ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ת"א סגרה באדום כהה: המעו"ף נפל 1% בלחץ הבנקים, שמן צללה 21.3%

מדד הבנקים צנח 2.2%. מניית כיל שאיבדה 12% בימי המסחר האחרונים ננעלה בעליות שערים. אפריקה השלימה ירידה של 10% - צפו בגרף
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א ננעל בירידות שערים כאשר סקטור הנפט גז וסקטור הבנקאות לחצו את מדד המעו"ף מטה. הסנטימנט השלילי שנרשם בבורסות אירופה ובחוזים העתידיים העיבו על המדדים המובילים באחד העם. כיל 0% כיל 1,368 0% כיל בסיס:1,368 פתיחה:1,366 גבוה:1,401 נמוך:1,359 תמורה:22,772,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור הגבוה בשוק (128 מיליון שקלים) וסגרה בעליות שערים של 2.1% לאחר הצלילה שחוותה בשלושת ימי המסחר האחרונים.

בסיכום יום המסחר, המעו"ף ירד 0.96% לרמה של 1,218.55 נקודות, מדד ת"א-75 השיל 0.67%, מדד הבנקים צלל 2.2% ומדד הנפט גז צנח 1.75%. מחזור המסחר הסתכם ב-962 מיליון שקל.

בין המניות בלטה לשלילה מניית שמן נפט וגז -18.48% שמן נפט וגז 195 -18.48% שמן נפט וגז בסיס:239.2 פתיחה:195 גבוה:195 נמוך:195 תמורה:2 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בצניחה של כ-21.3% ו פטרוטקס יהש -1.18% פטרוטקס יהש 84 -1.18% פטרוטקס יהש בסיס:85 פתיחה:85 גבוה:85 נמוך:85 תמורה:850 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-12% לאחר שמפעילת הקידוח עצרה אותו בשל לחצי גז גבוהים מההערכות. עוד נציין את כלל ביוטכנו +0.9% כלל ביוטכנו 325.2 +0.9% כלל ביוטכנו בסיס:322.3 פתיחה:322.3 גבוה:328.8 נמוך:322.3 תמורה:169,971 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה ב-5.7%. גם סלקום +5.69% סלקום 3,509 +5.69% סלקום בסיס:3,320 פתיחה:3,375 גבוה:3,590 נמוך:3,375 תמורה:13,412,096 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרטנר +10.63% פרטנר 2,030 +10.63% פרטנר בסיס:1,835 פתיחה:1,870 גבוה:2,032 נמוך:1,870 תמורה:16,245,648 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נכנעו למגמה השלילית ואיבדו 2% ו-1.1% בהתאמה. מנגד, ובניגוד למגמה הכללית, מניית שפע ימים 0% שפע ימים 83.9 0% שפע ימים בסיס:83.9 פתיחה:83.9 גבוה:84.9 נמוך:83.9 תמורה:17,053 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 30.8%..

נתוני מאקרו

מנתוני צמיחת התמ"ג הישראלי מסתבר כי ההאטה כבר כאן. במחצית השנייה של 2012 הסתכמה הצמיחה ב-2.8% בחישוב שנתי, כך לפי האומדן השלישי והאחרון שפירסמה היום הלמ"ס, שיעור זהה ברמתו לאומדן השני. ברבעון האחרון של 2012 צמיחת התמ"ג הסתכמה ב-2.6%, זאת לעומת עלייה של 2.9% ברבעון השלישי ועלייה של 3% ברבעון השני. שיפור קל לעומת האומדן השני לרבעון הרביעי שהסתכם בצמיחה של 2.5%. ההאטה כבר כאן - נתוני התמ"ג

בישראל שפורסם ביום ב' רשם בחודש מארס עלייה של 0.2% כאשר מחירי הדיור המשיכו לעלות ב-0.8%. פסגות: "מחירי הדיור, כמו גם העלאות מחירי החשמל והעלאות המיסים שבדרך ישמרו את האינפלציה קרובה למרכז היעד של ". לכתבה ולתגובות על המדד

המסחר בעולם

בורסות וול סטריט נסחרות בשעה זו בירידות שערים חדות של עד 1%, לאחר שאמש המסחר הסתיים בעליות נאות של עד 1.5% בנאסד"ק, ולאחר שיום קודם לכן צלל מדד זה בכ-2.5%. העליות בארה"ב נשענו אתמול על נתון חזק משוק הנדל"ן האמריקני שהצביע על זינוק של 7% בהתחלות הבניה, הנתון החזק ביותר מזה 5 שנים. לעומת זאת מדד המחירים ירד יותר מהצפי.

המשקיעים בארה"ב רוו נחת מפרסום תוצאותיהן של חברות כגון קוקה קולה וגם גולדמן זאקס שעקפו את התחזיות. לאחר סיום המסחר אתמול דיווחה גם אינטל על תוצאותיה הכספיות ברבעון הראשון שהיו בהתאם לתחזיות והציגו ירידה של כ-2% בהכנסות ו-25% ברווח ביחס לרבעון המקביל, כתוצאה מהחולשה במכירות בשוק ה-PC.

בורסות אירופה נסחרות בירידות שערים חדות, לאחר שפתחו את יום המסחר במגמה מעורבת. הדאקס משיל 1.9%, הקאק הצרפתי יורד ב-1.6% והפוטסי האנגלי יורד ב-0.7%.

באסיה נרשמה הבוקר מגמה מעורבת, כאשר הניקיי היפני עלה ב-1.2% ולעומתו ההאנג סנג ירד 0.5%.

נזכיר כי אתמול חתכה קרן המטבע העולמית (IMF) את תחזית הצמיחה של הכלכלה הגלובלית ל-3.3% השנה, פחות מהדוח הקודם שפרסמה בינואר, בו עמדה התחזית על קצב צמיחה של 3.5% ב-2013, לאחר שהכלכלה העולמית התרחבה ב-3.2% ב-2012.

מניות במרכז

מניית שמן נפט וגז -18.48% שמן נפט וגז 195 -18.48% שמן נפט וגז בסיס:239.2 פתיחה:195 גבוה:195 נמוך:195 תמורה:2 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה כ-21.3% ו פטרוטקס יהש -1.18% פטרוטקס יהש 84 -1.18% פטרוטקס יהש בסיס:85 פתיחה:85 גבוה:85 נמוך:85 תמורה:850 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כ-12% לאחר שמפעילת קידוח ים 3 דיווחה על עצירת הקידוח בשל לחצי גז גבוהים. לכתבה המלאה

בין מניות ענף הגז נפט שריכזו עניין נציין את יחידות ההשתתפות של רציו יהש -0.48% רציו יהש 227.9 -0.48% רציו יהש בסיס:229 פתיחה:229 גבוה:230 נמוך:227.9 תמורה:594,788 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שלה העניק הממונה על הנפט והגז במשרד האנרגיה והמים , יחד עם שותפותיה, אדיסון האיטלקית, ו הזדמנות יהש +2.85% הזדמנות יהש 130.1 +2.85% הזדמנות יהש בסיס:126.5 פתיחה:126.5 גבוה:130.3 נמוך:128.7 תמורה:79,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: את רשיונות "נטע" ורועי".

הנהלת גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תיפגש הערב עם משקיעים לקראת תחילת הקידוח "מגד 6". נציין כי השותפות פירסמה מצגת שבכוונתה להציג למשקיעים המוסדיים, כחלק מהנסיונות לבחינת אחת מהמאפשרויות של גיוס הון בדרך של הצעה פרטית של למשקיעים המוסדיים.

חברת הביומד ביוליין -1.81% ביוליין 374.7 -1.81% ביוליין בסיס:381.6 פתיחה:383 גבוה:383 נמוך:372.2 תמורה:68,530 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 7.4%, זאת על רקע דיווחה לבורסה על תוצאות חיוביות בניסוי קליני שלב 2 ב-BL-7040, תרופה לטיפול אוראלי במחלות מעי דלקתיות, ביניהן קרוהן וקוליטיס. לידיעה המלאה

חברת הנדל"ן אספן גרופ -0.22% אספן גרופ 723.5 -0.22% אספן גרופ בסיס:725.1 פתיחה:725.1 גבוה:727.4 נמוך:723.5 תמורה:64,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה לממש נכסים, זאת לאחר שדיווחה היום כי היא נמצאת במו"מ למכירת נכס בהולנד שצפוי להניב לה רווח של 19 מיליון שקל. לידיעה המלאה

סערת מחיקת החוב של בנק לאומי +2.96% לאומי 1,949 +2.96% לאומי בסיס:1,893 פתיחה:1,910 גבוה:1,951 נמוך:1,905 תמורה:55,505,882 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לחברות הפרטיות של נוחי דנקנר, גנדן וטומהוק, ממשיכה לעורר הדים בשוק. עו"ד ארז איתן, סגן ראש לשכת עורכי הדין, נקב באולטימטום ראשון למנכ"לית לאומי, רקפת רוסק עמינח, כי אם עד סוף החודש לאומי לא יבטל לדנקנר את מחיקת החוב, איתן ימשוך את כספו והכספים שמנוהלים אצלו בנאמנות בהיקף של 20-40 מיליון שקל. לידיעה המלאה

בנק ההשקעות השוויצרי UBS שוריים על מניית כיל 0% כיל 1,368 0% כיל בסיס:1,368 פתיחה:1,366 גבוה:1,401 נמוך:1,359 תמורה:22,772,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , ומזהים בה אפסייד של 31% על מחיר השוק. האנליסט רוני בירון קבע כי החשש מביטול עסקת פוטאש מתומחרת במניה, והיא אטרקטיבית לרכישה. לידיעה המלאה

מניית אפריקה +3.3% אפריקה 21.9 +3.3% אפריקה בסיס:21.2 פתיחה:21.1 גבוה:22.4 נמוך:21.1 תמורה:147,630 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאבדת כעת 2.4%, הירידה היומית החדה בנייר מזה כמעט חודשיים. צפו בגרף:

מניית אפריקה מתחילת 2013
מניית אפריקה מתחילת 2013

תגובות לכתבה(109):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 66.
    ן 1300 אחרי הבחירות חח 1300 אחרי הקמת ממשלה חח 1300
    איפה אתה כלכלן מחורב 17/04/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיוס עם טורקיה חח .אתה אפס מאופס שלא מבין כלום ,רק מצטט כל מיני פרשנים שמבינים כמוך שיט.בקרוב תהפוך להומלס אומלל תשים את הדחליל שישמור עליך שהמקקים לא יאכלו אותך פחחחח
    סגור
  • 65.
    למבינים על בטוח שורט מדד בנקים ל2-3 חדשים (ל"ת)
    GG 17/04/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    היום היה לי אחלה יום ומאוד נהניתי מהירידות.
    אחת שמבינה א 17/04/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בנק לאומי אוטוטו מגיע ל1230 ולשער הזה חיכיתי, אני מצפה לעליות מחר ואם יהיו ירידות אנצל את השערים הנמוכים, בלאומי, דיסקונט וכמובן טאוור, מקווה שהן יירדו מחר, אעשה עליהן סיבוב קצר של 5% רווח, צריך לדעת גם לנצל את הירידות ולא רק להתבאס, אם מחר יירד המעוף לקראת הסיום, אני מציעה לכם לקנות קולים, ביום ראשון יהיה תיקון חזק למעלה, זהו להיום, המשך ערב נעים!
    סגור
  • 63.
    היום העפתי את מניות בנק לאומי לקיבינימט (ל"ת)
    נקמה ! 17/04/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 62.
    שלום סבלנות היתה עוזרת לכם פריירים קיבלתם טיפ .לעגתם (ל"ת)
    המחשב 17/04/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אני חיכיתי !!!!!!!!! (ל"ת)
    מיליונים 17/04/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    מימושים לפני הסופ"ש והופ ירדנו מ 1200
    בבר 70 שנה בבורסה 17/04/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחו"ל יממשו עד סוף יום שישי. יזדרזו עוד קודם אם הצפון קוריאני יתעורר וילחץ על כפתור גדול יותר מבוסטון. ככה שתחילת שבוע הבא ניגאל מיסורי ה 12xx ונחליף קידומת ל 11xx. שורטים שלי, תחזיקו מעמד, אני יודע שהיום התחלתם להתחמם חזק, עוד קצת ונממש חלק להליכון חדש, זה לא רחוק, סבלנות.
    סגור
  • חחחחחחחחחחח (ל"ת)
    חחחחחחחחחחח 17/04/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    חשוב חשוב חשוב
    מהדרום 17/04/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לך חיסכון במגדל יתכן שינסו לשדוד אותך. הולכת להיות תביעת ענק. נגד חברת מגדל. על שוד . ועל עוגמת נפש. תהיה כתבה על איך הם מתנהלים. בקרוב הם יראו מה זה.
    סגור
  • 59.
    העורב האמיתי, ולאבי.
    לזה שקורא לעצמו 17/04/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתם שני אפסים, לא ידעתם לנבא כלום. לא מנמקים ולא יודעים כלום. מחר יהיה תיקון. ותימחקו לאבק דק דק וירוק ירוק אמן
    סגור
  • טען עוד
  • הם אותו אחד!!! שורטיסטים שקרנים (ל"ת)
    יוס 17/04/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    ביבי ולפיד גיבורים במיסים ושפנים בפנסיות של גובניקים
    בא 17/04/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון הגובניקים עושים משמרות לילה ,ועובדים קשה בלי קביעות כשיכולים ליזרוק אותם כול רגע מהעבודה או שלהפך ,יש לעשות גיל פנסיה אחיד ל כ ו ל ם .
    סגור
  • 57.
    מעוף עולה בלוף יורד פי 6 ,מעוף יורד עולה פי 1 או יורד (ל"ת)
    קסם בלוף פי ? 17/04/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    הפוטים נמכרו רווח 780 ליח.ס"ה 89000שח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 17/04/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • נו באמת, למה לא תכתוב 890000?
    עילוי ירוק 17/04/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    89000 אפילו לא מתחלק ב 780. אתה רוצה להגיד לי שאתה מחזיק יותר ממאה יחידות פוט? תגיד לי איזה ירוק עישנת היום?
    סגור
  • למה צריך להתחלק .?כתוב רווח 780 אולי יש שם 30 פוטים? (ל"ת)
    גל 17/04/2013 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    כשהמעו"ף מנסה קצת לשפר באים מיד מורידים אותו (ל"ת)
    גל 17/04/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    צהריים טובים
    איציק והחברים 17/04/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)המצב הכלכלי ברחבי הגלובוס גרוע,,,עשו טבלה של סכוי מול סיכון! ב)שער הפקיעה בורח לפוקעים! ג)לאייל ג היקר! התחשיבים הישנים שלך עלולים להתגשם,,!! יום טוב!
    סגור
  • 53.
    אבנר רציו יסיימו בירוקקקקקקקקקקקקקק (ל"ת)
    לא לפספססססססססס 17/04/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 52.
    נוכלים נהנים להפיל את השוק (ל"ת)
    שלי 17/04/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    ואת תסתמי ת פה שלך
    רותח מעצבים 17/04/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למה גם היום שלך יבוא .כל כלב בי את ההמשך יודעת ? קונפה .פוסטמה .מהבולה .אני יפרק את המעו"ף עלח הראש שלך ולא לא לא זה לא ישנה מי יהיה באוצר .
    סגור
  • 50.
    בואו לא נעשה סיפור מיום בודד שהוא קצת אדום
    ריקי כהן מחדרה 17/04/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בסך הכל זה צבע יפה, אני מתה על סוודרים אדומים וגם גברים בשחור (במיוחד אם הם שר אוצר). אני בטוחה שהלונגים שקניתי ב 1242 עוד יעשו את שלהם ברגע ששר האוצר הגאון שלנו יציג את תוכניתו הכלכלית.
    סגור
  • גם את הבית בחדרה אני ירושש לך
    רותח מעצבים 17/04/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ותתחיל לעבור לדירות שכורות בלוד גרושה .
    סגור
  • 49.
    שורטיסטים- מפרגן לכם חגיגה.. אבל מחר יגמר.
    יוס 17/04/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כיל מפילה הבורסה, אבל לא לזמן רב..
    סגור
  • 48.
    00000000000000000000000000000000000000000000 (ל"ת)
    אבי לעורב האמיתי 17/04/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    יצנחו במיוחד אבנר ודלק אין סיבה לעליות
    מניות הגז 17/04/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכל פועל לרעת המשקיעים. מי שלא מבין מגיע לו שיפסיד
    סגור
  • 46.
    יותר קונים ממוכרים בטח השמועות נכונות לעקובבבבב (ל"ת)
    בבילון משהו קורה 17/04/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 45.
    השנאה היוקדת שלי לונג לא יודעת
    שורטיסט גאה 17/04/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבולות .אני ייפתח לכולכם ת תחת בקרוב .
    סגור
  • 44.
    יופי יופי תורידו את המדדים
    שורטיסטים מפגרים 17/04/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מפגרים ותכנסו למלכוד .אתם רק מגבירים את התיאבון של הלונג .לכו לעזעזל אני פורש .אני לא יוכל לעמוד בעוד מהלך עליות של חודשים .מפגרים .במקום לקרב את החגיגה אתם רק רק מרחיקים אותה .אז תהנו לכם החודש ואתם תראו מה תחטפו . יום אחד של עליות יימחק לכם הכל .רק אל תבואו בטענות .זהו אני פורש .אני יודע שהכל רקוב מהיסוד .אבל עד שתיחל גל העליות האימתני הקולוסאלי אני כבר לא אהיה כאן .מפגרים .דבילים .מתומתמים .
    סגור
  • 43.
    לפיד גיבור ,כנראה ,במיסים ופחדן בגיל פנסיה של גובניקים
    בא 17/04/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    67 לכולם .
    סגור
  • 42.
    אתם רואים שצדקתי, ציפיתי לירידות ואכן זה קרה.
    אחת שמבינה א 17/04/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אבל המעוף יתקן ובגדול, דשדש כבר המון זמן, הגיע הזמן לעליות, הפקיעה החודש תהיה חיובית, אני עדיין לא אוספת מניות יתכן ויירדו עוד, אם מחר הבנקים ימשיכו לרדת אני אקנה לאומי וגם את כיל, למרות שאני מאמינה שכיל תגיע ל4000 אבל אקנה בסכום קטן אם תמשיך לרדת אמשיך לחזק, בינתיים כתבתי פוט 1140 לחודש מאי, , זהו בינתיים, ונקווה לעליות מחר, יום טוב ומהנה!
    סגור
  • 41.
    האתרים בדרך לנסד"ק לא לפספסססססססססססס (ל"ת)
    בבילון שמועות בכל הא 17/04/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 40.
    מספיק עם הפירסום הקופץ - זה גורם לנזק (ל"ת)
    לביזפורטל 17/04/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    המעוף בדרך ל1200
    בטווח הקצר 17/04/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בדיוק כמו שכתבתי בשבוע שעבר, מי שהקשיב הרוויח וירוויח. כשנגיע ליעד אפשר יהיה להעריך מה הלאה.
    סגור
  • אני הייתי קודם
    בבר 70 שנה בבורסה 17/04/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שבוע שעבר? על מה אתה מדבר, בכל פעם שפרץ 1240 פייגלה, אני כבר מזמן אמרתי שמעוף זה דרעק מנופח ושלפי החישובים שלי הגרוייסא מצייא לא שווה את ה 1100. פתאום כולם פה אנליסטים גאונים שחזו את הקריסה. בא נשווה ממתי השורטקלך שלי ושלך מתבשלים?
    סגור
  • אני מדבר על תיקון מוגבל בטווח הקצר
    בטווח הקצר 17/04/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואתה מדבר על קריסות מטורפות בכל מיני נימוקים הזויים. יכול להיות שתגיע גם קריסה אבל כמו שאמרתי, נעשה הערכה מחודשת ב1200 .
    סגור
  • שאפו.אני זוכר שכתבת וחשבתי שאתה טועה. (ל"ת)
    אבי לעורב האמיתי 17/04/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני לא עורב ולא נעליים
    בטווח הקצר 17/04/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל תודה על הפירגון בכל מקרה
    סגור
  • 38.
    כל הקצוות נסגרים חידוש יחסים עם הטורקים
    בקרוב תקיפה באירן 17/04/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביקור אובמה הצהרה של אובמה פגישה של נתניהו עם ר"מ קנדה קסם שורט תזנק!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 37.
    היא באפסייד של 25% ולא קורה כלום...מגעיל (ל"ת)
    פלוריסטם 17/04/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 36.
    שלא תצא שפן קטן. ליפגוע בוועדים החזקים בפניות
    לפיד מהאוצר 17/04/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בכל העיווטים ולא בדרך הקלה.
    סגור
  • הכוונה לפנסיות לתת מיסוי המע'מ באילת מה ההפקרות
    לפיד השפן 17/04/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההפקרות הזאת ?
    סגור
  • 35.
    כייל - זה תיקון קטן לפני המשך הצניחה. עדיין להמתין. (ל"ת)
    מניית כייל - לא לק 17/04/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • בקרוב שער 4100
    co007 17/04/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כששער זה יחצה בקרוב אפשר להתחיל לקחת סיכון של רכישות.
    סגור
  • עוד קשקשן (ל"ת)
    קשקוש 17/04/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אין סיבה לירידות מה קרה כיל עברה להפסדים?
    כיל 17/04/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפיד מקים ועדה חחח? הוא לא יכול לשנות הסכמים שכבר נחתמו הוא לא יקבע אם כיל תימכר או לא רק ביבי יקבע ויש עוד שיקולים פוליטיים למכירה. . מה אתה מקשקש ?
    סגור
  • 34.
    דעתי על רוכבי אופניים על הכביש ,ספורט זה בריא אבל לא ,
    בא 17/04/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא על הכביש ,כמה ילדים נוספים יגדלו בלי אבא בגלל שאתם עושים ספורט על הכביש ונידרסים ,הכביש הוא כביש ולא ישתנה ,ויש שם כול מיני נהגים ,ערניים ולא ,שיכורים ולא .נו הבנתם דבילים .
    סגור
  • בבר הליכון זה מצוין ,רק לא לרוץ איתו שלא תקבל התקף לב . (ל"ת)
    בא 17/04/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה לגבי הליכון? (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 17/04/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    1300חח לדחליל לך תבריח מקקים כי הציפורים מחרבנות עליך
    איפה הכלכלן המדופלם 17/04/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתם קבוצה של אפסים שבקרוב תהיו הומלסים פחחחחחח
    סגור
  • 32.
    בימים כאלה זאת הזדמנות לקנות סחורה בזול בת"א (ל"ת)
    כלכלן 17/04/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • לכלכלן האם אתה חושב שזה הזמן לקנות כיל או לחכות עוד? (ל"ת)
    משקיע 17/04/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אני נותן המלצת קניה לכיל בשער 4000 עוד המלצה היא על
    כלכלן 17/04/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    טבע שתעשה מהלך יפה בחודשים הקרובים
    סגור
  • מה אתה נותן המלצה בכלל קשקשן (ל"ת)
    כיל בשער 3000! 17/04/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • עם המטומטם הזה,הוא לא מבין כלום רק מבלבל את הביצים (ל"ת)
    מה אתה מתייעץ 17/04/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • הוא שואל את עצמו חחח (ל"ת)
    עוד לא הבנת? 17/04/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בסוף היא תימכר שלא יהיה לך ספק (ל"ת)
    כדאי לקנות כיל . 17/04/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 31.
    אסם
    דוד 17/04/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע להתאמץ ולהסתכן-קנו מניות אסם אחוז {לפחות} ביום בכל תנאי "מזג האויר"
    סגור
  • בדרך כלל רק יורדת לא להתלהב (ל"ת)
    חרא מניה 17/04/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    עד סוף היום איזון.
    יוס 17/04/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכל הברברנים- לא מציע לקנות שורטים.
    סגור
  • 29.
    תגיע בקרוב ל 2500! חתימה על הסכם נוסף (ל"ת)
    מג'יק 17/04/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    ביבי נסע ללוות את תאצ'ר לגן עדן אחכ הוא נפגש עם ראש
    כיל וח"ל 17/04/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממשלת קנדה. ממשלה שתומכת בישראל ואף ניתקה קשרים עם אירן. יש לנו גיבוי לתקיפה מארה"ב. התקיפה בדרך. קנדה ידידת ישראל רק תתן ולא תקבל? אין דבר כזה לכן כיל בסוף תימכר לפוטאש וזה רק יעשה טוב למדינה כי ישראל וח"ל ישתלטו על פוטאש ולא להפךץ מי שלא מבין את זה ומתרשם מלפיד הפופוליסט יפסיד. מי שיכריע זה ביבי והוא בעד!!!!! השיקולים הכלכליים והאינטרסים המדיניים יגברו. והשיקול הכלכלי הוא בעד!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 27.
    אפריקה -בקרוב עליות -לשים לב (ל"ת)
    ישראל 17/04/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אפריקה עם דוח לא טוב . הפסדים. מה אתה בכלל רוצה? (ל"ת)
    על מה אתה מקשקש? 17/04/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 26.
    חגיגה באדום
    co007 17/04/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ת"א אדומה, אירופה אדומה ההמשך יהיה אדום בארה"ב.... לא נורא זה רק הפרומו למה שיהיה מחר...... :-))
    סגור
  • 25.
    אין סיבה לחגיגה (ל"ת)
    סיום אדום 17/04/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    איך שינו את קסם שורט פי 3 לפי 2? (ל"ת)
    לעורב האמיתי 17/04/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם לא פי שניים (ל"ת)
    גל 17/04/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וואלה צודק
    yupeled 17/04/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו לא הודיעו כלום! האם יקזזו הפסדים? קדחת!
    סגור
  • איזה עושק זה נקרא לגנוב (ל"ת)
    מעניין מה אפשר לעשות 17/04/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    במיוחד אבנר ודלק בלוף המשקיעים לא יראו רווחים
    מניות הגז 17/04/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין חלוקת דיבידנד בקרוב גיוס הון ע"י הנפקת מניות נוספות דילול המשקיעים. גם האזרחים לא ירויחו כי יקימו קרן לקניית דולרים כי הדולר צפוי לרדת והרבה הקרן תתמוך בדולר האזרחים לא יראו שקל רק 3.5% מהרווח יופנו לתוכניות חינוך וכד' זה אומר שרק בחורי הישיבות הגאונים יקבלו תמיכה מהקרן לאזרח לא יהיה כבישים אחרת איך בעלי מצלמות המהירות ירויחו? איך בעלי כביש האגרה ירויחו? על הכל תמשיכו לשלם מוכרים לכם אשליות כדי שתזרקו את כספכם אף אחד לא יפצה את המשקיעים על הפסדים ותקלות אבל ברווח המדינה תגזור קופון כמו דמי חסות מה הם יעשו בכסף? יקנו דולרים. מדינה של חזירים ומשקיעים מטומטמים.
    סגור
  • 22.
    בבקשה לבטל קביעות בחוק ,אני אוהב לראות עובדי ציבור
    בא 17/04/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שעובדים קשה כמו בתעשיה בשביל משכורת ,50 אחוז שותים קפה וחושבים שהם מאוד חכמים במקום לעבוד .מבזבזים את הפוטנציאל שלהם במקום לתרום לחברה ,איזו בושה .
    סגור
  • אים לא תהיה קביעות כולם יעבדו ,תאמין לי ,גם המנהלות שלך
    בא 17/04/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יתברר שיש להן גם כישורים נוספים מועילים .
    סגור
  • 50% שותים קפה יש שם מעמד של מנהלים שלא עושים כלום
    איזה קשקוש 17/04/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יושבים בדלת סגורה ושותים קפה בעיקר מנהלות שעם קשרים נכונים ולא כישורים קודמו ע"י בוס נוסח קצב. השאר עובדים בשכר עבדים עם חוזה ועם פנסיה לא תקציבית . יש גם כאלה שעושים עבודה מאד קשה כמו עובדי המכון הפתולוגי נראה אותך מנתח גופה ומסתכן בבריאותך. למה צריך להעניש אותם? לפעמים מגלים מומים בנפטר וזה מציל חיים לשאר המשפחה. לא צריך לדבר שטויות.
    סגור
  • 21.
    ביבי גיבור במיסים ושפן במשכורות עתק של פקידים
    בא 17/04/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכלכלה ,למי שלא יודע ,יש יחס הפוך בין ביטחון תעסוקתי לגובה משכורת .
    סגור
  • 20.
    ביבי גיבור במיסים ושפן בפנסיות של גובניקים
    בא 17/04/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתעשיה יוצאים לפנסיה ב67 ,מי עובד יותר קשה .
    סגור
  • 19.
    תודה למוכרים של ח"ל וכיל בזול.
    אנונימי המקורי 17/04/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כיל בסוף תימכר זה רק עניין של זמן.
    סגור
  • 18.
    ההחלטה למכר את כיל תהיה גם פוליטית
    אנונימי המקורי 17/04/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ראש ממשלת קנדה. קנדה תתמוך בישראל במקרה של תקיפה באירן היא כבר ניתקה את כל הקשרים הדיפלומטיים איתה קנדה מגלה מדי תמיכה בישראל לכן כיל תימכר לפוטאש ידידת ישראל. מה גם שהסיבות למכירה הם כלכליות . לנוכח המיזוגים בענף נותרה כיל קטנה ומסכנה בעולם אין מחסור באשלג ישראל נותנת 3 -3.5 טון כמו עוד מכרה בעולם מי שלא יהיה במיזוג ישאר בחוץ הרוסים והקנדים התאגדו והסינים וההודים התאגדו. נשאר רק כיל שתרויח מהמהלך. לכל הראשים המרובעים שיש פה והפופוליסטים זה לא יעזור. לפיד צריך ללמד מהזקן הנשיא שאמר דבר חשוב שישראל היא מדינה של תעוזה אם לא יעזו לא יצליחו. פשוט השתלטו פה עיתונאים שכל מטרתם להשיג סנסציה ורייטינג לשטויות שלהם כלכלה הם לא מבינים. אז תודה לכל אלו שמכרו לי כיל בזול!!!!!!!
    סגור
  • 17.
    שבוע לפקיעה - לא לשכוח
    עילוי ירוק 17/04/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כרגיל גם הפעם ידחפו את המעוף למעלה לקראת הפקיעה בכדי לא לאבד פוזיציה אז אין מה לפחד מהמקהלה האדומה ששוב באה לביקור של פעם בשבוע. כבר ראינו שיפן משפיעה על המעוף יותר מניו יורק לכן הירוק יחזור לשלוט שוב בת"א. בכדי לא להפיל את הכלכלה אובמה כלל לא מתיחס לפיגוע ונותן לכולם לשכוח את שקרה וראינו את הניצנים הראשונים אתמול בצורת עליות חדות בארה"ב שימשכו עוד וישברו עוד שיאים וכך גם במעוף.
    סגור
  • מחר ירידות שם וגם פה. אין מצב שפיגוע כזה לא ישפיע (ל"ת)
    זה בסוף ישפיע 17/04/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 16.
    בסוף לחצו על הכפתור האדום
    בבר 70 שנה בבורסה 17/04/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ליתר דיוק 2 כפתורים ולא בצפון קוריאה אלא בבוסטון. מה זה משנה העיקר שהשורטים עולים. אולי זה בכלל הצפון קוריאני שהבטיח לי שהשורטים עולים. ומה עכשיו? על הפרסי אני כבר לא בונה, היו לו רעידות אדמה ובחירות בקרוב. אולי אירופה תקרוס עוד קצת אם לא כדאי לממש כי נכנסים לדשדוש עולמי.
    סגור
  • סימן שהמצב באמת טוב הבורסה תעלה אם גאון של 70 שנה
    בבר התייאש? 17/04/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבורסה חושב על מימוש קסם אז יהיה פה ראלי אדיר
    סגור
  • לא סתם ממשלת ארה"ב הודיעה לנו שהיא תתמך בנו
    תקיפה באירן 17/04/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעת תקיפה. זה הולך לקרות שלא יהיה למישהו פה ספק
    סגור
  • 15.
    מה קורה למנייה של טבע?
    מודאג 17/04/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש למישהו מושג מניח את הדעת?
    סגור
  • מניה דפוקה (ל"ת)
    יש לה טבע שכזה 17/04/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    אחרי ההודעה רציו לא עפה שימו לב (ל"ת)
    שמוליק 17/04/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    זכויות - אפריקה
    משקיע 17/04/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למי שיודע , מתי אמורה להתבצע הנפקת הזכויות במניית אפריקה?, תודה!
    סגור
  • חרא מניה חבל שהאדיוט לא פשט רגל רק הפסדים למשקיעים (ל"ת)
    אוי ואבוי עוד דילול? 17/04/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 12.
    מסכנים הסודנים בעיר הפרחים! (ל"ת)
    נפילות באילת 17/04/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    הממשל האמריקאי הודיע כי יתמוך בישראל ויסייע במקרה
    תקיפה באירן בקרוב 17/04/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    של תקיפה באירן. קסם שורט ...... עליות
    סגור
  • קסם שורט פי 2 .כבר לא פי 3 (ל"ת)
    העורב האמיתי 17/04/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • האם ניתן לשנות סתם? מישהו פה נדפק (ל"ת)
    נכון איך זה קרה? 17/04/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    3 נפילות קטיושות באילת (ל"ת)
    ספקולנט 17/04/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מזל שקניתי המון פוטים.יששששששששששששששש (ל"ת)
    העורב האמיתי 17/04/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    אין סיבה שתא תרד היום
    הון שוקי הון 17/04/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תזכרו מה שירד יסיים ירוק מקווה לקנות קולים בזול
    סגור
  • אדום (ל"ת)
    סוף היום אדום 17/04/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    גבעות - מצפה ליום מעניין היום ועוד יותר מחר (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 17/04/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • אלישע תפסיק לזיין בשכל השחילו אותך בגבעות כמו תינוק (ל"ת)
    רוסו 17/04/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    משקיעי הגז חיים בחלום שנגוז להתעשר
    גז עצבים 17/04/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 4
    משקיעי אבנר ודלק הוחלט לא לחלק דיבידנדים שנתיים לפחות לגייס הון ע"ח הצבור בעלי המניות דבר שיגרום לכם ירידת ערך גם כלל הצבור לא ירויח הוקמה קרן לרווחי הגז והיא רק תקנה דולרים מאחר והאוצר חושש מספקולנטים על השקל. רק 3.5% מהרווחים יופנו לחינוך ותרבות זה אומר שהכסף הזה ילך לישיבות אתם לא תראו שקל מזה כי זה לא ירשם במאזן הממשלתי אלא כקרן לחוד לא נרויח כבישים רכבות חינוך ובריאות שום דבר טוב לא יקרה מזה חוץ מהממשלה והיזמים שיגרפו את כספם המשקיעים יסכנו את כספם. עבדו עליכם ועדת שישינסקי רק גרמה לכך שתרויחו פחות אין להם מה לעשות עם הכסף חוץ מלשמור על הדולר שלא ירד. ממשלה חזירית ועם מטומטם אף אחד לא צריך להשקיע בגז (אם הוא חכם)
    סגור
  • שישנסקי דפק את העם - במסווה של רובין הוד
    ko 17/04/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק שהוא לא לקח מהעשירים ונתן לעם - כמו שהוצג אלה לקח מהעם ונתן לעשירים שישנסקי זה הספין שקשוקה הכי שפל שהיה פה
    סגור
  • יקימו קרן שתקנה דולרים כדי שהדולר לא יקרוס פה
    נכון הוא לא נתן לעם 17/04/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשקיעים נדפקו וידפקו עוד כאשר בקרוב תהיה עוד ועדה לדון מי ישלם את הנזקים במידה וצינור יתפוצץ ? ברור שהמדינה לא תשלם זה יפול על המשקיעים. שים לב גם הקימו ועדה שתבדק את מחירי הגז שלא יעלו חחחח. רוצים כלכלה חופשית מתי שנוח להם כל עוד הדירות עולות ונכנס להם כסף הם לא מצייצים אסור להשקיע במניות הגז . שיתבשלו במיץ של עצמם
    סגור
  • 6.
    מה צפי לירידות , אז מתיי יהיה צפי לעליות ????? (ל"ת)
    שלמה 17/04/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שישראל תתקוף באירן (ל"ת)
    עליות רק אחרי 17/04/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    הזדמנות ישראלית אופציה5 תיקון אלים צפונה פליגק בדרך (ל"ת)
    gal 17/04/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    הזדמנות ישראלית אופציה5 תיקון אלים צפונה פליגק בדרך (ל"ת)
    gal 17/04/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    על סמך מה אתם חושבים יהיה ירידות
    ברוך 17/04/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ה בורסה לא בנויה על 2 מניות השחקנים יכולים להעלות חזק את הבנקים מלאנוקס כיל וחברה לישראל והכל כבר מתחיל לעלות כך שעל תיהיו בטוחים בירידות פשוט כי מי שכתב את הכותרת ברגע זה מתאים לא יותר אבל בפועל יהיו עליות אולי לא גדולות אבל יהיו
    סגור
  • 2.
    יאלה לשער 80 (ל"ת)
    יאלה רציו 17/04/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    הבורסה היום עולה, בלי ספק!!!!
    אנונימוס 17/04/2013 08:14
    הגב לתגובה זו
    9 3
    ריד מיי ליפס!
    סגור
  • אבל בסוף היום אדוםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    כן תעלה 17/04/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור