שטייניץ מפרגן ללפיד: "הוא אינטיליגנטי; יצליח בתפקיד שר האוצר"

כשנשאל שטייניץ על חוסר הניסיון של לפיד, אמר כי "גם כאשר אני מוניתי היו בהתחלה ספקות לגביי". עם זאת הסתייג ואמר כי "טרם הושג הסכם סופי"
 |  (28)
יאיר לפיד, צילום: Getty images Israel
מוקדם יותר היום, נועדו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, במעונו של נתניהו בירושלים במטרה לקדם את המגעים הקואליציוניים. כפי שמסתמן כעת, לפיד ייקח את תיק האוצר, כאשר יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, יכהן כשר התמ"ת.

ברקע לידיעות הללו, התראיין יובל שטייניץ, שר האוצר הנוכחי, ל'יומן' בערוץ 1, והביע פרגון רב למי שמסתמן כמחליפו העתידי. "לפיד הוא אינטיליגנטי, אין לי ספק כי יהיה שר אוצר טוב", אמר שטייניץ, והסתייג מעט כשאמר כי "טרם השגנו הסכם סופי".

יתר על כן, ציין שטייניץ כי הוא סמוך ובטוח כי לפיד ימשיך לקדם ולפתח את הכלכלה, וכי "שתי המפגלגות, 'יש עתיד' ו'הבית היהודי', הן בחירות מוצלחות מההיבט הכלכלי. יש צורך בכלכלה שאינה פופוליסטית, לפעול באופן רציונלי".

בד בבד, התייחס שטייניץ גם לחוסר הניסיון של לפיד, ואמר כי "גם כאשר אני מוניתי היו בהתחלה ספקות לגביי. בסופו של יום, הנתונים הכלכליים של ישראל הם הטובים ביותר במערב ב-34 השנים האחרונות". שטייניץ הוסיף כי הוא משוכנע שלפיד "יצליח בתפקידו".



תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    שטייניץ מפרגן ומחזיק אצבעות לכישלון של לפיד
    zur5 10/03/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא בטח מקווה שלפיד ייכשל ואז יגידו שהוא היה שר אוצר טוב אבל אין סיכוי שזה יקרה כי יותר גרוע משטייניץ עוד לא היה
    סגור
  • 23.
    אמינות
    yakov 10/03/2013 07:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה ששר האוצר החדש יגיד לעם בדיוק כמה כסף נתנו אתנן פולטי לחרדים נקווה שאפשר לשחזר את הרי שולם להם דרך כל משרדי הממשלה ודרך המועצות העריה
    סגור
  • 22.
    יותר גרוע משטייניץ לא יכול להיות (ל"ת)
    כיפה אדומה 09/03/2013 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    שינוי מגמה .מחר ירידות קנו פוטים!!!!!! (ל"ת)
    כלכלן 09/03/2013 21:44
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 20.
    משימה ראשונה לפרק את ראשות המים
    תומך ביש עתיד 09/03/2013 19:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי זה יהיה אחד המוקשים לבחירות הבאות
    סגור
  • 19.
    לפיד לא מבין בכלכלה כלום - פופוליסט ! (ל"ת)
    אנונימי 09/03/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 18.
    גם אתה הייתה כישלון (ל"ת)
    רו 09/03/2013 18:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    לפיד לא מבין בכלכלה כבר מכריז שאין למכר את כיל
    אנונימי 09/03/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז כיל תיסגר מעצמה וכולם יפוטרו שם כי כולם מתאחדים ושולטים בשוק ואם כיל תשאר חברה קטנה ומסכנה לא יקנו ממנה היא תפסיד כסף תישחק את הריווחיות ולאט לאט יקרה לה מה שקרה לחברות הסלולר . פיטורים ודאיים .
    סגור
  • 16.
    אפילו לפיד לא יצליח לתקן את החרא ששטינייץ השאיר.
    אחד העם 09/03/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ארה"ב תעלה את הריבית ואיתה כול העולם כולל ישראל,ואז נראה איך יתמודדו עם הנדל"ן,בנקים יסגרו פה!!!
    סגור
  • 15.
    שטייניץ מפרגן וחושב: שיקח ממני כבר את התיק הדפוק הזה. (ל"ת)
    ממעמד הביניים 09/03/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    ברוך השם שנפטרנו מעונשו של שטייניץ
    כלכלן 09/03/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד לא היה כזה שר אוצר גרוע למדינת ישראל שלא מבין וגם לא יבין לעולם כלכלה
    סגור
  • כמוך (ל"ת)
    הבן של ביבייהו האפס 09/03/2013 21:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    יאיר לפיד יראה לכולם!!! (ל"ת)
    בהצלחה!! 09/03/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    אחרי ליצן כשלון כמו שטייניץ כל אחד יצליח (ל"ת)
    כמה נזק 09/03/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    קודם כל יש לסתום חורים בתקציב דרכם זורם הכסף לסקטורים
    יעקב 09/03/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ראשית כל יש לחסל את תופעת החורים בתקציב דרכם זורם הכסף לסקטורים שונים (חרדים של ש"ש, חרדים של יהדות התורה, התנחלויות לא חוקיות, פטורים גיאוגרפים מופרכים, חוקי "טבע" למיניהם). שלב הבא: הכנסת הגיון ושיוויון בחוקי מס: הצהרת הון לכל האזרחים, גבית מס אמת מכל המגזרים, מע"מ על פירות וירקות, ביטול פטורים באילת, צמצום זכויות יתר בפנסיה תקציבית לכל המגזר הציבורי- כולל מערכות בטחון שונות). ים של כסף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 10.
    קללת רשעים ברכה לפיד יראה לידידנו הפילוסוף מזה היתנהלות
    שישקו 09/03/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראויה... מע"מ דיפרנצילי על מוצרי יוקרה לאומת מוצרי בסיס .. שכר מינימום הוגן.כ.[26 ש"ח] מס ישיר[מס לא הוגן שמוטל על כולם בכול מוצר ושרות ללא הבחנה והבדלה] ומס עקיף[מדרגות מס הכנסה לדוגמא שחייבות להיתעדכן לחברה שמסודרים דרך ההיסתדרות חברת חשמל מקורות נמל אשדוד ועוד רבים ולא טובים שרק גוזרים קופנים על חשבון המדינה בלי תפוקה] שידידנו הפילוסוף היתקשה להבין ולהבדיל בן תפוקה לתמורה...מס הכנסה חייב לעלות דרמטית משכר של מעל 12k
    סגור
  • 9.
    היה מתאים לתת לו תיק שר החינוך
    אנונימי 09/03/2013 08:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתור אחד שאין לו תעודת בגרות (לפי ויקיפדיה) הוא הגיע כל כך רחוק. אם יהיה שר חינוך יבטל את הבגרויות! זה רק מראה שתארים לא שווים כלום. מי שבלי תואר מצליח יותר בחיים יש להתייחס לאוניברסיטה כאל מוסד כלכלי ! השכלה זה כסף אבל לאוניברסיטה.
    סגור
  • 8.
    כל העשירים בחרו את לפיד הם יודעים שהוא קפיטליסט
    אנונימי 09/03/2013 07:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוא סך הכל רצה להיות בכנסת אבא שלו אמר לו . זה לא היה קורה אם לא היתה פה מחאה שעוד נכשלה . אף אחד לא רואה שהמחאה רק עשתה לו יותר רע שכחתם 25% מס על הבורסה
    סגור
  • 7.
    בנוגע לכיל הוא הצהיר שלא ימכר את כיל!
    אנונימי 09/03/2013 07:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רציתם כלכלה חופשית ופתאם אתם לא מרשים? הוצאתם חוק נגד הריכוזיות ולא הרשיתם לאנשים הנכונים בעלי צים לקנות את נמל אילת . אתם לא מרשים לאחים עופר למכר את כיל? מי יכריח אותם להמשיך ולתפעל את כיל? אם אין קונה ראוי לחברה אז הממשלה תקנה? אחכ תבכו שעובדי כיל כמו עובדי הנמל מרויחים הון! וזה ע"ח המדינה. גם הצבור פה מטומטם
    סגור
  • 6.
    שטייניץ היה כשלון וכן גם יהיה יהיר לפיד
    אנונימי 09/03/2013 07:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשכחו מדירות בזול - הוא קפיטליסט כמו אבא שלו ויותר גרוע. הוא לא מעוניין שתהיו בעלי דירות כמובן מתכנן בניה להשכרה לצעירים . זה לא פתרון ראוי. אף אחד פה במדינה לא רוצה להוריד את מחירי הנדלן באמת הפתרון הראוי הוא הריסת רחובות ומבנים ישנים ובניה לגובה!!! היחיד שאמר את זה הוא שלמה מעוז !
    סגור
  • 5.
    אשרי האיש אשר לא ישב במושב ליצים (ל"ת)
    אנונימי 09/03/2013 07:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    יהיר לפיד - 1 : 0 לטובת ביבי!
    אנונימי 09/03/2013 07:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז הוא לא ימכר את כיל?
    סגור
  • 3.
    יובל שטיניץ עף מתפקיד שר האוצר כעונש
    דני משקיע 08/03/2013 23:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על ועדת צמח ושישנסקי שגזלו את כספי המשקעים(השותף המוגבל) ובשותף הכלליח לא נגעו פשוט בשושה וחרפה
    סגור
  • 2.
    בהצלחה לבחירתי בתפקיד החשוב לכולנו .עלה והצלח ותאיר
    Dor 08/03/2013 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כלפיד בראש המחנה.אתה רוה״ מ הבא.
    סגור
  • יהיר לפיד יהיה אכזבה ויעוף מהשלטון מהר מאד! (ל"ת)
    אנונימי 09/03/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • דור רק שתבין יאיר לפיד הוא קפיטליסט בדעותיו יותר מביבי
    כלכלן 09/03/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בכלל שמאל תישאר עם שלי באופוזיציה ותשב בשקט הוא יקרע לך את הצורה בתור שר אוצר
    סגור
  • 1.
    נקווה לטוב
    סופי 08/03/2013 22:56
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני מקווה שראש הממשלה יתן ללפיד רוח גבית, ולא יקשה עליו במשימת הקיצוצים המתייחסים למגזר החרדי. כאן אנו מקבלים שר צעיר עם ראיה חדשה לטובת כולם ללא היבט סקטוריאלי. אני מאחלת ללפיד שיצליח לאטום את הבור התקציבי שירש.
    סגור
  • מאבק פוליטי כוחני זו לא ירושה
    קליפ 09/03/2013 07:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המדינה לא היתה שייכת לטומי לפיד...יאיר רק נסיך שלטון
    סגור