ת"א סגרה בנמוך היומי: המעו"ף השיל 0.45%, מניית ביוקנסל טסה 20.8%

מדד הבלוטק 50 צלל 1.1% ומשך את המעו"ף מטה. מדד הבנקים עלה 0.3%. מלאנוקס נפלה 4.5%. בחו"ל - ירידות בסיכום סוף השבוע. בין המדווחות השבוע: גזית גלוב, מגדל ומזרחי
 |  (204)
ירידות, צילום: Getty images Israel
גיבוש הקואליציה החדשה לא מצליח בינתיים להשפיע לטובה על הבורסה בת"א, ובסיום יום המסחר הראשון של השבוע נפלו המדדים המובילים לרמות הנמוכות של היום, לאחר שנסחרו בפתיחה בצד הירוק. נציין כי בוול סטריט המסחר נסגר ביום ו' בירידות שערים. מניות הבלוטק העיבו על המסחר, ובראשן {מלאנוקס} שסגרה פער ארביטראז' שלילי.

בסיום ירד מדד המעו"ף 0.45% לרמה של 1,234 נקודות. ת"א 75 איבד 0.03%, מדד הבלוטק 50 איבד 1.1%, מדד הבנקים עלה ב-0.3%. מדד הנפט גז בלט בעלייה של 0.8%. כמדי יום א' גם היום היה המחזור נמוך מאוד והסתכם בכ-591 מיליון שקל. בין המניות שבלטו לחיוב נציין את דלק קידוחים יהש -0.09% דלק קידוחים 1,077 -0.09% דלק קידוחים יהש בסיס:1,078 פתיחה:1,072 גבוה:1,089 נמוך:1,070 תמורה:29,886,508 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} שעלו ביותר מ-2% כ"א, לאחר פירסום הדוחות ועדכון אומדני הגז הטבעי ונוזלי הגז. אנקיאנו -0.35% אנקיאנו 1,124 -0.35% אנקיאנו בסיס:1,128 פתיחה:1,128 גבוה:1,139 נמוך:1,120 תמורה:9,815 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 20.8% ו פלוריסטם +2.93% פלוריסטם 439.5 +2.93% פלוריסטם בסיס:427 פתיחה:437 גבוה:442 נמוך:432.4 תמורה:1,991,495 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-2.8% לאחר העלאת מצד בית ההשקעות לידר.

בצד השלילי, נציין את מניית קרדן אן.וי -1% קרדן אן.וי 39.5 -1% קרדן אן.וי בסיס:39.9 פתיחה:39.9 גבוה:39.9 נמוך:38.8 תמורה:15,924 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנחתכה ב-8.8% לאחר שהופסק המו"מ למכירת הפרויקט בסין, {מלאנוקס} צללה 4.5%, מניית טבע +3.26% טבע 7,940 +3.26% טבע בסיס:7,689 פתיחה:7,710 גבוה:7,971 נמוך:7,710 תמורה:50,477,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהובילה את המחזורים ונפלה 1.2% ו פריון נטוורק -0.28% פריון נטוורק 1,084 -0.28% פריון נטוורק בסיס:1,087 פתיחה:1,087 גבוה:1,100 נמוך:1,075 תמורה:37,395 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנחתכה ב-7.9% לאחר הורדת המלצה מצד בית ההשקעות רות' קפיטל.

הפריצה קרובה?

מאז אוקטובר האחרון מדשדש המעו"ף בין הרמה של 1,185 נקודות לבין 1,245 נקודות. לדברי אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal "פריצת רמת 1,249 אמורה להזניק את מדד המעו"ף לפחות 100 נקודות נוספות ואף למעלה מכך". לסקירה של גורביץ'

אילן ארצי, מנהל ההשקעות הראשי של בית ההשקעות הדס ארזים אמר בריאיון ל-Bizportal: "עלייה של המעו"ף בשיעור של 7%-10% השנה לא תפתיע אותי. אנחנו מאוד נזהרים כרגע משוק האג"ח". לריאיון עם אילן ארצי

לעומת זאת, אלדד תמיר, מנכ"ל בית ההשקעות תמיר פישמן אמר בראיון ל-Bizportal: "הבורסה פה תקועה, אין מה לקנות, אין עניין - ולדעתי זה רק יחריף". לראיון עם אלדד תמיר

השבוע בשווקים

בסיכום השבוע החולף טיפס המעו"ף 1.1% מדד ת"א 75 ירד ב-0.6% מתחילת השבוע, ת"א תקשורת רשם את העליה המשמעותית ביותר בין המדדים עם תוספת של 2.68% לערכו. ת"א טכנולוגיה התחזק 1.13%, מדד ת"א גז ונפט רשם את הירידה המשמעותית ביותר בין המדדים כאשר נחלש ב-1.48% ומדד הבנקים השיל 0.14%.

בבורסות וול סטריט, בסיכום שבועי הנאסד"ק הוסיף 0.11% לערכו הדאו ג'ונס התחזק ב-1% וה-S&P500 עלה ב-0.78%. שבוע המסחר הקרוב בבורסות וול סטריט יהיה מושפע בעיקרו מ-4 נתוני נדל"ן מרכזיים שיתפרסמו לאורך השבוע אולם המשקיעים נושאים עינהם לכיוון הימים שלישי ורביעי בו נגיד הפדרל ריזרב צפוי לנאום ולהציג את התחזית לתקופה הקרובה.

אירופה

בסיכום שבועי מדד הפוטסי הלונדוני עלה 0.7% מדד מילאנו השיל 0.2% מערכו, הקאק הצרפתי ירד 0.8%, והדאקס הגרמני הוסיף 0.9% לערכו. ביום שבת לפנות בוקר הסתיימה ישיבת נציגי ה-EURO ZONE אשר דנו בתכנית החילוץ לקפריסין. הנציגים הסכימו כי חבילה על סכום של 10 מיליארד אירו תישלח למדינה אולם קפריסין תהיה מחוייבת במס חד פעמי על כל הפיקדונות בבנקים. פיקדון גבוה מ-100 אלף אירו יהיה חייב בשיעור מס של 9.9% ופיקדון הנמוך מהסכום המדובר יהיה חייב בשיעור מס של 6.7%.

מניות במרכז

מדוחות ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 42.1 0% ישראמקו יהש בסיס:42.1 פתיחה:42 גבוה:42.5 נמוך:42 תמורה:9,173,479 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שפורסמו ביום ו' עולה כי סך הגז ב'תמר' עודכן מעלה בשנה החולפת ל-10 TCF. בנוסף, גם בדוחות דלק קידוחים יהש -0.09% דלק קידוחים 1,077 -0.09% דלק קידוחים יהש בסיס:1,078 פתיחה:1,072 גבוה:1,089 נמוך:1,070 תמורה:29,886,508 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} נחשפו פרטים ממשמעותיים ביחס לשתי התגליות של השותפויות, 'תמר ו-'לוויתן' לפיהם מכילים המאגרים פרט לגז הטבעי גם נוזלי גז (קונדנסט). האנליסט ירון זר מכלל פיננסים התייחס במסגרת שיחה עם Bizportal לנתונים שפירסמו השותפויות ביחס לקונדנסט. זר מצנן את ההתלהבות

במקביל, פרויקט הנזלת הגז במאגר 'תמר' מתקדם, לאחר שנודע כי זכיינית יצוא הגז מתמר לבאנט, בהחזקת דייהו הדרום קוריאנית וגזפרום הרוסית, נמצאת במגעים מתקדמים עם הבנקים HSBC ומורגן סטנלי לגיבוש מתווה מימון בהיקף של 3 מיליארד דולר. פרוייקט ההנזלה מתקדם

מניית חברת בזק -0.39% בזק 411.5 -0.39% בזק בסיס:413.1 פתיחה:410.6 גבוה:412.9 נמוך:408 תמורה:16,083,018 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין לאחר שביום חמישי פירסמה את תוצאותיה לרבעון ה-4 ולשנת 2012 כולה. הרווח השנתי נחתך ב-10% והסתכם ב-1.86 מיליארד שקל. היום זרוע ההשקעות של בנק לאומי, לאומי שוקי הון, החליט לחתוך את המלצתו ואת מחיר היעד למניות חברת התקשורת מ"" ל"", ובמחיר יעד של 5 שקלים. לאומי חותכים המלצה לבזק

מניית חברת הביומד פלוריסטם +2.93% פלוריסטם 439.5 +2.93% פלוריסטם בסיס:427 פתיחה:437 גבוה:442 נמוך:432.4 תמורה:1,991,495 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בעליות שערים, זאת על רקע העלאת מחיר יעד מצד האנליסטית סבינה פודבל מלידר שוקי הון, המזהה אפסייד של63% על מחיר הסגירה של המניה בנאסד"ק. לידר מעלים מחיר יעד לפלוריסטם

ענקית הגנריקה טבע +3.26% טבע 7,940 +3.26% טבע בסיס:7,689 פתיחה:7,710 גבוה:7,971 נמוך:7,710 תמורה:50,477,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע העדכון שפירסם בנק ההשקעות מריל לינץ' ביחס לתרופת הפולימקורט, לפיו זו עלולה להתמודד עם תחרות לתרופה המייצרת הכנסות של כחצי מיליארד דולר בשנה כבר בסוף מארס. טבע עלולה להתמודד עם תחרות כבר בסוף מארס

מניית אלביט מערכות +0.2% אלביט מערכות 44,510 +0.2% אלביט מערכות בסיס:44,420 פתיחה:44,290 גבוה:44,950 נמוך:44,240 תמורה:14,036,080 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע הודעת החברה כי אלישרא זכתה בחוזה בהיקף של 115 מיליון דולר ללקוח באסיה לאספקת מערכות לוחמה אלקטרוניות לשימושים קרקעיים. אלביט מערכות מתרחבת

חברה נוספת שריכזה עניין רב היא כיל -0.61% כיל 2,265 -0.61% כיל בסיס:2,279 פתיחה:2,265 גבוה:2,280 נמוך:2,251 תמורה:27,867,816 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שפרסמה ביום רביעי האחרון דוחות חלשים מצפי האנליסטים. בראיון ל-Bizportal אמר האנליסט יונתן קרייזמן כי "סוחרי ריסק-ארביטראז 'נכנסים כעת למניית כיל. הסוחרים בעיקר ממתינים לידיעות מגיזרת פוטאש".

חברת ההחזקות אלביט הדמיה +2.45% אלביט הדמיה 804.1 +2.45% אלביט הדמיה בסיס:784.9 פתיחה:784.9 גבוה:805 נמוך:734 תמורה:218,606 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע אסיפת מחזיקי האג"ח שצפויה להתקיים היום, במסגרתה תעדכן החברה בשליטת מוטי זיסר את המחזיקים ביחס למתווה הסדר החוב המוצע. המחזיקים במתח

מניות חברת הביומד אליום מדיקל -0.91% אליום מדיקל 109.4 -0.91% אליום מדיקל בסיס:110.4 פתיחה:113 גבוה:113 נמוך:108.8 תמורה:100,873 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בעליות שערים נאות, זאת על רקע הודעת החברה כי חתמה על הסכם הפצה לסטנטים אורלוגיים בברזיל. אליום חתמה על הסכם הפצה

חברת הנדל"ן איידיאו +1.24% איידיאו 8,222 +1.24% איידיאו בסיס:8,121 פתיחה:8,180 גבוה:8,305 נמוך:8,151 תמורה:2,827,529 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2012 ולשנה כולה, לפיהן זו רשמה גידול של 26% בהכנסות לרמה של 21 מיליון שקל. איידיאו מסכמת שנה

גם חברת הנדל"ן רבוע נדלן +1.2% רבוע נדלן 12,600 +1.2% רבוע נדלן בסיס:12,450 פתיחה:12,450 גבוה:12,630 נמוך:12,300 תמורה:598,325 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיכמה רבעון חיובי, לפיו הרווח הנקי הסתכם ב-68.7 מיליון שקל, כאשר 86% מהדירות בשוק הסיטונאי בת"א נמכרו. דוחות רבוע כחול נדלן

אנקיאנו -0.35% אנקיאנו 1,124 -0.35% אנקיאנו בסיס:1,128 פתיחה:1,128 גבוה:1,139 נמוך:1,120 תמורה:9,815 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שדיווחה על הצלחה בניסוי לחולי סרטן שלפוחית השתן. במסגרת תוצאות הניסוי הסופיות לשלב הקליני 2b עולה כי אצל 64% מהחולים שטופלו בתרופה נמנעה הופעה מחודשת של גידולים סרטניים. ביוקנסל מתקדמת

גב ים 0% גב ים 165,200 0% גב ים בסיס:165,200 פתיחה:165,200 גבוה:165,800 נמוך:164,000 תמורה:582,443 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבוצת IDB זכתה היום לאשרור דירוג של מידרוג לסדרות האג"ח הסחירות שלה על "Aa3/ יציב", כמוכן מידרוג אישרה דירוג זהה גם לסדרה החדשה או להרחבת סדרה קיימת בסך של 250 מיליון שקל שצפויה החברה להנפיק ושתשמש לפעילותה השוטפת.
תגובות לכתבה(204):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 127.
    אנונימי
    איציק 17/03/2013 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ....נוסע למשרד להיפגש עם החברים ולראות עוד מעט מה קורה במזרח בניקיי וחבריו באזור....היה אופטימי ומלא שמחת חיים. be well.
    סגור
  • 126.
    אנונימי
    איציק 17/03/2013 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק בכל.לא צריך תארים ולא דרגות ולא כסף בעצם יש לי ידיד זומבי והוא מאושר. אגב לי קרתה תקלה חמורה. רציתי לפרוש בשיא בסוף כיתה ג. אבל כדי להתקדם במערכת כמעט לטופ נאלצתי לסיים תואר דוקטור. עד היום אני מבכה על גורלי......
    סגור
  • 125.
    כלל ביו (ל"ת)
    בדולח 17/03/2013 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 124.
    גזית גלוב לפני פריצה (ל"ת)
    בדולח 17/03/2013 22:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 123.
    איציק וחברים? עכשיו יש לך זמן לשבת מול המחשב כל היום?
    אנונימי 17/03/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך תורת משחקים ולא תואר בכלכלה ולא מתימטיקה הכל בושליט בוגרי תואר במינהל עסקים לא מבינים כלום בעסקים עובדים כסוכני בטוח חחח מה שהיה פעם עבודה לאנשים בוגרי 10 שנות לימוד. מספיק לקרוא מה קורה בקפריסין ולפחד!!!!!!!!!!!! אצלנו יש קו הצדק איזה בלוף האנשים נופלים למלכדת כנראה שהמצב שלנו על הקרשים אם הממשלה הגיעה למצב כזה שהיא משסה את הצבור אחד בשני וככה גורמת לנו להתעסק אחד בשני במקום לקחת אחד אחד ביד ולתת לו בעיטה בתחת שיעוף ויעשה לביתו. פתאם נזכרו שיש בועת נדלן כל אחד רוצה להציל אותנה אי אפשר להציל פה אף אחד המפלת תדפק לנו בדלת קפריסין זה קרוב אלינו
    סגור
  • מפולת .יהיו ירידות כשאנחנו נחליט .בשלב הזה דשדוש ומעלה (ל"ת)
    מה אתה מבלבל על 17/03/2013 21:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 122.
    יאפשרו למניית בזק לטפס?
    משה ששון ישר 17/03/2013 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתי אני אעשה כספ בשוק ההון ישראלי?
    סגור
  • מה זה יאפשרו למניית בזק לטפס? לא יאפשרו זה בטוח
    אנונימי 17/03/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המניה נסחרת מעל שוויה! מה שמחזיק אותה זה הדיבידנד . אחכ מפולת מה לא הבנת?
    סגור
  • 121.
    למגיב ל 119
    איציק 17/03/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ראוי לתגובה אבל אתה מוזמן מחר לארוחת בוקר בביתי בכוכב יאיר ומשם ניסע למישרדנו על מנת למשש את הסחורה. לילה טוב אח יקר.
    סגור
  • 120.
    אולי יצא לקרוז והאניה טבעה.? מעניין מילא פיו מים מלוחים
    איפה נעלם הכלכלן 17/03/2013 20:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חחחחחחחחחחחח
    סגור
  • טען עוד
  • 119.
    אנונימי אחרונה נורתה
    איציק 17/03/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא יודע למחר.כתבנו במדור שלפי תורת המשחקים יש מצב ל 15 אחוז לעליות עד 12 אחוז. מצד שני 85 אחוז לירידות כבדות. לילה טוב.
    סגור
  • יא מיקרוב (ל"ת)
    תשחק לי בוואווס 17/03/2013 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שמתהדר בנוצות לא לו.קבוצת גאונים משקיעים למה אתה מקשקש? (ל"ת)
    מאיפה הגיע פלצן כמוך 17/03/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שאין לכם רבע תואר. רק פלאברה (ל"ת)
    ויש מצב ל12 אחוז 17/03/2013 19:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 118.
    הודעה דרמתית.... אם לא תקדיש דקה לקרא תצטרך המון שעות ל
    itiel 17/03/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבותי היום לא צריך ללמוד מעוף וגם זה לא יעזור אם תלמדו... מה שכן אתם יכולים ללמוד "מדד השחקנים" - כן כן זהו מדד חדש תכנסו לשחקן מעוף ... ותגלו מי מכווין את התנועה ומי מסיע מי מעלה ומי מוריד יוסי אלוף..-אלוף.....
    סגור
  • פיספוסים... כמי שעוקב אחריו שנה.. גם בפקיעות (ל"ת)
    והיו לו גם אחלה 17/03/2013 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 117.
    מלאנ
    שי 17/03/2013 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה כל הכתבות הטובות העלו את המניה הכניסו את הפריירים ועכשיו כתבות לא טובות והמניה נופלת כניראה חזרה ל 50 דולר וכך יאספו בזול
    סגור
  • 116.
    הקלקלן,הברוקר .הדחלילון.בקרוב נעלה את המדד .נחליט מתי (ל"ת)
    איפה כל העגלים 17/03/2013 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 115.
    הבנת ? אנחנו נקבע את המדד.אתה לך תגרש זבובים פחחחחח (ל"ת)
    לדחלילון האפרוחון 17/03/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 114.
    חברה אני מתנצל אבל אני חושב שנגיע ל 1500 ולא 1300 חחחח (ל"ת)
    כלכלן הקשקשן אפס 17/03/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 113.
    עגל קטן שכמוך.יגיע ל 1300 רק כשאנחנו נחליט.הבנת?!!! חחח (ל"ת)
    איפה הקלקלן 1300 17/03/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 112.
    אנונימי.
    איציק והחברים. 17/03/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אתה בחור טוב וחכם אך מיתלהם. הנח להשמצות על ארצנו. הנח לחברים שרוצים להיות באקדמיה. תהנה מחיים שלך ושכח ממקושרים ומושחתים. אגב רוב האבות שלנו אנשים פשוטים ותאבי חיים. רק טוב.
    סגור
  • 111.
    זהירות נידרשת.
    איציק והחברים. 17/03/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בצבאות בעולם וגם אצלנו במסגרת השיקולים בוחנים צפי נפגעים. כוונתי שכל משקיע יסכים עם עצמו לרמת נסיגה בתיקו שהוא מוכן לספוג. ערב שקט נעים ומבורך.
    סגור
  • אתה צופה מפולת? מחר? (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 110.
    חידה -כמה הרוויחו כנופית גבעות בראשות טוביה החולב
    ראל000046 17/03/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכמה נשחטו המשקיעים בין הפותרים תעודת הוקרה מטוביה החולב ומהאלוף האגדי .הוקרה על ההכרה בטוביה החולב שהוא מיליונר
    סגור
  • 109.
    מי שלא קונה קולים היום עושה טעות. המעניש- מי אתה בכלל?
    עורב אמיתי 17/03/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כל מיני יצורים כותבים כאן, אללה יודע מי הם. היום יש נסיון של שחקנים לשמור על טווח 1240, למשוך ולא לעלות, כדי שאם יעלה מחר, יהיה סביר מבחינתם. ככה כל החודש. רק אל תבואו אלי אחרי זה בטענות . אני צופה עליות- ברור??
    סגור
  • אני האיש שיסביר לך למה נמחקת
    המעניש 17/03/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אבל אתה לא חייב להבין, זכותך להפסיד כמה שתרצה כל עוד זה עושה לך טוב לקבל פה כמה לייקים. חבל לי רק על מי שמושפע ממך ומאחרים כמוך.
    סגור
  • נראה מחר בטרום מי יקבל בראש. בוא תסביר לי
    עורב אמיתי 17/03/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה "נמחקתי" אם קניתי קולים בסוף היום. ממתין
    סגור
  • 108.
    לאיציק וחברים לא חשוב הגיל העיקר התרגיל
    אנונימי 17/03/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז אתם רוצים לקנות חברת השקעות? אקסלנס? אני עקבתי אחר דבריך אז יופי יש לכם כלכלנים ומתימטיקאים ובלי מכונות ובלי אלוגריתמים וכו' .... אז מה בעצם אתה רוצה להגיד לנו ? כמה הצלחתם? בגיל 50 + תתחתנו עם בת 25?
    סגור
  • הברכה בנסתר מהעין סתם יהיר (ל"ת)
    הוא מבלבל את הוואווס 17/03/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 107.
    עוד שיעור בהשחלת קולים
    המעניש 17/03/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    1 4
    דחפו לכל הטמבלים קולים לעכוז ב 1246. תפסיקו כבר להתעסק בדברים שאתם לא מבינים בהם, ברור?
    סגור
  • 106.
    שר האוצר ב2030 נמצא כרגע בים עם חברים במקום ללמוד
    חופשה במשרד 17/03/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדאי לחפש אותו שם . מי שמשקיע ולומד אין לו סיכוי. צריך שיהיה לו אבא ידוען וקשרים בתיקשורת.
    סגור
  • תסלח לי מר בחור
    עילוי ירוק 17/03/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בחרו בו 16% מהבוחרים, הוא לא הגיע לכנסת בגלל פרוטקציה בעירייה, ודרך אגב יש עוד חברי כנסת שהם לא פרופסורים גדולים. העם הוא זה שמחליט, פני הנבחרים כפני העם. אם כבר תאשים את העם שבחר בו ולא אותו שניבחר.
    סגור
  • אבל הוא קבל תוכנית בפריים בזכות האבא
    חופשה במשרד 17/03/2013 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכן יש 16 אחוז שהם עבדים של ערוץ 2 ואוכלים תלוקשים של מוזס
    סגור
  • הוא היה צריך להיות שר החינוך דוגמא טובה לכולם שמי שלומד
    אנונימי 17/03/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ומפמפמים לו שהוא יצליח בחיים אז זה לא נכון. האוניברסיטה זה סה"כ מכשיר כלכלי שעוזר למדינה אנשים נעלמים משוק העבודה לכמה שנים טובות ואחכ הם מצפים להצליח ולא מצליחים כי עם קשרים לא צריך כישורים . סה"כ השכלה היום זה גזילת כספי צבור. בארה"ב יש מדענים חכמים דוקטורים שאם יחזרו לארץ לא יהיה להם עבודה. סתם מחממים כסאות. אנשים עם 3 תארים עובדים בתור סוכני בטוח ועבודות בזויות אחרות פשוט מדינה קטנה עם שפם מדינה פרימיטיבית האוירה פה מגעילה קבוצה טחונה בכסף וקשרים ומקבלת הכל והעם שותק. מי שציפה מיהיר לפיד למשהו אז מגיע לו
    סגור
  • 105.
    הנפקה בנסד"ק תיהיה בשער גבוה מאוד מעל 3000 בוםםםם (ל"ת)
    בבילון לא לפספס 17/03/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 104.
    השורטים שלי מרווחים-יופי-כלל תעשיות,אידיבי אגח ד,בבילון
    אמיר 17/03/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וגם דלק רכב ובז בדרך....כמובן בי קומניקשן,בונוס
    סגור
  • רק מי שחושב שאלשטיין הוא חבר דימיוני של נוחי והם משחקים
    ea22- ימים יגידו 17/03/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכסף של מונופול נמצא בשורט או מוכר אג"ח בזול שכן הם אמיתיים והתשלום המידי בהסדר גבוהה מהמחיר עכשיו
    סגור
  • 103.
    חחח השחקני פשוט מורידים את השוק מלאכותית אין שום סיבה
    דחלילון 17/03/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מי שיהיה סבלני ירוויח השוק יעלה חזק זה ניעור ידיים חלשות זכרו מה אמרתי ראלי בפתח
    סגור
  • הסיבה אנחנו שחקני המעוף .רק אנחנו ניקבע מתי יקרה מה חחח (ל"ת)
    אתה פסיכי או רק טיפש 17/03/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • הוא צודק. יום א' הגיוני שבתי ההשקעות המגעילים ישמרו
    ומי אתה?שחקן עאלק. 17/03/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    על המדד כמו רשת מלאה חורים. הוא בורח להם השבוע. סגור חתום.
    סגור
  • חחח זה דור הוא חי בסרט שהוא שחקן מעוף שמזיז את השוק
    ברוקר 17/03/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא מזיז את הביצה שלי כל תיקון הוא לצורך עליה מה אתם חושבים המכונות פראיירים הם ירימו את השוק שכולם לא יהיו מוכנים
    סגור
  • 102.
    ירידות
    שי 17/03/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מחכים למימוש בחול ואז גם פה ורק אז עליות לחכות על הגדר זה המצב לפי קול 1240 היא ב1170 זא שלא נגיע ל1251 ?
    סגור
  • 101.
    כששר האוצר בלי בגרות,ברור שיהיו ירידות!!!!!!!!!!
    אוחז בעיט 17/03/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בושה למדינה ,במקום למנות מינוי מקצועי בתקופה כזאת ,ממנים אדם חסר השכלה!!!!!! ולא מעניין כמה דבילים בחרו בו מצידי שיהיה לו 200 מנדטים.
    סגור
  • מה אתה רוצה מלפיד? זה הצוואה של אביו להיות ראש ממשלה
    אנונימי 17/03/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ולשלם ליועצים הרבה כסף אלק ממשלה יעילה.
    סגור
  • 100.
    להזהר עם ההשקעות גם אם יש עליות לממש מהר ולצאת
    אנונימי 17/03/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    החברות מדווחות והמצב לא מזהיר כולם כמעט עם הורדת המלצה בזק, בזן, טבע, כיל שלא יודעים לאן פניה, מניות הבנקים לא לצפות לרווחים מזהירים עדיף השקעות במניות בינלאומי ודיסקונט אם המצב יהיה יותר גרוע אז להם יש סיכוי טוב לא לרדת הרבה.
    סגור
  • 99.
    עכשיו 07.00.בבואנוס.רואה הכל.
    ...ל...... 17/03/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    relex.עושה חג בקהילה בבואנוס.לדעתי פקיעה גבוה,מקווה שלא טועה.
    סגור
  • אני בלי כלום כרגיל עובד יומית ומהר (ל"ת)
    תבלה 17/03/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 98.
    שוק ההון בארץ מתנהג כמו זקנה פולניה משהו טוב נו שויין
    בוגר זהוא זה 17/03/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    5 1
    משהו רע קטסטרופה סוף העולם
    סגור
  • חחחח - חמוד! (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 97.
    איפה אורה שהמליצה לכם לקנות בזן וכיל? חחחחחחחח
    אנונימי 17/03/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לידיעת הגאונה הורידו היום המלצה לבזן. ממש מבינה בבורסה חחחחחחחחחחח
    סגור
  • 96.
    גם היום ירוק בת"א בצהרים מחכה לשורטיסטים הפתעה לדחלילון
    כלכלן 17/03/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ברוך הבא חזרה לפורום אני רואה שחזרתה עם תובנות חדשות ונכונות תמיד להיות בצד הירוק לאורך שנים רק תרוויח זה בדוק הזדמנות היום לאסוף סחורה בזול הראלי יגיע בקרוב תזכרו מה אמרתי הדואליות קצת לוחצות אבל הארביטראז פה הוא מטורף ויגרום לראלי האביב לגבי בזק ממליץ לקנות שבנק מוריד המלצה על מניה זה אומר שהוא קונה אותה והיא לפני דיבידנד ענק המלצת קניה חזקה
    סגור
  • קשקשן הפתעה בצהרים על מי אתה עובד? אפס מאופס
    1300. חחחחחח 17/03/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אנחנו קובעים
    סגור
  • רק אנחנו נחליט מתי יעלה או ירד.לא הסיפורים שלך .ממשלה ו
    אתה עגל 17/03/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 5
    וכל בילבולי הביצים שלך
    סגור
  • cבזק = נזק למה לקנות אותה אחרי הדיבידנד היא תתרסק (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • היא לא מתרסקת הדיבידנד מגולם בחציו משער המניה כי חצי
    כלכלן 17/03/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממנו נלקח מקופת החברה המוסדים מושקעים שם במליארדים
    סגור
  • אז מה אם המוסדיים מושקעים זה לא הכסף שלהם זה שלנו
    אנונימי 17/03/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המניה תרד הרבה!!!!
    סגור
  • 95.
    מגיבה ל 86.
    איציק והחברים. 17/03/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א. עיקבי אחר דברינו מיום א 10 לחדש עד כה ותביני. ב. את צודקת בקשר לזיקנתנו. ממוצע גילנו הינו 50.
    סגור
  • 94.
    קנו קסם שורט על המעון (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 17/03/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • נכון יום שני התרסקות? הבורסה פה מנותקת מהמצב (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 93.
    היום ממשיכים צפונה אומנם בקצב יותר איטי אבל ממשיכים
    ברוקר 17/03/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    1250 כבר בפתח משם הדרך ל1300 סלולה דור אתה ממשיך לאכול אבק איפה הירידות חחחחחח לוזר
    סגור
  • יצא אפרוח .רק אנחנו נקבע מתי יעלה ומתי ירד .אתה שבוי של (ל"ת)
    תמשיך לדגור אולי 17/03/2013 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 92.
    בבר אני מחכה ליום שני נפילות אמרת? נראה (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 91.
    נסווקס -בעלי עניין קנו בחודש האחרון בכמויות
    קולומבו 17/03/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה שחוטה לפני זינוק -אין לראות באמור המלצה קניתי היום מהנייר
    סגור
  • 90.
    נהיה פשוט נורא לכתוב כאן
    עורב אמיתי בארץ 17/03/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    על כל תגובה, עשרה מתחזים שכותבים הפוך, בשגיאות ועושים נזק. איפה כותבי האמת, איפה? הופיעו נא ונעיף את המזיקים מכאן. אני צופה עליות, עליות, עליות. השחקנים כבר גלגלו חלק מהכתיבות. ואם לחודש הבא ואם לא יפסידו את התחתונים. השבוע יופי של עליות. מניות מומלצות? ובכן- מזרחי טפחות, כי מחירי הדירות לא ירדו. דלק קבוצה וישראמקו. מחזיק בשלל מניות ביומד מעניינות שאותן בחרתי בתשומת לב רבה. ניפגש ב1250.
    סגור
  • תתעלמו מהמצב בעולם - מצילים את קפסריסין עכשיו (ל"ת)
    מיליונים 17/03/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מזרחי טפחות כי מחירי הדירות לא ירדו? חבל שאתה לא
    אנונימי 17/03/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מתעניין באנשים שאין להם כסף לגמור את החודש כי הם משלמים משכנתא בקרוב עם הגזירות יתווספו הרבה מסכנים שיאלצו להכריע בין משכנתא וארנונה חשמל מים ומזון. מחירי הדירות בטוח ירדו . בנק מזרחי משקף את העבר העתיד שלו הכי שחור.
    סגור
  • חוזר: מחירי דירות לא ירדו. יש הרבה סיבות לכך.
    עורב אמיתי 17/03/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האחת: יקח המון זמן אם בכלל להקצות דירות רבות. שתיים: קבלנים צריכים לבנות אותן- אם לא ירויחו, לא יבנו. המדינה יכולה לומר עד מחר שתן הנחות וקרקעות בחינם. עם המחירים שהיא דורשת- קבלנים לא יכולים לבנות. שלוש: תל אביב תמשיך להיות עיר יקרה , כי קונים בה מכל העולם. ארבע: זוגות צעירים בארץ יש להם עיניים גדולות. לא גדולות -עצומות. לא יקנו דירת יד שניה, רק לובי ענק ודירות חמישה חדרים עם משכנתא של מיליון וחצי. יעדיפו למות מלמכור אותה. חמש: הכסף ישאר זול הרבה זמן, ולכן ימשיכו לתת משכנתאות. הפיתרון: זוגות צעירים לא צריכים להתפנק ולרצות לגור ברוטשילד פינת שינקין. שתיים: תחבורה ציבורית טובה גם בשבת תוביל אנשים לפרוורים. שלוש: יש גם בתל אביב שכונות מתחת לפנס, שאפשר לקנות שם בזול, וליצור הגירה חיובית. כמו בכל מקום בעולם. רק כאן- לא נאה ולא יאה. אני עוסק בתחום לכן תשובתי הארוכה. נראה אם טועה. לדעתי, ממש לא
    סגור
  • לגבי הקבלנים אם הם לא ירויחו אז לא יבנו? הם פשוט חזירים
    אנונימי 17/03/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם הם לא יבנו אז בטח לא ירויחו כשהכסף יגמר להם אז הם יבנו וימכרו במחיר הוגן. אחרת יחליפו מקצוע. .... כולם יתחילו להוזיל את הדירות כבר עכשיו מחירי קרקעות בגוש הגדול יורדים. וכך יהיה !
    סגור
  • אין מנוס מירידת מחירים גם אם המדינה לא תעשה כלום זה
    אנונימי 17/03/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יקרה מעצמו. המשק במצב של התחלת מיתון ברגע שתהיה האטה המחירים ירדו. הממשלה הזאת תנסה להוזיל את הדירות כי אחרת היא תעוף. האמביציה של יהיר לפיד להיות ראש ממשלה תדרבן אותו להצליח להוריד את מחירי הדירות. לא חסר דירות אף אחד לא גר ברחוב. וגם המלשינון של קו הצדק יעשה את העבודה 9000 מלשינים על משכירי הדירות זה אומר צרות ממס הכנסה ויעדיפו למכר. מי צריך צרות? הכסף ישאר זול לא הרבה זמן . הזוגות הצעירים שרוצים 5 חדרים ולוקחים מליון ש"ח משכנתא ימכרו את הדירות שלהם בזול מאד כדי לשרוד. יש בת"א דירות פה ושם זולות אז מה? המחירים גבוהים גם ככה. אם אתה עוסק בתחום אז תסע לפ"ת ותראה כמעט על כל בית יש שלט למכירה או השכרה. (דירות במרכז העיר) .... בכל אופן לדעתי המחירים ירדו והרבה
    סגור
  • אז אתה תיוותר בדעתך, ואני בדעתי ונראה מי צודק.
    עורב אמיתי 17/03/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפתרונות צריכים להיות כוללים ומובנים והירידות יקרו לאט לאט אם בכלל. אם יבנו המון (וזה לא יקרה, קבלנים צריכים להרויח. גם אתה מרויח לא?) יוותרו דירות רפאים כמו בימי אריק שרון. ובהם כלב לא יגור.
    סגור
  • 89.
    86 שלנו.
    איציק והחברים. 17/03/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכוונה למשבר הבנקים ב 1983.
    סגור
  • אני 8 שנים בבורסה התחלתי כמעט מאפס והגעתי לסכום
    אנונימי 17/03/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכבד . בלי מתימטיקה ובלי כלכלה ובלי פרופסורים שיעשו חישובים גם מטעיות לומדים ! באופן כללי אני ברווח אדיר!!!!
    סגור
  • מפרגן לך. אני הכי בעד אלה שעשו הכל בידיהם
    עורב אמיתי, בארץ. 17/03/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני כזה. בוא וכתוב ושתף. רק המנע (ואתה נמנע , ממה שאני רואה) מרוע, שמחה לאיד, קללות, והתחזויות. יש מקום לכל הדעות, רק צריך לכתוב אותן כראוי!)
    סגור
  • או קיי אתה רוצה לטחון לנו את הלב? (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 88.
    רק אל תיגעו בנהיות של אלטשולר-אתם תבינו לבד! (ל"ת)
    שמעון 17/03/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 87.
    לקרוא תגובה 44 ולהחכים
    משה 17/03/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לראות באמור המלצה מחזיק בניירות
    סגור
  • 86.
    לשואלת היקרה מ 62.
    איציק וחברים. 17/03/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו שכבר כתבתי אנו קבוצה של גימלאים צעירים יחסית. כולנו בעלי תואר שני ומעלה. אנו יחד מ 1982.משבר 82 עברנו בהצלחה. יש עימנו 12 פרופ למתמטיקה כלכלה וכד. איני יודע מיהם הכרישים. מתאר לעצמי שאנו גדולים בהרבה מהם. רק טוב.
    סגור
  • נו, ועכשו לעיניין....
    oraemunna 17/03/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ענית לי על השאלות החשובות. דרך אגב, לפי השנים זה לא נראה לי צעירים.
    סגור
  • 85.
    הכיוון ברור - עליות.
    oraemunna 17/03/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין לי ספק שאנחנו במהלך עליות מתמשך. 1300 זו התחנה הראשית הראשונה. הסוחרים משהים את הקפיצה הגדולה שתגיע בקרוב. אני חוזרת וממליצה להגדיל את הרכיב המנייתי בתיק, להזהר מאופציות המעוף, ובעיקר להמתין בסבלנות. לגבי מניות מומלצות אני לא אחזור שוב ושוב וכל מי שעוקב אחרי המלצותי יודע. אני לא משנה מאומה מהמלצותי.
    סגור
  • את מריצה מניות. (ל"ת)
    ערפד 17/03/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 84.
    כנסו לגבי השורטים
    שמעון גולדשטיין 17/03/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השורטים הם סתם תירוץ שיש על המנייה ,הם לא באמת מקשים עלייה,שימו לב לבנק דיסקונט,בנק לאומי ופועלים,כל הזמן אמרו שיש גידול חד בשורטים בעיקרבדיסקונט ולאומי, ומה קורה בפועל-הם גבוהים שנתי,כלומר לא שורט ולא נעליים. פשוט רוצים שתימכרו בזול. עוד דוגמאות? בבקשה:מלאנוקס כמה עלתה החודש-כ 20 אחוז ,זאת אומרת שהשורטיסטים שם קיבלו זובוה ענקית, נכון? אבל הכל שטויות,אין שורטים,זה איסוף לעליות.
    סגור
  • 83.
    העורב האמיתי ברח לסין בגלל הבושה.
    בבר 70 שנה בבורסה 17/03/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הוא ועוד רבים וטובים שמהמרים חודש חודשיים בבורסה ,אמרו תקום ממשלה חדשה עם לפיד הבורסה תעלה לגבהים.במרוקאים אומרים לך תעשה קקה בסין כי שם אוכלים הכול.
    סגור
  • מאחל לך רווחים כמו שלי כל ימיך כי אני אדם טוב לב
    סבא יקר לא ארד לרמתך 17/03/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המתחזה שלי נסע לסין. אני פה, עושה כסף, כל יום.
    סגור
  • חחחחח - אבל תראה את תגובה 85 עדיין לא ברחה לסין (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 82.
    זה לא מה שאתם מקווים ,זה איפה הכתיבות שלנו נמצאות. תבינ
    Dor 17/03/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הכלכלן הברוקר וכו אתם הידיים שלנו כמו אפרוחים תמימים.כשנרצה נעלה וכשנרצה נוריד .בלי קשר לממשלה לוול סטריט או כל המצאה אחרת שלכם .אתם כחומר ביד היוצר
    סגור
  • לוזר המעוף ירוק איפה הנפילות חחחח כבר חצי שנה צועק פה
    ברוקר 17/03/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נפילות כמו שאומרים גם שעון מקולקל מראה פעמים ביום את השעה הנכונה חחחח אתה שעון מקולקל דור חחחחח
    סגור
  • חחחחח דור אתה חי בסרט חחחח כך לך קצת פופקורן (ל"ת)
    דחלילון 17/03/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ותבריח ציפורים אפרוחון שלי.רק אנחנו נקבע מה יקרה במדד (ל"ת)
    שב בגינה 17/03/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לדחלילון.אתה חייב תשובה לאחת שמבינה. (ל"ת)
    דחלילון 17/03/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל מילה בומבה.תעיש חביבי (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 17/03/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 81.
    איכס-בורסה חרא של מכונות
    מהמר וצודק 17/03/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רוצות שהשוק יעמוד במקום ולשחוק את האופציות. אינכם מבינים שאין כאן רגולציה! בתי השקעות יכולים להשתעשע בכספי הפנסיה ואת הכסף עושים עם שחיקת אופציות. תבחנו את כל הקרנות חרא מעוף כפול X קסם שורט וכו... כל שווה לתחת כולל אופציות מעוף שלא עושות כלום חוץ משחיקה. רמאות טהורה. קבוע ושנים שאין תנודתיות אמיתית בשוק בגלל ריכוזיות ואינטרסים.
    סגור
  • 80.
    ביונקסל, ההצלחה בניסוי לא מרשימה.
    oraemunna 17/03/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תרופת BC-819 לא הוכיחה מהפך, אולי שיפור חלקי מול ה- BCG. הייתי ממליצה לנצל העליות הבאות בגלל כותרת ולמכור המניה.
    סגור
  • 79.
    כל השורטים מצויינים-בבילון אגח ד אידיבי,אידיבי,כלל תעשי (ל"ת)
    עודד-בינגו 17/03/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 78.
    כרגיל התחזית התבררה כמוטעית
    אופיר 17/03/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חשבתי שהפתיחה תיפתח בעליות.
    סגור
  • 77.
    ביזפורטל טועים ומטעים
    מציאותי 17/03/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נמאס כבר שהכותרות בביזפורטל לא פוגעות !!! "צפי לפתיחה שלילית בתל אביב"- איזה שלילית ואיזה נעליים. יפוטר כותב הכותרות לאלתר !!! פשוט בושה, מה הקשר פערי ארביטראז' כשממשלה חדשה קמה בישראל. לפעמים צריך לדעת על מה לשים את הפוקוס...או שאולי ממציא הכותרות כותב אותן מפוזיציה ?!?!?
    סגור
  • הצפי שלהם נכון, הבורסה לא נכונה חחחחחחחחחח (ל"ת)
    מיכל 17/03/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ככה הכל מתנהל פה . במקום להתיחס לכלכלה מתיחסים
    אנונימי 17/03/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להשפעות על הכלכלה . עכשיו באה המושיע של ישראל יהיר לפיד אז כולם חושבים שהכלכלה פה תהיה מעולה. ככה זה שיש פה שר אוצר שלא מבין בכלכלה כמו המשקיעים בבורסה . מה הפלא שזה נראה מיש מש?
    סגור
  • 76.
    משהו פה לא נורמלי בבורסה (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 75.
    למיטב ידיעתי שיא כל הזמנים במדד 25 הנו 1326 נק' !!! (ל"ת)
    אופיר מ. 17/03/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 74.
    עליות בפתיחה ואז יגיעו ה-מימושים. (ל"ת)
    40 שנה בבורסה 17/03/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בבר 70 שנה בבורסה (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    הזהרו ממניות אלטשולר-כלל תעשיות,אלוני,דלק רכב (ל"ת)
    איתן 17/03/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 72.
    שורט אידיבי אגח ד' מניב יופי של רוויחים-10 אחוז כולל הי (ל"ת)
    איתמר 17/03/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תמכור מהר לפני שתחטוף מכה יש 800K שורט ב ד' סה"כ
    ea22 17/03/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לי לבד יש יותר בלונג . דוחות ברווח גדול ומימוש של אלשטיין מהאג"ח עולה חזק
    סגור
  • 71.
    קמהדע הולכת להכפיל את עצמה
    סטולי 17/03/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם תקראו או קראתם את כל מה שכתבתי על קמהדע בעבר קרה. לא לפספס. ממליץ גם על קבוצת דלק
    סגור
  • 70.
    biocancel
    clara 17/03/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש כתבה טובה במייה בהצלחה לחולים
    סגור
  • 69.
    תלמדו לומר טעינו
    זאב 17/03/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי גם זר ילמד מכם
    סגור
  • 68.
    ממשלה קפיטליסטית
    זאב 17/03/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עליות חזקות היום. בבוקר הזדמנות לאסוף מניות גז בגלל זר. יגמרו ירוק כהה.
    סגור
  • 67.
    דור עזב,העורב נופש בסין,משעמם (ל"ת)
    אבי 17/03/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נופש בסין. (ל"ת)
    העורב פה. המתחזה 17/03/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    ת"א מגיבה רק כשיש ירידות בעליות אנחנו לא שותפים (ל"ת)
    גל 17/03/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    גובוקיט החזקות הגוגל הבאה בהצלחההההההההההה (ל"ת)
    רן 17/03/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    אפריקה בדרך 1000 תחנה ראשונה
    מיק האנליסט 17/03/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אפי כבר בכמעט 70 סנט שער שהייתה בו לפני כשנה וחצי,להזכירכם אפריקה הייתה ב1500 אז ... ישנו עיוות מטורף בכל מקרה מאמין שלאר חוהמ פסח אפריקה תהיה כבר ב1200.דוחות מעולים בפתח... שימו לב לגל עליות בשבועות האחרונים
    סגור
  • 63.
    כאשר כל הבורסות חגגו ושברו שיאים, אצלנו דישדש. אחרי
    אנליסט עממי 17/03/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    58 1
    תיקון קל בבורסות בסופ"ש, הבורסה החולה שלנו צריכה, לפי ביזפורטל, לרדת ולהגדיל עוד יותר את הפער עם חו"ל. אז איפה ההיגיון - אנחנו שותפים רק בירידות? אני לא חושב כך, לדעתי היום יהיו עליות קלות והמעוף יהיה עדיין מתחת ל- 1245. שבוע טוב וירוק!
    סגור
  • 62.
    אנונימי מ 41.
    איציק והחברים. 17/03/2013 08:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    א. עיין בתגובותינו וראה מה ביקשנו מאקסלנס. ב.באותו נושא. אפשר ללכת עם השוק בצורות שונות. ג.את טבע שאתה מלין עליה. החזקנו עד השבוע עוד מהתקופה שהיתה אגח טבע שהמרנו למניה. צא וחשב מה קרה מאז ועד היום. ד.עלה והצלח.
    סגור
  • לגבי טבע לא אני הגבתי אבל אם כבר העלית את זה
    אנונימי 17/03/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז 10 שנים רק יורדת למי שהחזיק ב 10 שנים אחרונות את מניית טבע ולא יצא כשהיו עליות אז זה הפסד. לגבי אג"ח להמרה זה משהו אחר.
    סגור
  • לאיציק והחברים
    oraemunna 17/03/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מצליחה עד עתה להבין מה שאתה מספר. כל שהבנתי שאתם קבוצת חברים שמשקיעים יחד סכום גדול. האם תסכים לפרט בתגובה אחת, מהו סדר הגודל, האם אתם עובדים עצמאית ואיך, באיזה סוג של השקעה אתם עוסקים, האם אתם ממוקדים נושא, ארץ, תחום. ובעיקר, מהי תחזיתכם עד כמה שמפורטת לגבי ההמשך. אודה לך אם תענה לי.
    סגור
  • 61.
    ממתי המתחזה שלי אדום? ולמה לקח לך המון זמן להגיע?
    עילוי ירוק 17/03/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להנהלת האתר שלום, לא יתכן שהמתחזה שלי יתרשל בעבודתו, יגיע מאוחר לעבודה וגם ישבח ירידות. אני קורא לטיפול משמעתי דחוף. אני רוצה שהוא יכתוב את התגובה שלי בין 10 התגובות הראשונות ושיציין שהמעוף בדרך ל 1500 כפי שחזו האנליסטים של האתר. בכבוד רב, מר עילוי ירוק
    סגור
  • 60.
    shorts on gaz stocks
    benini 17/03/2013 08:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    so strange that after all the good news there are still those who have an interest to lower the value of the stocks . Something to seriously think about .
    סגור
  • 59.
    אני בשורט על כל מניות הבנקים, קרו 2 דברים משמעותיים
    שורטי 17/03/2013 08:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בשבוע שעבר....גם ההנחיות החדשות של בנק ישראל וגם העובדה שהוציאו מהם את האפשרות להרוויח עמלות עצומות בגניבה שלקחו מלקוחות. ישתקף בדוחות ברבעון הבא.....הם יירדו עכשיו 25%
    סגור
  • 58.
    ישראמקו תטוס השבוע מעלה (ל"ת)
    אחד שמבין 17/03/2013 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    avner+delek kiduchim
    benini 17/03/2013 07:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    excellent news. shoud go up 20%.I wonder why the reporter is trying so hard not to emphazise...........
    סגור
  • 56.
    השוק
    ששון 17/03/2013 06:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    השוק. הזה לא יזוז לשום מקום וזה נכון הוא לא יכול להיתקיים עם מיסים כאלו גבוהים
    סגור
  • 55.
    היכן אני יכול לראות מתי כל חברה אמורה להוציא דוח רבעוני
    שאלה למבינים 17/03/2013 03:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למשל כלל ביוטכנולוגיה-מתי צריכה להוציא את הדוח השנתי ורבעון 4 2012?
    סגור
  • באתר מאיה (ל"ת)
    דחלילון 17/03/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 54.
    אידיבי אחזקות המנייה צפי לעליות של 60% בטווח הקצר-הסבר
    אידיבי אחזקות 17/03/2013 03:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נוחי חייב כסף כמו אוויר לנשימה, וכרגע אין לו אוויר לנשימה, אך כשאידיבי אחזקות תגיע בחודש וחצי הקרוב לשערים 1700-1800 האופציה של אידיבי תיכנס לכסף ונוחי יכניס לקופה מאה מיליון ש"ח. זה התכנון לפחות ממה שאני שמעתי, ויש רחשים במספר פורומים שנוחי חייב להכניס את האופצייה לכסף. מתכוון מחר לחזק אידיבי אחזקות בגדול. אין המלצה או משהו דומה
    סגור
  • 53.
    היזהרו תיקון חד בדרך (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 01:34
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 52.
    לפי הדיווחים האחרונים היום דלק"ד אבנר ורציו - בהמראה! (ל"ת)
    aqwamer 17/03/2013 00:44
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 51.
    בסט פיול ירדה המון הגיעה זמנה לרווח מהיר (ל"ת)
    ירון 17/03/2013 00:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 50.
    בסט פיול לקראת מהלך שלישי של 100% מהירים
    בסט פיול 17/03/2013 00:30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני עשיתי זאת פעמיים. כעת התממשה המון זה הזמן להיכנס שוב בהצלחה
    סגור
  • מניית יתר זו נתנה לי 70 אחוז ביומיים. (ל"ת)
    אורית 17/03/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    מחר תכינו את עצמכם חחח עליות חדות יש ממשלה יש שר אוצר
    דחלילון 17/03/2013 00:15
    הגב לתגובה זו
    9 3
    יש לפיד יש בנט יש ביבי חחח התחילה החגיגה בת"א אני אוסף חברות של נוחי מחר הפער מארה"ב אדיר תתכוננו ראלי לפניכם שלא יעבדו עליכם
    סגור
  • 48.
    נידרשת זהירות
    z13 16/03/2013 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להיות טיפשים. חכו למימוש בחול.יושב על הגדר .אחרי ניסיון של 30 שנה.שיהיה שבוע טוב
    סגור
  • 47.
    איידיאו גרופ של שו"ב דו"ח Q4 מצוין
    כל הכבוד 16/03/2013 22:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לדעתי הזדמנות קניה חזקה
    סגור
  • 46.
    הסגירה ביום ה יצרה עיוותים שיתוקנו ביום א.
    oraemunna 16/03/2013 22:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הבורסה תיסחר בעליות ביום א. העיוות שיצרו התעודות בסגירה האחרונה יתוקנו. מניות הארביטראז' נסחרות ביום א, בד"כ, בפער מאשר מחירם האמיתי. העליות יבואו במניות המקומיות שבהם היה העיוות החד יותר.
    סגור
  • שכחת להמליץ על בזן... (ל"ת)
    משקיעה 17/03/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    תשובה.
    איציק והחברים. 16/03/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לשני האישים שהגיבו ל 28 שלנו. אתם אגשים חביבים. אם הייתם מתעמקים בתגובותינו הייתם מחכימים....
    סגור
  • 44.
    מניות לשבוע הקרוב למבינים
    משה 16/03/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אדרי-אל ----פולאר תקשורת ----סאטקום מערכות ---מי-עדן למבינים בלבד ======אין לראות באמור המלצה מחזיק בניירות
    סגור
  • 43.
    אידיבי דסק"ש כור וכלל ביטוח כסף על הריצפה
    נוחי דנקנר 16/03/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שבוע טוב לכולם השבוע יהיה חזק עבור הקבוצה קרדיט סוויס עלתה שוב והגיע לרמת ההתנגדות שלה ברגע שתפרוץ את ה-28 פרנק הדרך תהיה סלולה לכיוון 37 פרנק שזה אומר מיליארד שקל לכור בנוסף אדוארדו אמור להכריז שהוא מממש את האופציה וכמובן שימו לב לכלל ביטוח עולה ועולה ואין לי ספק שבקרוב תצא הודעה לגבי מכירת חלק מהמניות לקרן זרה במחיר גבוה מהשוק אז שיהיה שבוע טוב לכל מחזיקי הקבוצה ואין באמור המלצה דעתי בלבד
    סגור
  • על הריצפה יש לכלוך שהולך לפח (ל"ת)
    משקיע 17/03/2013 07:37
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 42.
    גם קפריסין בצרות סיוע לקפריסין . (ל"ת)
    אנונימי 16/03/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    לאיציק וחברים
    אנונימי 16/03/2013 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרת שאתם יוצאים מהבורסה. מה עכשיו?
    סגור
  • 40.
    מתחזה? איפה אתה? למה לא הגבת בשמי עדיין
    עילוי ירוק 16/03/2013 21:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מכיוון שהמתחזה שלי הבריז אאלץ לכתוב היום בעצמי את התחזית למעוף, הבורסה הטובה בעולם. אני חושב שאין משמעות לירידות וזה רק תיקון לקראת המשך ראלי הממשלה כפי שפורסם בראיון עם הכלכלן הבינלאומי של ישראל פרופסור שלמה מעוז. כל יום מתחת ל 1240 זה הזדמנות לאסוף לקראת המשך הטיסות ל 1500. פינת התחזית העולמית כיוון סנופי 1670, כיוון דאקס 9000 וכיוון הניקיי 14500.
    סגור
  • 39.
    תיקון קצר ל 1220 ואז המשך עליות אבל קודם תיקון (ל"ת)
    עילוי ירוק 16/03/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • אתמול אמרת 1500 אתה מטומטם או מה?!!!!!!! (ל"ת)
    מה קרה? 16/03/2013 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ברור שיהיה תיקון ואחכ עליות השאלה כמה ירד וכמה יעלה (ל"ת)
    אנונימי 16/03/2013 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    עברית רבותי עברית.
    השפה העברית 16/03/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    22 0
    השפה העברית עצובה ומבוישת. כמעט בכל אחת מהתגובות עד כה תמצאו שגיאת עברית שגם ילדים בכיתה א' כבר יודעים לא לעשות. אם אלה המגיבים וזו העברית שלהם, מה הפלא שגם הבורסה מבוישת.
    סגור
  • 37.
    בזק במחיר ריצפה
    חיים 16/03/2013 20:26
    הגב לתגובה זו
    8 2
    דיבדנד ענק +תיקון מהיר של שער המניה
    סגור
  • 36.
    http://www.themarker.com/markets/1.1814777
    מאור 16/03/2013 20:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    http://www.themarker.com/markets/1.1814777
    סגור
  • 35.
    ג'ובוקיט: צופים להכנסות משמעותיות כבר השנה
    מאור 16/03/2013 20:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ג'ובוקיט: צופים להכנסות משמעותיות כבר השנה החברה שמפתחת מנוע חיפוש עבודה סמנטי באינטרנט חתמה על הסכם פרסום עם גוגל ? תקבל מגוגל תמלוגים לפי מספר הקלקות על הפרסומות ? צפי ההכנסות מההסכם הוא כ-1.5 מיליון דולר בשנה הקרובה close ג`ובוקיט החזקות נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני ג'ובוקיט , העוסקת בפיתוח טכנולוגיות בתחום משאבי אנוש באמצעות רשת האינטרנט, התקשרה באמצעות הסכם פרסום עם חברת close NY גוגל נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני גוגל , שבמסגרתו תשלב את Google Ads בתוצאות החיפוש המוצגות למועמדים באתר ExactME - מנוע חיפוש סמנטי בתחום משאבי אנוש שפיתחה. המהלך יאפשר לחברה ליהנות מתמלוגים מחברת גוגל בגין כל הקלקה על פירסומת המופיעה כתוצאה מביצוע חיפוש עבודה באתר, בדומה למודל ההכנסות של חברת close בבילון נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי 2.27% 2209 לגרף ניתוח טכני בבילון . כתוצאה מההסכם עם גוגל והגדלת היקף התעבורה באתר Ex
    סגור
  • חברה מצוינת . לא מחזיק (עדיין )
    דני 16/03/2013 21:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לי כסף...
    סגור
  • 34.
    2 בספט 2012 – ג'ובוקיט בשת"פ עם גוגל: צופה הכנסות של 1.
    rjtu 16/03/2013 20:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    2 בספט 2012 – ג'ובוקיט בשת"פ עם גוגל: צופה הכנסות של 1.5 מיליון דולר משנה. חברת התוכנה חוברת לגוגל ותאמץ במנוע החיפוש שלה ExactME את תוכנית הגוגל אדסנס.
    סגור
  • 33.
    גובוקיט שימו לב הגוגל הבאה בישראל (ל"ת)
    rjtu 16/03/2013 20:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 32.
    מלאנוקס בהמלצה
    יודע דבר 16/03/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
    8 9
    מלאנוקס בשער הזה הזגמנות קנייה ויש המלצות אנאליסטים בארה"ב שמשום מה פה מתעלמים מהם
    סגור
  • מלאנוקס
    אשר 16/03/2013 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהר מאוד 80 $
    סגור
  • 31.
    סיום.
    איציק והחברים. 16/03/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אנו עובדים בצוותי חשיבה. מחשבה רציונלית ונטולי פוזה....יש אומרים שאנו עובדים כה פשוט... אולי אנו בעידן יונות דואר...שבוע מבורך.
    סגור
  • איך אפשר להיצתרף שבוע טוב (ל"ת)
    אשר 16/03/2013 23:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאיציק והחברים
    אשר 16/03/2013 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבוע טוב הזכרת יונת דואר האם אתם החבורה של יונת דואר ויוגב מפורום דמרקר מ 1999 אם כן איך אפשר להצתרף ?
    סגור
  • 30.
    זה הזמן לקנות . (ל"ת)
    ביוליין 16/03/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 29.
    המשך.
    איציק והחברים. 16/03/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל השנים יצרנו תשואות מעל קרנות. תעודות. 25. דאו. מטבעות וסחורות.
    סגור
  • 28.
    המשך.
    איציק והחברים. 16/03/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אנו לא מתעסקים עם ניגזרים. אופציות. כרישים. מידע פנים. שמעתי ואמרו לי...
    סגור
  • ספר לנו סיפורים מעניינים לא מה הרווחת .זה עניינך (ל"ת)
    את מי זה מעניין 16/03/2013 20:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תסביר מה את אומר .או שאתה סתם מקשקש (ל"ת)
    הקוסם 16/03/2013 19:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    גובוקיט השקעות המראה למעלה הנפקה מוצלחת ביותר (ל"ת)
    נירו 16/03/2013 18:56
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 26.
    המשך.
    איציק והחברים. 16/03/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל השנים יצרנו תשואה עודפת מעל 25 דאו דקס פוטסי קרנות תעודות מטבעות סחורות ועוד.
    סגור
  • להגיד בכל הקשקשת הזו????? (ל"ת)
    מה אתה מנסה 16/03/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    המשך.
    איציק והחברים. 16/03/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל השנים יצרנו תשואה עודפת על 25 דאו פוטסי דאקס מטבעות סחורות ועוד.
    סגור
  • 24.
    כיוון השוק
    המשורר 16/03/2013 18:31
    הגב לתגובה זו
    8 6
    הכיוון חיובי לו לידאוג להתחיל להכנס לשמור על פוציוית לפתח רווחים דוידנדים
    סגור
  • 23.
    שבוע מבורך.
    איציק והחברים. 16/03/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עד היום כתבנו באתר ב 10 למרץ תגובות 18 74 87 88 89 90 101. ב12 למרץ תגובות 53 63 77.
    סגור
  • 22.
    מחר עליות צפו לתיקון בבנקים כיל מניות הנפט ובזק
    סוחר חתיך 16/03/2013 18:26
    הגב לתגובה זו
    6 9
    מחר עוד יום של דשדשת אפילו ירוק
    סגור
  • 21.
    בקרוב אישור ועדת צמח
    שר אוצר חדש 16/03/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אישור העיסקה עם ווסייד ולייתן ורציו למעלהההההההההההה
    סגור
  • 20.
    ישראמקו, אבנר ורציו לא לפספססססס המבין יבין (ל"ת)
    השבוע הם של מניות: 16/03/2013 18:21
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • המבין יבין ומריץ יריץ (ל"ת)
    עוקב 16/03/2013 22:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    יאיר לפיד ושר האוצר
    המשורר 16/03/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    7 9
    הבורסה אוהבת אותכם מאוד הזרים יתחילו להשקיעה חבילות תתחילו להיתקונןעים המזומנים לו לבזבז זמן קדימה יש עתיד
    סגור
  • 18.
    ל-4
    תמיד ירידות 16/03/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    8 6
    מה זה משנה מה הגורמים? הבורסה כאן ממשיכה לדשדש בזמן שבארה"ב השווקים עושים שיאים חדשים. כאילו שהארביטראז' זה מה שימנע מהשוק הישראלי לא לעלות. כשבארה"ב (ובשאר העולם) השווקים טסים למעלה - השוק כאן מדשדש, אבל כשבחו"ל יש תיקון - פה יש יופי של ירידות. בקיצור - השוק הישראלי עוקב אחרי שווקי העולם רק כשהם בכיוון למטה...
    סגור
  • 17.
    דלק קבוצה אופציה 6 המראה..... (ל"ת)
    דודו 16/03/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 16.
    עליות חדות
    המשורר 16/03/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    16 9
    עליות חדות
    סגור
  • 15.
    עליות חדות
    המשורר 16/03/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    20 10
    קיים אפרש של 10 אחוז בין תא לחול צפי עליות חדות
    סגור
  • 14.
    תשובה ל6 אתה כניראה באיזה חלום של פוטים
    משה 16/03/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    7 5
    פשוט תישכח מזה ביום ראשון אתה תיזרוק את כל הפוטים לפח כי בנתיים הכל ניגמר במיני ירידות בארצות הברית אם חשבתה לעשות קופה טובה זה דווקא לא הפעם וגם עלי לציין שביום שני תקום ממשלה חדשה כך שאתה רחוק מאד מהחלום הטיפשי שלך
    סגור
  • 13.
    כשהיה פער ארביטראז 0.57 וכתבתם צפי לפתיחה חיובית ....
    אנונימי 16/03/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    13 3
    כשהיה פער ארביטראז 0.57 וכתבתם צפי לפתיחה חיובית הבורסה ירדה. ממתי אנחנו מתנהגים כמו בחו"ל ? הלואי והיינו מתנהגים כמו בחו"ל אז היום המעוף היה סביב 1340..... הכל תלוי ברצונם של שחקני המעוף והמוסדיים !
    סגור
  • 12.
    קול 1200 מחוקה.חזירים לשחיטה כשרה
    בלתי ניתפס! 16/03/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כל הכסף לשורטיסטים!!!
    סגור
  • 11.
    לושי לושי ,לושינקה (ל"ת)
    לושי במלכודת 16/03/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 10.
    עים ירידות חזקות לאחר מכן הזרים באים (ל"ת)
    דוד 16/03/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 9.
    הבורסה צריך תיקון גדול שכול הקונים יבואו (ל"ת)
    דוד 16/03/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 8.
    לזה קורעים חזירים בשוק רק 500 הגיעה לסי והבורסה יורדת (ל"ת)
    דוד 16/03/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 7.
    לא חחמה 2 אחוז מהסי הבורסה מתקנת כלפה מתה (ל"ת)
    הכריש 16/03/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • לך גם אתה ללמוד לכתוב ללא שגיאות בושה עדיף לא להגיב (ל"ת)
    ראם 16/03/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 6.
    בורסה
    דודו 16/03/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    4 16
    זהו זה . שבוע הבה מפולת.
    סגור
  • לך תלמד לכתוב (ל"ת)
    ראם 16/03/2013 20:13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • כדאי ללמוד קודם קצת איוריט.(עברית) (ל"ת)
    חיים 16/03/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 5.
    שחקנים מחכים כבר שבועות לירידות בחו"ל כדי לכסח את השוק (ל"ת)
    גל 16/03/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • שוק מצויין
    המשורר 16/03/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    9 13
    צפי לעליות חדות
    סגור
  • לו לידאוג
    המשורר 16/03/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 7
    יהיה בסדר מושקע חזק
    סגור
  • 4.
    פתיחה שלילית ???? פתיחה חיובית !!!!
    שי 16/03/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    19 16
    יש ממשלה חדשה, הוסרה העננה של האי ודאות אתם מסתכלים רק על פער ארביטראז' וקובעים צפי ???? ישנם עוד גורמים רבים בשוק ההון פרט לארביטראז' !!!
    סגור
  • ממשלת זדון של אנשים שבעים ונהנתנים. (ל"ת)
    חיים 16/03/2013 21:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    בורסה
    bob 16/03/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    9 14
    אומרים ירידות - אז יהיו עליות.
    סגור
  • 2.
    לכותב המאמר
    אנונימי 16/03/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מכל החברות בשוק בחרת את דורסל? ואיך ברבעון רביעי עושים רווח יותר מן ההכנסות?
    סגור
  • מה יש רק לכותבי הטוקבקים מותר להריץ מניה..?גם לנו. (ל"ת)
    צופה מהצד 16/03/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה הבעייה?