מצאה ג'וב: דליה איציק מונתה לדירקטורית ברשת הקמעונאות רמי לוי

איציק כיהנה כחברת כנסת מאז 1992 ועד 2012. שימשה כיו"ר כנסת ישראל וממלאת מקום נשיא המדינה בתקופת נבצרותו של משה קצב
 |  (14)
רמי לוי, צילום: bizportal
רמי לוי מבקש להתחזק בגורם פוליטי משמעותי לשעבר שמצטרף היום לשורות החברה שבשליטתו. היום (ד') דיווחה רשת הקמעונאות רמי לוי +2.5% רמי לוי 18,440 +2.5% רמי לוי בסיס:17,990 פתיחה:17,990 גבוה:18,530 נמוך:17,990 תמורה:13,148,956 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לבורסה כי לאחר קריירה פוליטית ענפה, השרה ומ"מ נשיא המדינה לשעבר דליה איציק מונתה לדירקטורית ברשת הקמעונאות.

דליה איציק הינה בעלת תואר B.A בהיסטוריה וספרות מהאוניברסיטה העברית, וכן מחזיקה בתואר ראשון במשפטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. איציק שימשה בעבר כחברת כנסת מטעם מפלגת העבודה ומפלגת קדימה משנת 1992 ועד לשנת 2012. בנוסף, איציק שימשה כשרת איכות הסביבה, שרת המסחר והתעשיה ושרת התקשורת. בין השנים 2008-2009 כיהנה כיו"ר כנסת ישראל, כשבעת תקופת נבצרותו של הנשיא לשעבר משה קצב ב-2007 שימשה גם כמ"מ נשיא המדינה באופן זמני.

בתוך כך, נציין כי רמי לוי בדרך לעקוף את שווי השוק של שופרסל שעומד על 2.45 מיליון שקל, זאת לאחר זינוק של 30% מתחילת שנת 2013. לידיעה המלאה
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אפילו קופאית גדול עליה. (ל"ת)
    ביבי עושק ישראל 11/04/2013 00:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    מזל טוב לדליה כמה שהיא מתאימה בקופה בעטרות (ל"ת)
    YL 10/04/2013 19:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    באמת? לא יכול להיות
    מישקה פופר 10/04/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואני לתומי חשבתי שהיא תחזור לעבוד כמורה אולי או איזה ג'וב בהתנדבות... לטובת אזרחי מדינת ישראל . ממש הצליחה להפתיע אותי...
    סגור
  • 10.
    תוספת פותחן לחברה - תפתח דלתות (ל"ת)
    אריק 10/04/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    רמי לוי - דליה איציק
    אראל 10/04/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היא חברה של עדינה ? חסר לה כסף ? מה היא מבינה בעניינים האלו שהחברה עושה ? באיזה תפקיד היא הצליחה ? למה לא למנות איזה איש/אשת מקצוע עם הבנה וידע כספיים וכלכליים ? ראחת על החברה הזו ? זה חיזוק זה ? להכניס חולה עם מחלה מסוכנת ומדבקת למקום של אנשים בריאים במקום לבידוד .
    סגור
  • 8.
    המלצת שורט חזק על המניה
    בבר 70 שנה בבורסה 10/04/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל דבר שהיא נגעה נפל והיה מעורב בשחיתות. ב 20 שנה היא עשתה פחות מאשר אני עשיתי באחר הצהריים אחד כילד. זה יגמור את הרשת הזו, חבל. אני לא אקנה שם יותר מעכשיו.
    סגור
  • 7.
    זה לא מריח טוב ,כנראה הוא מנסה להסתיר משהו,
    כלכלן 10/04/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני הייתי מוכר תמניות
    סגור
  • 6.
    התרומה שלה למדינה = אפס
    אחד 10/04/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שרת תקשורת עלק
    סגור
  • 5.
    רמי המלך
    יובל 10/04/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל הכבוד רמי, עכשיו גם את האשכנזים שיעבדו בשבילך, מלך
    סגור
  • 4.
    היתה שרת התיקשורת .
    משה 10/04/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    7 1
    רמי סידר לה ג'וב לפרוטוקול . בתיקשורת ובכלל לא עשתה כלום ,אבל קשרים כנראה יש לה .
    סגור
  • 3.
    הזמן למכור (ל"ת)
    רק לא פוליטקה 10/04/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    מצידי היא יכולה להיות שם קופאית.העקר שנפטרנו ממנה בכנסת (ל"ת)
    עוף בשקל 10/04/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 1.
    היא מבינה במחירי אפונה וגזר (ל"ת)
    אנונימי 10/04/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • רמי לוי מקווה שלא עשית טעות