יאיר לפיד במינוי היסטורי: יעל אנדורן צפויה לכהן כמנכ"לית משרד האוצר

לפיד, המגבש בימים אלו את צוות האנשים שיעבוד תחתיו, הודיע כי בכוונתו למנות את ראש קרנות הפנסיה 'עמיתים' לשעבר למנכ"לית האוצר
יאיר לפיד, צילום: bizportal
הערב (ו') חושף ערוץ 2 כי שר האוצר יאיר לפיד, המגבש בימים אלו את צוות האנשים שיעבדו תחתיו, מתחיל עם מינוי בעל משמעות היסטורית - לראשונה תכהן אישה בתפקיד מנכ"לית משרד האוצר. האישה שנבחרה לעשות זאת - יעל אנדורן, 42, שעמדה בראש קרנות הפנסיה "עמיתים".

בין היתר, עבדה אנדורן באגף התקציבים באוצר 10 שנים רצופות, כאשר בתפקיד האחרון כיהנה כמשנה לממונה על התקציבים. כעת היא צפויה למלא את התפקיד הבכיר ביותר באוצר, ותחליף את דורון כהן המכהן כיום, ומונה בידי שר האוצר הקודם, יובל שטייניץ.

בשנת 2005 מונתה אנדורן למנכ"ל "עמיתים", וניהלה בין היתר את 8 קרנות הפנסיה הגרעוניות. ביולי 2011 סיימה את תפקידה ב"עמיתים" כאשר באוקטובר 2011 הצטרפה אנדורן לדירקטוריון של חברת "אל על".



תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    שר האוצר נבחר בגלל
    צחוקי 07/04/2013 23:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שר האוצר נבחר בגלל שיש לו כח פוליטי. מנכלי"ת האוצר נבחרה בגלל שהיא אשה. בקיצור, מדינה משוגעת...
    סגור
  • 10.
    מינוי של ליצנות וקלות ראש (ל"ת)
    שומר האוצר 06/04/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    מריח פופוליזם
    עושר עד 06/04/2013 20:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה זה לא ניראה כמו מינוי שנשקל ברצינות? תחושה של הינה אני עושה פוליטיקה אחרת, יש אישה מנהלת
    סגור
  • 8.
    מה "היסטורי" בבחירה הזו? אולי זו כותרת "היסטרית" ?
    אנונימי 06/04/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה "היסטורי" בבחירה הזו? אולי זו כותרת "היסטרית" ?
    סגור
  • 7.
    אז מה אם היא אישה. יש לה את הכישורים.
    גגו 06/04/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הצליחה בעמיתים, מכירה את האוצר מבפנים, נאחל לה הצלחה. מגיע לנו שיצליחו.
    סגור
  • תמשיך את הקו שהיה בשביל זה צריך היה בחירות?
    אשה קשה 07/04/2013 08:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סידרנו גובים ללפיד בנט שמולי סתיו שפיר ושלי פחממוביץ. בשביל שהכל יהיה אותו דבר? היא תואמת ביבי. לא צריך לפרגן למינוי כזה. זה רק אומר שלמי שיש קשרים לא צריך כלום במדינת הזבל הזאת. לפיד ממני לא יראה שקל
    סגור
  • 6.
    למה הליצן הזה לא מינה את ריקי כהן מחדרה????.
    חיים 06/04/2013 01:01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הכל ספינים אדון טלביזיה???
    סגור
  • 5.
    יש הרגשה שהבחירה מקצועית אבל גם מצודדת
    אנונימי 05/04/2013 22:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יאיר בוחר נעים בעין.
    סגור
  • מה זה השטיות האלה? היא פשוט תמשיך את הקו שהיה
    אנונימי המקורי 06/04/2013 08:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עם ביבי. והיא נעימה לעין? רק אם מעלימים עין.....
    סגור
  • 4.
    אשה עושה את זה פחות כואב אבל נזק בילתי הפיך
    זלמן שושי 05/04/2013 22:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו ניצטער שבחרנו שוב מיתוך נקמה ולא מישכל
    סגור
  • 3.
    מגיע לו - עכשיו הביאו לו את המקצצת זאת לא תעשה לעם
    העם מטומטם 05/04/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תספורת אלא תגלחת.
    סגור
  • 2.
    לבחור את זהבית כהן!!!!!!! (ל"ת)
    הייתם צריכים 05/04/2013 21:11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    אז מה עם היא אשה? היא תרצה להראות לנו שהיא אחלה גבר
    אשה שטן! 05/04/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אז הקיצוצים יהיו אכזריים יותר. בחירות אומללות של יהיר לפיד מי שבחר בו בחר ביבי תתכוננו לאותו דבר במסווה של דאגה למעמד של ריקי כהן. שבינכה לא צריך לדאוג לשכמותה שלא מסתדרת עם 20 אלף. ולכל המשמיצים אני גם אשה אבל כשאשה בשלטון זה רוע רוע רוע . מספיק לראות את נושאות המשרות בבתי משפט בתי ספר ועוד. איכסה!!!!!!!!!!
    סגור