עופר שלח בגל"צ: "שר האוצר - בחירה לא פשוטה ואמיצה של לפיד"

(עדכון) ח"כ הטרי מ"יש עתיד" אמר אתמול ב"פגוש את העיתונות":" שום דבר עוד לא בטוח; האזרחים צריכים להיות תורמים, אלה יהיו הקריטריונים שיש עתיד תוביל אותם, אם לפיד יהיה שר אוצר ואם לא"
 |  (18)
עפר שלח, צילום: יח"צ
עושה רושם שהמשא ומתן הקואליציוני מגיע לקראת סיומו, וככול הנראה תוך ימים ספורים נדע באופן סופי, האם יאיר לפיד אכן יהיה שר האוצר הבא של מדינת ישראל.

ח"כ עופר שלח, אמר הבוקר בראיון בגל"צ: "אם לפיד ילך על תפקיד שר האוצר זו בחירה לא פשוטה מבחינתו, זו בחירה אמיצה מאוד שמעידה על בחירה בסדרי עדיפויות, למרות שזו לא היתה ההעדפה הראשונה שלו. אני לא יכול להגיד שאם לפיד יבחר כשר האוצר לא יהיו קיצוצים. לומר עכשיו איך ייגמר התקציב זה פשוט לא רציני".

ח"כ הטרי מטעם "יש עתיד", עופר שלח, אמר אתמול בתוכנית "פגוש את העיתונות" של ערוץ 2 "תוך 48 שעות הכל יהיה סגור. עד אז, שום דבר עוד לא בטוח. אם יאיר יקח את תיק האוצר זה יהיה מתוך בחירה שלו. לא נכפה עליו לקחת את התפקיד".

המקום השישי ברשימתו של לפיד המשיך: "דיברנו במהלך קמפיין הבחירות על האינטרס של האזרח הישראלי. זה אינטרס שלא שונה מכל אינטרס של אזרח אחר במדינה אחרת. האזרחים צרכים להיות תורמים, ואלה יהיו הקריטריונים שיש עתיד תוביל אותם, בין אם לפיד יהיה שר אוצר ובין אם לא".

נזכיר כי אתמול (ו') נועדו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר יש עתיד במעונו של נתניהו בירושלים במטרה לקדם את המגעים הקואליציוניים. כפי שמסתמן כעת, לפיד ייקח את תיק האוצר, כאשר יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, יכהן כשר התמ"ת.

ברקע לידיעות הללו, התראיין יובל שטייניץ, שר האוצר הנוכחי, ל'יומן' בערוץ 1, והביע פרגון רב למי שמסתמן כמחליפו העתידי. "לפיד הוא אינטיליגנטי, אין לי ספק כי יהיה שר אוצר טוב", אמר שטייניץ, והסתייג מעט כשאמר כי "טרם השגנו הסכם סופי". לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    בהצלחה לביבי לפיד בנט ומופז . (ל"ת)
    בא 10/03/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    ראה 18
    איציק והחברים 10/03/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו קבוצת גימלאים צעירים יחסית. משקיעים במשותף. היום נימכור חמישים מ. שקלים אחרונים. השאר נימכרו בחודשים האחרונים בארץ ובעולם. תשואותינו מכובדות בכל קנה מידה. עם ישראל חי. שבוע מבורך.
    סגור
  • 13.
    אדון שלח מתגלה כפודל של לפיד
    כלבלב אוי בי די באם 10/03/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת לפיד מאד רצה את תפקיד שר האוצר. הוא ממש נלחם לקבל אותו. הוא ברח מלהיות שר חוץ כמו מאש.
    סגור
  • 12.
    ממשלה של עיתונאים - ממשלה של קשקשנים. (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    לפיד יעשה טעות חמורה לו ולעם ישראל אם יהיה שר האוצר.
    ריאלי 10/03/2013 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא ייפול למלכודת שמכניס אותו ביבי.
    סגור
  • 10.
    הבטחות לפיד שוות ככליפת השום,בושה וחרפה
    יעקב 10/03/2013 06:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפיד חזר ואמר כי יהיו 18 שרים, נתפשר על 20-21 אבל 25-26?????? הבטיח כי לא יהיו שרים ללא תיק, אז יהיו לנו שרים עם טיק, מה זה בדיוק שר לענייני ירטושלים מה זה בדיוק השר המקשר בין הממשלה והכנסת? מה זה בדיוק השר להגנת העור מה ה בדיוק השר למודיעין ואסטרטגיה אם כל אלה לא בלו אז אני צנצנת כמו שהחברה אומרים,
    סגור
  • 9.
    לא צריך להיות גאון גדול לשר אוצר לקנות דולר ולמכור
    אריה 10/03/2013 06:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ומה עוד יש לנו , להעלות את הריבית ולהוריד את הריבית ועוד משוה חשוב לשבת בקומה השביעית של משרד האוצר ולגרבץ כל הזמן מול המחשב עם כוס קפה ולהמשיך ולדפוק את זוגות הצעירים שלו יקנו בית ! בשביל זה לא צריך להיות שר אוצר חכם כמו סטנלי פישר שדפק אותנו מבלי להבין מה הוא עושה . נו אז לזה צריך תעודה של כלכלן או בגרות מלאה של 5 י"ח לשחק במס' ובאחוזים את זה כולם יודעים , גם אני שיש לי 12 שנות לימוד בלי בגרות אני יעשה יותר טוב מסטנלי פישר ותאמינו לי שאני יעבוד קשה ולא יגרבץ את הבייצים שלי עם כוס קפה !
    סגור
  • אתה חושב שהם לא מבינים שניפחו בועת נדלן?
    אנונימי 10/03/2013 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם גם לא מעוניינים לפתר את הבעיה כי כל הכלכלה פה תתרסק להם בפרצוף
    סגור
  • 8.
    היכונו לביאת המשיח- ישועת ישראל מגיעה שר אוצר חדש
    אנונימי 10/03/2013 06:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבורסה תעלה היום כי יש לנו שר אוצר בלי תעודת בגרות?
    סגור
  • 7.
    ידיעה דרמתית ביותר
    אודי 10/03/2013 00:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לפיד ימנה במקומו את סטנלי פישר כשר אוצר לשנה הראשונה וישמש כמשנה לראש ממשלה .... הבורסה ב 1300 בסוף השבוע
    סגור
  • 6.
    לפיד שר האוצר.הבורסה נופלת (ל"ת)
    כלכלן 09/03/2013 22:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    לפיד שר אוצר - זה אסון הוא פופוליסט (ל"ת)
    אנונימי 09/03/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    לפיד הפך לבדיחה, עופר חזור לעיתונות, לא מתאים לך
    ביזו 09/03/2013 21:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    עופר שלח היה עיתונאי מעולה ופרשן ספורט מעולה, איך תשאר במפלגה שבהבטיחה 18 שרים ומסתמן כי יהיו כמעט 50 אחוז יותר, 25 שרים ועוד 8 סגני שרים, בבחירות הבאות לפיד ישכח מ 19 מנדטים, אם יגיע ל 2 זה יהיה טוב
    סגור
  • אתה שייך לליכוד ואתה צבוע- אתה לא מבין מה זה מו"מ וזו
    oren 09/03/2013 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הבעיה הגדולה שלך. אני בטוח שהמפלגה שלך לא היתה משיגה הישג כזה ות]סיק לגמד את לפיד או את בנט. תתחיל לחשוב לבחור בו בבחירות הבאות כי הליכוד בדרך למטה. להם לא יהיו אפילו 19 בבחירות הבאות
    סגור
  • 3.
    משטיניץ+ ביבייהו השקרנים האפסונים שלא ידעו לגבי הגרעון
    כל אחד טוב יותר 09/03/2013 21:02
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ב. ו. ש. ה. וח. ר. פ. ה כמו הקלקלן המטומטם
    סגור
  • לפיד כנראה לא טוב יותר,הבטיח 18 שרים ויהיו 25 +8 סג (ל"ת)
    ביזו 09/03/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 2.
    תשמעו מה שאני אומר לכם (ל"ת)
    בנט יהיה שר אוצר 09/03/2013 20:36
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 1.
    מטריד מאוד שלפיד יהיה שר אוצר. הוא חסר כישורים כלכליים. (ל"ת)
    לעומתו שטייניץ הברקה 09/03/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור