ת"א לא זזה: הבנקים נפלו 0.8%, מלאנוקס עלתה רק 1.5% במחזור ענק

המעו"ף איבד 0.06% וסגר ב-1,240 נק'. אורכית זינקה 39%. פוטומדקס קפצה 4.9% ואלביט מערכות עלתה 3% לאחר הדו"חות. כיל איבדה 0.2% לאחר הדוח החלש. באירופה ובוול סטריט - ירידות
 |  (154)
בנימין נתניהו, צילום: Bizportal
המסחר בבורסה של ת"א הסתיים כמעט ללא שינוי. במהלך כל שעות היום ניכרה המתיחות בבורסה הישראלית, שעברה לעמדת המתנה להכרזה על ממשלה חדשה בראשות נתניהו, מועד שהולך וקרב, למרות שכרגע לא ברור מי יהיו השותפות בקואליציה, לאחר שנתניהו נתן ללפיד אולטימטום לסגת מדרישותיו בענייני תיק החינוך, אחרת יעבור למו"מ בזק להכנסת המפלגות החרדיות לממשלה במקומו.

בזמן שבישראל המתינו גם היום להכרזה על ממשלה חדשה, באירופה נרשמות ירידות שערים של עד 0.7% במדד פוטסי וגם בוול סטריט נרשמות ירידות קלות בפתיחה. {מלאנוקס} שחזרה מוול סטריט עם פער חיובי של 7.6%, גררה את ת"א לפתיחה אנגלית כפולה (דחייה של 10 דק'). המניה ריכזה היום מחזור ענק של 113 מיליון שקל וסיימה בעלייה של 1.5% במלבד. בין המדווחות הבולטות היום: כיל -0.61% כיל 2,265 -0.61% כיל בסיס:2,279 פתיחה:2,265 גבוה:2,280 נמוך:2,251 תמורה:27,867,816 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , אלביט מערכות +0.2% אלביט מערכות 44,510 +0.2% אלביט מערכות בסיס:44,420 פתיחה:44,290 גבוה:44,950 נמוך:44,240 תמורה:14,036,080 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אורמת} ו{פרוטרום}.

מדד המעו"ף סגר סביב רמות הפתיחה והמשיך לבחון את רמת ההתנגדות החזקה ב-1,240 נקודות. מדד ת"א-75 נותר גם ללא שינוי בסיום. מדד הבנקים בלט בירידה של 0.8% ומדד התקשורת עלה ב-0.7%. המחזור הסתכם ב-828 מיליון שקלים.

התרחבות בפעילות היצרנית

מדד מנהלי הרכש של בנק הפועלים זינק ב-4.3 נקודות ל-53.6 נקודות, ובכך חצה סוף סוף את רמת 50 הנקודות המעידה על התרחבות בפעילות היצרנית של התעשיה הישראלית. הנתון מהווה אינדיקציה חיובית, במיוחד בכל הקשור לפעילות היצוא. זינוק במדד מנהלי הרכש

המסחר בעולם

בוול סטריט נפתח המסחר במגמה מעורבת תוך נטייה לירידות, מדד הדאו נסוג מעט מהשיא ההיסטורי אליו הגיע לאחר 8 ימים רצופים של עליות. נתון המכירות הקמעונאיות לחודש פברואר הפתיע לטובה כשזינק ב-1.1%, לעומת צפי לעלייה של 0.7%, העלייה החדה ביותר מזה חמישה חודשים.

באירופה נוטות הבורסות לרדת. הפוטסי הבריטי יורד ב-0.7% הקאק מאבד 0.2% והדאקס נסחר סביב רמות הפתיחה.

בבורסות אסיה ננעל הבוקר המסחר בירידות שערים. בורסת שנחאי איבדה 1% על רקע הגבלות המוטלות על יזמי נדל"ן, הבורסה בהונג קונג השילה 1.4% וביפן נרשמו ירידות של 0.6% על רקע התחזקותו של הין. בצד החיובי ניצב מדד הקוספי שטיפס ב-0.3%.

המסחר בארה"ב ננעל אתמול במגמה מעורבת וללא כיוון ברור. בסיכום יומי, הנאסד"ק נחלש ב-0.32%, מדד ה-S&P 500 איבד 0.24%. ננעל בעלייה מינורית של 0.02%.

מניות במרכז

מניית כיל -0.61% כיל 2,265 -0.61% כיל בסיס:2,279 פתיחה:2,265 גבוה:2,280 נמוך:2,251 תמורה:27,867,816 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה הבוקר דו"חות חלשים לרבעון הרביעי. בשורה התחתונה הציגה כיל רווח של 209 מיליון דולר בלבד. לכתבה המלאה

מניית אלביט מערכות +0.2% אלביט מערכות 44,510 +0.2% אלביט מערכות בסיס:44,420 פתיחה:44,290 גבוה:44,950 נמוך:44,240 תמורה:14,036,080 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-3% לאחר שהציגה דו"חות חזקים לרבעון הרביעי. הרווח הנקי ברבעון הרביעי הסתכם ב-57.2 מיליון דולר. לכתבה המלאה

מניית וואיטסטון -1.43% וואיטסטון 1,243 -1.43% וואיטסטון בסיס:1,261 פתיחה:1,261 גבוה:1,303 נמוך:1,210 תמורה:490,279 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה בכ-39% לאחר שהחברה הודיעה כי חתמה על שני הסכמים שיזרימו לקופת החברה כ-8 מיליון דולר, מהם 5 מיליון יוזרמו לה בתמורה לכל הפטנטים שבבעלותה. ההסכמים נחתמו עם חברת נטוורקס ועם חברת הדסון ביי קפיטל. אורכית מוכרת את הפטנטים

מניות דלק קבוצה +0.81% דלק קבוצה 63,800 +0.81% דלק קבוצה בסיס:63,290 פתיחה:62,900 גבוה:64,400 נמוך:62,600 תמורה:37,756,413 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו ברקע להודעה הרשמית של החברה על כוונתה למכור מניות של חברת הבת דלק US במסגרת הצעת מכר. בסה"כ רוצה קבוצת דלק למכור כ-10 מיליון מניות (כולל אופציות לחתמים) בהיקף מוערך של כ-400 מיליון דולר. אם העסקה תושלם, תדלל קבוצת דלק את חלקה בחברת הזיקוק לכ-37% ותרשום רווח הון משמעותי.

שותפות 'תמר' הכוללות את ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 42.1 0% ישראמקו יהש בסיס:42.1 פתיחה:42 גבוה:42.5 נמוך:42 תמורה:9,173,479 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש -0.09% דלק קידוחים 1,077 -0.09% דלק קידוחים יהש בסיס:1,078 פתיחה:1,072 גבוה:1,089 נמוך:1,070 תמורה:29,886,508 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אלון גז -0.59% אלון גז 4,392 -0.59% אלון גז בסיס:4,418 פתיחה:4,418 גבוה:4,401 נמוך:4,297 תמורה:232,472 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו תחת לחץ לאחר שקיבלו אתמול מכתב משר האנרגיה ד"ר עוזי לנדאו אשר מתנגד להסכם לייצוא הגז הטבעי מן המאגר. לנדאו מציין כי "המאגר מיועד לצרכי המשק הישראלי". לידיעה בהרחבה

חברת {אורמת} סגרה את הרבעון הרביעי עם מכירות של 116.1 מיליון דולר. עם זאת, דוחות הרבעון הרביעי הושפעו לשלילה מירידת ערך של תחנות הכוח בהיקף של 151.5 מיליון דולר כך שההפסד הכולל של החברה ברבעון הרביעי עומד על 180.2 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(154):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 81.
    דנקנר ופינטו מצאו עוד משקיע שיזרים עוד 100 מיל ד
    דנקנר ופינטו מצאו ע 14/03/2013 01:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דנקנר ופינטו מצאו עוד משקיע שיזרים עוד 100 מיל ד
    סגור
  • 80.
    הבורסה מחר
    דניאל 13/03/2013 22:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עולה לפחות 2 אחוז אי הוודאות הפוליטית נעלמה ניהול כלכלי חדש כיסוי הגירעון והשלמת הפער החיובי מול בורסות העולם הולכים לכיוון ה1300
    סגור
  • 79.
    מלאנוקס
    מלאנ 13/03/2013 21:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איך אכלתי אותה היום פרייר שכמוני עכשיו יורדת 10%בוול
    סגור
  • 78.
    תפסיקו להתייחס לאורה היא רק רוצה תשומי!
    אנונימי 13/03/2013 20:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מינתה עצמה לממליצה הלאומית חחחחחחחחחחח
    סגור
  • 77.
    שמירה היום על 1233 תוציא גל עולה ל מינימום 1251-1258
    Dor 13/03/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הטכני תמיד יעבוד .
    סגור
  • לגבי כי"ל, אני חושבת שהתמיכה היא ב-47.
    oraemunna 13/03/2013 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אמרת לי שאם תרד מ-48 אז... אני חושבת שהחשש הוא דווקא ירידה מ-47. עד עתה עמדה בזה בהצלחה. אם תעבור 49 אז...
    סגור
  • 4.6 תחתון 4.8 התנגדות .לא עוקב אבל זה הניתוח שבקשת לפני
    ערב טוב 13/03/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שבועיים .תמיד חשוב להכיר את הקווים .לגבי כל מניה ומדד
    סגור
  • בהסוחרים יעלו למדרגת 1250.
    oraemunna 13/03/2013 19:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כרגע הסוחרים עלו ל-1240, סביב זה הם מסתובבים. לדעתי הם ידלגו מחר ל-1250 ושם יסתובבו. מחר בכל מקרה עליות בהובלת המניות המקומיות.
    סגור
  • השמירה על 1233 והתבססות כבר יומים מעל 1240 .בדיקת גרף
    ערב טוב 13/03/2013 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הסיקו מראה כח רב יותר של הקונים על הכותבים בקולים רחוקים איתות מובהק למהלך אלים צפונה.למרות שנכון למפת הכתיבות הנוכחית אידיאלי 1220 .כך שיכולה להיות פריצה .אבל להיות זהירים בבדיקת הפריצה של ,1241 צריכה להיות מגובה במחזור גדול .בהצלחה Dor
    סגור
  • ממתינים ומצפים כבר. נשבר מהדשדוש. השחקנים חייבים
    עורב אמיתי 13/03/2013 19:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתת לעלות. תודה ידידי! היום היה יום טוב, אבל היה קשה לתזמן אותו... הרווחנוף וחזרנו לסיבוב שני. נמתין למחר. תהיה ממשלה. ביבינו יכנע.
    סגור
  • טען עוד
  • שתי קשקשנים את ודור קו תמיכה קו התנגדות כול מה שאתם
    ברוקר 13/03/2013 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומרים קורה בדיוק הפוך הטכני שלך דור מראה כל יום מחדש שזה שטות ואתה לא מבין כולם בשוק ההון הסוחרים מזיזים את המעוף איך שהם רוצים הפסדת כבר את כל הכסף שלך בבורסה ילוזר
    סגור
  • 76.
    ביבי אתה צריך ללכת הביתה עם מס גבוה ומחזורים של קיוסק
    טל 13/03/2013 18:49
    הגב לתגובה זו
    1 3
    למה באמת עלה המס על שוק ההון ?.יש מילה שנקראת חזירות פעם לא היה מס אחר כך 20 אחוז וירא כי טוב 25 אחוז הרסת אתה ושטייניץ את שוק ההון מקור ההכנסה של השמן של הממשלה
    סגור
  • 75.
    למה ת"א לא זזה ?היא זזה למטה כמו כל סוף מסחר (ל"ת)
    גל 13/03/2013 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    נשאלתי, כמה זמן אשרוד ואמשיך לכתוב. תגובה 18. אז...
    oraemunna 13/03/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני אכתוב כל עוד אני ארצה. אף אחד לא יוכל להלך עלי איימים. הסגנון שעל פיו הבריחו מכאן את דור או מנסים להבריח את עורב אמיתי, לא עובד עלי. לאחרונה, נכנסו לפורום כמה עכברים, חלקם אנונימיים וחלקם עם כינויים מפוקפקים, הכותבים בסגנון היאה להם אבל אינו מתאים לרוב אנשי הפורום. המתסכל הוא שלאותם עכברים אין את הידע אפילו איך לתפוס גבינה. הייתי מציעה להם להתביית ולהתחיל לנהוג בנימוס.
    סגור
  • אור אני לא מגיב כך שכל מה שמופיע הוא של מתחזה ארור (ל"ת)
    Dor 13/03/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • נמאסת! (ל"ת)
    אנונימי 13/03/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הבעיה שגם ההמלצות קניה שלך גורמות לאנשים להפסיד
    Dor 13/03/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כסף כמו ההמלצה על כיל שאת מופסדת את מנסה להריץ מניות פה אני במקום האתר לא הייתי מפרסם את התגובות שלך ואני לא ברחתי גברת אני פה ולכלכלן חכה מחר ונראה מי יצחק אחרון
    סגור
  • אני Dor לא כותב רק צופה (ל"ת)
    מתחזה ארור 13/03/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • צודקת.העורב כל הזמן מקלל
    בבר 70 שנה בבורסה 13/03/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחל לעורבנית חולת סרטן כאשר קילל אותה שתקח כדורים,לא יפה עורב טיפש.
    סגור
  • זו לא תגובה של דור. זו תגובה של מתחזה.
    oraemunna 13/03/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את דור האמיתי מזהים לפי הסגנון.
    סגור
  • איזה סגנון?הוא מקלל פה כל הזמן הכלכלן ואיציק והעורב רצו
    ברוקר 13/03/2013 22:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעזוב את הפורום בגללו יש פה כמה חברה ותקים שכבר הרבה זמן בפורום כמו עילוי ירוק העורב כלכלן דור רק מקלל כל הזמן וטועה כל הזמן בניתוח שהוא חושב שהוא עושה
    סגור
  • אני לא כותב כי חבל על האנרגיות (ל"ת)
    הבחנה מדוייקת שאפו 13/03/2013 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בדיוק אתה צודק מי היא בכלל כוחנית וגועלית (ל"ת)
    אנונימי 13/03/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תהיה מנומס אני אתייחס אליך בעדינות.
    oraemunna 13/03/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תזלזל בדיעות שונות משלך, בעיקר כאשר הן מתבררות כנכונות בדרך כלל. אני לא כוחנית אבל בשעת הצורך אני מגיבה בנחרצות. אני לא אוהבת שמישהו מנסה להפחיד אותי, זה מעליב. אם נמאסתי עליך, הצעתי אליך, אל תגיב לכתיבה שלי, אל תפנה אלי פשוט כתוב את דעתך בנפרד ממני. אם תמשיך בסגנונך הבוטה אז אל תתפלא שאני אגיב כלפיך בחומרה. הייתי מציעה לך להגיב בשמך ולא להסתתר תחת אנונימיות.
    סגור
  • 73.
    אפריקה לא עולה יחסית לאפי וחברות הבת? (ל"ת)
    למה מניית 13/03/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    תמונה אחת שווה אלף מילים.
    oraemunna 13/03/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בבקר, אחרי פרסום דוחות כי"ל, ציפיתי לתגובת האנונימי שלא איחרה לבא. הוא ציפה לשחיטה, אני המרתי שכיל תסיים בעליות. פיפסתי קלות, היא סגרה בירידה מינימלית. לא ציפיתי מאותו אנונימי לתגובה על בז"ן, הרי מטרתו היא להשמיץ. ניסו באותה תגובה לכנות אותי בזלזול "גאונה". למזלזלים עלי לאמר, אני לא גאונה. לא צריך להיות גאון בכדי להבין שווה קניה, פשוט, מי שלא מבין זאת הוא סתם טיפש.
    סגור
  • גאונה! (ל"ת)
    אנונימי 13/03/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • יחסית אליך זה נכון. (ל"ת)
    oraemunna 13/03/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם אני כמוך הערכתי שכי"ל לא תרד בצורה חריפה. אני מעריך
    אנליסט עממי 13/03/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הניתוחים המקצועיים שלך. לצערי רוב חברי הפורום לא כמוך ועסוקים כל הזמן בהשמצות והבלי פה. ערב טוב!
    סגור
  • רציתי שתחזיתך תתממש לפרק זמן.
    oraemunna 13/03/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי את תגובתך להנחתו של אחד הכותבים כי כי"ל תרסק את המעוף ואתה כתבת כי תרד 2% לכל היותר. ניסיתי לרכוש עוד כמות גדולה של מניות כיל בירידות של 1.3-1.5% ולצערי לא הצלחתי. אני מחזיקה כמות הגונה של כיל שאותה רכשתי במהלך הירידות שלה. הפסדי כרגע הינם מינוריים ואני מניחה שאצא מכיל ברווח הגון.
    סגור
  • 71.
    הכל מוכן לממשלה ולעליות 1260 70 אבל אם לא תהיה ממשלה
    שבי 13/03/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולכים ל 1180 למרות שלא נראה לי סביר . כמו כן מניות גז נפט אאוט בשבועיים הקרובים אלא אם כן ימצאו ש ם נפט
    סגור
  • 70.
    קדימה עלי למעלה תמריאי (ל"ת)
    העורב האמיתי 13/03/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קשה להתאפק אה? (ל"ת)
    מתחזה יקר, לא נסעת? 13/03/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    מכרתי מנה שניה של קולים,רווח 230 ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 13/03/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 68.
    דור ידידי מה קרהאתה לא כותב מה ניתקו אותך מהאינטרנט לא
    כלכלן 13/03/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שילמת חשבון חחח תגיד דוגרי כמה את מופסד כבר ? חחחח זה כבר מגיע הרכבת ממשלה ושתהיה לך טיסה נעימה חחח
    סגור
  • 67.
    בבר - מה עם השורטים לקראת הפקיעה יש פחות שורטים!
    אנונימי 13/03/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קסס שורט לא תזוז .
    סגור
  • נוע כן תנוע (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 13/03/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 66.
    מכרתי חלק. יופי לנו! חוזר עוד כמה דקות לסיבוב
    לסוחר חתיך מעורב. 13/03/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של 1250
    סגור
  • 65.
    הודעה פצצה על עיסקה עם חברת חשמל לא לפספססססססססס
    אבנר בקרוב בקרוב 13/03/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב אין מוכרים מתחת ל250 זו תמיכה חזקה והכיוון 288-300
    סגור
  • 64.
    עכשיו העורב על החומה הסינית.קיבלתי מייל עכשיו (ל"ת)
    DOR 13/03/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אפס (ל"ת)
    מתחזה עלוב 13/03/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • על החומה בעכו אולי חחחחח (ל"ת)
    ברוקר 13/03/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • נכון, המתחזה שלי אין לו כסף לפלאפל (ל"ת)
    האמיתי 13/03/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    מכרתי קול 1240.רווח 330 ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 13/03/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מתוסכל מאד. עבור ללונג (ל"ת)
    שקרן ומתחזה. שורטיסט 13/03/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 62.
    מלאנוקס
    שי 13/03/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניראה לי היום מימוש לקראת המשך עליה בסוף השבוע אבל בסוף יגיע ל80 $
    סגור
  • 61.
    כאילו מישהו מתרגש מהספינים של ביבי. מפתיע
    עורב אמיתי 13/03/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שכלי התקשורת משתפים פעולה עם זה. אל תקים קואליציה, לך לבחירות, על מי אתה מאיים? עוד שעתיים - ממשלה.
