עוד אחד נפל: גם הרצל חבס הנוצץ הולך להסדר - לא מסוגל לפרוע את האג"חים

כך נכתב בדיווח: "ספקות משמעותיים בדבר יכולת החברה לפרוע במלואם ובמועדם את תשלומי הקרן והריבית". ההסבר - ירידה במניית NSI והצורך בהגדלת ביטחונות. האג"חים בתשואה של עד 390%
הרצל חבס
הרצל {חבס} מצטרף היום באופן רשמי לגל הסדרי החוב במשק. לאחר שהמניה איבדה כמעט 70% מערכה בחודשים האחרונים והאג"חים הגיעו לתשואות זבל של מעל 200%, החברה דיווחה היום לבורסה כי לא תוכל לעמוד בתשלומים למחזיקי האג"ח.

בדיווח לבורסה נכתב כי "רקע הירידות החדות בשערי ניירות הערך של החברה, אליהן נוספה מסוף השבוע שעבר גם ירידה משמעותית נוספת בשערי מניות NSI N.V המוחזקת על ידי החברה בשיעור של כ-20.54% נתקלת החברה בימים האחרונים בקשיים משמעותיים במימוש התוכניות העסקיות המתוכננות שלה כפי שהיו עד למועד זה".

לצורך רכישות מניות NSI נטלה חבס הלוואה מהבנקים וכעת נדרשת חבס להגדיל את הבטחונות - כבר בימים הקרובים. בתוך כך, החברה עדכנה כי חלה האטה והרעת תנאים במשאים ומתנים אותם ניהלה ליצירת מקורות מימון שונים. בחבס בוחנים לפנות לבנקים הזרים ולהסדיר את ההלוואה.

בשורה התחתונה, נכתב בדיווח כי "לאחר בחינה מחדש של תכנית המימון על רקע השינויים האמורים, עולים ספקות משמעותיים בדבר יכולתה של החברה לפרוע במלואם ובמועדם את תשלומי הקרן והריבית של אגרות החוב".

לחברת חבס ישנן שתי איגרות חוב בשווי של למעלה מ-400 מיליון שקל. איגרת החוב הקצרה מסדרה 12 ({חבס אגח 12}) הינה בהיקף של כ-100 מיליון שקל, איגרת חוב הארוכה מסדרה 4 ({חבס אגח 4})הינה בהיקף של 320 מיליון שקל. רק לפני שבוע נסחרו איגרות החוב בתשואה של 5-6%, אך כעת הן נסחרות בתשואות זבל.
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    למה אתם מאשימים את הטייקונים
    א 14/03/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה החליטה לתת למנהלי קרנות את כספי הפנסיה שחסתכם כל חייכם והן נותנות את הכסף שלכם. אם נותנים לך כסף ללא ערבויות לא תיקח??????
    סגור
  • 26.
    אלוהים,כמה שאני גולם
    קבלן בניין בינוני 12/03/2013 20:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך תמיד הערצתי את הטייקונים האלה, כל הזמן חשבתי לעצמי: ״מה הם יודעים שאני לא יודע״......מתברר שהדבר היחיד שיש להם ואין לי זו יושרה,רצינות ואכפתיות לכספי הציבור. מילים אחרות: חבורה של בהמות !!!!
    סגור
  • 25.
    חטא היוהרה
    מכיר 12/03/2013 20:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלו, של המנכ"ל שלו באירופה ושל כמה מהמשקיעים הישראלים המפורסמים שלו. הלב לא כואב יותר מדי.
    סגור
  • 24.
    אם ללבייב מותר ,לתשובה מותר , לדנקנר מותר , למימן מותר
    זיפו 12/03/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז למה שהאחרים לא יעלו על העגלה לשרוף את כספי הציבור. מה איכפת להם ? יאלה משכורות מנופחות, יאלה בזבוז חסר רסן , יאלה השקעות דמה במזרח אירופה ובסוף מי יישלם ? נכון !!! הציבור !!!!! עוד שנתיים יפתחו חברת קקה אחרת , יגייסו את כספי הציבור דרך אגחים באמצעות המוסדיים החברים בברנג'ה ושוב ימחקו. כמה טוב להיות נוכל בשוק ההון הישראלי.
    סגור
  • 23.
    שרפו את הכסף על הנאות החיים .
    עידני 12/03/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כך נשרף הכסף של המשקיעים. עכשיו שיקחו לו את מה שנשאר ( אם נשאר ) ושיסמנו אותו .
    סגור
  • 22.
    עוד נוכל מצטרף לרשימת המושחתים....
    זכרוני 12/03/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד נוכל ועושק מצטרף לרשימה המאד מכובדת של נבחרת הנוכלים כמו מר תשובה ,דנקנר ,מוטי זיסר וכו. האנשים הללו פגעו ופוגעים קשות בציבור האומלל שבעצם יצר להם את עושרם .החבר' ה הללו חייבים לתת את הדין על עושק הציבור ולשבת מאחורי סורג ובריח ללא רחם ולא לפני שכל רכושם האישי ללא יוצא מהכלל עובר לבעלי האגחים .
    סגור
  • 21.
    רק שלשום הכחישו כל שמועה על הרעה - חבורת רמאים (ל"ת)
    מודאג 12/03/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 20.
    מעניין אם גם לי הבנק יתן הלוואה כדי לקנות מניות (ל"ת)
    אחד 12/03/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    רק אזורים!!
    נפתלי הדג 12/03/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתי תבינו? רק חברת אזורים תשרוד בשוק הנדל"ן לאורך זמן ותאכל את כל הקטנות!!! שערי קנייה דמיוניים היום!!!!
    סגור
  • 18.
    רציתם ביבי, קיבלתם.
    אזרח דפוק. 12/03/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עוד חל... . לא חבס, ביבי.
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    חבורת השודדים
    דד 12/03/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד אחד מצטרף לחבורת הנוכלים שממשיכים לגנוב מאיתנו
    סגור
  • 16.
    נפל? לא נפל אלא הפעיל (ל"ת)
    אם לתשובה אפשר אז .. 12/03/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    זה מה שקורה שמצביעים ביבי-בנט-לפיד - קפיטליזם חזירי (ל"ת)
    בב 12/03/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 14.
    חבס לא יהיה אחרון המספרים
    גיל 12/03/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה שישלם את חובו ? אם הייתם לוקחים משכנתא והייתם שומעים שחברכם הגיע להסדר תספורת בקשר למשכנתא שלקח בגלל קשיים כספיים , לא הייתם מיד מתקשרים לבנק ומבקשים להקל גם על המשכנתא שלכם ?
    סגור
  • 13.
    מנצלים חוקים פרוצים
    אביהו 12/03/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדינת זבל יש לנו,מנצללים בעלי חברות את החוקים הפרוצים ודופקים את הציבור. שלא תבינו גם בנקים מושקעים שם-שלא יראו כל כך מהר את הכסף-אם ביכלל. אבל פירסום איזה בנק וכמה אכלו אותה -לא ולא.
    סגור
  • 12.
    מדינת הגנבים
    אומרי 12/03/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צדיק ורע לו רשע וטוב לו..... גונבים את כספי האזרחים שמשלמים מיסים כחוק.... החזק המקושר מצליח לשים יד על כספי ציבור כי החוק מאפשר לו .
    סגור
  • 11.
    המאפיה הסיצליינית ...
    ג'ה גווארה 12/03/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חבס הוא הסנונית. הכול קשקוש אחד גדול. שיבדקו מי ילווה לו על איזה בסיס. מי ניתח תזרים עתידי? מי ניתח ערך ? אבל כמו תמיד אף אחד לא יודע את האמת הצרופה. מי אישר למה אישר ולאיזה חשבון בנק בשוויץ הועבר מה שעבר. הכול חוקי הכול לגיטימי. אפשר רק לשבת ולבכות על הכסף שהלך ולא יחזור עוד...מוסר של אנשי עסקים . הצחקתם אותי..
    סגור
  • 10.
    אני הזהרתי את המשקיעים לא להתקרב לנדלן (ל"ת)
    כלכלן 12/03/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    מדינת חוק? הצחקתם אותי... (ל"ת)
    מנחם 12/03/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    מלחמת חורמה
    משקיע 12/03/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כונס נכסים מידי,מכירת נכסים סיטונית,הרמות מסך וכו'. כל האמצעים כשרים כי 2 הבעלים העקריים חבס ועופר יכולים להזרים כסף ללא כל בעיה אבל רוצים ל.. את המשקיעים כי זו האופנה ואפשר לעשות את זה בקלות.ברוך חבס תתבייש
    סגור
  • 7.
    מדוע לא מפרסמים איזה בנק נידפק מירידת אחי חבס-מושחת (ל"ת)
    איתן 12/03/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    מדינה מטומטמת
    רוני 12/03/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אילו היו חוקים מסודרים נגד הגנבים בשוק ההון לא היה קורה את כל התיסורות הללו, מדינה דפוקה. חוק אחד ואז ניראה,איבוד שליטה בחברה ואז ניראה.משכורות הם יודעים לקחת....
    סגור
  • לא המדינה מטומטמת המשקיעים בחברות הטיקונים מטומטמים. (ל"ת)
    אנונימי 12/03/2013 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לפני 5 ימים החברה הודיעה שהכל בסדר ולא
    חקירת בית משפט 12/03/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    12 0
    ידוע לה על אירוע מהותי שיקרה איך אחרי 5 ימים כל המצב השתנה ועכשיו מבקשים הסדר? למה הרשות נותנת לאנשים האלה לרמאות את כל הציבור התמים ? אנשים לא לומדים ???
    סגור
  • 4.
    איפה הכסף דוד הרצל?
    מהפנטאהוס ב- YOO 12/03/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    8 0
    איפה הכסף? ניקח לך את החברה ומיד!
    סגור
  • 3.
    איפה הכסף?
    הרצל 12/03/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    12 0
    לפני כמה ימים פרסמו שאין שום דבר מהותי, פתאום יש משהו מהותי. הרצל, אתה מתכוון להביא את כסף נכון באבא? נחכה ונראה כולם במתי מה יפרסמו.. שאין להם כסף? וואי באמת חדשות המילניום.. אולי שיביאו מהבית? חח אולי שבמקום כסף כולם יקבלו דירות בפרויקט YOO ואולי שילכו לבקש את הכסף מפיליפ סטארק
    סגור
  • 2.
    חבס הולכת לטוס תרשמו לכם דוידנד ענקקקקקקקקקקקקקקקקק (ל"ת)
    ruxu 12/03/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 1.
    מי שמושקע שם שיגיד שלום לכסף (ל"ת)
    כלכלן 12/03/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור