מלאנוקס זימנה אסיפה: מבקשת לאשר לוולדמן שכר של 22.5 מיליון שקל

עלות שכרו של וולדמן ב-2011 עמדה על 2.27 מיליון דולר. מלאנוקס עלתה 2.8%
איל וולדמן, צילום: יח"צ
חברת {מלאנוקס} הודיעה לבורסה על זימון בעלי המניות של החברה לאסיפה כללית שתתקיים ב-13 למאי, במסגרתה הם נדרשים לאשר חבילת הטבות מיוחדת למנכ"ל החברה איל וולדמן בגין פעילות החברה ב-2012. נציין כי במהלך יום המסחר הנוכחי מניית החברה עלתה 2.8%.

מטרת האספה היא לאשר למנכ"ל עלות שכר של כשישה מיליון דולר (כ-22.5 מיליון שקלים). העלות מורכבת משכר ברוטו של 451 אלף דולר, בונוס של 470 אלף דולר ותשלום מבוסס מניות של 4.9 מיליון דולר. לשם השוואה, עלות שכרו של וולדמן ב-2011 עמדה על 2.27 מיליון דולר.

כזכור, לפני שבוע חברת הטכנולוגיה הודיעה כי תפרסם את תוצאותיה הכספיות ב-24 באפריל והחששות מכך שתפרסם אזהרת רווח לרבעון הראשון של השנה נעלמו. כאשר פרסמה מלאנוקס את תוצאותיה הכספיות השנתיות היא סיפקה תחזית מאכזבת לרבעון הראשון של השנה - הכנסות של 78-83 מיליון דולר בלבד.
תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    אמא הבטחת לנו עוף לשבת.......למה יש אנטריקוט?
    וולדמן אמר 10/04/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומלל
    סגור
  • 19.
    המניה הזאת הפכה למקל חובט של המעו"ף כדי להפיל את השוק
    שלי 10/04/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין שום הצדקה לתת לאדם אחד כל כך הרבה כסף יש אנשים שחיים עם 5000 ש"ח בחודש בושה למדינה הזאת אם יש עודף חלקו דיבידנד לבעלי מניות מספיק עם החזירות
    סגור
  • 18.
    הגיע הזמן שהמדינה תכתיב מה המקסימום של המשכורות
    חיים 10/04/2013 06:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הגיע הזמן שהמדינה תכתיב מה המקסימום של המשכורות. לחברי הנהלה ומנכלים מגיע להרוויח אבל הם צריכים להצדיק את המשכורת שלהם ולכן המשכורות שלהם צריכות להיות כפונקציה של גידול ברווח ולא לפי מצב הרוח של כל חברי ההנהלה שיושבים על הקופה. מנכ"ל כזה שחברתו הראתה ירידה ברווחיות צריך לקצץ לו במשכורת ולא לתת לו את האפשרות לעשות ככל העולה על רוחו. נכון שבזכותו ובזכות אנשים כמוהו קמות הרבה חברות טובות ומצליחות אבל בכל זאת היום זאת חברה בורסאית שצריכה לעמוד תחת פיקוח. נקווה שמדינת ישראל תדאג לשים מגבלות למנכלים ולחברי הנהלה מסוגו.
    סגור
  • 17.
    כמה משכורות ממוצעות צריכים כדי להגיע לשכר הזה,
    אנונימי 10/04/2013 01:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיה מוכשר כמה שיהיה -אין גבול לתאוואת הבצע. איפה צדק חברתי...
    סגור
  • 16.
    וולדמן אל תהיה חזיר, הכסף לא ילך איתך לקבר
    אבי 09/04/2013 23:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אומרים שמרבה נכסים מרבה דאגות אז למה להתחזר? מה גם שלא מגיע לך...אבל זה פרט שולי
    סגור
  • 15.
    מנכ"ל נוכל
    dinna 09/04/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    10 3
    כל המנכ"לים יכולים רק דואגים לעצמם מה כבר עוד כמה מיליונים יתנו לו אפשרות לאכול יותר לישון ב4 מיטות נפרדות להתלבש ולהחליף בגדים כל שעה, נו מה ......החזירות הזאות....חברה אנחנו אשמים שמאפשרים לכשמותו לאשר באסיפות הדירקטוריון
    סגור
  • חברה פרטית שבזכותו עושה מאות מיליונים. שבי בשקט. (ל"ת)
    ד.א. 09/04/2013 19:55
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • טעות. החברה ציבורית. יש בעלי מניות. מציע לא לאשר לו
    רונן 09/04/2013 21:23
    הגב לתגובה זו
    9 0
    רבים וטובים ממנו יכולים לעשות עבודה טובה יותר בפחות שכר. את יתרת השכר יש להשקיע בפיתוח החברה, שכר לעובדים, רווחה לעובדים, תרומה לקהילה.
    סגור
  • במו ידיו לבד
    במו ידיו לבד 10/04/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבן אדם בנה את האימרפיה הזאת במו ידיו לבד.... מה אתם רוצים ממנו, הוא משתכר כמו שמנכלים במעמדו משתכרים בחו"ל. במקום להיות צרי עין אז תנו לבן אדם קצת כבוד... ולגבי מדיניות של חברה ציבורית אז מי שלא רוצה להשקיע במניות שלא ישיקיע. אף אחד לא אומר לכם איך ובמי להשקיע....
    סגור
  • 14.
    ולדמן הפך לחזיר קפיטליסטי (ל"ת)
    נפז 09/04/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    גם ולדמן רוצה לקנות במבה לילד . (ל"ת)
    בא 09/04/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    אין לך בושה? (ל"ת)
    יוס 09/04/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 11.
    מה זה הבונוסים האלה בושההההההההההההההההההה (ל"ת)
    מה קורה לכםםםםםםםם 09/04/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    קנאים מגיבים. הוא ייסד את החברה ועשה המון למשקיעים.
    יוס 09/04/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אחת מהחברות הטובות בבורסה, ותעלה עוד ועוד.
    סגור
  • 9.
    האזרח
    adamd1 09/04/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מוגזם !!!!!!!!!
    סגור
  • 8.
    חוצפה-נבלה-שחיתות-גנבה.
    פרופםור מורן 09/04/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    למה מגיע לסחטן ,הכסף מגיע לעובדים ולבעלי המניות.!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 7.
    היכן לפיד- שר האוצר בגזל הזה, אסיפה לא לגטימית ומושחתת (ל"ת)
    אבי 09/04/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 6.
    החברה מרוויחה כל רבעון עשרות ומאות מיליונים..לבריאות..
    תגובות של קנאים..!! 09/04/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    10 4
    המניה ירדה 50 אחוז.. אבל כל מי שקנה לפני שנה מורווח 30 אחוז.. ומי שקנה לפני שנתיים כבר 100 אחוז.. רק מי שקנה בשיא נדפק.. וזה רק זמני.. כי עם רווחים כאלה לאורך זמן השיאים יחזרו ..
    סגור
  • 99 אחוז מהכסף של החברה מגיע מהמשקעים האם למנכ"ל מגיע
    ברק 09/04/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אחוז כה נכבד מהרווח הנקי? יש מנכ"לים של חברות גדולות יותר בעולם שמקבלים פחות!
    סגור
  • לברק- אין לך מושג על מה אתה מדבר- החברה מוכרת כל
    דורון 09/04/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שנה את מוצריה במאות מיליוני דולרים, חברה רווחית שלא חייבת שקל לאף אחד, אין לה אגחים כמו לדנקנר וכו', היא לא עושה דילולים לבעלי המניות שלה- ע"י הקצאות פרטיות וכו', על מה אתה מדבר?
    סגור
  • 5.
    הבושה נגמרה ממזמן...נעקוב אחרי מי שיאשר לו!!! (ל"ת)
    אנליסט צמרת 09/04/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • בהחלט נגמר לו הבושה
    רגינה 09/04/2013 19:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פשוט לא לאפשר לו באסיפת הדירקטוריונים כלום שום תוספת להיפך שיחזיר חצ כמו שאנחנו הפסדנו על המניה 50%
    סגור
  • 4.
    על מה בונוס על חיתוך ב 50% במניה ???
    אנונימי 09/04/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    9 2
    את זה יכול לעשות גם אדם ללא כישורים
    סגור
  • 3.
    בשנה האחרונה מחיר המניה לא זז. על מה רוצה המנכל שכר? (ל"ת)
    הרגולטור המושקע 09/04/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    אחרי ירידה של 50 % במניה הוא מבקש תוספת ???
    אנונימי 09/04/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    16 0
    חוצפן .אסור לאשר לו כלום
    סגור
  • 1.
    על מה 22.5 מיליון - על זה ששיקר משקיעים? (ל"ת)
    אבי 09/04/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור