אולטימום ראשון: "אם עד סוף החודש לאומי לא יבטל לדנקנר את מחיקת החוב, אמשוך את כספי - 20-40 מיליון שקל"

כך כתב לרקפת רוסק עמינח עו"ד ארז איתן, סגן ראש לשכת עורכי הדין. "אמליץ ל-50 אלף עורכי הדין שיימשכו כספם". צפו בנוסח המקורי...
 |  (90)
רקפת רוזק עמינח, צילום: (יח"צ, רון קדמי)
סערת מחיקת החוב של דנקנר בבנק לאומי -1.81% לאומי 2,333 -1.81% לאומי בסיס:2,376 פתיחה:2,348 גבוה:2,351 נמוך:2,316 תמורה:116,618,141 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה להכות גלים. לאחרונה פורסם בתקשורת כי הבנק מנהל עם דנקנר הסדר למחיקת חוב בהיקף של 150 מיליון שקלים של חברת גנדן. בבנק ישראל כבר הודיעו כי המפקח על בנקים בודק את הנושא.

איתן ארז, סגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל, שיגר היום מכתב רשמי למנכ"ל לאומי, רקפת רוסק עמינח, ובו אולטימטום - "אם עד ליום 30.4.2013 בשעה 13:00 לא אקבל אישור כי המחיקה בוטלה, אפעל להוצאת כל הכספים שאני מחזיק בבנק לאומי לבנק אחר".

ארז המשיך ובין היתר כתב גם כי "אפנה מתוקף תפקידי כסגן ראש לשכת עוה"ד לוועד המרכזי של הלשכה בבקשה לדון בנושא על מנת שלשכת עוה"ד תמליץ לכל 50 אלף עוה"ד בישראל שימשכו את פקדונותיהם מהבנק".

ארז מציין כי היקף הכספים שהוא מחזיק בפקדונות בבנק נע בכל עת בין 20 ל-40 מיליון שקלים ובחשבונות (70 חשבונות שהוא מנהל) עוברים מידי שנה עשרות מיליוני שקלים.



הבוקר התראיין פרופ' ידידיה שטרן, דירקטור בבנק לאומי, ואמר כי "עדיף לקבל חלק מהכסף מלהקשיב לציבור שרוצה לראות את דנקנר בקרשים - ולא לקבל גרוש. כרגע הבנק מנסה לבצע את ההסכם הטוב ביותר לטובת הבנק. אי אפשר להרוויח מבלי לקחת סיכונים. כשהבנק נתן את האשראי לפני שנים רבות הוא נתן אותו על סמך בטוחות שהיו שוות פי ארבע משווי החוב, לפעמים נופלים". לכתבה המלאה

בתוך כך, החל לבדוק את ההסדר בין בנק לאומי לבין חברת גנדן. בבנק ישראל מסבירים כי העיקרון המנחה את הבדיקה הוא לוודא שהבנק פועל כיאות במסגרת תהליכים סדורים, בעת מתן אשראי, ניהולו השוטף ורישומו. נושא נוסף אותו בודק בנק ישראל הוא שנושאי המשרה בתאגיד הבנקאים פועלים לטובת הבנק הבנק, המפקידים ובעלי המניות.
תגובות לכתבה(90):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 80.
    רקפת רוסקו עמי-נח מעניין אם אני לא הייתי משלם משכנתא
    עשאל 24/04/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה חודשים, אז היה צו בחתימת ידך והיית שולחת כמה הניי ביריוניי אלי לדירה ויפנו את משפחתי ואותי לאלתר, תמיד טענתי שאת תמונתו של דוריאן גריי (אוסקר ווילד)
    סגור
  • 79.
    אני בעד עצומה שכולם ימשכו את כספם
    ליאורה 22/04/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל דאגה 1000 ועוד 1000 ועוד..................................... זה הרבה מאוד.
    סגור
  • 78.
    מאיפה הכסף
    יעקב 21/04/2013 06:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מענין אך עשיתה את הכסף כמה אנשים פשטו את רגל בגללך
    סגור
  • 77.
    איתן ארז פטריוט ואמיץ
    רפאל 20/04/2013 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישר כח מילים כדורבנן....
    סגור
  • 76.
    לא לקבל הסדר בו בו דנקנר לא מזרים הון עצמי
    ב 20/04/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור להסכים לקבל הסדר בו בו דנקנר לא מזרים הון עצמי אלא מציע רק תספורת ומחילה על חוב כאשר הוא ממשיך לשבת בראש הפירמידה המנופחת ולהנות ממשכורות עתק ותנאים. יש לקחת ממנו את השלחטה בחברות וברכוש פרטי לגבי חובות פרטיים כמו שאמר זהבי מה שהבנקים צריכים זה לשלוח במיידי את סוללת עורכי הדין המנופחים שלהם לעקל עם הוצאה לפועל את הוילה והמטוס הפרטי וכל נכס בר מימוש כפי שעושים לכל חייב קטן
    סגור
  • 75.
    צריך להבין
    צריך להבין 18/04/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלום לכולם. צריך להבין שכאשר גוף פושט את הרגל יש הבדל אם מדובר בחברה או באדם פרטי. בנק לאומי מנסה להרוויח כל שקל שהוא יכול, עם כל גוף שהוא עובד איתו, בדיוק כמו כל בנק אחר. וכאשר גוף כל שהוא חייב לו כסף, הוא מפעיל את כל הכח המשפטי שלו על מנת לגבות את החוב. כאשר אדם יש לו עסק פרטי הוא ערב לו, או כאשר אדם הוא במגזר השכיר ויש לו חשבון עו"ש רגיל החוב שלו הוא החוב האישי שלו בלבד, מה שאין כן בחברות בע"ם, דהיינו ר"ת של בערבון מוגבל. החברות הללו יכולות להיות חייבות מליוני שקלים אך לא הבעלים שלה הוא שחייב אלא החברה עצמה, ולכן כאשר חברה בע"ם פושטת רגל הבנק או מחזיקי האג"ח יכולים לגוות את החוב מהחברה בלבד, ואם אין לחברה לשלם, אין איך לגבות את החוב. כעת עומד בפני הבנק שני אפשרויות, האחת לעכל את הנכסים, ולהשתלת על החברה למכור את כל הנכסים שלה, ואת לחלק את ההכנסות בין הבנק לבין בעלי האג"ח. האפשרות השניה, היא להוזיל את החוב לוותר על חלקו. בתקווה שהבעלים יוכל להשיך להחזיק בחברה, ולשפץ אותה ואז להחזיר את החוב שנותר. בנוסף סביר להניך שרוב החוב שבנק לאומי רוצה למחוק הוא הריבית המצטברת ולא את הקרן בברכה
    סגור
  • תשובה
    אייל 24/04/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או אפשרות שלישית להיכנס לנעליים של בעל השליטה לא לתת לו להישאר בשליטה לחלץ אותו על חשבון ההפסד המצרפי ולהכניס מנהל חדש שכיר שיבריא וכך כל הריקברי יילך לבנק לבעלי המניות של הבנק (גם הציבור) ובאופן עקיף לציבור החוסכים כך לא ניתן לאדם שלא הוכיח את יכולת הניהול שלו להרוויח ולהישאר בשליטה כך שבעתיד הוא ייצא עם יותר כסף לאחר השיקום. בנוסף ניתן לעשות מתווה שכנגד החזרת החוב מקבלים גם חלק באקוויטי שבמקרה של ריקברי הוא מחזיר את המחיקה ויותר יש הרבה אפשרויות חוץ מאלו שאנו קוראים בעיתונים
    סגור
  • 74.
    פשוט לנהוג כמו עם כולם
    מנהל השקעות 18/04/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם בעל חברה פושט רגל או שכיר, הבנק פורס לו את החוב לכמה שנים והוא משלם אותו עד השקל האחרון.
    סגור
  • 73.
    "חרטא"
    גינו 18/04/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למי מי אתהלאיים על בנקים - חוצפן !!! תדאג למקצוע הפושט רגל הזה קודם אשר נקרא עריכת דין לפני שאתה מתעסק בעינינים לא שלך. מדובר פה על קבלת החלטות עיסקיות. נפגש בבחירות הבאות
    סגור
  • 72.
    ארז, איתן שירבו כמותך, סוג של "צדק חברתי", אני מצטרף,,,
    גם אני אעזוב........ 18/04/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא אומר להם למה אני אעזוב, אם ישאלו, אומר להם תבדקו את עצמכם...............
    סגור
  • טען עוד
  • את יודעת מה היו השיקולים שלו לכתיבת המכתב? אחרי הכל ...
    מולי 21/04/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר בעו"ד
    סגור
  • 71.
    אם ימחק לו שקל אחד אעביר את כל חצי מיליון שקלים שלי
    רויטל 18/04/2013 07:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שבבנק לאומי לבנק אחר.
    סגור
  • 70.
    מדירקטוורים שפוטים כאלה כל הזמן מזהיר וורן באפט (ל"ת)
    רועי 18/04/2013 07:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 69.
    לפטר את המנכלית
    עסקים קטנים 18/04/2013 04:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גב עמינח פועלת בבנק ציבורי כמו בהסטה הפרטית של אביה. היא מתרוצצת בין האירועים השונים של האלפיון העליון ומצטלמת היטב עם בכירי הלווים.מהיא מעניקה להם אשראים נדיבים מהקופה הציבורית על חשבוננו העסקים הקטנים שנדרשים להביא ביטחונות מלאים על כל שקל שלווים ולשלם לבנק לאומי השמרן אחוזי ריבית מופקעים. יש לפטר את המנכליתגב חובבת המסיבות זוהר מיד
    סגור
  • 68.
    מעביר את החשבון שלי מלאומי
    אנונימי 18/04/2013 00:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני האזרח הקטן השכיר שיכול לחלום על מה שריקי כהן מרוויחה וודאי לחלום בגדול על רמת החיים של נוחי דנקנר ועל הנכסים שלו מעביר את חשבון המשכורת שלי לבנק הגון יותא אם יש כאלה במדינת ישראל
    סגור
  • 67.
    חוצפן
    יצחק 17/04/2013 22:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לאומי פועל בהתאם לאינטרסים של בעלי מניותיו ולא בהתאם לגחמות של מאן דהוא גם אם אותו מאן דהוא הוא עו"ד. סימכו על רוסק עמינח שהיא מנסה להוציא את הבנק מההרפתקה עם דנקנר בהפסד נמוך ככל שניתן.
    סגור
  • 66.
    הרי ברור שיגלגלו את המחיקה הזו עלינו האזרחים.
    יאיר 17/04/2013 21:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צריכה לבוא כאן חקיקה רצינית שתקנוס חברות כאלו.
    סגור
  • 65.
    לא קוראים לי נוחי
    אזרח 17/04/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זוהי המאפיה ששולטת בארץ בעל חוב לבנק נזרק מביתו על 60אש״ח ו׳ דנקנר מקבל 150 מליון ש״ח״ מתנה לעזוב את בנק לאומי שישאר רק עם החייבים
    סגור
  • 64.
    גליה מאור חשבה מינוי רקפת יסתיר את חלוקת הכספים שחילקה
    אלכס 17/04/2013 20:11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    צריך להקים ועדה שתיבדוק את זריקת הכספים שלגליה מאור גליה מאור חשבה שבנק לאומי שיך לאבא שלה גם במינוי של רקפת
    סגור
  • 63.
    דנקנר
    אני 17/04/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה לא מוחקים לי גם ?
    סגור
  • 62.
    אדון זלינגר
    דוד 17/04/2013 19:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זלינגר , אתה מטומטם אתה לא צריך בכלל לצייץ וגם לא להראות עם כל ההשקפות שלך. אתה מיותר
    סגור
  • 61.
    כל הכבוד על האולטימטום הראוי (ל"ת)
    גם אני רוצה מחיקה! 17/04/2013 19:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 60.
    זה לא היא אשמה. זאת הרגולציה!!
    טל 17/04/2013 19:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם גברת רקפת בכבודה ובעצמה וגם כל אחד מאיתנו היה מוחק לו את החוב אילו ידע מה האפקש יגרום במידה ולא ימחקו לו את החוב. הוא ימשוך את הכסף ואיתו גם עוד מאות או אלפי אנשים
    סגור
  • 59.
    גנבים
    רפאל 17/04/2013 19:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל הכבוד לאיתן ארז. כן ירבו כמוך אנשים אמיצים.
    סגור
  • 58.
    לא להחזיר הלוואות !!זה פשוט ?
    זהו גם אני פטור !! 17/04/2013 19:33
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תקדים תקדים ?? למה דקנר ולא אני ?? האזרח הקטן אשר תורם למדינה ? נו אך קוראים לזה הא כן המעמד הבינוני נדמה לי ? כמעט שכרתי ....... אופססססס
    סגור
  • 57.
    ב. יורם המסך עם נכסיו הפרטיים \יבטלו עסקאות העושק -
    יוחזרו דמי הניהול 17/04/2013 19:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמו ישראל אייר תיירות
    סגור
  • 56.
    לא חתם ערבות אישית ??
    מעניין 17/04/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש לי גם חברה בע"מ אני חתום בערבות אישית , הבנק החתים אפילו את אישתי !!!!! והילדים לפחות לא חתמו !! קטנים מדיי בושההההההההההההההההההה
    סגור
  • 55.
    מעניין
    מעניין 17/04/2013 19:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מעניין כמה מבנים ניתן לבנות בתספורת של נוחי דקנר !! מעונות שלא מוצאים תקציב ? דיור מוגן שלא מוצאים תקציב ? למי יש רעיון ? מעניין תחשיב קטן ? וזה רק לאומי , יש עוד מספר לא מבוטל של בנקים ? עוד שאלה ? לי לעולם לא שמעתי מהבנקאי שלי ? עזוב הלוואות לא צריך להחזיר !!!!!!!! מעניין בשביל 1000 שקל או פחות הם מתקשרים יום ולילה ........
    סגור
  • 54.
    איפה ואיפה
    אלי 17/04/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הבנק לא רצה לוותר לאחי על 5 א״שח. רק אחרי פנייה לבנק ישראל הורה להם בנק ישראל להחזיר לו את הכסף
    סגור
  • 53.
    לפני כל לפתוח תית פנדורה מאיפה לעו"ד 20-40 מליון ש"ח! (ל"ת)
    מקצועי לעשוק לקוחות 17/04/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • בנאמנות בגין כינוסים, עסקות מקרקעין וכו' (ל"ת)
    קמצנטו 17/04/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 52.
    פשוט בושה , דנקנר מביא הון רב וצולבים אותו . תשובה לא ה
    הגולש 17/04/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    4 5
    לא הביא גרוש ועשה קרחת ונהנה מההערצה מה הפלא שבמדינתנו עדיף לא לנהסות אפילו לשלם )(:
    סגור
  • 51.
    צריך להחליף את השם מישראל לאלין ארץ לא נורמלית (ל"ת)
    איזה עם מפגר 17/04/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 50.
    מה אני יכולה לעשות שאני במינוס?
    ריקי כהן מחדרה 17/04/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מישהו יודע איך אני יכולה להעביר את המינוס שלי לבנק אחר?
    סגור
  • 49.
    לשרי אריסון- עם נבל ולא חכם כבר אמרו עליכם בתנך (ל"ת)
    תעבירו את הכל 17/04/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 48.
    למה הבנק לא דורש לעקל את נכסי החברה או את החברה עצמה ?? (ל"ת)
    תום 17/04/2013 17:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • כי הם חברים הבנת ! (ל"ת)
    מני 17/04/2013 19:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 47.
    תדאגו קודם לעורכי הדין בתי המשפט מלאים שופטות
    לשכת עורכי הדין 17/04/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הבריחו את כל הגברים בגלל משכורות נמוכות עכשיו השופטות שולטות בבתי משפט. והגברים סמרטוטים שם. כל פרוטקציונר נהיה שופט
    סגור
  • 46.
    אם זה היה בן אדם פרטי הייתם לוקחים לו את החברה ועוד תוב
    תום 17/04/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תובעים אותו על שאר החוב נוכלים בחסות החוק
    סגור
  • 45.
    עוד פופוליזים השאלה אם אפשר לגבות חוב ממנו או לא
    אנונימי 17/04/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם זה חברה בע"מ אז החוק מאפשר לו . ותקפצו לו
    סגור
  • 44.
    גם כן דרך להתפרסם !!
    משה 17/04/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    העו"ד הזה תפס טרמפ לפרסם עצמו. שיספר לסבתא שהוא אף פעם לא התפשר בבית משפט בתיק של לקוחו כשהיה חשש שיפסיד את מלוא סכום התביעה !! אם דירקטוריון בל"ל בדק והחליט שעדיף להפסיד 150 מ' מאשר 500 מ' ( במקרה של פירוק ) אז בכורח הנסיבות בהחלט יתכן שזו החלטה נכונה לטובת בעלי המניות והלקוחות של הבנק
    סגור
  • 43.
    סגירת חשבונות בבנק לאומי
    מעיין 17/04/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כל הכבוד ליוזמים כל אחד מאיתנו הוא נר קטן אבל יחד נהיה לאור ולהבה אדירה לא לפחד ללכת ולמשוך את הכסף ואת כל החשבונות לסגור בבנק לאומי שאותנו העמך עושק בריבית דריבית על כל חוב יחד נמשוך מליארדיםשל שקלים מהפקם שממנו הם ממנו את דנקנר
    סגור
  • 42.
    גם אני מצטרף למושכים - 5 מיליון ש"ח עוברים לב. פועלים (ל"ת)
    דוד 17/04/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 41.
    תדאג לשכר המתמחים ועו"ד הצעירים שמנוצלים על ידך וחבריך (ל"ת)
    עו"ד איתן ארז 17/04/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 40.
    אמור לדעת שהרבה חוזים והסכמים נגמרים בפשרות (ל"ת)
    בתור עו"ד אדון ארז 17/04/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מי שעשה טעוית צריך לשלום לא רק האזרח הקטן .מנהל צריך
    יעקב לוי 17/04/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לדעת שיש אחריות.. למד מאמריקה הכל לפי הספר ולא חסר דוגמאות .. כמו גם בפוליטקה שם קלינטן הייה הכי טוב .אבל הספר אמר 8 שנים לא יום אחד יותר.. וכך צריך להיות..
    סגור
  • 39.
    הבנקאים של היום חושבים שהם עוד
    blond101 17/04/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בתקופה שהם הלכו זקוף מתחת לשולחן והיו סוגרים עם האוצר ועם בנק ישראל כל מיני דילים לא הכי כשרים,ובכן התקופה עברה לבלי שוב.אם החוב או חלקו ימחק גם בנק לאומי ינזק ולא רק ממחיקת החוב.
    סגור
  • 38.
    משכנתא
    חיים 17/04/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אולי גם בעלי משכנתא יעשו תספורות ויוותרו להם על חלק מההלוואה???????????
    סגור
  • 37.
    שעוד רבים בעלי חש' כבדים יצטרפו, אולי אז ייפול האסימון
    כל הכבוד 17/04/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אולי אז ייפול האסימון לקפי רוסק עמינח ולכל הנהלת הבנק כולל הדרקטורים.
    סגור
  • 36.
    משכתי היום 78 מליון (ל"ת)
    ק.ד. 17/04/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 35.
    הבנק "חכם", הוא ישמן את העו"ד. ופתאום שקט... חחחחחחח
    מיכל 17/04/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אה כן, ואותכם החוסכים הקטנים, ימשיכו לשפד.
    סגור
  • 34.
    ביבי גיבור במיסים ושפן בפנסיות של גובניקים
    בא 17/04/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בתעשיה יוצאים לפנסיה ב67.ומי עובד יותר קשה ,בטח הגובניקים עובדים הרבה יותר קשה כולל משמרות לילה או שלא .
    סגור
  • 33.
    איפה המפקח על הבנקים שיזמין את רוסק ממי לאיזה שימוע? (ל"ת)
    שושו לימונדה 17/04/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    בשביל כזאת מדינה מתו פה אלפי חיילים? מי רוצה להשאר
    מדינה בהפרעה 17/04/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    פה?
    סגור
  • 31.
    i want my peny
    אורי 17/04/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מכירים את הקריאה הנ"ל של הילד הקטן שהובילה לקריסת הבנק? מהרו ובטלו את הוויתור לפני שיהיה מאוחר מידי.
    סגור
  • 30.
    ההתלהמות פה עוברת כל גבול
    gubbuy 17/04/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מה עדיף שבנק לאומי יפסיד חצי מיליארד ש"ח בשל כמה מתלהמים או שיעשה הסדר חוב יפסיד 150 מיליון ויקבל 350 מיליון בחזרה? באו נחשוב ביחד מה עדיף לבנק מה עדיף לשאר לקוחות הבנק ומה עדיף לקנות הפנסיה של כולנו שמחזיקות את מניית בנק לאומי (ושלמעשה כולנו בעלי הבנק) כן כן עדיף להפסיד יותר רק שהמתלהמים יהיו מרוצים... חחח בטח באו נפסיד 500 מיליון במקום 150 בשביל תחושות הצדק של המתלהמים.
    סגור
  • לא יתן למי שכשל להמשיך ..אלה לתת למנהל מיוחד מתאם בית
    ירז 17/04/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המשפט לנהלה את החברות ולהשבאת הכסף .!!! ולא לנוחי עצמו , זה לא בנק פרטי ....
    סגור
  • 29.
    אני מושך ומעביר לבנק קטן או לחו"ל!!
    ישראלי רגיל 17/04/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ככה הם שומרים על הכסף שלנו !!בושה וחרפה!!
    סגור
  • 28.
    הכספים של לקוחות בנאמנות ולא שלו (ל"ת)
    העו"ד מנפח את עצמו 17/04/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • זה לא משנה. הבנק משתמש בכספים האלו כרצונו
    אני מאד בעד 17/04/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שיקומו עוד כמה צדיקים ויחרימו את הבנקים הגדולים , שישארו הבנקים הגדולים עם הציבור הפשוט ונראה אותם אז מתייחסים אלינו כמו עבדים.
    סגור
  • מה זה משנה איזה כספים אילו . הוא לא אמר שהם שלו (ל"ת)
    המסביר לצרכן 17/04/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 27.
    להפיל מניה לאומי (ל"ת)
    פסיק 17/04/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    כבוד!!! (ל"ת)
    אנונימי 17/04/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    הבעיה שהוא נוחי מחייך ..ומסדר לעוד אנשי משפחה של מנהכ"ל
    hrz 17/04/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המנכל"ים לעבוד תחתן
    סגור
  • 24.
    כל הכבוד-גם אני עובר בנק. (ל"ת)
    אבי 17/04/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 23.
    זה ירסק אותך כברת רוסק............
    אבי 17/04/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כדאי מאוד כב רוסק שתקראי את המפה: העם נקענ נפשו מתספורות , מעושק, מאי שוויון בנטל, באי צדק חברתי , באי צדק כספי. אם לא תפנימי , תמצאי את עצמך במעגל האבטלה
    סגור
  • אתם צרכים לבוא בטענות לגליה מאור שקבלה מליונים כבונוס
    המסביר לצרכן 17/04/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    והיא אישרה לדנקנר מאות מיליוני שקלים.
    סגור
  • גם נכון. בכלל כל ההתנהלות של המנהלים
    איפה המפקח על הבנקים 17/04/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בחיי הגיע הזמן לפתוח בחקירה פלילית כנגד כל אלה המחוקים לטייקונים חובות.
    סגור
  • 22.
    מאנשים כאלה צריך לקחת מס בין 20 ל40 מילוןן
    אפי 17/04/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מאיפה כול הכסף הזה והממשלה רוצה לעשוק את השכירים
    סגור
  • 21.
    ומה תעשה תעביר לפועלים ? שם הם לא מוחקים חובות? (ל"ת)
    איתן פופליסט 17/04/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 20.
    שאר הבנקים גם מוחקים! ובכלל זה חוב של חברה בע"מ כך (ל"ת)
    שלא ניתן לגביה אישית 17/04/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 19.
    אולי זה ימחוק את החיוך הדבילי של הגברת שנהנית
    ehudhl 17/04/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מקשריה עם משפחות הכסף הכוח והתספורות
    סגור
  • 18.
    מעניין אם עכשיו היא מחייכת כמו בתמונה (ל"ת)
    M.R.I 17/04/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    גם אני רוצה!
    אדי 17/04/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איזה בנק מלווה הכי פחות כסף לטייקונים? אני רוצה לעבור לשם. בוא נעשה חרם.
    סגור
  • 16.
    היום התפרסם סקר שכר של עו"ד ונראה שרובם חייבם לבנקים
    אין מה למשוך מהבנק 17/04/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    3 5
    עו"ד ארז הוא עוד אוכל נבלות שרודף אחר דם כי מזה עורכי דין ניזונים. שידאג קודם למתמחים אתלו במשרד שמקבלים שכר נצלני!
    סגור
  • 15.
    גם אני מושך את כספי . (ל"ת)
    ירון 17/04/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    run on Leumi now ! (ל"ת)
    rrm 17/04/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 13.
    היום הייתי אמור לפתוח חשבון לחברה שלי בבנק לאומי- בוטל!
    צביקה 17/04/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    10 3
    היום ביטלתי את פתיחת החשבון העסקי שלי בבל"ל. לא משנה כבר מה תתעשנה הגברות( כולל גליה מאור-שבתקופתה התבצעה העסקה ) שמרויחות מליונים על הגב שלנו וזורקת לפח 200 מליון.עדיף שיותרו לקשיי יום על החזר המשכנתא. ממש חוצפה מה שמנהלת בנק מרשה לעצמה. ממליץ לכל מי שיכול לבטל או לצמצם למינימום את חשבונו בבנק לאומי, זה מסר שיכול אולי לעזור. חג שמח לכלם
    סגור
  • 12.
    נדרש להעביר מסר לאילו שקבלו מתנות ולא מחזירים!!!1 (ל"ת)
    אליהו 17/04/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    הבן של המנכל"ת הקודמת עובד עם נוחי דנקנר!!!!!! (ל"ת)
    ירז 17/04/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 10.
    נו בטח ומי ינהל את חשבון נכסי החייב?
    מעניין 17/04/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אני מניח שאיתן ארז כבר מחכה הרבה זמן כמו נשר רעב... הרי ברגע שגנדן תתפרק מישהו יצטרך לנהל את הפירוק :)
    סגור
  • 9.
    בנק לאומי או בנק טייקוני
    אבי 17/04/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה בנק של הלאום ? או בנק של הטייקון?
    סגור
  • 8.
    אישר כוח לכולם לא יתכון שמישכשל ימשייך .צריך לקחת אחריו
    ירז 17/04/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אחריות ..די עם הקומבינות
    סגור
  • 7.
    לא הייתי מחייך כל כך במקום רוסק אלא אם כן יש סיבה !!! (ל"ת)
    גם יפה וגם מוותרת!? 17/04/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 6.
    האם מחיקת החוב של דנקנר משפיעה על הבונוסים של מנהלי בנק
    מיכה בוצר 17/04/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    19 0
    נראה לי שאין קשר בין השניים וחבל.
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד (ל"ת)
    יישר כוח - די לעושק 17/04/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 4.
    בנק לאומי או בנק דנקנרי?
    אבי 17/04/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גברת רוסק שכחת אולי איך קוראים לבנק ומהי ההיסטוריה שלו? בנק לאומי - לאום לא בנק טייקוני - דנקנר.
    סגור
  • 3.
    אם לא תבטל את האולטימטום
    מושון 17/04/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    6 20
    עד לשעה 18:00 , יש מצב שנמשיך להתגלגל מצחוק, תגיד, מזה האולטימטום המטומטם הזה ומי אתה שתמליץ את ההמלצות המגוחכות שלך?
    סגור
  • 2.
    תפסיקו לא להעלות תומכי מחאה!!!!!!
    אבי 17/04/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    17 3
    תפסיקו לסנן את התומכים בהחרמת בנק לאומי , הגיע זמן לשוויון בנטל , ושוויון בחובות , מאחל לך כב רוסק שדנקנר יהיה הלקוח היחיד של בנק לאומי
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד. (ל"ת)
    The Man in Black 17/04/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור