המוכרים הגיעו בסיום: המעו"ף עלה רק 0.85% ל-1,237 נק', מלאנוקס טסה 4%

מוקדם יותר זינק המעו"ף עד 1.75%. הבנקים עלו בסיום 1.7%. בשוק המניות: פועלים הובילה את המחזור בעלייה של 1.5%. גוליבר זינקה 26.5% וביוליין נפלה 8.8%. בשוק מצפים שלפיד יהיה שר האוצר
 |  (195)
סוחרים, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון של השבוע הסתיים בעליות מתונות בהרבה מאלו שאיפיינו את המדדים המובילים במשך מרבית שעות היום ונשענו על הראלי שנרשם בשבוע החולף בשווקי העולם. מדד המעו"ף שזינק במהלך היום בכ-1.75% ובחן שיא תוך יומי של שנה ושמונה חודשים, סגר בסיום רק בעלייה של 0.85%, נמוך מרמת ההתנגדות החזקה ב-1,240 נקודות. את המגמה החיובית היום הובילו מניות הבנקים. רוח גבית נוספת מקבלת הבורסה מכיוון הממשלה המסתמנת ומזהותו של שר האוצר הבא - יאיר לפיד.

בסיום, מדד המעו"ף עלה ב-0.85% ל- 1,237 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף רק 0.04% לערכו ומדד הבנקים בלט בעלייה של 1.68%. מחזור המסחר בבורסה היה גבה ביחס לימי א' קודמים והסתכם ב-908 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית {מלאנוקס} עם עלייה של 4%. עוד נציין את כיל -0.4% כיל 2,015 -0.4% כיל בסיס:2,023 פתיחה:2,024 גבוה:2,039 נמוך:1,990 תמורה:44,738,087 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטיפסה ב-1% ואת לאומי +0.34% לאומי 2,361 +0.34% לאומי בסיס:2,353 פתיחה:2,353 גבוה:2,361 נמוך:2,337 תמורה:75,852,428 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פועלים +0.12% פועלים 2,475 +0.12% פועלים בסיס:2,472 פתיחה:2,472 גבוה:2,481 נמוך:2,451 תמורה:55,112,846 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהתחזקו ב-1.5% וב-18% בהתאמה. מניית גוליבר -3.31% גוליבר 507.6 -3.31% גוליבר בסיס:525 פתיחה:510 גבוה:510 נמוך:502 תמורה:81,223 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה היום ב-26.5% בעקבות כתבה אוהדת שפורסמה אתמול אודות חיפושי האורניום בחדשות ערוץ 2. בצד השלילי בלטה {איזיצ'יפ} עם ירידה של קרוב ל-4% וביוליין שנפלה בכ-8.8%.

האטה בצמיחה

הלמ"ס עדכנה מטה את נתוני הצמיחה: על פי האומדן השני הכלכלה צמחה 2.4% בלבד ברבעון הרביעי לעומת צמיחה של 2.5% שנאמדה בפעם הקודמת. מכאן שהצמיחה בשנת 2012 מסתכמת כעת ב-3.1%. הצמיחה התמתנה

מרכיבים ממשלה

המו"מ הקואליציוני הגיע לישורת הסופית והפאזל צפוי להיפתר במהלך היממה הקרובה. ומסתמן כי בממשלה השלישית שמכונן בנימין נתניהו יהיו 24 שרים. על פי ההערכות מי שיקבל את תפקיד שר האוצר הוא יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בזמן שהשר ליברמן צפוי להישאר כשר החוץ ויו"ר מפלגת הבית היהודי, נפתלי בנט יכהן כשר התמ"ת וההסברה.

ח"כ עופר שלח, אמר הבוקר בראיון בגל"צ: אם לפיד ילך על תפקיד שר האוצר זו בחירה לא פשוטה מבחינתו, זו בחירה אמיצה מאוד שמעידה על בחירה בסדרי עדיפויות, למרות שזו לא היתה ההעדפה הראשונה שלו. אני לא יכול להגיד שאם לפיד יבחר כשר האוצר לא יהיו קיצוצים. לומר עכשיו איך ייגמר התקציב זה פשוט לא רציני. זאת לאחר שאמר אתמול בתוכנית "פגוש את העיתונות" של ערוץ 2: "אם יאיר יקח את תיק האוצר זה יהיה מתוך בחירה שלו. לא נכפה עליו לקחת את התפקיד". הריאיון עם עופר שלח

הכסף זורם לקרנות

הציבור רוצה לקחת חלק בראלי, כך שכל קרנות הנאמנות גייסו 2.3 מיליארד שקל, זינוק שבועי של 125%. בקרנות המסורתיות גייסו בשבוע החולף 1.1 מיליארד שקל ובמנייתיות נרשם הגיוס הגבוה ביותר בשנה האחרונה: כ-130 מיליון שקל. אל תוך הקרנות הכספיות הוזרמו מתחילת השנה סכומים אדירים של כ-7.8 מיליארד שקל. הציבור מזרים מיליארדים לקרנות הנאמנות

הבורסה בת"א בשבוע שעבר

יום המסחר האחרון בת"א ננעל בירידות שערים, לאחר מסחר מעורב ברוב היום. מדד המעו"ף איבד 0.11%, לרמה של 1,226 נקודות, מדד ת"א 75 נפל בסיום ב-0.98%, מדד הבנקים ירד 1.1% ומדד הנפט דווקא עלה ב-1.4%. בסיכום שבועי, המעו"ף התחזק ב-0.4%, ת"א 75 נותר ללא שינוי, מדד הבנקים איבד 1.2% ומדד הביומד בלט בעלייה שבועית של 1.6%.

וול סטריט

יום המסחר האחרון בארה"ב לשבוע החולף הסתיים בעליות שערים קלות. בסיום המסחר, מדד הדאו-ג'ונס הוסיף 0.47%, ה-S&P500 עלה 0.44% והנאסד"ק התחזק ב-0.37%. בסיכום שבועי, מדדי הדאו-ג'ונס וה-S&P500 הוסיפו כל אחד 2.2% לערכו. הנאסד"ק התחזק ב-2.4% בשבוע החולף.

בארה"ב המשיכו המדדים המובילים לשבור רמות שיא היסטוריות כאשר ביום שישי מה שתמך בשוק היו נתוני דוח התעסוקה החודשי בארה"ב, אשר הצביעו על ירידה ברמה האבטלה בחודש פברואר ל-7.7%. מדובר בשיעור האבטלה הנמוך ביותר שנרשם מאז דצמבר 2008. יתר על כן, כ-236 אלף משרות חדשות נוספו למשק האמריקני, הרבה מעל התחזיות. השכר הממוצע השעתי עלה ב-0.2%, ל-23.82 דולר, ובמהלך 12 החודשים האחרונים סימן השכר השעתי עלייה של 2.1%.

מניות במרכז

שותפות מאגר לוויתן, {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש -2.3% דלק קידוחים 1,061 -2.3% דלק קידוחים יהש בסיס:1,086 פתיחה:1,086 גבוה:1,094 נמוך:1,045 תמורה:12,895,816 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו רציו יהש -3.33% רציו יהש 264 -3.33% רציו יהש בסיס:273.1 פתיחה:271 גבוה:272.3 נמוך:262.1 תמורה:9,494,509 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , ריכזו עניין לאחר שביום ו' דווחו כי החליטו להתחיל בקידוח האקספלורציה ב"כריש" כבר בימים הקרובים בתקציב כולל של כ-90 מיליון דולר.

על פי דוח המשאבים הפרוספקטיביים של נידרלנד ב"כריש" צפויים למצוא כ-2 TCF של גז טבעי בעוד שנובל אנרג'י מעריכה את הכמות במאגר ב-3 TCF. ההסתברות למציאת גז טבעי מגיעה עד ל-77%. שבוע שעבר קידוח "לוויתן 4" הסתיים בהצלחה ואומדן גודל המאגר התעדכן כלפי מעלה מ-17TCF ל-18TCF. בנוסף עדכנו השותפות כי תקציב הפיתוח של פרויקט "תמר" גדל ב-100 מיליון דולר ל-3.2 מיליארד דולר.

קמהדע -0.06% קמהדע 1,801 -0.06% קמהדע בסיס:1,802 פתיחה:1,802 גבוה:1,815 נמוך:1,795 תמורה:1,019,425 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נערכת להנפקה בחו"ל , ובתוך כך דיווחה הבוקר כי עקפה מעט את תחזית המכירות עם עלייה של 22% בהכנסות בשנת 2012, הרווח ברבעון הרביעי הסתכם בכ- 3.1 מיליון דולר.

{כור} רשמה עליות לאחר שמכתשים אגן דיווחה על עלייה של כ-5.3% בהכנסותיה בשנת 2012 שבהסתכמו ב-2.83 מיליארד דולר. ברבעון הרביעי הצליחה החברה לצמצם את הפסדיה ב-18% ל-ל-22 מיליון דולר. המנכ"ל ויגודמן לקח הביתה כ-8.8 מיליון שקל, הרוב כבונוס. לדוחות מכתשים אגן

טבע -1.25% טבע 6,646 -1.25% טבע בסיס:6,730 פתיחה:6,710 גבוה:6,755 נמוך:6,646 תמורה:54,363,082 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנהנתה מרוח גבית מאז שדיווחה על גיוס מטופל לניסוי בליקווינימוד, התרופה לטיפול אורלי בטרשת נפוצה, שהניסוי הקודם בה איכזב, איבדה בסיום כ-0.75%.

נכסים ובנין -1.83% נכסים ובנין 28,390 -1.83% נכסים ובנין בסיס:28,920 פתיחה:28,920 גבוה:29,000 נמוך:28,310 תמורה:773,692 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבוצת IDB פירסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות וסגרה את הרבעון הרביעי ברווח של 82 מיליון שקל. ההכנסות של החברה הסתכמו ב-1.22 מיליארד שקל. לדוחות נכסים ובנין

סאנפלאואר -0.02% סאנפלאואר 586.4 -0.02% סאנפלאואר בסיס:586.5 פתיחה:586.5 גבוה:586.5 נמוך:580 תמורה:168,392 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הבוקר שתרכוש 70% מפרויקט חוות רוח פולנית בהיקף של כ-6 מגה וואט בתמורה לכ-640 אלף אירו.

מזור רובוטיקה -0.27% מזור רובוטיקה 10,930 -0.27% מזור רובוטיקה בסיס:10,960 פתיחה:10,940 גבוה:11,000 נמוך:10,200 תמורה:21,355,003 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבלה הזמנה ראשונה למערכת הרובוטית הרנסנס מהמפיץ האוסטרלי לצורך הנעת פעילות השיווק. מזור מנסה לחדור לאוסטרליה

תגובות לכתבה(195):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 109.
    כוננות ספיגה .זהירות עם שבירה של 1233.לחלופין מעבר העל
    נר מכוער מאוד בסיום 10/03/2013 20:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    1242 חיובי
    סגור
  • 108.
    יש סיכוי שהמעוף יבחן 1220 לפני שיפרוץ (ל"ת)
    שבי 10/03/2013 20:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 107.
    סיום בעייתי? או תרגיל איסוף ק ? מה דעתך? (ל"ת)
    ל חש.. 10/03/2013 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • א...c.הפוך על הפוך.
    ל....... 10/03/2013 21:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכל בזריז יומי במיוחד השבוע.שמור על j.שקט,שקט,שקט.
    סגור
  • א
    ל חש... 10/03/2013 22:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הבנתי נכון אז פרובוקציה לצורך א c?
    סגור
  • 106.
    היום נגמר "אותו הסרט" כמו אתמול. הורדה לצורך פתיחה
    עורב אמיתי 10/03/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חיובית. כל הפסימיסטים זה לא מקומכם. השחקנים מנסים למשוך עוד קצת ומנצלים את חוסר הנזיות של יום א' לתיאומים וגלגולים. המשך חיובי וטוב לכולם.
    סגור
  • 105.
    היינו בתאילנד נהנו ושב איתכם .הסיום היום מאותת ירידות מ
    הקוסם שלום לכם 10/03/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מחר
    סגור
  • 104.
    המגמה החיובית תימשך והמעוף יפרוץ
    אחת שמבינה א 10/03/2013 18:23
    הגב לתגובה זו
    6 6
    החודש את 1260- 1270 אם לא יותר, אני לא רואה שום סיבה שיהיו ירידות חזקות במעוף בימים הקרובים., הכל טוב בינתיים, ממשלה יציבה בלי חרדים טובה מאוד למשקיעים, הנבחרת שלנו בעזרת השם תנצח את פורטוגל ותהיה חזק בתמונת העלייה למונדיאל, ביקור אובמה יהיה מאוד מוצלח בארץ ובקיצור הכל שמח והמעוף יחגוג ואני ממש כותבת ברצינות ולא בציניות, המשך ערב נעים ומהנה!
    סגור
  • למבינה
    נחום 10/03/2013 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אל תחשבי שהכל וורוד שר האוצר החדש לא יתן לבורסה לחגוג דבר שמעצים את הפערים החברתים בין מי שיכןלים להרשות לעצמם לחגוג לבין אחרים כמו עובדי משען למשל או שכירי יום שנאנקים היום בגלי צהל נמסר בשמו שהוא לא מוכן לזאת ויפעל נגד הבורסה הטייקונים ושיטיל מס על קרנות מסויימות כך או כך החגיגה לא תמשך אז אל תהיא בטוחה בכלום יום טוב לך
    סגור
  • 103.
    אתם יודעים מה מצחיק? שדור שמח שעלה המעוף "רק" 0.85 כי
    ברוקר 10/03/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוא הכין כבר את הווזלין ל2 אחוז כמו שאמר הכלכלן אבל בסוף קיבל רק "חצי נקניקיה" את החצי השני הוא יקבל בהמשך השבוע לכלכלן תודה על העצה אני נשאר עדין חצי תיק בת"א ויעביר לארה"ב שהמעוף יעבור 1300
    סגור
  • טען עוד
  • 102.
    ראו תגובה 43 שלי. המוכרים הם שחקני המעוף שבשלב זה לא
    אנליסט עממי 10/03/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    5 3
    נותנים למעוף לפרוץ את קו ההתנגדות 1245. לדעתי קו זה יפרץ תוך זמן לא רב וכפי שציינתי לפני כחודשיים, המעוף יגיע לאזור 1310. כל הסימנים מראים שיש סיכוי טוב מאד שזה יקרה עד סוף מרץ.
    סגור
  • 101.
    היי אנונימוס היקר.
    איציק והחברים. 10/03/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    באותם 6 חודשים של ההתקפלות דיסקסנו רבות. בנינו מודל ונערכנו לתרחישים שונים ומגוונים שהתחלנו ליישם תוך פזילה למה שכתבתי בתגובה 18. עלה והצלח.
    סגור
  • 100.
    רציו
    רציו 10/03/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין שום דבר בדרך עד לאישור ועדת צמח ומי יודע אם בכלל יאשרו יצוא בקיצור הדרך ל 28 סלולה כל הכבוד לירון זר
    סגור
  • 99.
    משמעות טכנית ירידות .ייבדק מחר אם יהיה ניסיון נוסף אם י
    אין פריצה 1242 10/03/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יצלח 1210 על השולחן .גם מתאים לכותבים
    סגור
  • לא מדויק. (ל"ת)
    עורב אמיתי 10/03/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מחר עליה מעל 1240. כמו היום בדיוק. עד הפריצה הגדולה (ל"ת)
    עורב אמיתי 10/03/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 98.
    בורסה מורסה
    אורי 10/03/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רבותי הפריירים. שלא תטעו ואל תתנו להטעות אתכם. המעוף לא עלה 0.85% אלא ירד 0.55% . הוא ירד בשעור זה מהרמה אליה הגיע בשעות הבוקר. וזה אומר דרשני.
    סגור
  • 97.
    הולך לאכול נקניק בגודל של יד.היה סיבוב נהדר מומשו 30 קו
    מי שלא מימש קולים 10/03/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קולים 1250 ב 1270 ש״ח רווח ברוטו 18000 ש״ח מחר יום חדש איזה כיף .כל יום הבורסה עובדת .לכן נקו כל יום ותנוחו.בהצלחה לכולם אוהב אותכם
    סגור
  • 96.
    תודה על המהלך .מחר ירידות .איפה הקלקלן עם ה 2% היום?
    Dor 10/03/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    2 7
    טיפש אומלל לא מממש רק חי הווירטואלי פחחחחחחח
    סגור
  • כל היום היה שני אחוז. בסוף השחקנים חתכו כמו עוגה.
    מה אתה רציני? 10/03/2013 22:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי לא הרויח היום?
    סגור
  • למרות שמימישתי מחר עליות. בדיוק פתיחה כמו היום. (ל"ת)
    עורב אמיתי 10/03/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • להזכיר לך אני מימשתי את כור ברווח 50 אלף וחוץ מזה זה
    כלכלן 10/03/2013 17:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יגרום להמשך עליות אני יוד שאתה בשורט אבל ידידי 0.85 למעלה וחכה רק התחיל השבוע אני כרגע סופר את הרווח בארה"ב ואוסף עוד דולרים כי חודש הבא נפתחת עונת הנופש ויש הרבה דולרים לבזבז ואתה יודע מאיפה? מכול הכסף שהפסדת בשורטים שלך חחחח שנה כבר פוזיציה אתה מופסד וממשיך להפסיד לוזר חחחחח
    סגור
  • כלכלן צודק. ירידות מחר רק במעלית של הפח זבל. בבורסה
    יוס 10/03/2013 19:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עליות
    סגור
  • מתעסק במניות .היום סיבוב ענק על קול 1250 אפרוחון שלי כל
    מתי תקלוט אני 10/03/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יום כסף ( ווינר) אתה על הנייר ( לוזר ) פחחחחח
    סגור
  • 95.
    קוראים לזה חוסר נזילות
    אייס 10/03/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תנודתיות כזו ביום שזרים אינם סוחרים בו מגיע רק בגלל חוסר נזילות. הבורסה בת"א אינה משוכללת שזה פשוט בדיחה.
    סגור
  • קוראים לזה "להשחיל" (ל"ת)
    רוח 10/03/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 94.
    אפילו המקהלה האדומה התחילה לשיר היום בירוק
    עילוי ירוק 10/03/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היום ניתן האיתות להתפרצות הראלי שחזו האנליסטים והכלכלנים הבכירים במדינה. אנו עומדים בתקופה בה המצב הגיאופוליטי הוא היציב ביותר מקום המדינה עם 82 ח"כ שהודיעו לנשיא על תמיכתם בראש הממשלה הנבחר. כפי שצפינו כבר לפני כמה חודשים הורכבה בישראל אחת הממשלות היציבות ביותר בהיסטוריה והמעוף מסביר לאן הוא הולך. להמשיך לאסוף עוד ועוד כי זה לא הולך להיגמר בקרוב.
    סגור
  • 93.
    נפילה בסוף היום עליות מחר. קנו קולים בסוף היום.
    היום אותו סיפור 10/03/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עורב אמיתי
    סגור
  • אתה חושב שתמיד זה ככה אז מחר בבוקר הקולים יורדים (ל"ת)
    הקוסם שלום לכם 10/03/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • וזה יכאב (ל"ת)
    יפתחו אותך 10/03/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • עאלק יפתחו. נראה אתכם מחר מחרתיים. (ל"ת)
    יוס 10/03/2013 19:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כן כן. כמו שפתחו היום. טמבלולו (ל"ת)
    עורב אמיתי 10/03/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 92.
    גבעות-טוביה החולב באיזה ראלי אנחנו
    ראל00000047 10/03/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה מוכן לרדת מהעטינים של גבעות כמו עלוקה שמוצצת את הדם .
    סגור
  • 91.
    מעוף בסוף יום 1255...
    אודי 10/03/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    5 5
    נא להתנהג בהתאם
    סגור
  • ב- 2 ספרות צדקת. זה גם טוב (ל"ת)
    GG 10/03/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • כלומר להתעלם משטויות שכל מיני כמוך כותבים (ל"ת)
    מעוף סיים ב 1237 10/03/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 90.
    סיום
    איציק והחברים 10/03/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תודה לקוראים. עם ישראל חי. ניתראה ונישתמע בשמחות.
    סגור
  • איציק וחברים מה תעשו עם הכסף ? (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 89.
    המשך
    איציק והחברים. 10/03/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לפני 6 חודשים קיבלנו החלטה אסטרטגית למכור כל השקעותינו. היום מכרנו בארץ סכום אחרון וקטן יחסית. כ 52 מ. שקלים. וזאת לתוך העליות המוזרות ומוגזמות.....
    סגור
  • 88.
    המשך.
    איציק והחברים. 10/03/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    התשואה שיצרנו הרבה יותר מהממוצע בשווקים כולל מעל הזהב. 25 .דאו. דאקס ועוד.
    סגור
  • 87.
    ראה 18 ו 74.
    איציק והחברים. 10/03/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אנו קבוצת גמלאים צעירים יחסית. מזה 30 שנים אנו מנהלים במשותף את השקעותינו בארץ ובעולם. יש לציין שכולנו עם תארים מתקדמים ובעלי תפקידים בכירים בזמן שרותנו.
    סגור
  • 86.
    ייעשה עוד ניסיון לפרוץ 1250 לפי דעתי
    שבי 10/03/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מכיוון שהפוטים לא עולים , ואם לא יפרוץ אז יורדים ל1240
    סגור
  • 85.
    איזה חגיגה איזה חגיגה פשוט תענוג!
    אחת שמבינה א 10/03/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    7 4
    וסופ סופ אני משתתפת בחגיגה הזאת בניגוד לחגוגות מי שקרא נכון את השוק בהאחרונות שאני רק התבוננתי מהצד. זוכרים שכתבתי לכם בשבוע שעבר שאני מהמרת על קול 1260 אז מכרתי אותו היום רווח 650 שקלים. אני מאמינה שיעלה עוד אבל אני מסתפקת ברווח הזה, מאחר ואני קראתי 2 מהלכים קדימה וציפיתי לעליות חזקות כתבתי כמה פוטים שקצת קרובים לכסף כמו כתיבת פוטים 1180 1170, היו לי רווחים מאוד נאים סגרתי הכל היום. נשארתי עם שתי כתיבות בלבד . בקיצור עבדתי מאוד יפה החודש וגם מכרתי את כל האחזקות בישרמקו, מנייה שלא הפסקתי להמליץ עליה. מי שהקשיב לי הוא הרוויח בגדול. כעת אני יושבת בצד וממתינה , אם המעוף ימשיך לעלות גם מחר אתחיל לכתוב קולים רחוקים מהמעוף דהיינו 1300 1310 ו ואם המעוף יירד אקנה קולים, מי שקרא נכון את השוק ביום חמישי הוא עשה המון כסף היום, כסף עושים רק באופציות לא ממניות, שיהיה לכם המשך יום נעים והרבה ירוק בעיניים, תהנו!
    סגור
  • אני איתך יקירתי. בסוף יום ה' קניתי קולים בזיל הזול
    עורב אמיתי 10/03/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מכרתי על הבוקר היה כיף כיף!
    סגור
  • 84.
    לכלכלן מתי לפי דעתך חוצים 1300 האם כבר החודש? הקשבתי לע
    ברוקר 10/03/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לעצתך העברתי לארה"ב 40 אחוז אני מורווח שם 8 אחוז בשבועים האם לממש הוא להישאר עם אותו חברות?
    סגור
  • לעולם לא תרוויח כי אתה חי בלה לה לנד.כל יום לממש לגעת
    קלקלן 2% היום יא פתי 10/03/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בפפלינוס.לא כמוך הווירטואלי פחחחחחח פתי קטן שלי אפרוחון
    סגור
  • ידידי אני מעריך סוף חודש 1300 לגבי ארה"ב תחזק שם עוד
    כלכלן 10/03/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השמים הם הגבול שם ה.s&p יעבור את 1700 אמריקה הגדולהחזרה ובגדול פה יש בועת נדלן שתתפוצץ היא תרסק את השוק וזה יקרה בטווח של שנה בערך לכן קנה דולרים והרבה
    סגור
  • 83.
    רציו
    רצ 10/03/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ביום כזה רציו לא עולה מה יהיה בירידות כניראה שירון זר צדק יגיע ל 28 רציו יו יו יו יו
    סגור
  • 82.
    הבורסה בסופו של דבר אמורה לשקף את המצב הכלכלי
    אנונימי 10/03/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה שהיא עולה בעולם לא אומר שגם פה. אצלנו הצרות רק מתחילות בשעה שבשאר העולם הם באמצע או לקראת הסוף. זהירות מתבקשת ולא לרוץ אחרי העדר חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • בורסה היא שוק של ציפיות.
    oraemunna 10/03/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המשקיעים חושבים שמצב החברות יהיה טוב ממה ששיקפו לנו עד עתה. כל הגזירות והקיצוצים מתומחרים כבר. אנחנו נכנסים לאופטימיות. ישנם שיאמרו אופוריה אולם בכל אופן זו ציפיה חיובית המשפיעה על הביקושים.
    סגור
  • 81.
    הירידות יגיעו זה שעולה סתם בעולם לא אומר שגם פה צריך
    אנונימי 10/03/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לעלות. הזדמנות למכר ברווח ולצאת מהבורסה בקרוב דוחות פושרים במיוחד בנק לאומי. כי לא תימכר וגם תרד. הרצת מניות לא מעידה על כלכלה טובה. הירידות יגיעו בפתאומיות.
    סגור
  • 80.
    צפוי להיפתח ביציבות עם נטייה לעליות שער קלות?
    אופיר 10/03/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אתמול כתבתי שהבורסה תפתח בעליה של יותר מאחוז בתגובה לסער אביב שכתב : "צפוי להיפתח ביציבות עם נטייה לעליות שער קלות" עכשיו הכותרת שלו ת"א דוהרת צפונה: המעו"ף מזנק 1.6% אין שום הבטחה שהבורסה תמשיך בעליות.
    סגור
  • 79.
    מגיק
    שוקן 10/03/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רגע לפני פריצה 2000 +4.6 זה הזמן להכנס תחנה הבאה 2700 לתשומת לבכם אל תגידו שלא אמרתי
    סגור
  • הלואי שמג'יק תגיע לשערים שהייתה פעם היא חברה מרווחת
    אנונימי 10/03/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עדיף להשקיע בחברה כזאת שגם נותנת דיבידנדים מאשר בנק לאומי
    סגור
  • 78.
    מה יש לה??????????????????? (ל"ת)
    פלוריסטם חלשה מאוד 10/03/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 77.
    יפה,מחזיק מעמד,סייג לחכמה -שתיקה. (ל"ת)
    ל..... 10/03/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • ניראה המשך ל1251. תגיב (ל"ת)
    מ. ל. חש .. 10/03/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • הדבר היחיד שתראה זה את הורט שלך נשרף דור חחח (ל"ת)
    ברוקר 10/03/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 76.
    בקרוב תראו את העוצמה שלה..יום טוב!!! (ל"ת)
    רציו המלכה לזכור 10/03/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • רציו זבל ביום כזה לא עולה (ל"ת)
    רצ 10/03/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 75.
    כל הכבוד
    יקי 10/03/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא יאומן על השנאה שקימת בין עובדי הבורסה לבין עובדי הבנקים ובפרט בין הבנקים למרות שחל איסור בקנית מניות הבורסה מצאה דרך נקמנית דרך עודות הסל אמרתי כל הכבוד ההצלחה שלכם במחיקת תיקים לא יודעת שובע החים הם גלגל לא לשכח.
    סגור
  • 74.
    הודעה
    איציק 10/03/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    איני מבין מדוע לא פירסמתם את שכתבתי לפני שעות. אנשים נבונים יכולים להפיק תועלת רבה מהמסר......
    סגור
  • 73.
    דור שתי אחוז מספיק לך או שמחר עוד שתים חחח
    כלכלן 10/03/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    טיסה נעימה תחזיק חזקחחח איפה הירידות שלך לפי הטכני ? אתה גורביץ שתים חחחחחחח
    סגור
  • דור הכלכלן עשה לך בית ספר בבורסה אמר ראלי הנה הראלי
    המשקיע 10/03/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שאפו אחי
    סגור
  • בהחלט בית ספר לכלכלה הוא מבין וכל המלצה שלו פוגעת בול
    ברוקר 10/03/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לעומת דור שאני מתחיל לעשות הפוך ממה שהוא אומר זאת השיטה הכי טובה הוא וגורביץ שתי לוזרים
    סגור
  • אם היית יודע לקרוא היית מבין (ל"ת)
    Dor 10/03/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 72.
    כיל לא תימכר משיקולים פוליטיים ולא כלכליים
    אנונימי 10/03/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כיל תהיה בסוף חברה קטנה לנוכח האיחודים בענף ואם לא תתאחד עם פוטאש אז לא יעזור לכל החוכמולוגים כלום היא תתחיל לרדת ברווחים! בלאו הכי יפטרו שם עובדים. רק אם תימכר אפשר יהיה להצילה.
    סגור
  • לכי"ל ישנם יתרונות כלכליים גם על פוטאש.
    oraemunna 10/03/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כי"ל יכולה לאחסן אשלג ופוספטים בחורף. היובש שבנגב מאפשר לה. היא הראשונה שיכולה לספק אשלג לפני האביב. לכי"ל ישנה חברת הובלה ימית, צים. הפקת האשלג ע"י כי"ל זולה משל פוטאש. השיקול לא למכור אותה הוא לא רק פוליטי הוא גם כלכלי. כי"ל משלמת מיסים לישראל. פוטאש קיבלה אישור לרכוש רבע מכי"ל. פוטאש בוחנת לרכוש 51% מכי"ל ויתכן שזו תהיה הפשרה שמנית הזהב תישאר בידי הממשלה. כי"ל לא תהיה חברה קטנה, עסקיה חובקי עולם.
    סגור
  • 71.
    הבנק היחיד שיעלה הרבה זה דיסקונט. (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 70.
    בנק לאומי הזדמנות למכור הדוחות שלו לא יהיו מזהירים (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 69.
    קמהדע בדרך לשער 40 בוודאות! (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 68.
    בקרוב ירידות כשיבינו מי זה לפיד כיל תרד גם בזן!
    אנונימי 10/03/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מניות הנפט ירדו ב 15.3. עקב היצעים. הכלכלה על הפנים הגזירות בדרך כל עליה לנצל למכור.
    סגור
  • דרך אגב, מי צריך להבין? כולם חוץ ממך? (ל"ת)
    oraemunna 10/03/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אז תקני מניות . (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 67.
    כלל תעשיות ועוד (ל"ת)
    פיני 10/03/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    לא לשכוח השורט שלנו איתן באידיבי אגח ד',בבילון,דלק רכב, (ל"ת)
    פיני 10/03/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 65.
    עניין השורטים
    עודד 10/03/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תמיד כשהמטומטמים מגדילים השורטים או שיש פירסום כזה, קנו מניות בכל הכח. ראו לאומי עברה בהרבה הזהרת הרווח, כל הודעה כזו נוהדה שהטיפשים ימכרו בזול והכרישים עטים עליה,ויש עוד כאלו.
    סגור
  • אז מה אם לאומי עולה עכשיו זה העדר שקונה אין סיבה לעליות (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 64.
    מעניין למה כיל עולה הרי לפיד לא ימכר את כיל! (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תוסיף לקושיות שלך בפסח.
    oraemunna 10/03/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ישנם הרבה דברים מעניינים. אם הייתי חושבת שתבין, הייתי מסבירה לך. בינתיים תעמוד עם שלט ותצעק "ירידות, ירידות".
    סגור
  • אין עליך, אורה. יום ירוק ומהמם לנו! (ל"ת)
    עורב אמיתי 10/03/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 63.
    כפי שאמרתי ביום שלישי שבוע שעבר
    ח. 10/03/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    5 6
    הקמת הממשלה ב 13 לחודש.ממשלה קפיטליסטית טהורה במלוא מובן המילה,אבל לחיוב.בניגוד לכל הדעות ממשלה זאת תחזיק מעמד מעבר למצופה.תחזק את היצוא,תחזק את הטייקונים אבל לחיוב,תחזיר משקיעים זרים לשוק,וגם תטפל באזרח הקטן.
    סגור
  • 62.
    זמן מצוין לרכישת פוטים.עד סוף מרץ המעוף ב1190 (ל"ת)
    דוביד 10/03/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • מסכים איתך המעוף לא יחזיק ברמות הגבוהות הללו (ל"ת)
    סוחר נגזרים 10/03/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 61.
    אמרתי לכם, "הנחש" לא ישלם הריבית באידי בי ד'-הזהרתי (ל"ת)
    שוקי 10/03/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 60.
    ברור שמוחקים השורטיסטים-הם גמורים,בעיקר בבנקים (ל"ת)
    שרון 10/03/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 59.
    ממשלה קפיטליסטית
    co007 10/03/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 4
    טובה לבורסה. איך שלא יהפכו את הצגתה, השולטים בצמרת המדינה. הם מעמד הבינוני הגבוה, העשירון העליון. יש לקוות שהדרך תהיה בצד הירוק למעלה בתקופה הקרובה.
    סגור
  • אם אתה ירוק אז כבר לא נשארו שורטיסטים (ל"ת)
    עילוי ירוק 10/03/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 58.
    אי.בי.אי נעשו בעלי עניין באיטיגיאיי מה הם יודעים!!!!!! (ל"ת)
    סבלנות ימים יגידו 10/03/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 57.
    לדור וכלכלן
    אנליסט עממי 10/03/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הייתה תקופה, ששניכם היגעתם למסקנה שלא כדאי לרדת אחד על השני ולהשמיץ - אז מה קרה ששוב אתם מדברים בצורה לא מכובדת ולא עניינית. זה לא מועיל וזה לא מכובד, אז אנא מכם חזרו להתבטא בצורה מנומסת ומכובדת. אני אומר זאת היות ושניכם אנשים מקצועיים וחכמים אבל עם דעות שונות, אז חבל להמשיך כך. כל טוב!
    סגור
  • 56.
    כתבתי לכם לנצל הורדת הקולים ביום ה' כדי לקנות .
    עורב אמיתי 10/03/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השחקנים נתנו לכם מתנה! הורידו כי צפו עליות היום , ולא רצו שיברח בלי שהתכוננו. אז השבוע יתכוננו , והמעוף יברח יפה יפה למעלה. בינתיים קולי הבוקר נמכרו בטרום מסחר ברווח יפהפה. מי יתן עוד מהלכים כאלה של השחקנים. שימו עין על בריינסויי, ביוליין, ומזור המעולה. יום ירוק כהה ומעולה לכולם!
    סגור
  • 55.
    ירידות ירידות ירידות ירידות - שר אוצר חחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 10/03/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 54.
    בורסה מורסה
    אורי 10/03/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דאו-ג'ונס עלה 10% מתחילת השנה. ת'א 25 עלה 3.48% בתקופה זו. ת'א 100 עלה 4.81%. אז בשביל מה אנחנו צריכים פרשנים? המספרים מדברים בעד עצמם.ישראל לא כל כך מוצלחת ,שטייניץ, ואנחנו לא בכפר הגלובלי ,ביזפורטל.
    סגור
  • 53.
    יאיר לפיד שר האוצר.יוםרביעי נפילות בבורסה. (ל"ת)
    העורב האמיתי 10/03/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • שממשיך לכתוב את הכינוי שלי עם טעות. אולי זה טוב כי
    אתה מתחזה דפוק 10/03/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ידעו שזה לא אני. לפיד יהיה שר אוצר מעולה! בניגוד למה שחושבים יתפוס את ביבי ב... ויחזיק חזק! ביבי לא ידע מאיפה זה בא לו. אין על לפיד- אני מרוצה ממנו לגמרי! למרות שלא הצבעתי לו- בהחלט אשקול!
    סגור
  • גם אני חושב כמןךךךךךךךךךךך.טמבל (ל"ת)
    dor 10/03/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 52.
    פרוטליקס הגיעה עם פער חיובי של 3.1% מניו יורק (ל"ת)
    שרון 10/03/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 51.
    איטיגיאיי לקראת מהלך עליות חד עליה במכירות מעבר לרווח (ל"ת)
    יואל 10/03/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 50.
    בז"ן, מניה מומלצת.
    oraemunna 10/03/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בז"ן ניסחרת בהרבה מתחת לשוויה. במהלך השנה יבואו לידי ביטוי כל מהלכי הייעול שבוצעו בשנים האחרונות. מהלכים אלו הכבידו על הוצאות החברה ולכן הרווח היה ניראה מזערי. החברה שולטת על 70% מתספוקת הדלק והשמנים, על מוצרי הלוואי מהזיקוק ואף תתחיל לספק חשמל. מהלך נוסף שבתכנון הוא קליטת איחסון לדלקים לש"ח המפוזרים היום בקרבת מקומות מגורים בצפון. להערכתי, השנה תחזור בז"ן לחלק דיווידנדים. אני רואה אפשרות שבז"ן תחזור בקרוב למחיר של 250 אגורות.
    סגור
  • אורה ושמחה היתה ליהודים . מה היינו עושים בלי המלצותיך? (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • בזן חברה מופסדת מושפעת ממחירי הדלק הלא יציבים
    אנונימי 10/03/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היא לא תחלק שום דיבידנדים השנה.
    סגור
  • לאנונימי, ההמלצות לא מכוונות אליך.
    oraemunna 10/03/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הבנתך ה"נרחבת" מותירה אותך בודד בפינה. אותה תגובה כתבת ביום ה האחרון על כי"ל ולפני כן על טבע. תישאר עם "הבנתך המורחבת" ואנחנו עם חברות החחחחחח שלך.
    סגור
  • אין מקום להרצת מניות שאת מושקעת בהם! (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אני בכי"ל. מישהו כאן מסוגל להריץ אותה?
    oraemunna 10/03/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לחשוב שניתן דרך פורום קטנטן להריץ את כיל זו איוולת. אני לא בבז"ן וכבר לא בטבע. המלצתי על טבע במקביל לרכישתה. בבזן עשיתי הרבהץ אני לעולם לא אמליץ על מניה שאני בעצמי לא רוכשת אלא אם נתבקשתי להביע דיעה. אני עוסקת במניות מעו"ף מהטעם הפשוט שקל לברוח מהם בעת הצורך.
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כל הכבוד אם לפיד שר אוצר אז ההבנה שלך מהממת! (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • "אולי" איני מבינה, אבל בדר"כ פוגעת בול.
    oraemunna 10/03/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הבנתי בלפיד קלושה. אבל, ואבל גדול, ברור לי שהבנתך בשוק המניות היא ידע שאין לך בכלל. אז תענה שוב בחחחחח.
    סגור
  • 49.
    אפריקה - למי שיודע
    אפריקאי 10/03/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתי מסתיים סופית ההסדר באפריקה ? , מתי אמורים להתפרסם דוחות אפריקה , תודה למי שיודע.
    סגור
  • לאפריקאי
    אלון 10/03/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ההסדר ייסתיים בהזרמה אחרונה של לבייב במאי 2014...הוא יכול להקדים אם רצונו בכך...הדו"ח עד 31.3... - תאסוף לטווח ארוך...יהיה טוב !!
    סגור
  • 48.
    נצלו את העליות למכר מניות הגזרות בדרך (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 47.
    כל עליה לצורך ירידה אין מה להתלהב מלפיד
    אנונימי 10/03/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הוא לא מבין בכלכלה ויעשה מה שיגידו לו. המצב של החברות פה על הפנים כמעט כולם מופסדות ! תוסיפו את הקיצוצים שבדרך אז יום אחד של עליות זה הזדמנות למכר
    סגור
  • 46.
    כלכלות העולם ממשיכות להתעצם
    עילוי ירוק 10/03/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איזה מספרים, איזה דו"חות, איזה נתוני מארקו אדירים, איזו עוצמה של כלכלות, מזל שיש גאונים שיושבים בארה"ב, אירופה ואסיה ומציתים עליות בעולם. יאיר לפיד ינהג כמוהם ויביא עוד ירוק גם אלינו. שבוע ירוק אש.
    סגור
  • 45.
    אי.בי.אי החל להיות בעל עניין באיטיגיאיי הודעה במאיה
    רומן 10/03/2013 07:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    החברה לדעתי בדרך לגל עליות לכיוון שער 32
    סגור
  • 44.
    עליות חדות להרבה זמן.
    יודע מה יאמר 10/03/2013 07:46
    הגב לתגובה זו
    9 4
    לפיד יחסוך את בזבוז החרדים. יהיה טוב עם הבורסה. יוריד את מס הבורסה ב..5 אחוז כדי לדחוף את המשק. בהצלחה.
    סגור
  • 43.
    מדד המעוף
    אנליסט עממי 10/03/2013 07:39
    הגב לתגובה זו
    14 5
    אני אמנם לא כותב כל יום אבל קורא את התגובות שלכם. היום בפירוש יהיה יום ירוק בת"א גם בגלל הפערים הגדולים עם חו"ל וגם בגלל הרכבת הממשלה במהלך השבוע. צפי לעליה של לפחות 1%, אבל זה במידה ושחקני המעוף יאפשרו זאת. שבוע טוב וירוק!!!
    סגור
  • הכול עניין של פוזיציות
    עמית 10/03/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש הרבה פתוחות ב 1250 1260 C הגדולים לא יתנו לשוק לברוח זה שווה להם הרבה יותר מהמניות .....שוק ירוק זה טוב ??
    סגור
  • 42.
    זהירות עם מניות הנפט - ב 15.3. יהיו הרבה מכירות
    אנונימי 10/03/2013 07:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הם נגרעות ממדדים מסויימים וחייבים למכר את הסטוקים! אבנר תרד!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 41.
    איזה עם נחמד - כבר שכחו 25% מס על הבורסה (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 07:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 40.
    הרכבת ממשלה או ממשלה רקובה ? אין סיבה לעליות
    אנונימי 10/03/2013 07:06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    המצב הכלכלי רע והולך להיות יותר רע לפיד שר אוצר חחחחחחחחחחחחחחחחחח. בקרוב יהיו מיסים חדשים . קיצוצים משפחות לא יעמדו בהחזרי משכנתא בועת הנדלן תתפוצץ ואיתה כל הבורסה
    סגור
  • גם בממשלה הבאה בעזרת ה תקבל את ביבי (ל"ת)
    לא יעזור לך הבכינות 10/03/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • בורסה מורסה
    אורי 10/03/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פתאום נעשית בכיין?
    סגור
  • 39.
    פתיחה טורקית העיקר
    פתיחה אנגלית או 10/03/2013 06:53
    הגב לתגובה זו
    4 5
    רציו לשער 80
    סגור
  • 38.
    לרציו
    עוד בשורות טובות 10/03/2013 06:49
    הגב לתגובה זו
    3 5
    התבשרנו שיש יותר גז בלויתן מ17 ל18 ואני אומר לכם בכריש יש עוד 3 בודאות יש שותף לרציו יש את גל אז לרציו יש עתיד גדול והיא תגיע לשער 80 שבוע טוב
    סגור
  • רציו זבל ביום כזה לא עולה (ל"ת)
    רצ 10/03/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 37.
    פרוטליקס מתקדמת במו"מ למכירת החברה-בכל רגע אמורה לצאת
    בלבביות 10/03/2013 03:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הודעה על מכירת החברה בפרמייה של 35% ככל הנראה על מחירה בשוק. אני אהיה שם בפנים ואעשה את ה-35% האלה בתוך זמן קצר. החכמה להיות סבלני ולהיות שם כשזה קורה.
    סגור
  • 36.
    מודיעין
    אביב 09/03/2013 23:11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מודיעין תתן מהלך של עשרות אחוזים בקרוב לדעתי לא ממליץ ולא מריץ
    סגור
  • לפי מה אתה קובע? (ל"ת)
    רונן 10/03/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 35.
    אינסוליין
    גיל 09/03/2013 23:05
    הגב לתגובה זו
    3 9
    השבוע זה השבוע שלה. תזכרו מי אמר לכם את זה. אם צדקתי שבוע הבא אתן לכם טיפ למניה אחרת
    סגור
  • 34.
    תקשיב טוב חבר יקר,אבל באמת=
    ל...... 09/03/2013 23:04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תפסיק לנדב את j. לחברים המטופשים ,הם לא ראוים לטיפים. כמו כן תפסיק להתעמת עם כלכלן זה נשמע מגוחך ולא עניני.עקוב אחרי,הולך להיות שבוע מאוד מעניין.
    סגור
  • 33.
    שבוע טוב לכולם דור יאפס השבוע השורט שלך אבק לכלכלן
    ברוקר 09/03/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שאפו אחי תהנה בקאריבים אחי מגיע לך עד היום אספנו לדור חמישים שקלים לחג להמשיך לתרום חברים המצב שלו קשה
    סגור
  • 32.
    בבילון!
    ישראל 09/03/2013 22:52
    הגב לתגובה זו
    1 4
    צפו להפתעה גדולה החודש. תשמרו לכם את התגובה הזאת...
    סגור
  • 31.
    ירידות ירידות . (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 09/03/2013 22:27
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • לפי הידע שלך את אפילו לא 70 יום בבורסה פחחחח (ל"ת)
    אנונימי 10/03/2013 07:40
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 30.
    זהירות ממניות הנפט בקרוב יהיו מכירות כי נגרעות ממסחר
    אנונימי 09/03/2013 22:13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ב 15.3.
    סגור
  • 29.
    עליות לצורך ירידות
    אנונימי 09/03/2013 22:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הכלכלה על הפנים. הקמת הממשלה זה הטלת מיסים החברות לא ירויחו כבר עכשיו לא מורווחות צרות בגבלות הסכנה עם אירן לא חלפה. לאנשים אין כסף בועת נדלן תתפוצץ בקרוב לאט אבל בטוח. שר אוצר יהיר לפיד יבטיח שיהיהי יותר גרוע לא מבין בכלכלה וגם חסר ניסיון . פופוליסט. החברה היחידה שעוד ריווחית זה כיל ואותה יש למכר . יגיע הרגע שלא יקנו אשלג מכיל יש מתחרים אחרים .
    סגור
  • 28.
    השיא האחרון במעוף 1345 הפעם שיא חדש 1445
    המהמר 09/03/2013 21:28
    הגב לתגובה זו
    7 11
    לסולידים בהשקעות קסם מעוף לונג כפול 3
    סגור
  • 27.
    ביוקנסל - המניה שלי
    ביוקנסל 09/03/2013 21:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    גם אינסולין טובה
    סגור
  • מחכה לה כבר המון זמן גם לדעתי מנית העונה תטוס אינשאללה! (ל"ת)
    אסנת 10/03/2013 04:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • השבוע ביוקנסל תעוף למעלה
    ישראל 09/03/2013 22:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אישור FDA והסכם מיסחור קרוב מאוד
    סגור
  • 26.
    ולתגובה המלאה מהנהלת קבוצת חבס באתר מאיה
    גל100 09/03/2013 20:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תגובה-לא ידוע לחב על אירוע מהותי שעשוי להשפיע על מחיר ני"ע. פורסם ב-07/03/2013 17:24 החברה מבקשת להבהיר בזאת, בתגובה לירידות בשערי ניירות הערך של החברה במהלך שני ימי המסחר האחרונים בבורסה ולפרסומים בעניין, כי לא ידוע לחברה על אירוע מהותי אשר אירע בימים האחרונים ואשר ישבו כדי להשפיע באופן מהותי על החברה או עלמחיר ניירות הערךשלה.
    סגור
  • 25.
    חבס מחר תיקון אלים לירידות מאמש הודעה מרגיעה במאיה
    גל100 09/03/2013 20:43
    הגב לתגובה זו
    3 5
    חבס מחר תיקון אלים לירידות מאמש הודעה מרגיעה במאיה-תגובה-לא ידוע לחב על אירוע מהותי שעשוי להשפיע על מחיר ני"ע. פורסם ב-07/03/2013 17:24
    סגור
  • 24.
    בטוח עליות ארץ זבת חלב ודבש (ל"ת)
    דני 09/03/2013 20:39
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 23.
    אין אלוהים רק אנשים .מקצתם חכמים רובם כמו הקלקלן טיפשים
    Dor 09/03/2013 20:24
    הגב לתגובה זו
    2 20
    ומתוסכלים יחי הדולר בוז לעובדי האלילים כדוגמת הקלקלן הברוקר עאלק.הפסח הקרוב תאכלו יחד עם משפחותיכם בבית תמחוי.אניממבטיח לכם שבראש השנה הקרובה .כבר תהיו בזבל .לא סליחה במיץ של הזבל
    סגור
  • דור צר לי לאכזב אותך אבל ראש השנה אני בקאריבים עם
    כלכלן 09/03/2013 21:28
    הגב לתגובה זו
    12 3
    רויאל קאריבין על האואזיס קניתי כבר כרטיסים לי ולאשה ואתה יודע מאיפה ? מהקופה בכור שעשיתי סיבוב על פראיירים כמוך שהיו בשורט חחחח 50 אלף זה סגר לי את כול הנופשים בקיץ ובחגים ונחש מה? הדולר ירד גם אז עוד כסף לביזבוזים חחחחח תכניס את הלב לפיתה ושיהיה בתאבון חחחחח
    סגור
  • מתי תבין לא עוסק במניות רק אופציות ורק יומי פחחחח
    קרוז סביב הביצים שלי 09/03/2013 23:06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    עשיתי הרווחתי קניתי מכרתי זה דיבור של לוזר שכמותך שאין כסף לקפה שחור כמו החיים שלך פחחחחחח
    סגור
  • 22.
    אנחנו בתוך מהלך עליות.
    oraemunna 09/03/2013 20:22
    הגב לתגובה זו
    7 5
    הסוחרים משיקוליהם מאיטים את המהלך. בסופו הוא יואץ. המניות המקומיות הן אלו שיעלו ביום א. היתי ממליצה להגדיל את הרכיב המנייתי ולעוסקים באופציות מעוף הייתי ממליצה על אופציות רחוקות מהכסף, קול 1250 ומעלה. האווירה הכללית אופטימית.
    סגור
  • איזה גאונות! וגם איזה עליות! (ל"ת)
    אנונימי 09/03/2013 22:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • הסוחרים מאיטים את המהלך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אנונימי 09/03/2013 22:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    גבעות -מעניין איפה טוביה החולב שומר את הכסף
    ראל0000048 09/03/2013 19:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא יש לו הרבה שחקנים שעושים סיבובים על המניה המגעילה הזאת .מה שכן הצילומים האחרונים החיוך הערמומי נעלם .לדעתי שתי סבות לחיוך 1 זה הבן אדם היתעשר ועשה את שלו .2 הוא רוצה לחזור לרוסיה המשחק ניגמר לו
    סגור
  • 20.
    אני מודיע בזאת
    חולם על BMW 09/03/2013 19:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    על הקמת ממשלת האחדות הלאומית בראשות נקבי ושערתי .....וישיהיה שבוע טוב לכולם .....
    סגור
  • 19.
    כיל והתרגיל אם לא תימכר אז היא תיסגר!!!!! (ל"ת)
    אנונימי 09/03/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • הצחקת את ברוך. (ל"ת)
    oraemunna 09/03/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אנונימי 09/03/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    עליות על שום מה?
    איציק 09/03/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    8 9
    צפו לארמגדון !!
    סגור
  • היית שותף עם הכלכלן לעליות עד אין סוף.תרשה לי לחלוק על
    מה קרה? 09/03/2013 20:11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    דעתך .המדד ינסה לפרוץ את 1242. במידה ולא יצליח ,תבוא ירידה מאוד מהירה ל 1202-1180
    סגור
  • ראלי 1300 קרוב מאוד חבל לראות אותו מבחוץ (ל"ת)
    כלכלן 09/03/2013 21:21
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • מטומטם (ל"ת)
    לא 1300 בטוח 1500 09/03/2013 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 17.
    888
    777 09/03/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    999
    סגור
  • 16.
    ל1 הוא כותב את זה כי מחר לפי הפער מהעולם הבורסה צריכה
    כלכלן 09/03/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    6 4
    לעלות מעל 5 אחוז אבל זה תלוי בשחקני מעוף ובפוזיציות הפתוחות שלהם כי הציבור יתנפל מחר על השוק כי הפער ענק אם השחקנים יצליחו להחזיק את המדד קרוב ל0 נרוויח ונקנה בזול אם לא פספסנו את הרכבת והמעוף יטוס בפתיחה אנגלית אני בכל מקרה מושקע בארה"ב שם כל יום חגיגה והרווחים מצוינים אבל גם פה הפער יסגר בסוף כמו בראלי אוקטובר האחרון המעוף יעלה בפחות מחודש במכה אחת מעל 10 אחוז שבוע ירוק ומוצלח לכולם ולדור ידידי אני תרמתי לך 10 שקלים לארוחת חג הכסף שלך אצל הברוקר הוא אוסף לך לחג חחחח
    סגור
  • האגו שלו המחורבן .אתה קורא לעצמך קלקלן אתה סתם חריין בל
    אתה מטומטם שבוי בידי 09/03/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    3 6
    י גרוש על התחת .לא יודע לקרו ולהבין שוק .סתם מתוסכל דברת על 1300 לפני שבועיים ,אתה מדמם לכן אתה מתבטא ככה.הרווחת 50000 זרגים בכור אין לך כסף ללחם לכן אתה מגיב ככה אפרוחון שלי שחטנו אותך כבר לפני 10 ימים אכלנו אותך לפני שבוע חרבנו אותך לפני יומיים אפס מאופס. פפחחחחחחח
    סגור
  • ידידי המתוסכל שומעים את הכאב בדבריך הקללות לא יחזירו לך
    כלכלן 09/03/2013 21:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    את הכסף במקום לקלל תקשיב למה שאני כותב ותחזרי לפחות חלק מההפסד אני כתבתי לך להעביר לארה"ב אם הייתה עושה כך הייתה היום ברווח יפה עכשיו ממליץ לקנות סחורה בת"א אתה תראה את 1300 בקרוב תפסיק לסחור באופציות חבל על הכסף שלך דור אתה עובד כמו חמור ובסוף מפסיד בבורסה חבל אתה מקבל פה יעוץ בחינם נצל את זה
    סגור
  • פיתה עם חומוס אז על איזה עצות אתה מדבר אחיטופל עלוב (ל"ת)
    לא היית קונה ממך פית 09/03/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 15.
    עליה פחותה מאחוז
    דוד מירושלים 09/03/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אין שום סיבה לעליות של אחוז, לפי דברי המגיב. לגבי הממשלה, זה היה צפוי. בקרוב מאוד גזרות כלכליות בארץ שיעכירו את האוירה.מאחל לכולם שבוע מוצלח
    סגור
  • 14.
    תתכוננו לרע-לי ישראלי! אם לפיד שר אוצר השגיאות שלו על
    אנונימי 09/03/2013 16:28
    הגב לתגובה זו
    5 5
    חשבונכם. עד שהוא ילמד כלכלה על חשבונכם יעבור הרבה מים בנהר ואתם תטבעו. הוא רק ישמע לעצות של אחרים וכל אחד יגיד לו משהו אחר השאלה אם העצות של החוכמולוגים כמו טרכטנברג ודומיהם יספיקו לכולם זה כמו אחד שהלך לרב ואמר לו שכל יום מתה לו כבשה בעדר וכל יום קיבל עצה חדשה מהרב וזה לא עזר כשכמעט לא נשארו לו כבשים הוא שוב פנה לרב והרב ענה לו שעצות יש לו הרבה השאלה אם יש לו מספיק כבשים. ככה זה יהיה . העם מטומטםן העם ישלם
    סגור
  • 13.
    אינסוליין - רגע לפני האישור
    משקיע באינסוליין 09/03/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    9 8
    שבוע טוב, לגעתי הימים הקרובים צפויה לצאת הודעה לגבי אישור ה FDA וכן התחלת הפצה באירופה. מניה זו לפני פריצה חזקה למעלה, כמעט ואין מוכרים והבעת האמון בחברה הינה מילת המפתח להצלחת המוצר ואמון בחברה. שבוע טוב והצלחה לכולנו
    סגור
  • אתה מזכיר לי את פרוטליקס שניבאו לה הצלחה בנסיון הראשון,
    מושון 09/03/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ובסוף לא אישרו לה. רק בנסיון השני נתנו לה אישור. אז אל תמהר לנבא לה הצלחה.לא בטוח כלום. אני מחזיק כמוך כמות יפה,וגם מקווה לאישור חיובי. צריך להיות מציאותי.
    סגור
  • אינסוליין
    משקיע באינסוליין 09/03/2013 21:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הפעם זה נראה אחרת לחלטוין, נראה כי החברה הכינו את עצמם מבחית שלבי הייצור וכן מבחינה שיווקית. הפריסה באירופה בנויה בצורה טובה מאוד. ימים יגידו, מקווה לבשורות טובות
    סגור
  • אני מקנא באופטימיות שלך...
    מושון 10/03/2013 02:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אינסוליין מפגינה בחודש האחרון יציבות רבה ונעה בין 280-320. שזה מעיד שאין הרבה מוכרים. שתהיה לנו חודש חיובי !
    סגור
  • 12.
    בורסה
    חבי ב 09/03/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    5 3
    טוב שכתבתם תנסה משום שיש שחקני מעוף שמכתיבים האם למה כמה ומתי..
    סגור
  • 11.
    בורסה !!!!!!!!!!!!!
    מתרחק !!!!!!!!!!!!!! 09/03/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לא משנה כמה הבורסה תעלה העיקר שיהיה ירוק ,,,,,,,,,,
    סגור
  • 10.
    מניות הגז יתנו גז השבוע במיוחד רציו דלק קידוחים ושמן
    אנונימי 09/03/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כאשר יש ודאות לגבי היקף מאגר לוויתן ואין ספקות בנושא הכמויות שנמצאו לא נותר אלה להצטרף לעגלה ולהמתין להרכבת הממשלה שלאחריה וועדת צמח תכריע מהי כמות יצוא הגז שתיתן פוש נוסף וחתימה עם וודסייד יתן עוד פוש אז חברים למה אתם מחקים יש עוד הרבה מקום בעגלה קיפצו עליה לפני שהיא תברח ....
    סגור
  • אבנר הקידוח בכריש מתחיל בעוד כמה ימים. לא לפספס (ל"ת)
    לא לשכוח 09/03/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 9.
    בורסה מורסה
    אורי 09/03/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    4 4
    איזו כותרת מצחיקה. ת' א תנסה.....עם מה היא תנסה?עם ביבי? עם יובל? או עם יאיר?ואנחנו צריכים לסבול את הכותרות האלה. למה שלא תספרו לנו בכמה ניו יורק מקדימה את ת'א מתחילת ינואר? ואירופה? והמזרח? זה ממש מזכיר לי את אורי זוהר ושייקה אופיר בפליטון הידוע : על זה שהתעשר..... פשט את הרגל.... חחח
    סגור
  • אורי יש מצב שהייתה בהפלגה בקאריבים באוקטובר שעבר?
    כלכלן 09/03/2013 21:31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם כן תגיד למי אתה נשוי שאני ידע בוודאות שזה אתה
    סגור
  • 8.
    תשובה למס. 1- למה יציבות....
    אנונימי 09/03/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    2 5
    1. הממשלה שתקום תצטרך ליישם גזירות קשות כדי לצמצם את הגרעון הגדול וזה לא טוב לצמיחה ולבורסה. 2. המדדים בארה"ב נמצאים בשיא השיאים וחייב להגיע מימוש רציני וימצאו לזה הרבה סיבות ( למשל :הורדת הדירוג באיטליה...). בגלל הציפיה למימוש אנשים לא ייכנסו לבורסה בת"א וימתינו למימוש. 3. מניות הארביטראז כמעט ולא תומכות ( עליה של 0.11 אחוז)
    סגור
  • אתה צודק וקרא נכון את השוק
    זיפו 09/03/2013 21:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    העליות לא מחזיקים מים ואיטליה כנראה תהיה הטריגר. ארביטראז 0.11 לא תומך בהמשך עליות. אני כמעט בטוח שמחר עד 12 יכניסו לפראיירים קולים והחל משעה 12 המדדים יפלו ויסגרו במינוס חצי אחוז . אוי למי שמחר יקנה מניות , הוא יתפוס את הראש הרבה. רבותיי , זה הזמן הכי נכון לצאת מהשוק ולשבת על הגדר. מקסימום תפסידו כמה אחוזים בודדים וגם זה לא ממש בטוח. ממחר השורטים והפוטים הם השולטים בשווקים. אני הייתי זה שכתב אחרי נפילות יום הפקיעה שהשוק עדיין לונג . עכשיו החלפתי דעה. התיקון בשער וזה כתוב על הקיר
    סגור
  • 7.
    מניות הגז זהירות ירדו ב 15.3.!!! נגרעות ממדדים בחול (ל"ת)
    אנונימי 09/03/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • מדד חול
    eli 09/03/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שטויות אין ולא תהיה השפעה
    סגור
  • 6.
    תיקון טעות ממוצע j-b 1334.14זו בפתיחה של המעוף מחר. (ל"ת)
    Dor 09/03/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 5.
    Jb ממוצע 1233.15 זו נקודת המעבר כמו שציינתי בשלישיי שעב (ל"ת)
    Dor 09/03/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 4.
    אי.טי.ויו מדיקל
    אור 09/03/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אי.טי.ויו מדיקל סימו לב
    סגור
  • 3.
    אוטוטו הקפיץ משתחרר
    אלי 09/03/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עליות של 4-5% השבוע, 3 סיבות, הראשונה השקל התחזק מול הדולר. השניה העליות בחו"ל. השלישית הרכבת הממשלה והמחמאות שטנט קיבל משטייניץ
    סגור
  • 2.
    בת"א יש רק שורטיסטים (ל"ת)
    ד 09/03/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    הבורסה תעלה ביותר מאחוז
    אופיר 09/03/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    34 18
    אם לוקחים בחשבון את העליות בבורסות העולם את ההצלחה בהקמת ממשלה אני לא מבין מדוע "סהר אביב כותב: "שבוע המסחר בת"א צפוי להיפתח ביציבות עם נטייה לעליות שערים קלות"
    סגור
  • שליטה ללא עוררין של " הגנבים"
    המגיב 09/03/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    12 1
    כי הוא יודע כמו כולם שהכל תלוי "בגנבים" שלא רוצים שהשוק יזוזובטח שלא יעלה (אבל הכותרת במקרה שיש ירידות חזקות בחו"ל תמיד כוננות ספיגה בת"א )לצערי אין פה שוק הכל נשלט ע"ד הגנבים כותבי האופציות המרוחים מהדשדוש 0המעו"ף מזמן היה צריך לעלות לפחות 5% עלפי העליות בכל העולם אבל מה לעשות אנחנו עם סגולה ( שכל מה שקשור בכסף מושחת לצערי ) שבוע טוב
    סגור
  • תגיד תודה אם לא יהיו פה ירידות (ל"ת)
    הצחקת אותי 09/03/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    9 12
    סגור
  • הבורסה
    רמי 09/03/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אן מצב שהבורסה תעלה ביותר מאחוז במיוחד לא ביום ראשון ??? כמה פעמים כבר השנה הבורסות באירופה ובארצות הברית עלו באחוז ובשתיים ופה תמיד יש להם סיפורים הם יגררו עוד משקעים שיכנסו לאט לאט הרי פה אף פעם המצב לא טוב הם מספרים למשקעים שהמצב באירופה הוא לא טוב רק מה שאני לא מבין אך אירופה מי שעוקב עלתה מתחילת השנה ב20 אחוז ולא במה שהם כותבים לנו הם חושבים שכול המשקעים אולי מטומטמים
    סגור
  • מעבר מעל 1233 יוביל את המדד 1242-1251 (ל"ת)
    Dor 09/03/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • חייבים חייבים חייבים
    עמית 09/03/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רוצים לראות ירוק. השוק בכול העולם נותן בראש ורק כאן דשדוש .... מחר אני קונה C1250!!!
    סגור
  • דיי לשחק אותה עם מספרים דור....לך תמלא לוטו
    מביןו עניין 09/03/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אם אתה מבין במספרים
    סגור
  • חוץ ממספרים אני מבין גם בסקס טוב עם אחותך היא סבבה (ל"ת)
    Dor 09/03/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • דור אתה יורד כבר לרמה נמוכה שלא מכבדת את הפורום אז
    כלכלן 09/03/2013 21:34
    הגב לתגובה זו
    15 1
    בבקשה ממך דיברנו על הנושא בלי קללות בבקשה תביע את דעתך בצורה לגיטימית וקבל גם אחרים שחושבים אחרת וברוב המקרים גם צודקים שבוע ירוק וטוב
    סגור
  • תגיד תודה שלא כתבו ירידות בפתח (ל"ת)
    גל 09/03/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור