ת"א סגרה ביציבות: מדד היתר 50 עלה 1.1%, מניית כיל צללה 3%

מדד הבנקים ירד 0.13%. בשוק המניות: הזדמנות צללה 6.8%. בימים שני ושלישי לא יתקיים מסחר בבורסה בשל יום העצמאות.
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
יום המסחר בת"א ננעל במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים קלות. לאורך כל שעות היום נסחר המדד המוביל בטווח מסחר קצר ביותר. המשקיעים באחד העם הגיבו לסגירה השלילית בוול סטריט ביום המסחר האחרון. מחזור המסחר הסתכם ב-523 מיליון שקל בלבד, ככל הנראה בשל העובדה כי בשני ושלישי לא יתקיים מסחר באחד העם בעקבות יום הזיכרון לחללי צה"ל ויום העצמאות.

בסיכום יום המסחר, מדד המעו"ף סגר ביציבות ברמה של 1,230.3 נקודות, מדד ת"א 75 סגר ללא שינוי ומדד הבנקים השיל 0.13%. מחזור המסחר הסתכם ב-523 מיליון שקל בלבד.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית {מלאנוקס} עם עלייה של 4.9%. עוד נציין בצד החיובי את מניית אל על +0.7% אל על 130.1 +0.7% אל על בסיס:129.2 פתיחה:131 גבוה:131.6 נמוך:129.8 תמורה:767,848 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה 4.44%. בצד השלילי ניצבת הזדמנות יהש +1.98% הזדמנות יהש 143.9 +1.98% הזדמנות יהש בסיס:141.1 פתיחה:141.1 גבוה:146.9 נמוך:141.6 תמורה:222,142 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנחתכה ב-6.8%. עוד נציין את כיל +2.11% כיל 1,547 +2.11% כיל בסיס:1,515 פתיחה:1,543 גבוה:1,554 נמוך:1,540 תמורה:18,749,904 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה ב-3% ומשלימה מהלך ירידות של 11% בשלושה ימים, וכן את מניית {אלווריון} שצוללת 12.3% לאחר התפטרות נשיא ומנכ"ל החברה חזי לפיד ביום שישי האחרון.

בגזרת המאקרו, מחר תפרסם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את לחודש מארס בשעה 14:00. נציין כי מדד המחירים לצרכן לחודש פברואר נותר ללא שינוי, בהתאם לקונצנזוס הכלכלנים.

וול סטריט סגרה את יום המסחר האחרון לשבוע בירידות (מדד ה-S&P500 ירד 0.28%), זאת לאחר 4 ימים רצופים בירוק. הבנקים הגדולים בארה"ב דיווחו אתמול על תוצאותיהם הכספיות לרבעון הראשון, כאשר ג'יי פי מורגן הציג עלייה של 33% ברווח ווולס פארגו רשם זינוק של 22% ברווחיו.

וול סטריט שוב פותחת פער מת"א

בסיכום השבוע, הדאו-ג'ונס הוסיף 2%, ה-S&P500 התחזק ב-2.3% והנאסד"ק עלה 2.8% בשבוע החולף. באותו השבוע, המעו"ף נותר ללא שינוי, מדד ת"א 100 הוסיף 0.2% ומדד הבנקים התחזק ב-1%. צריך ציין גם את מדד התקשורת שבלט עם זינוק של 7.6% בשל ההערכות כי מלחמת המחירים בענף הסלולר עומדת בפני לקראת סיום.

מניות במרכז

מניות הגז-נפט סגרו את יום המסחר בירידות שערים. רציו יהש +0.09% רציו יהש 231.2 +0.09% רציו יהש בסיס:231 פתיחה:236 גבוה:237 נמוך:229.1 תמורה:5,662,959 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת 1.2% ו{אבנר יהש} השילה 0.5%. הבוקר התפרסם בתקשורת כי פקידי האוצר ימליצו להפחית את מכסות ייצוא הגז בשיעור משמעותי.

מניית {אלווריון} נסחרה תחת לחץ לאחר שחזרה מוול סטריט עם פער ארביטראז' שלילי משמעותי. ביום שישי דיווחה חברת הטכנולוגיה כי המנכ"ל ונשיא החברה חזי לפיד התפטר מתפקידו לאחר שכיהן בתפקיד פרק זמן של פחות משנה. באתר הבורסה לא נרשמה הסיבה להתפטרות לפיד אך צוין כי לפיד ימשיך בתפקידו עד להשלמת הליך חפיפה מסודר. במקביל, רובין האק, חברת באלווריון, התפטרה גם היא מתפקידה. לידיעה המלאה

שותפות הזדמנות יהש +1.98% הזדמנות יהש 143.9 +1.98% הזדמנות יהש בסיס:141.1 פתיחה:141.1 גבוה:146.9 נמוך:141.6 תמורה:222,142 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הגיבה לדו"ח המשאבים שהוציאה ביום חמישי לאחר המסחר בבורסה, במסגרתו עולה כי כמויות הגז שנמצאו בקידוח "ישי", בו מחזיקה הזדמנות בשיעור של 10%, הן זניחות. נציין כי הקידוח העקר מצטרף לאכזבות קודמות בסקטור הגז במסגרת קידוחי "שרה" ו"מירה". לידיעה המלאה

מניות כיל +2.11% כיל 1,547 +2.11% כיל בסיס:1,515 פתיחה:1,543 גבוה:1,554 נמוך:1,540 תמורה:18,749,904 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וחברת האם שלה, ה חברה לישראל +3.22% חברה לישראל 68,960 +3.22% חברה לישראל בסיס:66,810 פתיחה:68,500 גבוה:69,510 נמוך:68,150 תמורה:10,087,998 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המשיכו במומנטום השלילי לאחר ששר האוצר, יאיר לפיד, יצא בשבוע האחרון בשתי הצהרות דרמטיות. האחת - הוא מתנגד בכל תוקף למכירת כיל לפוטאש, השניה - הוא החליט להקים ועדה לבחינת חלקה של המדינה במשאבי הטבע, בדגש על תחום השאלג. מניית כיל איבדה בשבוע החולף 6.46%, השבוע הגרוע מאז דצמבר 2011 לידיעה המלאה .

{מלאנוקס} זינקה במסחר וסגרה פער חיובי מול חו"ל. ביום חמישי בית ההשקעות פייפר ג'פרי נותר חיובי על מניותיה, והקפיץ את מחיר היעד מ-52 דולר ל-65 דולר. המניה הדואלית חוזרת למסחר עם פער חיובי של 3.48% להרחבה נוספת .

מניית אל על +0.7% אל על 130.1 +0.7% אל על בסיס:129.2 פתיחה:131 גבוה:131.6 נמוך:129.8 תמורה:767,848 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות שערים בולטות, זאת לאחר שקרן פימי תשקיע עד 75 מיליון דולר בחברת התעופה ותחזיק כ-47% ממניותיה.

מניות חברת הביומד סולגרין -0.67% סולגרין 814.5 -0.67% סולגרין בסיס:820 פתיחה:802 גבוה:815 נמוך:802 תמורה:4,691 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות שערים נאות, זאת לאחר שדיווחה כי משרד הבריאות הקנדי יעשה שימוש בטכנולוגיית החברה לבדיקת סוכרים במוצרים שונים. לידיעה המלאה

מניית חברת שמן נפט וגז +6.25% שמן נפט וגז 216 +6.25% שמן נפט וגז בסיס:203.3 פתיחה:203.3 גבוה:216 נמוך:216 תמורה:2,030 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע הצלחתה לגייס 11 מיליון דולר מקבוצת משקיעים, מהלך שצפוי לסגור את המימון לקידוח 'ים 3' ללא צורך בהפעלת מדף. לידיעה המלאה

מניית בבילון +0.48% בבילון 146.3 +0.48% בבילון בסיס:145.6 פתיחה:148.8 גבוה:150.5 נמוך:145 תמורה:164,099 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות שערים. חברת האינטרנט צפויה לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון ב-29 באפריל, כאשר המשקיעים יבחנו בין היתר את התלות בגוגל ועליית כוחה של Delta search לידיעה המלאה

אלכס רבינוביץ מבסס שליטה ב ג'י.אף.סי 0% ג'י.אף.סי 1,198 0% ג'י.אף.סי בסיס:1,198 פתיחה:1,198 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ורכש את החזקות השותפה Plan B, וכעת מחזיק ב-72.85% ממניות השלד הבורסאי שבקופתו 35 מיליון דולר לאחר השלמת עסקת מונסאנטו. לידיעה המלאה
תגובות לכתבה(111):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 73.
    כל חודש תגיד .בחודש הבא .יא אפס.אתה לא מבין כלום .אתה
    איפה הכלכלן המטומטם 14/04/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקרוב קטן שטועה ומטעה.צא מהפורום לטובתך .אתה רק משפיל את עצמך עם התחזיות הגרועות שלך.אין לך מושג קלוש במדדים.שבוי בהצהרות שלך + האגו המחורבן שלך מתכונת להפוך להומלס פפפחחחחח
    סגור
  • 72.
    תבין רק אנחנו קובעים מתי יעלה או יירד .אתה עגל לשחיטה (ל"ת)
    איפה הכלכלן 14/04/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    כיל
    ברוך 14/04/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל עוד כיל וחברה לישראל ירדו מדד 25 ידשדש רק עלית השניים חזק תשנה את התמונה רק חבל שהרבה טיפשים ישבו במניה וזרקו סחורה ללא אבחנה עובדה אחת קיימת במציאות מחזור גדול במניה
    סגור
  • 70.
    מתנחם במעוף שהוא תמיד יורד ומסיים אדום
    בבר 70 שנה בבורסה 14/04/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מזל שאין לאף אחד עיניין בבורסה הישראלית והמעוף תמיד נסגר אדום לטובת השורטיסטים. לא עשינו כסף גדול אבל לפחות נכנסו כמה גרוסים לקראת החג.
    סגור
  • 69.
    מוזר, הפוטים לא עולים בכלל. (ל"ת)
    יוס 14/04/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זו התטא שמתקתקת עד יום רביעי
    למה שיעלו? 14/04/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יושבים על ה1230 והקולים והפוטים נשחקים עד דק... גן עדן לכותבים.
    סגור
  • 68.
    מגיק
    שוקן 14/04/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    +6.79 1998 תכף 2000 נפרץ תחנה הבאה 2700 מוזמנים להצטרף
    סגור
  • 67.
    טאואר
    אורי 14/04/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טאואר לא תתעורר כל עוד יש את האגחים להמרה כאשר האגחים להמרה יומרו ולא תהיה פוזיציית שורט על המניה אז אולי המניה תזוז גילוי נאות מחזיק באופציה עד 2016 בהצלחה.
    סגור
  • 66.
    אין כמו הבורסה שלנו הכי טובה בעולם נשלטת ושותקת (ל"ת)
    קובי 14/04/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 65.
    לדעתי צריך להעלות את המס ל 70 אחוזים ואז הבורסה תסגר (ל"ת)
    קובי 14/04/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • טען עוד
  • 64.
    לסי או אפס אפס שבע
    ספאץ 14/04/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנדון קטן איפה הירידות יא אפס מאופס .
    סגור
  • 63.
    המבינה אומרת יש חודש ירידות
    ספאץ 14/04/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תנו לה שאנסה כלבים נוכלים מה קרה תנו קצת ירידות !
    סגור
  • 62.
    יש לי שאלה לגביי מדד הבנקים
    ספאץ 14/04/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם מתחתית 2012 עשה חמישייה איי או 1 או עד תחתית 2011 ולא 2012 עשה איי ומשם כל הסיבוב למטה ומעלה עד השיא האחרון השנה היה בי או 2 שלם ? בבקשה מתחנן לתשובה ! בבקשה תנו תשובה ! מתחנן
    סגור
  • 61.
    שבוע טוב לכולם! שמתי לב שאתם אוהבים רק אנשים
    אחת שמבינה א 14/04/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אופטימים, אבל אני לא אופטימית בתקופה הקרובה, אני מאוד מציאותית, אני לא רואה עליות חדות במעוף לפחות בחודש הזה, היו לנו הרבה הזדמניות לעליות וזה פשוט לא קרה, אז עכשו זה יקרה? אי הוודאות בתקציב, הגזירות בדרך כל אלה לא יתרמו לעלייה במעוף, מבחינתי אני לא קונה שום מנייה וגם לא את כיל, אני מאמינה שכיל עוד תגיע לשער 4000 והיא ממש לא רחוקה מהשער הזה, בנק לאומי אתחיל לקנות משער 1230 וזה גם מתקרב,, בקיצור אני מציעה לכם תמתינו קצת עם המניות, אפשר יהיה להשיג אותן במחיר יותר זול, יתכן ואני טועה, אבל אני מעדיפה לא להסתכן. יום טוב לכולם וחג עצמאות שמח!
    סגור
  • מלאנוקס
    שי 14/04/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מקווה שעד פרסום הדוח המניה תגיע ל 72 דולר ויפורסם הדוח ויהיה מצוין והצפי יהיה ענק ואז נראה את המניה ב 100 דולר אמן אם כך יהיה מגיע לו לוולדמן 10 מיליון דולר ולא רק 6 מליון חג שצמאות שמחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • מלאנוקס
    ליאור 14/04/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מלאנוקס בדרך הנכונה. היא מתאוששת לאט לאט, והדוחות צפויים להיות טובים. בקיצור, מי שהתאזר בסבלנות ולא מכר בהפסד - הרוויח.
    סגור
  • מסכים איתך בענין ה"אם זה לא קרה עד כה".
    יוס 14/04/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היו כבר ימים שהבורסה חזרה אחרי ראלי בארה"ב, וצללה בעליבות. מאמין שכותבי האופציות מחזיקים המדד כי הם מרויחים מהסטטיות. אבל- מאמין שפנינו בטווח של חודש חודשיים לעליות. יום טוב לכולם וחג עצמאות שמח!
    סגור
  • 60.
    נמאס מהבורסה הזאת אי אפשר
    מוטי 14/04/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לעשות כסף מהאופציות. על ערש דווי
    סגור
  • על כל שקל שאתה מפסיד באופציות מעוף
    טעות בידך 14/04/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו אחר מרוויח את אותו שקל בדיוק. אז מסתבר שאפשר לעשות כסף מהאופציות, צריך רק לדעת איך.
    סגור
  • לא מדויק. אם אתה מכניס לבורסה מאה מליון אז אתה יכול
    יוס 14/04/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להזיז אותה. אבל לא לזה נועדו קרנות הגידור (אופציות) . לכן יש כאן בכל זאת עיוות והוא צודק
    סגור
  • מדוייק מאוד - משחק סכום 0
    טעות בידך 14/04/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הבעיה היא של הספקולנטים חסרי המושג שלא יודעים לסחור באופציות ובסופו של דבר מאבדים את כל כספם. ברור שיש שחקנים גדולים ששולטים בשוק אבל לא יודע אם נכון לקרוא לזה עיוות. לאורך זמן הכרישים תמיד מנצחים את אותם ספקולנטים אבל איכשהו תמיד באים פראיירים חדשים שחושבים שהם המציאו את הגלגל.
    סגור
  • 59.
    אם אסתר לבנון היתה מקבלת משכרת לפי מחזור עלוב כזה
    שלי 14/04/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היא היתה מחזירה עוד כסף מהבית
    סגור
  • 58.
    תל בונד במיליונים לא לפספס יום רביעי החגיגה תתחיל (ל"ת)
    בסוף יום הזרמות 14/04/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    מגיק
    שוקן 14/04/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    +6.31 רגע לפני פריצה של 2000 ממליץ לעקוב
    סגור
  • 56.
    שמועות
    שומע 14/04/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 4
    יש שמועות שלקראת סוף המסחר יהיו עליות . מצטידים בסחורה . כי לא יהיה מסחר יומיים. המעוף יעלה.
    סגור
  • 55.
    הגזירות לא פוגעות בחברות לכן המעוף יטוס עם פרסומן
    ריקי כהן מחדרה 14/04/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רב הגזירות הן ביטול דברים קיימים כגון קיצבאות למינהן לכן לא תהיה פגיעה בחברות. אני חושבת שהשבוע נעגון בסמוך ל 1250, חזרה על הפקיעה הקודמת.
    סגור
  • 54.
    הגיע זמן להעיף את ראסל אלוונגר (ל"ת)
    טאואר 14/04/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 53.
    מי שמוכר יצטער בקרובבבבבבבבבבבבבבב (ל"ת)
    הזדמנות לא לפספס 14/04/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 52.
    רישיונות חדשים רועי ונטע...בקרוב בוםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    הזדמנות לא לפספס 14/04/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • עבדו עלי בעיניים והפסדתי הרבה כסף. אינני מאמין לאף
    לא חדשים ולא נעליים. 14/04/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טוקביסט. רובם ככולם בעלי אינטרסים. קבלו עצה טובה ממני פלוני, אל תיכנסו לסיכונים ולהרפתקאות מיותרות. שימרו על כספכם למטרות טובות ולא להימורים מסוכנים שמזיקים מאד לבריאות. שמעו נא לי ותרוויחו בגדול.
    סגור
  • 51.
    הזדמנות צוללת עקב כשל בישי. אבל יש רישיונות חדשים רועי
    ביזפורטל למה??? 14/04/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ונטע לא יזיק כתבה על זה ???....תודה
    סגור
  • 50.
    המניות בת"א לא מפסיקות לעלות דוגמת רמי לוי בזק בנקים מה
    כלכלן 14/04/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שאומר שמדד המעוף יישר קו איתם בקרוב חודש הבא עונת הדוחות ואנחנו צופים דוחות טובים לרוב החברות במיוחד לתקשרות ממליץ להחזיק חמש אחוז מהתיק מניות תקשורת או עשר אחוז בזק במקום
    סגור
  • 49.
    אף אחד כבר לא חושב שאתה העורב
    ל44 14/04/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה טיפש מדי
    סגור
  • 48.
    בסופו של יום הצבע האדום ישלוט
    co007 14/04/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סימן דרך למה שיקרה במשך השבוע. ביום רביעי יתעוררו כול המהמרים ליום אדום, אדום.......:-))
    סגור
  • שבוע ללא ירידות לא ראינו אתכם
    עילוי ירוק 14/04/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תתעזר עוד קצת בסבלנות, זה לא מגיע כל כך מהר. האמריקאים לא יתהו למדדים ליפול כי כל הכסף שלהם נמצא בוול סטריט. דו"חות מצויינים בסופ"ש תומכים בהמשך שבירת שיאים. היעד הבא סנופי 1700 עם סיכוי ל 1800 לפני סוף שנה.
    סגור
  • 47.
    הבורסה הזאת גמורה נשלטת ע"י מאפיונרים (ל"ת)
    שלי 14/04/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 46.
    איפה היו יפי הנפש הלאומנים כשמכרו לסינים את מכתשים אגן?
    מכירת כיל 14/04/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה מרשים לחברה זרה להשתתף בקידוחי הגז? גם הגז זה אוצר טבע ישראלי? התשובה היא ששלי ורוזנטל פשוט רוצים כסף מהחברות . אלק צדק חברתי הכסף לא יגיע כך או כך לציבור להפך משקיעי המניות יפסידו כי יקטינו להם דיבדנדים. הכסף יגיע לשחד את אותם מצביעים פעם זה שס ופעם זה המתנחלים. מדינת ישראל רק תפסיד מזה .
    סגור
  • 45.
    תעלה הרבה- לפחות 20% וגם כיל!
    חברה לישראל 14/04/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כיל תימכר !!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 44.
    מכרתי קולים 340 ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 14/04/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    בסוף תימכר- תגובת הקנדים היא שפה יש לאומנות כלכלית
    כיל וח"ל 14/04/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה עכשיו באופנה. בחסות שלי ורוזנטל - לפיד פופוליסטי ומשתיק את הציבור.
    סגור
  • 42.
    היום צפוי יום משעמם מחזורים נמוכים דשדושים לכו לים (ל"ת)
    גל 14/04/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    אושרה הנפקת מניות - חכו לדילול המניות שבידיכם
    דלק ואבנר!!! 14/04/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וגם אישרו אי חלקות דיבדנד במשך שנתיים (אם ירויחו) אז המשקיעים הקטנים ימשיכו להזרים כסף האוצר ירויח ובעלי דלק ואבנר
    סגור
  • 40.
    תגובה הולמת לצעדי האוצר-שורט בנקים הם הולכים על האטה כל
    GG 14/04/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 5
    האטה כלכלית ואת זה רואים מהתקציב(העלאת מעמ) ומיסוי שכירים בקיצור לא מנסים להגיע לחברות כי כנראה לא יהיה מה לקחת לכן בנק לאומי מנבא בסקירה שלו פגיעה בחברות זה כנראה כבר קורה ללא עזרת האוצר
    סגור
  • 39.
    לא לפספססססססס
    בונוס פלוריסטם 14/04/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.haaretz.co.il/news/health/.premium-1.1993239
    סגור
  • 38.
    הנפקה קרובה בנאסדק - שווי מניה ע"פ הנפקה 42 שח!!!!! (ל"ת)
    קמהדע 14/04/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 37.
    עליות
    גאון 14/04/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המעוף יעלה0.6 אחוז.
    סגור
  • 36.
    לפי לאומי-התקציב יפגע קשה ברווחי חברות והפעילות העסקית (ל"ת)
    gg 14/04/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 35.
    לא למכור את רציו היא זקוקה לכסף של אופציה 12. (ל"ת)
    עדי 14/04/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • רווח בקושי תראו החלום להתעשר זה חלום בלבד (ל"ת)
    למכר את כל מניות הגז 14/04/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    כאילו כיל היא היחידה בבורסה
    ברוך 14/04/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שרוצים שתשלם תמלוגים לפיד בעצם רוצה שכולם ישלמו יותר אז מה פתאום הציבור ילבש על כיל מה פה חריג ואם יש חריג שבאופן קבוע כיל חברה ריווחית זה לא בבילון או אלווריון
    סגור
  • 33.
    קים גונג און תתפטר, השורטים לא עלו כמו שהבטחת
    בבר 70 שנה בבורסה 14/04/2013 08:20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הבטחת שיגור מוצלח, פינית זרים, כבר שמת את הטיל על כן השיגור ולא לחצת. אני קורא לעם הצפון קוריאני לבצע הפיכה כנגד שליט שמבטיח ולא מקיים. בושה, מינפנו את עצמנו בשורטים. טוב, שר האוצר הניכבד, תטיל עוד גזירות, במקום להגדיל את יעד הגירעון תקטין אותו ל 1%, מיסים על החברות, על הטייקונים הכל העיקר שהמעוף יפול. הבטחת לדאוג לזקנים ולחלשים, כולנו נתקענו עם טונות של שורטים, בא תציל אותנו נבחר בך בבחירות הבאות ואם לא נדיח אותך כמו את הצפון קוריאני.
    סגור
  • השיגור ב-15.4.13 סבלנות חבר. (ל"ת)
    בבר 14/04/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • למה ב 15? ליום העצמאות? אז לחזק שורטים היום?
    בבר 70 שנה בבורסה 14/04/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה לחץ, אני כבר לא יכול יותר, אתה יודע אם מה שהוא שם על הכן זה אטומי או קונבנציונלי? אם זה אטומי אני חושב ששורטים יעשו 45%.
    סגור
  • אפסי כמעט. אבל יש לך סיכוי מצד סוריה הם מידי פעם
    הסיכוי שקומקום ישגר 14/04/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שולחים לנו כדורים. לא ירחק היום שיהיה פה משהו כימי
    סגור
  • נראה לי שהלכה הקיצבה החודשית החודש
    בבר 70 שנה בבורסה 14/04/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם לא יסגר באדום אין לי אפילו לשערות סבתא ביום העצמאות. ניפחתם הכל מעל ומעבר, בסוף הכל יפול לכם בפרצוף, נראה אם יהיה לי כח לחכות.
    סגור
  • 32.
    באתר ביזפורטל יש יותר מגיבים לכתבה מאשר משקיעים בבורסה. (ל"ת)
    אנונימי 14/04/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 31.
    מתי הנפקת זכויות של אפריקה (ל"ת)
    ראובן 14/04/2013 07:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    ארביטרז חיובי ומגמה ירוקה בעולם אני רואה עליות במעוף
    עילוי ירוק 14/04/2013 07:11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    דישדוש אבל ירוק גם השבוע בעיקבות שבוע מסחר מקוצר גם השבוע. ירוק חזק יותר משבוע הבא בעיקבות הפקיעה הממשמשת ובאה.
    סגור
  • 29.
    משרד הביטוחן ניפח את הוצאות האבטחה של מתקני הגז על מנת
    אבי 14/04/2013 05:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משרד הביטוחן ניפח את הוצאות האבטחה של מתקני הגז על מנת לקבל תקציב נוסף - ובמיוחד תקציב מהקרן של תמלוגי הגז . כיום בעידן הטכנולוגיה ניתן לאבטח שטחים גדולים בסכומים נמוכים .
    סגור
  • 28.
    אין חגיגה בלי קוליה
    אין חגיגה בלי קוליה 14/04/2013 00:19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    קניתי 65 קולים 1260 בשער 200 ומקווה למכור אותם ב650 למומולדת של המדינה מי בעד מי נגד מי נמנע???
    סגור
  • 27.
    יש הורדת צמיחה לארהב מסוכן מאוד (ל"ת)
    שבי 13/04/2013 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 26.
    רציו
    שמעון 13/04/2013 23:33
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לדעתי שווה קניה בשערים אלו. מה כבר יכול להיות ? עוד ירידה קלה . הרי ברור שעם פקיעת האופציות תעלה לשערים 35 ומעלה. הכי חשוב שבימים אלו נראה שלנדאו ושותפיו מכניסים יד לכיס ותראו איך המניה משנה כיוון כלפי מעלה. אף אחד לא יוותר על הגז הזה. ברור לכולנו מה מטרת הביקור האחרון והלחץ ,,,. חברים, סבלנות . זו ההשקעה הטובה ביותר
    סגור
  • רציו- זה בולשיט ומחלבת כספים כמו כל מניות הגז (ל"ת)
    יש השקעות טובות יותר 14/04/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 25.
    אינסוליין - מה הכיוון ?
    טל 13/04/2013 23:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שבוע טוב. מאז שנמחקו הירידות , מניה זו עולה באופן קבוע כמה אחוזים ונראה לי שתחזור מהר לכיוון שערים 300-330 . האם זה הזמן להיכנס ? אשמח לראות את תגובתכם .
    סגור
  • מה נטפלת למניה הזאת? תקני קמהדע תגיע לשער 42 מינימום (ל"ת)
    עדיף להמר בקזינו 14/04/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    כל מה שקשור לאוצרות טבע יעבור שדרוג מס כולל הגז !!!! (ל"ת)
    gg 13/04/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אי אפשר לשנות את ההסכמים עם כיל חוזה יש לכבד
    שדרוג מס? חחחח 14/04/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יגישו הצעה לכנסת וזה יקח שנים אז יצליחו לשנות
    סגור
  • 23.
    כשהדקס יורד 1.6,זהב 5% פה לא תהיה יציבות-תוך ימים מפולת (ל"ת)
    gg 13/04/2013 21:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 22.
    הקפיץ ישתחרר לשורטיסטים ישר לפרצוף והם יקבלו 1350
    דחלילון 13/04/2013 21:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מניות החברות עולות חזק זה אומר שהמעוף בקרוב יצטרף לחגיגה ארה"ב לא עוצרת וכמו שאמר הכלכלן S&P יגיע ל1700 ארה"ב מחזירה את כל חמש השנים האחרונות עם ריבית
    סגור
  • או בפרצוף (ל"ת)
    שלא יפגע לך בתחת 14/04/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 21.
    גבעות - בכנס יגיעו המיליונרים טוביה החולב והכנופיה
    ראל00000046 13/04/2013 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בכנס הקודם הבטיח שכלם יהיו אבל הוא יגיע כמיליונר וכל כנופית גבעות .ובכנס ישבו גוויות של גבעות שנשחטו כבר 3 שנים זוכרים שער 13 כמה היום ?
    סגור
  • 20.
    הייתה צריכה לעללות ב - 1.2%
    אביב 13/04/2013 21:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימותו השורטיסיטים ומפעילי המכונות
    סגור
  • 19.
    מתי הנפקת זכויות של אפריקה (ל"ת)
    ראובן 13/04/2013 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    סקטור הביומד-היחידי שיניב רווחים למשקיעים
    א.מ 13/04/2013 21:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש מס' חברות ביומד עם עתיד מזהיר שיניבו אפילו אלפי אחוזים למשקיעים,המחירים היום ברצפה,רק להתכופף ולהרים.מתאים למי שיש לו סבלנות ולא למי שחוטף פיק ברכיים ברגע שהוא מרויח כמה שקלים.
    סגור
  • 17.
    רציו...
    המהמר 13/04/2013 20:22
    הגב לתגובה זו
    5 6
    רציו נייר חזק...אבל עד לפיתוח ליוויתן תהיה רכבת הרים..20 טריליון רגל מעוקב של גז במאות מיליארדים אף אחד לא ינטוש ..
    סגור
  • באמת ראיתי בסופר גלילי נייר טאולט רציו חזק מאד ודו צדדי
    רציו נייר חזק? 13/04/2013 22:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפשר להשתמש בשני הצדדים. גם חסכוני! אנחנו בקיצוצים ובמחאה חברתית. אז תקנו נייר הימורים סליחה נייר טאולט רציו
    סגור
  • הגז זה בלוף- לא תתעשרו לא תקבלו דיבידנדים שנתיים
    עוד מסכן שמפנטז 13/04/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ינפיקו עוד מניות שיורידו לכם את ערך המניות בקרוב שלי יחימוסיץ ורוזנטל ולפיד החבר שלהם יעמדו בשער ויצעקו למה צהל שומר על המתקנים ואז יטילו עליכם מס שאיבה ומס שמירה. מה לא הבנת? לא תתעשר!!!!!!!!
    סגור
  • 16.
    הזדמנות ישראלית צפי לקריסה 40% מחר
    לירן 13/04/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    5 6
    הקידוח ב"ישי" ניכשל
    סגור
  • כבר לפני 4 חודשים בשיעור גבוה בהרבה מזה שנקבת.
    חחח...שכחת שזה קרה 14/04/2013 01:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יש אנשים מסכנים שהפסידו 70% מכספם ויותר בגלל שנכנסו להרפתקאות מסוכנות ורצו להתעשר מהר. יחד עם זאת, כדאי לשים לב שהנייר נסחר כיום בהרבה מתחת לשוויו ויש לחברה כסף רב מאד בקופתה שיכול להיות מנוצל בכל עת להרפתקאות חדשות. באופן אישי, אינני מציע להשקיע בהרפתקאות!
    סגור
  • קרתה לפני כ-4 חודשים.בא לך לקנות עכשיו? אתה מתעסק עם
    מותק, הקריסה כבר 14/04/2013 00:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כרישים בשוק ההון ומחיר הנייר כיום הוא בהרבה מתחת לשוויו הריאלי. כמה חברות אתה מכיר שיש להם בקופה 30 מיליון דולר פנויים להשקעה בכל רגע? יחד עם זאת, המסחר בבורסה הוא תנודתי מאד ובהרבה מקרים אינו משקף נכונה את שוויו של הנייר. האם אינך חושב שכל הודעה של החברה על השקעה תקפיץ חזרה את שווי הנייר, חחח? בכל מקרה, אני מציע לך לשמור על כספך ולא להיכנס לסיכונים ולהרפתקאות מיותרות. יש הרבה מניות סולידיות יותר!
    סגור
  • 15.
    מצאו נפט בכיכר דיזנגוף+שלום אזורי= מעוף 1300-1350 מחר (ל"ת)
    הודעה חשובה לכלכלן 13/04/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • אולי בחדשות ,מצאו באותו קידוח גם וגם ,גם נפט וגם
    בא 14/04/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יהלומים וגם אשלג וגם ...קדחו באלחסון לבורסה ושם עשו את המכה כרגיל .
    סגור
  • ויהלומים בירקון (ל"ת)
    יובל 13/04/2013 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • בכיכר אשלג!!! ים המלח בידנו וגם כיכר דיזינגוף עם לאומן
    שכחת שמצאו 13/04/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    דוחה
    סגור
  • 14.
    קבוצת דלק
    וותיק ומנוסה 13/04/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    3 9
    מנייה רווחית ובטוחה לאורך השנים הבאות, עם עתודות מוכחות.
    סגור
  • ד"ש מקונילמל (ל"ת)
    שבתאי 13/04/2013 21:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    צפי למגמה שורית בסקטור הבנקאות.
    המשקיע 13/04/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    6 4
    במיוחד מדובר במניות לאומי, פועלים, דיסקונט, הבינלאומי, מזרחי ואגוד. גם בנק הדם.
    סגור
  • אם התכוונתה שהם הולכים לחטוף הכי חזק אתה בכיוון (ל"ת)
    עע 13/04/2013 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אולי בבנק הזרע (ל"ת)
    ציקי האדום 13/04/2013 20:32
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 12.
    עד שביבי לא יוריד את המס יהיה אותו דבר
    צפי ליציבות חחחח 13/04/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    13 0
    זה עונשו של חמדן
    סגור
  • 11.
    על לפיד ?
    מה חושבים בקנדה 13/04/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    5 4
    דברי לפיד : מכירת כיל "מעשה לא ציוני" זכו לתגובה בקנדה " עמדה זו כאשר היא מבוטאת כלפי חברה בקנדה עומדת בסתירה חדה לתמיכרה והאהבה של ממשלת קנדה כלפי ישראל" עוד נאמר שם "ראוי שישראל תימנע מלאומנות כלכלית" כבר רואים איזה ארץ מגעילה זו ישראל איזה "עם נבל ולא חכם" אמרו את זה לפני בתורה
    סגור
  • מגיע לנו
    שוקו 14/04/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדפוקים ממליכים מלכים סינטטיים
    סגור
  • 10.
    לא לקנות מניות גז רק ככה הם ילמדו לא לעשוק את הצבור
    לא להתפתות 13/04/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שימו לב להחלטות אין חלוקת דיבידנדים. גיוס הון ע"י הנפקת מניות זה אומר שאתם תתנו עוד כסף לנוכלים בקרוב שישינסקי ג תשלמו על האבטחה של המתקנים זה כבר פופולרי בטלויזיה ובתקשורת המגעילה פה העלו את הנושא אז בקרוב שלי תפתח ג'ורה ביחד עם רוזנטל והחבר לפיד הגמד ביחד יטילו מס שאיבה ומס שמירה חחחחחחחחח
    סגור
  • אתה מצחיק אח שלי
    זאוס 13/04/2013 19:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל אין ספק תשובה דפק אותנו עם דלק נדלן תשובה ידפוק גם את צהל ישמרו לו בחינם על הגז חחחח חח כל הלובים ישמעאלים גנבים
    סגור
  • חברים של לפיד שלי פחממוביץ ורוזנטל יקומו עוד כמה חודשים
    שכחת את הברנג'ה 13/04/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויצווחו להטיל מס שמירה מס שאיבה הגז של העם! רק לא ברור לי למה הם מרשים לחברות אוסטרליות וקפריסאיות להשתתף בחגיגה זה שלנו גז כחול לבן שצמח לו בין הגלים בים. ממשלה של חראים
    סגור
  • 9.
    המכירה של כיל . הכסף לא יגיע אליכם תשכחו מזה.
    לכל מתנגדי 13/04/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הכסף יכנס לממשלה ובכל שלטון יהנה צבור בוחרים מהטבות פעם זה מצביעי שס ופעם זה מצביעי בנט המתנחלים. ההתנחליות קטנות כבר על המתנחלים שלכל אחד יש שם 7 ילדים וצריך בתים ותשתיות שם. אז ירחיבו את ההתנחלות בכספים האלה. צבור בוחרי לפיד גם לא יפגע מה זה להעלות 1% במס הכנסה לכולם? פשוט בושה לעשירי לפיד זה לא ידגדג מה גם שיש להם רואי חשבון והם פשוט יקזזו את העליה בהוצאות המדינה לא תראה מזה שקל. כולם חכמים על האזרחים השכירים שמרויחים גרושים. אתם לא תהנו משום כסף בעוד כמה שנים לנוכח המיזוגים בענף הדשנים כיל תהיה חברה קטנה וזניחה בלאו הכי יפטרו את האנשים והמדינה לא תראה הרבה כסף. ואם היא תיקח תמלוגים היא לא תראה מס מעופר כי הוא עובר לחול. רק הוא ירויח. המשקיעים כרגיל ידפקו.
    סגור
  • 8.
    אין ללפיד זכות לשנות הסכמים חתומים עם כיל
    לפיד והועדה 13/04/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם המדינה מפרה חוזה עם חברה אז שום חוזה אינו בעל ערך. ועדת שישינסקי פגעה במשיקיע הגז זה עלה לביבי בקולות בבחירות. לפיד יפגע במשקיעי כיל הוא יעוף מהשלטון. ההבדל שאת מניית כיל יש לכל אחד בתיק קופת הפנסיה שלו וקופת התגמולים שלו. העם לא יסלח לו
    סגור
  • 7.
    ביבי מנהל אותו וביבי כן ימכר את כיל (ל"ת)
    לפיד לא קובע כלום 13/04/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 6.
    למכירת כיל - איזה טיפש פופוליסט.
    לפיד מתנגד בתוקף 13/04/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הוא רק יגרום נזקים לכלכלה
    סגור
  • 5.
    מחר 0.8-1 עליות
    moxno 13/04/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    12 10
    1239-8
    סגור
  • 4.
    לא יהיה שום תיקון רחב
    ספאץ 13/04/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    3 6
    לא פה ולא בארה״ב ! עליות עליות ! תוך שבוע התמוטטות קולוסאלית ולא ההיפך !
    סגור
  • 3.
    לא יהיו ירידות
    ספאץ 13/04/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    6 6
    עליות ! גם פה וגם בארה״ב וכל השבוע ! כל מי שמפנטז על 1180 1200 במעו״ף ולסיום גל x בבנקים בישראל לעליות מתחתית 2012 ולסיום x בארה״ב לעליות מנובמבר יאכל מרורים ! ואלו שמפנטזים על איזשהו גל 4 בארה״ב או פה בכלל מסכנים ! המעו״ף החל מהשבוע ממחר מתחיל גל עליות אחרון ל1270 ! סנופי יעלה קלות ותוך שבוע מפולת עולם!
    סגור
  • 2.
    רציו בדרך לשער 10
    ערן 13/04/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    7 15
    פרוייקט הליוויתן בסכנה.
    סגור
  • צריך לברוח ממניות הגז שהמדינה תממן הכל בעצמה (ל"ת)
    אנונימי 13/04/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    כהזהב מאבד מערכו -עלוליה להיווצר תנועה לכיוון הכימיקלים (ל"ת)
    מבקר פנים 13/04/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • אנשים התבלבלו-חשבו שזהב זה ביטקוין
    מ.א 13/04/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אבל הזהב עוד יעשה פרסה לכוון ה- 2000 $
    סגור
  • צודק בהחלט
    טסטר 13/04/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יותר מדויק, הסחורות החקלאיות יעלו בערכן ויגרור אחריו את מחירי הדישון.
    סגור
  • שהזהב מאבד מערכו זה אומר ראלי בפתח (ל"ת)
    כלכלן 13/04/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • מחירי כל הסחורות ירדו . וראלי? על שום מה? (ל"ת)
    זה אומר 13/04/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מתי נראה הסוחרים בבורסת תל אביב מהראלי? (ל"ת)
    זאוס 13/04/2013 19:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • יש רע-לי. צריך להקים עוד ועדת טרכטנברג ב' ולהעלות
    אצלנו אין ראלי 13/04/2013 22:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את המס 30%. אז כל העם ירוץ לבורסה.
    סגור