סגירה חיובית בתל אביב: מדד המעו"ף עלה 0.4%; מניית מזור טסה 18.7%

מדד היתר 50 זינק 2%, אך מדד הנפט גז איבד 0.2% למרות תחילת הזרמת הגז מ'תמר'.ישראמקו איבדה 0.75%. בריינסוויי זינקה 17%. באירופה עליות של יותר מ-1% והחוזים בוול סטריט ירוקים
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב חזרה מחופשת חג הפסח הארוכה, לאחר שבמרבית ימי חול המועד נרשמו עליות קלות, המשקיעים המשיכו לקנות גם היום והמדדים סגרו בעליות נאות. עניין רב ריכזו היום מניות 'תמר' על רקע תחילת הזרמת הגז מהמאגר הענק שבפיתוחו הן עסקו ב-4 השנים האחרונות. אירופה נסחרת בעליות של יותר מ-1%, זאת ברקע חידש המסחר בבורסה של קפריסין לאחר שבועיים והחוזים העתידיים בוול סטריט מאותתים על עליות של עד 0.7% בפתיחה.

מדד המעו"ף עלה ב-0.39% ל-1242 נקודות. ת"א 75 הוסיף 0.19%, ומדד הבנקים התחזק ב-0.45%. ומדד היתר 50 בלט בזינוק של 2%. מנגד, מדד הבלוטק 50 ירד 0.2% ומדד הנפט גז איבד 0.2%. המחזור הסתכם בכ-704 מיליון שקל.

בין המניות הבולטות נציין את מניית מזור רובוטיקה -2.45% מזור רובוטיקה 10,370 -2.45% מזור רובוטיקה בסיס:10,630 פתיחה:10,660 גבוה:10,790 נמוך:10,370 תמורה:15,921,905 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה 18.7%, לאחר שהודיעה על מכירה של עוד 4 מערכות רנסאנס בארה"ב. ובריינסוויי שזינקה בסיום ב-17.3%. מניית דלק קידוחים יהש +1.14% דלק קידוחים 1,062 +1.14% דלק קידוחים יהש בסיס:1,050 פתיחה:1,059 גבוה:1,080 נמוך:1,053 תמורה:8,957,428 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה בסיום 0.75% למרות פתיחה חיובית, על רקע תחילת הזרמת הגז מ'תמר'. מלאנוקס עלתה ב-1.5% לאחר שהימה את החששות מפני אזהרת רווח, בזק -1.46% בזק 424.7 -1.46% בזק בסיס:431 פתיחה:433 גבוה:434 נמוך:424.2 תמורה:25,216,753 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-1.77% מנגד, מניית מיטב דש +2.78% מיטב דש 1,109 +2.78% מיטב דש בסיס:1,079 פתיחה:1,100 גבוה:1,120 נמוך:1,095 תמורה:309,812 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה ב-7.9%.

דוח

היום פירסם בנק ישראל את הדוחות השנתיים ובעת שנגיד בנק ישראל הגיד את הדו"ח לנשיא המדינה הוא אמר: "הדו"ח מתאר משק שהיה ב-2012 במצב פחות טוב מבשנים האחרונות. עמיתי מחו"ל היו שמחים מאד לקצב צמיחה של 3.1% ואינם מבינים מדוע אנחנו מאוכזבים, אך אנחנו התרגלנו לקצב מהיר יותר". לדוח של בנק ישראל

גברת כהן מחדרה

הדברים שפירסם אמש שר האוצר, לפיד בדף הפייסבוק שלו. לפיד תאר התנהלות של ישיבה רבת משתתפים שעסקה כמובן בניסיון לסגור את הגרעון. לפיד סיפר כי במהלך הישיבה הוא ביקש מבכירי האוצר "לדבר על גברת כהן", כאשר במענה לשאלה מי זו גברת כהן השיב לפיד: "גברת כהן מחדרה, היא ובעלה שכירים המרוויחים ביחד קצת יותר מ-20 אלף שקל בחודש. היא זו שעוזרת לנו, בזכות אנשים כמוה המדינה מתקיימת, היא זו שמייצגת את מעמד הביניים הישראלי. בשביל גברת כהן באתי לאוצר ואני רוצה לבנות תוכניות ורפורמות, שיעזרו לה לגמור את החודש".

דברי לפיד זכו לביקורות נוקבות מכיוונים רבים, אך הכלכלן שלמה מעוז התייצב לצידו ואמר בראיון ל-Bizportal, "אלה שמרוויחים סכום של 20 אלף שקל, הם אלה שמחזיקים את המדינה - לפיד פשוט זיהה את הבעיה".

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק התנהל הבוקר המסחר בנטייה לירידות שערים. בסיום מדד הניקיי איבד 1.1% מערכו, הקוספי נחלש ב-0.5% והבורסה בשנחאי משילה 0.3%.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בירידות שערים, זאת על רקע האכזבה מנתוני הייצור התעשייתי במדינה. בסיכום יומי, איבד 0.04% מערכו, ה-S&P 500 נחלש ב-0.4% ומדד הנאסד"ק הוביל את המגמה השלילית שאיבד 0.9% מערכו.

מניות במרכז

מניות שותפות 'תמר' ובהן {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש +1.14% דלק קידוחים 1,062 +1.14% דלק קידוחים יהש בסיס:1,050 פתיחה:1,059 גבוה:1,080 נמוך:1,053 תמורה:8,957,428 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , ישראמקו יהש +1.44% ישראמקו יהש 42.2 +1.44% ישראמקו יהש בסיס:41.6 פתיחה:41.9 גבוה:42.2 נמוך:41.8 תמורה:4,732,220 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אלון גז +2.79% אלון גז 4,351 +2.79% אלון גז בסיס:4,233 פתיחה:4,233 גבוה:4,496 נמוך:4,276 תמורה:28,457 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הגיבו היום לראשונה תגובה צוננת לחדשות החיוביות על כך שהגז ממאגר 'תמר' החל לזרום לישראל. הזרמת הגז לישראל החלה ארבע שנים בלבד לאחר שנתגלה המאגר שהיקפו הכולל מגיע לכ-10TCF.

מזור רובוטיקה -2.45% מזור רובוטיקה 10,370 -2.45% מזור רובוטיקה בסיס:10,630 פתיחה:10,660 גבוה:10,790 נמוך:10,370 תמורה:15,921,905 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שדיווחה כי תמכור עוד 4 מערכות של מערכת הרנסאנס לרשת בתי חולים בארה"ב. זאת לאחר שדיווחה בשבוע שעבר על עסקאות בטקסס, ולפני שבועיים בפלורידה. רצף העסקאות של קמהדע

לקראת סיום המסחר נרשמה תנודה חריפה במניית {מלאנוקס} לאחר שהחברה שחררה תאריך לדו"חות ללא אזהרת רווח ממנה חששו בשוק בתקופה האחרונה. תוצאותיה הכספיות יפורסמו ב-24 באפריל.

טבע +0.03% טבע 7,582 +0.03% טבע בסיס:7,580 פתיחה:7,630 גבוה:7,745 נמוך:7,517 תמורה:67,468,485 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרחיבה את נוכחותה בתחום בריאות האישה.ה-FDA אישר לטבע לשווק את הגלולה למניעת הריון שנקראת 'קוורטט' שהשימוש בה גורם למחזור הנשי להתרחש רק 4 פעמים בשנה, מדי 3 חודשים.

קמהדע -0.23% קמהדע 1,767 -0.23% קמהדע בסיס:1,771 פתיחה:1,770 גבוה:1,772 נמוך:1,757 תמורה:965,034 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיפקה הבוקר תחזית ל-2013 לפיה המכירות יעלו קלות ל-74 מיליון דולר בעיקר בזכות הגלאסיה. חברת הפרמצבטיקה צופה שמכירות המגזר התעשייתי יציג מכירות של 54 מיליון דולר, זאת לעומת 47 מיליון דולר בשנת 2012. קמהדע מעלה את תחזית המכירות ל-2013

כן פייט נסחרת על רקע דברי המנכ"לית, פנינה פישמן לקראת כנס הביומד של Bizportal: "להערכתי כן פייט תחתום על הסכם מסחור כבר ב-2013". ביחס למסחר בחו"ל מציינה פישמן כי "אנחנו עושים פעולות על מנת להביא את החברה למודעות של המשקיעים האמריקניים".

חברת {פריגו} הודיעה אתמול על רכישה של חברת Velcera העוסקת בתחום הבריאות של בעלי החיים. ההיקף הכספי של העסקה מסתכם ב-160 מיליון דולר. בשנה הכספים של 2014 צפויה החברה הנרכשת לתרום כ-11 סנט לרווח הנקי המתואם של החברה.

חברת {אס.די.אס} חתמה על מזכר הבנות מחייב למכירת נכסיהן של שתי חברות בת. ההיקף הכספי של העסקה נאמד ב-5.05 מיליון דולר. הכסף שתקבל החברה ייאפשר לה לעמוד בהתחייבויותיה למחזיקי האג"ח מסדרה ג' בחודש מאי 2013.
תגובות לכתבה(111):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 66.
    בזק תרד בחזרה ל 450-460 לאיסוף או לא? (ל"ת)
    זאוס 03/04/2013 07:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    נייר עבודה
    איציק והחברים 02/04/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו חוזרים על עמדתנו : 15% ל 12% ! 85% ל 60% ! רק טוב !
    סגור
  • לא הבנתי (ל"ת)
    מה זה? 02/04/2013 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    איזה חגיגה בעולם של עליות מסכן מי שרואה את הראלי מבחוץ
    דחלילון 02/04/2013 19:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחר המעוף יצטרף לחגיגה גם היום המניות הגדולות חגגו כיל בזק בנקים רמי לוי שטס היום 4 אחוז מוזר מאוד נראה לי מאכלים שם כמה קונים לקרדות חחחחח אבל דור נעלם התאדה נשרפו לו כל האופציות חחחחח לוזר שמשחק אותה מבין זורק משפטים של ניתוח טכני והכול קורה הפוך חחחחח אני כבר חודשים קונה הפוך ממנו ורק מרוויח תודה לוזר חחחחחחח
    סגור
  • אתה קשקשן דור עובד יומי אני מכיר אותו.מאחל לך מאית
    הקוסם 02/04/2013 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מהעושר שלו בקרקעות ומבנים להשכרה.אל תזלזל הוא תותח
    סגור
  • אתה באמת הקוסם מצליח להעלים לעצמך את הכסף כל פעם
    משקיע 03/04/2013 01:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחדש אתה מבלבל את המוח אני הקשבתי פעם אחת לעצת דור והפסדתי מספיק כסף בגלל הליצן הזה אז אל תבלבל את המוח על קרקעות ומבנים כי אם הוא היא באמת משקיע חכם הוא לא היה מחזיק בשיא נדלן אתם חבורה של קשקשנים לגבי דחלילון אני תופס ממך ומהכלכלן שבזכות עצה שלו בארה"ב עשיתי רווח יפה תמשיכו לכתוב ולהמליץ לנו תודה לכם חברים יקרים
    סגור
  • 63.
    איזה עליות איזה בטיך (ל"ת)
    trhv 02/04/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    גבעות-טוביה החולב מה יהיה אין לכם רחמנות (ל"ת)
    ראל00000046 02/04/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    העולם יתקן 14%נקודה.
    המחשב 02/04/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    העליות הכתבות והדוחות כדי להרדים
    סגור
  • מתי? על זה אתה לא עונה?
    העוקב 02/04/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התיזמון חשוב ואתה כבר חודש כותב שיהיה מימוש של 14%
    סגור
  • טען עוד
  • מישהו אמר מפולת?
    בועה 02/04/2013 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן רבותי ההיסטוריה חוזרת שוב ושוב הבורסות נוסקות לשיאים חדשים במנותק לכלכלה הראלית ובכיוון הפוך ממנה פסיכולוגיית שוק ההון עובדת על כולם ולבסוף נשארים האחרונים להתבוסס בדם הירידות איני יודע אם המפולת תחל בעוד יומיים שבועיים חודשיים שנתיים... אך לנוכח העיוות הברור לעין אני מציע לכולכם משנה זהירות !!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • לבלבל לנו את הביצים .די יום אחד יגיע תיקון .אז בטח תגיד
    לא נמאס לך 02/04/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צדקתי.
    סגור
  • נסדק יתקן משער 3264-3271 תעקוב תבין ולא תתפרץ
    המחשב 02/04/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם כך לא מגיע לך שתדע .חוץ מלכתוב אין סיכוי שתבין תשקיע ותרויח
    סגור
  • לדרך היום כי המדד היה 3270 אתה ליצן (ל"ת)
    לשיטתך התיקון יוצא 02/04/2013 18:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14% פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    השור הזועם 02/04/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המחשב ,אתה שורטיסט מחוק שורטיסט מחוק 14% פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • ליצני השורט מחפשים הפוך כל הזמן
    ראלי ראלי 02/04/2013 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסנופי ברמה שלא היה בה מעולם כך שאף אחד לא יכול לנבא את ההיפוך אפשר לנחש ולא יותר מזה
    סגור
  • 60.
    המגמה, עליות מתמשכות.
    oraemuna 02/04/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אנחנו במגמת עליות. אין ספק. איטיות, מרוסנות, מלוות במהלכים ספקולטיביים, אבל עליות. מחר ניכנס לתחום 1250. לאט לאט אבל בטוח. להערכתי, בזמן הקרוב אנו נגיע ל-1300 המיוחל. בינתיים, חזקו את המרכיב המנייתי. אל תגעו באופציות המעוף.
    סגור
  • את מאמינה ?
    המחשב 02/04/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבתי לך כשיגיעו העליות תקבלי טיפ
    סגור
  • הם כאן כבר הרבה זמן.
    oraemuna 02/04/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש לך דילייט במחשב. העליות כאן וישארו איתנו עוד הרבה. זה לא עיניין של אמונה זה מוחשי. צריך רק לדעת לקרוא נכון.
    סגור
  • 59.
    לאלה שמורידים כל יום קבוע את הבורסה הרווח שלכם לתרופות (ל"ת)
    צדוק 02/04/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לא יפה לקלל,עורב אמיתי חזור בך מהתרופות הארורות (ל"ת)
    אבי 02/04/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 58.
    חברה סוף היום מגיע הירידות הקבועות (ל"ת)
    שמעון 02/04/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    מי שעוקב מבין (ל"ת)
    קסם בלוף פי 3 02/04/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    ביזפורטל באירופה עולים לא 0.7 אלא מעל אחוז מהבוקר (ל"ת)
    גל 02/04/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 55.
    לפיד תבדוק היטב מי בולם את המשאב האמיתי הבורסה (ל"ת)
    טלי 02/04/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 54.
    עם הראש מתחת למים
    blond101 02/04/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהוא יכול להסביר את התופעה המתמשכת הבורסות בחו"ל עולות 1% ויותר ואצלנו יורד או עולה מינורי ~0.3%
    סגור
  • 53.
    המניות האלו ירדו בקרוב עקב דילול המשקיעים .
    ל 45 46 47 אותו אחד 02/04/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה לא מבין אז מגיע לך תקנה ותפסיד
    סגור
  • 52.
    שחקנים עוצרים את המעו "ף בכוונה ממש שקוף (ל"ת)
    שלי 02/04/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 51.
    כנסו פורום מצומצם זה
    שמעון 02/04/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הזהרו מהמנתח הטכני של ספונסר,מטעה המון ומכשיל. ביוליין כישלון חרוץ,עכשיו הוא ניזכר במזור,ניתח את בבילון וטעה,מטעה
    סגור
  • 50.
    25 מניות מזורגגות 25 כרישים כל כריש מניה =שליטה טוטלית (ל"ת)
    trhv 02/04/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    אני מאמין שעוד חצי שעה הבורסה תרד חזק. (ל"ת)
    העורב האמיתי 02/04/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    צוחקים עלינו כל הדרך אל הבנק מהמרי הבורסה (ל"ת)
    העורב האמיתי 02/04/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כמה שאתה צודק.אני שמח שחזרת לכתוב (ל"ת)
    אבי 02/04/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • קח את אבי ותתחזו בפעוטון עם סינור (ל"ת)
    מתחזה עלוב. 02/04/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 47.
    עושה טעות חייווווווווווווווווווווווווווווווווווווו (ל"ת)
    מי שמוכר מניות גז 02/04/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    יגידו בושה, ככה מגיבים לגז בארץ ישראל??? ואז בוםםםםם (ל"ת)
    שהאמריקאים יתעוררו 02/04/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 45.
    לא לפספסססססססססס הכיוון 300 (ל"ת)
    אבנר איסוף קלאסי 02/04/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    קנו עזראלי וגזית -לא יהיו שם שורטים. (ל"ת)
    מיכה 02/04/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 43.
    לכל התוהים-הבורסה לא עולה כי הבורסה בקפריסין יורדת (ל"ת)
    יובל 02/04/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אז למה אירופה ירוקה? (ל"ת)
    גל 02/04/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 42.
    לא ךהתקרב לכלכלית י-ם,דלק רכב,כלל תעשיות-ראו הוזהרתם (ל"ת)
    אביתר 02/04/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 41.
    בבונוס אופציה2 שככה טסה אישור FDA ..? או מה (ל"ת)
    מה קורה שםםםםםםםםםםם 02/04/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 40.
    שלשה גורמים הורסים את הכלכלה.
    oraemuna 02/04/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אילו היתה הממשלה עוקרת מהיסוד את הפעילות הספקולטיבית בבורסה, מרסנת לחלוטין את חמדנות הבכירים ומגבילה את מינוף החברות, היתה הכלכלה בישראל מטפסת לשחקים. הכלכלה בישראל בבסיסה היא מעולה. למה דומה הדבר? לפרי בשל ועסיסי שחודרות אליו תולעים. התולעים הם הספקולנטים והבכירים בחברות. המינוף הוא שאריות אותו הפרי שאותו משאירים לצרכנים לאכול. הם אלו המשלמים את חוסר יכולת החברות להשיב את אותן הלוואות שנטלו.
    סגור
  • אצלי כל הפרות במקרר בשלים,בלי תולעים (ל"ת)
    אבי 02/04/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודקת אבל מה קשור פרי בשל עם תולעים? (ל"ת)
    העורב האמיתי 02/04/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה ציפית? היכן שיש יהודים יכול להיות טוב? (ל"ת)
    יובל 02/04/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הענק לצערי הרב.החזירות שלנו גדולה משל הגויים.לכן יהודים
    צודק 02/04/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא אוכלים חזיר.הרי מין לא אוכל את מינו.בצער רב זו האמת
    סגור
  • צודק. צדק זה כוכב בשמים ואתה חזיר מגעיל . (ל"ת)
    שתוק לטאה 02/04/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין חיה כזו
    co007 02/04/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בורסה לא ספקולטיבית , לא קימת , אולי באגדות...... :-))
    סגור
  • אם נרצה אין זו אגדה.
    oraemuna 02/04/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חבל שאינך מבין בורסה. על כלכלה אני כבר לא מדברת. אינך מבין מהי פעילות ספקולטיבית מזיקה ואינך מבין את תוצאותיה. לזרוק תשובות סתמיות זו הדרך של רוב המגיבים.
    סגור
  • 39.
    מעל 260 הכיוון 288 ואפילו 320 לא לפספססססססססססססס (ל"ת)
    אבנר מי שימכור יתחרט 02/04/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אבנר תרד מתחת ל 240 בקרוב מאד (ל"ת)
    הפוך גוטה הפוך 02/04/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    לא יעזור לאף אחד בקרוב הליוויתן ידבר חזקקקקקקקקקקקקק (ל"ת)
    רציו מלכה 02/04/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 37.
    בורסה מורסה
    אורי 02/04/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין ספק שזה שוב יגמר באדום בוהק. רק מחכים לשעה 15:00 כדי שלא ניתן יהיה להגיב בקרנות
    סגור
  • 36.
    המעוף יירד היום, ואני לתומי חשבתי
    אחת שמבינה א 02/04/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שאולי נזכה היום לאיזה חגיגה קטנה במעוף, אך מאחר שלא היתה, לכן אני חושבת שהמעוף יירד, נצלו את הירידות במניות הגז לקנייה, במיוחד את ישראמקו ואבנר, אם ירדו עוד תחזקו, אל תחששו מהמניות האלה, הן בטוחות, נראה לכם שישראמקו תחזור לשער 50? הסיכוי שלה להגיע ל100 ולא ל50., אז זהו בינתיים, כייף לחזור ולכתוב , יום טוב תהנו!
    סגור
  • החליפי את הכינוי שלך ל: "אחת שלא מבינה" (ל"ת)
    אלדד יקותיאל 02/04/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה יהיה עם מלאנוקס
    שי 02/04/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם הדולר יורד וזה משפיע על המניה
    סגור
  • חושב שיסתיים ירוק היום. מסכים עם שכתבת
    אני איתך יקרה. אבל 02/04/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על מניות הגז.
    סגור
  • 35.
    שילמו,אתה ישן (ל"ת)
    אמיר ל 29 02/04/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    ואתם קאקות,נתתי לכם את מזור-שום תגובה חיובית (ל"ת)
    שרון 02/04/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 33.
    הזהרתי מביוליין,טרם הוחלט לאן נביא אותה בשורט-40-45,50 (ל"ת)
    שרון 02/04/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בטח בטח אתה כל יכול איזה שורט אתה יכול לשים בלבלן אחד (ל"ת)
    אמיר 02/04/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    היום יום פלוסופי? עזבתם את ההמלצות להשקעות (ל"ת)
    המחשב 02/04/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    איך שומרים על הבורסה כמו אפיקומן שלא תעלה חס וחלילה (ל"ת)
    גל 02/04/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    התחיל הדשדוש המסריח במעוף. 1240 (ל"ת)
    יוס 02/04/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 29.
    אג ח אידיבי סד ד
    חיפאי 02/04/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי משלמים את הריבית? בבקשה תשובה ענינית תודה .
    סגור
  • עכשיו הריבית היא חוב של אידיבי למחזיקים וצריך לתבוע
    רווח דמיוני בתיק 02/04/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו משפטית או להסכים שהוא יהיה חלק מהסדר החוב (כמו שרוצה החברה ) בכל מקרה זה יקח זמן ומחייב החלטות קשות
    סגור
  • 28.
    היה חופש
    נלאנ 02/04/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה חופש היה טוב עכשיו זה רק עצבים נימאס
    סגור
  • 27.
    לא נותנים לשוק לעלות בכוח (ל"ת)
    שלי 02/04/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 26.
    אירופה עולה אבל כאן יש "חג" (ל"ת)
    גל 02/04/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    המסריחעוף מוחזק שוב, עבודה בעיניים !
    מעופניק 02/04/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רבותי, האמת היא שלאור המדדים הנחשבים בגלובוס, היינו כבר צריכים להיות עוד 80 נקודות למעלה לפחות, יש מי שדואג לדכא את המעוף ולא לאפשר לו לפרוץ. החשש הוא שה 1100 יגיע יותר מהר מה 1300. אתר שחקן מעוף לאפריל מעדכן מראש על פקיעה בין 1220-1240, מעל 1270 התחום מוגדר כ "תחום אסור" לפוזיציות, כי ההפסד כמעט בטוח. משמע: גם לאפריל הבורסה מתה.
    סגור
  • נכון בכללי, אבל לאתר שחקן מעוף היו גם פיספוסים.
    יוס 02/04/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החודש למשל צפה פקיעה בין 1200 ל1220
    סגור
  • 24.
    מחירי המניות של..
    ייאי 02/04/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שותפויות הגז בתמר מגולמים כמעט במלואם
    סגור
  • 23.
    בקרוב יסתיים, הליוויתן ידבר חזק מאודדדדדדדדדדדד (ל"ת)
    רציו הדישדוש 02/04/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 22.
    שר אוצר רומני נכנס למסעדה הולגרית לאכול שורבה
    העורב האמיתי 02/04/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אומר הרומני לבולגרי.מה יש לאכול אומר הבולגרי שורבה.אבל אני רוצנ שוארמה,אין שוארמה אומר הבולגרי.כועס שר האוצר ומעלה את המיסים.גם לנו יש שר אוצר רומני יפה?
    סגור
  • גדול.ענק חחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    DOR 02/04/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    נלעג. (ל"ת)
    לזה שכותב בשמי. אתה 02/04/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מאז שהלך העורב לא כותבים בשמות אחרים. (ל"ת)
    אבי 02/04/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אבי אתה לך שחק בגוגואים. מקומך לא פה (ל"ת)
    שור 02/04/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין דור, אין עורב. מי שהיה רציני הלך. מי שנשאר- שיבלה (ל"ת)
    כולם פה מתחזים 02/04/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    בנק דיסקונט אתר מחורבן שלא עובד אף פעם (ל"ת)
    צילי 02/04/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נכון אי אפשר להכנס לאתר הכל איטי שם (ל"ת)
    אנונימי 02/04/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    כשהמצב משתפר הבורסה עולה
    ריקי כהן מחדרה 02/04/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני כבר מרגישה הקלה היום עם מילות העידוד של שר האוצר וסגן ראש ממשלת ישראל, זה יביא את המעוף לשיאים חדשים.
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אנונימי 02/04/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    את מניות הגז- נמאס לממן את המדינה והעשירים (ל"ת)
    לא קונה בשום אופן 02/04/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 17.
    מכרתי קולים רווח 230 ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 02/04/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    אמרו חגיגה מישהו באמת מאמין? (ל"ת)
    חיים 02/04/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אין חגיגות חינם (ל"ת)
    לא אני! 02/04/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    טוחנים לעם את המוח כל החג על גורלם שישתפר בקרוב
    מיליונים 02/04/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שכחו לספר להם שצריך לחכות שנתיים. את כל הכסף יקחו בסוף הממשלה עם מיסים ותמלוגים את השאר ישלשלו לכיסם תשובה וחבריו. העיקר התמימים ימשיכו להריץ את המניות
    סגור
  • 14.
    היום הבנקים בתורנות ירידה (ל"ת)
    קובי 02/04/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    בזק היום הקובע, מי שבפנים כ-11 % דיבידנד
    העוקב מהצד 02/04/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בתום יום המסחר מי שבמניית בזק יקבל בעוד כשבועיים כ -11%, דיבידנד, בי קומ תקבל מעל 300 מליון ש"ח
    סגור
  • אני יצאתי מבזק
    זאוס 02/04/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מנייה מנופחת שווי שוק של 13 מיליארד ......די גבוהה!!!
    סגור
  • יום האקס לבזק זה היום? לא נראה לי (ל"ת)
    מיליונים 02/04/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 12.
    האם גב' כהן מחדרה תהנה מרווחי הגז?
    oraemuna 02/04/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ההכנסות העצומות יזרמו לחברות הגז. זה מגיע להם. השאלה היא, למי יזרמו הרווחים? למשקיעים או לבעלי העיניין? רמז. למה אבנר ודלק צריכות לגייס 250 מיליון דולר כשיש להן הכנסות עצומות ורווחים לחלק? מתוך הכרת המערכת המתגמלת בחברות האלה, אני חוששת לרווחיה של גברת כהן מחדרה. עדיף לה שתנצל את האופוריה ותממן את רווחיה ממכירת מניות החלום.
    סגור
  • נכון מאד! הציבור ימשיך לחלום על התעשרות מהירה סופו
    אנונימי המקורי 02/04/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו השקעה במניות אפריקה.
    סגור
  • כל תושב יקבל 18000 שח מענק. (ל"ת)
    העורב האמיתי 02/04/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    רק אל תבכה אח"כ שמניות הגז ירדו אין כסף להמשיך
    ל 7 02/04/2013 09:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש ישיבה ב 11.4. לגיוס הכסף להמשך השאיבה של דלק ואבנר אם כל כך טוב אז למה הם צריכים עוד כסף?
    סגור
  • 10.
    כמה גז זורם לא אמרו- זהירות !!!
    רפי 02/04/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם ישנה זרימה איטית או משביעת רצון זה משנה את התמונה
    סגור
  • ומה עם תקלות שיכולות לצוץ פתאום? (ל"ת)
    אנונימי 02/04/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    הגזירות של לפיד נגד החברות יגמרו את העסק
    בבר 70 שנה בבורסה 02/04/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 4
    זה הסוף, האדום היום זה רק ההתחלה של המסיבה המרוקאית עוד לפני שמגישים את המופלטות. המתוקים יגיעו כאשר יתחילו למסות את כל החברות שלא שילמו שנים מס חברות. כשהפטורים וההנחות יגמרו תתחיל החגיגה של השורטים שלי ושלום למעוף שלא שווה גם 1100. נגמרו ימי ה 1200 פלוס.
    סגור
  • אתה כבר אומר את זה חודש . נו?????? (ל"ת)
    לבבר 02/04/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    נבואה ניתנה לטפשים (ל"ת)
    גל 02/04/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מה תגיד עכשו שהגז זורם
    לירון זר 02/04/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מתמר שליויתן יהיה כנראה כולו ליצוא כי יש מספיק גז להרבה שנים ועם כל מה שימצא בגל של רציו נו אז כמה שווה רציו עכשו חתיכת טיפש נראה אותך מעדכן את רציו
    סגור
  • מה הוא צריך לעדכן? בינתיים צריך לממן את השאיבה
    ל 7 02/04/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשם כך יש ישיבה ב 11.4. בהרצליה . אם כל כך טוב אז לא צריך לגייס עוד כסף. כבר עכשיו מניות דלק ואבנר נסחרות ביותר
    סגור
  • 6.
    מניות הגז זה טרנד של כמה ימים אחכ תגיע ההתפכחות
    יוסי 02/04/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    4 2
    החברות עדיין לא ריווחיות. עולה כסף להמשיך לשאוב. המניות מיצו את עצמם כל עליה במניות היא ניפוח .החכם יברח
    סגור
  • 5.
    אין סיבה לירידות
    עילוי ירוק 02/04/2013 08:17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הבורסה ירדה הרבה בחודש האחרון ללא סיבה. למרות שיש קצת אדמומיות בשאר העולם המעוף לא צריך להיות מושפע מהכלכלות הרופסות באירופה בשל התחזקות המצב הכלכלי בישראל והגיאו פוליטי.
    סגור
  • בטח שצריך להיות מושפעים מהכלכלה בעולם! (ל"ת)
    אנונימי 02/04/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    שוות קניה דלק ואבנר - מכירה! (ל"ת)
    ישראמקו ורציו 02/04/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 3.
    בקרוב בעלי המניות ידוללו לצורך המשך השאיבה
    מניות הגז אבנר ודלק 02/04/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גיוס הון ע"י הנפקת מניות.
    סגור
  • 2.
    דלק אנרגיה היום +18% יותר אני לא מגלה !
    חיים 02/04/2013 08:07
    הגב לתגובה זו
    1 5
    דלק קבוצה 2-4 אחוז עליה האופציה בהתאם מנוף 4
    סגור
  • 1.
    אדום?