סגירה בבורסה: המעו"ף נחלש במחזור דליל - גם 'שעת החפיפה' לא עזרה

המסחר בארה"ב נפתח בשעה 15:30 אך לא הצליח לשפר את מחזור המסחר שהסתכם ב-788 מיליון שקל בלבד. בשוק המניות: טאואר זינקה ב-7.6%, איזיצ'יפ ובריינסוויי נפלו 4.9% כ"א
ירידות חדות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב ננעלה לפני זמן קצר במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים מתונות. בשעת המסחר האחרונה נרשמה חפיפה בין הבורסה בתל אביב לבין הבורסה בארה"ב, אך גם זו לא הצליחה לשפר את מחזורי המסחר בבורסה וזה הסתכם ב-788 מיליון שקל בלבד.

בסיכום יומי, מדד המעו"ף ננעל בירידה של 0.02% ל-1,237 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.48% מערכו ומדד הבנקים התחזק ב-0.23%. מחזור המסחר כאמור היה דליל ועמד על 788 מיליון שקל.

המסחר במדד המעו"ף ננעל באיחור של עשר דקות בעקבות הפעלת מנתק זרם על מניית איזיצ'יפ שצנחה בכ-7%. בסופו של דבר המניה איבדה 4.9% בלבד. מניית בריינסוויי -1.48% בריינסוויי 1,858 -1.48% בריינסוויי בסיס:1,886 פתיחה:1,886 גבוה:1,902 נמוך:1,847 תמורה:282,862 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחלשה בשיעור דומה. לחיוב בלטה מניית טאואר 0% טאואר 11,700 0% טאואר בסיס:11,700 פתיחה:11,700 גבוה:11,740 נמוך:11,520 תמורה:17,304,158 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם עלייה של 7.6%. בשוק החוב, האג"ח של חבס המשיך לצנוח גם היום. האג"ח של החברה מסדרה 12 (הקצר) צנח ב-29%, האג"ח הארוך מסדרה 4 איבד 13%.

בגזרת המאקרו, פרסם היום בצהריים את פרוטוקולי הריבית ושפך אור על ההחלטה להותיר את הריבית במשק על כנה ברמה של 1.75%. ההחלטה התקבלה למרות שהמשתתפים הביעו את דעותיהם החלוקות.

מרכיבים ממשלה

היום שוב התכנסו בשעות הצהריים השלישיה, נתניהו, לפיד ובנט לנסות ולגבש הבנות לקראת כינונה של ממשלה חדשה. זאת לאחר שאתמול בלילה התקיימה פגישה משולשת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין שני שותפיו הבכירים בקואלציה. מטרת הפגישה הייתה לנסות ולהגיע להסכמות במו"מ בין הצדדים בנושאים אשר נותרו במחלוקת כגון נושאי השוויון בנטל ומספר השרים. הזמן שיש לנתניהו להרכבת ממשלה הולך ואוזל ונותרו לו עוד שישה ימים כדי להשלים את המלאכה.

בינתיים התייצב היום שר האוצר היוצא, יובל שטייניץ בועדת הכספים וערך מצגת המסכמת את תקופת כהונתו בה עברה ישראל מצמיחה שלילית לצמיחה חיובית תוך שיפור משמעותי גם בשוק התעסוקה. שטייניץ קרא לחברי הועדה לסייע לשר האוצר החדש. שטייניץ מסכם קדנציה כשר אוצר

המסחר בעולם

בבורסות אירופה מתנהל המסחר בירידות שערים מתונות. בגרמניה מדד הדאקס משיל 0.3% מערכו. בבורסה בצרפת ירידות גם כן - מדד הקאק נחלש ב-0.4%. בבורסה בבריטניה נרשמת היום יציבות במדד הפוטסי.

בבורסות המזרח הרחוק ננעל המסחר במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים. המדד האזורי, ה-MSCI אסיה פאסיפיק השלים זינוק של 11% מאז אוקטובר. בסיכום יומי, מדד הניקיי התחזק ב-0.5%, ההאנג סנג סגר ללא שינוי. בסין נרשמו ירידות שערים של 0.3% ובדרום קוריאה הקוספי השיל 0.1%.

מניות במרכז

מנית טאואר 0% טאואר 11,700 0% טאואר בסיס:11,700 פתיחה:11,700 גבוה:11,740 נמוך:11,520 תמורה:17,304,158 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת בכ-8% לאחר שהודיעה כי זכתה במספר פרויקטים של לקוחות בשוק ה-FEM ובכך למעשה השיגה נתח שוק משמעותי בתחום זה, המיועד בעיקר לשבבים עבור טלפונים חכמים ומחשבים ניידים. על מי מחקר צפוי שוק ה-FEM להכפיל עצמו עד שנת 2017 ולהגיע לכ-10 מיליארד דולר, כאשר חלקה של טאואר בו צפוי לשלש את גודל ההכנסות ממנו מרמה של עשרות מיליוני דולרים למאות מיליוני דולרים.

אמש לאחר סגירת המסחר פרסמה הבוקר את הרכב מדד התל-דיב החדש. מהנתונים עולה כי מהמדד תיגרע מניית דיסקונט השקעות -0.15% דיסקונט השק 1,328 -0.15% דיסקונט השקעות בסיס:1,330 פתיחה:1,330 גבוה:1,330 נמוך:1,305 תמורה:476,368 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אשר לא עמדה בתנאי המדד (חלוקת דיבידנדים). מנגד, מניית בבילון -2.4% בבילון 146.6 -2.4% בבילון בסיס:150.2 פתיחה:154 גבוה:154 נמוך:145.2 תמורה:59,211 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צפויה להצטרף למדד. השינויים ייכנסו לתוקף ב-17 במארס.

בהקשר זה, נציין כי אתמול בוצעו במניית בבילון -2.4% בבילון 146.6 -2.4% בבילון בסיס:150.2 פתיחה:154 גבוה:154 נמוך:145.2 תמורה:59,211 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עסקאות חריגות בכ-18 מיליון שקל. אתר Bizportal חשף כי מאחורי העסקאות עומדת חברת הפניקס אשר רכשה מניות אשר מומשו על ידי עובדים בחברת בבילון. המניות נמכרו בירידה של כ-3% ביחס למחיר הבסיס. לידיעה בהרחבה

חברת הנדל"ן המניב אמות -0.88% אמות 1,921 -0.88% אמות בסיס:1,938 פתיחה:1,938 גבוה:1,945 נמוך:1,921 תמורה:1,813,395 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת אלוני חץ -1.08% אלוני חץ 3,296 -1.08% אלוני חץ בסיס:3,332 פתיחה:3,322 גבוה:3,325 נמוך:3,295 תמורה:4,623,269 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רשמה זינוק של 51% ברווח הנקי ב-2012 אשר הסתכמו ב-217 מיליון שקל. וגידול של 5.3% בהכנסות ב-2012 לרמה של כ-520 מיליון שקל.החברה הודיעה כי היא מחלק בסך 149 מיליון שקל ב-20134 ומסרה כי היא צופה גידול של 2%-4% ב-NOI ב-2013. לדוחות אמות

מחזיקי האג"ח של קבוצת IDB התנגדו ליוזמה של בעל השליטה נוחי דנקנר להעניק ארכה לתקופה האופציה שניתנה לאדווארדו אלשטיין להזרים 75 מיליון דולר בגנדן - בעלת השליטה ב{אידיבי אחזקות}. האופציה תפקע ב-31 במארס.

חברת אפוסנס +1.61% אפוסנס 94.5 +1.61% אפוסנס בסיס:93 פתיחה:93 גבוה:99 נמוך:91.1 תמורה:59,733 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: החליטה על הקפאת תוכנית הפיתוח והניסויים של מוצר ה-ML-10 המאפשר זיהוי מוקדם של תגובת גידולי מוח גרורתיים לטיפול קרינתי. הדבר הוחלט בעקבות ממצאים מאכזבים בניסוי קליני שתוצאות הביניים שלגביו פורסמו בדצמבר 2012.

מניית רשת הסופרמרקטים ויקטורי +0.22% ויקטורי 4,546 +0.22% ויקטורי בסיס:4,536 פתיחה:4,536 גבוה:4,551 נמוך:4,482 תמורה:612,029 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת כ-4% במחזור קטן לאחר שדיווחה על שיא בהכנסות של 708 מיליון שקל. הרשת רשמה של 19.35 מיליון שקל, גידול של 2.2% ביחס לתקופה הנוכחית אשתקד. לדוחות ויקטורי

מניית דלק קבוצה -1.96% דלק קבוצה 62,400 -1.96% דלק קבוצה בסיס:63,650 פתיחה:63,500 גבוה:63,500 נמוך:60,900 תמורה:29,094,990 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זוכה להמלצה שורית מ-UBS שחוזרים על המלצת "קנייה" ומקפיצים את מחיר היעד ל-1,145 שקל. הסיבה: הזינוק במניית דלק US אשר מהווה היום יותר מ-30% מהשווי של החברה. המלצה חמה

תגובות לכתבה(123):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 65.
    מסכן יהיה אלטולר-כלל ת. דלק רכב,כלכלית,גזית (ל"ת)
    אביר ש. 12/03/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    שיעלו את המס לשיפור הכדאיות להשקעה בבורסה (ל"ת)
    חלם זה כאן 12/03/2013 05:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 63.
    דניאל החזקות שלד עם פעילות חדשה
    נרטיה 11/03/2013 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפני מספר ימים נתם הסכם ענק עם חברת גרוזלם ששווה 40 מחיון דולר. אני מפנה לכתבה על גרוזלם הכלכליסט. הקישור: http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3516803,00.html
    סגור
  • 62.
    טאואר =זבל מלאנוקס= זהב חזרה 85$
    שי 11/03/2013 21:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מלאנוקס חזרה ל80 $=30000מהר מאוד
    סגור
  • 61.
    יתרת שורט במלאנקוס
    משקיע 11/03/2013 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לפי נתוני הבורסה שפורסמו במאיה היום יתרת השורט של מלאנוקס עלו למעלה מ- 1.3 מיליארד ש״ח גידול של מיליארד ש״ח .אני מקווה שזו טעות....
    סגור
  • שטויות תחזור מהר ל85 $ (ל"ת)
    שי 11/03/2013 21:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 60.
    ראה 54 (ל"ת)
    ל ... מ 11/03/2013 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 59.
    התנהלות המסחר היא עיניין לטיפול משרד האוצר.
    oraemunna 11/03/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רבים כאן טוענים נגד הנהלת הבורסה. הם לא הכתובת. הסוחרים פועלים למען המדד. השאלה המתבקשת היא האם הם גורמים נזק לחיסכון הציבורי המופקד בידיהם או לא. על כך אחראי משרד האוצר. הסוחרים לא אמורים לפעול למען המשקיעים אלא לרווחיות בית ההשקעות עבורו הם פועלים. ב"י והאוצר אמורים להתערב במידה ופעילות הסוחרים עלולה לגרום נזק לכלכלת ישראל כפי שנעשה במסחר במט"ח.
    סגור
  • הכל חוקי למען המדד או לשם שמיים .בעלי נכס הבסיס יעשו ככ
    ככה מדברים לוזרים 11/03/2013 18:28
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ל העולה על רוחם. ימכרו שורט כל עוד יש להם את הביטחונות המתאימים. יקנו מניות ימכרו זה עיניינם.זה לגמרי חוקי .אותם דברים קורים בכל הבורסות בעולם .ההבדל הוא יכולת ההשפעה .בת״ א המחזורים קטנים לכן ההשפעה ניכרת
    סגור
  • 58.
    ניתוח טכני של המעוף
    אנליסט עממי 11/03/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בשבועיים האחרונות רואים מגמת עליה במעוף, כאשר השפלים במגמה זו הם עפ"י תבנית עולה לפי: 1215, 1216, 1227. במידה והשפל הבא לא ירד מתחת ל- 1227 אז תבני העליה תישמר. אבל יתכן גם שהמעוף נמצא עדיין בתחום הדישדוש. עדיין אין איתות מידי לפריצת קו ההתנגדות העליון - 1245, היות ולא רואים גידול במחזורים (הגבוה היומי אתמול הגיע ל- 1250). לדעתי התמונה תתבהר עד סוף השבוע ואני אופטימי. ערב טוב לכם!
    סגור
  • טען עוד
  • הצמדותכם לניתוח הטכני מטעה אותכם.
    oraemunna 11/03/2013 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הניתוח הטכני מניח התנהגות נורמלית של שוק מוכרים/קונים. מתי באים קונים ומתי המוכרים מתעוררים. המסחר היום לא מתנהל ככה במניות. הסוחרים בודקים כל רגע נתון את הכדאיות בהחזקת פוזיציה זו או אחרת ועת עלות הזזת המדד. ברגע שמבחינתם הוא נכון הם מטים את המדד. האפשרות לראות זה תלויה ביכולת של המנתח לבדוק את מצב הפוזיציה של הסוחרים. זה כמעט ולא אפשרי בעיקר אם ישנם סוחרים רבים עם פוזיציות שונות. מכאן חוסר יכולתכם לחזות את כיוון המסחר.
    סגור
  • את תורת הניתוח הטכני.הוא תמיד יצדק .החסרון היחיד הוא
    יקירתי את לא מבינה 11/03/2013 19:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרכיב הזמן .הניתוח הטכני הוא סטטיסטיקה ומחזוריות.תמיד אבל תמיד נקודות השפל והשיא יבדקו מס פעמים ופה נכנסת הסטטיסטיקה.לאורך ציר הזמן המדדים תמיד יהיו גבוהים יותר .גם לפי גלי אליוט שקובעת שמס הגלים העולים הם רבים יותר מהיורדים.כך שבסופו של דבר המדדים תמיד ישאפו צפונה .דור
    סגור
  • נכון שזה לא מדע מדויק אבל ב- 70% מהמקרים זה נכון (ל"ת)
    אנליסט עממי 11/03/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 57.
    האם לא הגיע הזמן לרענן את המשרות הבכירות בבורסה?
    אורי 11/03/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להחליף את המנכ"לית (שמבינה יותר מכולם - מה טוב לבורסה) וגם את היו"ר שחתם שם קבע והצהיר זה לא אנחנו - זה הגויים ?
    סגור
  • 56.
    שעת החפיפה לא רק שלא עזרה אלא הביאה למניפולציה באיזיציפ
    רודף הצדק 11/03/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין שום צורך בשעת חפיפה, תראו איזו מניפולציה נעשתה בשעת החפיפה במניית איזיציפ. בשלב הנעילה היא ירדה 7% ומיד אחריה עלתה והתייצבה על מינוס 1.3%. אם זו לא מניפולציה אז מה כן?
    סגור
  • 55.
    לא מאפשרים לעשות כאן כסף!
    משה ששון ישר 11/03/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חבל מאוד שזה המצב ....... בסופו של דבר ״לא רק אני״ לא מרוויח אלא גם הממשלה שגביית המיסים שלה יורדת כ-ל ה-ז-מ-ן זאת ועוד אני לא מסוגל לתת פקודת מכור או קנה כי שום דבר לא זז ....
    סגור
  • 54.
    מדד מעל 1233 חיובי .מדד הבנקים מעל 1176-1182 חיובי
    Dor 11/03/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 4
    איסוף קולים לאורך כל היום
    סגור
  • יפה ב 26.שבירת ה-42===בוננזה. (ל"ת)
    ........ 11/03/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ה j תומך בכיוון י ... כהה
    ל .... מ 11/03/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו שאמרת ב 13 לחודש
    סגור
  • כה טפשי. ממילא אפשר להבין הכל (ל"ת)
    מת על הקודים האלה. 11/03/2013 21:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אבל למה אתה מתעצבן?!!!! (ל"ת)
    תהנה 11/03/2013 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כי אתה חכם (ל"ת)
    תהנה 11/03/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תמשיך ככה, אתה בדרך הנכונה
    עילוי ירוק 11/03/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תיקון קטן לקראת הצגת הממשלה היציבה ביותר מקום המדינה. ללא סחטנות פוליטית וכלכלית הממשלה תתפקד המון זמן, לא אתלפא אם זה ימשך 7-9 שנים.
    סגור
  • 53.
    קולים סוף היום. כדאי. קולים 1250 ו1260 (ל"ת)
    עורב אמיתי 11/03/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • תעמיס לי עוד 10, מחיר מציאה לקראת ראלי הממשלה (ל"ת)
    עילוי ירוק 11/03/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 52.
    אצלנו יום אחד הבורסה עלתה עכשיו הדשדושים (ל"ת)
    גל 11/03/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    אמרנו על עילוי לפני שבוע. שוב כיפה אדומה למוכרים
    הדר 11/03/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנייר בדרך לעליה חזקה מעל 10 אג אתם תראו מה יהיה שם מחר פראייר מי שמכר בבוקר מתחת ל 8 אג
    סגור
  • 50.
    2% אתמול 67% היום 89% מחר .עד שלא תלמד הנקניק יכאיב (ל"ת)
    איפה הקלקלן הליצן 11/03/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • שכותב את זה ??? לא קיבלת מספיק אתמול?
    מי השורטיסט המתוסכל 11/03/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    גם היום השורט באדמה!!
    סגור
  • זה דור חחחח הוא עוד לא נרגע מהנקניקיה השבוע הוא ימחק סו
    ברוקר 11/03/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סופית
    סגור
  • לא מתעסק המניות מרוויח כל יום ומנקה אפרוחים טיפשים (ל"ת)
    Dor 11/03/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה מרוויח נקניקיות אולי הכלכלן עשה לך בית ספר אתה משחק
    משקיע 11/03/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אותה עם הניתוח טכני שלך והכול הפוך ממה שאתה אומר הכלכלן אמר המשך עליות עד סוף החודש 1300
    סגור
  • 49.
    קו הסדק,צדק זה כוכב בשמים . (ל"ת)
    בא 11/03/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    יי
    ל. חש.. 11/03/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נראה א של. C מה דעתך ? וכ של פ
    סגור
  • שנראה איסוף של קולים (ל"ת)
    יאללה תכתוב כבר 11/03/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 47.
    זהו מכרתי הקולים מהבוקר. נמתין לסוף היום. (ל"ת)
    עורב אמיתי 11/03/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 46.
    מדווח החבר הסמוי (ל"ת)
    יש איסוף של קולים 11/03/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    של ניעור המשקיעים בהזדמנות. מה הסיבה? (ל"ת)
    היום רואים שוב תופעה 11/03/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    יש עתיד זה הלהיט וגם לטאוור! (ל"ת)
    אחת שמבינה א 11/03/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 43.
    קשה להרוויח היום בבורסה עם כל המכונות אך נייר זה ייתן
    דארן-קולפלנט אפ ה 11/03/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עליות חזקות מאוד בחודשים הקרובים לדעתי, יש פה את כל המרכיבים לעליות מרשימות ומדובר בחברת התרופות העתידית בארץ עם טכנולוגיה ייחודית בעולם. תעקבו ותיראו עוד כמה חודשים שצדקתי. אין כאן המלצה לקנייה או מכירה כלשהי.
    סגור
  • 42.
    רציו, מתי להיכנס?
    oraemunna 11/03/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הזהרתי מהשקעה ברציו. משקיעי רציו כתבו לי שאיני מבינה. רציו כרגע אינה מעניינת. ליוויתן גדול עליה. אין לה כסף להשקיע בפיתוחו ולכן היא עסוקה בהנפקת זכויות המדללת את בעלי יח"ש. ליוויתן הוא מאגר בעדיפות שניה למרות גודלו. דלק ונובל נותנות קדימות לתמר. דווקא וועדת צמח שתגרום להעברת הבעלות על ליוויתן לבעלים אחרים תזניק את רציו. ראשית, מחיר ההעברה יתן אינדיקציה כספית למאגר ושנית, העברה שכזו תזרז את פיתוח ליוויתן. או אז, לאחר הפניקה שתיצור וועדת צמח, בעיקר לנוכח אי ההבנה שתשרור, רציו תזנק. בירידות שיהיו ברציו לאחר החלטת הוועדה, הייתי אז ממליצה לרכוש אותה כי לאחר מכן היא תזנק בחדות.
    סגור
  • 41.
    חבס פרסמו הודעה שלא קרה דבר, מישהו הפיץ שמועה ואוסף?
    יש לי 11/03/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחרי ההודעה הם לא יעיזו לא לשלם.
    סגור
  • איך אתה קונה אג"ח של קבלן שמושקע בנדלן???כנס
    כלכלן 11/03/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני ממליץ לך למכור לפני שגם חצי מהכסף לא תראה לא להתקרב לחברות נדלן אנחנו בשיא בועת נדלן ואתה קונה אג"ח חבס? צריך להיות ממש טיפש להשקעה כזאת גם בנקים בארץ צריך להיזהר בחשיפה אליהם האגח"ים שם מסוכנים ברגע שהנדלן יקרוס הכסף שם יתאדה
    סגור
  • חבס כמעט לא בונה יותר, כנס:
    לכלכלן 11/03/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הם מכרו את הפרוייקטים היוקרתיים, בונים רק בקיסריה כך שכמעט הפסיקו בנייה בארץ. עיקר פעילותם מנדל"ן מניב באירופה. היתה שם ירידת ערך נכסים אבל הם מקבלים דיבידנד קבוע ויפה כל רבעון. כך שמה שכתבת לא רציני.
    סגור
  • הם מושקעים רק בנדלן מניב ומבנית נדלן ידיד אני ממליץ
    כלכלן 11/03/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לך תמכור בהפסד כי גם זה לא ישאר לך הנדלן מלכודת אש תזכור מה אמרתי מה שהלך כפרה עדיף שישאר לך לפחות חצי
    סגור
  • דור בינתים אתה בחרא הכלכלן צודק רק טיפש קונה אג"ח של
    משקיע 11/03/2013 17:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברת נדלן אתה רוצה להפסיד תפסיד לבד אל תיקח איתך משקיעים תמימים אני הפסדתי בגלל העצות שלך כסף שצעקת ירידות לאילת כמו מטומטם למזלי קניתי בארה"ב לפי המלצת הכלכלן והחזרתי את ההפסדים אז אין לך זכות לדבר עליו הבנאדם גאון כלכלה ואתה דור טיפש שלא מבין כלום אני עושה הפוך כל מה שאתה כותב ומרוויח
    סגור
  • יבחוש בן שלולית מיקרוב בן דומן אתה לוקח אחריות יא זבל ז
    מי אתה שתמליץ פליץ 11/03/2013 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה כסף של אנשים .לא מספיק אתה חפור בחרא פחחחח
    סגור
  • 40.
    הצילו
    יוסף 11/03/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למישהו יש מושג מה קורה בכלל ביו אני שחוט חייב עזרה תגובות לענייו בבקשה
    סגור
  • 39.
    התנגדות ב1240 מתי שתישבר המעוף יטוס ל1260 ומשם הדרך
    כלכלן 11/03/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סלולה ל1300
    סגור
  • חצוף קשקשן (ל"ת)
    יטוס לקרביים שלך קשק 11/03/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    היום אנחנו כנראה שנושפע מאירופה
    אחת שמבינה א 11/03/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אם יהיו ירידות קלות אצלנו ירידות חזקות, מעליות אנחנו לא מושפעים, האמת הייתי רוצה מאוד שיהיו ירידות שזו תהיה הזדמנות לאסוף קולים, המגמה במעוף היא חיובית לכן צריך לנצל כל ירידה ולקנות אופציות,.המגמה החיובית במעוף הכוונה לטווח הקצר בלבד. קשה לחזות את כיוון המעוף לטווח בינוני. וזאת התשובה שלי לנחום שכתב לי אתמול. לעורב, אם אני לא טועה לא כתבת אתמול שקנית קולים בסיום המסחר?.. יום טוב ומהנה!
    סגור
  • נראה לי גם השפעה של הבורסה בשכם (ל"ת)
    מה את אומרת 11/03/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יקירתי קניתי ואני ברווח. אבל עוד מחזיק. אולי אעשה עוד
    עורב לאחת שמבינה 11/03/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיבוב ואמכור, ואקנה שוב בירידות קלות אם יהיו. השאלה אם יהיו... יתכן ומכאן נמשיך ישר למעלה. מה אומרת?
    סגור
  • 37.
    חולה ?יש אולי רופא שיכול לטפל בה? (ל"ת)
    מה יש למניית אפריקה 11/03/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אפריקה זאת מניה כמו הרכבת הרים בלונה פארק עכשיו היא
    כלכלן 11/03/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בישורת חכה עוד מעט יגיעו הלופים
    סגור
  • 36.
    מיקצועי למה עושים לרציו ככה
    דורש הסבר 11/03/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה היא לא שותפה בליויתן מה היא לא שווה כלום
    סגור
  • שווה כפול אבל בלי מזל (ל"ת)
    רצ 11/03/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה משקיע במנית קזינו ואתה רוצה הסבר רציני?
    כלכלן 11/03/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סע ללאס וגאס שחק שם לפחות תהנה מהאווירה
    סגור
  • הכשרה עלתה מאות אחוזים למה
    למה קזינו אחי 11/03/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סתם בלי סיבה ברציו מצאו גז ורק אתמול עדכנו כלפי מעלה אז למה קזינו למה יורדת
    סגור
  • איפה ה 2% של יום א ואיפה ה2% של היום קשקשן צמרת
    לכל דבר יש לך תגובה 11/03/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתה אמור לישון עד השעה 13:00נפלת מהמיטה אפרוחון שלי
    סגור
  • בוקר טוב דור גם היום אתה מתוסכל מה נסגר איתך ? המעוף
    כלכלן 11/03/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סביב אפס מה אתה לחוץ ? אתה יודע למה אתה לחוץ? כי אתה יודע שחבר שלך נתניהו יחריז בימים הקרובים על ממשלה ואז אתה תפסיד את הגרושים האחרונים שלך בשורט לא נמאס לך? שחקני מעוף עושים לך בית ספר אי אפשר לחזות יומי את המעוף זה כמו קזינו תפתח את הראש ותצטרף לווינרים השקעות זה לטווח ארוך במניות יציבות כיל פועלים בזק כור שופרסל חברה לישראל תלמד מבאפט הוא עשה כמה גרושים בחיים שלו לא נמאס לך להפסיד ולממן את השחקני מעוף הגדולים ?
    סגור
  • באפט .אתה קאקר (ל"ת)
    שכחנו אתה הבן של 11/03/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אפרוחון 2% אתמול 6% היום .תבין אני לא עוסק במניות רק
    חחחחחחחחח 11/03/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אופציות כל יום כסף .לא כמוך חלומות טיפשון קטן
    סגור
  • 35.
    מכרתי קול רווח 150 ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 11/03/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    השחקנים עושים הפוך מהעולם במעוף שימו לב הקפיץ כבר
    כלכלן 11/03/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משתחרר והמעוף יטוס ל1300
    סגור
  • שלא יפגע לך הקפיץ בפרצוף המדוכא שלך (ל"ת)
    הקוסם 11/03/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • ידידי הקוסם לפי הדיבור שלך המדוכא פה זה אתה חחחח
    כלכלן 11/03/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני את הקופה עשיתי כבר
    סגור
  • קופה של שרצים וחראאאאאאאאא. חחחחחפ. (ל"ת)
    הקוסם 11/03/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    פתחנו שורט כלל תעשיות ודלק רכב. תיזהרו (ל"ת)
    תיקי 11/03/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    ממשלה חדשה שתקום לא תיגמור את ימיה.
    oraemunna 11/03/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ביבי עסוק בביבי. זהו קו ההתנהלות של הממשלה שתקום. ביבי לא יתן ללפיד להצליח. ביבי ישמור על האינטרסים של החרדים כדי לא לאבד את השותפים העתידיים שלו. ביבי יעסוק בסיכסוכים בתוך ובין מפלגות הקואליציה. עדיף שממשלה זו לא תקום. עדיף שבמוצאי שבת יטיל הנשיא על לפיד להרכיב את הממשלה בתמיכתם של הבית היהודי, מפלגת העבודה, התנועה, קדימה, מרץ. אל ממשלה שכזאת תצטרף ישראל ביתינו שתתפלג מהרשימה המשותפת.
    סגור
  • אי אפשר לדעת איך תהיה הממשלה ,או כמה זמן.ביבי לא טיפש
    בא 11/03/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ודי גמיש ,והעיקר ביבי שהוא לא בטלן וביצואיסט ,אלה התכונות הטובות ,וגם הכי חשוב מכניס עבודה למשק ,גם עי נחמדות לעשירים .
    סגור
  • עם קצת יכולת ניתוח אפשרי לדעת.
    oraemunna 11/03/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בממשלה החדשה לביבי לא יהיה הכח. לפיד הרבה יותר רציני ממה שאתם חושבים ובעיקר, הוא מודע לכוחו. החלשותו של ביבי זה גם אינטרס של בנט. יש עתיד והבית היהודי אינם חשות מאוימות מביבי, הן יודעות שמבחינתן, בחירות חדשות יועילו. מי שחושש זה ביבי ולכן הוא ינסה להחליש את לפיד ובנט. אלה האחרונים שיחושו שזה עיקר עיסוקו של ביבי הם יפרקו את הממשלה.
    סגור
  • למוחורת מפולת בבורסה. (ל"ת)
    העורב האמיתי 11/03/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    רציו
    רצ 11/03/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם היום רציו יורדת עד מתי עד ל 28 ירון זר צדק רציו זבל נחכה לוועדת צמח לחתימת וודסייד לפקיעת האופציה ב 22.04.2013 למה לחכות יובטפיומט רציו יו יו יו יו יו
    סגור
  • הבן זונה אמר 28 (ל"ת)
    אחי 11/03/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 30.
    שומר עצמו ירחק מאלטושלר שחם
    מיכאל 11/03/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 9
    הנחיתות שלו בכלל תעשיות,אלוני,ודלק רכב הם קבועות, ימחק תוך 4-6 חודשים
    סגור
  • 29.
    השורטיסטים גיבורים על קטנות-בבנקים,ונדל"ן הפסדי עתק (ל"ת)
    איתן 11/03/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    אלטשולר עוד יצטער-כנסו
    שוקי 11/03/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שהם ניכנסו למניות כמו כלל תעשיות,דלק רכב,ועוד.
    סגור
  • 27.
    בריינסווי המציאה קסדה לרבנים משתמטים ,לובשים אותה
    בא 11/03/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 8
    והופכים לגברים .
    סגור
  • וכותב לך בכל הרצינות, הבדיחות שלך הן בדיחות קרש! אולי
    לבא, אני חילוני 11/03/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הגיע הזמן ותעזוב כבר את השטויות שלך!
    סגור
  • 26.
    שחיקת טטא (ל"ת)
    דשדוש 11/03/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שלום,אתה צודק אבל לא לזמן ארוך. (ל"ת)
    ל..... 11/03/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • י
    זיהית כל הכבוד 11/03/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איסוף של ירוק .כתיבה של אדום .לקראת מעבר לירוק כהה
    סגור
  • 25.
    הזדמנות הודיעה על תגלית , אך לא גילתה כמה TCF! (ל"ת)
    עושים צחוק מהציבור? 11/03/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • זה גרוע ,בטח אין כלום .אולי בלון גז אחד . (ל"ת)
    בא 11/03/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • אני יודע שהן קרש פרופסור חילוני,כשהרבנים יהפכו לגברים
    בא 11/03/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 8
    אני אפסיק .
    סגור
  • שיבושם לך ואל תקנה! אני אישית, חושב להיפך ממך! (ל"ת)
    אם אתה חושב כך, אז 11/03/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • איך ההיפך כשהם משתמטים מצהל ,נו באמת . (ל"ת)
    בא 11/03/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 24.
    מגיק
    שוקן 11/03/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגיק+1 1990 פער ארביטראז+2 רגע לפני פריצה 2000 בהצלחההההההה
    סגור
  • 23.
    בנק דיסקונט
    שמעון 11/03/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתר על הפנים יותר תקוע מעובד נמאס
    סגור
  • 22.
    הודיעה על תגלית, ומצד שני לא אמרה כמהTCF, האם החברה
    מצד אחד, הזדמנות 11/03/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חושבת שניתן להעלים מהציבור?
    סגור
  • 21.
    מכרתי פוטים רווח 540 ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 11/03/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    תפסיקו לחיות בסרט
    .M.R.I 11/03/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין קשר בין מה שקורה בעולם לכלכלה בישראל, הבורסה בארץ מנוהלת אך ורק ע"י מכונות... אין סיכוי לנצח אותם, הם קובעים אם יהיו עליות או ירידות...
    סגור
  • 19.
    בנק דיסקונט במקום להשקיע בפרסומות תשקיעו באתר שלא עובד (ל"ת)
    שלי 11/03/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 18.
    אנחנו במהלך עולה אך מבוקר.
    oraemunna 11/03/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הסוחרים עלו מדרגה. התנהלות מסחר שהמטרה היא המדד אינה מתאימה לראלי. המסחר אותמול אותת כך. לסוחרים היה נוח למתן את המדד לקראת סוף היום מפני שעלויות התמתנותו היו זולות מאשר אחזקתו נמוך כל היום. ככל שיתגברו הביקושים כך יצומצם זמן הדישדוש בכל מדרגה. כל העוסקים בטכני לא חזו אתמול את ההתמתנות המהירה בסיום. תחילת יום אינה מעידה על סופו. ברור שמסחר חיובי בעולם לוחץ את הסוחרים כלפי מעלה. מסחר במניות המעוף מצריך סבלנות ארוכה שבסופה תשתלם.
    סגור
  • מסכים איתך. הטכני לא תמיד מצליח לקרוא את היומי כאן
    עורב אמיתי 11/03/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הארועים המתגלגלים משולבים איתו יד ביד. היום תצא בשורה להקמת ממשלה, פלוס עליות באירופה, ושוב יהיו עליות ונחצה את 1240. זו דעתי וכך אני נוהג.
    סגור
  • אתם לא קוראים את המפה הפוליטית.
    DOR 11/03/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יאיר לפיד ירסק את הבורסה.
    סגור
  • אני לא כותב בפורום (ל"ת)
    מתחזה 11/03/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איך ירסק? (ל"ת)
    עורב אמיתי 11/03/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    כמה בישי? כמה? שתיקה בהזדמנות. כמה TCF? האם הזדמנות
    כמה TCF? 11/03/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אינה יודעת עדיין??? האם יש בידה נתונים מריידר והיא רק צריכה לאמת אותם עם המעריך החיצוני? מה המצב? טוב או לא טוב? גרוע או מצוין? מתי נדע את סוד התגלית?
    סגור
  • 16.
    מה שחשוב זה מבנה הממשלה החדשה
    co007 11/03/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שעומד בראש ארבעת המפלגות המרכיבות את הממשלה זאת תמונה של העשירון העליון. מצליחנים ועשירים. המחויבים לחיזוק המעמד הבינוני והיוזמה החופשית. דבר שיכול סוף סוף לאחר ארבע חודשים של דשדוש להרים את בורסת ת"א.
    סגור
  • 15.
    שר אוצר שלא מבין כלכלה. (ל"ת)
    העורב האמיתי 11/03/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 14.
    מזל שקניתי אתמול פוטים. (ל"ת)
    העורב האמיתי 11/03/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 13.
    כול הפראיירים קנו אתמול מניות. (ל"ת)
    העורב האמיתי 11/03/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • תפסיק לכתוב בשמי, ואם כן למה שטויות כאלה, חסרות
    עורב אמיתי 11/03/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פואנטה. אה..אתה לא יודע מה זו פואנטה. נכון. שכחתי. פתח מילון
    סגור
  • 12.
    ביוקנסל
    clara 11/03/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה עם המניה
    סגור
  • 11.
    היום שלא כמו אתמול אני מוכן למסחר
    Dor 11/03/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 5
    קניתי הרבה וזלין
    סגור
  • אני יגיע להשחיל לך (ל"ת)
    העורב האמיתי 11/03/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • זה לא אני מתחזה, סכסכן (ל"ת)
    עורב אמיתי 11/03/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 10.
    הערה לעתיד מדד המעוף
    אנליסט עממי 11/03/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לניתוח על המשך העליה במדד המעוף יש להוסיף את ההערה החשובה, שמצב הבורסות בעולם וגם שלנו יהיה מושפע מאד מהמצב הגיאו פולטי בעולם שיתבטא בעיקר מהמשבר החדש של איומי צפון קוריאה על ארה"ב וביטול הסכמי שביתת הנשק עם דרום קוריאה. רבותי זה לא מצב פשוט, היות וצפון קוריאה מחזיקה בנשק גרעיני והדבר עלול להתפתח למשבר חמור שישפיע על כל הבורסות בעולם, יותר מהמשבר עם איראן. אני מקווה שזה ירגע ולא יתפתח מעבר למצב הנוכחי. בתנאי זה יש סיכוי טוב מאד שהמעף יגיע ל- 1310 תוך שבועות בודדים.
    סגור
  • יאללה מלחמה,אוסף פוטים. (ל"ת)
    העורב האמיתי 11/03/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 9.
    אלווריון
    אנונימי 11/03/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המנייה שהולכת לעלות חזק ניתמכת בשער 154. ומאותת על פריצה חד משמעית לפי הגרף גם בנסדק כנ"ל
    סגור
  • 8.
    מדד המעוף יגיע ל- 1310 נד' עד סוף החודש. להסבר כנסו
    אנליסט עממי 11/03/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    6 2
    המעוף נמצא בפיגור של קרוב ל- 35% יחסית לבורסות בעולם מתחילת 2012. אין סיבה כלכלית לכך, היות ומצבנו לא גרוע יותר מארצות המערב וגם המזרח. המחזורים הקטנים איפשר לגופים אינטרסנטיים לווסת את המדד לטובת הפוזיציות שלהם שהיה בעיקר בשורט. מצב כזה לא יכול להחזיק הרבה זמן היות ולא ניתן להחזיק פערים כאלה גדולים לאורך זמן וגם הם מבינים זאת וישנו במהרה פוזיציה באופן דראסטי. ממשלה תקום השבוע, כי לביבי אין ברירה ולפיד מנצל זאת עד הסוף לשיפור עמדות. הדישדוש במעוף הוא בין 1180 עד 1245 מאוקטובר ועד היום (גובה דישדוש של 65 נק'). אתמול קו ההתנגדות העליון כמעט ונשבר וזה איתות שכל התנאים נוצרו לקפיצת המעוף לאזור חדש הגבוה ב- 65 נק' מקו ההתנגדות העליון ויגיע לאזור ה- 1310. בהצלחה לכולם!!!
    סגור
  • 7.
    כפי שהסתמן בסוף יום המסחר אתמול אנו לפני מכירות
    דוביד 11/03/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    4 9
    פוטים 1200-1190 יהוו משחק משמעותי.בהצלחה
    סגור
  • 6.
    למהההההההההההה (ל"ת)
    למה רציו 11/03/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ניתוח לגבי רציו...
    עוזי 11/03/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    "לפי דעתי" לא תהיה שום התקדמות בנושא הנפט והגז ופרט רציו. הסיבה היא שיש בעיות ומחלוקות עם מדינות חוץ לגבי המיקום. וגם הנושא הבטיחותי וגם חלוקת המקום לפי שותפים. לכן שום הודעה כזו או אחרת לא תשנה כלום במניה. כולם ידעו שלנדאו וחבריו משכו כספים המניה לפני כמה שבועות.
    סגור
  • 5.
    אתה שותק כשרציו נשחטת למה (ל"ת)
    מר לנדאו למה 11/03/2013 08:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    בפעם התשיעית בשבועים לא יאומן
    לא יאומן 11/03/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל הנפט ירוק חזק ורק רציו יורדת מניות נפט זבל עולות כאילו מצאו נפט מהול ביהלומים ורציו יורדת להזכירכם שותפה בלויתן שעידכנו את כמות הנפט כלפי מעלה מי הטינופת שיש לו אינטרס
    סגור
  • 3.
    גוליבר אנרגי
    טל 11/03/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    2 5
    בריבעון הבא במדד המעוף בשווי של מיליארדים מדברים על ממיצא ענק של אורנין וזהב
    סגור
  • 2.
    מניית גוליבר
    לירון 11/03/2013 08:05
    הגב לתגובה זו
    2 6
    בדיקת האורניום כבר במעבדת DSU בארצות בברית שמועות מדברות על 66 אחוז אורניום ו19 אחוז פלוטניום בנוסף מירבץ זהב גדול ביסודות העמוקים שווי באר כזאת יכול להגיע ל עשרות מיליאדי שקלים המבין יבין שער 400 ראלי מאוד למנייה
    סגור
  • פלוטוניום זה מלאכותי . (ל"ת)
    שתוק לטאה 11/03/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קזינו
    אבי 11/03/2013 08:03
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הצחקתם אותנו !!!!!
    סגור
  • איתותים
    ראם 11/03/2013 08:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    על איזה איתותים מדובר כל התקופה האחרונה יש איתותים שוברים שיאים ואצלנו לא זז עכשיו אנחנו מחכים לאיתותים באמת הצחקתם אותנו
    סגור