דירקטור בלאומי: "עדיף לקבל חלק מהכסף מלהקשיב לציבור שרוצה לראות את דנקנר בקרשים - ולא לקבל גרוש"

כך אמר הבוקר ידידיה שטרן בגלי צה"ל: "יש כאן חברה ואנחנו חיים בנורמות משפטיות, אנחנו רואים רק את טובתו של הבנק"
רקפת רוסק עמינח, צילום: רון קדמי
בשבוע שעבר החלו להתפרסם פרטים על הסדר חוב המתגבש בין בנק לאומי -0.62% לאומי 2,073 -0.62% לאומי בסיס:2,086 פתיחה:2,087 גבוה:2,097 נמוך:2,063 תמורה:26,138,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לחברת גנדן, הנשלטת על ידי נוחי דנקנר, בעל השליטה בקונצרן {אידיבי אחזקות}. החוב לבנק לאומי עומד על כ-450 מיליון שקל ולפי ההסדר המסתמן, ימחל הבנק על כשליש מהחוב הכולל, כ-150 מיליון שקל.

פרופ' ידידיה שטרן, דירקטור בדירקטוריון הבנק, אמר הבוקר בגלי צה"ל כי "בוודאי שההסדר צריך לעבור את אישור הדירקטוריון, אני לא מייצג אף אחד, לבנק לאומי אין . אני לא יכול לומר מה אצביע לפני שאראה את כל הפרטים, מבחינת ההגינות צריך להבין מספר דברים שבשיח הציבורי נעלמים מהעין: יש פה חברה ואנחנו חיים בנורמות משפטיות, אנחנו רואים כאן דבר אחד – איך מגדילים את ההחזר לבנק שהוא בעייתי, לא לרצות את החייב לבנק אלא את הבנק."

שטרן מוסיף כי אין מדובר בחוב של דנקנר אלא בחוב של חברה – "אנחנו חיים בתוך עולם משפטי והחוזה הוא לא עם אדם אלא עם חברה. יש מקרים שבהם המשפט מאפשר להרים את המסך ואז אפשר לרדת לנכסיו, כרגע הבנק מנסה לבצע את ההסכם הטוב ביותר לטובת הבנק. אי אפשר להרוויח מבלי לקחת סיכונים. כשהבנק נתן את האשראי לפני שנים רבות הוא נתן אותו על סמך בטוחות שהיו שוות פי ארבע משווי החוב, לפעמים נופלים. כשעומדת בפניי כדירקטור הברירה בין ללכת עד הסוף ולהיענות לדעת הקהל הרוצה לראות את דנקנר בקרשים מבלי לקבל גרוש, לבין לקבל חלק מהכסף, אעדיף לקבל כסף."

פרופ' עמיר ליכט מהמרכז הבינתחומי כי "זה לא סימפטי בחיים של בנק לעמוד בפניי חייב שלא מחזיר, אך יש חובות מסופקים שנאלצים להגדיר אותם כאבודים, גם חוב של 100 אלף שקל למשכנתא לעיתים אבוד כי לא מפנים את החייב מביתו. אנחנו חיים בעולם משפטי, הבנק עשה טעות עסקית שלא דרש או קיבל ערבות אישית מהחייב של החברה שנטלה את החוב. אם אין ערבות אישית של בעל החברה אז הנושה עומד מול החברה, באופן אישי אני חושב שצריך לשקול צעדים תקיפים."
תגובות לכתבה(57):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    הדריקטריון נמצא באותה הקליקה של דנקנר - מרמים אתכם!!!
    רוני 19/04/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתאו להם דרך חדשה לגנוב כסף שדנקנר יחזיר את כספי הדיבידנדים שמשך במשך השנים שבנק לאומי יילך למשפט נגד דנקנר ויחקרו לאן הלכו הכספים דבר שיוביל להרמת מסך!!! אחי הישראלים הטיקונים והפוליטיקאים ומנהל הבנקים שודדים אתכם בממוצע כל אחד מאיתנו נשדד ב4 שנים האחרונות ב 21 אלף שקל צאו לרחובות תמחו!!! ביבי והמכשפה שלצידו חיים חיי מותרות תשובה שגנב 2 מליארד מהפנסיה שלנו חיי חיי מותרות דנקנר שהוא ומשפחתו שדדו וגנבו מליארדים חיים חיי פאר גם משפחת עופר שקיבלה וקיבלה מהמדינה בלי סוף אחד משמן שם את השני אתם לא רואים ששודדים אתכם??? גם גליה מאור יור בנק לאומי לשעבר נתנה לדנקנר הלוואה בתנאים מדהימים!!! -- הבן שלה עובד אצל דנקנר...!!! אז שלא יספרו לכם סיפורים על טובת הציבור!!! אכפת להם רק מעצמם הגיע הזמן למחאה אמיתית
    סגור
  • 51.
    אך מי ומדוע הלוו סכומי עתק ללא בטחונות ממשיים??? כעת
    עמינח 19/04/2013 06:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצים להקטין את הנזק, יש לדרוש מלוקחי השכר הבלתי נתפס של המנכלים להחזיר את כסף ההצלחה שלקחו לעצמם וגם את הדיודנדים שלקחו, היכן היה הבנק כשלקחו וחילקו כסף לבעלי השליטה ולמנהלים????? למה הם שתקו?
    סגור
  • 50.
    דירקטור יקר אך לא חכם
    ישראלי תמים 17/04/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אזרח נורמטיבי החייב כספים מוכר את הבית ואת הרכב ועובר להתנהלות צנועה והאזרח מצפה כי כול בעלי החוב גם אם הוא דנקנר או לבייב או בן דוב תמכור את הוילה ותניסע על רכב צנוע יד 2 ואתה דירקטור יקר אינך מתאים לתפקיד אם זו דעתך באמת
    סגור
  • 49.
    למה הציבור אשם !
    שחרזדה 17/04/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לי דבר וחצי דבר עם דנקנר ומשפחתו . אין בליבי גם שמחה לאיד על נפילתו . ההיפך הוא הנכון איני אוהב לראות בנפילתם של אנשים, עשירים או עניים, אוהביי או שונאיי . אין לי גם שום בעיה עם חברות שהנפיקו אגרות חוב וכשלא הצליחו לפורען ..בעלי השליטה לא נזעקו להצילן מהונם הפרטי . מי שהלווה כסף לחברה צריך להבין את הסיכון שבהלוואת כסף לחברה ואם לא קיבל את כספו חזרה מפני שלא דאג לבטוחות מספיקות זו בעיה שלו ושלו בלבד אבל כאן הסיפור כבר אחר לחלוטין . מדובר בחברה פרטית שהבעלים ערב לחובותיה ורק קשריו החברתיים, ושמירת חברי "הקליקה" האחד על חברו מובילים למהלך שצדדים שלישים ישלמו על טעויותיהם של הנכשלים , דנקנר והבנקים !!!! כאן כבר יש פריצה של מוסכמות חברתיות שעומדות בבסיסה של כול חברה דמוקרטית וכלכלה מתוקנת ..הפסדת שילמת ! וגרוע מזה המשמעות האמיתית של שמיטת החוב הנוכחית לדנקנר היא עידוד יזמים לקחת סיכונים מטורפים על כספי ציבור או מוסדות פיננסיים שרובם בבעלות הציבור שבמשוואת לקיחת הסיכון אין איזון בין שני צדי המשוואה.יצליח.. דנקנר הרוויח את כול הסיכון שלקח ייכשל .. ישלם את הסיכון רק בחלקו . זו הד
    סגור
  • 48.
    גם הלקוחות חייבים לדרוש מחיקת שליש מהחוב לבנקים .למה (ל"ת)
    אנחנו שותקים ??????? 17/04/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    אחרי שגונבים אותנו במחירי מזון, עמלות בנקים לא הגיוניות
    מוריס 17/04/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    6 0
    את רוצה שנמשיך לפרגן לחבורה שעושקת אותנו , מטומטמים ועבדים שלכם עד גבול מסויים .
    סגור
  • 46.
    דנקנר לא אשם
    אורן 17/04/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הציבור לא רוצה את דנקנר בקרשים הציבור רוצה שמי שנתן לו הלוואות ענק ישלם מכיסו או בכיסאו. איך זה שאף מנהל בנק/חברת ניהול קרנות לא משלם על טעויות ורק הציבור משלם? איפה בתי המשפט?
    סגור
  • 45.
    הציבור רוצה את הכסף שהלווה לו ותו לא!!!! אם לא-
    איגוד המתאגרפים 17/04/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שישלם דנקנר מכיסו ובמידה ולא- להכריע את דנקנר במהלומת נוק-אאוט! דנקנר הוא משמיד ערך מספר 1 בחצי הכדור המערבי!
    סגור
  • 44.
    הציבור רק רוצה דין שווה לכל לקוחות הבנקים בלי הבדל בין
    גיא 17/04/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עני לעשיר
    סגור
  • 43.
    תבדקו איזה קרש המנכלית מקבלת מדנקנר (ל"ת)
    מושון 17/04/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    עדיף להגיע לפשיטת רגל (ל"ת)
    אברום בדבכט 17/04/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    טיפשים מאיתנו אתם גונבים עמלות משכורות עתק ועוד קומבינו (ל"ת)
    תום 17/04/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 40.
    טובת הבנק - לא לותר, כי תספורות של טייקונים הפכו למגפה. (ל"ת)
    לדיקרטור שרואה בקטן 17/04/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    לדעתי הציבור לא רוצה את דנקנר על הקרשים (ל"ת)
    משקיעון 17/04/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אכן - לא יותר מכל בעל חוב על משכנתא (ל"ת)
    nlev 17/04/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    יש למנות מנהל נאמן (כונס נכסים) זה לא בנק שלהם של המדינ (ל"ת)
    ירז 17/04/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 37.
    לקוחות לאומי ישלמו את מחיר
    רק פרייאר נשאר בלאומ 17/04/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    10 0
    על 2000 ש״ח שלחו הוצאה לפועל על 150 מיליון מקבלים פרס להדיח המנהלים בלאומי בנק ציבורי שייך לעם להכניס לכלא האחראים לשחיתות
    סגור
  • 36.
    יד רוחצת יד
    אילן 17/04/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כולם עובדים או יעבדו אצל כולם,, טובת הציבור היא השיקול האחרון...
    סגור
  • הבן של המנכל"ת הקודמת עובד עם נוחי דנקנר מר שטרן (ל"ת)
    ירז 17/04/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 35.
    חיפה
    נתן 17/04/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין לבנק כל זכות מוסרית להפחית סכומי עתק כאלו מיתרה של אדם שאינו מסכן אלא מחובר לעטינים הנכונים מהם הוא נהנה על חשבון הציבור הרחב. בנוסף אני חושב שמן הראוי לחייב את מנהלי הבנק להחזיר ממשכורתם ולבטל להם את הבונוסים והמענקים שקיבלו עקב כשלונם בהיקפים האמורים.
    סגור
  • 34.
    צבוע
    פרופסור לקשקושולוגיה 17/04/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    7 0
    דירקטור בבלל שיעז שלא ללכת בקו לוקח =מתאבד בפוטנציה. הבעיה אינה לראות את דנקנר על הקרשים אלא הפרדת הטייקונים החייבים מאחיזתם המוסדיים+כללי בנק ישראל למחיקת חובות+מנגנוני בקרה מקצועיים ובלתי תלויים האם אין החייב יכול להחזיר כספים נוספים והאם למחיקת החוב יש כדאיות כלכלית וכו.
    סגור
  • 33.
    במקום תספורת שיתן מניות של החברה שהפסידה
    שמואל 17/04/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק עם הרמאויות והשחדים. לא רוצה לראות אותו על הקרשים. אני רוצה שיתן לציבור מניות של החברה המפסידה הרי יום אחד היא תתאושש, עם הטייקון או בלעדיו. כמו כן להעמיד לדין את אלו שנתנו לו את ההלואות, ולסלק את ידידיה פרנקל מתפקידו.
    סגור
  • 32.
    הצעה הגיונית בחקיקה: לעשות matching.
    בני 17/04/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על כל שקל ויתור חוב לטייקון/עסק גדול, הבנק יהיה מחויב לותר על חובות לציבור בשני שקל. ויתרו לטייקון 300 מיליון שקל. הבנק יעלים חובות לכל חשבונות הבנק הפרטיים ב 600 מיליון שקל. יש מיליון חשבונות פרטיים? כל חשבון יקבל 600 שקל
    סגור
  • 31.
    איזה חוצפה! סטנדרתים כפולים.
    אדי 17/04/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הבעיה היא שהמערכת כולה רכובה ומושחתת. הבנק נותן מראש חסות להרפתקעות של דנקנר שממנף את עצמו כמו מהמר בקזינו כדי למצוא חן בעיניו על חשבון הציבור הקטן. יעלו עוד קצת עמלות כדי לפצות על ההפסדים. מנפיק אג"ח בסיכון גבוה בריבית כמעט כמו אג"ח מדינה והבנק משתף פעולה. כאשר ההימור מצליח דנקנר מתעשר, וכאשר לא אז סולחים לו. "יש סיכונים". בתנאי כזה כל אחד יתעשר בוודאות. חוצפנים, נמאסתם!
    סגור
  • אתה צודק יד רוחצת יד על חשבון הציבור .
    פיני 17/04/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    די כבר התבגרנו הגנו שזה משחק של הנוכלים עםצ החליפות והסיגרים.. זו שחיתות ממסדית .מי שאישר את ההלוואה ישב אצלו בעוד שנים על הכסא עם משכורת ובונוסים .
    סגור
  • 30.
    זה לא דירקטור
    הצדיק מסדום 17/04/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה דרעק-תור.
    סגור
  • 29.
    במדינתנו חרדים לא משרתים ובלאומי...
    איפה הכסף ? 17/04/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דנקנר לא מחזיר .מה אומר על זה הפרופסור ? איפה הוא היה כשנתנו את הכסף ?
    סגור
  • 28.
    סוף סוף מישהו שמבין מדבר ולא עוד אידיוט שלקח משכנתא
    רגיעון 17/04/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 7
    זה נכון גם לגבי בעל קיוסק. אם שווי הקיוסק כעת הוא מיליון שקל ויש עליו הלוואה של 2 מיליון. לפעמים עדיף לבנק לקחת מיליון וחצי
    סגור
  • הבנק יקח מיליון וחצי ממליון-אנא הסבר אולי נלמד משהו.
    איך 17/04/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבנק נכשל בעת מתן האשראי ונוח לכולם להגיע להסדר כדי לדחות את הבעיה שהיא שגם הכסף שמובטח לאורך זמן לעולם לא ישולם. דנקנר חייב פשוט חייב למכור נכססים אישיים ולהביא כסף מהבית אחרת הוא לא ראוי למחיקת חובות כי הוא לא עשה את הכל שצריך לעשות בהגינות .
    סגור
  • 27.
    אם גב' כהן או מר בוזגלו היו חייבים להם .
    גלי 17/04/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    את הדם היו שותים להם ולערבים שלהם עד הטיפה האחרונה . איפה אחריות הדירקטורים והמנהלים לפשלה ?
    סגור
  • 26.
    דנקנר פושט רגל יש להתיחס איליו כמו לכל פושט רגל קטן,
    תושב עוטף עזה 17/04/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    והדירקטור הנכבד? היה צריך למלא את תפקידו כראוי ולא לאשר העיסקה עם דנקנר ללא בטוחות מתאימות. וגם הוא צריך לפנות את הבמה לדירקטור מתאים
    סגור
  • 25.
    מי אמר שאי אפשר לקבל יותר? החייב אמר? האין חוקי אכיפה? (ל"ת)
    שאלות תם 17/04/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 24.
    אני דורש לראות על הקרשים את:
    אנונימי 17/04/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    א. הלווה שלא מחזיר את חובו. ב. את הגורם/גורמים שאישרו את ההלוואה, ללא כיסוי הולם. ג. את כל "המנהלים הגאונים" שגורפים סכומי עתק כמשכורות, ללא כל אחריות ומחויבות למעשיהם.
    סגור
  • 23.
    גם אני רוצה להחזיר רק חלק מהכסף שאני חייב לבנק (ל"ת)
    איתן 17/04/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 22.
    אתה דירקטור אתה?
    אורי 17/04/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כמה אתה טועה. אתה לא ראוי לשמש דירקטור בכלל ובבנק בפרט.אני מוכן לספוג הפסד ובלבד להיפתר מהתספורות וממושג "חובות מסופקים" .חוץ מזה, היכן הערבויות שהבנק דורש כשהור מלווה כספים של לקוחות? לא שמעתי שהבנק שם ידו על הדירה של דנקנר. על מכוניתו על רכושו. זו שערוריה שצריכה להחקר ..
    סגור
  • 21.
    נושא החזרי החוב נרא לי פשוט ביותר, מי שלווה שיחזיר
    אנונימי 17/04/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ההתנהלות האבסולוטית/חברתית דורשת "הגינות ויושרה", כמעט בכל תחומי חיינו בכלל ובנושא הכלכלי בפרט. במילים פשוטות, מי "שלקח" חייב להחזיר, ואם אין לו, לוקחים מה שיש, כמו לכל אדם מהשורה. יש כאן סיפור נוסף בדמות מי שאישר את "המענקים/הלוואות", על איזה בסיס ותחת אילו כיסויים ועליו/עליהם ליתן את הדין במקרה של "פאשלה", אי החזרת החוב. איש עסקים שלווה ולא החזיר, מכל סיבה שהיא, חייב "להיות מסומן" במערכת הכלכלית ואסור לתת לו שום הלוואות שהן. ולסיכום, מי שפישל שישלם ובגדול. אין כאן שום מקום "להקלות".
    סגור
  • 20.
    המחיקות בבנקים הגדולים הן הכרח לאור המצב
    adamd1 17/04/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כנראה שהסטטיסטיקה לא משקרת וכשיש סיכון אז מתי שהוא הוא יקרה
    סגור
  • 19.
    מי אמר שאי אפשר לקבל יותר? החייב אמר? האין חוקי אכיפה? (ל"ת)
    שאלות תם 17/04/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    ולבן אדם פרטי היו מוותרים על שקל ?
    אנונימי 17/04/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    היו מפעילים את כל סוללת עורכי הדין מחייבים בריבית ובשכר טירחה וזורקים לרחוב. דין אחד לעם הפשוט ודין אחר לאוליגרכים
    סגור
  • 17.
    ומה אתם הדירקטורים - אתם לא אשמים ? אז בשביל מה אתם קימ
    שאול 17/04/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא שלא תיתנו את הדין הרי לא נבחרתם רק כדי שתתוגמלו בשכר דירקטורים. אני רוצה לשמוע על מי מכם שמכה על חטא.
    סגור
  • 16.
    הבנק נתן אופציה חינם לדנקנר
    איכפתניק 17/04/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כאשר הבנק הלווה מאות מיליונים לחברת פרטית של דנקנר וכל הבטחונות שבידו הן מניות החברה, ולא חשוב מה היה ערכן יחסית להלוואה, המשמעות היא כזו: אם חברת אידיבי אחזקות - שהיא חברה ממונפת ועל כן יש בה סיכון רב - מרוויחה מצויין, אין בעייה דנקנר מרויח מעליית ערך המניות ומשלם ריבית. אם דנקנר לוקח סיכונים שעשויים להיטיב עמו למקרה של הצלחה - הוא מקבל רווחים גדלים והריבית קבועה. אך אם הסיכונים גורמים למפולת, הבנק נושא בהפסדים. לדנקנר אין סיכון אישי כלל, רק סיכוי. אם כך מנהלים כספי ציבור - ובנק לאומי הוא רכוש הציבור הרחב - אז ראוי לשקול אם נבחרו המנהלים הראויים ואם היה עליהם פיקוח נאות. כל עוד לא נתגלו ההפסדים - שולמו משכורות עתק למנהלים המוצלחים, ההפסדים חלים על הפנסיונרים. זאת ועוד, כאשר מי שניהל את מתן ההלוואות הכושלות הוא גם המחליט על הוויתורים, הוא גם מושפע מהרצון שלא להרחיב את הדיון הציבורי בהתנהגותו בעבר.
    סגור
  • 15.
    הציבור אמור לעזוב את הבנק ולהשאיר שם את הדירקטורים לבד (ל"ת)
    אנונימי 17/04/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    אל תדאגו, גב' כהן תשלם על הפאשלות.!עמלות + ריביות. (ל"ת)
    איציק ר 17/04/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    אני מוציא את הכסף מלאומי!מי שנתן מינוף כזה !!
    ישראלי סטנדרטי 17/04/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הציבור רוצה שכל מי שמנהל כספי ציבור-יתנהג באחריות!! בצבא,בממשלה,במוסדות ציבור,בחברות ציבוריות מי שנתן מינוף בצורה כזאת צריך לתת את הדין ואם יושב דירקטור בבנק כזה מרכזי ואומר את דברי ההבל האלה--אני לא יהיה יותר בבנק לאומי!!-מחר הוא יהיה כמו הבנקים בקפריסין!פשוט בושה וחרפה ועזות מצח!!
    סגור
  • נראה לך שבבנקים אחרים המצב שונה ?
    אנונימי 17/04/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנקים בישראל ובעולם "נלחמים" על מתן הלוואות לטייקונים מסוגם של דנקנר/לבייב/זיסר וכו'. אתה מעניש את עצמך, עזיבת הבנק לא תרפא את המחלה !!!
    סגור
  • 12.
    והאינטרס של כלל הלקוחות, לא חשוב? (ל"ת)
    לקוחות לאומי 17/04/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    וזה דירקטור...פרופסור וטיפש
    לוין גד 17/04/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וזה דירקטור...פרופסור וטיפש
    סגור
  • 10.
    לפטר את כל הדירקטורים
    דוד מירושלים 17/04/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאחר שראינו מה נעשה עם חובות רבים של טייקונים על כל הדירקטורים להתפטר מרצונם ואם לא פשוט לזרוק אותם. אם הדבר לא יעשה מיד, על לקוחות בנק לאומי להצביע ברגלים. פעולה זו תשכנע את הבנק ללא כל ספק וללא מילה מיותרת
    סגור
  • 9.
    בסוף עוד סקולו אותכם בכיכר העיר לפי חוקי משפט התורה !! (ל"ת)
    ארנסט יפת 17/04/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    כדירקטריון לפטר את האחראים להלוואה=להשתלט על החברות (ל"ת)
    לוין גד 17/04/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    הצבור פופוליסטי מתנקם לא מבין מה זה השקעות
    היא צודקת 17/04/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 9
    מה זה סיכונים. את המהלך הזה הובילה שלי יחימוביץ ורוזנטל ושיתפו את לפיד בקשקושים. הכלכלה פה תלך לאבדון אם לא יעזרו לטייקונים וגם הפנסיות שלכם.
    סגור
  • 6.
    לדירקטור: הציבור רוצה לראות את כספו ולא את דמו של דנקנר (ל"ת)
    מאיר 17/04/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    ככה זה כשמקבלים מיליון שקל בלי להבין כלום (ל"ת)
    haky1 17/04/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    מעניין אם גם ללקוח פרטי היו "מוחלים" על שליש מהחוב.. (ל"ת)
    אחד 17/04/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    אם רואים את טובת הבנק (המדינה..) יש להחלות את כל נכסו ש
    ירז 17/04/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    של נוחי דנקר ...ופשוט להחליפו במנהל נאמן מיוחד .. ולא חשבון של הבן של המנכ"ל ת גילה אשר עובד אצל נוחי דנקר ומשפח תה של המנכל"ת החדשה עובדים ביחיד .. זה לא בנק שלהם פרטי...ג... כמו שהוציאי צו פינו לי מביתי על חוב ...
    סגור
  • 2.
    גב. מאור
    צבריקו 17/04/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הופ קיבלה 100 מיליון משכורת במשך 20 שנות עבודה. את הנזקים שגרמה לבנק חייבת הגב. להחזיר ללאומי
    סגור
  • 1.
    לאומי, תוותרו לי על חצי מהמשכנתא...
    M.R.I 17/04/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אני לא עומד בתשלומים. מדינה קקה!!!
    סגור