    סגור
  • 60.
    מנשה יוספוביץ' מבני ברק?
    מנשה 13/03/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מניית אפריקה לא עולה יחסית לאפי וחברות הבת?
    סגור
  • 59.
    הודעה במאיה על ביוליין - בקרוב הכתבה בביזפורטל (ל"ת)
    אנונימי 13/03/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 58.
    ביוליין-אישור חדש לניסוי בצרפת - כעת במאיה!!!!!!!
    aqwamer 13/03/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה הזו מתקדמת לשערים שידעה בעבר, וזה מעולה.
    סגור
  • 57.
    טוב חזרנו לסורנו לדשדשת המגעילה הזו
    סוחר חתיך 13/03/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    די נמאס כבר איזה בורסה פח אשפה
    סגור
  • נכון. מדשדשים ומדשדשים. אבל אל דאגה. יהיה טוב. (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/03/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    לפיד סיימת את הקריירה שלך סופית (ל"ת)
    צילי 13/03/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 55.
    כמה טוב שמכרתי ישראמקו וקניתי טאוור
    אחת שמבינה א 13/03/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני תמיד קונה ומוכרת בעיתוי המתאים, טאוור כעת במגמת עלייה, אם המעוף היה עולה היא היתה עולה לפחות 5%, קשה לי לחזות את הכיוון של המעוף, אבל אם הירידות יתחזקו ממליצה לקנות קולים, כי אני מאמינה שבסופו של דבר תקום ממשלה עם לפיד ואז המעוף יזנק . יום טוב ומקווה שבאמת יהיה טוב היום עם בשורות טובות.
    סגור
  • מה את חושבת לגבי מלאנוקס להכנס ? (ל"ת)
    מלאנ 13/03/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 54.
    הירידות פה לא קשורות לממשלה אלא לעולם.
    אנונימי 13/03/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אצלנו יודעים הכי טוב אצלנו הכול הפוך.
    סגור
  • 53.
    מה הקשר ללפיד? בינכה הוא לא מבין בכלכלה
    אנונימי 13/03/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבורסה צריכה לרדת אם הוא יהיה שר אוצר.
    סגור
  • וואלה חשבתי לפיד מבין בכלכלה,אחרי מה שאתה אומר, לך תדע (ל"ת)
    יובל 13/03/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    מחכים להדעת לפיד יש עשן לבן כבר תתכוננו (ל"ת)
    כלכלן 13/03/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 51.
    עד שעה13.00.לפיד לא חוזר בו על תיק החינוך
    בבר 70 שנה בבורסה 13/03/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ביבי הולך לחרדים.ישששששששששששש
    סגור
  • 50.
    נקנו קולים היום אני מיליונר. (ל"ת)
    חיים 13/03/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    עכשיו זה סופי,לפיד בחוץץץץץץץץץץץץץץץ
    בבר 70 שנה בבורסה 13/03/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תוכלו את הכובע.זהו סופו של חזיר
    סגור
  • בבר מה עם קסם שורט? בקושי זזה...... (ל"ת)
    אנונימי 13/03/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תעוף למעלה (ל"ת)
    יום שני 13/03/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 48.
    מה קורה אחי?מכרת את הקולים?אני נשאר כרגע (ל"ת)
    סוחר חתיך לעורב 13/03/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ך. : גם אני. לגמרי נשאר (ל"ת)
    עורב אמיתי לסוחר חת 13/03/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 47.
    דנקנר ואלשטיין סיכמו על התחלת הזרמה כסף החל מ 10.4
    דנקנר ואלשטיין סיכמו 13/03/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דנקנר ואלשטיין סיכמו על התחלת הזרמה כסף החל מ 10.4
    סגור
  • 46.
    עליות על שום מה? (ל"ת)
    אנונימי 13/03/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 45.
    אמרתי לכם חחחחח
    סוחר חתיך 13/03/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רווח 30% ב10 דקות בקול 1240,1250 יום טוב לכם ירוק חזק בסיום
    סגור
  • 44.
    הכוונה: מי שהקשיב וקנה קולים חמודים של 1240 (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/03/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דרדס אחד.תנו לו להנות מהחופש (ל"ת)
    אבי 13/03/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ואתה שורטיסט עלוב נפש שלא קורא את התמונה
    קורא 13/03/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עבור ללונג לטובתך. חראם על הכסף
    סגור
  • 43.
    השעה 12. מי שהשיב לי בעשר עשה אחלה כסף.
    עורב אמיתי 13/03/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראו תגובה 22
    סגור
  • די נודניק.העורב אף פעם לא ממליץ.
    בבר 70 שנה בבורסה 13/03/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    העורב בסין
    סגור
  • אז תיסע איתו לסין גם תן לנו שקט קצת אתה ודור שתי עורבים
    ברוקר 13/03/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צועקים כל השנה ירידות והכול הפוך ממה שאתם אומרים חחחח
    סגור
  • אני ממליץ יותר מדי זו הבעיה
    עורב אמיתי 13/03/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוקפים אותי על ההמלצות. אל תקנו מצידי. מי שעוקב אחרי רואה שאני לא רע כל כך...
    סגור
  • 42.
    נאספו קולים תודה רבה
    סוחר חתיך 13/03/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ניפגש בסיום,הימור מושכל היפוך לירוק בנקים בתרגיל ויתקנו בחדות בהמשך,הימור מושכל מאלנוקס תעלה מעל 10% היום.נפגש ב 1250 מחר
    סגור
  • ך. : יש ביננו הסכמה! (ל"ת)
    עורב אמיתי לסוחר חתי 13/03/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    בוקר טוב חברים להיזהר לא ליפול למלכודת השוורים
    כלכלן 13/03/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בזמן הקרוב תגיע פריצה חזקה למעלה ימים ספורים מי שימכור היום יבכה מחר השוק עומד להתפוצץ למעלה תאספו סחורה בזול
    סגור
  • המדד כנראה יפרוץ את ה1242-1251 דור (ל"ת)
    זה נקרא מלכודת דובים 13/03/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 40.
    לצלף שלום מלאנוקס
    שי 13/03/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שלומך חזור לכתוב מה היא הערכתך לגבי מלאנוקס לגבי המשך הדרך יום טוב
    סגור
  • 39.
    http://www1.bizportal.co.il/article/354598 (ל"ת)
    רציו המלכה לא לפספס 13/03/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    ליוס, המגיב לי ב-14. עבורך, אני מפשטת....
    oraemunna 13/03/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפרדוקס שבמדד מצביע על כך שלא תהיה אצלנו ירידות חדות במידה ויהיו כאלה בעולם. אם ימשכו העליות בעולם אזי הראלי יגיע אלינו וביתר עוצמה. עכשו הבנת?
    סגור
  • בטח ובכיף! תודה לך. (ל"ת)
    יוס 13/03/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    איפה הקלקלן הקשקשן 1300 השבוע .הוא חתיכת מפגר ענק (ל"ת)
    הקוסם 13/03/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • הטיפש זה אתה הקוסם הכלכלן הזהיר בתחיל שבוע מ
    ברוקר 13/03/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ממלכודת שוורים לטיפשים כמוך יורידו את המעוף מלאכותית כדי שטיפשים כמוך יקנו שורטים ואז יכנסו לך את כל הנקניקיה תקנה עוד קסם שורט חמור אתה תממן לי וללונגיסטים את החופשה בקיץ םחחחח הכלכלן כבר עשה על דור הלוזר 50 אלף בכור חחח
    סגור
  • וסיפורים הוא אמר 1300 השבוע פחחחחח (ל"ת)
    אתה מלא בחרא 13/03/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 36.
    זוכר מה אמרתי אתמול. (ל"ת)
    .....ל..... 13/03/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • י
    ל. ... 13/03/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני בהמתנה נראה את ה1235 מחזיק
    סגור
  • מקווה ששמתה לב לעבודת התוכנה באתמול. (ל"ת)
    ...... 13/03/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ב 11.00 הסרת ה פ ,והכנסת ה-ק. (ל"ת)
    ..... 13/03/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • י
    ל .... 13/03/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אספתי חלק מ ,1260 ב 370 ש״ח ממתין
    סגור
  • today five rounds
    ...... 13/03/2013 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קנ...c-50 בנעילה.
    סגור
  • 35.
    למתחזה לעורב 22.אני אספתי את העורב לנפל התעופה
    אבי 13/03/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    די עם המתחזים.אני מבקש לא לענות למתחזה.
    סגור
  • 34.
    בוקר טוב התגובה הראשונה זה מתחזה היום דישדוש
    ברוקר 13/03/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבל אולי השחקנים יעשו תרגיל ויעלו את המעוף שכולם לא מוכנים הם אוהבים לעשות הפוך על הפוך ממשלה תקום זה בטוח מה שיעיף את השוק ל1300 מי שנכנס לשורט מתאבד פשוט
    סגור
  • תגובה שניה שלי היום. מתחיל אדום, יגמר מעולה ירוק
    עורב אמיתי 13/03/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם לא בסוף היום, אז מחר בבוקר. נצלו הזדמנות לקניות ולקולים. ואם לא, לא נורא- לא תרויחו. מה לעשות, לא חייבים לעשות מה שאני אומר.
    סגור
  • צודק באלף אחוז (ל"ת)
    יוס 13/03/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    נצלו הירידות על הבוקר לקולים זולים!
    עורב אמיתי 13/03/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הכל משחקים שיעברו- יהיו עליות בהמשך, ואם לא היום מחר בענק!
    סגור
  • 32.
    יש,יש,ישששששששששששששששששששש
    בבר 70 שנה בבורסה 13/03/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לפיד לא שר האוצר,לפיד לא נכנס לממשלה.ישששששששששששש
    סגור
  • עד שנפטרנו מדור הקשקשן עכשיו אתה מתחיל עם הטמטום שךך (ל"ת)
    ברוקר 13/03/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • תשים פלסטר על הפצעים (ל"ת)
    לא לילל 13/03/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 31.
    לפיד אתה גם פחדן וגם שפן
    בבר 70 שנה בבורסה 13/03/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פוחד לשבת באוצר ומעדיף לברוח.
    סגור
  • הוא חכם יהיו בחירות נוספות בקרוב והוא יקח בגדול (ל"ת)
    לבבר 70 13/03/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לפיד יקח בגדול? חחחחח (ל"ת)
    אנונימי 13/03/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    הקמת ממשלה
    קיקבוקסינג 13/03/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתור אחד שמתמחה בקיבוקסינג בתחילת הקרב לומדים את היריב ורואים תוך כדי הקרב את נקודות התורפה של היריב.שלב הוא השהייה ואז מתקפת מחץ. לפיד כמומחה בקיק פועל באותה טקטיקה והוא יצליח.ממשלה תהיה אחרי התכופפות ביבי בחוסר ברירה.
    סגור
  • 29.
    קנו שורט על המעוף.ממשלה עם לפיד לא תקום
    בבר 70 שנה בבורסה 13/03/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הממשלה הבאה עלילו לטובה.הלכוד ביתנו,הבית היהודי.ציפורה.והחרדים.ומכאן הדרך סלולה לתהום.
    סגור
  • לך לבית אבות (ל"ת)
    תפסיק לקשקש כבר סבא. 13/03/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חחחחח בית אבות זה יקר (ל"ת)
    אנונימי 13/03/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    מניות הנפט תברחו מהם כמה שיותר מהר במיוחד אבנר (ל"ת)
    אנונימי 13/03/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 27.
    פשוט שוד לאור היום !!
    מאיר 13/03/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בשום בורסה מתוקנת בעולם, לא היו נותנים יד, למעשה נפשע כזה שקורה במדינת היהודים: קבוצת נוכלים, מצויידים במכונות מסחר משוכללות, "חונקות" את השוק! כל נסיון לעליה, נתקל במיידי בפקודת מכירה נגדית, אשר תפקידה ל"דכא" ולהרוג במהירות האפשרית את הושק ! שבעתי,עד כאן ! תמשיכו לשחק בלעדי, ניצחתם אותי- אני עובר לשווקי חו"ל, שם הייאוש יותר נח..בהצלחה לכל המאמינים שנותרים כאן. תמשיכו את המהפכה בלעדי.
    סגור
  • נכון-השוק כאן פח אשפה
    מהמר וצודק 13/03/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אם הכל יסתדר ובמס ירד והמחזורים יעלו- עדיין יהיה פח אשפה של רמאים. עדיף לסחור בחול-מרוויחים יותר- תנודות גבוהות. אמריקה-הכל אפשרי. אפילו מבט קליל בשוק שלנו מעורר בי גועל וסלידה. אחרי שנים רבות של מסחר בשוק המקומי אני יכול לסכם את התקופה במילה אחת. איכס!
    סגור
  • 26.
    מודיעין - מניה הכי שווה היום בין כל מניות הגז קיימות !! (ל"ת)
    מודיעין 13/03/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אחד גדול (ל"ת)
    בולשיט 13/03/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    בוקר טוב,בוקר טוב לעורב שנופש בסין
    אבי 13/03/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה לא תקום,יאיר לפיד פוחד להכנס למשרד האוצר והוא ילך לבחירות.ויש גם חלופה אחרת,בנט והחרדים.יום טוב לנופשים בחול תעשו חיים.
    סגור
  • 24.
    בונוס -תשתולל היום
    חגי 13/03/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחזורים גדולים
    סגור
  • 23.
    המתחזה שלי כאילו נסע לסין. אין לו כסף
    עורב אמיתי 13/03/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפלאפל. אבל לפחות יהיה לי שקט. השחקנים ינסו לזרוק את כל השוק בגלל מלאנוקס. לא יצליחו. יהיו עליות יפות. שימו לב: השחקנים בצרות צרורות, כי האמריקאים לא מעניין אותם כל מיני בתי השקעות עם שמות מסרטים סוג ג' כמו מג'יק שמג'יק, . כשצריך לעלות את מלאנוקס, כי יש סיבה טובה- הם נותנים בראש. לדעתי בקרוב תצא הודעה מעולה על הצעת רכישה , או חוזים חשובים. נצלו היום לקניות של מניות שזורקים. וגם ממשלה תהיה בתוך יום יומיים, אולי אפילו היום. אל תאמינו לספינים. מה לקנות: ביוליין לפני דוח חשוב, כיל לא הייתי קונה, בנקים - דיסקונט, מזרחי טפחות- כי שום דבר לא ישתנה בשוק הנדלן, בריינסווי המעולה, מזור רובוטיקה, בבילון גם היא לפני כניסה למדד. ישראמקו כמובן- נצלו הירידות אם יהיו כדי לקנות. יום מעולה וטוב לכוולללם!! מחכה לחברי הלונגיסטים שיכתבו קצת
    סגור
  • העורב לא היה ממליץ על כל המניות האלה.מתחזה (ל"ת)
    משה 13/03/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אז אל תקנה. מה אכפת לי. (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/03/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    יום סוער במיוחד ? נשמע כמו בדיחה עצובה
    שחרזדה 13/03/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הולך להיות היום יום מטורף בשוק המניות קרנות הפנסיה יסתערו על השוק עם ביקושי ענק של לפחות 10 מליון דולר קרנות הנאמנות המניתיות יתנפלו עם ביקושי ענק של בין 5-7 מליון דולר הברוקרים הפרטיים יציפו את השוק עם ביקושי ענק של 10 מליון דולר נוספים והמשקיעים הזרים מסתערים עם עוד 5 מליון דולר נוסיף לזה כ 100 מליון דולר של המכונות שקונות ומוכרות בממוצע כול 20 שניות והרי לנו יום סוער בטירוף . ממש מרגש !!! בית הקברות של תל אביב
    סגור
  • 21.
    תיזהרו מדלק רכב,כלל תעשיות-נישחט אתכם (ל"ת)
    המזהיר 13/03/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    היום כיל תרסק את המעוף (ל"ת)
    סוחר 13/03/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • לא בדיוק, כיל תרד כ- 2% כי היא כבר ירדה השבוע אז לא
    אנליסט עממי 13/03/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תהיה התרסקות של המעוף.
    סגור
  • 19.
    אביב הגיע פסח בא ,וגם אובמה,לאנטישמים יש רגשות
    בא 13/03/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוטומטיים ,ומחשבות אוטומטיות שליליות בקשר ליהודים ,זאת הבעיה ,והם לא מודעים לזה .
    סגור
  • 18.
    איפה oranoma? אמרה לקנות כיל כי זה זול חחחחחחח
    אנונימי 13/03/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם כיל לא תימכר היא תיסגר . פוטאש לוקחת את ים המלח חחחח היא מעבירה את ים המלח לקנדה!
    סגור
  • אני כאן, בשמי, לא אנונימית.
    oraemunna 13/03/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני היום רוכשת עוד כי"ל. כי"ל לא תיסגר עוד 100 שנה, וים המלח יהיה איתנו לנצח, איתך או בלעדיך. בינתיים תמשיך לכתוב שטויות, אני מתחילה להבין שליותר מזה אינך מסוגל. בסוף היום כי"ל תגמור בעליות.
    סגור
  • אני מסכים איתך בהחלט. את אחד הבודדים שכותבת לעניין
    אנליסט עממי 13/03/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולא דברי שטות וסיסמאות כמו רוב חברי הפורום. כל הכבוד! אז לכל המשמיצים בדקו איך סגר היום כי"ל וחברה לישראל.
    סגור
  • נראה כמה זמן תישרדי ותמשיכי לכתוב גברת גאונה .
    נראה 13/03/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שבוע או חודש .
    סגור
  • גאונות לשמה ! (ל"ת)
    אנונימי 13/03/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 17.
    לצערנו היום ירידות לפחות אחוז!!!
    רוצה ירוק 13/03/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לפיד רוצה בחירות! יתכן שביום א נראה עליות אם בנט ילך לאוצר והחרדים יהיו בקואלציה.
    סגור
  • בוא נראה אותך עוד עשר דקות. פוטים אבק!! (ל"ת)
    יוס 13/03/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תמשיך לחשוב ירוק- יהיה ירוק! (ל"ת)
    מיקי 13/03/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    שינוי מגמה לכיוון 1200 נק׳.זמן הפוטים כאן
    דוביד 13/03/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כל הסימנים מראים שקו עליון נמצא כאן ועכשיו
    סגור
  • 15.
    די לפתיחות האנגליות המיותרות בשל מניה בודדת! (ל"ת)
    הקץ למנדט! 13/03/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    הזינוק בדואליות יצר פראדוקס.
    oraemunna 13/03/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המדד מנותב לעליות קטנות ומבוקרות. הזינוק הגדול המתרחש במניות הדואליות העיקריות מחייב את הסוחרים להוריד את המניות המקומיות הגדולות. בניקוי הדואליות מהמדד נגלה כי אנו במצב של ירידות. לדעתי, המקומיות יזנקו בכל מקרה. במידה והדואליות ימשיכו לעלות אז יפתח פה ראלי, אם הדואליות ירדו אזי המקומיות יעלו כך שהמדד ימשיך להיות חיובי. אתמול המדד התחיל לזנק ומיד הוקרבו המקומיות לבלימתו.
    סגור
  • צריך לקרוא שלוש פעמים את מה שאת כותבת. פשטי!
    יוס 13/03/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה לא כל כך מסובך. היום עליות. השחקנים ינסו לזרוק מניות ולא יצליחו
    סגור
  • 13.
    סליחה
    אבי 13/03/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היום לא התיחסתם לאסיה.יש שם ירידות לא!!!!!!!! אתם עובדים לפי פוזיציה, אתם צריכים להיות נתרלים.איזה נאיוי אני!!!!!
    סגור
  • 12.
    השורט במאלונקס=חחחח
    טומי 13/03/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שוב הוכח מה שאני כותב הרבה זמן,לפני מספר ימים נימסר שהשורט במאלונקס עלה ובהרבה. מה קרה למנייה בפועל - טסה וגם היום,זה אומר שיש הגדלת שורט זו הפחדה תיקנו-ותהנו.
    סגור
  • שורט סקוויז קלאסי! (ל"ת)
    סול 13/03/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    בוקר טוב,בוקר טוב לעורב שנופש בסין
    אבי 13/03/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ממשלה לא תקום,יאיר לפיד פוחד להכנס למשרד האוצר והוא ילך לבחירות.ויש גם חלופה אחרת,בנט והחרדים.יום טוב לנופשים בחול תעשו חיים.
    סגור
  • 10.
    שימו לב לסאטקום -לפני שנה הצעת רכש ב3 שח
    רוני 13/03/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום נסחרת ב1.7 שח -גם ב3 שח לפני שנה לא היתה הענות של בעלי המניות אז היום בכלל ......אין לראות באמור המלצה המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • 9.
    גם היום המשך הדישדוש ולא תהיה פריצה מעלה עד הרכבת
    אנליסט עממי 13/03/2013 07:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הממשלה. המעוף יסגור בתווך של כ- 3 נקודות מעלה מטה, לדעתי הוא יעלה מעט ויהיה סביב 1244. יום טוב וירוק!
    סגור
  • 8.
    עמוס בקולים היום אני מוכר בפלוס 100%. (ל"ת)
    עודד 13/03/2013 07:58
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 7.
    מניות מומלצות- קמהדע וקבוצת דלק
    סטולי 13/03/2013 07:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קמהדע לתקופה ארוכה, דלק לכל תקופה.
    סגור
  • מחזיק כבר שנים ולא מתלונן. (ל"ת)
    מני 13/03/2013 08:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    היום ירידות. (ל"ת)
    חיים 13/03/2013 07:54
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • בורסה מורסה
    אורי 13/03/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כבר אמר המשורר " כלב נשך אדם - לא חדשות. אדם נשך כלב - חדשות. היום ירידות? מה חדש?
    סגור
  • 5.
    כפי שקבעתי אתמול עליות של 1% (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 13/03/2013 07:53
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 4.
    מניות בשלות להצעות רכש:אינטר תעשיות,
    אנונימי 13/03/2013 07:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פלסטו שק וסאטקום
    סגור
  • 3.
    כיל - תפרסם דו"ח לא מזהיר ואם לא תימכר בקרוב
    אנונימי 13/03/2013 07:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אז בעוד 5 שנים היא תיעלם. ולא יעזור לפופוליסטים שמפחדים למכר אותה. ולא יעזרו הסיסמאות למכר את ים המלח ים המלח ישאר במקומו. מי שדואג לעובדים יצטרך לדאוג להם עוד 5 שנים כי המפעל יסגר מעצמו. ולכל אלו שלא מבינים זבשכם.
    סגור
  • אחד שמבין
    יוסי 13/03/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ידידי לכתוב מחוסר הבנה וידיעה זה פשע.כי"ל חברה יציבה וחזקה וירידה ברווח זה בגלל חולשה עולמית בשווקים שכבר נעלמה לה ברבעון ראשון השנה.תוכניות התייעלות ואסטרטגית כבר מופעלת תוכניות רכישה על הפרק ,עלות לטון אחת הנמוכות בעולם כך שיש עתיד לחברה ולעובדים.
    סגור
  • התחרות העולמית תהרוג את כיל שהינה חברה בינונית ובעתיד
    אנונימי 13/03/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה קטנה לנוכח המיזוגים בענף. אם לא תתאחד עם פוטאש היא תיעלם ולא יעזור שום התייעלות
    סגור
  • 2.
    ואני אומר לכם שיהיה יום רגוע ביותר!
    מני 13/03/2013 07:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    את הכסף סופרים במדרגות.
    סגור
  • 1.
    יום סוער?? חחחחחח השוק פה מתתתתת (ל"ת)
    ברוקר 13/03/2013 07:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • נראה לי שאתה מת (ל"ת)
    פתאום השוק מת 13/03/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור