ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הבורסה סגרה בעליות: מדד המעו"ף הוסיף 0.22%, בזן נחתכה ב-3.8%

מדד היתר 50 עלה 0.7% בהובלת פוקס שטסה 5.9%. טבע עלתה 0.35% במחזור הגבוה בשוק. טאואר טסה 4.3%
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א ננעלה בעליות שערים קלות בהשפעת מסחר חיובי בבורסות אירופה ובחוזים העתידיים בוול סטריט. עונת הדוחות בארה"ב צפויה להיפתח בסוף יום המסחר בארה"ב באופן רשמי, כאשר ענקית האלומיניום אלקואה (סימול: AA) תפרסם באופן מסורתי תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2013.

המשקיעים הגיבו למהלך הדרמטי של שהתערב לראשונה מאז 2011 בשוק המט"ח, שאת לאחר שהדולר נסחר ברמת שפל יומית של 3.59 שקל. היקף הרכישה המוערך עומד על כ-100 מיליון דולר, וההערכות הרווחות בשוק הן שפישר יוסיף להתערב ולרכוש דולרים. לידיעה המלאה

בסיכום יום המסחר, מדד המעו"ף עלה 0.22% ל-1,228.4 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 0.4% לערכו ומדד הבנקים סגר בירידות של 0.4%. מחזור המסחר הסתכם ב-669 מיליון שקל בלבד. בשוק המניות בלטה לחיוב מניית טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה בכ-4.3%. עוד נציין את כלל ביוטכנו +1.33% כלל ביוטכנו 335 +1.33% כלל ביוטכנו בסיס:330.6 פתיחה:330.6 גבוה:339.9 נמוך:331 תמורה:693,964 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה 5.2%, שפע ימים +2.9% שפע ימים 85.2 +2.9% שפע ימים בסיס:82.8 פתיחה:82.8 גבוה:86.8 נמוך:83.9 תמורה:39,121 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-7.2% ו פוקס +0.33% פוקס 7,861 +0.33% פוקס בסיס:7,835 פתיחה:7,930 גבוה:7,950 נמוך:7,822 תמורה:988,250 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמזנקת ב-5.8%. מנגד, בזן -1.04% בזן 171.9 -1.04% בזן בסיס:173.7 פתיחה:172.6 גבוה:174.2 נמוך:171.6 תמורה:13,585,553 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחתכה ב-3.8% ו בריינסוויי +4.32% בריינסוויי 1,713 +4.32% בריינסוויי בסיס:1,642 פתיחה:1,642 גבוה:1,719 נמוך:1,635 תמורה:1,009,499 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השילה 1.7%.

אתמול (א'), הבורסה באחד העם ננעלה בירידות שערים קלות כאשר המחזור היה נמוך מאוד ועמד על 377 מיליון שקלים בלבד, אחד הימים הדלילים ביותר בשנים האחרונות. עם סגירת המסחר, מדד המעו"ף השיל 0.33% ל-1,225.7 נקודות, מדד ת"א 75 ירד 0.15% ומדד הבנקים סגר בירידות שערים של 0.2%. מדד היתר 50 בלט בירידות שערים של 1.03%.

"אנו מעריכים כי המגמה השלילית תימשך לארוך השבוע ואף תתעצם אם וכאשר יהיה עימות צבאי מול הקוריאנים", נכתב בסקירה היומית של A Trade: "אנו מעריכים כי שבירה של אזור 1220 הנקודות תוביל למהלך ירידות אל עבר 1200 הנקודות".

גזרת האג"ח

מדדי התל בונד בבורסה בתל אביב לא עוצרים, והתשואה הממוצעת של מדד התל בונד 60, הכולל את 60 אגרות החוב בעלות שווי השוק הגבוה ביותר בבורסה, נסחרת בתשואת שפל ממוצעת של 1.44% בלבד. את עיקר הביקושים מזרים הציבור באמצעות קרנות הנאמנות, שגייסו סכום עתק של 4.6 מיליארד שקל מתחילת השנה ועד כה. . לידיעה המלאה

המסחר בעולם

בורסות אירופה נסחרות בעליות שערים. מדד הדאקס מוסיף 0.3%, מדד הקאק הצרפתי נסחר בעליות שערים של 0.7% והבורסה במילנו נסחרת בעליות שערים של 0.6%. החוזים העתידיים נסחרים בעליות שערים של 0.3%.

בורסות המזרח הרחוק סגרו את יום המסחר במגמה מעורבת. מדד הניקיי היפני זינק 2.8% לרמת שיא של 4 שנים. מנגד, שנחאי ירדה ב-0.6%, הקוספי השיל 0.4% וההאנג סנג סגר ביציבות.

מניות במרכז

רגע לפני שמתחיל קידוח 'מגד 6' רוצה שותפות הנפט גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לבצע יישור קו מול המשקיעים. אתמול (א') לקראת סיום יום המסחר דיווחה גבעות כי בכוונתה לערוך כנס משקיעים למחזיקי היחידות ולציבור. במהלך הכנס יעביר מנכ"ל השותפות טוביה לוסקין מצגת ויענה על שאלות. הכנס ייערך ב-17 באפריל בשעה 18:00 במלון כפר המכביה ברמת גן. לידיעה המלאה

מניית חברת הטכנולוגיה טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת בעליות שערים נאות ובמחזור נאה. הסיבה לכך היא המרת שטרי ההון של טאואר על ידי ה חברה לישראל +0.87% חברה לישראל 57,130 +0.87% חברה לישראל בסיס:56,640 פתיחה:56,100 גבוה:57,130 נמוך:56,000 תמורה:11,562,004 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שבעקבותיו שווי השוק של טאואר צפוי לגדול ובעקבותיו צפויות תעודות הסל לבצע התאמות ולהזרים ביקושים. לידיעה המלאה

חברת סאפיינס -0.37% סאפיינס 4,329 -0.37% סאפיינס בסיס:4,345 פתיחה:4,323 גבוה:4,345 נמוך:4,315 תמורה:1,601,756 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה עסקה נוספת בארה"ב. החברה הפועלת בתחום הביטוח תספר לקבוצת מובילה מטקסס פתרונות תוכנה לניהול כל קווי המוצרים שלה בביטוח אלמנטרי. העסקה הנוכחית מצטרפת לשתי עסקאות נוספות עליהן חתמה החברה בהיקף של כ-5 מיליון דולר, עסקאות שנחתמו בשבועות האחרונים. לידיעה המלאה

חברת סרגון +0.38% סרגון 611.5 +0.38% סרגון בסיס:609.2 פתיחה:611 גבוה:616.9 נמוך:610 תמורה:130,414 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה לאכזב את המשקיעים, זאת לאחר שפירסמה את אזהרת רווח לרבעון הראשון של 2013. לידיעה המלאה
תגובות לכתבה(76):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    מחר מעוף עולה 1% יש לי הרבה קולים מהיום חחחחחח (ל"ת)
    סוחר חתיך 08/04/2013 23:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    מי זה הכלכלן שמדבר כבר 3 חודשים על 1300 .יום אחד זה יקר
    למשקיע המטומטם 08/04/2013 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ה .רק שאנחנו כותבי האופציות נקבע.לא דחלילון ולא כלכלן ולא ברוקר שמוקר.אז תעקב ואולי תבחין מתי נחליט 1300 לא בפוזיציה הזו .אפריל לא יסתיים ביותר מ1240 הבנת? קקר
    סגור
  • 47.
    לא נמאס לך להפליץ כל הזמן דברי הבל.רק שאנחנו נחליט .תבי
    לכלכלן המחורבן 08/04/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ן .יא מיקרוב
    סגור
  • תעוף כבר מהפורום טיפש אחד שחי בסרט שהוא משהו הייתה מת
    דחלילון 08/04/2013 18:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להיות חצי מהכלכלן את מקלל אותו כל הזמן מתוך קנאה תתביש ימגעיל אחד שלא יודע לפרגן למי שמבין
    סגור
  • דחלילון. הטיפש שמקלל זה דור האפס הוא מקנא בכלכלן על
    ברוקר 08/04/2013 20:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרווח שעשה אין צורך להתיחס אליו לגבי השוק הכלכלן כתב בבוקר שיתכן תוכנית הקלה כמותית ע"י פישר שתגרום לטיסה של המעוף ועלית שער הדולר עדיף להיכנס כבר היום לשוק כדי לא לפספס את העליות
    סגור
  • לי בשמות לא מוכרים על מנת לכסות על מערכת ההפלצות שלהם
    שלשה אפסים שקוראים 08/04/2013 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לי קוראים הקוסם ולא דור שמור או נעליים לכו תעשו חביתות מבלבולי הביצים שלכם 1300 חחח אנחנו נחליט מתי
    סגור
  • דור הלך עכשיו אתה הטיפש התורן שמקלל עשה טובה לעצמך
    משקיע 08/04/2013 21:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא תהיה הקוסם דור בבר עזוב אותנו בשקט אתה אדם מתוסכל שהפסיד את כל כספו בשורטים תלמד מדחלילון שנה שעבר בידיוק עשה הרבה כסף בשורט מעוף פי שלוש אם גם הוא וגם הכלכלן אומרים עליות יהיו עליות נקודה
    סגור
  • 46.
    זה לא יאמן מה שאני שמעה
    דוד 08/04/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כולם פיתעום מרביחים אז מי מפסיד חוץ ממני
    סגור
  • כמה שגיאות כתיב במשפט אחד? לא כולם מרוויחים (ל"ת)
    גל 08/04/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אני מרוויחה ,הפסדתי תלמיד כמוך . (ל"ת)
    המורה שלך ללשון 08/04/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 45.
    atrade - פתאום קראתם שכתבתי על הקוריאנים בפורום
    בבר 70 שנה בבורסה 08/04/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אז גם אתם התחלתם להבין שהמלחמה בפתח, הדון קינג קונג רק צריך ללחוץ על הכפתור האדום, לא חשוב של מה, איפלו טיל ממולא בחרוסת שנשארה מפסח יפיל את וול סטריט המנופחת, תראו את האמריקאים מוכרים מכל הבא ליד, ינסו להתפטר מהכל בכל מחיר אפשרי ובהקדם האפשרי, יהיה פה שמח, זה טוב לשורטים שלי. קדימה, קדימה לקפוץ לתוך התהום. אתם בישלתם את זה 4 חודשים כבר. גם אחרי 70 שנה אותם חוקים שולטים בבורסה, שלום לא משתנה כאן.
    סגור
  • בבר אני נהנה לקרוא את השטויות שלך
    קומדי קלאב 08/04/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני בטוח שגם אתה לא לוקח את עצמך ברצינות ועושה את זה בשביל הכיף ולמען הבידור. תמשיך ככה והרבה בריאות :-)
    סגור
  • 44.
    מחזק ב 440₪ (ל"ת)
    סוחר חתיך 08/04/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    "מנותקים מחו"ל " למה כל יום אותם מילים מכירים כבר (ל"ת)
    שלי 08/04/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 42.
    תיזהרו מבזן לדעתי יקרה מאוד
    סוחר חתיך 08/04/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צופה שם חולשה ינסו להשחיל אותה עם תיקון מחר יעד שלי נמוך מאוד שם תאמינו או לא 160 ואני עוד נחמד ולכן פטרוכיימים בדרך לריסוק
    סגור
  • 41.
    קול 1250 התנגדות 470₪
    סוחר חתיך 08/04/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה שיפרוץ נקנה ב 400₪ תמיכה יומית כנראה שאשאר למחר סטופ 380₪ בהצלחה
    סגור
  • 40.
    חשבתי שבוצעה לי הקנייה בתכלית , אבל לא בוצע אז מיד
    אחת שמבינה א 08/04/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שיניתי לשער פחות. מקווה שיבוצע לי. אם המעוף לא יעלה היום, אז מחר יהיו עליות .
    סגור
  • 39.
    קניתי כרגע תכלית לישט 18 יחידות שער 55400
    אחת שמבינה א 08/04/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אם תרד עוד 2 אחוז אקנה עוד 18 יחידות, השטרלינג ממש בשפל ולא מזמן עמד על 6.2 זוכרים? מאמינה שהוא יעלה בתקופה הקרובה, ממשיכה שוב להמליץ על ההשקעה בתכלית, עדיף הרבה מהפקמ.
    סגור
  • 38.
    פישר יודע שאין ברירה אלה תוכנית הרחבה כמותית מחזורים
    כלכלן 08/04/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נמוכים גורמים לדישדוש בשוק הפריצה תהיה מהירה מאוד ל1300 מי שלא יהיה מוכן בפנים עם סחורה יראה את הראלי מבחוץ וחבל
    סגור
  • בקרוב נתחיל לעקוב אחרי הציפורים ,כשיעופו ברוורס אחורה
    בא 08/04/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במקום קדימה אז .......אזיגיע היום והמעוף ,לא ניקרא כך סתם ,יגיע ל 1300.
    סגור
  • לעילוי ירוק וכלכלן
    וואלה עליתם עליו 08/04/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם הייתי מקשיב לכם כבר מזמן הייתי חוזר לגור אצל ההורים. שניכם ספקולנטים עלובים חסרי מושג וחסרי חיים.
    סגור
  • אתה כבר עכשיו גר עם ההורים לוזר חחחחח (ל"ת)
    דחלילון 08/04/2013 18:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תכתוב גם מי הראשון שכתב על זה כאן
    עילוי ירוק 08/04/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה יקרה בקרוב, ואז זה לא יעצור ב 1300, יהיה פה יפן 2. המעוף אולי יגיע לסביבות ה 2000.
    סגור
  • 37.
    סליחה שלא הספקתי להודיע על מכירת קולים
    סוחר חתיך 08/04/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מכרתי וקניתי שוב בנפילה מאמין שנעלה שוב בסיום או מחר אני נשאר בקולים ולא מפחד
    סגור
  • אין צורך לבקש סליחה
    יופי פנימי אולי 08/04/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אף אחד גם ככה לא סופר אותך. את הפנטזיות אתה מוזמן לחלוק עם הפסיכולוג.
    סגור
  • הפוטים שלך לא נראים משהו בכלל חחחחחח
    סוחר חתיך 08/04/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בקיצור שב בצד ותקווה שאני טועה חחחחחחח
    סגור
  • אתה כל הזמן טועה
    יופי פנימי אולי 08/04/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היית מיישם את השטויות שאתה כותב כאן גם כסף של מונופול לא היה נשאר לך בכיס. ומי דיבר בכלל על פוטים???? כמו שאמרתי אתה חי בעולם של נדמה לי... כדאי שתמצא עבודה אמיתית ותתחיל לשקם את עצמך לפני שיהיה מאוחר.
    סגור
  • ואני קורא אותך, ובלי קשר, נוהג כמוך (ל"ת)
    אתה בחור עם שכל 08/04/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    ממשלה טיפשה קיבלתם בעבר המון מיסים משוק ההון אבל
    טלי 08/04/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    החזירות של העלת המיסים נותנת תוצאה הפוכה אף אחד לא מבין זאת?
    סגור
  • הם מבינים-המיסוי הוא גם על ישראלים שמשקיעים בחול
    מהמר וצודק 08/04/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכן מוסדיים שמסיטים את הכספים לחול יש תשואות מהשקעה במניות והמס עדיין 25%. לכן הגביית המס משוק ההון עלתה ברבעון הראשון על אף השוק החרא שלנו. צריך אם כבר להוריד את המס על השקעה מקומית ל10% ועל השקעה בחול להשאיר על 25%.
    סגור
  • 35.
    לעת הזו..
    ייאי 08/04/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לעת הזו במיוחד:היו זהירים והשקיעו בחברות המייצרות מזון ובחברות ביומד מהסוג שכבר מוכרות ומרויחות וקיים ביקוש רב למוצריהן,כמו:בריינסווי,אינסוליין ובמיוחד עתה מזור רובוטיקה.
    סגור
  • 34.
    למה נמחקו? אמרתם בבוקר ממתינים לחו"ל לא? (ל"ת)
    גל 08/04/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    הטיפשים יקבעו רק אנחנו אם תביטו המפת הפוזיציות הפתוחות
    לא הכלכלן ולא הדחליל 08/04/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 5
    תבינו.רק הצרכים שלנו ולא בילבולי הביצים של המומחים
    סגור
  • 32.
    לא יאומן כי יסופר סגרו את הבורסה (ל"ת)
    שלי 08/04/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    הבורסה עים פלעים ניסחרת על קסם מדד 25
    דוד 08/04/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העים זה פלה אתמול הבורסה ירדה והקסם על מדד 25 נשאר ללוא שנוי והיום רק עולה 025 והי נפלת רק אחוז 125 לזה קורעים פלה הבורסה לא מתנהלת ביושר רק לגנוב את הכסף של הציבור לאור היום
    סגור
  • קסם בלוף מעוף ממשיך היום יורד מעל 1% וגם המעוף יורד (ל"ת)
    צחוק מהעבודה 08/04/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    העליות מהיום הן בזכות כך שמצבי השתפר
    ריקי כהן מחדרה 08/04/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו בכיוון הנכון, אני מרגישה את תקפות השיגשוג הכלכלי שאנחנו נכנסים אליה.
    סגור
  • 29.
    זהו נגמר הסוס? (ל"ת)
    חיים 08/04/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    שר אוצר שמתעסק עם פייסבוק תעשה משהו בקשר למחזור עלוב (ל"ת)
    קובי 08/04/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 27.
    אפריקה לפני זינוק
    מושון 08/04/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    6 1
    האיסוף לקראת סיום ניתן לראות זאת במחזורים השורטים לא מצלחים לסגור פוזיציה
    סגור
  • 26.
    הבורסה מתהההההההההההההההההההההההה (ל"ת)
    מחזורים עלוביםםםם 08/04/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 25.
    מחפש כיוון? אני יודע אותו
    בבר 70 שנה בבורסה 08/04/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 7
    למטה למטה, עמוק עמוק לתוך התהום. התחילו כבר קסאמים על ישובי הדרום, טקס השואה חולל, מחכים שהרמטכל יחזור ממצעד החיים ואז נראה תגובה והדרדרות במצב ובבורסה. הקיץ מגיע, אנשים מתחילים להתעורר ולממש את הניפוח, השורטים מתחילים לתפוס גובה.
    סגור
  • אתה כבר חודש צועק ירידות מה חדש? (ל"ת)
    לבבר 08/04/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 24.
    מלכודת
    sush 08/04/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אותה המלכודת שלפני שבעים שנה רק שהפעם זה לנכד שום דבר לא השתנה ואפילו גרועים מהם
    סגור
  • 23.
    לאן נעלם אור אמונה.שחקן של יום שבת (ל"ת)
    העורב האמיתי 08/04/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    פשוט מפילים את השוק בכוח מה קשור לחו"ל? (ל"ת)
    צחי 08/04/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 21.
    תחילתה של ידידות מופלאה של המעוף ו 1250
    הלוי 08/04/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כנראה שאפילו צפונה מכך... אם ארה"ב לא ירדה אחרי יום ששי בצורה דרסטית -יש שם עוצמה רצינית ות"א רק מחכה לעוצמה קטנה שם כדי לאמת את הפריצה... דעתי הפרטית בלבד,כמובן
    סגור
  • אתה מאמין שמישהו שומע אותך?
    הפשוט 08/04/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כאן "חונטה" של בעלי הון ומכונות משחק: מה לעזאזאל אכפת להם ממה שקורה בעולם?את מי זה מעניין? גם אם ייחתם מחר הסכם שלום -השוק יישאר תקוע עם מסמר 10 בראש! תפנים- וייקל לך !!
    סגור
  • יכול להיות אח שלי
    הלוי 08/04/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    25 1
    אני חושב אבל שדווקא בגלל שנותנים לנו להבין שיש כאן מסמרים אולי הפוך על הפוך תבוא הפריצה לי זה לא כזה משנה אני בקטנה בפנים לעליות אבל חושב אולי להיכנס יותר חזק
    סגור
  • 20.
    הזדמנות אופ 13 במקום בהצלחה!!! בקרוב בומים לכיוון 25 (ל"ת)
    רציו אופ 12 זהירות 08/04/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    ישראמקו עולה והם שניהם קשורים לזרימת הגז.. למה????? (ל"ת)
    אבנר שוב יורדת 08/04/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אבנר תרד עוד חכה ליום חמישי ותדע איך מדללים אותך (ל"ת)
    ל 19 08/04/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מכרתי קולים רווח 550 ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 08/04/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא נמאס לך לכתוב כל יום שטויות איזה קול זה בדיוק? (ל"ת)
    גל 08/04/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה חושב שאני שקרן,מה אתה לא מאמין?
    העורב האמיתי לגל 08/04/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדוק אותי
    סגור
  • בשעה שאתה פרסמת אף קול לא עלה 550 נקודות (ל"ת)
    גל 08/04/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    אוי נו שוב דישדוש
    סוחר 08/04/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה הבורסה הזו זה פשוט מגעיל יאלה רוצים 1242 היום
    סגור
  • 16.
    בחו"ל עולה למה אצלנו יורד? (ל"ת)
    חיים 08/04/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    הכלכלה מתחזקת, ישראל נהפכת לעצמאית באנרגיה
    עילוי ירוק 08/04/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מי שלא ניכנס עדיין זו ההזדמנות עד שהשוק יפנים ואז נקבל פה ראלי כמו ביפן.
    סגור
  • 14.
    גבעות
    יעקב 08/04/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבעות לא יכולה ללכת להנפקה נקודה !!!! מספיק עם ההבל לוסקין צריך את אישור האסיפה להנפקה מאחר ואין לו רוב במידה וירצה הנפקה יצטרך להוריד משמעותית את דמי המפעיל והתמלוגים של 20% מה שהוא לא יעשה להערכתי לכן יחפש פתרונות אחרים !!!!!!!
    סגור
  • 13.
    חובה להפנים שהשוק הולך להתדרדר ותמיד זה מתחיל בהדרגה (ל"ת)
    gg 08/04/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    4 72
    סגור
  • גם אתה כמו 3 חתפת הרבה אדום - תסיק את המסקנות
    פפו 08/04/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההוכחה שלא צדקתם והפוזיציה שלכם הולכת לטמיון. אין דבר לפעמים לומדים דרך הרגליים.
    סגור
  • 12.
    גבעות מתכוננים להנפקה+איחוד הון (ל"ת)
    אלישע ציפרוט 08/04/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    אני נהייה חולה ! רק אדום עולה . המליונים עולים באש (ל"ת)
    עוד יום עולה 08/04/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    גבעות מתכוננים להנפקה ראה הוזהרתם (ל"ת)
    מישקה 08/04/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    נצבא אופציה5 טורבו כמעט בכסף מחיר מימוש 102.8 שער המנ
    גל100 08/04/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נצבא אופציה5 טורבו כמעט בכסף מחיר מימוש 102.8 שער המניה שזה אג"ח ו אופציה צמודה לאג"ח ו עומד על 101.86 מנוף 120..פקיעה 18.7.2013. אופציה טורבו צמודה לאג"ח ו לחובבי הסיכונים..
    סגור
  • 8.
    שימו לב לאופציה5 טורבו של נצבא5
    גל100 08/04/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נצבא אופציה5 טורבו כמעט בכסף מחיר מימוש 102.8 שער המניה שזה אג"ח ו אופציה צמודה לאג"ח ו עומד על 101.86 מנוף 120..פקיעה 18.7.2013. אופציה טורבו צמודה לאג"ח ו לחובבי הסיכונים..
    סגור
  • 7.
    גבעות - כנס המשקיעים צעד מבורך ביותר (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 08/04/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    לי יש תחושה טובה שהיום המעוף יעלה. הירידות אתמול נבעו
    אנליסט עממי 08/04/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    37 2
    מהמחזור הנמוך מאד, שהשפיע על המדד לרעה ולדעתי זה יתוקן היום והמעוף יתקרב ל- 1230. יום טוב וירוק!
    סגור
  • 5.
    גבעות - הלואי ונראה היום כבר את שער 5 (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 08/04/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    בוקר טוב גיבעות עולם... 10...
    ותיק 08/04/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    10 ...................................
    סגור
  • 3.
    אין סיבה לעלות !
    המשך הירידות 08/04/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    3 124
    סוריה צפון קוריאה ארה"ב השקר הגדול יצא ביום חמישי בקיצור ירידות עד 1200
    סגור
  • חטפת הרבה אדום - תסיק את המסקנות ותפסיק לכתוב שטויות (ל"ת)
    פפו 08/04/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    איך כל מחדש אתם פסימיסטים? (ל"ת)
    גל 08/04/2013 08:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • כל יום מחדש (ל"ת)
    גל 08/04/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גבהות במוקד? מה זה גבהות? אולי גבעות?
    ניקל 08/04/2013 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ולמה גבהות במוקד? תנו הסבר...
    סגור