סגירה בת"א: המעו"ף ללא שינוי, המחזור מעל 2 מיליארד ש' - בשל עדכון מדדים

בשלב הנעילה התקיים עדכון המדדים הרבעוני. בזק מחלקת דיבידנד ענק. מנכ"ל כלכלית ירושלים - התפטר. אירופה בשיא של 4.5 שנים. נתוני מאקרו טובים שולחים את וול סטריט לשיא כל הזמנים
סוחר, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את שבוע המסחר בעליות שערים קלות. המחזור בשוק המקומי היה חריג והסתכם ביותר מ-2.1 מיליארד שקלים על רקע עדכון המדדים הרבעוני, שהוביל את תעודות הסל להזרים ביקושים והיצעים למניות השונות. טבע וכיל הובילו את המחזורים. עונת הדוחות בישראל נמצאת בעיצומה והיום היו אלה דוחות בזק וכור שתפסו את הכותרות הראשיות. מחר יפורסם .

מדד המעו"ף עלה ב-0.04% לרמה של 1,240 נקודות. ת"א 75 עלה 0.03%. מדד הבנקים נפל ב-0.85%. המחזור הסתכם ב-2.11 מיליארד שקל. בין המניות הבולטות נציין את בזק -1.46% בזק 424.7 -1.46% בזק בסיס:431 פתיחה:433 גבוה:434 נמוך:424.2 תמורה:25,216,753 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-2.5% לאחר פירסום דוחותיה, טבע +0.03% טבע 7,582 +0.03% טבע בסיס:7,580 פתיחה:7,630 גבוה:7,745 נמוך:7,517 תמורה:67,468,485 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור הגדול בשוק ועלתה ב-1.6%. כיל +1.87% כיל 1,691 +1.87% כיל בסיס:1,660 פתיחה:1,680 גבוה:1,704 נמוך:1,674 תמורה:29,757,598 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה בסיום 0.74% ו טאואר -1.44% טאואר 8,870 -1.44% טאואר בסיס:9,000 פתיחה:8,950 גבוה:8,950 נמוך:8,820 תמורה:18,089,285 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-4.5%. מנגד {מלאנוקס} איבדה 2.6% ו דלק קידוחים יהש +1.14% דלק קידוחים 1,062 +1.14% דלק קידוחים יהש בסיס:1,050 פתיחה:1,059 גבוה:1,080 נמוך:1,053 תמורה:8,957,428 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יהש איבדה 3%.

בסיכום שבועי הסתיים השבוע במגמה מעורבת, לאחר שמדד המעו"ף עלה 1.1% ומנגד ת"א 75 ירד 0.6%.

הבורסה שנסחרה במהלך היום במגמה מעורבת הצליחה לעבור לטריטוריה החיובית בשעות המסחר האחרונות לאחר שבארה"ב התפרסמו מספר נתוני מאקרו חזקים שהצביעו על המשך השיפור בשוק העבודה האמריקני ועל עלייה במדד המחירים ליצרנים בכלכלה הגדולה בעולם. העליות בוול סטריט מובילות אותה לשיא היסטורי חדש, כשברגעים אלה נושק גם מדד ה-S&P 500 לשיא כל הזמנים שנקבע בו בשנת 2007. עליות נרשמות גם באירופה ושולחות את הבורסות שם לשיא של 4.5 שנים.

מעל כל זאת, ממשלה חדשה ככל הנראה תוכרז היום לאחר שאתמול הגיעו נתניהו, בנט ולפיד להסכמות סופיות - הבורסה בינתיים לא ממש מתרגשת מהממשלה החדשה. בשיחה עם Bizportal אומר היום הכלכלן שלמה מעוז, יו"ר הון-ליין כי "אם הממשלה הזו תחזיק מעמד, זה שינוי דרמטי - הייתי אפילו אומר מהפך". ומה אומר מעוז על הבורסה?

עדכון מדדים

שלב הנעילה הוקדם היום על רקע עדכון המדדים הרבעוני : בשעה 15:55 החל בבורסה שלב עדכון המדדים הרבעוני. במסגרת שלב זה תעודות הסל הזרימו היצעים וביקושים למניות השונות בכדי להתאים את המשקולות של המניות. תשומת לב מיוחדת ריכזו מניות הנפט והגז, על רקע גריעתן של חמש שותפויות ממדד פוטסי העולמי.

המסחר בעולם

הבורסות באירופה רושמות עליות: הדאקס עולה ב-1%, הפוטסי הלונדוני מטפס 0.4% והקאק הפריזאי עולה ב-0.9%. העליות מובילות את הבורסות האירופיות לרמות שיא בהן לא ביקרו מאז יוני 2008.

בבורסות אסיה סגרו מרבית הבורסות בעליות שערים אותן הוביל מדד היקיי היפני שעלה ב-1.16%. ההאנג סנג עלה ב-0.3% והבורסה בשנחאי עברה בסיום גם היא לעליות של כ-0.3%.

החוזים בוול סטריט מאותתים כעת על עליות של כ-0.4% שערים בפתיחת המסחר, לאחר שדווח על ירידה במספר התביעות הראשוניות לדמי אבטלה ל-322 אלף. מדד המחירים ליצרן הפתיע כשעלה ב-0.7%. לידיעה על נתוני המאקרו . גם אתמול הצליחו בסיום היום לרשום עליות קלות של כ-0.1% ובכך נשבר עוד יום של שיאים היסטוריים. אתמול תמך בשוק האמריקני נתון המכירות הקמעונאיות שזינקו בפברואר ב-1.1%, הקצב המהיר ביותר מזה 5 חודשים.

מניות במרכז

חברת בזק -1.46% בזק 424.7 -1.46% בזק בסיס:431 פתיחה:433 גבוה:434 נמוך:424.2 תמורה:25,216,753 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2013 כולה. הרווח השנתי נחתך ב-10% בלבד והסתכם ב-1.86 מיליארד שקלים. בפלאפון - הרווח השנתי נחתך ב-34%, ועדיין הסתכם ב-698 מיליון שקלים. אלוביץ': "התוצאות הכספיות מעידות על עוצמתה של הקבוצה". החברה החליטה לחלק ענק של 861 מיליון שקלים על H2 ועוד 500 מיליון שקלים. לדוחות בזק

מניית טאואר -1.44% טאואר 8,870 -1.44% טאואר בסיס:9,000 פתיחה:8,950 גבוה:8,950 נמוך:8,820 תמורה:18,089,285 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שהצליחה להאריך את המח"מ של ההלוואות שלה מול הבנקים הגדולים. הפועלים ולאומי הסכימו לדחות פירעון חוב לשנים 2015 ו-2016. טאואר חייבת 131 מיליון דולר למערכת הבנקאית. טאואר מאריכה את המח"מ

{כור} עלתה בכ-2% לאחר שהחברה פירסמה דוחות לפיהם הזינוק במניית קרדיט סוויס סידר לה רווח רבעוני של כ-276 מיליון שקל ב-Q4 ובשנת 2012 כולה הצליחה החברה לעבור לרווח של 46 מיליון שקל לעומת הפסד של 2.16 מיליארד שקל ב-2011. מתחילת 2013 עלה שווין של מניות קרדיט סוויס בעוד כ-300 מיליון שקל. לדוחות כור

וואיטסטון 0% וואיטסטון 2,254 0% וואיטסטון בסיס:2,254 פתיחה:2,254 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-20% לאחר שזינקה אתמול בכ-40%. החברה דיווחה אתמול כי היא מוכרת את כל הפטנטים שבבעלותה ונכסים נוספים לחברת נטוורקס בתמורה להזרמה של כ-8 מיליון דולר.

כיל +1.87% כיל 1,691 +1.87% כיל בסיס:1,660 פתיחה:1,680 גבוה:1,704 נמוך:1,674 תמורה:29,757,598 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שפירסמה אתמול דוחות חלשים מהצפי המשיכה לרכז עניין. בראיון ל-Bizportal אמר האנליסט יונתן קרייזמן כי "סוחרי ריסק-ארביטראז' נכנסים כעת למניית כיל. הסוחרים בעיקר ממתינים לידיעות מגיזרת פוטאש". לראיון עם קרייזמן . בנוסף דווח היום בבלומברג כי אם פוטאש תקבל אישור לרכישת כיל - זכויות העובדים יישמרו .

כלכלית ירושלים 0% כלכלית ירוש 832.1 0% כלכלית ירושלים בסיס:832.1 פתיחה:832.1 גבוה:844.6 נמוך:830.7 תמורה:1,010,543 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת אליעזר פישמן הודיעה כי המנכ"ל ב-12 השנים האחרונות, עודד שמיר - התפטר . דודו זבידה, מנכ"ל דרבן הוא המחליף המסתמן.

