רוזנטל: "עידן עופר שוקל לעזוב ללונדון? שיילך, אנחנו לא ניתן לו למכור את כיל"

כך אמר רוזנטל בדיון בכנסת על הגזירות הכלכליות. "הם עשו שקשוקה ומטבוחה, לא שילמו כמעט מסים ובתמורה לכך - מאיימים לעזוב". שלי יחימוביץ': "נקבע שיא, יש דיון כלכלי ושר האוצר לא מגיע"
 |  (31)
מיקי רוזנטל, צילום: בוצ'צ'ו
דיון מיוחד מתקיין בשעה זו בכנסת בעניין הגזירות הכלכליות הצפויות. את הדיון יזמו 52 חברי הכנסת של האופוזיציה. ח"כ מיקי רוזנטל תקף בחריפות את עידן עופר על כוונתו לפי פרסומים לעזוב ללונדון. "עידן עופר שוקל לעזוב ללונדון. מה נעשה בלעדיו? אל תעזוב אותנו, עידן. משפחתו התעשרה אחרי שמצצה את לשדה של המדינה. הם קיבלו את בזן, עשו שקשוקה ומטבוחה, לא שילמו כמעט מסים ובתמורה לכך הם מאיימים לעזוב. לך, מר עופר. אנו את כימיקלים לישראל לא ניתן לך למכור לידים זרות".

רוזנטל המשיך והתייחס גם ל'יש עתיד' כאשר שר האוצר לפיד נפקד מהדיון, "ביש עתיד הבטחתם שבאתם לשנות ואני מקווה שלא באתם לרמות. באצולת הכסף אתם לא מעזים לגעת. יש עשרות משפחות ישראליות שחיות כמו פרות דשנות. רוב רובה של האצולה התעשר לא בזכות כישורים או יוזמה אלא מניצול מחפיר של משאבי המדינה, חקיקה נדיבה, נטילת שכר שערורייתי, כשלון של רגולטורים, ותספורות."

יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' תקפה את שר האוצר יאיר לפיד על כך שלא הגיע לדיון ותחת זאת שלח את סגנו מיקי לוי. לאחר שנסתיימו המאומים עלה לוי להשיב ויחימוביץ' בצעד הפגנתי יצאה מאולם המליאה.
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    אני מציע
    דדי 09/04/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבן אדם במצוקה כספית, כל אחד מהמעמד הבינוני יתן 50 שקל ואז נפתור את הבעיה הכספית של הטיקון(כמובן כל שנה). התחשבות מתבקשת יהודי משלנו.
    סגור
  • 23.
    populist! (ל"ת)
    vvf 09/04/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    חייבים להלאים את כיל
    רוני 09/04/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    5 2
    נכסי מדינת ישראל נמכרו בנזיד עדשים.זו העת למען הצדק החברתי להשיב את האבידה לבעליה(האזרחים)
    סגור
  • 21.
    חבל
    sush 09/04/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חבל איזה מכונית יפה יש בארץ בזכותו אני מקווה שישאיר לי את המכונית לפני שהוא עוזב בתודה מראש עלה והצלח..
    סגור
  • 20.
    רוזנטל, אתה לא דואג למקום עבודה מכובד אחרי הכנסת ? (ל"ת)
    טייקון שקונה ח"כים 09/04/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 19.
    ח"כ רוזנטל. לא הצבעתי עבורך אבל אם תמשיך כך, אולי אצביע (ל"ת)
    כל הכבוד למיקי 09/04/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 18.
    דמגוגיה זולה
    חגי 09/04/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    3 14
    ללא ההשקעה והתמיכה של החברה לישראל בבז"ן ובחברת צים , מזמו היו חברות אלה בפשיטת רגל ואלפי עובדים היו מובטלים, למה רק להשמיץ ןלא לראות גם את החיובי !!!! שמשפחת עופר מבצעת.
    סגור
  • 17.
    הקפיטליזם החזירי נוסח נהניהו
    אנונימי 09/04/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    11 3
    לקחו את כספי החוסכים בפנסיה קופות הגחל וההשתלמות חגגו במשכורות ודיוודנדים כשנגמר הכסף עשו תספורת ועכשיו עוזבים לחו"ל נוסח לבייב
    סגור
  • 16.
    רוזנטל אתה מחוקק ולא עיתונאי
    עמוס 09/04/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    9 7
    רוזנטל ויחימוביץ' העולם היום פתוח ותחרותי זאת עובדה. שיטות צפון קוראה, אלבניה וקובה לא עובדות יותר. תפקידכם לחוקק חוקים שיעזרו לשכבות מוחלשות בלי לפגוע במשק. אשלג הוא קומודיטי, כשיהיה עודף היצע הוא ייוצר רק במקומות היעילים ביותר. למה כשחברות כמו קוקה קולה ושטראוס קנו הרבה מפעלים קיבוציים לא נזעקתם ? כי זו הייתה מכירה מרצון. גם כאן זכות הבעלים למכור. המדינה או כל חברה אחרת רשאית לקנות את כיל. [אני מניח שאפילו קיים סעיף במבי]. אנא מכם שבו בשקט ואל תפריעו לתקן ולשפר את המשק הישראלי.
    סגור
  • 15.
    הבולשביזם המשתולל ועתידה של המדינה
    ירחמיאל 09/04/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אינני חסיד של משפחת עופר בלשון המעטה וגם לא של אחרים שעשו כספם תוך ניצול קשרים באופן פסול ואו לקוי עם מוסדות השלטון. אך הבולשביזם המשתולל, המשך ההשתלחות וההסתה הפרועה נגד אנשים עשירים (כולל כאלה שעשו כספם ביושר וכדין) יבריחו מכאן רבים וטובים וקל וחומר ישכנעו משקיעים ויזמים אחרים לא לבוא לכאן. ישארו כאן רק האימפוטנטים חסרי מעש ותבונה יחד עם החרדים הבטלנים והסוף ידוע....
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    אני מצפה מח"כ רוזנטל לדייק בדבריו
    blond101 09/04/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ולדבר בצורה מכובדת המתאימה לח"כ ולא כבסטיונר בשוק. 1. משפ' עופר קנתה את בזן כקונה יחידה כל היתר ברחו. 2. עידן עופר יכול לעזוב בשקט אנחנו לא צריכים למנוע זאת ממנו. 3.בשום תנאים לא צריכים להסכים למכירת כיל ודומיה לידיים זרות,וזה לא בגלל עידן עופר.אלא בגלל שהמדינה שלנו קטנה ודלת משאבי טבע.
    סגור
  • 13.
    עופר הכל כסף 6.5 מילארד איזו חזירות לך ושלא לתחזור
    אזרח 09/04/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אין גבול לחזירות בגלל כמה עשרות מיליוני דולאר מס הכנסה עוזבים איזה אדם עלוב ,מסכן ,אין לך מה לאכול ,את ים המלח אי אפשר להעביר ללונדון,לכן שונאים את "העלובים "לך "נמאסתם
    סגור
  • גם אני גם אני... (ל"ת)
    לב לבייב 09/04/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    מגיע לכם (ל"ת)
    פופוליזים 09/04/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    אין ציונות ואהבת ישראל הכל אינטרס כספי ושיקולי רווח ב
    ציון 09/04/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    7 2
    באנגליה ישלמו פחות מס קיבלו את כיל בזול מוכרים ביוקר ומיתחמקים מלשלם הכל שקוף אין להסכים למכירת כיל למדינה יש זכות חוזית ושתיפעל לפי אינטרס המדינה
    סגור
  • 10.
    שיילך קיבינימט
    אלכס 09/04/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    11 2
    רוזנטל צודק הפעם ואסור לאפשר את מכירת כיל !!!!
    סגור
  • 9.
    לא יפה להגיד שאין להם כישורים
    אנונימי 09/04/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    7 5
    גם לגנוב מהמדינה ולא להתפס זה כשרון. ראה את החכים של ש"ס--להם אין כישרון.....
    סגור
  • 8.
    ככה זה כשרומני מקבל שתן לראש
    פולני 09/04/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ואחר כך אומרים שרומני גנב זה סתם השמצה
    סגור
  • ככה זה כשפולני מגיב- רק השמצות (ל"ת)
    מרוקאי 09/04/2013 21:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא לא גנב לבד
    אנונימי 09/04/2013 20:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למעשה הוא לא גנב דבר הוא רק ירש את השלל הם קנו את כיל איזנברג -סחורהגנובה אבל קנו לא גנבו רבין ושוחט הפריטו זוכרים כל אלה לא רומנים
    סגור
  • הקשר הכוזרי
    יהודי 09/04/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חבורה של ג........ דנקנר - עופר - ועוד ועוד
    סגור
  • 7.
    במקומו הייתי עושה את אותו הדבר (ל"ת)
    פיני 09/04/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 6.
    הוא ממש נבהל ממךץ כסף זה כח ויש לו הרבה. הרבה מאד. (ל"ת)
    פינ י 09/04/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    מיקי רוזנטל
    אראל 09/04/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    8 8
    הערתך הארתך בענין מכירת כיל יכולה להיות מובנת אם כי יש דעות שונות . השתלחותך הלשונית במשפחת עופר ובקולגות שלך לכנסת לא ראויה לחלוטין . אפשר לומר מה שאתה אומר במילים שיכבדו אותך ואת המבוקרים על ידך . אבל אתה בוחר בשקשוקה ומטבוחה . נקווה שכמותך לא ישבו בקואליציה לעולם והלוואי ובכלל לא בכנסת ישראל . אנו רוצים לשון נקיה ומכובדת דוגמת החינוך והביטוי צריכה להינתן בראש ובראשונה על ידכם נבחרי הציבור . אבל איך אמר המשורר . פרצופה של המדינה .
    סגור
  • כאחד ממוצא מרוקאי, אומר לך אין פסול בשקשוקה או מטבוחה
    ישראל 11/04/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאין פסול בכל מיני מילים שנכנסו מהארמית ערבית רוסית וכו חבר כנסת צריך לדבר כאחד העם, לפחות רובם. לא היה שום פסול באופק שמר רוזנטל דיבר, המהות כן חשובה, וכל הסטה של הוויכוח מהמהות, מראה על ריקנות המגיב לשם הפולטקלי קורט אומר שאני ממוצא מרוקני ולא מרוקאי. עם מילעל
    סגור
  • תגיד- שווה להיות מגיב בתשלום? יש לך מושג? (ל"ת)
    סתם 09/04/2013 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • די להיתיפייף כל שיקולי המעבר לאנגליה הם תשלום מס נמוך (ל"ת)
    ציון 09/04/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    לא הבנתי ? הם לא משלמים מס חברות מבין הגבוהים וגם
    כיל 09/04/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תמלוגים? אתם עיתונאים לא כלכלנים
    סגור
  • 3.
    הציבור לא רוצה אותך ואת שלי כי הוא מבין מה שאתה לא תבין
    אתה לא שר בממשלה 09/04/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    5 12
    אף פעם
    סגור
  • 2.
    רוזנטל -אחד בדורו , הוא הצדק החברתי בהתגלמותו!!! (ל"ת)
    אליהו 09/04/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • 1.
    בלונדון היאוש יותר נוח- הברחתם אותו וזה גם באשמתך
    לרוזנטל 09/04/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אז מה תעשה עכשיו? תכריח אותו להחזיק בכיל ? לא לפטר אף אחד? תחזיר את כיל להיות חברה ממשלתית? כיל חברה בינונית אבל כאשר כמה חברות יתאגדו היא תהיה חברה קטנה ואז בלאו היכי רווחים אפסיים גם המדינה לא תרויח. מצידי תקנו את כיל אתה וממשלת הבועת נדלן שלך רק שזה לא יהיה על חשבון האזרחים והמשקיעים.
    סגור