ת"א סגרה בירידות קלות: מדד המעו"ף השיל 0.2%, מזור צללה 8.8%

מדד הביומד צלל 1.3%. בשוק המניות: הבינלאומי איבדה כ-2.35% במחזור גבוה בעקבות הפצה שביצעה חברת פיבי כדי להכניס את המניה למעו"ף
 |  (159)
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר בבורסה בתל אביב נסגר במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים קלות, בין היתר השפעת נתוני מאקרו מאכזבים בארה"ב שפורסמו טרם פתיחת המסחר. הבורסות באירופה נסחרות בירידות שערים קלות לאחר עליות של 2% שנרשמו ביבשת אתמול.

בסיום יום המסחר, מדד המעו"ף ירד 0.22% לרמה של 1,239.8 נקודות, מדד ת"א 75 עלה 0.24%, מדד הבנקים סגר בירידות של 0.8%. מחזור המסחר הסתכם ב-875 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטה מניית הבנק ה בינלאומי +1.22% בינלאומי 8,405 +1.22% בינלאומי בסיס:8,304 פתיחה:8,379 גבוה:8,492 נמוך:8,362 תמורה:23,809,036 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה ב-2.35% במחזור מסחר גבוה בשל הפצה שביצע בעל השליטה צדיק בינו. מניות מזור רובוטיקה +7.62% מזור רובוטיקה 9,377 +7.62% מזור רובוטיקה בסיס:8,713 פתיחה:9,000 גבוה:9,457 נמוך:8,985 תמורה:30,057,182 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו בריינסוויי +0.68% בריינסוויי 2,503 +0.68% בריינסוויי בסיס:2,486 פתיחה:2,504 גבוה:2,524 נמוך:2,476 תמורה:719,778 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטו בירידות שערים חדות של 8.8% ו-8%, בהתאמה, לאחר הזינוקים שרשמו אתמול.גם אינסוליין -0.71% אינסוליין 2,535 -0.71% אינסוליין בסיס:2,553 פתיחה:2,492 גבוה:2,597 נמוך:2,486 תמורה:48,471 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 12.3% במחזור מסחר גבוה.

בצד החיובי נציין את מניית בבילון +2.06% בבילון 143.5 +2.06% בבילון בסיס:140.6 פתיחה:142.8 גבוה:145.8 נמוך:142.3 תמורה:142,146 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-5.7%, הדסית ביו -0.76% הדסית ביו 484.2 -0.76% הדסית ביו בסיס:487.9 פתיחה:487.9 גבוה:495.8 נמוך:482.1 תמורה:37,766 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה 36.5% לאחר שתכשיר של קיבל מעמד תרופת יתום ו נכסים ובנין +0.82% נכסים ובנין 29,350 +0.82% נכסים ובנין בסיס:29,110 פתיחה:29,110 גבוה:29,630 נמוך:29,350 תמורה:1,652,760 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שסגרה בעליות שערים קלות של 5.1%.

אתמול ת"א סגרה יום חיובי בתמיכת המגמה החיובית בשווקים הגלובליים. מדד המעו"ף עלה ב-0.39% ל-1242 נקודות. מדד ת"א 75 הוסיף 0.19%, ומדד הבנקים התחזק ב-0.45%. המחזור הסתכם בכ-704 מיליון שקל.

שווקי חו"ל

באירופה יום המסחר מתנהל בירידות שערים קלות לאחר הזינוקים אתמול. מדד הדאקס משיל 0.12%, מדד הקאק יורד 0.3% ומדד הפוטסי נסחר בירידות שערים של 0.4%.

באסיה הבורסות סגרו את יום המסחר במגמה מעורבת, הניקיי היפני קפץ 3%. מנגד, ההאנג סנג ירד 0.14%, הקוספי השיל 0.15%, ושנחאי נחלשה ב-0.1%.

אמש וול סטריט סגרה את יום המסחר בעליות שערים, כשמדד ה-S&P500 סגר ברמת שיא כל הזמנים. התקדם ב-0.61%, מדד ה-S&P500 עלה ב-0.51% והנאסד"ק סגר ללא שינוי.

מניות במרכז

חברת הביומד מזור רובוטיקה +7.62% מזור רובוטיקה 9,377 +7.62% מזור רובוטיקה בסיס:8,713 פתיחה:9,000 גבוה:9,457 נמוך:8,985 תמורה:30,057,182 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בירידות שערים חדות לאחר זינוק מרשים שרשמה אתמול. אתמול הודיעה החברה כי היא מעמיקה את נוכחותה בארצות הברית, זאת לאחר שמכרה 4 מערכות רובוטיות נוספות מסוג "רנסאנס" לרשת בתי חולים בפלורידה. לידיעה המלאה

חברת הנדל"ן עזריאלי קבוצה -1.59% עזריאלי קבוצה 18,600 -1.59% עזריאלי קבוצה בסיס:18,900 פתיחה:19,000 גבוה:19,080 נמוך:18,600 תמורה:45,746,968 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מינתה את יובל ברונשטיין למנכ"ל הקבוצה. ברונשטיין יחליף את שלמה שרף שכיהן במשרה זה למעלה משנתיים ולפני מספר ימים הודיע על רצונו לסיים את התפקיד. לידיעה המלאה

מניית בבילון +2.06% בבילון 143.5 +2.06% בבילון בסיס:140.6 פתיחה:142.8 גבוה:145.8 נמוך:142.3 תמורה:142,146 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת בעליות שערים נאות. Bizportal חשף כי חברת האינטרנט הסיטה תעבורה לכיוון מתחרתה של גוגל- יאהו, זאת כחלק מהאסטרטגיה שלה להקטין את החשיפה בענקית החיפוש. לידיעה המלאה

שותפות מאגר 'תמר', ישראמקו יהש +0.71% ישראמקו יהש 42.7 +0.71% ישראמקו יהש בסיס:42.4 פתיחה:42.6 גבוה:43 נמוך:42.5 תמורה:9,546,267 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דלק קידוחים יהש -0.76% דלק קידוחים 1,045 -0.76% דלק קידוחים יהש בסיס:1,053 פתיחה:1,058 גבוה:1,070 נמוך:1,038 תמורה:25,376,918 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} נסחרות על רקע העלאת מחירי היעד לשותפות מצד בנק ההשקעות ברקליס. לידיעה המלאה

חברת הטכנולוגיה {מלאנוקס} נסחרת בתנודתיות. החברה סגרה אתמול את המסחר בצד הירוק לאחר שהודיעה כי תפרסם את הדו"חות הכספיים ב-24 באפריל, וככל הנראה ללא אזהרת רווח ל-Q1. לידיעה המלאה

מניית חברת הביומד הדסית ביו -0.76% הדסית ביו 484.2 -0.76% הדסית ביו בסיס:487.9 פתיחה:487.9 גבוה:495.8 נמוך:482.1 תמורה:37,766 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת בעליות שערים נאות, זאת לאחר שתכשיר האפוסל של חברת הבת אנלייבקס קיבל מעמד תרופת יתום מה-FDA. לידיעה המלאה

מניית שפע ימים 0% שפע ימים 44.1 0% שפע ימים בסיס:44.1 פתיחה:44.1 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בירידות שערים חדות, זאת לאחר שהחברה שעוסקת בחיפושי יהלומים בקישון ובאזור הכרמל הודיעה כי היא נערכת לביצוע הנפקת זכויות לאחר שהגישה היום לרשות ני"ע להנפקת מניות וכתבי אופציה. לידיעה המלאה

בעל השליטה ב כלכלית ירושלים +2.74% כלכלית ירוש 1,049 +2.74% כלכלית ירושלים בסיס:1,021 פתיחה:1,027 גבוה:1,058 נמוך:1,026 תמורה:8,327,086 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , אליעזר פישמן, ממשיך במסע המימושים. חברת הנדל"ן הודיעה כי היא מכרה קניון בקנדה תמורת סך של 222 מיליון שקל. לידיעה המלאה
תגובות לכתבה(159):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 84.
    עצה לשר האוצר - לפיד
    מציאות 04/04/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לשר האוצר הנה דרך פשוטה לגבות מילארדים! , הורד את מס הבורסה (ההזוי) לסך % 10 , וראה איך הבורסה "המתה" קמה לתחייה ואתה גביית המיסים שתעזור למדינה לגבות בקלות את הנ"ל.
    סגור
  • 83.
    גברת לבנון תסיקי מסקנות ולכי הביתה אין בורסה בישראל... (ל"ת)
    שפטר 03/04/2013 22:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 82.
    מחר ת"א תשלים את הירידות כהוגן (ל"ת)
    צילי 03/04/2013 21:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 81.
    אתה שווה רק לזמן קצר ואז לפח .שטותניק.לך תבריח ציפורים (ל"ת)
    איפה דחלילון הקנדון 03/04/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 80.
    1300 יא נקניק נעלמת ונאלמת מה קרה ליצן חרטטן שכמוך (ל"ת)
    איפה הכלכלן המדופלם 03/04/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 51
    סגור
  • 79.
    בתגובתי 38 כתבתי שאני אתן לימיט לאינסוליין
    אחת שמבינה א 03/04/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ולא נתתי לימיט, אבל בסופו של דבר לא קניתי, קראו היטב לפני שאתם מגיבים.
    סגור
  • אז למה את מכשילה אנשים?
    לאחת שלא מבינה 03/04/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבל שלא קנית היה מגיע לך להפסיד
    סגור
  • 78.
    ספאץ אתה חולה רוח, חייב אישפוז דחוף!! (ל"ת)
    ישראלי 03/04/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 77.
    כל מה שירד יעלה עד מחר
    עילוי ירוק 03/04/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין סיבה לירידות שבחו"ל יש חגיגה. המעוף נסחר בחסר, קודם חיכו לבחירות, אחר כך לממשלה ועכשיו לגזירות. נחכה עוד קצת ואז נתחיל לעוף עם פה ושם כמה ראלים טובים.
    סגור
  • 76.
    התפנו לי מיליון וחצי שקל
    מיליון וחצי 03/04/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני מעוניין לעסוק בכתיבות במעוף מוכן לתגמל כראוי למעוניין ,נא לכתוב ל kchtvushu@walla.com
    סגור
  • טען עוד
  • תקנה כיל - לא תצטער. (ל"ת)
    מיליונים 03/04/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 75.
    כולם פה מתחזים, אני כבר לא יודע מי אמיתי מי לא. אבל-
    לאחת שמבינה . 03/04/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחר יהיו עליות. לא ירידות ולא דשדוש. ואינסוליין אני מחזיק- עדיין מסוכנת. תקני כמה שלא אכפת לך להפסיד
    סגור
  • אז מה אתה רוצה שאעשה? שימשיכו להתחזות
    אחת שמבינה א 03/04/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם מחר בבוקר יהיו ירידות ממליצה לקנות קצת קולים המעוף יעלה במשך היום. המשך ערב נעים ומהנה!
    סגור
  • 74.
    מה דעתכם על מניה sakranit (ל"ת)
    העורב האמיתי 03/04/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כדורים כחולים ולעוף מפה ולא לנדנד לכולם. (ל"ת)
    מה דעתך לקחת כמה 03/04/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממליץ בחום.נסחרת באירופה.בהצלחה (ל"ת)
    אבי 03/04/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    אינסוליין המלצה לקניה טובה מאוד
    לאחת שמבינה העורב הא 03/04/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתאים לך.
    סגור
  • 72.
    ת"א לא זזה? לא מעוניינים להזיזה השורטיסטים (ל"ת)
    קובי 03/04/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    לא נותנים לבורסה לעלות ?
    רוח 03/04/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    להיפך , לא נותנים לה ליפול.
    סגור
  • 70.
    לגברת אורי תרשום מרשם מדמדניה
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סנופי עולה 1576 -1588 משם מפולת .
    סגור
  • מזה סנופי? (ל"ת)
    לא מבין 03/04/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    לגברת אורי שינקנקו אותך
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וחזק זה בטוח .חכה ותראה .היית בחוץ עד לא מזמן מה קרה ?
    סגור
  • 68.
    לגברת אורי מי מדמן ?
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איפה אתה רואה מדמנה ?אתה חושב שאמריקה לא תתרסק מ1576 -1588? אתה חושב אני אומר עליות ? מעכשו ? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחכה מותק שלי .בבורסה מדמנה זה מציאות .היית אומרא למישהו במרץ 2009 דאו יסגור הכל היה אומר מדמנה חחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 67.
    נו איך יסגר היום קסם בלוף פי 3 גם ירד ? (ל"ת)
    צחוק מהעבודה 03/04/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יש לך זמן?לי יש כבר חודש היא מדשדשת במקום,129-130 (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 03/04/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    רציו 12 למכור דחוף (ל"ת)
    לחי 03/04/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אופ 13 במקום הלהיט הבא (ל"ת)
    לקנות 03/04/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    אינסוליין מתרסקת!!!!!!!!! היא תרד עוד (ל"ת)
    לאחת שמבינה 03/04/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    מניות שעכשיו עוד לא למכור..
    ייאי 03/04/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בריינסווי,אינסוליין,מזור
    סגור
  • 63.
    מזל שקצת התמהמהתי בלתת לימיט לאינסוליין
    אחת שמבינה א 03/04/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא יורדת הרבה פחות מהשער שרציתי, ידעתי שיירד המעוף היום, אין שום סיבה לעליות משמעותיות בימים הקרובים, תזהרו ממניות עכשו, אל תמהרו לקנות תעמדו בפינה ותמתינו, אני מחכה לבנקים שיירדו.
    סגור
  • לאחת שמבינה
    אינסולין 03/04/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום לך, אבל אמרת שננת לימית ל 290, ומה עכשו
    סגור
  • אם היא לא מכרה מיד אז היא הפסידה. (ל"ת)
    אנונימי המקורי 03/04/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 62.
    חזר אלינו הספאץ. זה עם הגל שברח לו..
    oraemuna 03/04/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שוב הוא עובר מפורום לפורום , צועק ומקלל, רואה את סוף העולם.....וכלום לא קורה. אני יודעת, ברח לו גל... הו מזכיר לי את השבט מפרו שבסילבסטר ראה את סוף העולם. אולי הוא מהשבט הזה?
    סגור
  • 61.
    בורסה מורסה
    אורי 03/04/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתם משקרים? היא דוקא כן זזה - למטה ! ככל שבעולם השווקים עולים כך כאן השוק יורד.עד שהציבור לא יוציא את כספו מהמדמנה הזו- לא יהיה שינוי לטובה.
    סגור
  • 60.
    למגיבה ל54
    איציק והחברים 03/04/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי יקירה, שימרי על עצמך,,,
    סגור
  • לאיציק וחברים (ל"ת)
    תודה . 03/04/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    המעוף ירד היום אחוז יחד עם אירופה. (ל"ת)
    העורב האמיתי 03/04/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    לאור אמונה.סוף סוף אני יודע שאת\ה גבר.
    העורב האמיתי 03/04/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את\ה צריך לכתוב מזהירה ולא מזהיר.חחחחחחחחחחח
    סגור
  • לעורב (ל"ת)
    זה בחורה ולא בחור 03/04/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זו טעות הדפסה. אני מופיעה בשמי המלא.
    oraemuna 03/04/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איני מתכסה תחת שמות אחרים. הרבה פעמים בורחות לי אותיות בהדפסה.
    סגור
  • אתה מתחזה? העורב היה יותר חכם ממך. לא כתב בשגיאות
    אתה לא העורב. אז למה 03/04/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואתה גם נודניק חסר הומור ופאנטה.
    סגור
  • 57.
    בהיסטוריה רק השוק ביפן דשדש מעל עשור ?
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אנחנו נראה לאן הטווס מניו יורק יצלול וכמה ידשדש .חיים בסרט האמריקקים האלה .פנטזיונרים . אירופה קורסת יפן אסיה קורסת אז הקאקאמייקה הזאתי לא תקרוס ? חחחחחחח נאג'ח נאג'ח דדיס מוטחנה מה שיעשו לאמריקה .עד היסוד יפרקו אותה .S&P ב500 זה במקרה האופטימי .
    סגור
  • 56.
    מפולת
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היא תתחיל בבום .ושאני אומר מפולת אני לא מתכוון לומר מפולת הנה תחתית .התהליך יחל בבום גאלאקטי בפיצוץ קולוסאלי .ביום הראשון פתיחה 7% למטה .ביום שלאחריו גם כן גם ביום השלישי .העולם ייכנס להלם .ממש !רבותיי הלם החל המיום הראשון וכל השאר כמו כדור שלג עד הקריסה הסופית .זה לא יתחיל בשושו .זה יתחיל בבום .וזה קרוב .קרוב קרוב קרוב מאוד .
    סגור
  • מאמי שלי, תחזור הביתה לקחת כדורים
    אמא של ספאץ 03/04/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביקשתי שלא תתחבר היום למחשב בלי הכדורי הלונגים שרשם לך הרופא. תגיד שלום לחברים ותתנצל ואז בא לאמאלה.
    סגור
  • 55.
    קצת אדום וכל השורטיסטים מתעוררים חחחח אתם בולעים את
    דחלילון 03/04/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הפיתיון חחח קנו עוד שורטים בקרוב תקבלו את הצינור במכה אחת
    סגור
  • חצי שנה שאני לא כותב כאן,
    דחלילון 03/04/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני כותב ולא מרגיש,לא לכל שם יש 10 מתחזים.חחחחחחחחח
    סגור
  • צודק בשתי תגובותיך. מלכודת לשורטיסטים עלובים (ל"ת)
    יוס 03/04/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נפתח לך את השושנה
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתה לא דואג .זה טוב אל תדאג .
    סגור
  • 54.
    עולם טוב
    איציק והחברים 03/04/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנם כאן רבים וטובים שחשים שאנו חיים בעולם אוטופי,,,, בקרוב ניראה את ההתפכחות,,,, בטווח בינוני וארוך השמים די קודרים,,,רק טוב לכולכם,
    סגור
  • שמענו שמענו עלייך
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקשיב טוב .השורט לא ישחרר .הפעם השורט לא ישחרר תכניס טוב טוב לראש שלך .השורט מרגיש בטוח .השורט ייפתח ויירסק אותך לחתיכות .זכרו ותזכור מה אני אומר .יפרק אותך .קצר בינוני ארוך לאיזה טווח דשלא תסתכל שורטים שורטים שורטים שורטים פוטים פוטים .
    סגור
  • זה נקרא לחיות באשליות (ל"ת)
    אנונימי המקורי 03/04/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    לזה שמייחל לעליות
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני מאחל לך שכל חייך תצרוך תרופות קשות קשות שהמוות יהיה איטי וכואב אינשאללללללללה .שורטים שורטים אני פה בשורטים בא לפתוח אותך .
    סגור
  • די.די עם התרופות.גועל נפש. (ל"ת)
    אבי לעורב האמיתי 03/04/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 52.
    אומרים לעם שהנה הנה ירידות
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בכאילו (מפיחים תקוות שוא ) ולמעשה הולכים על עוד שנתיים מעלה .טוב !אנחנו עוד נראה .אני חוזר ואומר לכם באופן הצלול ביותר (לא שותה ולא אמיית ) התמוטטות קולוסאלית מתקרבת .גם מי שמחכה ל1000 במעו"ף יחטוף .קריסה ענקית .קרסיה גרנדיוזית .של אמריקה וישראל .אני אני נסראללה ואני בעד המוקעאמה .המוקעאמה תנצח יהודונים טיפשים .
    סגור
  • אתה מערבב את שוק ההון עם אמריקה היהודים ונסאראלה? (ל"ת)
    מה עובר עליך? 03/04/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קח את הכדורים הכחולים היום. ואז תתחבר (ל"ת)
    יוס 03/04/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    נבוט אדום קולוסאלי
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מתקרב .אני חוזר ואומר S&P יירד עד 500 מעו"ף עד 500 .קריסה עולמית של כל הבורסות ברחבי הגלובוס .אגחים סחורות מניות הכל ייפול ויקרוס .
    סגור
  • 50.
    אתם רוצים פריצה אה?! 1300 אה?
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    1300 זבבונים זה מה תקבלו .ויודעים מה תביאו 1300 אני מכניס עוד כמה מיליונים בשורטים ופוטים .
    סגור
  • 49.
    גל ירידות קולוסאלי מתקרב
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה עניין של שעות אולי ימים מקסימום .אני חוזר ואומר לכם התרסקות קולוסאלית של השווקים .לא יהיה שום גל תיקון 4 .יפרקו אותו לחתיכות למי שיכוון על 4 .קריסה ענקית יוצאת לדרך .אמריקה תתפרק עד היסוד ולא יעזור לאף אחד .עולה יורד WXY /
    סגור
  • 48.
    התרסקות קולוסאלית
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יהיה שום 4 ושום 14 % .העולם רוצה תיקון העולם יקבל נבוט .יפרקו את המסכנים .שורטים בכל הכוח .מניות לארג קאפ באמריקה (של הצרכן האמריקקי ) בנקים פה בארץ ובנקים באמריקה שורטים של הלייף .כן כן של הלייף .
    סגור
  • 47.
    אני חוזר ואומר
    ספאץ בשוק ההון 03/04/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לכל ההוזים ולשחקני המיני פוקר למיניהם .S&P 500 ל500 מעו"ף ל 500 .לא יהיה שום תיקון 4 לעליות ושימו לב חשוב מאוד לא יהיה שום תיקון 4 לא לעליות מדצמבר האחרון גם לא לזה שמנובמר האחרון ובטח ובטח שלא לזה מאוקטובר 2011 בS&P .אני חוזר ואומר 1576 -1588 מתחיל או גל C גדול למטה ואם יגיע ל1588 אז גל E ! מעו"ף חבל על הזמן שלו אם לא עלה עד עכשו העסק פה גמור .שורטים שורטים פוטים פוטים פוטים פוטים בכל הכוח לפרק את השווקים .גרמניה מתמוטטת אירופה מתמוטטת .שווקים מיתעוררים מתמוטטים .עכשו הגיע הזמן של הטווס מאמריקה .אמר פאבר אמר ויצדק .
    סגור
  • 46.
    לשואל ל 65 שלנו מאמש
    איציק והחברים 03/04/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובתנו הראשונה במדור היתה 18 ב 10 למרץ. כתבנו עד לפני כשבועיים כ 30 תגובות ואמש את 65. תוכל לקבל תשובה בקריאת התגובות! אני מאמין שתחכים עם קריאתן! יום טוב
    סגור
  • 45.
    מזור רובוטיקה
    ליאון 03/04/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נילקחה חבילה במחיר הנכחי. חבל להחמיץ מחיר כזה גם אם תרד עוד קצת..
    סגור
  • 44.
    אופציות המעוף - שומר נפשו ירחק.
    oraemuna 03/04/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העיסוק באופציות המעוף כמוהו כהימור בקזינו. אני לא מאמינה שמישהו ישים בקזינו 3000 ש"ח שאולי הוא ירוויח מהם 200 ש"ח. האם הימור באופציות המעוף אינו כזה? ראיתי בחיי הקצרים עשרות משקיעים מאבדים כספם בהימור מסוג זה. אל תשכחו שזה נייר תנודתי ביותר ולעיתים פיק הברכיים לבדו גורם לברוח בהפסד למרות שבדיעבד הוא תיקן שניה אחרי המכירה מפחד. הסכנה שבהימור זה באה דווקא מהצלחה, היא מגבירה את התיאבון ואת הסיכון. מי שרוצה להרוויח שיעשה זה דרך מניות, לאט לאט.
    סגור
  • לא חדש .ברור כשמש.ועדיין יצטרפו תתפלאי יש גם מרוויחים (ל"ת)
    המחשב 03/04/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אתה מורווח? (ל"ת)
    רמאי 03/04/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לפי השאלה .אתה בתוך ההגדרה חבל .לא מתחרה באף אחד (ל"ת)
    המחשב 03/04/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    עליות מתמשכות
    oraemuna 03/04/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מסחר מוטה מדד. זה שם המשחק. מניות מועלות ומורדות בהתאם למשקלם במעוף ללא התייחסות כלכלית. השחקנים הם תעודות הסל וסוחרי הנגזרים. נצלו ירידות לביסוס תיק מנייתי טוב. הזהרו והשמרו מאופציות המעוף, הדשדוש מרוקן אותם מתוכן. אל תכתבו אם אינכם מכוסים, בעת תפנית זו עלולה להיות מלכודת חנק. אל תסתכלו על הרווח היומי הקטן אלא הביטו קדימה. אנחנו במגמת עליות מובהקת, המעוף יגיע ובקרוב ל-1300. המניות הטובות יזנקו. להערכתי, היום או מחר אנו עשויים להימצא ב-1250. לגבי תמר, המלצתי להחשף אל המאגר רק דרך דלק קבוצה. לגבי כי"ל, אנו קרובים לפירסום הצעתה של פוטאש. ההצעה תציף ערך לכי"ל. בז"ן נסחרת במחיר מגוחך. לגבי בנק פועלים, בהמתנה לאישור ב"י לחלוקת דיווידנד.
    סגור
  • אמרת שכיל לא תימכר מה קרה שדעתך השתנתה? (ל"ת)
    עד כמה שזכור לי 03/04/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לעולם לא אמרתי שכי"ל לא תימכר.
    oraemuna 03/04/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהבעת דיעה אישית אמרתי שאני לא הייתי רוצה שכי"ל תימכר. לא כמשקיעה אלא כאזרחית. אם תימכר או לא, אין לי מושג ואין לי שום השפעה.
    סגור
  • "אנו קרובים לפירסום הצעתה של פוטאש".... (ל"ת)
    כתבת 03/04/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בנוסף לגבי כיל - בקרוב דיבידנד !!!! (ל"ת)
    אנונימי המקורי 03/04/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לגבי כיל - כנראה שתהייה הצעה לכן כדאי גם לקנות את ח"ל.
    אנונימי המקורי 03/04/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנק היחיד שיחלק דיבידנד זה הבינלאומי.
    סגור
  • שחקני המעוף עושים מה שהם רוצים.
    העורב האמיתי 03/04/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מחצי שנה הבורסה מדשדשת במקום.
    סגור
  • שחקני המעוף עובדים נכון.
    oraemuna 03/04/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המחזורים באופציות הם ענקיים. הרוח מהם גדול מההפסד של הסוחרים מזריקת כמה מניות. אותו כנ"ל לגבי תעודות הסל. לכן אני מזהיר מהאופציות. שוק מדשדש טוב לכותב. הוא מרוקן את ערך הנגזר על אותו מדד משני הכיוונים. אם אתה מאמין שהמניות נזרקות בזול אז מדוע אינך רוכש אותם. אף פעם אל תצפה למחיר הנמוך ביותר, לעולם לא תדע אותו. תקנה ניי לפי מה שאתה חושב שהמחיר כדאי אפילו במחיר המתנה. לא ניתן למקסם רווח, זה מזל.
    סגור
  • מדהים כמה אתה נאיבי....
    מאיר 03/04/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום מחר עליות....1300... 2600.. איפה אתה חי? על בית קברות ושמו "תל-אביב" שמעת?
    סגור
  • עורב. הלך . עף ולא ישוב (ל"ת)
    זה מתחזה. אין יותר 03/04/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מאיר, לנאיביות יש יופי משלה.
    oraemuna 03/04/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחודשי הקיץ האחרון בורסו העולם געשו ואצלנו, כלום. כל הטוקבקים טענו שאנו בית קברות. אז המלצתי לרכוש בנקים וחזיתי שהבורסה שלנו תתקן. היו כאלה שטענו שאני מריצה את מניות הבנקים, שאני עובדת בנק ועוד ועוד. אז אמרו, אז מה?. בספטמבר אוקטובר, שבחוץ היה דשדוש עם ירידות, אצלנו היו עליות נאות. אל תמהר להספיד את הבורסה. נכון, היא לא למסחר יומי של משקיעים קטנים, אבל הם יכולים להרוויח מהעצמות שהגדולים זורקים.
    סגור
  • 42.
    מזור תתקן בסוף היום או מחר (ל"ת)
    008 03/04/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 41.
    אלווריון
    חיימון 03/04/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול היו לי 170 יחידות והיום 17 יחידות אך השער הממומצע הוכפל פי 10 ,שווי האחזקה אמנם לא משתנה אך מה הסיבה לתרגיל זה ?
    סגור
  • אלווריון
    יפית 03/04/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביצעה איחוד מניות פי עשרה על מנת להישאר בנסדק.
    סגור
  • תודה
    חיימון 03/04/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה יפית
    סגור
  • 40.
    הכיוון 2500 לא לפספססססססססססססססססססס (ל"ת)
    בבילון 03/04/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 39.
    17.4% לא לפספסססססססססססססס (ל"ת)
    אבנר אפסייד 03/04/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא בא לי לקנות את אבנר ולא את דלק למה להיות פרייאר?
    ממש לא! 03/04/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אקנה רק אחרי הדילול וגם זה אולי
    סגור
  • 38.
    חיכיתי וחיכיתי לאינסוליין בשער 290 ואוטוטו היא מגיעה
    אחת שמבינה א 03/04/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לשער הזה, אתם רואים צריך סבלנות בשביל לקנות מניות פשוט לא למהר לקנות בכל מחיר. אני אתן לימיט לשער 290 ב5000 שקלים ואני מקווה שאקבל. המעוף מדשדש וסביר להניח שהוא יסיים באדום היום. אין לי מושג מה יהיה החודש, אבל חודש שעבר אני קראתי נכון את השוק, הלכתי על עליות, אמנם לעליות חדות לא זכינו אבל לא היו ירידות משמעותיות,, לכן כתבתי פוטים קרובים למעוף, דהיינו, פוטים 1170 , 1180, 1190 שהיו מאוד גבוהים בתחילת החודש שעבר, בקיצור הרווח שלי מהאופציות קרוב ל4000 שקלים, בדרך כלל הרווח שלי הוא נע בין 800- 1200 שקלים בלבד. החודש הזה אני מאוד זהירה ואם יהיו ירידות אכתוב פוטים רחוקים מהמעוף. שימו לב לתכלית לישט, היא עומדת בשער 54800, והשטרלינג עומד בשער 5.5, אני מציעה למי שיש 100000 שקלים שנמצאים בפקמ לשים אותם בתכלית כי ממילא לא מקבלים ריבית על הסכום הזה, 2% רווח בתכלית ותמכרו. מאוד מומלץ. יום טוב ומהנה!
    סגור
  • אינסוליין מענינת אך גם מסוכנת. מושקע בה כ4000 ש"ח.
    קורא אותך ומעריך. 03/04/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מזור תתקן, ובריינסווי תביא הודעה על מפיץ. בקרוב. אחרת לא היתה מזנקת ככה אתמול. יום טוב גם לך!
    סגור
  • עדיף להשקיע בקמהדע!!! (ל"ת)
    מיליונים 03/04/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    גבעות -הבורסה מדשדשת וגבעות מדכדכת
    ראל000000046 03/04/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וטוביה החולב וכנופית גבעות חוגגים(שהחידוש הילדים של טוביה החולב גם הם בחגיגה לא בעקיפין שהאבא חולב ונותן לילדים הם גם מקבלים משכורות)והאלוף היפה הבלונדיני הפרשן לעניין אירן חיזבאללה חמס נפט קידוחים פראק (פרענק)כל פעםמביאים אותו בטלביזיה איש תימהוני איך זה אלוף?
    סגור
  • 36.
    בצער רב וביגון קודר אני מודיע על פטירתה של הבורסה בת"א
    מהמר וצודק 03/04/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ניסיונות ההחייאה שבוצעו במשך שנה וחצי לא הועילו. אבלים עם ישראל לדורותיו ברכות ותודות לאסתי, טכננברג וכמובן המוסדיים עם התוכנות הארורות שלהם...
    סגור
  • 25% על הבורסה זה שוד האזרחים (ל"ת)
    ותודה לטראח 03/04/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה ממש צודק אבל לאף אחד לא אכפת ממשלה אטומה (ל"ת)
    גל 03/04/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 35.
    מזור
    האורטופד 03/04/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הזדמנות קניה שלא תחזור. בעוד שנה תכפיל עצמה. בהצלחה
    סגור
  • היא יורדת!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אין מזור לפצעים 03/04/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 34.
    מניית הבינלאומי הופצו בשער 51.5. !!!!!!!!! (ל"ת)
    מיליונים 03/04/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    שאלה להמחשב
    תמתין תמתין 03/04/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה אומר שאתה ממתין לירידה של 14% איך אתה ממתין? האם אתה בפוטים? אם כן אתה מופסד בענק ואם לא קנית פוטים אז אתה סתם קשקשן כי אם היית מאמין במה שאתה כותב היית קונה פוטים ואל תגיד שאתה מורווח בפוטים כי אני בפוטים שנלקחו כהגנה במדד 1256 ואני מופסד כסף כי הפוטים במחירים הכי נמוכים שלהם
    סגור
  • כנס
    המחשב 03/04/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת שהתגובות שלי רק למיליונר . במידה ואתה מתעסק עם אופציות בלי שיש לך נוסחה שלך בלעדית שנוסתה לפחות 5 שנים ממליץ לך לשמור על כספך 14% זה תיקון בעולם כידוע לך המעוף מתנהג אחרת ואם אתה רוצה לקבל טיפ קטן אני כתבתי קולים 19.3
    סגור
  • 32.
    נו? (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 03/04/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    גובקיט אופציה2 מה הולך שם פיצוץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ (ל"ת)
    dk100 03/04/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    מה הכותרת האידיוטית הזאת: "בלחץ הפתיחה השלילית באירופה"
    אנליסט עממי 03/04/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אז למה לא כתבתם זאת אתמול שאירופה עלתה ב- 2%. מה קורה בת"א? אנחנו שותפים רק לירידות. הכל תירוצים ואין שום קשר לאירופה. מה שקובע כאן זה הפוזיצה של השחקנים ובהתאם וויסות המעוף בעזרת המכונות שלהם. לפיד התעורר!!!
    סגור
  • 29.
    דירקטוריון הבורסה לא שינה את שעות המסחר?
    מהמר וצודק 03/04/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי מה שזכור לי ההחלטות היו צריכות להיכנס לתוקפן אתמול... מה נסגר עם זה? משהו יודע?
    סגור
  • 28.
    אתמול אסיה, היום אירופה מחר......
    co007 03/04/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המצב בסוריה וכו' וכו'. בקיצר הכול סבובים תמיד לקנות בירידה, למכור בעליה. חשוב שתמיד יהיה כסף פנוי בעו"ש לביצוע קניות.
    סגור
  • אין בושה
    עילוי ירוק 03/04/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם המלעיזים לא היו מוציאים את האף אם אין אדום של חצי אחוז ומעלה, עכשיו כבר בעשירית האחוז מתחילים לבצבץ. מאיפה נשאר לכם כסף אחרי כל השורטים שנפלו לכם במרץ?
    סגור
  • 27.
    עם דולר ב- 3.6 השוק לא יעלה!!!
    אלון 03/04/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בהמרת הדולר ל- 3.9 השוק היה צריך להיות ב- 1300
    סגור
  • יש האומרים שהדולר ירד עוד (ל"ת)
    מיליונים 03/04/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    תפסיקו עם הכותרות הטפשיות בלחץ אירופה עלתה 2 אחוז אתמול (ל"ת)
    גל 03/04/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    לעורב האמיתי.למה אתה חוסך במילים.כתוב כמו פעם (ל"ת)
    אבי 03/04/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    עכשיו כשמצבי השתפר
    ריקי כהן מחדרה 03/04/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ונשאר לי הרבה כסף בסוף החודש אשקיע במעוף, חבל לשים אותו בריבית אפס של הבנק.
    סגור
  • 23.
    מניית הבינלאומי תרד עוד (ל"ת)
    אנונימי 03/04/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    הבורסה הינה "גוף מת" ! ומת אינו "מחפש כיוון" ! לעולם!! (ל"ת)
    מיקי 03/04/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 21.
    עכשיו יש סיבה טובה אירופה שעלתה אתמול 2 אחוז יורדת (ל"ת)
    דודו 03/04/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 20.
    "מחפשת כיוון"? למה לחפש? כולם יודעים שהכיוון למטה (ל"ת)
    שמעון 03/04/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    לכל הזועקים לעליון...
    הכועס 03/04/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אל תשכחו כמה דברים שלא יתנו לשוק לעלות: קודם כל מס 25% שבטלני מחאה שמאלנים-טפילים בראשות דפני ליפה ושמולי הביאו, הבריחו את כל המשקיעים וכך נשארו רק מכונות שמסיטות מדד לאן שבא להן וללא קשר לעוצמת הכלכלה ומסחר בעולם. וכמובן רגולציה שקיימת. בנוסף סיכונים ממצב ביטחוני מסביב וסיכונים מאנשים כמו שלי יחימוביץ שכל מטרת חייהם היא להבריח את אלו שמספקים אלפי מקומות עבודה!!!
    סגור
  • נכון מאוד מס רצחני על הבורסה ועוד בשפל .
    אנונימי 03/04/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שאשם זה ביבי והעם ששתק כשדפקו אותו. ביבי ניצל את זה להגדיל רווחים ביחד עם טרכטנברג. אף אחד לא מדבר נגד המס הזה.
    סגור
  • 18.
    מכרתי קולים רווח 290 ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 03/04/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מזל שמכרת אירופה יורדת חזק.שאפו (ל"ת)
    אבי 03/04/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • שניכם פאתטיים בטירוף. אולי זו בכלל העורבנית הלוזרית (ל"ת)
    אבי והמתחזה. פאתטים 03/04/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    הבורסה הזאת כדיחה ממש ככה (ל"ת)
    צילי 03/04/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    מישהו יודע מתי ההנפקה בגלוב אקספ אמורה לצאת לדרך ? (ל"ת)
    רז 03/04/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מישהו יודע מתי ההנפקה בגלוב אקספ אמורה לצאת לדרך ? (ל"ת)
    רז 03/04/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    לפיד אתה אחראי על הבורסה תטפל בבעיה של הגנבים
    קובי 03/04/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלא נותנים לה לעלות ,בכוח מורידים והעולם חוגג בירוק מחזורים נמוכים כסף לקופת האוצר נכנס פחות הממשלה לא מרוויחה כלום
    סגור
  • 13.
    לשער 80 (ל"ת)
    יאלה רציו 03/04/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תפנים מניות הגז גמרו פה! (ל"ת)
    אתה חי באשליות? די 03/04/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    אמרו אפסייד לאבנר ולרציו ב20% דברו חברים (ל"ת)
    לאן נעלמו האנליסיטים 03/04/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • עדיף לך למכר את מניות הנפט תחזור אליהם כשירדו
    מיליונים 03/04/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    והם ירדו הרבה
    סגור
  • שים לב כל העליות בעולם לא משפיעות למעוף .העולם
    המחשב 03/04/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ירד14%לפחות לעולם לא מבוצע מיידי .תמתין בסבלנות 56 ימי מסחר בנסדק
    סגור
  • אני בהמתנה מזמן. נמכרו מניות מורווחות . האם אתה עוסק
    מיליונים 03/04/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באלוגריתמים ?
    סגור
  • מקווה שמכרת בעולם
    המחשב 03/04/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התיקון כרגע לא כולל אותנו יש סכוי שנצטרף .כמובן שיהיו ירידות אצלנו אבל לצורך עליה ולשאלתך לא משתמש בשום כלי שידוע בעולם כולו אלא ב12000שעות עבודה
    סגור
  • זה ירד (ל"ת)
    מי אמר? אתה חי בסרט? 03/04/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה מתעלם מהישיבה שמטרתה לגייס כסף עי"י הנפקת מניות
    אבנר ודלק ירדו והרבה 03/04/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שזה אומר דילול מניות ב 11.4. ישיבה בהרצליה. אם אתה לא יודע תסתכל במאיה. ותפסיק להריץ את המניות האלה
    סגור
  • הכיוון 288 300 ואולי הדילול כבר בתוך יומי תחשוב על זה (ל"ת)
    אבנר מעל 260 03/04/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תדע כמה אחרי הישיבה ב 11.4. הם צריכים כסף להמשך השאיבה
    הדילול יהיה גדול 03/04/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כמובן יהיה ע"ח הציבור הפריאר. למה להסתכן? יש מניות אחרות שאפשר לעשות בהם רווח. תקנה כיל או חברה לישראל עדיף
    סגור
  • 11.
    אופטימי לגבי נפט בליויתן יאלה
    גדעון תדמור 03/04/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציו גם יומך יגיע ואת טטוסי ואף אנליס מנייק לא יצליח
    סגור
  • הוא מחפש פרייארים שישיקיעו לו (ל"ת)
    אנונימי 03/04/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    בקרוב אישור פטנט וfda תוך חודש המניה ב100 בוםםםםםםםם (ל"ת)
    בונוס לא לפספס 03/04/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    תמשיכו, תמשיכו לנפח - נראה לאן תגיעו
    בבר 70 שנה בבורסה 03/04/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק עיוור לא קורא מספרים, הכל מעוות ומנופח רק בגלל שלבנקים יש כסף זול. בתכלס המצב פקקטה, הדולר לא שווה את הניר שעליו הוא כתוב, הזהב צונח. הצפון קוריאנים לא פרייארים, רואים ועושים.
    סגור
  • לא הבנתי את הקטע עם הצפון קוריאנים הם יכולים לאיים על
    לאף אחד לא אכפת 03/04/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ארה"ב? לא נראה לי
    סגור
  • 8.
    ומה עם הבנקים? התורנים של הורדת הבורסה (ל"ת)
    גל 03/04/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    בזק תרד ל 450-470 מה דעתכם? (ל"ת)
    זאוס 03/04/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • רוצה שתרד. הפסדת! היא תרד אחרי הדיבידנד
    מכרת את בזק ואתה 03/04/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חכה הרבה זמן לירידות
    סגור
  • בזק בוודאות תרד (ל"ת)
    כל הזמן אתה שואל 03/04/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 6.
    בושה וחרפה במה שקורה בבורסה שלנו, אתמול זה היה השיא של
    אנליסט עממי 03/04/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    העיוות בין העליות המשמעותיות במערב לבין עליה של כמה עשיריות אחוז בת"א. כל הפרשנים אןמרים שאחת הסיבות העיקריות להתחזקות השקל מול הדולר היא האמון בכלכלה חזקה של ישראל והעצמאות בהפקת גז - אז במצב כזה, כאשר אירופה החלשה עולה ב- 2% אצלנו זה רק 0.4% ביום שהחל הגז לזרום. בכל מקום אחר הבורסה הייתה קופצת לפחות ב- 5%. רבותי זה ברור, שכרגע השחקנים של המעוף יש להם אינטרס לא לתת למעוף לעלות, אבל אי אפשר להחזיק את הקפיץ לאורך הרבה זמן, לדעתי בקרוב הקפיץ ישתחרר והמעוף יטוס מעלה באופן חד. יום טוב וירוק!!!
    סגור
  • 5.
    מניה שצפויה לזנק הרבה בקרוב. (ל"ת)
    החברה לישראל 03/04/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ממש
    אי 03/04/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח עם תספורת של האגח בצים מצבם ישתפר והגנבים ירוויחו עוד מיליארדים
    סגור
  • 4.
    מכרתי את בזק....
    זאוס 03/04/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    )-:
    סגור
  • כואב לראות את בזק טסה מבחוץ חחחחח ועוד חודש הבא
    דחלילון 03/04/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    10 אחוז דיבידנד
    סגור
  • נכון!!
    זאוס 03/04/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב....
    סגור
  • יתכן שהיה שווה לך לחכות לדיבידנד ואז לנסות למכר
    הפסדת דיבידנד גדול 03/04/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי היית מרויח בסופו של דבר יותר
    סגור
  • 3.
    השיאים שנישברו הם כלום לעומת השיאים שיבואו
    עילוי ירוק 03/04/2013 08:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הראלי ילך ויתגבר בשל עידן השיגשוג של הכלכלה העולמית התחיל השנה בזכות צירוף מיקרים של נשיא העולם שהצליח לעשות שלום באיזור ונגיד בנק שהמציא תוכנית גאונית לקניית אג"ח. אנחנו גם בדרך עם מדינות ערב שנחלשות בזו אחר זו ואירן שהקפיאה את התוכניות הצבאיות, ממשלה עם תמיכת שיא בציבור ובכנסת ונגיד בנק שהוא הכלכלן הטוב בעולם. תחזית לזמן הקרוב: סנופי 1700, מעוף 1500, דאקס 9500.
    סגור
  • התחממות בגזרת עזה זה לא נחשב? זה טוב לכלכלה? (ל"ת)
    אנונימי 03/04/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1800 משרות מבוטלות בסלקום. זה מצב טוב? (ל"ת)
    רק היום 03/04/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הלו תתעורר,כאן יש מסריחעוף, לא מעוף !
    מעופניק 03/04/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השוק כר מזמן היה צריך להוסיף 100 נקודות, אבל השחקנים מחזיקים אותו שלא יזוז. כך מבריחים משקיעים. בורסה בושה. ברגע שגורם בכיר מגדיר 1270+ כתחום אסור למסחר באופציות, כי שם מצוי הפסד בפוטנציאל גבוה, אז כולם רועדים ושומרים על השמרים כדיי שלא יתפחו חלילה, מיד מדכאים אותם .
    סגור
  • שכחת רק את הכלכלה פה - הגזירות שבדרך חידוש האש מעזה
    אנונימי 03/04/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    משטרו של אסאד שיפול ויביא לכך שישראל תתערב בנשק הכימי הצבא מתבצר ע"י מצבור הנשק הכימי הכי גדול שיש. אלקעידה על הגדר שלנו. אירן רק מרויחה זמן היא לא תוותר. אתה חי בסרט לא פתרת את בעיית בועת הנדלן שבקרוב תתפוצץ והרבה יאכלו אותה
    סגור
  • 2.
    אני מזכיר לכם...שלא תגידו לא אמרנו-כנסו
    שרון 03/04/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    2 7
    במניות הבאות אל תיגעו כי אנחנו ניגדע אותם,הם יחטפו ויחטפו: ביוליין-טרם הוחלט לאן נביא אותה,איזור ה 40. בבילון-ל 1600 ,דלק רכב-3000, אידיבי אגח - 12,כלל תעשיות 2000 , כלכלית ירושלים 1500-1600 , הכשרת אנרגיה 30 ,קרדן 200 , פלוריסטם-850 , אלביט הדמיה 600.
    סגור
  • יכול. אתה הוכחה שיש כח עליון שיכול על הכל. האם אתה לא
    לשרון הבנו שאתה הכל 03/04/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    משה רבנו? אם אתה יכול להוריד את המניות אז אתה יכול גם לבקוע את ים סוף.ץ ואני לתומי חשבתי שיהיר לפיד הוא משה.
    סגור
  • לשרון..אז במה לנגוע? (ל"ת)
    עוזי 03/04/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • השורטיסטים יאכלו אותה בדלק רכב (ל"ת)
    תקנה דלק רכב זה יעלה 03/04/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דלק רכב לא קונה רק בשער 2800. (ל"ת)
    אנונימי 03/04/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    למחזיקי אבנר ודלק - ב 11.4. ישיבה לדילול המניות שלכם
    זהירות ממניות הגז 03/04/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שיכול שיברח. לקנות אחרי הדילול שוב!!!!
    סגור