סגירה חיובית בתל אביב: המעו"ף עלה 0.25%, חברה לישראל צללה 6%

דברי לפיד הפילו את כיל, שריכזה את מחזור המסחר הגבוה בבורסה - 145 מיליון שקלים. עוד בבורסה: אלביט מערכות טיפסה 4.5%
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א נסגרה בעליות שערים קלות, בתמיכת המגמה חיובית שנרשמה באירופה ובחוזים העתידיים טרם פתיחת המסחר בארה"ב. מניות הסלולר והבנקים איזנו את הירידות שהגיעו מכיוון כיל והחברה לישראל לאחר דבריו של לפיד בגין הקמת ועדה ציבורית לבחינת זכויות המדינה במשאבי הטבע.

עם נעילת המסחר, מדד המעו"ף הוסיף 0.25% לרמה של 1,232 נקודות. מדד ת"א 75 ומדד הבנקים עלו ב-1% כ"א. מחזור המסחר הסתכם ב-887 מיליון שקל.

בין המניות שבלטו לחיוב נציין את מניית אלביט מערכות -0.48% אלביט מערכות 50,230 -0.48% אלביט מערכות בסיס:50,470 פתיחה:50,470 גבוה:50,930 נמוך:50,210 תמורה:47,614,480 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטיפסה 4.5% במחזור גבוה, סלקום -1.76% סלקום 2,910 -1.76% סלקום בסיס:2,962 פתיחה:2,930 גבוה:2,960 נמוך:2,894 תמורה:27,472,681 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 4% ו ביוליין 0% ביוליין 356.6 0% ביוליין בסיס:356.6 פתיחה:356.6 גבוה:367 נמוך:349.7 תמורה:379,790 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה ב-12.5% לאחר שדיווחה כי תחל בניסוי לתרופה למחלת הלוקמיה. עוד נציין את שותפות שמן נפט וגז -4.64% שמן נפט וגז 203.3 -4.64% שמן נפט וגז בסיס:213.2 פתיחה:213.2 גבוה:195 נמוך:195 תמורה:998 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה ב-10.4%. בין המניות הבולטות לשלילה נציין את מניית כיל -0.72% כיל 1,515 -0.72% כיל בסיס:1,526 פתיחה:1,516 גבוה:1,523 נמוך:1,501 תמורה:61,078,433 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה ב-3.9% במחזור המסחר הגבוה בבורסה- 145 מיליון שקלים, חברה לישראל +0.16% חברה לישראל 66,810 +0.16% חברה לישראל בסיס:66,700 פתיחה:66,360 גבוה:67,970 נמוך:65,640 תמורה:24,917,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה 5.9% ו כלכלית ירושלים -0.38% כלכלית ירוש 883 -0.38% כלכלית ירושלים בסיס:886.4 פתיחה:878.1 גבוה:895 נמוך:878.1 תמורה:6,004,107 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהשילה 2.52%.

אתמול סגרה הבורסה בת"א במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים. מדד המעו"ף הוסיף 0.1% לרמה של 1,229.3 נקודות. מדד ת"א -75 עלה 0.45% ומדד הבנקים השיל 0.12% מערכו. מדד התקשורת בלט מעל כולם עם זינוק של 4.7%, בהובלת מניות פרטנר -1.64% פרטנר 1,802 -1.64% פרטנר בסיס:1,832 פתיחה:1,808 גבוה:1,860 נמוך:1,776 תמורה:16,019,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו סלקום -1.76% סלקום 2,910 -1.76% סלקום בסיס:2,962 פתיחה:2,930 גבוה:2,960 נמוך:2,894 תמורה:27,472,681 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסו בעד 9%. המחזור הסתכם ב- 955 מיליון שקל.

שווקי חו"ל

הבורסות באירופה נסחרות בעליות שערים נאות. מדד הדאקס מוסיף 1.4%, מדד הקאק עולה ב-1.5% והבורסה במילנו בולטת בעליות שערים של 2.1%.

הבורסות באסיה סגרו את יום המסחר בעליות שערים. הבורסה בשנחאי עלתה ב-0.1% למרות שהגירעון המסחרי התרחב בחודש מארס, מדד הניקיי הוסיף 0.7% ומדד ההאנג סנג סגר בעליות שערים של 0.3%.

אתמול סגרו מדדי וול סטריט בעליות שערים נאות שהזניקו את מדד ה-S&P500 והדאו ג'ונס לשיאים חדשים. מדד הדאו ג'ונס עלה 0.41%, מדד ה-S&P500 הוסיף 0.35% ומדד הנאסד"ק סגר ביציבות.

מניות במרכז

מניות הסלולר פרטנר -1.64% פרטנר 1,802 -1.64% פרטנר בסיס:1,832 פתיחה:1,808 גבוה:1,860 נמוך:1,776 תמורה:16,019,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו סלקום -1.76% סלקום 2,910 -1.76% סלקום בסיס:2,962 פתיחה:2,930 גבוה:2,960 נמוך:2,894 תמורה:27,472,681 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרו בעליות שערים נאות, זאת לאחר שאתמול רשמו מניות הסלולר זינוקים חדים על רקע ציפיות המשקיעים כי מלחמת המחירים בענף התקשורת נגמרה, היום יצאהת גולן טלקום במבצע חדש למצטרפים חדשים, בו היא מציעה חודשיים חינם, כשלאחריו מחיר החבילה יעמוד על 99 שקל . לידיעה המלאה

ערן יעקובי, סמנכ"ל המחקר בבית ההשקעות דש ברוקראז', התייחס היום במסגרת שיחה עם Bizportal לראלי האדיר שנרשם במניות הסלולר, וציין כי ברמות התמחור הנוכחיות הוא מעדיף החזקה ב סלקום -1.76% סלקום 2,910 -1.76% סלקום בסיס:2,962 פתיחה:2,930 גבוה:2,960 נמוך:2,894 תמורה:27,472,681 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: על פני פרטנר -1.64% פרטנר 1,802 -1.64% פרטנר בסיס:1,832 פתיחה:1,808 גבוה:1,860 נמוך:1,776 תמורה:16,019,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . לידיעה המלאה

בתוך כך, נציין כי בית ההשקעות אקסלנס ברוקראז' העלה היום המלצות לחברות הסלולר פרטנר -1.64% פרטנר 1,802 -1.64% פרטנר בסיס:1,832 פתיחה:1,808 גבוה:1,860 נמוך:1,776 תמורה:16,019,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו סלקום -1.76% סלקום 2,910 -1.76% סלקום בסיס:2,962 פתיחה:2,930 גבוה:2,960 נמוך:2,894 תמורה:27,472,681 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ל"החזק" ו"קנייה", בהתאמה. . לידיעה המלאה

מנכ"ל כיל -0.72% כיל 1,515 -0.72% כיל בסיס:1,526 פתיחה:1,516 גבוה:1,523 נמוך:1,501 תמורה:61,078,433 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סטפן בורגס התייחס בראיון לסוכנות 'בלומברג' למיזוג האפשרי עם ענקית הדשנים הקנדית פוטאש וציין כי הדבר צפוי לחזק את כיל, אך הכחיש כי מתקיימים מגעים בין החברות למיזוג וציין כי לא הוגשה הצעה קונקרטית מצד פוטאש. לידיעה המלאה

בד בבד, שר האוצר יאיר לפיד הודיע היום לבכירים במשרד האוצר כי הוא מתנגד בכל תוקף למכירת כימיקלים לישראל לענקית הדשנים פוטאש וכי הוא מציע לנקוט ב"מדיניות לוחמנית לשמירה על אוצרות הטבע של מדינת ישראל". להודעה המלאה של לפיד

שותפויות סקטור הגז, ובינהן ישראמקו יהש +0.23% ישראמקו יהש 44.4 +0.23% ישראמקו יהש בסיס:44.3 פתיחה:44.5 גבוה:44.9 נמוך:43.3 תמורה:26,266,752 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דלק קידוחים יהש +2.91% דלק קידוחים 1,060 +2.91% דלק קידוחים יהש בסיס:1,030 פתיחה:1,025 גבוה:1,079 נמוך:1,011 תמורה:42,940,556 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו רציו יהש +2.67% רציו יהש 231 +2.67% רציו יהש בסיס:225 פתיחה:224 גבוה:236.5 נמוך:224 תמורה:13,327,442 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו על רקע ביקורו של מנכ"ל נובל אנרג'י צ'אק דוידסון בישראל. על פי הערכות הרווחות, דווידסון צפוי ללחוץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו לקדם את המלצות ועדת צמח בנושא יצוא הגז.

מניית חברת הנדל"ן כלכלית ירושלים -0.38% כלכלית ירוש 883 -0.38% כלכלית ירושלים בסיס:886.4 פתיחה:878.1 גבוה:895 נמוך:878.1 תמורה:6,004,107 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע דיווח החברה בשליטת אליעזר פישמן כי היקף חשיפתה לקפריסין עומד על 32 עד 56.5 מיליון שקל. נציין כי חברת הנדל"ן מחזיקה בשרשור של חברות המאוגדות בקפריסין, בינהן מונדון, מירלנד וסוויטלנד שפועלות בתחום הנדל"ן במזרח אירופה ובמזרח אסיה.
תגובות לכתבה(131):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 77.
    טוב כרגיל מי שהקשיב לי עשה הרבה כסף שאני אומר
    כלכלן 10/04/2013 21:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקנות זה כאילו חילקתי כסף מתנה לברוקר לבריאות ידידי ממש רווח ומכור בכסף הזה קנה דולרים ומניות בארה"ב קוקה קולה מקדונלדס גנרל מוטורס פורד ובנקים בארה"ב
    סגור
  • תודה אחי קניתי מקדונלדס קוקה קולה ובנק אוף אמריקה מחזיק
    ברוקר 11/04/2013 01:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד רווח עשרים אחוז
    סגור
  • קוקה ב41% בשיא השווקים לקראת מימוש של 5-7% לך לישון
    עצות אחיטופל 10/04/2013 22:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואל תכניס אנשים למלכודות קשקשן איפה ה 1300 אחרי הבחירות איפה ה1300 אחרי הקמת הקואליציה איפה ה 1300 אחרי ההתנצלות לטורקים.הא שייצא מימוש של 7-5% בחו״ל אנחנו נעלה ל 1300.אתה דפוק או רק מתחזה .נראה לי גרוע מכך .אתה מתוסכל ללא אגורה על התחת .מנסה להוביל אנשים לאותם מפחיי נפש שאתה חווה .עוף כבר מהפורום אתה מזהם אותו
    סגור
  • 76.
    מי הגאון והעילוי העולמי ?
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ספאץ .תבינו תבינו .מחר גבירותיי ורבותיי מחר במעו"ף עליות של 3-4% !עליות מטורפות .סקוויז מטורף .1260 -1270 היעד מוכן ומזומן למפולת העולמית הגדולה בהיסטוריה .גל 2 במעוף יתחיל משם .לא יהיה ההיפך .לא לא לא .זכרו זכרו זכרו
    סגור
  • נכון חמודי מחר הקולים שלי עפים לשמיים
    סוחר חתיך 10/04/2013 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מורדים 30k ואני עוד צנוע מחר יאלהההה ראלי במעוף מחר 1250-1260 ישששששש!!!!!!!איזה חודש חלומי יש מצב לפקיעה 1280
    סגור
  • אין פקיעה מעל 1240. אתה שמעת על כתיבות? יא הזוי אתה
    מה אתה מעשן ? 10/04/2013 22:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנקניקיות החמות שאנחנו אוהבים לטרוף.בשר טרי מתלהב האאאא.אתה טעים
    סגור
  • מחר המעוף לא עולה זכרו מה אמרתי (ל"ת)
    כלכלן 10/04/2013 21:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 75.
    מחר טיסה במעוף איזה כיף שחזרתי בזמן לקולים
    סוחר חתיך 10/04/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מי שכתב קול מחר בבעיה קשה הוא צריך ביטחונות מעל 100% תנתקו את הטלפון כי אתם מקבלים שיחה מלחיצה מהית ההשקעות והוא יהיה כך:שלום מר פלוני אלמוני הקול שכתבת עולה 100% תפקיד כסף או תסגור את הפוזיציה.... וזה אומר טיסההההה מחר איזה טפשים השורטיסטים ואנשים הפוט מחר יפרקו לכם את הטוסיק מקווה שיש לך ווזלין חחחחחחחחחח (:
    סגור
  • שהפיל היום הבורסה בסוף היום זה לפיד עם כיל
    סוחר אתה צודק. מי 10/04/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש עוד די זמן עד הפקיעה ומחר עליות- תוך גלגול קדימה של פוזיציות אצל שחקנים. הקולים יעלו יפה, וכל יושבי הגדרות כאן- לא מבינים מהחיים.
    סגור
  • רק הכתיבות יכתיבו .אל תתלהב .אתה כלי קטן במשחק ענק (ל"ת)
    אתה שאנן 10/04/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • טען עוד
  • וואלה גבר אתה צודק
    שחקן מעוף 10/04/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מחר יום ירוק במיוחד
    סגור
  • 74.
    אלבית מערכות
    מושיקו 10/04/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב עיסקת המיליארד דולר עם טורקיה י
    סגור
  • 73.
    יאכל חרא.תראו את מפת הכתיבות ותלמדו.רק טיפש כמו הכלכלן
    מי שלא רוצה ללמוד 10/04/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חושב על 1300 הוא גרוע לא מבין מהתחת שלו ,אז איך יבין במדדים.בנוסף הוא משפיע על עוד טיפש הדחלילון המלפפון .יותר טוב תעשו יחד סלט
    סגור
  • 72.
    ילון והברוקר.מי שולט ? רק אנחנו נקבע מתי יעלה ומתי יירד
    לאפרוחים הכלכלן הדחל 10/04/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חחח אתם נקניקיות עוף טעימות .כל יום אוכלים מכם פחחחחח
    סגור
  • מחר עליות. לא יעזור לך (ל"ת)
    שקט שחצן עלוב 10/04/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בבוקר נעלה וסוף היום אוי אוי אוי המבין מבין .רק אנחנו נ
    אנחנו נחליט כמה 10/04/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קובעים לא כל הצעצועים.הכלכלן הברוקר הדחליל .רק עם שם כזה לא הייתי פותח את הפה
    סגור
  • ידידי אתה חייב טיפול נפשי לך לטיפול אני ישלם לך אל
    כלכלן 10/04/2013 21:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תדאג חבר אתה בהזיות קשות חחח
    סגור
  • לא אומרים ״ישלם לך" אלה ״ אשלם לך״ גם לכתוב אתה לא יודע (ל"ת)
    למד עברית 10/04/2013 23:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    בורסה מורסה
    אורי 10/04/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקצב הזה אין ספק לסיום שלילי. הגיע הזמן לבטל את שעת סיום המסחר בקרנות נאמנות בשעה 15:00 . זה שייך לפרה-היסטוריה. זו הונאת הציבור הרחב שכולו סוחר בקרנות. זה לא פלא שכל השינויים במגמות המסחר קורים אחרי שעה זו.
    סגור
  • 70.
    השפעת כיל על המדד גב' לבנון פוחדת כיל עכשיו יורדת
    שימו לב 10/04/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה צריך להשפיע על המדד
    סגור
  • 69.
    נגמרו העליות, אלגוריטמים מכוונים למטה
    הכועס 10/04/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העולם ישבור שיאים אבל בישראל יהיו רק ירידות כי באחד האםהאלגוריטמים מכוונים למטה.
    סגור
  • 68.
    לפיד לא מרשה למכר את כיל - כיל יורדת זה לא יעזור לו
    הזדמנות קניה בכיל 10/04/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא לא מבין כלום בכלכלה. מתנגד למכירת כיל לפוטאש אז הסינים יקנו אותה יותר ביוקר מתנגדי המכירה הם פופוליסטים שלא מבינים כלום בכלכלה עכשיו זה מודרני לצעוק נגד הם יהרסו פה את כל הכלכלה שבלאו הכי הרוסה . אם כיל לא תימכר היא תהפך לחברה קטנה אם לפיד לא מבין את זה אז באמת יש פה שר אוצר אהבל.
    סגור
  • אם יורד תקנה עכשיו
    אז תקנה 10/04/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מה שאני עושה שמתי 100,000 על כיל בירידה. דבר איתי עוד כמה ימים אחרי שזה יעלה. אמכור. אפילו קנדים אמכור. העיקר לעשות רווח ומהר.
    סגור
  • יורדת כי הגמד קשקש משהו. עשה לנו הזדמנות קנייה בחינם (ל"ת)
    קניתי כיל וח"ל 10/04/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כיל תרד ל4000 זכרו לא לקנות לפני (ל"ת)
    כלכלן 10/04/2013 21:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 67.
    משחקי פקיעה
    איציק והחברים 10/04/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להערכתנו, גוף גדול מכין לעצמו את הקרקע לפקיעה נוחה עבורו! (די שקוף גם הכיוון ) תוך התחשבות במה שיתרחש בעולם בשוקי ההון בקרוב,,,,
    סגור
  • אפקיעה בעוד 17יום
    דוד 10/04/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה לא יודעה מה אתה מי דיבר על פקיעה איום יר
    סגור
  • הביצים.רק אנחנו קובעים למעלה או למטה.אתה גו׳ק קטן (ל"ת)
    לא נמאס לך לבלבל את 10/04/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מה הכיוון? (ל"ת)
    משחקי פקיעה 10/04/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קלאסי 1230 (ל"ת)
    פקיעה לא יותר מ1240 10/04/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 66.
    לללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאא
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שורטיסטים אחים שלי תשמרו על הפיק משלשום ב 1231.44 ושלא יירד מ1227 .א-ל- תתנו להם .תחזיקו בכוח .אני מחזיק מחזיק מחזיק תעזרו לי .זה לא צחחק פה .הלו .אל תתנלו להם ירידות .המעו"ף צריך לעלות קצת קצת .לא הרבה תתאפקו .אם לא ההיפך יקרה .הם יקבלו כמה חודשים של עליות .זה מתאים לכם ? לללללללללאאאאאאאאאאאא!די די לא רוצים עליות .רוצים מפולת .מלחמה מלחמה מלחמ ה
    סגור
  • 65.
    קול קורא בתחינה לשורטיסטים
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בבקשה אחים שלי אל תתנו להם ירידות .(לא לא צחוקים פה הלו ) אל תתנו להם .תנו להם עליות תוך כמה ימים הסיפור גמור .גג שבוע 10 ימים .בומבה קולוסאלית מתקרבת .אמריקה תפיל את העולם .הירידות יחלו באמצע ההדפסות של הכסף .לא יעזור להם ההדפסות .יש פה מלכודת .תבינו תבינו .
    סגור
  • נכד שלי מוצלח - רואים שקיבלת גנים מהצד הנכון
    בבר 70 שנה בבורסה 10/04/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד מעט נהפוך למשפחה עשירה בזכות חוש הקריסות שלנו.
    סגור
  • הקריסה תגיע זה בטוח השאלה מתי???????? (ל"ת)
    תוסיף גם אותי אנונימ 10/04/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הצפון קוריאני הבטיח לעשות לנו את העבודה
    בבר 70 שנה בבורסה 10/04/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בתוך שעות תראה את כולם מוכרים תיקים שלמים, עליות של שנים ימחקו ביום, כולם יברחו מהבורסה, כאילו בבת אחת כולם ינסו לצאת ביציאה של דרך השלום באיילון צפון. זה יהיה יפה, תענוג.
    סגור
  • 64.
    לא לא לא אל תתנו להם ירידות
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תתנו להם .הם רוצים לקנות .תבינו !אל תתנו להם ירידות .מלחמה מלחמה מלחמה מלחמה אל תתנו להם ירידות .
    סגור
  • 63.
    שורטיסטים אחים שלי תסגרו שורטים
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנו להם בראש .תבשלו אותם .תעשו סקוויז הסיפור ייגמר מהר . גם באמריקה תעשו אותו דבר אל תתנו להם X לעליות מדצבמר באמריקה .המפולת תתעכב .זה הזמן .פה צריכה להיות מלחמה שערה .תנו להם . תנקנקו אותם ת טיפשים האלה .הם מחכים לירידות .הם מחכים תבינו תבינו הם רוצים ירידות של כמה ימים ואז להעיף את המדדים לעוד כמה חודשים .שורטיסיטם זה מתאים לכם ? לא !אז יאלללה לעבודה אחים שלי .
    סגור
  • 62.
    כולל האופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ (ל"ת)
    הזדמנות לא לפספס 10/04/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 61.
    הראל רוכשים בכמויות בקרוב שער 20 בומיםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    הזדמנות לא לפספס 10/04/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    סטייה במכדי בשבועי באמריקה
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי איזה חגיגה מתקרבת עוד קצת קצת קצת .אלןוהים אדירים החלום מתגשם .החלום שלי מתגשם .אמריקה הולכת להתפרק לחתיכות .רק מה שצריך זה עליות .רק לא ירידות .
    סגור
  • 59.
    1576 -1588 אולי 1600 -1608
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מתחילה מפולת קולוסאלית באמריקה .אמרתי לכם .אמרתי לכם .שורטיסטים אחים שלי אל תפלו למלכודת של הטמבלים האלה .אמריקה שימו לב היחידה שעולה .ולמה ? כי אמריקה הכי חזקה ? לא !לא !אמריקה הכי חלשה .זה למה לא היה מימוש .מימוש ? גל הירידות הבא זה נבוט קולוסאלי אדום למטה .
    סגור
  • 58.
    נכנס קול שוב חחחחח
    סוחר חתיך 10/04/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוא נראה מה יקרה עכשיו
    סגור
  • 57.
    תתנו לאופטימים להתבשל בחרא שבישלו חחחחח
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מחכים לירידות חחחחחחח לא יהיו ירידות .יש יש יש עליות עליות עליות גם באמריקה עוד Y קטן למעלה והסיפור גמור .
    סגור
  • 56.
    אני גוף גדול מביא לכם פריצה .
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שורטיסטים אחים שלי תסגרו שורטים .עוד לא הזמן .ויקס יירד ל10 בקרוב מאוד .משם תתחיל מפולת קולסואלית בשווקים .אל תקשיבו להם .לא יהיו ירידות באמריקה ולא במעוף .יהיו עליות קלות .סקוויז קטן של כמה ימים ואז בומבה .תקשיבו לי מכינים לכם מלכודת .
    סגור
  • אתה לא גוף גדול אתה מוח קטן חחחחח (ל"ת)
    דחלילון 10/04/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 55.
    עכשיו אני מחכה לקול שוב חחחחח
    סוחר חתיך 10/04/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום עשיתי קופה יפה
    סגור
  • 54.
    הם רוצים להכשיל אותנו השורטיסטים
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם מספררים 12345 פה במעו,ף על WXY משלשום ואומרים שיהיו כמה ימיטם של ירידות ואחרי עליות חדות .אל תקשיבו להם .הפוך הוא נכון .עליות של כמה ימים ומפולת קולסואלית בעולם .אל תקשיבו להם .תראו גרמניה גמורה .הניקיי גמור .אירופה גמורה .אמריקה תתחיל בקרוב .
    סגור
  • 53.
    ראיתם אותם את האופטימים ?
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם רוצים להכשיל אותנו .איך ? תבינו כל המגיבים האלה אומרים שהמעוף עוד לא התחיל בפריצה ושאמריקה זה X לפני Y למטה .תזכרו אותם .תזכרו תזכרו תזכרו טוב טוב טוב את המתומתמיים האלה .
    סגור
  • אתה ממש מצחיק (ל"ת)
    חחחחחחחחח 10/04/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 52.
    לאורי גל דורון למבינה למימונה
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איפה הירידות במעו"ף ? איפה ה1180 של הספקן ? איפה ה1200 שדיברתם ?איפה איפה אני רוצה לראות נואיפה ?
    סגור
  • 51.
    תודה רבה נמכר הפוט רווח 80₪ ליח
    סוחר חתיך 10/04/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחחחחחח ממש קל פה
    סגור
  • 50.
    לאורי למימונה לגל דורון
    ספאץ בשוק ההון 10/04/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איפה הירידות Y ל4 באמריקה ? יתחיל היום ? עליות עליות עליות לא ירידות .לא תקבלו ירידות .עליות .כן כן למרות הבובמה התוך יומית כאן .ע-ליות .לא יסתובב שום Y ל4 באמריקה .או Y !עליות ותוך כמה ימים מפולת מתחילה .
    סגור
  • 49.
    לא לפספס אופ 13 הלהיט הבא (ל"ת)
    רציו המלכה 10/04/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 48.
    תיכף יפילו את השוק (ל"ת)
    דודו 10/04/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 47.
    ת"א היתה צריכה מזמן להגיע ל 1300 אבל לא נותנים (ל"ת)
    דודו 10/04/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    סוף סוף עליות
    יוס 10/04/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שימו לב למניית בזק, למניית פרטנר, ולבי קום. וכמובן לאהובתי אלביט מערכות
    סגור
  • 45.
    לפיד למה אתה לא מטפל בנוכלים שלא נותנים למעו"ף כמו בחו" (ל"ת)
    צבי 10/04/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    אסתר לבנון תראי איזה מחזורים תסיקי את המסקנות (ל"ת)
    טל 10/04/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    בורסה מוחזקת ע"י נוכלים תראו איך העולם עולה? (ל"ת)
    גל 10/04/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אולי לא שמת לב אבל כבר עלינו יותר מ 0.5
    עילוי ירוק 10/04/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוטוטו מגיעים ל 1240.
    סגור
  • מה זה חצי אחוז תראה את העולם ו עליה לצורך ירידה (ל"ת)
    גל 10/04/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    אסתר לבנון פוחדת שכיל תצא מהמעוף אם תימכר
    אנונימי המקורי 10/04/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן איזה נימוק יש לגברת האינטרסנטית.
    סגור
  • מזמן היתה צריכה להתפטר למה שתעזוב מכרה זהב? (ל"ת)
    שלי 10/04/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    אני אחד מהשמות שהוזכרו למטה
    סוחר חתיך 10/04/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני פוט לא סוחר מניות יותר אלה אופ מעוף אשמח לענות על השאלות לגבי מניות מעוף יעד 1237 כרגע מתקשה ולכן אני בפוט פריצה של 37 ויעד 1240
    סגור
  • 40.
    לדעתי ביוקנסל לקראת הודעה מהותית אוספים ואוספים שימו לב (ל"ת)
    דורון 10/04/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    זוכרים שהיה לי קולים חחח נמכרו ב 53%?רווח
    סוחר חתיך 10/04/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו אני קניתי קצת פוט בכיףףף
    סגור
  • 38.
    כשאני תמיד כותבת שאפשר לעשות הרבה סיבובים
    אחת שמבינה א 10/04/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על מניות, אתם לא מסכימים איתי, קחו דוגמה את דיסקונט בזק, זוכרים שהמלצתי לכם כשבזק היתה בשער 420 זוכרים? היא עלתה ושוב חזרה לשער הזה ותראו לאן הגיעה. אני לא בעד להשאיר מנייה לכספת. ובמיוחד במצב הנוכחי היום ממש לא! שימו לב שנותרו עוד 8 ימים לפקיעת המעוף, חודש מאוד קצר והצלחתי לכתוב רק 3 פוטים בלבד מכיוון שהמעוף כל הזמן מדשדש. שימו לב שכיל יורדת היתה בעליה של אחוז, היא אצלי במעקב, המשך יום נעים ומהנה!
    סגור
  • את כל הזמן מקשקשת כיל ירדה כי היום יום האקס !!!!!! (ל"ת)
    מיליונים 10/04/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תראה את כיל כמה היא יורדת
    אחת שמבינה א 10/04/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ,היא לא יורדת בגלל יום האקס, במקום לכנות אותי קשקשנית לך תקרא ותבין למה כיל יורדת.
    סגור
  • לא מבין בכלכלה רוצה להראות שהוא מבין כיל אכן ירדה
    לפיד פופוליסט 10/04/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל יום האקס. והקשקוש של לפיד. אכן תקני כיל רק שלא יהיה לך כמו אינסוליין
    סגור
  • 37.
    ל 23 להשקיע בכיל בחירה טובה מאד גם אני בכיל (ל"ת)
    אנונימי המקורי 10/04/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    למה לא עולים כמו בחו"ל ? (ל"ת)
    גל 10/04/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    vix
    אישיות חשובה במיוחד 10/04/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכירת פוט 10 $ למאי ארה"ב האם מומלצת ? תשובה ממיבינים בבקשה .
    סגור
  • 34.
    איפה יודה דארן ועוד חברה רציניים ,תחזרו בבקשה . (ל"ת)
    בא 10/04/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • אני פה אחי (ל"ת)
    סוחר חתיך 10/04/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מחכים לפריצה (ל"ת)
    קורא אותך מסכים אתך 10/04/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    היום מנכ"ל נובל מגיע לארץ לדבר על הגזזזזזזזזזזזזזזזז (ל"ת)
    לא לשכוח 10/04/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • דיבורים כמו חול ואין מה לאכךל - להתעשר מגז אשליה (ל"ת)
    אנונימי 10/04/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    היום כנס ביומד בשעה 14:00 בונוס פלוריסטם ועודדדד (ל"ת)
    לא לשכוח 10/04/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    מדוע אתם רוצים שאני יעזוב?
    העורב האמיתי 10/04/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחזיקו אותי ואני לא יעזוב.
    סגור
  • אני רק ארוויח אים תעזוב . (ל"ת)
    המורה שלך ללשון 10/04/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זהו , שלא מחזיקים. לך . יהיה עניני פה בלעדיך (ל"ת)
    קורא 10/04/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    סוף סוף עליות יפות. ולאורה- עזבי את העורב זה לא
    יוס 10/04/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    העורב, זה מתחזה עלוב. זה העורבנית. וגם אבי הוא העורבנית. חובבנים כאלה...
    סגור
  • ליוס. אני לא מתרגשת מהמלעיזים.
    oraemuna 10/04/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ישנם כאן רבים הכותבים מבלי שיהיה להם מה לאמר. ברוב תיסכולם הם נהנים להתחזות, לקלל ואף להשמיץ. אני מבינה את תיסכולם. השקעותיהם נמחקות. נכון, הם לעיתים משתמשים בכינויים מפוצצים משל עצמם שאין בהם מאומה עם התוכן שהם כותבים. מאידך, הם הצליחו בקלות להוריד את רמת הפורום ולהופכו מפורום מפרה למאורת עכברים. אין לנו היכולת לעוצרם. כל מה שניתן לעשות הוא לזלזל בהם ולהמשיך הלאה עבור אלו שכן רוצים לדעת.
    סגור
  • 29.
    קריאה אחרונה לטסים ל-1300.
    oraemuna 10/04/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הזינוק במעו"ף קרוב מתמיד. כל מי שישאר בחוץ יצטער. אל תקשיבו לרואי השחורות. הם מפנטזים מפולת מאחר ובכסילותם השקיעו בשורטים. אלו מהם הרואים מפולת בגרפים, הם תוצר לקוי של קורסים חפוזים בניתוח טכני. הבנתם המועטה בכלכלה ובבורסה של רואי השחורות ניבטת היטב בכתיבתם כאן בפורום. הבורסה שלנו תעלה בקרוב וחזק מאוד. הצטיידו במניות טובות ושבו בשקט.
    סגור
  • אני באיים טיפשה . (ל"ת)
    1300 10/04/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 28.
    נימאס
    שי 10/04/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או שירד חזק או שיעלה חזק במיוחד רציו ומלאנוקס ואפריקה וזרח נימאס כבר דישדוש הכל בגלל הגזירות והקוראני
    סגור
  • 27.
    תחושת הפתעה
    תחושת בטן 10/04/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש לי תחושה שהיום הבורסה תפרוץ ותעלה. מעניין אם התחושה תפגע.
    סגור
  • 26.
    לא נמאס לכם לכתוב תל אביב מחכה לשווקים מחו"ל? (ל"ת)
    צילי 10/04/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מצבי הכלכלי השתפר, נראה את זה במעוף בקרוב מאד (ל"ת)
    ריקי כהן מחדרה 10/04/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    בורסה מורסה
    אורי 10/04/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ל - 7 : זה קשור. בודאי שזה קשור.כשיש ירידות בעולם- יש ירידות כאן. לעומת זאת כשיש עליות בעולם- יש ירידות כאן. לכן זה קשור. הבנת את זה ברוך? אגב , מסתבר שלהתמדה יש שכר. גם שוק האגח נדבק.
    סגור
  • הבכיינות שלך פתאטית
    ברוך 10/04/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכלו לי שתו לי... אתה מנסה להיות סוחר או להתלונן שילדה בת שלוש גנבה לך את הצעצוע?
    סגור
  • 23.
    המגמה החיובית תמשך.
    oraemuna 10/04/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    9 3
    למרות הסכומים הגדולים הנזרקים במניות הגדולות, המעוף מפגין חוזקה. זה מחזק את הערכתי כי אנו במגמה חיובית ולכן אני ממשיכה להמליץ על רכישת מניות טובות וחזקות במעוף. לנצל הירידות בבז"ן ולאסוף. לקחת כי"ל וכמה שיותר. בנקים? תמיד טוב שיש בכיס בעיקר הפועלים. אני אישית מושקעת כולי בכי"ל ועכשו אאסוף את בז"ן עליה אני ממליצה בחום.
    סגור
  • ברוכים הבאים,נשאר לך כסף לפלאפל.חחחחחחח (ל"ת)
    העורב האמיתי 10/04/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לא נשאר. אתה יכול לתת לי?
    oraemuna 10/04/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העורב האמיתי לא כותב בסגנון שלך. אתה גם לא יודע לקרוא ואם כן אז אתה פשוט לא מבין את מה שאתה קורא. אני מושקעת בכי"ל. היום קבלנו דיווידנד לפלפל. לשמחתי לא הייתי כאן מספר ימים כי ביליתי כמה ימים בחו"ל. עכשו חזרתי לכמה ימים בתקווה לצאת שוב. אז תפסיק לבלבל לי את המוח.
    סגור
  • 22.
    למה קים גון יון עצבני ,הכול בגלל תשובה שסיפר אותו בצורה
    בא 10/04/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יצירתית .
    סגור
  • 21.
    אני עוזב. נמאס לי מהרמה הירודה פה. עף לאוקספורד (ל"ת)
    העורב האמיתי 10/04/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • על מי אתה מאיים פה לך ואל תבלבל את השכל יותר טוב בלעדיך (ל"ת)
    לך לך 10/04/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מתנגדים להעלת הבורסה ממש שקוף הכל חוקי (ל"ת)
    שלי 10/04/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    ממליץ בחום על בזק,ישראמקו וכיל. (ל"ת)
    העורב האמיתי 10/04/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    הקוראני מכין הפתעה למסחר היום
    בבר 70 שנה בבורסה 10/04/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 29
    נא להצטייד בשורטים, מי שבכל זאת מתכוון להשקיע לא לשכוח בטחונות כי הכפתור האדום הולך להילחץ עוד מעט. החגיגה תתחיל עוד מעט.
    סגור
  • אתה צריך לבדוק את שער קסם שורט במחשבונים זה לא מעודכן
    מיליונים 10/04/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעדכנים פעם בשבוע.
    סגור
  • הוא לא צריך להכין הפתעה כי אנחנו לא מופתעים מהבורסה
    שלי 10/04/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הכיוון ברור רק ירידות
    סגור
  • נא להכין את הממדים וערכות מגן (ל"ת)
    אור אמונה הגברית 10/04/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    אין מצב לעליות מחזיקים את השוק בכוונה (ל"ת)
    גל 10/04/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    שחקני מעו"ף צוחקים על כולם בדרך אל הבנק (ל"ת)
    טל 10/04/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הם לא צוחקים,אני עובד קרוב ולא רואה אותם צוחקים. (ל"ת)
    העורב האמיתי 10/04/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    עליות
    גאון 10/04/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מדד המעוף יעלה היום 0.9 אחוז . מחר יעלה 1.1 אחוז בהצלחה.
    סגור
  • תקרא תגובה 14 (ל"ת)
    דן 10/04/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    בורסה עולה? חלומות באספמיה (ל"ת)
    דן 10/04/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    גם היום הדשדוש יהיה כל היום (ל"ת)
    צילי 10/04/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    בוקר טוב לכולם! צפי להיום עליות, שימו לב למניה
    אחת שמבינה א 10/04/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ישראמקו, אם גם היום היא תרד מאוד מומלץ לקנות אותה, כיל מתחילה לעניין אותי עוקבת אחרי המניה הזו, זהו בינתיים נראה מה יהיה בהמשך היום, אני רק מקווה לעליות והגיע הזמו לעליות משמעותיות, יום טוב תהנו!
    סגור
  • 11.
    עוד טיפש
    זהבי עצבני 10/04/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל יום צומח לו טיפש תורן..הפעם באמת בחר בכינוי שמתאים לשטויות שלו-"גז עצבים"......הגאון התורן מספר לנו שבקרוב דילול מניות........אולי שהקשקשן הזה יסביר לנו מנין לו המידע ומה אומר לו בכלל "דילול מניות"......במקסימום ינסו החברות משיקולי השקעה לגייס משקיעים נוספים כדי להוזיל עלויות וזה אומר שזה יפגע במשקיעים הקטנים? הראייה צריכה להיות לטווח ארוך(כמו שאמר לנין "כדי לזנק קימה צריך לצעוד איזה צעד אחד אחורה"..אבל את זה הטיפש הזה לא יבין)אז תפסיק לזרוע בהלה וטיפש מי שקונה את השטויות שלך.......ולכל השפויים- אתם חושבים שמנכל נובל סתם בא לבקר את ביב? אני בטוח שמי שהזמין את מי זה ביבי את מנכל נובל והמבין יבין
    סגור
  • המנכל בא להתחנן לביבי. ובקשר לגיוס הון זה יהיה ע"ח
    המנכל וביבי 10/04/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשקיעים הקטנים זה יותר זול לגייס ממך כסף אם אתה מוכן אז זבשך. אני אכנס למניה אחרי שהבלגן יסתדר בה ואחרי שהמניה הזאת תרד מספיק זאת אדע עד סוף השבוע
    סגור
  • זה שהמנכל הגיע לא אומר כלום אולי זה ישפיע בעתיד הרחוק
    לזהבי היקר! 10/04/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגע אכן המשקיעים עומדים בפני דילול מאחר ומגייסים כסף להמשך השאיבה וזאת ע"י הנפקת מניות זה יגרום לדילול המניות שבידך. מה לעשות ההחלטה בידך.
    סגור
  • 10.
    למי שעוד מבין משהו-מנכל חברה לישראל-לא נשלם אגח של צים-
    gg 10/04/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    18 0
    עכשיו ברור למה הבוס בורח ללודון בדיוק כמו לבייב לפני הקריסה של אפריקה ישראל ושימו לב על חודש של השחלה בשער מנופח במניות החברה לישראל כמובן בעזרת כספיהחוסכים בקופות הגמל בקיצור ממש אותו סיפור
    סגור
  • 9.
    מי רוצה להשקיע בבורסה של נוכלים? (ל"ת)
    גד 10/04/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    הבורסה כאן לא תעלה יותר נגמרה מזמן ההתתעניינות (ל"ת)
    חיים 10/04/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הבורסה תעלה ותעבור את ה-1300.יום יומיים (ל"ת)
    העורב האמיתי 10/04/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אני רוצה שתצדק אבל זה לא יקרה (ל"ת)
    חיים 10/04/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • להתחזות? (ל"ת)
    תגיד לא נמאס לך 10/04/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    למה מספרים לנו כל יום מה קורה מעבר לים זה קשור אלינו? (ל"ת)
    גל 10/04/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    דישדוש אבל ירוק
    עילוי ירוק 10/04/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמנם לא זז הרבה אבל כל יום נסגר ירוק כנראה שיפן ממשיכה לשהשפיע על המעוף ולא נותנת לו ליפול כמו באירופה.
    סגור
  • לזה אתה קורה ירוק? (ל"ת)
    חיים 10/04/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה ירוק ? זו בדיחה (ל"ת)
    דן 10/04/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    דבר אחד ברור , אופ רציו פוקעת ולכן המניה תעלה בשבועיים
    מכיר מקרוב 10/04/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הקרובים לפחות ב 10% כדי להכניס את האופציה לכסף.
    סגור
  • אחלה הזדמנות אופ 13 לא לפספסססססססססססססס (ל"ת)
    זהירות נידרשת 10/04/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    בינתיים המשקיעים במניות אבנר ודלק יאכלו אותה זהירות (ל"ת)
    יצוא גז 10/04/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    להתרחק מנובל ודלק - בקרוב דילול המניות הנפקת מניות
    מניות הגז - גז עצבים 10/04/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לצורך גיוס הון - חבל להכנס למניות האלה
    סגור
  • 2.
    קבוצת דלק ובנותיה
    מנוסה 10/04/2013 08:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מניות העתיד. רווחיות ללא עתודות הגז שהחל לזרום. יחד עם הגז רווחי עתק לחברות .
    סגור
  • 1.
    קרו אור
    יודע דבר 10/04/2013 08:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תגליות הגז אצלנו הן אולי קרן האור היחידה שהשמש הגלובלית הואילה בטובה להקציב לנו והגיע הזמן להעצים אותה ולהפסיק לתקוע מקלות בכל הליכי הביורוקרטיה שעשוייים רק להבריח לא רק טייקונים מקומיים...את זה יינס מנכל נובל להסביר לביבי ולהזכיר לו שקפריסין מתחננת לנובל ולמקיעי חוץ אחרים להגיע אליה והגיע הזמן שהסיסמא אור לגויים לא תהיה נחלת ההסטוריה בלבד....וביבי מבין משהו בכלכלה..וז יכולה להיות שעתו היפה
    סגור