סגירה בת"א: מדד המעו"ף השיל 0.3%, המחזור היה אפסי - 377 מיליון שקלים

לקראת סוף יום המסחר החל מדד המעו"ף לאבד גובה, לאחר שמוקדם יותר נסחר בעליות קלות. בזק איבדה 1.25% במחזור הגבוה בשוק
ירידות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר בירידות שערים קלות, בצל הסנטימנט השלילי שנרשם בוול סטריט ביום המסחר האחרון. נציין כי סמוך לשעה 14:00 הגיעו המוכרים והמדד שנסחר עד אז בעליות קלות עבר לצד האדום. מחזור המסחר היה נמוך מאוד והסתכם כעת ב-377 מיליון שקלים בלבד, אחד הימים הדלילים ביותר בשנים האחרונות ונציין כי המחזור הממוצע במארס עמד על 1.2 מיליארד שקלים.

בסיכום יום המסחר, מדד המעו"ף השיל 0.33% ל-1,225.7 נקודות, מדד ת"א 75 ירד 0.15% ומדד הבנקים שעלה מוקדם יותר ב-0.5% סגר בירידות שערים של 0.2%. מדד היתר 50 בלט בירידות שערים של 1.03%, והמחזור הסתכם ב-377 מיליון שקלים בלבד.

בשוק המניות, מניית מזור רובוטיקה -0.65% מזור רובוטיקה 10,780 -0.65% מזור רובוטיקה בסיס:10,850 פתיחה:10,840 גבוה:10,840 נמוך:10,630 תמורה:3,453,218 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה ב-2.8% לאחר יומיים של נפילות. עוד נציין את {מלאנוקס} שעלתה ב-2%, בריינסוויי -1.66% בריינסוויי 1,893 -1.66% בריינסוויי בסיס:1,925 פתיחה:1,943 גבוה:1,943 נמוך:1,882 תמורה:315,984 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה 4.4%, גלוב אקספ יהש 0% גלוב אקספ יהש 99.3 0% גלוב אקספ יהש בסיס:99.3 פתיחה:99.3 גבוה:99.3 נמוך:99.3 תמורה:11,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה 16.4% שפע ימים -0.94% שפע ימים 83.9 -0.94% שפע ימים בסיס:84.7 פתיחה:83 גבוה:84.9 נמוך:83 תמורה:12,553 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה ב-11.4% ומניית סולגרין 0% סולגרין 806.9 0% סולגרין בסיס:806.9 פתיחה:806.9 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-6.9%.

גזרת המאקרו

שר האוצר החדש יאיר לפיד החל במהלכים ראשוניים לגיבוש הכוורת הניהולית שתעבוד בצוותא עמו במסגרת תפקידו החדש. ביום שישי האחרון פורסם בתקשורת כי יעל אנדורן, לשעבר המשנה לממונה על אגף התקציבים באוצר, תמונה לתפקיד מנכ"לית משרד האוצר. אם אכן המינוי יצא לפועל, הרי שמדובר בפעם הראשונה בו התפקיד הרם יאויש על ידי אישה. לידיעה המלאה

בנוסף, החליט שר האוצר החדש, בתיאום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לבטל את התקציב הדו-שנתי, שהיה מקור גאוותו של שר האוצר הקודם ש"ר יובל שטייניץ, ולחזור למתווה של תקציב חד שנתי. לידיעה המלאה

השבוע בשווקים

בת"א, הבורסה סגרה את השבוע בירידות בהשפעת המגמה השלילית באירופה עקב הדברים שנשא נגיד הבנק האירופי המרכזי, מריו דראגי. בסיכום יום המסחר, מדד המעו"ף נחלש ב-0.8% לרמה של 1,229.7 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 1.2% ומדד הבנקים השיל 1%. מחזור המסחר בבורסה נמוך מהרגיל והסתכם בכ-733 מיליון שקל בלבד. נציין כי בסיכום שבועי רשמה הבורסה שבוע מסחר מקוצר (עקב חג הפסח) במגמה שלילית. מדד המעו"ף השיל 0.64%, מדד ת"א 75 ירד ב-0.76% ומדד הבנקים איבד 1.28% מערכו.

בוול סטריט עמד במוקד דו"ח התעסוקה שפורסם ביום שישי. מהדו"ח עולה כי שיעור האבטלה בארה"ב ירד מ-7.7% ל-7.6%, בעוד מספר המשרות החדשות עלה ברמה מזערית. 88 אלף משרות חדשות בלבד נוספו למשק האמריקני, מה שעשוי לרמז על נסיגה כלשהי בהתאוששות שוק העבודה. נציין כי שיעור התעסוקה הינו הנמוך ביותר מאז סוף שנת 2007. לפרטים נוספים

בסיום המסחר של יום שישי, מדד הנאסד"ק ירד 0.7%, השיל 0.28% ומדד ה-S&500 נחלש ב-0.45%.

השבוע צפויה עונת הדוחות להיפתח, זאת לאחר שענקית האלומיניום אלקואה (סימול AA) תדווח על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2013. קונצזוס האנליסטים צופה ירידה ברווחיות של חברות ה-S&P500 בשיעור של 1.9%. לידיעה המלאה

באירופה, דראגי הודיע ביום חמישי כי הוא מותיר את שיעור הריבית ברמת שפל של 0.75% ובמסיבת העיתונאים ציין כי ההתאוששות הכלכלית במחצית השניה של 2013 נמצאת בסיכון, וכי הבנק האירופי המרכזי לא יכול להוות תחליף לנקיטת צעדים מצד הממשלות וגם לא יכול להוות תחליף לחוסר ההון בבנקים. דראגי הוסיף עוד ואמר כי המדיניות המרחיבה תימשך "כל עוד יש צורך בכך". לידיעה המלאה

בד בבד, בורסות אירופה סגרו את שבוע המסחר בירידות שערים בהשפעת דו"ח התעסוקה של ארה"ב. הפוטסי הלונדוני איבד 1.48%, הדאקס הגרמני צלל 2.03% והקאק הצרפתי נחלש ב-1.7%. ה-IBEX הספרדי ירד ב-0.64%.
באסיה, יום המסחר האחרון לשבוע סיים בנטייה לירידות שערים. הניקיי זינק ב-2.47%, הקוספי הדרום קוראני ירד 1.6%, אוסטרליה ירדה ב-0.45%, מדד שנחאי השיל 0.12% והמדד הסינגפורי נחתך ב-0.21%.

מניות במרכז

איש העסקים אליעזר פישמן ממשיך באסטרטגיית המימושים בה הוא נוקט לאחרונה. חברת מבני תעשיה +0.8% מבני תעשיה 526.6 +0.8% מבני תעשיה בסיס:522.4 פתיחה:522.4 גבוה:530.7 נמוך:520 תמורה:226,511 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ודרבן הודיעו היום לבורסה כי חתמו על הסכם למכירת קרקע במנהטן תמורת 221 מיליון שקל. לידיעה המלאה

הראל השקעות +2.48% הראל השקעות 2,726 +2.48% הראל השקעות בסיס:2,660 פתיחה:2,668 גבוה:2,731 נמוך:2,668 תמורה:4,305,159 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזהה פוטנציאל בשוק המשרדים בארה"ב. היום דיווחה חברת הביטוח והפיננסים כי התקשרו בהסכם לרכישת בניין משרדים במינאפוליס שמינסוטה תמורת סך של 277 מיליון דולר. לידיעה המלאה

קרנות השקעה זרות ממשיכות להביע עניין ברכישת מניות רמי לוי -0.74% רמי לוי 20,130 -0.74% רמי לוי בסיס:20,280 פתיחה:20,240 גבוה:20,250 נמוך:20,010 תמורה:1,034,637 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . רשת הקמעונאות דיווחה יום לבורסה כי קרן פידלטי, הינה מקרנות ההשקעה הגדולות בעולם, מחזיקה כ-5.03% ממניות הרשת והפכה להיות בעלת עניין בה. לידיעה המלאה

שותפות גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום כי בכוונתה לערוך מפגש עם מחזיקי יחידות ההשתתפות לפני שמתחיל קידוח 'מגד 6'. לידיעה המלאה

מניות חברת סולגרין 0% סולגרין 806.9 0% סולגרין בסיס:806.9 פתיחה:806.9 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרו בעליות שערים נאות, זאת לאחר שהודיעה היום לבורסה כי חתמה על הסכם שת"פ לשיווק ומכירת שירותי בדיקת סוכרים עם החברה האמריקנית SBH. לידיעה המלאה

מידרוג הודיעה ביום חמישי על הוצאה מרשימת מעקב את דירוג אגרות החוב שהנפיקה סאני תקשורת +0.04% סאני תקשורת 238.4 +0.04% סאני תקשורת בסיס:238.3 פתיחה:238.5 גבוה:239.2 נמוך:236 תמורה:374,435 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תוך אישור מחדש של דירוג B2 לאגרות חוב בסדרות א'-ג' ואישור מחדש של דירוג B3 לסדרות ד' ו- ו'. בד בבד, מידרוג מורידה את דירוג סדרות ז', ח' ו- ט' וכן סדרה 1 לדירוג Ca לאחר שדירוגם היה Caa3. האופק לדירוג הוא שלילי. לפרטים המלאים

חברת קמהדע -0.91% קמהדע 1,851 -0.91% קמהדע בסיס:1,868 פתיחה:1,868 גבוה:1,876 נמוך:1,836 תמורה:251,651 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיפקה חדשות חיוביות למשקיעים ביחס לתרופת ה-AAT באינהלציה, שהינה תרופת הדגל של החברה. חברת הביומד הודיעה כי עשרות חולים במחלת החסר הגנטי בחלבון אלפא 1, שסיימו את השתתפותם בניסוי הקליני שלב 2-3 שמבצעת קמהדע באירופה ובקנדה, בחרו להמשיך לקבל את תרופת ה-AAT במתן באינהלציה גם מעבר למסגרת הזמן שנקבעה לטיפול בפרוטוקול. לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(104):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 67.
    חברה מה יהיה מחר?
    זאוס 08/04/2013 00:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה עליות?
    סגור
  • 66.
    קשה לכם לפרגן לגלוב ולבעל ענין שניכנס (ל"ת)
    elig 07/04/2013 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    מה עם מגדל?תטפס ל 620 מחר?
    זאוס 07/04/2013 21:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם אומרים?
    סגור
  • 64.
    רק מוכרים - אבל לשורטים רק קונים
    בבר 70 שנה בבורסה 07/04/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אפילו יאיר לפיד לא יודע מה לעשות עם הפקקטה מדינה שהוא קיבל, כל יום יש לו יוזמה או מינוי חדש אבל הכל נדחה על הסף על ידי הבורסה כי שורש הבעיה רקוב ועם זה אף אחד לא מתעסק. רק מנכל משרד אוצר כמוני עם ניסיון וחכמת חיים שראה כבר הכל יכול להזניק כלכלות. כל השאר רק יפילו אותו ולכן רק שורטים לשנים הקרובות.
    סגור
  • מנכל משרד אוצר או נוכל משרד אוצר? (ל"ת)
    ברברוש 07/04/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    כפי שציפיתי הסתיים המעוף באדום, אבל אל דאגה
    אחת שמבינה א 07/04/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מחר ע ל י ו ת! כתבתי ביום חמישי 2 פוטים 1150, המעוף ירד והם גם ירדו. זה גם אחד הסימנים שיהיו עליות. המשך ערב נעים!
    סגור
  • בבוקר שהמדד עלה 035% הקולים היו אדומים.בגלל שאין פרמיו
    את לא מבינה כלום 07/04/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ת לא על הקולים ולא על הפוטים כותבים אוכפים לכן האופציות לא מגלמות את המדד בגלל לחץ כתיבות דו צדדי רצוי שלא תתעסקי באופציות כי ברור שאת לא מבינה כלום וחבל על הכסף שלך
    סגור
  • 62.
    מחרתיים 1560 חחחח לך תמכור קרח יא אפס קניתי את המדד לפי
    כלכלן מחר 1330 07/04/2013 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ההמלצה שלך שיגיע ל 1300 אתה מכשיל אסור להקשיב לך אתה אפסון קטן ומושתן
    סגור
  • 61.
    הכלכלן הדחלילון שנפל מהחלון חבורה של אוכלי חרא חחחחחחח
    איפה המטומטמים 07/04/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    1300. פחחחחחחח
    סגור
  • 60.
    נקנו 25 יח קול 1230 ב 1130
    סוחר חתיך 07/04/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מחר מאמין בתיקון יפה
    סגור
  • טען עוד
  • ברור לגמרי. סוף סוף אחד מדבר פה דברי טעם (ל"ת)
    יוס 07/04/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 59.
    יום גרועעעעעעע
    זאוס 07/04/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירידותתתתתתתתת איזה באסה
    סגור
  • 58.
    ישששששש
    העורב האמיתי 07/04/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מכרתי פוטים 1120 ליח.
    סגור
  • 57.
    תפנימו שאין יותר עליות לכל היותר אם המדד ידשדש יהיה נס (ל"ת)
    gg 07/04/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 56.
    למקבלי ההחלטות - נתקו את מכשיר ההנשמה
    יוסי 07/04/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כעצת עוד חכם תעלו את מס רווחי הון ותכינו חלקת קבר
    סגור
  • 55.
    בורסה
    sush 07/04/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דוגמה חיה איך הבורסה נוקמת בעובד בנק רק בגלל שהוא בשורט קמי תודיע לחבריך שזה לא ילך..
    סגור
  • 54.
    למי שעוד לא מבין
    הסתפרתי אצל תשובה 07/04/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    7 2
    קבוצת דלק של מחר- זה דלק נדל"ן של אתמול
    סגור
  • חד וחלק
    זאוס 07/04/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יצחק תשובה ידפוק אתכם מוסדיים היזהרו!!!!!!!!!!! כל הלובים גנבים
    סגור
  • הטבע של הלובים לגנוב ישמעלים
    זאוס 07/04/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוסדיים ובנקים היזהרו מיצחק תשובה אותי הוא עקץ ב 43K במניות דלק נדלן אני מייעץ למןסדים להכריח את תשובה למכור את עתודות הגז לחלוטין
    סגור
  • 53.
    מכרתי פוטים 670 שח ליח. (ל"ת)
    העורס האמיתי 07/04/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 52.
    ל-אור המימונה יפפפפפפיפיה שלי
    מאהב לטיני 07/04/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זזה שששובבבר ,לב של גגגגבר שהבבבבית ריק ! אני בוכהההה פה בסססתר ,הככככאב חוווונק! השארת אותתתתי פה לבבבבדדדדד ,הלב מעלה כאן אבבבבק ,בבדידדדדות נאבבבבד
    סגור
  • למאוהב אחי היא הפסידה את כל הכסף ביומיים האחרונים. (ל"ת)
    העורב האמיתי 07/04/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 51.
    סתם יום משעמם. לכו לים עדיף..לאחת שמבינה: אוהב לקרוא
    יוס 07/04/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אותך. אני קצת יותר אופטימי ממך. חושב שכל השורטיסטים פה מדברים שטויות . אוסף קולים וממתין. כל הרציניים כאן עפו.. טוב שלפחות את נשארת..
    סגור
  • ערב יום השואה היום איזה ים אתה מדבר? בושה שהבורסה עובדת
    דחלילון 07/04/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פה ולכלכלן אחי אתה תותח כול מה שאתה כותב פוגע בול אמרתה אתמול פתיחה ירוקה ככה היה אמרתה בבוקר שבצהרים מימושים תגובה 35 בול מה אתה ממליץ לקנות בארה"ב?
    סגור
  • דחלילון אחי קנה מה שהכלכלן אומר אתה עושה בשנה 20 אחוז
    ברוקר 07/04/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על התיק מינימום האיש תותח השקעות הוא מחזיק בית השקעות שאני לא רוצה לדבר מפוזיציה אבל המוביל בתשואות בישראל
    סגור
  • 50.
    קסם בלוף פי 3 שמח לרדת פי 6 ופוחד לעלות פי 1/6 (ל"ת)
    צחוק מהעבודה 07/04/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 49.
    תתכוננו לדילול האחזקות באבנר ודלק כל עליה לצורך ירידה (ל"ת)
    מניות הגז 07/04/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • יצחק תשובה ידפוק אתכם!!!!!!!!! (ל"ת)
    מוסדיים היזהרו 07/04/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 48.
    סיבוב שני,נמקרו הקולים 230 שח ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 07/04/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 47.
    הציבעו אדום ירוק אם תירצו לדעת איזה שורט אנחנו,מה יגדלנ (ל"ת)
    שרון 07/04/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    למה לא סוגרים את הבורסה ודי? (ל"ת)
    צילי 07/04/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 45.
    צבע
    heh 07/04/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוק האפור בתמונה..
    סגור
  • 44.
    למבינים
    אינסולין 07/04/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלום, מי יודעה מה לגבי אינסולין , למה כל זמן יורדת . תודה מראש על תשובה.
    סגור
  • 43.
    "מדשדשת "אין חדש לפיד תתעורר תראה איזה מחזורים בבורסה (ל"ת)
    שלי 07/04/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 42.
    חור בתקציב ,במיידי ,למה בצבא תומכי לחימה יוצאים לפנסיה
    בא 07/04/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בגיל 50 ,ובתעשיה בגיל 67 ,מי עובד יותר קשה ונשחק יותר .
    סגור
  • 41.
    קרעו אותי בפוטים
    המחשב פה? 07/04/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    האם להישאר?
    סגור
  • כנס
    המחשב 07/04/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור את השורט .לא מתכוון להמשיך לכתוב
    סגור
  • ביום חמישי אמרת לי להישאר
    תודה ,סגרתי בהפסד 07/04/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו אתה אומר לי לצאת כמו כולם קונים בגבוה ומוכרים בנמוך אי אפשר להרוויח באופציות אל תאמינו לאף אחד כולם כאן מופסדים באופציות
    סגור
  • שקרן (ל"ת)
    המחשב 07/04/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חכה ל-1211 (ל"ת)
    תמשיך בשורט 07/04/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לתמשיך בשורט
    המחשב 07/04/2013 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך הבנה מקווה שנעביר מדע אחד לשני אתה היחיד שמבין
    סגור
  • 40.
    מס .מס
    איציק 07/04/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק שר האוצר יכל לעזור .מה דעתו על המס בבורסה .גם הזרים לא מטומטמים.מחכים לשר האוצר
    סגור
  • 39.
    רקוואים לבורסה
    מסי 07/04/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הבורסה בארץ נפטרה תודות לאסתר לבנון,שישינסקי והמס על ריווחי הון שרק שגיא טובי יצא נגדו.
    סגור
  • 38.
    סליחה מכרתי קול 128 שח ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 07/04/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 37.
    שבוע טוב לכולם! צפי לירידות בהמשך היום
    אחת שמבינה א 07/04/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    4 9
    ההמלצה שלי לתחילת שבוע, לא לגעת בשום מנייה. יש לי תחושה שבתקופה הקרובה נראה הרבה אדום בעיניים, כדאי ורצוי לשבת ליד הגדר ולהמתין. במידה והמעוף יירד היום לפחות ס.8 מומלץ לקנות כמה קולים, אם מחר בבוקר המעוף ימשיך לרדת קנו עוד קולים, אין שום סיבה מיוחדת שהמעוף יירד 3 ימים ברציפות, לכן אני ממליצה על אופציות. אמנם אופציות זה מסוכן אבל אם עובדים נכון הסיכון הוא לא גדול. יום טוב ומהנה!
    סגור
  • את כול הזמן עושה הפוך מהשוק מה לא נגמר לך הכסף? חחחחחח (ל"ת)
    דחלילון 07/04/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • סמוך עלי אני עובדת מאוד יפה, ואני ממתינה עדיין לתשובה
    לדחלילון 07/04/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ממך סתם מתוך סקרנות למה.......?.... אתה כבר מבין לא?...
    סגור
  • כבר קיבלת תשובה ממני ואם את רוצה לראות אותי בשווארמה
    דחלילון 07/04/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמש אנחנו נקבע במייל שלא כל ליצן יגיע וישגע לנו את השכל אגב את יכולה לשאול את הכלכלן אם נפגשנו בשמש לפני כמעט שנה שהייתי בפוזיצית שורט אחרי הפגישה באוגוסט עם הכלכלן שיניתי פוזיציה ומאז עשיתי הרבה רווח בשוק
    סגור
  • ממשיך לקנות קולים.המגמה חיובית (ל"ת)
    העורב האמיתי 07/04/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 36.
    המחזור הנמוך מעיד על המגמה
    בנקאי בכיר- ללפיד 07/04/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    המחזור הנמוך מעיד על המגמה של הציבור להתרחק מהבורסה . המשקיע הממוצע מעדיף לשים את הכסף בנדלן פטור ממס ופטור מקומבינות מעוף וגזלנים . הטלת מס נוסף על הבורסה תביא לקריסה .
    סגור
  • 35.
    כל כך צפוי קראו תגובה שלי מאתמול כבר אמרתי יהיה ירוק
    כלכלן 07/04/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כנראה בצהרים נראה קצת מימושים אבל המגמה להמשך עליות ל1300 ויותר לדחלילון מניות מומלצות לארה"ב חברות יצרניות מקדונלדס קוקה קולה קטפילר גנרל מוטורס פורד השנה חברות אלה יעלו מעל עשר אחוז כל אחת ותוסיף לזה שער דולר נמוך הרווח כפול
    סגור
  • 34.
    הולך להיות "אדום אדום" (ל"ת)
    תנובה 07/04/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 33.
    שומר בצד כסף להנפקה בגלוב אקספ ובגוליבר במחירי ריצפה (ל"ת)
    נירו 07/04/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 32.
    מכרתי קולים רווח 1280 ליח.שבוע טוב (ל"ת)
    העורב האמיתי 07/04/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • סליחה 128 שח ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 07/04/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזה קול עלה 1280? (ל"ת)
    גל 07/04/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני מאמין לעורב.הוא לא שקרןןןןןן. (ל"ת)
    אבי 07/04/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • העורב כבר לא כותב פה.
    זה לא העורב. 07/04/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השאיר הפורום לאנאלפביתים הבורים אבי ו"העורב האמיתי" שלא למד שהעורב לא כותב כך את שמו...
    סגור
  • הבורסה יורדת והקולים שלך תמיד עולים
    ריקי כהן מחדרה 07/04/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    על מי אתה עובד? איך אתה חושב שעשו אותי?
    סגור
  • 31.
    כשיפורסמו דוחות רבעון 1 תבינו(באיחור)למה היה שורטסקויז
    gg 07/04/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המשק שלנו בחשיפה מסוכנת ביותר לאירופה זה ילך ויתדרר בפרט בבנקים ושום דבר לא יעזור אל תנסו שום קורולציה למדדי ארהב אין שום קשר בינתיים בתי ההשקעות מנסים לגנוב אתכם בישורת האחרונה
    סגור
  • 30.
    מעבר
    אזרח מן השורה 07/04/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני עובר ממניות אנכרוניסטיות (כטבע) לקבוצת דלק.
    סגור
  • 29.
    חברות בדרך להנפקות גלוב אקספ זרח גוליבר איפיסי גבעות...
    הנפקות בע"מ 07/04/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברות בדרך להנפקות גלוב אקספ זרח גוליבר איפיסי גבעות...
    סגור
  • 28.
    גוליבר בדרך להנפקה הודעה במאיה (ל"ת)
    הנפקות בע"מ 07/04/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    יש לי פריצת דיסק, זאת הפריצה הכי ריאלית ! (ל"ת)
    מעופניק 07/04/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 26.
    הבנקים על הכוונת (ל"ת)
    חיים 07/04/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    הכי גרוע שיהיה דשדוש ומחזורים של מכולת (ל"ת)
    צבי 07/04/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    המסריחעוף בטווח הפקיעה 1220-1240, אפשר לעבור למאי.
    מעופניק 07/04/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נגמר המבט לחול, אין אפילו פזילה, אין אפילו מחשבה. רק דיכוי המעוף ע"י הספקולנטים במקום נסיקה לשער 1340. תפסיקו להיות תמימים, הכל רמאות כמו ביום העצמאות, אין רגולטור והעבריינות הבורסאית חוגגת. קחו דוגמא: קול 1300 שהיה אמור להיות בשער של 1500 ש"ח נמכר ב 40 ש"ח. רק אוכפים ופרפרים שמניבים רווחים נאים, לפחות 10% החודש רווח למי שהתרשל ו 30% למי שמבין עניין. כל השאר סתם נטחנים ומפתחים ציפיות . הכל מכור !!!
    סגור
  • 23.
    ממחר הדו"חות הכושלים
    בבר 70 שנה בבורסה 07/04/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    1 6
    הם גם ימשיכו להראות שהמלך הוא עירום, שמה שניפחתם זה בלון ריק מתוכן, בועה שעתידה להתנפץ בקול רעם. יאיר לפיד בניסיון אחרון ליפות את המצב מינה קוזינה, זה יקח שבוע וכולם יראו את החרפה של המשק הישראלי הכושל שאי אפשר אף פעם ליצב אותו. אני עדיין מחכה לדובדבן שבקצפת, צפון קוריאה תתעוררו, הבטחתם עכשיו אתם חייבים לקיים, השורטים שלי מחכים לכם.
    סגור
  • לך לשחק שש בש (ל"ת)
    אולי תסתום 07/04/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    הבורסות בחו"ל עולות תקופה ארוכה אצלנו מחפשים סיבה להורי (ל"ת)
    שלי 07/04/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 21.
    בחירת יעל ההריונית זה אסון
    ליהיר לפיד 07/04/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה לא עושה רושם על אף אחד בחירת אשה בהריון לתפקיד כשכולם יודעים שזה תואם ביבי. זה לא ישכנע את הנשים פה שאתה בעד נשים. זה רק אומר לנו שאם יש קשרים לנשים הם מתקדמות בחיים. בנוסף. אסור לקצץ בקצבאות הילדים יש הרבה ילדים מסכנים פה תסע לדרום ת"א ותראה ילדים שאין להם בגדים לבושים כל הזמן אותו דבר במכנסיים קצרים מהקרסול.אין להם אוכל וניזונים מממתקים. אל תפגע בהם כואב הלב . אם אתה רוצה להכריח אנשים לעבוד לא זו הדרך. אתה איש רע ומנותק ומגיע לך הפגנה ע"י הבית העשיר שלך. לא בשביל זה בחרו אותך.
    סגור
  • 20.
    תקוותכם להתעשר בין לילה - אשליה
    למשקיעי הגז 07/04/2013 08:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מניות הגז לא מציאה גדולה . ירידות בפתח!!!! לברוח!!!!!!!! לקנות שוב בירידות .
    סגור
  • 19.
    מנכ"לית אוצר חדשה - סיבה טובה לעליות
    עילוי ירוק 07/04/2013 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הכלכלה הישראלית ממשיכה להתבסס, עוד מינוי שיחזק את המשק הישראלי ויביא את הבורסה לשיאים חדשים. קדימה, ראלי המנכ"לית.
    סגור
  • גם אדיוט מבין שהיא לא תעשה טוב תואמת ביבי (ל"ת)
    הגזמת 07/04/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    בורסה
    ג. יפית 07/04/2013 07:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לארש מאיפה המידע שהשוק יעלה 2 אחוז תודה
    סגור
  • חובה
    ח 07/04/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח
    סגור
  • 17.
    הכתיבות מנוטרלות בשורטסקוויז והפער מול מדדי אירופה 3%- (ל"ת)
    gg 07/04/2013 02:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    אדום
    אדום 07/04/2013 00:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בקר אדום גם לך ידידי
    סגור
  • 15.
    רציו
    המהמר 06/04/2013 21:30
    הגב לתגובה זו
    6 3
    רציו תתנהג בדיוק כמו ישרמקו ...ישרמקו שער שיא 54 ואז נפילה 45 אחוז ..לקראת הזרמת הגז בתמר ישרמקו שיא חדש 69 בערך 27 אחוז משער ..רציו שיא 68.8..לקראת הפקת הגז מלווייתן רציו תעלה בערך לשער 87 ..שער נוכחי ברציו 33 ..לא לבעלי לב חלש ..רציו כבר ביקרה בשער 21.3 ..
    סגור
  • 14.
    מידע בדוק מחר עליה של 2% (ל"ת)
    ארש 06/04/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 13.
    שמתם לב שהבורסה בשנה האחרונה לא ממש עוקבת אחרי ארה"ב?
    אחד שהתפקח 06/04/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    14 1
    כל שבוע אתם מפרסמים את הכותרת הדבילית הזאת של צפי לפתיחה שלילית או חיובית לפי מה שקרה אתמול בארה"ב או בעולם, העובדות הם שמעטות הפעמים שהבורסה פה עלתה אחרי עליה שם, וגם להפך מלא פעמים העולם ירד ואז כתבתם "ת"א אדישה לעולם ומפגינה יציבות" וכו'... קיצר תמצאו תירוץ אחר למה הבורסה עולה או יורדת.. מה שבטוח זה לא בגלל הבורסות האחרות
    סגור
  • 12.
    הפתוחות 1230-1240 נוח .כך שעל תצפו לירידות חזקות ואם
    לפי מפת הפוזיציות הפ 06/04/2013 18:28
    הגב לתגובה זו
    8 16
    יפתח יותר מ 1% למטה תקנו קולים.לפי j-b צפי לירידה מינורית ל ,1224-1223.כל ירידה מעבר שווה קניית קולים לתיקון תוך יומי ,בהצלחה חברים
    סגור
  • פעם אתה אומר 1 אחוז למטה ופעם 1224 איך עשית חשבון? (ל"ת)
    גל 07/04/2013 08:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    טבע כרגיל תתרסק
    ג'רמי לוין 06/04/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מה שונה? כמו כל הימים וכמו כל ימי ראשון כאשר חוזרת עם פער שלילי.מניה שחורה, הורסת את הבריאות, כבר 4חודשים רק יורדת ויורדת ואין מעצור.בור ללא תחתית.מה יושיענו ממניה ארורה זאת??
    סגור
  • 10.
    גם אשפוז כפוי לא יביא אותה ליציבות (ל"ת)
    יציבות בבורסה? 06/04/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    מניות הגז
    עובד באסדה 06/04/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    10 5
    כל המניות עם העתודות המוכחות הן השקעה בטוחה ורווחית.
    סגור
  • מניות הגז לא יתנו גז ! (ל"ת)
    עובד באסלה 06/04/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • המניות האלה לא בטוחות . וחוץ מזה אל תשכח לספר למשקיעים
    מריץ מניות? 06/04/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כי ב 11.4. אסיפה לגיוס הון עי הנפקת מניות נוספות הכי משתלם לבעל החברה בינתיים המשקיעים ידוללו. אתה עובד באסדה או באסלה?
    סגור
  • 8.
    הפוך
    אמיר 06/04/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    8 5
    המסחר בניויורק הסתיים בעליות לעומת השפל היומי=אופטימיות השבוע המעוף פורץ 1250
    סגור
  • 7.
    אנחנו שותפים רק כשיש חולשה בעליות לא שותפים
    חיים 06/04/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    וחוץ מזה ירדנו מספיק
    סגור
  • לא לשמחות זה ה ד.נ .א היהודי הלקאה עצמית סבל ופחד (ל"ת)
    מוזמנים להלוויות 06/04/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    למה צפי לירידות ?
    אנונימי 06/04/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    15 2
    למה צפי לירידות אם ארה"ב בחמישי שישי ללא שינוי ומדד המעוף ירד ב0.8 אחוז? למה צפי לירידות אצלנו אם משבר העבודה הוא בארה"ב והבורסה שם כמעט ולא יורדת ? אני מקווה שהמוסדיים יתעוררו ותל אביב את התשואה השנתית של ארה"ב.
    סגור
  • 5.
    צפי לימים הקרובים ?
    עדי 06/04/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    6 14
    לדעתי עקב חוסר הוודאות סביב הצרות מצפון קוריאה ובכלל המצב העולם , השווקים צפויים להיחלחץ כלפי מטה בתקופה הקרובה ולכן ממליץ לבחור השקעות בעלות סיכון נמוך או להמתין בחוץ
    סגור
  • 4.
    רציו - האם זה הזמן לקנות ???
    גיל 06/04/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    6 3
    שבוע טוב , מבקש לקבל את המלצתכם למניה זו . האם בשערים אלו שווה קניה או להמתין לאישור מסקנות וועדת צמח ?
    סגור
  • תעשה את השיקולים שלך ראה בפנים
    David W 06/04/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי שנותן את העצות לא משלם את החשבון קריא: אתה הוא האחראי על כספך. שנית לפני שנה פלוס רציו היתה בשיא של בערך 68 ולא חזרה לשם. תשקיע כסף פנוי שיש לך ואל תיקח הלואת בשביל זה כי הלואות תמיד צריך להחזיר בלא קשר למצב ההשקעה שלך. ותשקיע רק אם יש לך אורך נשימה של שנתיים שלוש. זו דעתי הסוביקטיבית הלא מקצועית גילוי נאות מושקע ברציו . בסכום לא קטן עבורי ואני נכון להיום מופסד על הנייר
    סגור
  • תמתין . השקעה במניות הגז לא מציאה גדולה
    אנונימי 06/04/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    4 6
    בקרוב צניחה של מניות דלק ואבנר גם גיוס הון מבעלי המניות.כןלם ירויחו בסוף חוץ מהמשקיעים במניות .
    סגור
  • 3.
    בת"א לא צריך סיבה מיוחדת כדי להוריד את המעו"ף
    שלי 06/04/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    6 1
    והכי גרוע הדשדוש
    סגור
  • 2.
    ביום חמישי לא ירדנו מספיק? (ל"ת)
    גל 06/04/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 1.
    מחר עליות בת"א זכרו מה אמרתי (ל"ת)
    כלכלן 06/04/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    18 8
    סגור
  • הלואי שתיהיה צודק (ל"ת)
    קובי 07/04/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לכלכלן תודה אחי על ההמלצות מלפני שבועים אני ברווח של
    משקיע 07/04/2013 02:11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    15 אחוז בתיק חו"ל אתה באמת תותח השקעות תמשיך לכתוב השבוע ולהמליץ על מניות כי שבוע שעבר כמעט לא כתבת
    סגור
  • צודק אחי אתה קורא נכון את המפה המעוף עובד
    דחלילון 06/04/2013 18:17
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הפוך על הפוך כולם מחכים לירידות ואיזה הפתעה עליות מה אתה אומר על ארה"ב להיכנס עכשיו או לחכות לתיקון למטה ואיזה מניות אתה ממליץ ?
    סגור
  • חזק בגלל צרכים של הכותבים.לא הרצונות ההזויים שלך אתה
    אתה מפגר לא יירד 06/04/2013 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מיקרוב קטן ומושתן במשחק ענק.אז תחזור לישון ותחכה להפתעות ילד מפגר
    סגור
  • לטיפש שמקלל כאן בלי סוף עשה טובה לכל חברי הפורום ותעוף