תגובות לכתבה(162):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 83.
    אורמת-משפחת ברצקי תתעוררו, המניה מתרסקת
    מבין עניין 15/03/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אוליי הגיע הזמן לחלק דיבדנד, המשקיעים בורחים מהמניה, וכל מה שהיא עשתה שנה שלמה, ירדה בפחות מחודש. וכל הירידות נעשו בשלב של הנעילה, ממש נפילות יחסית למסחר, גם בימים שהמדד עלה המנייה הזו ירדה. מאוד מוזר
    סגור
  • 82.
    תודה. טס בחצות.חולה אסדו.
    .....ל-d 14/03/2013 19:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מקווה שהצטידת ב c-50,60.שבוע הבא בוננזינו.
    סגור
  • י
    ערב טוב ידידי היקר 14/03/2013 20:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אספתי c60 ב470 ממוצע,מאחל לך טיסה נעימה,אין כמו הבשר שם.ההיתי במשך 14 שנים בוונצואלה. ומכיר את כל דרום אמריקה.אתה ארגנטינאי?
    סגור
  • 81.
    החגיגה במעוף שהיתה אמורה להיות היום
    אחת שמבינה א 14/03/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    7 1
    נדחתה ליום ראשון. אין מצב ואין סיבה שלא יהיו עליות ביום ראשון. קניתי קול 1250 ומקווה שאני צודקת.... המשך ערב נעים!
    סגור
  • 80.
    2 מיליארד שקל ביומי - איזו עוצמה יש למעוף הזה
    עילוי ירוק 14/03/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד להנהלת הבורסה שהחזירה את המשקיעים הכבדים שקנו עוד מניות והעלו לנו השבוע את המעוף ביותר מאחוז, ועם מחזור יומי של 2 מיליארד שקל. טובי הכלכלנים יושבים באחד העם לשמור על הירוק של המדינה.
    סגור
  • לא מחזורים ולא בטיח על עדכון מדדים שמעת ???? (ל"ת)
    גל 14/03/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • את עצמו .איזה מחזור ואיזה נעליים.זה כסף ממוחזר טיפשון (ל"ת)
    אתה מפגר או רק עושה 14/03/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 79.
    יום ראשון מפולת שרה כנראה פוצצה הכל
    YL 14/03/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אך שראיתי את הפודל שמרון מגמגם היה ברור לי מי חטף מכות ב בית ראש הממשלה והרמז זו לא היתה שרה
    סגור
  • 78.
    גבעות
    גדי 14/03/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גבעות עולם פועלים במקצועיות ... החברה היחידה בענף שמכניסה כסף- והרבה ממכירות נפט !!! קידוח נוסף בדרך ... לא מפזרים הבטחות וסיסמאות ללא כיסוי . היום ביקושים גדולים מאוד בנעילה ... אין ספק שהפריצה קרובה מתמיד . 
    סגור
  • אתה אלישע הרשע? (ל"ת)
    ראל00000047 14/03/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • ל 74
    עידו 14/03/2013 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן חברה רצינית ... בניגוד לכל החברות בתחום זה גבעות עולם היא היחידה המפיקה ומוכרת נפט בכמויות מסחריות ו, קידוחים נוספים בדרך כך שזו חברה עם עתיד בתחום .... 
    סגור
  • 77.
    ותפרסמו את הדברים החשובים עידכון מדדים .יום דוחות הבנק (ל"ת)
    תהיו הוגנים 14/03/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    אתה מבלבל את הביצים .יקימו ממשלה 1300 איפה זה?
    באפט מה שלומך 14/03/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המדד יגיע. ל 1300 אבל מתי שאנחנו נחליט .אנחנו שולטים במדד חתיכת אפרוחון טיפשון
    סגור
  • 75.
    1300 אתה אפרוח תמים שחי על זמן שאול .מה שאנחנו רוצים זה
    איפה אתה קלקלן שלי 14/03/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה שיהיה במדד. אתה ישן וחולם על קרוזים. כבר אמרתי לך קרוז סביב ה ז.. שלי יא טועה ומטעה חצוף.1300 חחחחחחחח
    סגור
  • ידידי היקר אתה לא מכבד את עצמך בדיבור הזה אני
    כלכלן 14/03/2013 20:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבין את הכאב שלך בהפסד של הכסף בשורט אבל דור סיגנון דיבור של רחוב לא יחזיר את הכסף אגב היום סגרתי קרוז למאי ברווח במניות קוקה קולה ומקדונלדס
    סגור
  • בנוסף אני בדעה שהמדד בדרך מעלה .אבל לפי צרכינו האופציונ
    ערב טוב ידידי היקר 14/03/2013 20:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תבין ממשלה ,מלחמה,שלום.אין לזה שום משמעות רק איזור הכתיבה.אתה תמים שמאמין שיש גורמים אחרים שמשפיעים .אתה ואחרים בשר התותחים שלנו האופציונרים הגדולים.עד שלא תבין .תמשיך לחלום.חלומות נעימים
    סגור
  • תבין אני לא עוסק במניות ומנקה שולחן כל יום בדר״כ הרווח
    ערב טוב ידידי היקר 14/03/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא כמוך דוגר.ההשוואה בינך לביו באפט היא יוהרה .לכן אתה מפסיד ותפסיד תמיד .אתה נתלה באילנות גבוהים .מי אתה שתשתווה לבאפט.אתה קורא את השטויות שאתה כותב?
    סגור
  • הכלכלן צודק קנית מניות עוגן שמחלקות דיבידנד היא מאה אחו
    דחלילון 15/03/2013 00:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאה אחוז רווח מסחר באופציות יביא ב99אחוז להפסדים מי שמזיז את המעוף אלה בתי השקעות גדולים דור מציע לך לשמוע בעצת הכלכלן אם אתה רוצה לראות רווח
    סגור
  • ראלי גדול לפנינו. קריעת החבל של השחקנים (ל"ת)
    הכלכלן צודק. 14/03/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 74.
    די בושה מה שקורה כאן, שחקנים מחזיקים בכל הכח. אבל-
    עורב אמיתי 14/03/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    וזה אבל גדול- החבל עומד להקרע. התחמושת תיגמר. המעוף יעלה . עלה יעלה כמו דגל מעל 1250. השוק חזק ממניפולציות- וזה שיעור ראשון גם בניתוח טכני. ההיפך- תאספו קולים, עכשיו הזמן. ואם לא, לא, אל תבואו אלי בטענות. סוף שבוע ירוק דשא לכוולם. ציפיתי יעבור את 1245, לא תארתי שיוציאו כל כך הרבה כסף על להחזיק מעוף. אבל זה יגמר בייבי, יגמר!! ביום א' בודאי. שורטיסטים- חבל על הזמן שלכם.
    סגור
  • 73.
    בושה וחרפה זאת בורסה של גנבים (ל"ת)
    דוד 14/03/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 72.
    לכל המתבכיינים
    המעניש 14/03/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בשנת 2007 כש s&p 500 הגיע ל1565 המעוף היה ב 1240 בדיוק כמו היום. יש תקופות של ביצועי חסר ויש תקופות של ביצועי יתר אז קבלו את זה כעובדה ותפסיקו לחפור ולהתבכיין כל הזמן. תתאימו את עצמכם למציאות במקום להיות מתוסכלים ומופסדים.
    סגור
  • 71.
    גועל נפש על מה שקורה באחד העם - "הבורסה של מדינת ישראל"
    אנליסט עממי 14/03/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כל מילה מיותרת והיום זה כבר היה שיא השיאים. כן, כל הבורסות מתקרבות לשיאים וגם אנחנו "בעקבותם".
    סגור
  • פעילות התעודות יצרה עיוות ואיתו הזדמנויות.
    oraemunna 14/03/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אודה לאמת, לא ידעתי שהיום עידכון תעודות הסל. שערי המניות נסגרו בעיוות משמעותי. בעצם נוצרו הזדמנויות קניה. כרגיל, ביום א זה מתקן. שם המשחק הוא סבלנות. לדעתי, הראלי בפתח.
    סגור
  • גם אני לא ידעתי. המחזור האמיתי היום היה כמיליארד ש"ח (ל"ת)
    אנליסט עממי 14/03/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 70.
    בת"א מחכים בקוצר רוח לירידות (ל"ת)
    צילי 14/03/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 69.
    זה כיוון חיובי? שודדים (ל"ת)
    חיים 14/03/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 68.
    משבר,אין ממשלה,מפולת.כל הכבוד לשרה נתניהו (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסב 14/03/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 67.
    יששששש אני אוהב אותך ארה"ב איזה (ל"ת)
    כלכלן 14/03/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 66.
    יששששש אני אוהב אותך ארה"ב איזה שנה (ל"ת)
    כלכלן 14/03/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 65.
    חצי שעה לפני הטרום, המכונות נכנסו לפעולה אינטסיבית
    אנליסט עממי 14/03/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    4 3
    להורדת המעוף - הקורבן זה הבנקים. רואים זאת בפירוש משבירת התבנית העולה הקלאסי שהחל בשעה שתיים. אבל כאן בת"א יש שחקנים שיש להם חוקים אחרים. אני מקווה שבסופו של דבר מתיחת החבל כלפי מטה יקרע את החבל והמעוף יטוס מעלה, כי הפער עם חו"ל גדל כל הזמן ללא סיבה.
    סגור
  • לא נוותר על הבית שלנו
    עילוי ירוק 14/03/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המעוף זה אנחנו, זה השורשים שלנו, זה הבית שהקמנו לנו בשתי ידיים, למה שנלך לרעות בשדות זרים? שמה יש משברים תהפוכות, עיניינים, פה הכל ידוע, כולם מכירים את כולם, הכל חזוי וצפוי מראש וככה תמיד מניב רווחים קלים ללא סיכון. מי צריך לחפש אצל הגויים משהו מסוכן כשיש כאן בורסה שמטילה ביצי זהב ירוקות? אני לא זז מכאן לנצח, זה ביתי, זה פרנסתי, תודה לביבי, יאיר ולפרופסור הזקן עם המבטא האנגלו סקסי שהוריד רבית והעלה לי את כל ההשקעות בבורסה ובנדלן.
    סגור
  • אני מסכים איתך ושים לב בתגובה שלי לא אמרתי שצריך לעבור
    אנליסט עממי 14/03/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לחו"ל. אבל בהשקעה נכונה, התיק צריך להכיל גם השקעות בחו"ל, אבל בשום פני לא לנטוש לגמרי את ת"א.
    סגור
  • שקורא לעצמו עילוי .פחחחחחחחח (ל"ת)
    עור מטומטם 14/03/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 64.
    שוק חרא ללא תנודות
    מהמר וצודק 14/03/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא פחות מפח אשפה! הבורסה בתל אביב היא המיץ של הזבלללללללללללל
    סגור
  • 63.
    זאת בורסה? (ל"ת)
    שלי 14/03/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 62.
    שימו לב על התבנית העולה של גרף המעוף 5 דק' משעה 14:00
    אנליסט עממי 14/03/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השיאים והשפלים מופיעים במרווחים קבועים של כרבע שעה בתבנית עולה. זה סימן טוב, אבל המחזור מאכזב קצת, שעה לפני הסיום עומד על 830 מליון - אולי יגיע למיליארד.
    סגור
  • זאת עלייה לינארית
    dow 14/03/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שמראה על החלשות המגמה העולה. בהתחזקות מגמה השפלים מתרחקים מהשיאים הקודמים. תלמד ניתוח טכני.
    סגור
  • כשאני למדתי ניתוח טכני אתה עוד לא נולדת. אתה חושב שאם
    אנליסט עממי 14/03/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה מכניס את המילה לינארית אז אתה מנתח טכני. יש עוד הרבה פרמטרים אחרים שאני בטוח שאפילו לא שמעת עליהם, אז אנא אל תקפוץ לפני שאתה יודע למי מופנים הדברים שלך. שיהיה לך בהצלחה בהשקעותיך וערב טוב!
    סגור
  • 61.
    בנעילה הזרמה של 8 מיליון שח עוברת למדד תל דיב (ל"ת)
    לא שכוח את בבילון 14/03/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    איזה כיוון בדיוק תופס? שחקני המעוף עושים כרצונם (ל"ת)
    גנבי הכסף בפעולה 14/03/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    לא נותנים לשוק לעלות בכוח (ל"ת)
    גל 14/03/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 58.
    ל 54 אנחנו לא אומרים כלום - רק קוראים חדשות ואת הרמזים
    אנונימי 14/03/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אל קעידה בגבולות מלחמה חדשה בדרך.
    סגור
  • 57.
    אין על הבורסה שלנו אין העולם לא מעניין בכלל (ל"ת)
    שלי 14/03/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 56.
    בבר מה קרה לקסם שורט? תגיע לשער 160? (ל"ת)
    אנונימי 14/03/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    ראיתם את טאוור כמה היא עולה, חבל שמכרתי מהר
    אחת שמבינה א 14/03/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כתבתי לכם בתחילת השבוע הנא אמנם מניית זבל אבל שווה לקנות אותה לסיבוב קצר ואכן צדקתי, מי שהקשיב לי ולא מסמן לי באדום על כל המלצה שלי, הרוויח, צריך לדעת לחפש מציאות בשוק ולקנות. מקווה שכמו שכתבתי שיש עתיד גם לטאוור רק קצת סבלנות! המשך יום נעים וסופ שבוע מהנה!
    סגור
  • 54.
    רק שלא תאמרו.מחזורים גדולים ועליות יפות. (ל"ת)
    כלכלן 14/03/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 53.
    בורבה
    ג. יפית 14/03/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לעורב צהריים טובים לא אמרת שאתה נוסע עם אשתך ומהיום אתה לא מגיב? חחחחחחחחחח אלאק נוסע /טס
    סגור
  • שכותב בשגיאות על הכיפאק. ולא עושה שקל (ל"ת)
    זה מתחזה אפסונצ'יק 14/03/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • העורב נסע,יש פה אחז שמתחזה גם לכלכלן (ל"ת)
    אבי 14/03/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש הרבה עורבים (ל"ת)
    תסתכל לשמיים 14/03/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    כור עם דוחות מצוינים ורווח בקרדיט סוויס אני אוסף זאת תה
    דחלילון 14/03/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תהיה הדסק"ש שלי השנה היא תכפיל את השווי
    סגור
  • לדחלילון
    אחת שמבינה א 14/03/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אם אתה דחלילון אמיתי ולא מתחזה, אז אני מצפה עדיין לתשובה ממך, רמז למה.......... אתה כבר יודע את ההמשך.......
    סגור
  • לאחת שמבינה עזבתי את הפורום מסיבות אישיות אבל היום
    דחלילון 15/03/2013 00:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חזרתי והתגעגתי לחברה הותיקים פה כלכלן אנליסט עממי עילוי ירוק העורב ולך אני הפסקתי לסחור באופציות היום רק מניות יציבות ולפעמים סיבוב קצר על מניות תנודתיות בעבר המלצתי על דסק"ש היום הכוכבת שלי היא כור ולכלכן שאפו על ראלי אוקטובר אני לא הייתי בארץ אבל ראיתי כמה רווחים עשו
    סגור
  • 51.
    קניתי אתמול ים של קולים.
    כלכלן 14/03/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    והבורסה לא זזה,חשבתי לעשות היום קופה.
    סגור
  • לא יתכן. אם היית קונה בסוף היום
    עורב אמיתי 14/03/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש בסוף, היית עושה קופה יפה מאד, אם היית מוכר בטרום
    סגור
  • מתחזה אני לא קונה אופציות מעוף רק מניות עוגן גדולות ובע
    כלכלן 14/03/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ובעיקר בארה"ב
    סגור
  • אפס (ל"ת)
    תסתום את הלוע 14/03/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 50.
    זהירות!!!
    אבי 14/03/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקראת משבר חמור!!! הפוך מהציפיות! ירידת ערך נכסים שווקים פיננסים ובנקים קורסים. אין יש מ-0.
    סגור
  • 49.
    סאטקום מערכות לפני שנה הצעת רכש ב3 שח
    קולומבו 14/03/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נסחרת היום ב40 אחוז פחות -אולי שוב תהיה הצעת רכש גבוהה =לא המלצה משום סוג מחזיק בנייר
    סגור
  • 48.
    גם היום דור מקבל נקניקיות חחחחחח (ל"ת)
    ברוקר 14/03/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • פתחו לך את הקוליקו 1300 חחחחחח (ל"ת)
    תסתום את הלוע 14/03/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 47.
    18.3.2013 חגיגה באפריקה
    מושון 14/03/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צפוי להיות חלוקת דבידנד שמנה .48 מילון בשורט הולכים לצעוק גבלט
    סגור
  • שאלה למושון
    X 14/03/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משאלת לב ? או שיש לך מידע מבוסס יותר? , תודה.
    סגור
  • אפריקה מחלקת דיבידנד? לא יאומן (ל"ת)
    אנונימי 14/03/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 46.
    ניכנסנו שילשום בשורט ענק בכלכלית ובאידיבי ד' =הזהרה!!! (ל"ת)
    שימי 14/03/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    עד סוף החודש פריצה באפריקה מעל 1000 נקודות (ל"ת)
    מומחה לענייני אפריקה 14/03/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 44.
    בזק כמה היא מחלקת? (ל"ת)
    אנונימי 14/03/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10 אחוז באמצע מאי (ל"ת)
    דחלילון 14/03/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • תודה. (ל"ת)
    מיליונים 14/03/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    הדאקס מגיב יפה לעליותו של לפיד לשילטון עם ביבי
    עילוי ירוק 14/03/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עבר את ה 8000, יאללה 9000, הצעד הבא. כרגיל, גם המעוף יתעדכן בהתאם.
    סגור
  • 42.
    http://www1.bizportal.co.il/article/354621 (ל"ת)
    בונוס לא לפספס 14/03/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    הודעה ראשונה להיום
    העורב האמיתי 14/03/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני מאמין שכבר בשבוע הבא עלינו לטובה המעוף יחצה את 1300.אני בחופשה מלאה עם הילדים לכן אין לי זמן למעוף.יום טוב לכולם ואולי אכתוב בשבוע הבא.
    סגור
  • כולם הגיבו למתחזה שלך.
    אבי 14/03/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שאתה לא יכול לשלך תמונות.
    סגור
  • שניכם. מתחזים. כותבים
    עורב אמיתי 14/03/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשגיאות המחץ
    סגור
  • 40.
    אז מה אם העולם ירוק? ת"א= פח זבל!נוכלים! (ל"ת)
    מיקי 14/03/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 39.
    יקימו ממשלה המדד 1300 אתה אפס מאופס רק יומיות וטכני
    איפה הקלקלן המטומטם 14/03/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 7
    טמבל
    סגור
  • דור ידידי סבלנות החיפזון מהשטן 1300 יגיע הדואליות
    כלכלן 14/03/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לוחצות למעלה ופער הארביטראז מתחיל להיות מסוכן שחקני המעוף מכינים לך פקיעה מהסרטים הם לא טיפשים הם יכנסו את הראלי שלא תהיה מוכן ותוך יומים שלוש תקבל 10 אחוז למעלה שלא תבין מה פגע בך השורט יתאדה לך מול העינים לגבי דחלילון ברוך הבא חזרה גם אני ממליץ על מניות של דנקנר אפסייד אדיר
    סגור
  • אתה מתחיל ללמד אותי באופציות חחח הגענו לזמנים טובים אפס (ל"ת)
    תסתום את הלוע 14/03/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אכן הדואליות מושכות למעלה ארה"ב עוד תעלה בהתחשב בקיזוז
    דחלילון 14/03/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדד מלפני חמש שנים ורבית נמוכה יש מקום לעוד 20 אחוז
    סגור
  • הפעם אני מסכים עם הכלכלן דור אל תזלזל בו באוקטובר
    דחלילון 14/03/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האחרון כולם היו בפוזיצית שורט והוא היחיד שאמר ראלי וצדק הוא קורא את המפה נכון שחקני מעוף מכנסים את הראלי שאתה לא מוכן במכה מהירה כדי שלא יספיקו להיכנס לגל העולה
    סגור
  • מוצאת פעם ב. גרגר תירס .הוא אפס שיושב ודוגר (ל"ת)
    גם תרנגולת עיוורת 14/03/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • דור לפי מה שאתה אומר גם באפט הוא אפס שדוגר על מניות
    כלכלן 14/03/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחח מה שאני שכחתי אתה לא התחלתה ללמוד לוזר אני ברוך השם יושב טוב והכל מרווח על הפראירים כמוך דור לך כך קןרס בכלכלה
    סגור
  • 38.
    הצפת ערך לשופרסל העבירה נדלן ב 2 מיליארד ש לחברה בת (ל"ת)
    הצפת ערך לשופרסל העב 14/03/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    בשעה 1430 שורט סקוויז עצבני (ל"ת)
    שבי 14/03/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 36.
    גיוון ( דסק"ש )נמכרה סופית לפי מחיר של 800מיל דולר (ל"ת)
    גיוון ( דסק"ש )נמכר 14/03/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    שלום לכולם חברים אני מתחיל לרוץ עם הכיוון של המעוף
    דחלילון 14/03/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לדעתי יכול להיות פה איזה מלכודת דובים קלאסית אבל סבירות שתהיה פריצה של 1300 עד סוף החודש ממליץ לקנות מניות של דנקנר לפני הסדר חוב
    סגור
  • ברוך שובך
    אבי 14/03/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היתה חסר בזמן האחרון
    סגור
  • 34.
    בזק עוד חברה שתבקש הסדר חוב אחרי שתשלם דיבידנד (ל"ת)
    ממ 14/03/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 33.
    מי אמר שאי אפשר להרוויח בבורסה
    אחת שמבינה א 14/03/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אין לי ממש תלונות, מכרתי את טאוור יתכן ותמשיך לעלות , רווח של כמה אחוזים הספיקו לי.... תמיד שאני קונה מנייה אני ממליצה עליה בפורום ונכון לעכשו כל מנייה שקניתי והמלצתי עלתה יפה, לדוגמה, נייס, ישראמקו, בבילון ועוד..... מה יעשה המעוף היום? אני ממש לא יודעת מה השחקנים מתכוונים לעשות, אבל ההיגיון שלי אומר עליות, אין שום סיבה לירידות, באירופה עולה, נסדאק עלתה אתמול ויש לנו ממשלה מבטיחה בכל הבחינות, אז למה שיהיה ירידות היום, מתלבטת אם לקנות 2 קולים בלבד , אמשיך לעקוב ואחליט. אבל בתכלס אני מאוד מרוצה.
    סגור
  • 32.
    דנקנר ופינטו מצאו עוד משקיע שיזרים עוד 100 מיל ד (ל"ת)
    דנקנר ופינטו מצאו ע 14/03/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    שחקני המעוף עם המכונות שלהם ממשיכים להחזיק המעוף בכוח
    אנליסט עממי 14/03/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי זה ברור שהמעוף היה צריך לטוס מזמן, אבל שחקני המעוף עדיין בפוזיציה שלא נותן למעוף לעלות ואין להם קושי לעשות זאת כל עוד המחזורים נמוכים. נהירה של משקיעים והסטה של השקעות מהמוסדיים למניות, ינטרל באופן משמעותי את שחקני המעוף והמכונות שלהם. לדעתי זה מה שיקרה בזמן לא רחוק ולכל המאוחר עד סוף החודש. הירוק החזק ינצח סוף!
    סגור
  • 30.
    שוק של רמאים
    מהמר וצודק 14/03/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אתם לא מבינים שהמוסדיים מווסתים את השוק. את הכסף הגדול הם עושים מכתיבת אופציות. אח"כ עם כספי הפנסיה והקרנות הם דואגים לעשות מינימום פעולות ולא להזיז את השוק. כך האופציות נשחקות והם מרוויחים גם ככה מדמי הניהול על ניהול כושל ללא תחרות. אאאאאאאאאאאאאיכס!
    סגור
  • 29.
    רציו ומלאנוקס
    רצ 14/03/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סוף יום ירידות אדום רק רציו לא שייכת לבורסה יהיה אישור יצוא וחתימה עם וודסייד והמניה עפה ל 50 אג ועכשיו למלאנוקס גם לא שייכת לבורסה הכל ניקבע באמריקה וכמו באמריקה הודעה טובה על מכירת החברה לאורקל והמניה ביום אחד 100 $ וכאן בבורסה יותר הפסדים במניות מרווחים כי מי שקובע מה יהיה זה שחקני המעוף כי המחזורים קטנים ראו עד עכשיו בקושי 100 מיליון ביום כזה שמודיעים על ממשלה ואין התנפלות על המניות כניראה שמחכים לירידות בוול סטריט כדי לחזור ל 1200
    סגור
  • כמו שאמרתי כמעט אדום בסוף היום
    רצ 14/03/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד שלא יהיה מימושים כמו שצריך לפחות 5 אחוז השוק לא יזוז
    סגור
  • 28.
    ביקושים של 8 מיליון שח עידכון מדד תל דיב לא לפספס (ל"ת)
    בבילון היום בנעילה 14/03/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    בוקר טוב ושמח לכולם!
    אחת שמבינה א 14/03/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סופ סופ תהיה לנו ממשלה טובה ובלי קשר לממשלה, שמעתי שרוצים להוריד 5% מהמס ואם באמת זה יקרה נתחיל לראות מחזורים גבוהים והבורסה תעלה. החודש הזה אני אמורה לשלם מס ללמעלה מ1000 שקלים זה ממש המון. בקיצור אני מוכרת את טאוור עכשו הרווח שלי קרוב ל5% או שכדאי להמתין?... נראה מה יעשה המעוף בהמשך יום טוב ומהנה!
    סגור
  • אוהב לקרוא אותך! מה אומרת איך יגמר? (ל"ת)
    עורב אמיתי 14/03/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לעורב האמיתי
    אחת שמבינה א 14/03/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כנל גם אני, מה יהיה היום בוא ננחש ביחד מה דעתך?..... חשבתי שנסעת, אז מסתבר שזה היה מתחזה... ממש מצחיק! שיהיה לך יום נעים ומוצלח תמשיך להתעסק באופציות כי רק מהן ניתן לעשות כסף, אבל להתעסק רק בזהירות.
    סגור
  • ואגב מאמין שהעליות יתחזקו בסוף היום וסוף סוף
    עורב אמיתי 14/03/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נישאר מעל 1245
    סגור
  • זה מתחזה שאני לא מבין אותו. חסר שמות בעולם?
    עורב אמיתי מגיב 14/03/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכותב בלי שום פואנטה. אני כבר מרוצה מלפיד ובנט. עוד יעלו יפה יפה את הבורסה. נעקוב
    סגור
  • 26.
    גבעות -מבוקש ונעדר האלוף הבלונדיני האגדי
    ראל0000047 14/03/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בעצם יש אגדות שמתקיימות .טוביה החולב סיפר כשהיה ברוסיה אגדה .שפעם היה אדם לא היה דתי. חיפש את עצמו בדרך זו נפל על מדינה שקרובה לאמריקה ושם שמע סיפורים על יהלומים ונפט פגש יהלומן באיזור שחיפש יהלומים (ויהלומינים ברובם נוכלים)נתן לו רעיון לשים כיפה ולגדל זקן וככה להיות מיליונר .והאיש הגשים טוביה החולב ממש עשה כמו האגדה .ועוד אגדה איילנד שמע בבית כנראה אגדות על בלונדינים שנעשו רמטכ"לים פעם כל בלונדיני ואשכנזי אלוף ישר וככה עשה בא לצבא וקיבל .ועוד פגש את התימהוני טוביה החולב והכניס אותו לנפט תראו כמה אגדות
    סגור
  • 25.
    ממשלה חדשה לא ממש מזיז לשחקנים (ל"ת)
    גל 14/03/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מזיז לשחקנים הממשלה הזאת מבינים שלפיד לא מבין בכלכלה
    אנונימי 14/03/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביבי יכשיל אותו . הוא ישמע לעצות של אחרים למעשה הוא לא שר אוצר .
    סגור
  • גם יעל גרמן לא רופאה, וגם ליברמן לא דיפלומט ובכלל ביבי
    אנונימי 14/03/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ממש לא ראש ממשלה, אז מה ? יש עוזרים, יש יועצים ויש שכל ישר, כל השאר יגיע עם הזמן. מה שחשוב בעיני "שכל הפוליטיקאים והמבינים בגרוש" מהדור הישן ילכו לנפטלין.
    סגור
  • סוף סוף אני מסכים איתך לחלוטין! (ל"ת)
    עורב אמיתי מגיב 14/03/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פוליטיקה מהדור החדש רק יותר יקר אם יש יועצים
    אנונימי 14/03/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי צריך אותם? לחמם כסאות ? להחליט? הם לא שווים שקל ומי שלא מבין קל לסובב אותו או להכשיל אותו וזה יהיה על חשבוננו. כרגיל. לפיד לא מבין בכלכלה נקודהץ
    סגור
  • 24.
    רווח על קולים 1250 נמכר בטרום. תענוג.
    עורב ישראלי אמיתי 14/03/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יום ירוק ומעולה לכולם. מבסוט מלפיד ומבנט עד הגג על ביה"ס לביביהו. תמשיכו ככה !
    סגור
  • 23.
    first round
    ל...... 14/03/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    sell c-50 990.second in a moment.
    סגור
  • מ-970 ,ק-830. (ל"ת)
    ....... 14/03/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • י
    ל..... 14/03/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ימשיך לדחוף ??????
    סגור
  • להיתראות בעוד חודשיים.
    ...... 14/03/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    טס לארגנטינה לפטגוניה לארץ האש.מקווה שהבנת על קצה המזלג איך השיטה עובדת.נשאר עד הפקיעה בפרפר שבניתי.להתראות במאי.
    סגור
  • Que tenga buen viaje y disfruta la buena carne (ל"ת)
    נסיעה טובה 14/03/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שולט בספרדית.מהיר,זהיר וחכם.בלי תאוות בצע.. (ל"ת)
    buen 14/03/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • secnd round 'buy c-50 ,880. (ל"ת)
    ....... 14/03/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    כל הלונגיסטים הולכים לקבל בית ספר ל...
    בבר 70 שנה בבורסה 14/03/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפראיירים.
    סגור
  • מתי מתי מתי?????????? (ל"ת)
    אנונימי 14/03/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מלאנוקס מה קרה מימוש קטן ? (ל"ת)
    מלאנ 14/03/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני מקווה שלא נחזור ל 50$ (ל"ת)
    שי 14/03/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    אתם עיורים לא רואים מי יושב באוצר,
    בבר 70 שנה בבורסה 14/03/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    3 4
    העגלה כבר כבר במדרון,אין דרך חזרה,ירידות חדות כבר היום.
    סגור
  • הם עוד יבינו. שהמצב פה גרוע! (ל"ת)
    אנונימי 14/03/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה שמו לך בקטטר הבוקר
    האחות זיוה 14/03/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בדקת שלא שכחו B14?
    סגור
  • אחות זיו??? (ל"ת)
    אנונימי 14/03/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 19.
    בבר- יום שני ירידות? (ל"ת)
    אנונימי 14/03/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 18.
    מס 12 לא מבינה כלום !!!! בדיחה ! (ל"ת)
    אנונימי 14/03/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 17.
    בהצלחה לממשלה החדשה . (ל"ת)
    בא 14/03/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 16.
    מלאנוקס מימוש קטן מה קרה ? (ל"ת)
    מלאנ 14/03/2013 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    good morning world
    aorev aamiti 14/03/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    good morning israel.
    סגור
  • בוקר טוב חבר
    אבי 14/03/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמשיך לעשות חיים בסין,וכאן בארץ מרכיבים ממשלה.תאנו ביייי
    סגור
  • 14.
    רציו
    נתן 14/03/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    3 8
    הפתעה בקידוח גל בימים הקרובים הודעה מאגר אדיר של נפט בשווי של 11 מיליארד דולר המבין יבין שער 250 לרציו יראה ראלי מאוד
    סגור
  • אין קידוח בגל . (ל"ת)
    שתוק לטאה 14/03/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 13.
    יש ממשלה, דוח פצצה של בזק, עלייה של אחוז וחצי (ל"ת)
    עלוי ירוק 14/03/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • תודה למתחזה, איפה היית אתמול כשלא יכלתי להגיע
    עילוי ירוק 14/03/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תשתדל גם להגיע בימים שאני לא כאן לתת תשקיף יומי. ואכן ממשלת ביבי החדשה היא ממשלה מאוזנת, מכילה קשת רחבה של החברה בישראל, קטנה עם אנשים צעירים וחדשים בפוליטיקה שמביאים הרבה אנרגיה טריה שתזיז את גלגלי השיניים בשירות הציבורי. ראלי הממשלה ימשיך עוד שבועות רבים כי פערים צריכים להיסגר. לא מבין את השורטיסטים שחיזקו פוזיציה.
    סגור
  • 12.
    ריח של ראלי באוויר.
    oraemunna 14/03/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    7 5
    יש לי את התחושה שהראלי בפתח. אני רואה את המהירות בה הקונים עושים עיסקאות ואת המאמץ הגדול של הסוחרים למתן עליות. רב הסיכוי על הסיכון. להערכתי, כבר היום נתחיל לראות את זה. אני עדין ממליצה על כי"ל, הזינוק בה יהיה חד ומפתיע.
    סגור
  • רייח של טמפון באויר. (ל"ת)
    אבי 14/03/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • מגלומנית - מחכים כל בוקר למוצא פיך עם ההמלצות הטיפשיות
    אנונימי 14/03/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    4 4
    שלך. עדיף לא להתייחס לקשקושים שלך את לא מבינה כלום חוץ מהערצה עצמית אין לך כלום בטח איזה גרושה ממורמרת
    סגור
  • מה מה הבעיה שלך מה אתה מבין יותר טוב מכולם יא עלק (ל"ת)
    איתן 14/03/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • גם אני באותה דעה. המבחן העיקרי זה גידול במחזורים (ל"ת)
    אנליסט עממי 14/03/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 11.
    יאלה לשער 100 (ל"ת)
    יאלה רציו 14/03/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 10.
    ס ו ף ס ו ף יש תקווה לעם המאזוכיסט הזה
    שלומי 14/03/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    9 5
    שישב בשקט עד עכשיו , כשהאכילו אותו בשקרים וסיפורים והעבירו את כל המליארדים לחרדים ומחקו לטייקונים ומליארדים שאמורים להיכנס בתור מס חברות ויתרו להם ו ה כ ל על גב הפרייארים .
    סגור
  • מי בנה את הטייקונים ?
    דוד 14/03/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ביבי בנה אותם כשהוציא את כספי הפנסיה מהבנקים והעבירם לחברות הביטוח . אלו הלוו אותם לטייקונים שקיבלו כסף קל ובמקום להשקיע בארץ השקיעו בחו"ל ונפלו בגדול , לאחר מכן עשו לכולנו תספורת ! את זה אף אחד לא מזכיר לביבי
    סגור
  • נכון מאד, זאת אמת לאמיתה וומה שנעשה זה דבר מושחת ומצער (ל"ת)
    אנליסט עממי 14/03/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אבל תפסיק להאשים ולהשמיץ סתם אנשים ישרים והגונים!!!! (ל"ת)
    הלוואי שהבורסה תעלה 14/03/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • תפסיקו עם השינאה המדושעת הזו כלפי יהודים קדושים, טובים
    תתבייש לך! 14/03/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    5 3
    טהורים וצדיקים שעושים רק טוב, לומדים תורה ומתפללים כל הזמן לשלום החיילים וכל ישראל בארץ ובכל העולם.
    סגור
  • אידשה מיסס,החרדים הם אנשים ,ולא כולם צדיקים . (ל"ת)
    אידשה מיסס 14/03/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • עם כל השינאה והשיטנה הרעים כלפי החרדים ועולם התורה. (ל"ת)
    תפסיק כבר בבקשה 14/03/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 9.
    ומילה לתומר קורנפלד: כמה פמפמת את פריון, המניה
    יוס 14/03/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הלא סחירה הזו, שרק אותך ועוד עשרה אנשים היא עניינה. אז הגישה דוחות ונו? מה קרה? עלתה בשלושה אחוז? היה יום שניסיתי למכור אותה יום שלם ישבתי כמו דביל, ומכרתי בפחות ממחיר השוק כל כך היא לא סחירה. ללמדכם שהזהרו מהמצאות אידיוטיות של כתבים
    סגור
  • 8.
    איך יציבות? תחליפו כותרת שלא תצאו אידיוטים.
    יוס 14/03/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מלאנוקס, שמלאנוקס- כולה חמישה אחוז במדד. היום הוקמה ממשלה! עליה טובה למעלה ושבירה של 1240. כל הסימנים מורים!
    סגור
  • מישהו יצא פה טמבל
    הפוסל במומו פוסל 14/03/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה לא ביזפורטל... אכן יציבות בפתיחה
    סגור
  • נראה לי שאתה זה שתצא אידיוט השוק הולך למטה היום (ל"ת)
    יובל 14/03/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אם תסביר איך למטה, אשמח לשמוע (ל"ת)
    יוס 14/03/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    יתכן מאד שהיום נראה סוף סוף שבירת קו התנגדות 1245
    אנליסט עממי 14/03/2013 08:23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הקמת הממשלה צריכה להוות סיבה טובה לסגירת הפער של המעוף יחסית לבורסות בעולם ולכן היום נראה עליות נאות אצלנו תוך שאיפה לשבירת ההתנגדות וסגירה באזור ה- 1250. במידה והמחזור היום יהיה מעל מיליארד, נראה את המעוף מטפס מהר מאד בעוד 50 נק' לפחות. יום טוב וירוק!!!
    סגור
  • 6.
    יוסי פינק- רק מלאנוקס מעניינת אותך?????
    אני 14/03/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כשהיא עם ארביטראז שלילי ואפילו כזה מזערי, אתה קופץ וכותב את זה בכותרת של הבוקר אבל אתמול שהיא היתה עם ארביטראז של חיובי של כמעט 8% ללא צייצת.... מה האינטרס שלך? בוא ותגלה....
    סגור
  • 5.
    רציו
    סהר 14/03/2013 08:15
    הגב לתגובה זו
    4 4
    היו 45 אגורות הדרך ל90 אגורות סלולה
    סגור
  • 4.
    מניית רציו
    ליאור 14/03/2013 08:05
    הגב לתגובה זו
    4 7
    בימים הקרובים מאגר נפט של 450 מיליון חביות בקידוח אימות ליויתן 4 רציו בדרך ל110 אגרות מה שהיה אתמול זה רק ההתחלה
    סגור
  • 3.
    זהירות עם ההתלהבות מהקמת הממשלה עם לפיד
    אנונימי 14/03/2013 07:49
    הגב לתגובה זו
    8 8
    הגרעון הגדול של המדינה יוביל להעלאת מיסים והקטנת רווחי כל החברות. בועת הנדלן תקרוס לאט לאט אבל בטוח. הקטסטרופה רק מתחילה.
    סגור
  • הכנתי לך את הכדורים על השיש במטבח, שכחת לקחת?
    משולם ר. 14/03/2013 08:24
    הגב לתגובה זו
    4 6
    חברים, אני מצטער בשם המגיב, אני מכיר אותו, הוא ממשפחה טובה, הוא לא אשם, לפעמים קורה ששוכחים בבוקר לקחת את הכדורים ואז מגיבים בכל מני אתרים ללא שליטה, תסלחו לו, זה לא יקרה שוב, אני אדבר איתו, היום הבורסה תעלה וגם הנדלן, אל תדאגו הכל יסתדר.
    סגור
  • עוד גאון של אמא? משולם ר. (ל"ת)
    אנונימי 14/03/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תן לו בסירופ ממותק. ככה בטוח יקח. (ל"ת)
    שפוי מקומי 14/03/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • קיבלנו נודניק אחר. הוא ובבר הסבא. (ל"ת)
    עד שנפטרנו מעורבנית 14/03/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אם לא יורידו את המס הבורסה תשאר בית קברות. (ל"ת)
    מני 14/03/2013 07:49
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 1.
    זהירות עם ההתלהבות מהקמת הממשלה עם לפיד
    אנונימי 14/03/2013 07:48
    הגב לתגובה זו
    8 5
    הגרעון הגדול של המדינה יוביל להעלאת מיסים והקטנת רווחי כל החברות. בועת הנדלן תקרוס לאט לאט אבל בטוח. הקטסטרופה רק מתחילה.
    סגור