סגירה מעורבת: המעו"ף הוסיף 0.3%; מלאנוקס טסה 9.9%, חבס קרסה 27%

מדד המעו"ף נעצר על 1,240 נקודות. מדד ת"א 75 סגר בירידה של 0.2%. חבס הודיע על הליכה להסדר חוב. גם באידיבי יש הסדר חוב והמנייה זינקה. מגמה מעורבת בוול סטריט ועליות קלות באירופה
מגמה מעורבת
המסחר בבורסה של ת"א התאפיין היום (ג') בנטייה לעליות שערים, ששלחו את מדד המעו"ף לבחון שוב את ההתנגדות החזקה ברמה של 1,240 נקודות - אותה עדיין לא פרץ. בוול סטריט נרשמת מגמה מעורבת לאחר שגם אתמול נמשכה חגיגת שבירת השיאים ההיסטורית. הסדר החוב ב-IDB הזניק את אגרות החוב של חברת האחזקות, לעומת זאת חבס קרסה. עם פתיחת המסחר בוול סטריט התחזקו העליות במניית מלאנוקס שטסה 9.9%.

המסחר בת"א הושפע מהדיווחים על מתווה הסדר החוב החדש אליו הגיעו הנהלת קונצרן IDB אחזקות ומחזיקי האג"ח. אבל נוחי דנקנר לא לבד, היום הצטרף לרשימת הטייקונים שנכנסו להליך של הסדר חוב גם הרצל חבס. עונת הדוחות לסיכום הרבעון הרביעי ושנת 2012 נמצאת בעיצומה, עם דוחות כמו אלה של דניה סיבוס ואלקטרה צריכה. מחר צפוי להיות יום עמוס במיוחד בין היתר עם דוחותיהן של בזק, כיל ואלביט מערכות. מי ומי במבול הדוחות השבוע

מדד המעו"ף עלה ב-0.3% ל-1,240 נקודות. ת"א 75 סגר בירידה של 0.2%. מדד הבלוטק בלט בעלייה של 0.7%. מדד הבנקים נפל בסיום 0.5%. המחזור בשוק הסתכם בכ-830 מיליון שקל בלבד.

בין המניות שבלטו היום נציין את {אידיבי אחזקות} שזינקה בכ-10%. גם האג"ח של חברת האחזקות של נוחי דנקנר זינקו בחדות על רקע מתווה הסדר החוב שעליו הוסכם אמש. לעומת זאת מניית {חבס} קרסה ב-27% וכך גם האג"חים שלה לאחר שהחברה הודיעה כי אינה יכולה לעמוד בהתחייבויותיה הכספיות למחזיקי החוב. {איזיצ'יפ} עלתה 5%. {מלאנוקס} טסה עוד 9.9%.

ברקע למסחר נמשכים המאמצים להרכיב ממשלה, שבינתיים מתנהלים בין משבר למשבר. גם המאמצים לטפל בנחילי הארבה בדרום נמשכים, זאת כשביקורו של נשיא ארה"ב הולך ומתקרב.

המחזור בבורסה בשפל של שש שנים

פירסם היום ניתוח של הסיבות לנפילת מחזורי המסחר בבורסה, וציין בראשן את יציאת הזרים, אך גם את השינויים ברגולציה. למרות זאת בבנק ישראל טוענים כי "השינוי במיסוי לא השפיע על המחזורים באחד העם". למה נפלו המחזורים בבורסה לשפל

המסחר בעולם

וול סטריט נסחרת במגמה מעורבת לאחר שאתמול הסתיים יום נוסף של עליות שלקחו את המדדים המובילים ובראשם הדאו ג'ונס לרמות שיא היסטוריות חדשות, לאחר שטיפס עוד 0.35% ל-14,447 נקודות.

באירופה נסחרים המדדים המובילים ביציבות סביב רמות הפתיחה.

באסיה נרשמה הבוקר מגמה שלילית שגורמה למדד האיזורי, MSCI אסיה פאסיפיק לסגת משיא של 19 חודשים. את הירידות הובילה הבורסה בשנחאי שנפלה ב-1% . הניקיי ביפן איבד 0.3%, הקוספי הדרום קוריאני ירד 0.5%.

מניות במרכז

{מלאנוקס} זינקה בסיום ב-9.9% לאחר שבמרבית שעות היום רשמה עליות של עד 4% על רקע סגירת ארביטראז'. נראה כי חל היפוך מגמה ביחס לאמון השוק במומנטום העסקי של החברה. בית ההשקעות JMP פירסם בסופ"ש המלצה למניה עם של 70 דולר ונתן רשימה של חברות שעשויות להיות מועמדות לרכישה או למיזוג עם מלאנוקס. נציין כי המנתח הטכני של Bizportal, אייל גורביץ ציין בטורו בסוף השבוע האחרון כי תנודה חדה צפויה במלאנוקס וכי אם היא תפרוץ את רמת ה-20,000 אגורות היא צפויה לזנק.

חברת {חבס} הולכת להסדר חוב - לא מסוגלת לפרוע את האג"חים. ההסבר - ירידה במניית NSI והצורך בהגדלת ביטחונות. המניה והאג"חים צונחים ונסחרים בתשואה של 400%. חבס הולכת להסדר חוב

הנהלת חברת {אידיבי אחזקות} ונציגות מחזיקי האג"ח הגיעו אתמול להסדר חוב הטומן בחובו תספורת בשיעור של עד 50%. הסדר החוב עדיין תלוי במימוש האופציה לאלשטיין להשקעה בגנדן. במסגרת ההסדר יקבלו מחזיקי האג"ח 235 מיליון שקל מהבעלים בעת החתימה על ההסכם. בנוסף, בעלי האג"ח יקבלו לאורך השנים עוד 225 מיליון שקל בתשלומים (כ-40 מיליון שקל בכל שנה). החזר תשלומי אגרות החוב בהיקף של 1.5 מיליארד שקל יפרס על פני 12 שנה. בנוסף יועברו למחזיקי האג"ח 15% ממניות החברה. הסדר חוב ב-IDB אחזקות

טלטלה בצמרת דיסקונט השקעות -0.83% דיסקונט השק 1,310 -0.83% דיסקונט השקעות בסיס:1,321 פתיחה:1,323 גבוה:1,323 נמוך:1,292 תמורה:2,290,254 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , עמי אראל החליט לפרוש לאחר 13 שנים בהן כיהן כמנכ"ל החברה, ליאור חנס צפוי להחליפו. עמי אראל ימשיך לכהן כיו"ר סלקום, סגן יו"ר מכתשים אגן וימונה לדירקטור בשופרסל. נוחי דנקנר: "עמי לא עוזב את משפחת IDB. נמשיך להנות ממנו עוד שנים רבות". עמי הראל עוזב את דסק"ש

טאואר -7.19% טאואר 10,970 -7.19% טאואר בסיס:11,820 פתיחה:11,750 גבוה:11,940 נמוך:10,510 תמורה:139,980,858 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין לאחר שדיווחה אתמול כי חתמה על מספר חוזים עם לקוחות בשוק ה-FEM ובכך למעשה השיגה נתח שוק משמעותי בתחום זה, המיועד בעיקר לשבבים עבור טלפונים חכמים ומחשבים ניידים ושצפוי להכפיל את גודלו עד שנת 2017 ל-10 מיליארד דולר.

אל על -0.23% אל על 129.2 -0.23% אל על בסיס:129.5 פתיחה:129.5 גבוה:131.7 נמוך:128.9 תמורה:1,013,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה כי תקופת בדיקת הנאותות שמבצעת קרן פימי ביחס לחברה תתארך עד ל-8 באפריל.

מניית מיטב דש -0.43% מיטב דש 1,171 -0.43% מיטב דש בסיס:1,176 פתיחה:1,176 גבוה:1,180 נמוך:1,170 תמורה:145,260 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 3.4% לאחר שדיווחה כי היא נמצאת בשלבים מתקדמים מאוד של קבלת האישורים הרגולטוריים להשלמת עסקת המיזוג עם בית ההשקעות מיטב, וכי העסקה צפויה להיסגר עד ה-19 במארס. החברה גם הודיע על חלוקת בסך של כ-6.8 שקל למניה.

מניית {חבס} ואגרות החוב שלה הוסיפו ליפול לאחר שגם אתמול צנחו בשיעור חד. זאת על רקע הודעת החברה לבורסה כי לא תוכל לעמוד בהתחייבויותיה ולכן היא הולכת להסדר חוב. החברה חייבת למחזיקי האג"ח יותר מ-400 מיליון שקל מהם היא צריכה לפרוע עוד חודשיים תשלומים בסך 55 מיליון שקל למחזיקי האג"ח הקצרות מסדרה 12.

{דניה סיבוס} סגרה רבעון חזק בו רשמה גידול של 10% בהכנסות שהסתכמו ב-703 מיליון שקל. החברה מקבוצת אפריקה -0.56% אפריקה 17.7 -0.56% אפריקה בסיס:17.8 פתיחה:17.8 גבוה:17.9 נמוך:17.6 תמורה:158,885 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל רשמה בשנה החולפת רווח של כ-56 מיליון שקל מפעילות נמשכת של בעלי המניות, גידול של כ-48%. לדוחות דניה סיבוס

תגובות לכתבה(148):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 80.
    גבעות-אני מבקר בפורום שלכם בספונסר שהועפתי
    ראל0000047 12/03/2013 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשליכלכתי על טוביה החולב לפני שנה וחצי אמרתי שלא ניראה לי והוא נוכל וכל הכנופיה של גבעות הועפתי כיום יש אחד DBZ הבזוי בירך אותי כיום אני קורה שהוא גם מלכלך .מה קרה יבזוי לא הכניס אותך לסיבובים שלו הנוכל הזה וכמוך תראה כמה אנשים מופסדים
    סגור
  • 79.
    אוו,פיצחתי את האלוגריטמים
    ........ל...... 12/03/2013 18:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    the sky is the limit
    סגור
  • נו, שתף . מה יהיה מחר ? (ל"ת)
    זיפו 12/03/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • י
    ל.... 12/03/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשיך ... א. .... בקצה מוגבר על 1250 The index is going to fly
    סגור
  • תבדוק משוער ואז תבין למה התכוונתי.
    ..... 12/03/2013 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א....c.מחסום ה 42 יש....ואז....smile.
    סגור
  • 78.
    אלמלא מלאונקס השוק היה יורד היום,המשך ערב נעים!
    אחת שמבינה א 12/03/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ,
    סגור
  • עקב מניות לא בגלל האוויר .לא להתייחסות אף פעם רנדומלי ב
    תמיד זה עולה או יורד 12/03/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלבד
    סגור
  • 77.
    מס.
    איציק והחברים. 12/03/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו לא מבינים את המלינים על תשלום מיסים. אנו שילמנו בשמחה עשרות מ. שקלים. משמע.היו הרבה רווחים. מדינתנו היחידה קיבלה את חלקה. אגב. 10 אחוזים מהרווחים ניתרמים. רק טוב לכולכם.
    סגור
  • 76.
    לצלף שלום מלאנוקס
    שי 12/03/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שברה 60 $ לאן ממשיכים מכאן ערב טוב אספתי בשערים של 18500 עד 20450 מקווה מאוד עד הדוח והצפי יגיע ל 80$ אם ירד ניקח עוד יש לי סבלנות מהפסד נהפך לי לרווח מתוך צרה רווחה ראש חודש טוב לכולם
    סגור
  • 75.
    מה זה משנה כמה, העיקר שנסגר ירוק
    עילוי ירוק 12/03/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קצת סבלנות וראלי הממשלה יפציע יחד עם ליבלוב האביב.
    סגור
  • טען עוד
  • 74.
    ראו תגובה 2 שלי מהבוקר. המחזור מתחת למיליארד לא מאותת
    אנליסט עממי 12/03/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    על פריצה ותחילת הראלי. הערכתי בבוקר שגם היום יימשך הדישדוש והמעוף יסגור באזור ה- 1240. נחכה למחר ונראה אם יש גידול משמעותי במחזור ועליה מעבר ל- 1245. ערב טוב לכם!!!
    סגור
  • 73.
    לפי מחקר יצירתי של בנק ישראל ,25 אחוז מס לא משפיע
    בא 12/03/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בכלל על המחזור ,לכן יש לעלות מס ל 99.9 ,גם זה לא ישפיע על המחזור ,כך האוצר ירוויח ,ואנחנו נתבלבל ולא נרגיש ,99.9 זה הרי לא מאה .החנויות זה מצליח מצויין .
    סגור
  • 72.
    יש מתחזה לעורב.העורב לא בארץ.די (ל"ת)
    מתחזה 12/03/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    שורטסקוויייייזזזזזז במלאנוקס מדהים!!!!
    מלאני 12/03/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ....
    סגור
  • 70.
    אם אין זינוק ל1250 עד 1630 נראהלי זה אומר שהמעוף ירד
    שבי 12/03/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    1232 לפחות מחר
    סגור
  • 69.
    אני כבר מתגעגעת לעורב האמיתי.
    אני 12/03/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשו חיים בסין.יש המון מה לראות.חג שמח
    סגור
  • 68.
    סוף סוף מלאנוקס חצתה היום שוב את ה 60$ (ל"ת)
    ייאי 12/03/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 67.
    ב17.3.13 מצטרפת למדד התל-דיב יהיה ביקוש גבוה (ל"ת)
    בבילון לא לפספס 12/03/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 66.
    בורסה מורסה
    אורי 12/03/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתקדמים אחורה. מענין שתמיד הכותרת משבחת את הקורה בשוק לפני שעה 15:00 שאחריה כבר לא ניתן לשנות קנית/מכירת קרנות נאמנות. ואז הכל משתנה לרעה.
    סגור
  • 65.
    לפני שאני סוגר את המחשב.
    העורב האמיתי 12/03/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני חושב שהפקיע 1245-1250
    סגור
  • 64.
    מחזור עלוב איזו בורסה רק מדשדשת (ל"ת)
    גל 12/03/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 63.
    אקסלנס.
    איציק והחברים. 12/03/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ערוכים לרכוש כל כמות מתעודה 1105832. אם צפויה ואפשרית הגדלת הכמות המונפקת. מעוניינים לקבל עד פי 4 מכל מה שמונפק כרגע במחיר השוק תודה.
    סגור
  • 62.
    מניות לט"א
    הצופה 12/03/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למי שעוקב - 3 מניות לצבירה - אבוג'ן, קמהדע,מזור רובוטיקה , לקניה ומימוש בעוד שנה. אישית אוסף כבר כמחצית השנה. בהצלחה.
    סגור
  • 61.
    אמנם קצת משעמם שהמעוף מדשדש אבל ברגע
    אחת שמבינה א 12/03/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שיציגו את הממשלה החדשה הבורסה תעלה, אם במידה ויהיו ירידות היום או מחר בבוקר להצטייד בקולים. זו התחזעת שלי לדעתי צודקת?.......
    סגור
  • 60.
    קנו קסם שורט מעוף.קסם של מניה (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 12/03/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 59.
    קסם שורט מעוף.היום חוצה את 130 (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 12/03/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 58.
    דניאל החזרות מתמזגת בטירוף
    ענר 12/03/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הסכם עם חברת גרוסלם השווה 40 מליון דולר. ראו כתבה בכלכליסט.
    סגור
  • 57.
    ישנו סיכוי סביר לעליה מפתיעה היום.
    oraemunna 12/03/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    להערכתי אנו הולכים היום למדד 1250.
    סגור
  • ראי ההערכה שלי בתגובה 2 מהבוקר (ל"ת)
    אנליסט עממי 12/03/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני מוכן להתערב שהבורסה תרד היום. (ל"ת)
    DOR 12/03/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • הסוחרים מתאמצים ביותר להחזיק המדד.
    oraemunna 12/03/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפי המסחר, הסוחרים זורקים הון ע"מ למתן את המדד. ההגיון אומר שהם יאלצו לעלות מדרגה.
    סגור
  • מתאמצים מאד. מלאנוקס עולה והם לא יכולים עליה...
    עורב לאורה 12/03/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זורקים הכל בדרך. יאללה לשחרר לעליות
    סגור
  • בשביל למתן את השפעת מלאנוקס הם הקריבו את כיל ואת הבנקים (ל"ת)
    אנליסט עממי 12/03/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 56.
    וכל התיק שלי חזר לאדום. אז איפה העליות??? (ל"ת)
    איזה עליות??? 12/03/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 55.
    אבנר עלתה יפה ועכשיו יורדת לא מבינה מה קורה פה? (ל"ת)
    איזה עליות ואיזה שטו 12/03/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    לחברים בפורום
    העורב האמיתי 12/03/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יותר מאוחר אני טס לשבועים.אני עושה את החג יחד עם משפחתי בסין.אני רוצה לאחל לכם חג שמח והצלחה בבורסה לכולם.אני צריך להתארגן לכן אני לא כותב עד שאחזור.חג שמח
    סגור
  • נסיעה טובה ידידי אני אישית את סין לא אוהב לא מבחינת עם
    כלכלן 12/03/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולא מבחינת מסחר אני את הכסף מבזבז רק אצל ידידתנו הטובה ארה"ב אבל בכל מקרה תהנה ידידי היקר וחג שמח
    סגור
  • לא מבין בתרבות אלה בשטויות (ל"ת)
    אתה מטופש 12/03/2013 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שקרן אין לך כסף לפלאפל. (ל"ת)
    אבי 12/03/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ודווקא אני בפסח הזה בבית, לא טסה לשום מקום
    אחת שמבינה א 12/03/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יהיה מעניין בבורסה הפקיעה היא בחול המועד. , מאחלת לך חג שמח ונסיעה טובה, אני מקווה שתחזור ותופתע שהמעוף יעמוד על 1280 לפחות.........
    סגור
  • זה המתחזה שלי... הוא חצוף רציני ומדבר שטויות
    העורב האמיתי 12/03/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    . שיטוס ויעלם מפה
    סגור
  • הולך (ל"ת)
    ברוך השם, המתחזה שלי 12/03/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נסיעה טובה חבר תעשו חיים. (ל"ת)
    DOR 12/03/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 53.
    השמיים מתקדרים.
    איציק והחברים. 12/03/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי תורות מסובכות. בשוקי ההון הגלובליים. אנו במצב של 20 אחוז לעליות של 10 אחוז. מצד שני. 80 אחוז לירידות של.......הרבה....אחוזים. יקירי. עלו והצליחו.
    סגור
  • 52.
    די עם הקללות.נבלה (ל"ת)
    לעורב האמיתי 12/03/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • איחלתי לך להפסיד הכל. ועדיין מאחל. תפסיק להתחזות
    לא קיללתי 12/03/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשבילך ובשבילינו זו ברכה. תעלם מפה ותפסיק להתחזות לאנשים טובים שמשיאים עצות.
    סגור
  • 51.
    אם אגח זבל חבס מתמוטט-אגח ד' אידיבי היה צריך לעלות 32אח (ל"ת)
    מוטי 12/03/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    צאו עכשיו מהבורסה.מהרררררררררררר (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 12/03/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לסמי מאתמול לך חפש מי ייתקע אותך
    בבורסה שנה בבר 70 12/03/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברוורס ht חתיכת גנדון קטן .סע סע תן גז נראה מה תקבל איפה 4 יא חבי !תראה 48גאון ?
    סגור
  • 49.
    למתחזה חסר המוח:
    עורב 12/03/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה איש אומלל ומשועמם. שורטיסט מתוסכל. מי יתן ותמשיך להפסיד ואנחנו להרויח. זו רק הודעה שניה שלי להיום. לידיעתכם
    סגור
  • קניתי טבע.מאמין שתעלה ביומים הקרובים (ל"ת)
    העורב האמיתי 12/03/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כל הזמן מקלל,תתבייש לך מספיק עם הקללות
    לונגיסט 12/03/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה כל הזמן מקלל.יאפס כסף זה לא הכל בחיים,
    סגור
  • 48.
    בחירות
    יודע מה יאמר 12/03/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצערי לא ירכיבו ממשלה. והמצב באויר.
    סגור
  • 47.
    מכרתי את המניות בהפסד. (ל"ת)
    העורב האמיתי 12/03/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 46.
    אפריקה
    סמי 12/03/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אפי ניסחרה אתמול במחזור ענק ! הדוחות של אפי בקרוב וצפוים להיות מצוינים. אנו ניראה את כל דוחות הבנות גם מצוינים . לפיכך אפריקה צפויה לטוס .......... לרשום ולזכור !
    סגור
  • 45.
    עכשיו זה סופי.ממשלה לא תקום. (ל"ת)
    העורב האמיתי 12/03/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • גם אני שמעתי.מה זה נכון? (ל"ת)
    DOR 12/03/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • סיכוי קלוש שזה יקרה ,ביבי מאוד אוהב להיות ראש ממשלה . (ל"ת)
    בא 12/03/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לבא.צודק אבל לפיד רוצה לאכול הכול (ל"ת)
    העורב האמיתי 12/03/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 44.
    ביוליין
    אנונימי 12/03/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשבוע הבא תוצאות הטיסה בדרך
    סגור
  • 43.
    אצלנו השוק מגעיל ואפרט:
    שרון 12/03/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חיברה מודיעה על דיבדנד-ורק יורדת...דלק רכב-רק הפסדים גרמו. מניית נדל"ן טובה כלכלית-ניכנסים בה לשורט. מניה שמחלקת דרך קבע דיבדנדים,רווחים יפים,רק יורדת בגלל שורטיסטים שאינם יכולים על הבנקים אז הולכים על החלשות-כלל תעשיות. יש את פועלים הכי חזקה,פמס מעולה,איתוראן, ועוד כאן יש כלבי שורט שלא נותנים לעלות.
    סגור
  • 42.
    אל תיקנו כלל תעשיות,דלק רכב,כלכלית י-ם,קנו פמס,הפניקס (ל"ת)
    ערד 12/03/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 41.
    תשים לב הם לא נותנים להרוויח, דסק"ש היתה צריכה לעלות 9 (ל"ת)
    ל 39 מרוני 12/03/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    נראה עוד כמה אוויר נשאר לשחקני מעוף מחזיקים את השוק
    כלכלן 12/03/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    על 1240 היה צריך להיות כבר 1300 אבל הראלי יגיע במכה אחת כמו באוקטובר והשוק יטוס ל1300
    סגור
  • 39.
    המגמה החיובית נמשכת ותימשך.
    oraemunna 12/03/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנחנו נבקר ב-1300. להערכתי קצב העליות יואץ. ברור לי שהסוחרים שולטים בקצב אבל גם אצלם ישנה השלמה שייקר להחזיק את המדד ברמה זו. לדעתי, כיל תזנק, טבע תיבלם, בנקים ימשיכו לעלות, בז"ן מאוד מומלצת, חברה לישראל תעלה, קבוצת דלק מומלצת מאוד אבל לגביה הייתי מחכה עד אחרי מסקנות צמח. מטאוור הייתי מאוד נזהרת, לגבי רציו פירסמתי אתמול את דעתי. יש לי תחושה שרציו תימכר.
    סגור
  • שאלה בבקשה
    רצ 12/03/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה תאריך יהיה תוצאות מסקנות צמח תודה
    סגור
  • אמרו שתוך שבועיים.
    oraemunna 12/03/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינני יודעת תאריך מדויק.
    סגור
  • תודה לך (ל"ת)
    רצ 12/03/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רק עליות קלות.מה הלחץ.1300 (ל"ת)
    העורב האמיתי 12/03/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגידי מה הקטע שלך עם בזן??
    משקיעה 12/03/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדשדשת, את כנראה מושקעת. אז תני גילוי נאות!
    סגור
  • לדעתך מי שממליץ על מניה הוא מושקע בה?
    oraemunna 12/03/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מושקעת בבז"ן. אני מכירה טוב את החברה ואת המניה. אני מושקעת בכיל לאחר שיצאתי מטבע. את טבע רכשתי בזול כאשר כולם פה קראו לה זבל. הרווחתי טוב עליה. אני לעולם לא אמליץ על מניה שאני לא הייתי חושבת לרכוש אותה. אחרי כי"ל אני אעבור לבז"ן.
    סגור
  • בבקשה לקצר ,שתים שלוש שורות ,הזמן קצר והמלאכה מרובה (ל"ת)
    בא 12/03/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תעסוק בעיניינך, אל תבזבז זמן. (ל"ת)
    oraemunna 12/03/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    תשובה למגיב 10
    דוד מירושלים 12/03/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השעון בארהב נהפך לשעון קיץ. גם היום המסחר מתחיל שם ב15.30 לפי שעון ישראל
    סגור
  • 37.
    השורט על דלק רכב מצויין עושה רווחים יפים (ל"ת)
    אלברט 12/03/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    מכירה,סיבוב שני. (ל"ת)
    העורב האמיתי 12/03/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חסר מוח (ל"ת)
    דפוק, מתחזה. 12/03/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 35.
    דשדוש מסריח. כבר פרצתם את 1240
    עורב אמיתי 12/03/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תעלו למעלה , נאג'סים. יש פער לסגור ושורטיסטים לגמור. אולי ככה ניפטר מכל נג'סי הפורום הזה ויהיה שקט. גם כל המתחזים שורטיסטים
    סגור
  • 34.
    אתמול אני קניתי טאוור ב6% למעלה
    אחת שמבינה א 12/03/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    5% רווח אני מוכרת, נכון שהיא זבל של מניה, אבל צריך לנצל את השערים הנמוכים ולקנות, עוד 3% עלייה ואני מוכרת. אני תמיד מחפשת מציאות. אני מחכה לרציו בשער 29, לדיסקונט 620, לאומי 1250 ותאמינו לי אנחנו עוד נראה אותם בשערים שציינתי רק קצת סבלנות. המשך יום טוב ומהנה!
    סגור
  • הצעה ידידותית.
    oraemunna 12/03/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תברחי מהר מטאוור. לגבי רציו אל תלכי לפי מחיר קניה, אלה תנסי לגבש בהגיון דיעה לגבי מחיר שלדעתך היא עשויה להגיע. נניח שלדעתך היא תגיע ל-80, אז למה לא לקנות אותה עכשו בכל מחיר? הצעתי, חכי למסקנות צמח, אם הם יורו על מכירת ליוויתן, נצלי את הירידות ברציו ותקני. אם לא, רציו תמשיך להיות לא מענינת.
    סגור
  • תודה, לקחתי לתשומת ליבי. (ל"ת)
    אחת שמבינה א 12/03/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    לא ממש צריכים שר בלי תיק ,וגם שר עים תיק לים ,
    בא 12/03/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדוגמה שר הקשר עים הציבור ,שר העומק ,יותר פשוט אים תלך לים בלי לקבל מאיתנו משכורת .20 שרים זה שיפור לכוון הנכון ,עוד לצמצם ,דוגמה אישית בבקשה .
    סגור
  • 32.
    קסם שורט על המעוף,לא מוכרים בכול מחיר. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 12/03/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם לא קונים בכל מחיר (ל"ת)
    דוד 12/03/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה בטוח? (ל"ת)
    אנונימי 12/03/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    עכשיו. (ל"ת)
    ל..... 12/03/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נגמר. היה קצר ומהיר. (ל"ת)
    ל...... 12/03/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • י
    לח... 12/03/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממשיך א. של c
    סגור
  • 42 מחסום.עם שומר עד 16.25 על 42.85, בוננזה.עם לא 35.6. (ל"ת)
    ....... 12/03/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוד פעם. (ל"ת)
    ......... 12/03/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    כלל תעעשיות היתה צריכה לעוף-השורט מונע זאת (ל"ת)
    שלומי 12/03/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    סקלייקס
    1סקלייקס 12/03/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה קניה ? סבן רכש את פרטנר ומתחיל לבצע אירגון חדש שווה 1000
    סגור
  • 28.
    תיזהרו מהמנתח של ספונסר-כישלון קבוע
    חיים סבן 12/03/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזהיר אותכם מהמנתח של ספונסר-הכשלות קבועות: 1.המדד יפרוץ מעבר 1245 - ראינו. 2.ביוליין בדרך ל 200 עד מרץ-ראינו. 3.דיסקונט השקעות לפני פריצה מהותית-יותר ירדה מאשר עלתה. 4.כישלון בלזהות את איתוראן..... 5.כישלון לזהות נפילות של דלק רכב.... 6.כישלון עם דלק קבוצה כלפי מעלה... יש עוד - הזהרו מפניו
    סגור
  • 27.
    כלל ביוטכניקה
    כלל 12/03/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפני תיקון ל1200
    סגור
  • 26.
    מזור
    מזור 12/03/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש חוזה חדש המניה צריכה להגיע ל1500 ראו ביקושים ומחזורים גדולים
    סגור
  • 25.
    רציו
    רציו 12/03/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוספים במחזורים גדולים תשובה קונה רציו כרל הזמן יש משהו בלוייתן נפט? הרבה כן
    סגור
  • 24.
    רציו
    שלומי 12/03/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתקנת ל37 עד סוף השבוע היום שער 35 איסוף מאסיבי של המניה הנ"ל ע"י תשובה
    סגור
  • רציו
    רצ 12/03/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יהיה כל יום יורד רציו יו יו יו יו יו
    סגור
  • 23.
    בקרוב מאוד
    חיים 12/03/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלטשולר יצטער שנו......נופל בכלל תעשיות,דלק רכב,ועוד
    סגור
  • 22.
    כמו כן לא לגעת בבילון ובנייר הלוזר הגדול כרמלי(בסט (ל"ת)
    אמיר 12/03/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    די עם השקרים שלך.אתה מאוססססססססססס (ל"ת)
    לעורב האמיתי 12/03/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תוציא תסכולים במקום אחר ועוף מפה. (ל"ת)
    שורטיסט מתוסכל ודפוק 12/03/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    אגח חבס 12 הזדמנות פעם בחיים משלשמת קרן 50 אחוז (ל"ת)
    לאסוף תיקון בדרך 12/03/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    שימו לב-אין לגעת בדלק רכב,כלל תעשיות-שורט גדול. (ל"ת)
    אמיר 12/03/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    לעורב האמיתי--כמה אפשר לשקר
    אבי 12/03/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקולים אתמות ירדו לנמוך,אך אתה ברווח?
    סגור
  • בשמי. אבל מכרתי על הבוקר ברווח קולים של 1250.
    יש פה מתחזה שכותב 12/03/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רוצה לבדוק אותי? לא רווח של 330 ליחידה. זה שקרן מתחזה
    סגור
  • 17.
    רווח מהקולים 330 ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 12/03/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    שנחאי נופלת!!!!!! מימושים
    גיל 12/03/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו אני לא יודע אם למכור או לא.....
    סגור
  • 15.
    מה עם רציו חושך??????????? (ל"ת)
    מושקע 12/03/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • סבלנות ואורך רוח מכרה זהב (ל"ת)
    כן שאלה טובה 12/03/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    על הבוקר בטרום נמכרו קולים 1250 ו1260 מאתמול
    עורב אמיתי 12/03/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בסגירה. היום מתח הרווחים היה יותר נמוך, אבל לא נורא. אחזור לעוד סיבובים. בפתיחה הורדות מאסיוויות של שחקנים כנראה התאמות ומתחילים להתגלגל לפקיעה. מעצבן- אבל גם סימן טוב. אולי יתנו למעוף לברוח קצת כי עוברים לחודש הבא. נבדוק בכתיבות. אילו לא היו מחזיקים כל כך חזק היינו עכשיו ב1260. מחזורי שלולית. שורטיסטים אני לא מבין אתכם. זה לא הזמן להיות בשורט. ממש לא.
    סגור
  • לא הזמן להיות בשורט?
    לעורב האמיתי 12/03/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה חושב שהעליות ימשכו.למה מכרתה קולים.ואל תואמר לי שיש רווח בורחים.אתה חושב שהמגמה תמשיך ואתה גם ממליץ,למה מכרת?
    סגור
  • רצינית . אומר לך למה:
    מהעורב האמיתי תגובה 12/03/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפני שקולים לא מחזיקים יותר מיום אחד. חוק. בגלל שמדובר במגמה תוך יומית. אני מוכר וקונה בתוך יומי כמה פעמים, ובימים האחרונים קונה בסוף היום ומשאיר לפתיחה של הבוקר. שחקני מעוף מפילים את המעוף לשעה ויכולים למחוק לי רווח של יום. ואז הם יעלו. אני מעדיף לתפוס אותם תמיד אחרי שהם מורידים . אני יושב מול גרפים. לא תמיד יש לי סבלנות ואז אני מתנתק, עובד , חי- וחוזר. זהו. המגמה היא לונג, לונג, לונג
    סגור
  • רק תוך יומי כל הכבוד .בהצלחה מחבר ותיק (ל"ת)
    ככה עושים כסף . 12/03/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    טאואר (דואלי) אישור עקרוני של מנכל הבורסה מיום 14.2.13
    רוני 12/03/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טאואר (דואלי) אישור עקרוני של מנכל הבורסה מיום 14.2.13
    סגור
  • 12.
    טאואר (דואלי) אישור עקרוני של מנכל הבורסה מיום 14.2.13
    רוני 12/03/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טאואר (דואלי) אישור עקרוני של מנכל הבורסה מיום 14.2.13
    סגור
  • 11.
    במו"מ מתקדם עם חברת תרופות גדולה בתחום הסכרת (ל"ת)
    אינסוליין 12/03/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    אתמול המסחר החל בשעה 15.30 בארהב.גם היום? (ל"ת)
    גל 12/03/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כן. הם עברו לשעון קיץ. (ל"ת)
    אנליסט עממי 12/03/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    שוב ת"א מחפשת כיוון? (ל"ת)
    גל 12/03/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מניות שבשלות להצעת רכש
    אנונימי 12/03/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פלסטו שק,אינטר תעשיות וסאטקום
    סגור
  • אם אניי לא טועה היתה הצעת רכש בסאטקום בשער 210.....
    eli 12/03/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם אז לא רצו לשחרר.....מסקנה .....
    סגור
  • מי ירכש את פלסטו שק? (ל"ת)
    אנונימי 12/03/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    טבע. כי"ל. בז"ן
    oraemunna 12/03/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברמה הזו, בשלב זה, ישנה התמתנות במחזורים. יתכן ותתקן שוב כלפי מטה. כי"ל מאותת כלפי מעלה. בזן תעבור את 200 לכיוון 210.
    סגור
  • תאספי לבד.בתאבון מניות זבל.המיץ של הזבל (ל"ת)
    ליאור 12/03/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הכל נכון! (ל"ת)
    אנונימי 12/03/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • " יתכן ותתקן שוב למעלה"
    העורב האמיתי 12/03/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את חושבת שאני או החברים שפני נסיונות?
    סגור
  • מתחזה עלוב. בחר לך כינוי ורד ממני. (ל"ת)
    תפסיק לכתוב בשמי 12/03/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    בונוס-שימו לב
    חגי 12/03/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מחזורים גדולים בשבוע האחרון-תוך כדי מסחר פתאום יש עליות מהירות בפרק זמן קצר אם רכישות גדולות בבת אחת,זה קרה פעמיים השבוע !!! האם קורה משהו ?
    סגור
  • 5.
    תחזית להיום
    יוני 12/03/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מלאנוקס ואיזיציפ קופצות, שאר מניות המעוף מאזנות. אידיבי טסות. בהצלחה
    סגור
  • 4.
    פתאום לכולם ברור כאן שהמעוף נסחר בחסר עמוק
    עילוי ירוק 12/03/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי ברור שתוכרז הממשלה, הרי ברור שסנופי ישבור את שיא השיאים, הרי ברור שהדקס בדרך ל 9000, ככה שאין חשש וסיכון נמוך, כל מה שאפשר לקנות כי הכל יעלה.
    סגור
  • וגם שר אוצר כמו לפיד שכל כך מבין בכלכלה יעשה לנו רק טוב
    אנונימי 12/03/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכיוון למעלה זה די ברור רק טיפש לא רואה זאת
    סגור
  • שכחת לציין שהכלכלה פה מעולה! אין מיתון ואין מיסים (ל"ת)
    אנונימי 12/03/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הכלכלה פה במצב סביר ביותר אם לא יותר
    לאנונימי 12/03/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביחס לכלכלה העולמית. כדאי שתרגע, תעבור ללונג או תפסיד תתחתונים. עזוב אותנו באמאשך
    סגור
  • אחלה כלכלה וגם מחירי הדיור מאד זולים. (ל"ת)
    אנונימי 12/03/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    מלאנוקס
    משק 12/03/2013 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ע"פ אתר מאיה יתרות השורט של מלאנוקס נכון ל-7/2 גדלו במעל מילארד ש"ח לסכום הזוי של 1.3 מיארד ש"ח כמו כל מניות המעוף ביחד. נראה לי שהנתון שגוי ...מאחר והמחזור שבועי במניה הוא של מספר עשרות מיליוני ש"ח בלבד.. אני מקווה שהנתון לא ישפיע לרעה על מגמת העליה של המניה בשבוע האחרון...
    סגור
  • 2.
    הימים הקרובים יגידו לאן פני המעוף
    אנליסט עממי 12/03/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק גידול במחזורים (מעל מיליארד ש"ח) ופריצת קו ההתנגדות 1245 יהוו איתות ברור לתחילת הראלי לעבר 1310. אם זה לא יקרה, אז צפוי המשך הדישדוש. לדעתי נראה את הפריצה תוך זמן לא רב, אבל לא היום. היום המעוף ייסגר באזור ה- 1240. יום טוב וירוק!!!
    סגור
  • חצי שנה בדישדוש, (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 12/03/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מניית טאואר
    ליאור 12/03/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מחר מציגה בסין בכנס עולמי השמועות מדברות על חברה סינית בין לעומית שתירכוש את טאואר ב27 דולר למנייה המבין יבין
    סגור
  • לליאור
    משקיעה 12/03/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טאואר בדרך לשום מקום, בהצלחה עם ההחזקות שלך. אל תנה למכור לנו את הזבל שיש לך בתיק. וחוצמזה..... כותבים בינלאומית!!!
    סגור
  • 27 דולר למניה בקושי דולר למניה (ל"ת)
    אנונימי 12/03/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הלוואי 27 דולר למניה????????? (ל"ת)
    אנונימי 12/03/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הפורום נועד למידע אמיתי לא לשקרנים. (ל"ת)
    משטרת האמת 12/03/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה מטעה משקיעים.
    oraemunna 12/03/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טאוור לא אמורה להמכר והמחיר שהמצאת הזוי.
    סגור
  • טאואר בדרך להנפקה בבורסה (ל"ת)
    rta 12/03/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ל (ל"ת)
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 12/03/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ש
    נ 12/03/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל ספקולציות של אנשים קטנים
    סגור
  • מר בריינסטורם
    אנונימי 13/03/2013 01:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי לשים לב לבריינסטורם משהו חיובי מאוד עומד לקרות שם עוברת לנאסדק וכנראה הנפקה בארץ סיבה טובה לעליות בזמן הקצר (תוך חודשיים עד שלושה חודשים)
    סגור