כשלפיד מנחית גרזן: מניית כיל השלימה היום מפולת תלת יומית - צפו בגרף

המניה הסחירה ביותר בת"א איבדה היום עוד 3% וריכזה כמעט 20% מהמחזור הכללי. "מבחינת הזרים, זה עוד גורם סיכון - לא יותר"
 |  (90)
יאיר לפיד מפעלי ים המלח
ביום רביעי האחרון יצא שר האוצר לפיד אולי בהודעה המשמעותית ביותר שלו מאז נכנס לתפקיד - תוקם ועדה לבחינת נושא חלקה של המדינה במשאבי הטבע, בדגש על תחום האשלג. בתוך כך, לפיד גם הבהיר שהוא מתנגד נמרצות לעניין האפשרות של מכירת כיל +0.61% כיל 2,130 +0.61% כיל בסיס:2,117 פתיחה:2,130 גבוה:2,143 נמוך:2,121 תמורה:55,756,642 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לפוטאש הקנדית.

מניית כיל הינה המניה הסחירה ביותר בבורסה בת"א. המחזור היומי הממוצע בכיל ב-12 החודשים האחרונים עמד על 68 מיליון שקלים, טבע במקום השני עם 61 מיליון שקלים ולאומי שלישית עם 50 מיליון שקלים. ביום רביעי, מייד לאחר הודעתו של לפיד, צללה המניה ב-3.85% במחזור של 144 מיליון שקלים, בחמישי ירדה עוד 3.24% במחזור של 168 מיליון שקלים והיום היא איבדה עוד 3% וריכזה מחזור של 92 מיליון שקלים (17.5% מהמחזור הכללי בבורסה היום).

בסה"כ ירדה כיל בשיעור של כ-11% תוך 3 ימים. משקלה של כיל במדד המעו"ף הינו 9.2% ולפיכך כיל גרעה מהמדד המוביל 1% שלם בשלושת הימים האחרונים, ואולי זה מסביר את תשואת החסר הנקודתית מול המדדים בוול סטריט.

כיל הינה בין המניות הבודדות שהזרים עדיין פועלים בהן, בשיחה עם Bizportal אומר היום בכיר בנציגות מקומית של בנק השקעות זר כי "זה עוד גורם סיכון, לא משהו שיגרום למשקיעים הזרים לצאת באופן גורף. ברור שהסנטימנט כרגע לא נראה טוב, אבל זה לא שאנחנו מקבלים טלפונים מודאגים מהזרים, כמו שאמרתי - זה עוד גורם סיכון".

תגובות לכתבה(90):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 63.
    לפיד, מחזיר את המדינה לעם - חזק !!! אני לא נגד עופר אבל (ל"ת)
    די לגזול את המדינה 18/04/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    מזה שכיל תישאר בידי הלאומנים הישראלים ראו מה קרה לגז
    לא תראו שקל 16/04/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תבדקו מה קורה עם הקרן שפישר רוצה להקים
    סגור
  • 61.
    אין לכם סיבה אמיתית להתנגד חוץ מפחד משלי יחימוביץ.
    למתנגדי מכירת כיל 16/04/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אכן הוא פגע בכל עם ישראל זה ברור. שימו לב מה קרה במניות הגז. לוקחים תמלוגים לטובת העם זה מה שאמרו לעם וגרמו לעם לסתום את הפה. אבל הוחלט להקים קרן מרווחי הגז ולא לרשום את הרווחים במאזן ולמה? כי הם יודעים שהדולר ירד והרבה ומפחדרים ממשקיעים על פוזיציית התחזקות השקל לכן לפי בקשת הנגיד הבורח ישקיעו בקרן והקרן תקנה דולרים חחחחח רק 3.5.% מהרווחים ילכו למטרות חברתיות חינוכיות מה זה אומר? שזה ילך לחרדים. אתם מטומטמים.
    סגור
  • 60.
    טפל בדיור במקום פופליזם
    יאירלאייר השלפן 16/04/2013 00:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במי פגעת יאיר לפיד? בעידן עופר? ממש לא. פגעת בכל עם ישראל שמושקע במניה הכי נסחרת בבורסה
    סגור
  • 59.
    שינחית גרזן על עופר עיני ככה אבא טומי היה עושה (ל"ת)
    יאיר חזור למעריב 15/04/2013 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    כיל לא תמכר ובמקרה הטוב לא תרד מ- 4000 (ל"ת)
    פסימי 15/04/2013 20:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 57.
    למתנגדי המכירה של כיל - לא יעזור לכם כלום כיל תימכר
    אנונימי המקורי 15/04/2013 16:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תזכרו מי אמר זאת - אני!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • מי אתה ואיך אתה יודע ? מידע פנים ? שתף אותנו
    מח' פלילים בבורסה 15/04/2013 19:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את מי קנית בדיוק ? רק שנדע כי ה IP שלך בטח ידוע כבר
    סגור
  • קניתי כיל והרבה! מה הבעיה שלך? (ל"ת)
    אנונימי המקורי 15/04/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מפופוליזים בגרוש נגד מכירת כיל- כיל אכן תימכר בסוף (ל"ת)
    נמאס כבר 15/04/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טען עוד
  • מי האנשים שעשו שורט על ח"ל שבוע לפני הודעתו של לפיד
    קודם כל תברר 15/04/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האם לפיד הדליף לחבריו המקושרים? איך פתאם גדל השורט על ח"ל ומי הרויח מזה. אז..... שלא יעבדו עליכם! אלק טובת המדינה.
    סגור
  • למה שכיל לא תימכר? בגלל שלי יחימוביץ?
    מח טמטום בבורסה 15/04/2013 20:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש מספיק סיבות כלכליות והגיוניות שאין שום מניעה למכירת כיל כל התירוצים והחששות הם של אנשים מרובעים קוראים לזה לאומנות כלכלית.השאר בולשיט.
    סגור
  • 56.
    רק אל תבכו אחכ שאף אחד לא ישקיע בישראל
    אנונימי 15/04/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפיד גרם למניות ליפול הלואי שיפלו עוד ועוד כל המדינה תפסיד קופות הגמל והפנסיה וגב' לבנון מי שירויח זה החברים של לפיד להם יש כסף הם יקנו בזול ויחכו להחלפת השלטון. הרסתם את כל הבורסה אין מניה שלא הרסתם טבע כיל גז הלואי גם שמניות הבנקים יתרסקו נראה אחכ את לפיד מחלק לכולם מניות חינם רק שישקיעו לפיד בעיניי איש טיפש הוא ואבא שלו אנשים דוחים . צריך לסתום את האף ולחכות גם לפיד יחלוף בטח הדתיים יתפללו לה' שזה יקרה בבחירות הבאות שס לוקחת שוב ובגדול ואני אצביע בשבילם! עדיף שס מאשר לפיד וביבי
    סגור
  • 55.
    טעות בסיסית
    גדעון 15/04/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפיד טועה בגישתו בחיפוש מקורות הכנסה לקופת המדינה. כך לא יקטן הגירעון אלא ילך ויחריף.לדעתי יש לעסוק בהתאמת ההוצאות להכנסות הנוכחיות ולשפר את היחס בין ההכנסות להוצאות.המגמה התמידית צריכה להיות העלאת ההכנסות וצמצום ההוצאות באופן יחסי כמובן.כיום כולם מתנהגים כמו חזירים ואיני מתכוון למילת גנאי,לדעתי אם יגבו יותר יבזבזו יותר והיחס הכנסה הוצאה יהיה יותר גרוע.אני באופן אישי זוכר שבצבא בקשו ממני לבזבז את הכסף שהוקצב שנתית גם שלא לצורך כדי שבשנה הבאה התקציב לא יהיה נמוך יותר.לפיד יהיה חכם יותר אם יתמקד בשורש הבעיה ולא בלחפש עוד הכנסות שלא יעצרו את מגמת הבזבוז והשחיתות לא כאמירת גנאי כמובן.
    סגור
  • 54.
    אני מחזיק את המניה - לפיד חזק ואמץ
    יחזקאל 15/04/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    4 5
    וטוען שזה מבורך מה שאתה עושה לקחת את מה שמגיע לעם ולא לידיים פרטיות
    סגור
  • כמה שילמו לך על התגובה?
    אנונימי 15/04/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא יאומן איזה מטומטם אתה
    סגור
  • יחזקאל צודק גם כלכלית וגם חברתית,אוצרות הטבע יניבו גם
    משקיף 15/04/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאזרחים,כמו שמקובל במדינות הנאורות!
    סגור
  • 53.
    לפיד הוא עיתונאי מעולה.הוא רק שכח שהחליף תפקיד. (ל"ת)
    המשקיע הקטן 15/04/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    העלאת מעמ הינה מכה לכול העם וזה לא בסדר לגמרי . (ל"ת)
    בא 15/04/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    לקצץ אצל קבוצות הלחץ ,שם באמת יש שומנים ובטלנות
    בא 15/04/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וגואל נפש חזירי .
    סגור
  • 50.
    לפיד פגע בכל עם ישראל=כולם מושקעים בכיל
    לפיד=שטייניץ 15/04/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה עם הדיור? לפני הבחירות דברת המון כעת אפס מעשים, כנראה שהיה עדיף לבחור בשלי
    סגור
  • 49.
    נראה אותו נילחם בוועדים החזקים ובפנסיות. (ל"ת)
    חלש או חזק ? ? 15/04/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 48.
    כולל ההחלטה לבחור את יעל ההריונית
    לפיד פופוליסט 15/04/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אפשר לחשוב איזה החלטה גדולה זאת היא נבחרה כי היא היתה שם מאז ומתמיד לפיד לא מבין בכלכלה אז השאיר אותה. היא תעשה בדיוק את מה שהיה קודם העובדה שהיא בהריון לא משליכה על שאר הנשים האם מעביד יקח בגלל זה אשה בהריון בחודש 8 לעבודה? בשום אופן לא היא היתה יוצאת לחופשת לידה וחוזרת למשרד הקבוע שלה. זה רק פופוליסטי. כמה שקוף כמה זול וכמה העם מטומטם. היא גם לא דוגמא לכלום אשתו לשעבר של רועי ורמוס יש לה בטח מזונות גבוהים לילדים כך שהיא בכלל לא צריכה לעבוד אבל כשיש משכרת גבוהה במשרה ציבורית משלמים הכל ועוד קרן השתלמות ללא מס למה להישאר בבית? העיקר שהוא פוגע בילדים מסכנים אבל בקרנות השתלמות לא מה שהיה הוא שיהיה לא בחרתי בלפיד כי הוא כמו אבא שלו ידעתי שזה מה שיהיה איתו. פשוט מדינה מעוררת בחילה (פלא שיומיים הקאתי?)
    סגור
  • 47.
    לפיד אתה משחק אותה
    godan 15/04/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה גדול גדול בסוף אתה תהיה קטן קטן.
    סגור
  • 46.
    דרכם והיתנהגותם של חלק רב מהמשקיעים= וישמן ישורון ויבעט (ל"ת)
    ציון 15/04/2013 07:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 45.
    התגרה כאיש בינוני ומטה ומגשים אחת לאחת את תורתה
    לפיד 15/04/2013 06:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הכושלת של שלי יחימוביץ. חבורה של קשקשנים . אף אחד מהעיתונות לא יצא נגד לפיד הוא חבר שלהם . בזה נגמרה גם הדימוקטריה בינכה היה פה דימוקטטורה . התרומה שלי לעניין היא לא להשקיע במניות ולא לעשות שום פעולה שתגרום לגב לבנון להרויח מעמלות וגם לא הבנקים
    סגור
  • 44.
    על המדינה ועל התנהלותה בפרשת כיל צריך לפרסם לכולם
    דברי אקירוב 15/04/2013 06:46
    הגב לתגובה זו
    3 2
    החלטה פופוליסטית. ארץ שמבריחה את המשקיעים (עכשיו גם המשכילים יברחו מפה) אין להם מה לעשות פה. מטעים את הציבור וגם עידן עופר הציל את המדינה כשקנה את בזן ואת צים הכושלות באמת חבל היה צריך להשאיר את צים בידי המדינה שתפסיד עוד וגם את בזן ואת הנמלים ואת כיל. יאלה קדימה שהמדינה תשלם משכורות עתק לבכירים שם נראה את לפיד מקשקש אחר כך.
    סגור
  • 43.
    לפיד מתגלה כאדם חסר מנהיגות ! עדיף היה שישאר בתקשורת
    מיליונים 15/04/2013 06:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל חבריו מהתקשורת טובים רק בלקשקש. כל עוד היו בתקשורת אז האוזן סבלה הכל . אבל הפשפשים עלו למעלה . ומכאן הנזקים גדולים יותר. השילוב של ביבי עם אנשי התקשורת הוא הרסני למדינה. ביבי גם מעוניין בכשלונם כדי להראות לצבור שהוא עדיף וגם להענישם בדרך. בטוחני שביבי וחבריו עשו שורט על ח"ל וכיל. והתעשרו. רק את קופות הפנסיה שלנו הם דפקו
    סגור
  • 42.
    שהמשטרה תחקור מי מחבריו של לפיד פתח שורט של 581 מיליון
    אליהו 15/04/2013 04:43
    הגב לתגובה זו
    8 1
    על מניית "החברה לישראל" היא חברת האם של כיל נפתח שורט עצום של 581 מיליון שקל, בשבוע שלפני הכרזתו של לפיד על התנגדותו למיזוג. למי מחבריו של לפיד היה מידע פנים על כוונתו להתנגד למיזוג? מי ידע מראש שמניית החברה לישראל תצנח חדות? מי הרוויח על השורט של "החברה לישראל" כ-60 מיליון שקל עד כה? יש למנות וועדת חקירה ולתפוס את המקושרים, המחוברים והעשירים חבריו של לפיד, להם הוא הדליף את כוונתו למנות וועדה לבחינת הגדלת התמלוגים מכיל , וכך הם בביטחון גדול פתחו שורט אדיר, אגדי ועצום כל כך של 581 מיליון שקל על מניית "החברה לישראל".
    סגור
  • תנסה אם אתה רוצה להגיש תלונה אבל כדאי לפנות לבורסה
    המשטרה לא תעשה כלום 15/04/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שיגידו מי הגופים שפתחו שורט. העונש של כולם זה לא למכר ולא לקנות כיל וח"ל לייבש את הבורסה לגמר.י
    סגור
  • אתה צודק
    ggg 15/04/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאלהשקיע בכיל ובח''ל ןליבש את בורסה
    סגור
  • 41.
    כי"ל
    אבי 15/04/2013 00:49
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לפיד צודק. לא צריך למכור את נכסי המדינה. המניה נופלת נו אז מה. תעלה בחזרה. מה קרה. המפעל מייצר ביצי זהב עבור משפחת עופר. טפשים מוכרים את המניה כי"ל חברה איתנה ותמשיך להצליח העדר בורח. חברת פוטש רוצה להעביר את היצור לירדן לפטר את מרבית העובדים. התהליך זהה המכונות זהות . מה אנחנו רוצים להפסיד פרנסה של אלפי אנשים. כולם שמחו שהמדינה מכרה לאיזנברג את החברה. והעשרנו טיקונים. המדינה חייבת להשאיר את האוצר. חברה אוסטרלית רצתה לקנות את פוטש. התגובה של ממשלת קנדה הייתה: נכסי המדינה לא למכירה!!! זאת התשובה הנאותה.
    סגור
  • לאבי - אתה שטוף מוח
    מיליונים 15/04/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מאיפה אתה יודע מה הולך להיות? אתה עובד בפוטאש? בכל תוצאה של הפה הגדול של שלי יחימוביץ ורוזנטל. ולפיד השפוט שלהם. חבל שאתה לא קורא מה חושבים בקנדה על ישראל בנושא הזה. סטירה בפרצוף לנוכח האהבה והתמיכה לה זוכה ישראל מצד ממשלת קנדה זה מה שהם אמרו . וגם אמרו לאומנות כלכלית. הם אמנם התנגדו למכירה אבל פה המצב שונה פה החברה לישראל תשלט בפוטאש ולא להפך. כיל תהפך לחברה מס 1 בעולם הדשנים ובישראל. במידה והמהלך לא יצא לפועל בלאו הכי כיל תיהפך חברה קטנה וזניחה ובלאו הכי היא תקטין רווחים ואין ודאות שלא יפוטרו אנשים דוקא בגלל שהיא לא נמכרת. ואם עופר רוצה למכר את החברה אסור לו? אתה מציע שהמדינה תקנה חזרה את כיל ותהפך חברה ממשלתית ואז תבכה שהמיסים שלך הולכים למנהלים ולפועלים שלא עושים דבר? חוץ מזה התקווה שלך שהכסף יגיע לידיך בדרך כלשהי זה לא יקרה זה פשוט ילך לשיחוד הבוחרים של לפיד ובנט. למשל הרחבת ההתנחליות. כבר העשירים של לפיד הרויחו שבוע לפני ההודעה גדל השורט על ח"ל אחרי שחוסל לגמרי מי הדלליף?
    סגור
  • 40.
    יאיר ריסקת את הבורסה המקרטעת (ל"ת)
    יאיר לפיד=נזק 15/04/2013 00:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 39.
    הגיע הזמן לעשות את מה שלו עשו קודמיו של לפיד מהעריצות
    אריה 15/04/2013 00:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לפיד עושה את הדבר הנכון שצריך לעשות , משאבי הטבע הם לא נחלתם של הטייקונים שמתעשרים על חשבונה של המדינה במחיר של מזיד עדשים . ומי קבע שמנית כיל ממשפחת עופר לא צריכים לשלם את המס הנכון לאוצר . משאבי הטבע של המדינה צריכים להיות נחלתם של אזרחי המדינה שייהנו ממנו בתשלום מס חוזר לקופת האוצר ובדרך זו להקל במיסים לאזרחים ולמעמד הבניים . עד היום אותם הטייקונים אכלו את כספי המדינה והגיע הזמן שישלמו ביבי הפחדן ושטייניץ דאגו להעשיר את העשירים והיום קשה לכולם לקבל את מה שלפיד היה צריך לעשות מזמן זה בצדק והגיע השעה ! ! !
    סגור
  • הגיע רכוב על חמור (עם ישראל) - אתה לא תראה שקל מזה!
    לפיד המשיח 15/04/2013 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתה נכנע לפופוליזים כמו גם לפיד שפוחד מחבריו לברנג'ה העיתונאים הקטנים שלי יחימוביץ ורוזנטל. הדעות בחו"ל על ישראל ומנהיגותה הכלכלית אינם אוהדות בלשון המעטה חבל שלפיד לא מבין את הרמז. לפיד הגיע רכוב על גבי המחאה החברתית שרק הצליחה להזיק ובגדול לכולם ותרמה למס על הבורסה ותו לא. לפיד בא להגשים את החלום של אבא שלו להיות חבר כנסת (ג'וב טוב) ולהלחם בדתיים. שוויון בנטל זה קשקוש הם לא יתגייסו והוא נותן להם פטורים למינהם ודחיות למינהם. וזה לא יתן לאף חמור ישראלי כלום שהם יתגייסו לצה"ל מטרתו היתה רק שהם יצאו לשוק העבודה ויתנו עוד מס ויורידו מהקצבאות . זה לא ילך לאף אזרח תמיד לא יהיה להם כסף אלא ילך לשחד את הבוחרים של לפיד ובנט (המתנחלים) פעם זה המתנחלים ופעם זה שס. בינתיים קופות הגמל שלך וקופות הפנסיה נפגעו מהפה של לפיד אתה לא הרווחת רק תפסיד. כרגיל. ואתה כמו מרבית האזרחים פשוט שטוף מוח. באמת האחים עופר צריכים להחזיר לכם את בזן וצים נראה אותכם מתמודדים עם ההפסדים. אחכ אל תבכה למה המדינה לא מוכרת את המפעלים הכושלים . עם נבל ולא חכם כבר אמרו את זה בתורה לפניי!
    סגור
  • 38.
    פופוליסט כמו יחימוביץ
    שולף מהמותן בלי להבי 14/04/2013 23:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבלי לחשוב ולהבין את העסקה הוא כבר מתנגד. אולי יכול היה להבטיח פי 2 תמלוגים למדינה למשל? ואז מה רע? חברה ישראלית היה נהיית בעלת המניות הכי גדולה בחברה בסדר גודל של טבע. היה קורה אסון?
    סגור
  • 37.
    איך נותנים לכאלה בורים לנהל תקציב מדינה? כנסו
    משקיע מיטב כספו 14/04/2013 22:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחח מדינת היהודים, תאשר כבר את צמח!!!!!!! למה אתה מושך זמן? אשכרה מנסה להתחבב על שלי יחימוביץ שדואגת לוועדים ענקים.
    סגור
  • 36.
    שר אוצר חסר בגרות כלכלית רק אסון יגרום לכלכלה ולבורסה!
    אבי קול 14/04/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביום רביעי האחרון יצא שר האוצר לפיד בהודעה המטומטמת והמטופשת וחסרת האחריות ביותר שלו מאז נכנס לתפקיד - עדיין הוא לא למד שהוא שר האוצר וכל פליטת פיו יכולה לגרום נזק...נושא כימ תגמולים וים המלח סגור וחתום בוועדה לפני שנה...על מה הוא מדבר...שטויות...לפיד = לעכבר ששאג...!
    סגור
  • לפיד הוא שר האוצר של כולם
    האחד 17/04/2013 00:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או לפחות של כל מי שיש לו חשבון פייסבוק ויכול לעשות לו לייק. הוא עוד לא הפנים שהחיים הם קצת יותר מכתיבת מאמרים פובליציסטיים במוסף סוף שבוע או כותרות בפייסבוק, וההצהרות מלאות האויר החם שלו גורמות לזעזועים בתפקידו הנוכחי ומין הראוי לו קצת לסתום את הפה ולא לצאת בהצהרות בומבסטיות סתם ככה כי בא לו ללהג את עצמו לדעת ולקבל לייקים.
    סגור
  • 35.
    מנחית הגרזן הוא מר עופר שירק בפרצוף של לפיד
    טעות בכותרת 14/04/2013 21:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גמר את ים המלח שילם 10% מס בארץ ו 38% בעולם מוכר לקנדים אוצר טבע ישראלי ובורח למקלט מס באנגליה רק רגע מה קרה ?
    סגור
  • או שאתה בור ועם הארץ או שאתה שטוף מוח בכל מקרה
    ל 53 15/04/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אתה מקשקש שטויות. עופר לא בורח למקלט מס כי החברה לישראל היא בעלת כיל והיא בארץ!!!! כמה אפשר להיות טיפש
    סגור
  • 34.
    נראה אותו נלחם בוועדים בקרנות הפנסיה עושה שינויים
    חכם על חלשים ? 14/04/2013 21:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    -- מתייעל ולא סתם מיסים.
    סגור
  • 33.
    שבבורסה הישראלית מניה של רמי לוי עולה בהתמדה לעומת כיל
    בושה 14/04/2013 20:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל כנראה אופנה אצל הישראלים הדפוקים.
    סגור
  • 32.
    יש לחקור את השורטים על ח"ל שבוע לפני הודעת לפיד
    מתוך פורום אקטואליה 14/04/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גדלו פתאום השורטים על ח"ל. הוא הדליף לחבריו המקושרים? צריך להקים ועדה ולחקור את זה. חוץ מזה הוא אדיוט
    סגור
  • 31.
    אין ניסים בחיים מגיש חדשות אינו יכול להפוך לשר אוצר.
    ארלקינו 14/04/2013 19:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ויש לו עתיד בלנזק את כלכלת ישראל. השאלה היא באיזו מידה? אולמרט הפיל את עמיר פרץ וביבי את לפיד.ומה נגיד היום בערב יום הזכרון למשפחות הנופלים ולכל המשפחות שבניהן משרתים ביחידות הקרביות-שיהיו בריאים
    סגור
  • 30.
    זו הזדמנות שיש לנצל
    א-ב 14/04/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כדאי לקנות גם כיל גם החברה לישראל. ירידה היסטרית ולא מוצדקת
    סגור
  • 29.
    יישר כח!!!חובה למסןת שימוש במחצבי המדינה ששייכים לכלל
    משקיף 14/04/2013 19:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האזרחים ולא לטייקונים.מי שרוצה לספסר בבורסה בניירות אלה-זבש"ו
    סגור
  • בסוף תבריחו מפה את כולם . מה גם שהתגובה שלך מראה
    די חלאס שטויות 15/04/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ששלי יחימוביץ ידעה איך לטמטם את האנשים. פופוליזים בגרוש.
    סגור
  • 28.
    חוסר אחריות שר האוצר עדיין חיי בגאנקי
    גבי 14/04/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שר האוצר לא מבין מה המשמעות של כל מילה הוא עדיין חיי בגאנקי
    סגור
  • 27.
    זהירות
    גיל 14/04/2013 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא להאמין לדיווחים כי הם יזומים ולא אומרים אמת לכן ההערכה היא כי המניה תמשיך לרדת כמו אפריקה בזמנו
    סגור
  • 26.
    אחרי שכיסחו את פרטנר וסלקום ובדרך את אידיבי ודסק"ש
    יועץ השקעות 14/04/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שיכסחו גם את כיל ואחר כך ישאלו למה אין פנסיה כי אנשים תמימים משקיעים במניות על בסיס התחייבות שלטונית וכל יומיים פופוליסט אחר מכסח את הערכים שאנשים משקיעים בהם
    סגור
  • 25.
    יהיר לפיד לא כלכלן הוא קלקלן
    עניי עירך 14/04/2013 18:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חושב שתפס את העולם בוועד ההורים, שירגע!!! איך פרשו לו מלכודת פתאים יען כי הוא פתי, יהיר אתה תגמור את קדנציאתך לבן לבן
    סגור
  • 24.
    לפיד מתחיל להיות מסוכן לכלכלה
    אסף 14/04/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תחרות מי יפגע יותר ביזמים ויצבור יותר פופולריות
    סגור
  • 23.
    הגרזן יונחת עליו בעתיד הוא יבין שהוא טיפש פופוליסט (ל"ת)
    הוא לא הנחית גרזן 14/04/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    אוי וואבוי למדינה אם שר אוצר כזה
    ברוך 14/04/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מבין רק בפייסבוק אבל בכלכלה ממש לו לדעתי מוטב שילך מהר זה יועיל לכולם במיוחד למדינה ראש הממשלה ביבי חכם ובעל ניסיון שם אותו בתפקיד על מנת להכשילו בגדול כי כרגע לו ניראה שלפיד יצליח בתפקיד לצערי הרב בחרתי בו אך אני מיצטער מאד כי לא חשבתי לרגע שישימו אדם בלי ניסיון כלשהו בתפקיד כזה מרכזי
    סגור
  • ידעתי שהוא כמו אבא שלו מטרתו היתה להגשים לאבא שלו
    לא בחרתי בו 15/04/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חלום שאמר לו שכדאי ללכת לפוליטיקה. טומי לפיד רק הזיק לכולם ופגע בעובדי המדינה. יהיר יהיה אותו דבר. שוויון בנטל אלק מטרתו היא שהחרדים יעבדו יורידו נטל מהמדינה ותו לא את הכסף מזה לא תיראו על הכל תשלמו כי תמיד פה אין הכסף ילך לשחד את מצביעי לפיד ובנט פעם לחרדים ופעם למתנחלים ההתנחלות כבר קטנה עליהם. עם טיפש אז מגיע לו
    סגור
  • 21.
    חבל על כל הנופלים למען מדינת הזבל הזאת
    ליהיר הפופוליסטי 14/04/2013 18:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה פופוליסט בחרת את ההריונית יעל לתפקיד כדי לצבור עוד אהדה בקרב נשות ישראל הסתומות. יעל חברתך היא לא דוגמא יש לה עבודה ומקסימום אחרי הלידה היתה חוזרת למשרד שלה יש לה גם משכרת גבוהה והיא יכולה להביא מטפלת. שלא לדבר שיש לה בטח מזונות גבוהים מהאקס שלה ורמוס. נראה אותך דואג לנשות ישראל שמרויחות 5000-6000 שח לחודש . בלי קשרים בקושי יש להם עבודה הם עובדות כמו חמור. ומאויימות. עלי לא עשית שום רושם. ובנוגע לכיל כדאי לך לקרוא את דברי אקירוב על יך. זה שביבי שם אותך שר אוצר לא אומר שזה הפך אותך לכלכלן גדול. סה"כ כולנו יודעים שהוא רוצה להכשילך. בהבל פה גילינו שאתה בעצם מאוהב בעצמך ובתפקיד ובכסא ובצו של אבא שלך שאמר לך שזה אחלה גו'ב לכמה שנים. לא בחרתי בך כי ידעתי שטובה לא תצמח מכך. כאשר חבריך מהברנג'ה זה שלי ורוזנטל. זה גם מה שגרם לשלי לשבת באופוזיציה והיא תהיה שם לנצח . וזה יהיה גם גורלך. בשבילי זאת הזדמנות קניה של נ"יע כיל. סידרת לי בזול. אבל את התוצאה של פיך הגדול כולם ירגישו בעתיד בקופות הפנסיה והגמל שהרסת בהבל פה ובחוסר ידיעה . תקרא את המאמר בידיעות ותחכים.
    סגור
  • 20.
    המניה נופלת כי כסף פרטי יעבור למדינה סוף סוף
    אמיר 14/04/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הבחור לא מנותק ולא נעליים הוא צודק ב 100% והטוקסקיסטים המתלהמים כי הם הפסידו 10% בימים האחרונים . במקום שקבוצה מצומצמת של אנשים יהנו מההכנסות הגיע הזמן שהמדינה תהנה מההכנסות של אוצרות ים המלח ולא איזו משפחה אחת שלא תרמה כלום למדינה ויודעת רק לקחת ולקחת
    סגור
  • אתה גם צועק כמו טיפש? כיל משלמת מס חברות מבין
    לאמיר 15/04/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הגבוהים בארץ. וגם תמלוגים. הם קנו מהמדינה את צים כשאף אחד לא רצה לקנותה ואת בזן. המדינה הרויחה מהם הרבה כסף. הם גםתרמו את בית הלב באיכילוב . את כיל הם קנו מאיזנברג שקנה מהמדינה.אז אתה עכשיו רוצה להחזיר את כיל למדינה ואז תילל למה אתה משלם משכורות עתק כמו הנמלים וחברת החשמל. ככה או ככה תפנים! לא תרויח כלום הכל ילך לממשלה לא אליך לא יהיה לך כבישים טובים חינוך בריאות נאדה קפיש?
    סגור
  • 19.
    לכל מתוסכלי כיל היא תרד עוד למתחת ל4000 (ל"ת)
    כלכלן 14/04/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • ואם יש לך קופת גמל או קרן פנסיה לכולם יש כיל אז גם אתה
    שתרד עוד אני אקנה 15/04/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תפסיד. בשביל זה למדת כלכלה? חכם אתה לא
    סגור
  • 18.
    לא דגדגה למעוף תראו קסם שורט 0000000001 עלתה זה
    העיבה על המעוף חחחחח 14/04/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טמטום
    סגור
  • 17.
    כולם להמנע מפעולות שיכניסו לאוצר כסף לא לקנות בגדים
    התגובה ללפיד זה 14/04/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דברי חשמל, להמעיט במילוי דלק לא לקנות דירות ! שום דבר לא לבקש קבלות מאף אחד . הם עושקים אותנו הם לא יראו שקל בחזרה ויתרתי על קניית חולצה היום כעונש
    סגור
  • /צודק לא להחליף את הרכב ולקנות רק בשחור!!! (ל"ת)
    משקיע 15/04/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מניית כיל והקשר שהתם תמיד מחפשים בן מניות לכול מני ספני
    אלמוני 14/04/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ארי את התגובות שלי התם תמיד לא מפרסמים נכתוב לא בפיסבוק עדיף הכול מלוכלך פה
    סגור
  • 15.
    הרס את הבורסה סופית !!! הם עוד יבכו על זה (ל"ת)
    עכשיו האדיוט האחרון 14/04/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    הוא פוחד משלי יחימוביץ ומתואם עם הכונפה! (ל"ת)
    כולם יזכרו לו את זה 14/04/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    מניית כיל
    אלמוני 14/04/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאיר לפיד כולם עושים ספינים על הגב שלך אני מניח שהרבה כותבים לך בפיסבוק אחרת אך יפילו מניות זה שיטה פה
    סגור
  • 12.
    אברהם ושמעון מגיבים מטעם
    דני א 14/04/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז ככה צודק כל מי שחושב שצריך לטפל בהם ואני לא דואג שהם יברחו מפה(חברות הענק)
    סגור
  • 11.
    שר אוצר
    ביבי גדול 14/04/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך הוא השכיל ללפיד את התפקיד.כשלון בטוח. בבחירות הבאות שני מנדטים ליש עתיד. אני אישית יעבוד על זה
    סגור
  • 10.
    מעמד הביניים
    לפיד 14/04/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פה גדול,לרוב מעמד הביניים יש קצת כסף בכיל גם מניות וגם החסכונות שלנו חלקן מושקעים שם ואתה עם הפה הגדול שלך העלמת אותו,
    סגור
  • 9.
    הקנדים על דברי לפיד" מכירת כיל מעשה לא רציני" אמרו
    צריכים לפרסם את 14/04/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    "עמדה זו כאשר היא מבוטאת כלפי חברה בקנדה עומדת בסתירה חדה לתמיכה והאהבה של ממשלת קנדה כלפי ישראל" עוד אמרו "ראוי להמנע מלאומנות כלכלית" הוא מסתבך עם הקנדים!
    סגור
  • 8.
    כל הקופות פנסיה וגמל. הוא גרם לכולם נזק
    כולם מושקעים בכיל 14/04/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם כאלה שחושבים שהם לא מושקעים.
    סגור
  • 7.
    המנייה שברה למטה. זה לא סוף הירידות (ל"ת)
    בן 14/04/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    האשלג הוא קומודיטי
    עמוס הולצמן 14/04/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם יהיה יקר לייצר כאן כולם יפסידו. כיל צריכה יתרון לגודל ויעילות תפעולית. אם פוטאש תקנה 100% מהמפעל הירדני וכאן ימשיכו להחזיק עובדים מיותרים וועדי עובדים עוד יותר מיותרים כיל לא תוכל להתחרות ותחזור להפסיד כסף כמו בימים הטובים, לפני ששאול אייזנברג רכש אותה מהמדינה. יאיר כמו שאני לא מנסה לכתוב שירים על נפאל הרחוקה אל תנסה להנדס את הכלכלה. העולם שטוח כדברי ר' ת. פרידמן. אם חפצי חיים אנחנו אל תחזיר אותנו לשנות ה- 80.
    סגור
  • 5.
    נותן ביד אחד ולוקח ביד השניה
    מוטי 14/04/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רוב ביטוחי המנהלים שהם בעצם הפנסיות של כולם מושקעות גם במנית כיל ולכן ירידה של 10 אחוז במניה פוגעת במקבלי הפנסיות הצעד של לפיד לבחינת נושא חלקה של המדינה במשאבי הטבע בסוף הוא ספין תקשורתי לצבירת נקודות במהלך של גזרות האוצר
    סגור
  • 4.
    פה גדול
    יצחק יצחק 14/04/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    13 10
    אני כבר מצטער שהצבעתי לו.הוא חושב שהוא ,קאובוי, יורה בלי לחשוב.שפוטאש יראו לו את הצק הוא ימכור.בכל מקרה אני סיימתי אתו הוא דומה לביבי.
    סגור
  • אותכם מעניין רק לידפוק קופה ווגם עופר לא מיסתפק (ל"ת)
    ציון 15/04/2013 07:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זה עכשיו יהיו גזירות, אז הוא לא בסדר
    אתה מצחיק אותי 15/04/2013 06:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה מזכיר לי ילדים מפונקים, שאבא לא טוב כשהוא לא קונה להם ארטיק. ידידי צריך לקצץ, חייב לקצץ, אני מנח שיאיר באמת ינסה לדאוג לחלשים יותר, אבל זה יפגע בכולנו. אין ברירה. לגבי כיל, זו לא תהיה עסקה פשוטה, אבל לך תדע, עם הסכם לגבי עובדים, והסכם תגצולים טוב יותר משל עופר, נקבל כאן מהלך חכם. אז בא נרגע, ונתן לאנשים שחרנו סיכוי. ( אני לא הצבעתי בעדו, אבל ממש לא שולל אותו)
    סגור
  • לפיד עושה את הדבר הנכון ותגיד את מהבעלים של כיל לא מבין
    כריש פטיש 15/04/2013 00:29
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הבנתי בגלל שאתה מושקע במניית כיל ונגרם לך הפסד , זה כל הסיפור , תחליף מניה יש הרבה סוסים שיכולים ליצר לך רווחים חדשים . ביבי ושטייניץ גילחו את אזרחי ישראל ומעמד הבנים במיסים וביוקר המחיה עד שירד לנו דם מהגוף , אז תגיד מה לו בסדר , משפחת עופר מהמשפחה שלך אם כך זה בסדר שמנית כיל תרד אבל משאבי הטבע הם נחלתם של אזרחי ישראל שצריכים לקבל תמלוגים בהחזר מיסים לקופת האוצר ! ! !
    סגור
  • כמה שטויות אפשר לפלוט? גם אתה מושקע בכיל וח"ל
    לכריש 15/04/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    3 4
    דרך קופות הגמל והפנסיה . בטח יש לך אם אין אז אתה בבעיה רצינית. התגובה שלך פופוליסטית משאבי הטבע שלך לא יברחו לאף מקום וים המלח ישאר במקום. אז מותר טייקון ישראלי ואסור טייקון קנדי? זה לאומנות חשוכה לאומנות כלכלית. מדינת ישראל רק תרויח אבל בגלל שכולם פה עם שטיפת מוח הם לא מבינים. כסף לא תראה בשום צורה אם ימכרו או לא מחר אל תבכה שהכסף שלך הולך להתנחליות צריך להגדיל את ההתחליות לדור ההמשך. זה לא יתן לך דירות בזול קופח או חינוך חינם בולשיט!!!! תפנים שקל לא תראה מזה !
    סגור
  • פה גדול
    דוד 14/04/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבלנות.לביבי היו ארבע שנים לתקן ורק קלקלת.תן לו צאנס ללפיד. אגב המניה תחזור לפרוח.סבלנות
    סגור
  • יאיר לפיד בושה וחרפה
    אורי 14/04/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן אדם לא עשה דבר בחיו וכבר גרם נזק לאזרחים שמחזיקים את כיל וחברה הכל רושם והצגה והלו אל תאשים את ניתנהו
    סגור
  • ביבי שם אדם שלא מבין בכלכלה והרס עוד יותר (ל"ת)
    ידעתי מראש מיהו 14/04/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הבחור מנותק!
    שמעון 14/04/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    15 6
    בסוף יישאר עם קופה ריקה, כולם יברחו ולא יהיה ממי לגבות.
    סגור
  • 2.
    המניה משנת 2009 היתה נמןך שלה 2000 היום היא 4320 פי 2
    ירז 14/04/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    6 9
    אז איפה גרזן... שיילך משפחת עופר לא שלמו מיסים ...במשך שניים
    סגור
  • זכרון קצר
    יודע דבר 14/04/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שכחת שבשנת 2008 לפני המפולת המניה בשיא הייתה בשער 8800
    סגור
  • 1.
    המשך שינוים וגזרות מבריח את המשקיעים
    אברהם 14/04/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    19 7
    מקור הכנסה חשוב זה של המדינה המחזורים בבורסה נמוכים, אין אמון בממשלת ישראל שמפרה הסכמים, ישנים עם חברות ענק
    סגור
  • עד עכשיו רוב המשקיעים הוכיחו במעשיהם שבאו רק לקחת ולנצל (ל"ת)
    ציון 15/04/2013 07:34
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור