב"ג וההסכם שנחתם מול משרד האוצר. עוד נציין את מניית בבילון (0%) בבילון 148.8 0% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בבילון בסיס:148.8 פתיחה:148.8 גבוה:148.8 נמוך:148.8 תמורה:789 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שטסה בכ-6% אחרי ההסכם שחתמה עם יאהו, כיל (+0.44%) כיל 1,380 +0.44% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,374 פתיחה:1,374 גבוה:1,395 נמוך:1,363 תמורה:23,088,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הוסיפה כ-1.9% לערכה במחזור המסחר הגבוה בבורסה. בצד השלילי ניצבות מניית שפע ימים (+0.12%) שפע ימים 85.4 +0.12% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שפע ימים בסיס:85.3 פתיחה:87.7 גבוה:87.7 נמוך:84.3 תמורה:27,846 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שצללה בכ-9%, מזור רובוטיקה (+1.94%) מזור רובוטיקה 10,500 +1.94% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מזור רובוטיקה בסיס:10,300 פתיחה:10,400 גבוה:10,500 נמוך:10,310 תמורה:26,415,792 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שצנחה ב-4.8% ו טאואר (+2.25%) טאואר 12,280 +2.25% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:12,010 פתיחה:12,010 גבוה:12,320 נמוך:12,010 תמורה:30,238,089 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שהשילה 2.1%.

בשוק החוב בלטו בעליות אגרות החוב של קונצרן IDB בשליטת נוחי דנקנר, שהתאוששו מעט מירידות השערים שרשמו בימים האחרונים. כך, {אידיבי אחז אגח ד} זינקה 7.1%, אידיבי פת אגח ז (+0.28%) אידיבי פת אגח ז 127.4 +0.28% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי אידיבי פת אגח ז סגירה:127.04 פתיחה:126.41 גבוה:127.4 נמוך:126.41 מחזור:20,511,534 לעמוד ציטוט נתוני אג"ח חדשות גרפים פרופיל חברה ביצועים טסה ב-5.4% ו אידיבי פת אגח ט (+0.5%) אידיבי פת אגח ט 122.05 +0.5% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי אידיבי פת אגח ט סגירה:121.44 פתיחה:121.85 גבוה:122.05 נמוך:121.45 מחזור:84,609,405 לעמוד ציטוט נתוני אג"ח חדשות גרפים פרופיל חברה ביצועים עלתה 4.1%.

תשומת לב המשקיעים כוונה גם היום כלפי הכלכלה המקומית והמאמצים של שר האוצר לייצר תקציב. התוכנית של שר האוצר לפיד כוללת קיצוצים של 18 מיליארד שקל בתקציב המדינה כאשר במקביל יהיו העלאות מסים בהיקף של 5 מיליארד שקל נוספים. בין המסים שצפויים לעלות עומד גם העלאת מס החברות מרמה של 25% ל-26%, דבר אשר עלול לפגוע ברווחים של החברות הנסחרות בבורסה.בנוסף, המסחר באחד העם התנהל כשברקע פקיעת אופציות המעו"ף לחודש אפריל ביום חמישי הקרוב. ניכר כי היום ביצעו וכם מחר יבצעו סוחרי המעו"ף התאמות אחרונות בתיקי הנגזרים שלהם לקראת הפקיעה, דבר אשר עלול להשפיע על התנהגותו של מדד המעו"ף. המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק ננעל המסחר בירידות שערים, זאת על רקע נתוני מאקרו חלשים שפורסמו בסין. הבורסה בשנחאי צנחה ב-2.6%, הבורסה בהונג קונג איבדה 1.1% ובדרום קוריאה נרשמו ירידות של 0.4%. הבורסה ביפן השילה 0.3% בלבד.

בבורסות אירופה נרשמות עליות שערים חדות, זאת על רקע תוצאות מכרז האג"ח הספרדי שזכה לביקושים נאים, כמו גם לאור ספקולציות באשר להורדת הריבית בגוש האירו. מדד הדאקס עולה 2.25%, מדד הקאק הצרפתי טס 3% והבורסה במילנו נסחרת בעליות שערים של 2.1%.

המגמה השלילית באסיה באה למרות עליות שערים נאות שנרשמו אתמול בארה"ב. אמש טיפס
מדד הדאו ג'ונס
מדד הדאו ג'ונס
מדד משוקלל של 30 שערי המניות של החברות הגדולות והמובילות שנסחרות בבורסה לניירות ערך בניו-יורק. לצפיה באתר מסחר בחו"ל
ב-0.1%, מדד ה-S&P 500 הוסיף 0.5% לערכו ואילו מדד הנאסד"ק בלט לחיוב עם עלייה של 0.9%.

מניות במרכז

מניית בבילון (0%) בבילון 148.8 0% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בבילון בסיס:148.8 פתיחה:148.8 גבוה:148.8 נמוך:148.8 תמורה:789 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות סגרה בעליות שערים חדות לאחר שדיווחה כי חתמה עם yahoo על שיתוף פעולהלתקופה של ארבע שנים בתחום האינטרנט והמובייל. לכתבה המלאה

מניית אל על (-2.37%) אל על 152.1 -2.37% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:155.8 פתיחה:155.8 גבוה:156.9 נמוך:149.6 תמורה:6,242,894 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה היום לאחר שאתמול חתמה על הסכם מול משרד האוצר אשר הביא לסיום השביתה. על פי ההסכם, המדינה תישא ב-97.5% מהוצאות האבטחה של החברה כחלק מיישום החלטת הממשלה בעניין 'שמיים פתוחים' אשר תיכנס לתוקף החל מאפריל 2013.

נייר חדרה (+1.04%) נייר חדרה 24,320 +1.04% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי נייר חדרה בסיס:24,070 פתיחה:24,250 גבוה:24,400 נמוך:24,220 תמורה:604,358 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה לאחר שהודיעה כי תקדים את סיום הסכם הספקת הגז מ"ים תטיס" ל-1 במאי במקום ב-31 ביולי, ובמקומו יוזרם לה מתאריך זה גז טבעי מפרויקט "תמר". מאחר והגז מ"תמר הוא זול יותר, מעריכה החברה כי תחסוך בגין הקדמת תחילת השימוש בו כ-1.81 מיליון דולר.

חברת שופרסל (+0.56%) שופרסל 2,136 +0.56% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שופרסל בסיס:2,124 פתיחה:2,136 גבוה:2,159 נמוך:2,132 תמורה:10,922,511 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות החליטה להוריד מסדר היום של האסיפה הכללית אישור מענק למנכ"ל החברה איציק אברכהן. רשת הקמעונאות ביקשה מבעלי המניות לאשר מענק למנכ"ל בגין שנת 2012 בהיקף של 1.29 מיליון שקל.

חברת {מלאנוקס} תפרסם מחר בלילה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון. המשקיעים יתמקדו בתחזיות שתספק החברה לרבעון השני של השנה ויקוו שלאחר שני פספוסים - תחזור חברת ההייטק לפסים של צמיחה.

חברת טבע (+4.77%) טבע 4,414 +4.77% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,213 פתיחה:4,465 גבוה:4,482 נמוך:4,382 תמורה:58,828,873 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קיבלה מעמד תרופת יתום מה-FDA לתרופה למחלת האריתרומללגיה בשת"פ עם חברת התרופות קסנון. לכתבה המלאה
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

113 תגובות ב-63 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
63 חיים 23/04/2013 22:48 מחר יגיעו עליות נאות (ל"ת)
62 שמעוןן לבבר 23/04/2013 22:48 מחר תיראה פח מהשורטים במעוף.....תקבל לפנים בומבה. (ל"ת)
61 ששון 23/04/2013 22:47 מחר השורטיסטים במעןף יבכו קשות,יאכלו קאקא (ל"ת)
60 שלי 23/04/2013 17:08 תראו את העולם אצלנו ב 8 שעות לא מגיעים למה שהתחילו (ל"ת)
חכם חנוכה 23/04/2013 17:22 יצרת כבר קשר עם השידוך שהצעתי לך?
חבל שתפספסי, אורי בורסה-מורסה מתאים לך כמו כפפה ליד
שלי 23/04/2013 17:45 בגלל אנשים שורטיסטים כמוך שוחטים את כולם
ראה מה קורה מעבר לים כשימחקו לך את המניות אז תרגיש על בשרך ותבין למה אנשים ממורמרים דרך אגב אני נשואה
חכם חנוכה 23/04/2013 20:27 אז תשקיעי מעבר לים
במקום להתבכיין תעשי כסף איפה שאפשר, לא עדיף?
59 גל 23/04/2013 16:39 לזה אתם קוראים עליות? (ל"ת)
58 קמהדע 23/04/2013 16:38 למה לא כותבים על הנסיכה האמיתית של הבורסה... (ל"ת)
57 אג"ח אידיבי ד+7% 23/04/2013 16:26 מי שקרא ופעל לפי תגובה 33 שלי הרוויח -לא מאוחר... (ל"ת)
56 לואי 23/04/2013 15:58 מליסרון
העלאת הדירוג - מומלצת.
55 עליות חדות באירופה 23/04/2013 15:56 לא לפספסססססססססססססססססס
תופסת תאוצה עליות חדות באירופה: ספקולציות בשוק שהריבית תופחת; הקאק מזנק 2.7%
גל 23/04/2013 16:34 אז מה כאן לא יעלה (ל"ת)
54 צחי 23/04/2013 15:51 מזור
נילקחה חבילה. קיים כבר אישור לייבוא ושיווק המערכות בטיוואן. כניסת החברה בטיוואן היא הפריצה למזרח הרחוק. הזדמנות קניה לאחר ניעור קל. בהצלחה
53 בא 23/04/2013 15:37 שאלה לבנקים ,כבר שיחקתם בדומינו דנקנר .
משחק עים הרבה דמעות ניירות וזיעה .כסף אין .
52 בבר 70 שנה בבורסה 23/04/2013 15:17 אוראמונה רוצה מפולת,קבלי (ל"ת)
oraemunna 23/04/2013 15:56 בבר, לא מפריעה לי מפולת.
כשאתה מושקע במניה טובה אינך חושש ממפולת. מניות טובות מתקנות לבסוף. אני הודעתי שאני מושקעת כולי בכי"ל. כרגע, על הניר, המצב בטטה. אבל אין בליבי דאגה לעתיד. בינתיים הדיווידנד מאפשר לי חיים טובים. אני משוכנעת שפנינו לעליות מתמשכות. ירידות פה ושם רק מעיבות במעט על השמחה הכללית.
איזה מפולת בבי? 23/04/2013 15:36 לקחת את הירוקים? או הכחולים? (ל"ת)
51 חני 23/04/2013 15:06 שר אוצר שלא בודק מה קורה בבורסה חבל מאוד (ל"ת)
50 עודד 23/04/2013 15:00 יגיע גם לשם 1300,שורטיסטים מעוף תמיד פריירים-קבלו כיל (ל"ת)
49 יוס 23/04/2013 14:56 נחמד שהאחת שמבינה ואורה חזרו. סוף סוף אפשר
לקרוא גם המלצות בפורום ולא רק קשקושי קשקושים.
מה יהיה איתך יוס יוס 23/04/2013 15:57 הפוסל במומו פוסל
מלך הקשקושים מדבר חחח
מיוס ל? ... מי מתחבא 23/04/2013 16:44 ראינו קשקושים... שמע לעצתי ותרויח. ולא לבבר. מי
הרויח יפה על קולים מאתמול ? מי אמר עליות יפות? חכה זה לא הסוף מותק
מה יהיה איתך יוס יוס 23/04/2013 16:55 מ1250 אתה אומר לקנות קולים
כמו תקליט שחוק ומקולקל...ממש אסטרטגיה מנצחת חחח
48 צילי 23/04/2013 14:55 עוד מעט יכתבו לנו "בניגוד לעולם ת"א יורדת" (ל"ת)
47 שערוריה 23/04/2013 14:54 עדיין עליות חלשות עד שלא נראה לפחות 1.5% למלעלה (ל"ת)
גל 23/04/2013 15:21 אין מצב אף אחד לא מפקח על הקזינו הזה (ל"ת)
46 טל 23/04/2013 14:47 מעו"ף היה צריך להיות מזמן 1300 בולמים אותו (ל"ת)
קובי 23/04/2013 14:59 מרשים להם שר אוצר לא מתערב אירופה מתפוצצת למעלה
וכאן מכוונים לפקיעה נמוכה הכל סביב פקיעה לעשוק את הציבור
45 קובי לבבר 23/04/2013 14:38 חייך - אכלת אותה, הלוזרים השורטיסטים במעוף מקבלים זובור (ל"ת)
b 23/04/2013 20:33 b (ל"ת)
בבר 70 שנה בבורסה 23/04/2013 15:10 הזובור חוזר אלך מהרררררררררררררר (ל"ת)
44 sush 23/04/2013 14:36 תאום
איזה חוסר תאום הגזירות של לפיד בפתח פרשת נוחי מהדהדת וראו מה הפלא השוק חוגג כאילו ולפיד עלה על מסוק לפזר שקלים(הרבה).
43 דודו 23/04/2013 14:36 מישהו רואה כמה אירופה עולה? אנחנו מנותקים מהעולם (ל"ת)
42 שלי 23/04/2013 14:35 השוק מדשדש בסוף יפול (ל"ת)
41 חיים 23/04/2013 14:28 אם לא תהיה פריצה למעלה השוק ירד שוב בורסה מתה (ל"ת)
40 גל 23/04/2013 14:24 נוכלים תעלו כבר את המעו"ף (ל"ת)
חיים 23/04/2013 15:09 לא יאומן כי יסופר נוכלים (ל"ת)
חני 23/04/2013 15:07 למה שיעלו הם רוצים רק ירידות (ל"ת)
39 מה אומרים??? 23/04/2013 14:14 חכו לסוף היום יהיה פרוע לדעתי... (ל"ת)
38 וועדת חקירה 23/04/2013 14:07 שערוריה בבורסה!!! כל העולם ירוק כהה (ל"ת)
גל 23/04/2013 14:27 לא עושים כלום לגנבים האלה משתלטים על השוק הכל חוקי
שר האוצר למה אתה לא מתערב בבורסה משם מגיע המון כסף לקופה כשהמס מופחת וכשיש מחזורים גדולים קומץ של ילדים גונבים את כספי הציבור
37 בא 23/04/2013 14:07 חברה ,תרישו בגוגל סרטים לצפיה ישירה ותיפתרו ממניות .
לראות סרט יותר זול .
36 oraemunna 23/04/2013 13:58 צפו לפעילות ממשלתית כנגד המסחר הפרוע בבורסה.
ח"כ מ"יש עתיד" העלתה הצעת חוק להגבלת פעילות הסוחרים בבורסה. בנימוקים להצעה היא העלתה טענות קשות ומוצדקות כנגד השימוש הפסול שעושים בתי ההשקעות בכספי החיסכון הציבורי. האוצר יכנס לבדיקה בנושא ויגלה שבתי ההשקעות שחקו את החיסכון הציבורי. זה יהיה בהמשך להתערבות האוצר בנושא הסדרי החוב. אותם הסדרים המגלחים את החובות למי שמתקראים "המוסדיים" שהם בעצם בתי ההשקעות המנהלים את חסכונותינו. אותם חסכונות ששימשו את רכישות האג"חים שהיום ערכם נמחק. המוסדיים האלה יחזרו להשקיע ובגדול במניות בעלות גב כלכלי. אותם מניות יעלו ובחוזקה בעקבות כך.
את חמודה, אבל 23/04/2013 14:55 לא מבין מאיפה הבאת את זה. כל קשקוש של ח"כ
משנה פה סדרי עולם לדעתך? לא ממש...
oraemunna 23/04/2013 16:10 חבל שאינך עוקב אחר התפתחויות.
אל תזלזל. כיום נעשות הרבה פעילות כלפי התנהלות בתי ההשקעות הנקראים בלע"ז "מוסדיים". הלוואות סוכנות שהם מעניקים, התנהלותם בשוק ההון, טיפולם בחובות שלא מוחזרים להם, הקשר בין פעילות הנוסטרו והחסכון הציבורי.
35 איציק 23/04/2013 13:56 טאואר
5 שנים יושב במניה זבל מופסד 80 אחוז הכל מווסת על ידי ההנהלה הבזיונית שלט מעניין אותה מהמשקיעים שלה .המנכל עם ספורי אלף לילה ולילה דואג רק לעצמו ולמקורבים בהנהלה .בזיון .מקווה שהגזילה מהמשקעים הקטנים והתמימים ילך להם על תרופות ואימרו אמן. כן יהי רצון .בושה. נוכלים .....
34 oraemunna 23/04/2013 13:39 שלום לכולם, חזרתי.
חזרתי מחופשה ארוכה בחו"ל. לא "נעלמתי". אני שומעת כאן השמצות למיניהן והתפארויות של כאלה המתפארים בהבנתם. לאלו האחרונים רוצה אני לאמר, אמרו חכמינו, "יהללוך זרים ולא פיך". ובכל זאת, גם המבינים שכחו להזכיר מניות רבות מומלצות על ידם שירדו ובחדות, טאוור, ישראמקו, לכתוב פוטים והרשימה ארוכה. ולעיניין, אני טוענת שאנו במהלך של עליות מתמשכות. ירידה מצרפית של 3 אחוז אינה משמעותית בבורסה בעיקר שמטרתה היא תיאום מדד רצוי. מה עוד שהירידה הקטנה הזו קרתה עם רוח גבית של אירועים כלכליים משמעותיים. למרות זאת כל מה שיצא זו ירידה מזערית. מניות רבות נסחרות במחיר נמוך משמעותית מערכן, בז"ן, הפועלים, כי"ל, קבוצת דלק, טבע. אני ממשיכה להמליץ עליהן לצורך בניית תיק טוב. אני מזהירה מעיסוק באופציות המעוף למרות התיאבון המוגבר של משקיעים קטנטנים.
אחת שמבינה א 23/04/2013 16:01 לאורה
ראשית אני שמחה שחזרת לכתוב ואני מקווה שגם העורב האמיתי יחזור לכ כתוב הוא חסר לי כאן. אני מבינה שהכוונה היתה לגבי המלצות טאוור וישראמקו. אז לידיעתך אני המלצתי על ישראמקו כשהיתה 47 ולא הפסקתי להמליץ עליה, בקשר לטאוור המלצתי עליה בשערים נמוכים והיה אפשר לעשות עליה סיבובים. בקשר לעליות המתמשכות שיהיו כפי שאת כותבת, זה ברור שיהיו עליות אבל מתי?... לי נראה ירידות אחרי הפקיעה לכן לא ממליצה על מניות בשלב זה. אם כיל תימכר היא עשויה להקפיץ את השוק , אבל נכון לעכשו אני לא רואה עליות מתמשכות יתכן ויהיו תיקונים אבל ממש לא רציני.
oraemunna 23/04/2013 16:47 לאחת....
את מאמצת שיטה, להתפאר בהצלחות ולהתעלם מכישלונות. אני עוקבת וזוכרת את כל המלצותיך. לאחרונה המלצת על ישרמקו שהיתה ב-66 ואמרת.. ב-65 אני מחזקת. על טאוור המלצת שעמדה על 8.3 דולר והדגשת, גם אם תרד לקנות עוד. ביום ה-X של כי"ל אמרת, אני מחכה שתרד עוד מעט ואז ארכוש. אחרי כמה ימים אמרת שאת מחכה לכי"ל ב-40. לגבי הערתך על טבע, אני המלצתי וממליצה על טבע. רכשתי והמלצתי שהיתה ב-138, היא הגיע מעל 150 וירדה שוב. אני מכרתי בדרך וקניתי שוב בהתמתנות ומכרתי ב-148. היום, שווה סיכון. לגבי המלצותיך, הן נאמרות ללא נימוק. אני בניגוד אליך רואה עליות אחרי הפקיעה ואולי גם בפקיעה. למה?לא לנצח הסוחרים יוכלו להחזיק שוק יורד, מה עוד? זה עלול מבחינתם לגרום לאוצר לפקוח עיניים. השוק פה יזנק. ולבסוף, כל בר דעת ימליץ למשקיע הקטן לא לעסוק באופציות המעוף. מה עוד ששיטת המסחר ממוקדת למען מחיקת ערכם של האופציות. משמע, גם אם תצדקי בכיוון, את עלולה להפסיד את רוב השקעתך. כתיבה מסוכנת שבעתיים.
המחשב 23/04/2013 14:47 ברוכה הבאה. כתבתי לך שיגמרו הירידות תקבלי טיפ (ל"ת)
חבל 23/04/2013 13:55 חבל מאוד
חבל מאוד מאוד
בבר 70 שנה בבורסה 23/04/2013 13:55 ברוכים הבאים לבורסה שלא מפסיקה לעלות. (ל"ת)
oraemunna 23/04/2013 14:16 בבר, היכן המפולת?
זוכר שאמרת שהבורסה תיפול 10% כאשר היא עמדה על 1215? היום, אחרי האמירה על כי"ל, בסערת משבר החוב של אי. די. בי, אחרי נפילות בבנקים, היא עומדת על פחות מאחוז למטה. למה? כי הלחץ הוא כלפי מעלה. אז בתי השקעות זורקות מניות לצורך מדד, מניות שנקלטות מיד. חלק מהזריקה היא העברה של מניות בין תעודות הסל של אותו בית השקעות, העברה מכיס לכיס. אז אל תתבלבל, אנחנו במהלך עולה עם מהמורות קטנטנות.
33 אידיבי חם מהשטח 23/04/2013 13:12 אלשטיין מפקיד את כספי המימוש בארץ בנאמנות (ל"ת)
32 שמעון לבבר 23/04/2013 13:01 אמרתי לך שתקבל בראש ,כמו כל השורטאיסטים במעוף,חחח (ל"ת)
31 כלכלן 23/04/2013 12:36 אני בדרך כלל לא אוהב להיות בשוק בחודשים מאי יוני יולי כ
כמעט תמיד אלו חודשי ירידות או דשדוש המלצה לחודשים אלו היא פיזור התיק לשלוש ארה"ב מניות עוגן +אג"ח ממשלתי אירופה מניות של חברות יצרניות כמו מזון רכב ואג"ח קונצרני בארץ עם דירוג גבוהה +ממשלתי אם הבנקים ירדו בהמשך למחיר מפתה שווה להתחיל לאסוף אבל בזהירות לא יותר מ5 אחוז בתיק כי בעות הנדלן מסוכנת אגב למי שמבין גם סחורות תעודות סל על הנפט שווה לקנות אם תהיה בקיץ פעולה נגד אירן או סוריה הם יעלו חזק בהצלחה חברים
פעם ראשונה שומעים 23/04/2013 17:24 מחשבה ולא 1300 אחרי הבחירות .כנראה שנרגעת אחרי הסטירות
שקבלת.התחלת לדבר סולידי .עדיף לך שלא תהפוך להומלס
דחלילון 24/04/2013 00:59 בינתים מי שהפך להומלס זה אתה לוזר חחח
הכלכלן חכם הוא לא חזיר לוקח רווח עובר למקום אחר בגלל זה הוא בקרוז ואתה לוזר אין לך כסף לאוכלחחחחחח
משקיע 23/04/2013 13:28 לכלכלן האם אתה חושב שבעקבות הדוחות של קרדיט סוויס כור
תזנק מחר האם יש אפסייד אני רוצה לקנות אותה היום מחכה לתושבה תודה
כלכלן 23/04/2013 13:52 למשקיע יש בכור אפסייד מטורף המכפיל שם הוא ענק קרדיט
סביר מאוד תפרסם מחר דוחות מצוינים מה שיעלה חזק את כור המניה של כור בטווח של שנה מהיום תכפיל את השווי שלה השקעה אחת הטובות לטווח ארוך שיש היום בת"א ואם דנקנר ימכור אותה אתה תראה את כור מעל שער 25000 בהצלחה חבר
למה להיתפזר ? 23/04/2013 13:15 כמו טמבל -בסוף תדפק מכל הכיוונים | (ל"ת)
אלי 23/04/2013 14:49 הכוונה להיתמקד במה שעולה | ולא סתם פיזור (ל"ת)
כלכלן 23/04/2013 13:56 למי שכתב פה ללא שם כלל ראשון בבנית תיק השקעות הוא
פיזור נכון כולל הגנות במט"ח שיהיה לי קשה להסביר לך פה בפורום מה זה הגנות מט"ח אני מלמד כלכלה במוסד שאני לא מעונין להגיד על מנת שלא יגידו שאני מפרסם כאן או מדבר מפוזיציה אבל כך כמה שיעורים בכלכלה זה יעזור לך בעתיד בהצלחה חבר
דחלילון 23/04/2013 13:09 אחי אתה תותח תיק שבנוי בצורה מושלמת כולל הגנות מט"ח אבל
רציתי לשאול האם בסחורות שווה לקנות זהב או שימשיך בירידה ? סה"כ התיק בנוי מושלם לא הייתי מוסיף כולם המשלך יום טוב אחי
כלכלן 23/04/2013 13:53 דחלילון היקר תודה על הפרגון לגבי הזהב אני חושב שהכיוון
הוא למטה כולה עוד הכלכלה האמריקאית צומחת ועולה הזהב יהיה בכיוון ההפוך רק משבר קשה יביא לעליה של הזהב מה שלא נראה באופק
ברוקר 23/04/2013 16:06 לכלכלן תודה אחי אתה גאון תן המלצה על מניה באה"ב בבקשה
אני מתחיל לאסוף שם אחרי ממכרתי פה ברווח יפה את המניות שהמלצתה לי
כלכלן 23/04/2013 17:08 לברוקר בנק אוף אמריקה קניה חזקה (ל"ת)
30 בא 23/04/2013 12:30 השם החדש של ביבי ,ביבי מחסל המונופולים ,כול הכבוד ביבי
קצת לאט ,אבל לפחות משהו זז .הלוואי ויהיו כאן פי שנים יותר תיירים .כמו שקרה במדינות אחרות.
29 s 23/04/2013 12:22 מזור.הייתי צריך לצאת אתמול. (ל"ת)
האורטופד 23/04/2013 13:02 מזור
נצל את ההזדמנות וכנס שוב. גילוי נאות אוסף סחורה. טרם נאמרה המילה האחרונה.
יוס. 23/04/2013 12:49 אני במקומך מחזק. לא יוצא. לא לפחד יקירי, באמת אני אומר (ל"ת)
28 איציק והחברים 23/04/2013 12:03 קזינו פקיעה
הפוקעים עלולים להסתבך הפעם,,! ולמצוא את עצמם בשער נמוך יותר מהמתוכנן ! (גם כך תיכננו פקיעה נמוכה, אבל היא בורחת להם,,,!! ) יום טוב,
27 אחת שמבינה א 23/04/2013 12:02 אתם רואים שלא צריך להתרגש מהירידות
כתבתי לכם בבוקר שתנצלו את הירידות כדי לקנות קולים, השוק חייב לעלות היום או מחר, לא מאמינים? זבשכם! וכעת לנושא אחר, אני מקבלת מידי פעם תגובות מכם שאני לא מבינה כלום ושאני צריכה לשנות את הכינוי שלי, אבל מסתבר שאני מבינה הכי הרבה מכל הכותבים כאן, צדקתי בכל התגובות שלי שכתבתי בתקופה האחרונה, כתבתי שאחרי הבחירות יהיו ירידות, כתבתי להזהר מהבנקים, הבנקים עשו את שלהם וגם צדקתי, כתבתי לכם שרציו תגיע לשער 30 והיא ממש מתקרבת, יתכן ופספסתי בכמה דברים אבל בשורה התחתונה ניתחתי את השוק בגדול. אני באופיי לא אוהבת להחמיא לעצמי, אני מאוד צנועה, אבל הייתי חייבת לכתוב את זה. לאן נעלמו כל החמולוגים שהמליצו על הבנקים ועל טבע, איפה אורה אמונה? לאן נעלמה?.... כתבו לה שהיא מאוד שנונה ואני הגבתי שעם כתיבה יפה לא הולכים למכולת וכמה שצדקתי אזהו, מצידי תסמנו לי באדום כמה שאתם רוצים, אני כותבת את דעתי בלבד לא כדי לקבל לייק!
דחלילון 23/04/2013 13:58 את שוכחת לספר כמה את מופסדת בבליון שקנית בשער 3000 (ל"ת)
תמשיכי לכתוב-את אלופ 23/04/2013 12:28 אוראמונה ממשיכה לפמפם את בזן (ל"ת)
יוס 23/04/2013 12:21 אני איתך וקורא אותך. (ל"ת)
26 חיים לבבר 23/04/2013 11:42 אמרנו לך - ישחטו אותך (ל"ת)
25 אבנר לא לפספסססססססס 23/04/2013 11:15 בקרוב עיסקת ענק עם נייר חדרה (ל"ת)
24 חיים 23/04/2013 10:57 כיל-תעשי לי ילד~~~~~ (ל"ת)
23 שאבי 23/04/2013 10:55 רק הפועלים- ועזראלי-בדקתי אין שורט לא ירדו ואף יעלו
קנו השתיים ותרוויחו.
22 שרון 23/04/2013 10:51 כיל אמרתי ואומר-עושה מהלך יפה,תחזיר הכל ותעלה מעל 4600 (ל"ת)
21 לבבר 23/04/2013 10:47 היום תיראה את הבנקים עולים והשורט שלך מקבל בראש (ל"ת)
20 אבי לבבר 23/04/2013 10:43 אתה לפני מחיקה 44444 (ל"ת)
19 שולמן 23/04/2013 10:43 השורטיסטים יאכלו דם ויזע ויפסידו במעוף, בעיקר בכיל+ח"ל (ל"ת)
18 אחת שמפליצה 23/04/2013 10:40 השוק לאן
היי חברה' הרבה זמן לא כתבתי, כי לא היה הרבהמה לכתוב. לפי מה שאני צופה מתבשל לאט לאט מהלך חד מאוד כלפי מטה של 20% לפחות. אצלנו הסוחרים כבר מתחילים להרגיש זאת ולכן הבורסה מדשדשת מטה. בחו"ל בעיקר בארה"ב האמריקאים עדיין לא הפנימו. לעניננו - מציעה לכולכם להישמר לנפשותיכם ולמכור אחזקות ולהצטייד באגח ממשלתי. לנועזים שבינכם (כמוני למשל)אני מציעה להטייד בשורטים
אז תמשיכי להפליץ 23/04/2013 10:57 בפינה, אם ככה. אולי בזה את מבינה יותר. (ל"ת)
17 שערוריה 23/04/2013 10:32 אירופה, ארה"ב ירוק!! רק מאסיה ת"א נלחצת??? (ל"ת)
16 קוראון 23/04/2013 10:31 קיראו תגובה שמונה. פתיחת עינים ועשיית כסף (ל"ת)
15 עברתי | 23/04/2013 10:21 מבנק דיסקונט לאחד מבתי ההשקעות - כדאי לכם | (ל"ת)
אריק 23/04/2013 10:31 לאן עברת וכמה עמלה? (ל"ת)
לא חסר הראל כלל וכ 23/04/2013 13:01 עברתי למגדל ויש עוד הרבה הם יגידו לך. (ל"ת)
14 כל הכבוד למפלגת לפיד 23/04/2013 10:20 כעט לטפל בפנסיות ובנמלים - עיני לך הביתה | כל
האוכלי חינם במדינה -- יש מי שיחליפו אותכם חגגתם מספיק | גם שר התחבורה ולפיד יפה לכם |
13 שלי 23/04/2013 10:17 גם העליות באירופה " לוחצות ? או רק באסיה? (ל"ת)
12 co007 23/04/2013 10:02 רצף של יום אדום
חלוקת הקלפים יומיים לפני פקיעת אופציות המעו"ף, מראה שהפקיעה בכיוון האדום. לקחת בחשבון ,כנראה זאת תהיה הפקיעה החמישית ברציפות בצד האדום. לאורך אותה תקופה הסיפור מדשדש סביב 1200 נ'.
בבר 70 שנה בבורסה 23/04/2013 10:30 אתה חושב שההסתברות לפקיעת מאי ב 1150 עלתה?
לפי הסימולציה שלי אנחנו מגיעים לשם כי זו פקיעה של חודש ארוך (ביום ה 30 לחודש).
חמישית ברציפות? תלמד 23/04/2013 10:14 לספור. היו פקיעות חיוביות להפליא בחודשים האחרונים.
טמבלולו
11 יוס 23/04/2013 09:47 בבר יקירי- שים משהו טוב בקטטר היום. תצטרך את זה (ל"ת)
10 אחת שמבינה א 23/04/2013 09:46 בוקר טוב לכולם! אל תתרגשו מהירידות, נצלו את הירידות
לקניית קולים לחודש מאי, המעוף חייב לעלות אם לא היום אז מחר, אנחנו לפני פקיעה, השוק עשוי לעלות חזק בלי שום קשר לבורסות בעולם. אז זהו בנתיים, יום טוב ומהנה!
מאיר 23/04/2013 13:12 למבינה
האם את ממשיכה לכתוב ואם כן אז מה האם רחוק או קרוב לכסף אני עקבתי אחר כתיבותייך והחודש לא כתבת בנושא מאומה אז הייתי מעונין לקרוא מה כתבת ואם זה השתלם היות והחודש היו תנועות מעוף למרות הדשדוש המתמשך כל טוב לך ובהצלחה
אחת שמבינה א 23/04/2013 16:06 למאיר
רווח מהחוד ש בכתיבות רק 250 שקלים, יש לי כתיבות בפוטים רחוקים מהמעוף לחודש מאי 2 כתיבות פוט 1140 , אם המעוף ימשיך לעלות אכתוב כול 1280 וזהו, החודש המעוף כל הזמן דשדש לכן לא היו לי הרבה פעולות. אני מאוד זהירה , היום קניתי 2 קולים 1260 לחודש מאי..
9 יוס 23/04/2013 09:30 לכל הספקנים- איזה ירידות ראיתם? תבינו תנועה של שחקנים:
כל החודש המדד לא זז. עשו כסף משחיקה של האופציות. רווח גג 25 אחוז. אם השחקנים מורידים - זה כדי שלא "יברח" , לספוג עליות מהעולם שהיו בשפע, ופה "נספגו" באיזון. לפעמים באותו יום. כך שפקיעה לא תהיה פחות מ1210. כיוון 1220. תבינו כבר. וכל מה ששחקן מעוף כותב- תוסיפו עוד 20 נקודות. אומר פקיעה 1200? תוסיפו עשרים. אומר 1220? תוסיפו עשרים. תקשיבו לי. לא ממליץ. רק עושה
שי 23/04/2013 10:27 מלאנוקס בים הפקיעה ישבש להם התוכניות 1230 פקיעה (ל"ת)
8 ותיק ומנוסה 23/04/2013 09:24 מניות הגז
לאחר גל המימושים שעבר על המניות הנ"ל, הן במחיר מציאה, במיוחד קבוצת דלק.
7 בבילון לא לפספס 23/04/2013 09:09 עיסקה עם יאהו
http://www1.bizportal.co.il/article/357629
6 טל 23/04/2013 08:47 כבר תקופה ארוכה שהבורסה לא עולה אסור להשקיע כאן
נוכלי המעו"ף מורידים בכוונה את השוק כדי לעשות רווחים על חשבון הציבור איפה הרשות ?איפה שר האוצר?
5 בבר 70 שנה בבורסה 23/04/2013 08:42 אדום במזרח ,אדום בת"א,..........
ירוק בחול אדום בת"א.חחחחחחחחחחחח
4 עילוי ירוק 23/04/2013 08:38 זהירות עליות חזקות בקרוב - המעוף במחירי ריצפה
אחת הנשים החזקות בכלכלה הישראלית גברת אסתר לבנון עודמת על סף חתימת הסכם היסטורי שיצרף את תל אביב ל MSCI, זאת ביחד עם תוכנית כלכלית אחראית שהוצגה על ידי הממשלה ובכירי הכלכלנים בעולם שמנהלים פה את המשק הולך להביא זרימה אדירה של משקיעים זרים. רמת ה 1500 הולכת להישבר. אני מניח שנראה אנליסטים שיראו שהמעוף יעקוף את סנופי במצב כזה. כל יום שיורד מעלה את פוטנציאל הרווח במעוף.
בבר 70 שנה בבורסה 23/04/2013 09:02 גם אתה תעלם כמו אוראמונה.וכל הלונגיסטים. (ל"ת)
3 ברוך 23/04/2013 08:30 היוםברוך יום הבורcה תמריא
למעלה ובפרט לפני הפקיעה אין גם סיבה בעולם שלא יהיו עליות
2 אחד שיודע 23/04/2013 08:28 פקיעה למטה וחזק (ל"ת)
1 מ 23/04/2013 08:12 ואולי הבורס תמריא היום אחרי יותר משבוע אדום שבעולם ירוק (ל"ת)
גל 23/04/2013 08:36 למה נראה לך שיתנו לה להמריא? כל החודש עצרו אותה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש