הבורסה דישדשה: המעו"ף עלה 0.16% ומדד הנפט גז נפל 2%, רציו צנחה 5%

ת"א 75 עלה בסיום 0.1% והבנקים 0.5%. כת"ש הובילה את המחזורים עם ירידה של 3.9% לאחר שדנקנר מכר 10.6% מהמניות
ניתוח, צילום: Getty images Israel
הסוחרים בבורסה באחד העם התקשו היום להצטרף לחגיגה בשווקים, שצפויה להמשיך בוול סטריט גם היום לאחר שנתון ה-ADP עלה יותר מהציפיות, מה שמעלה את החוזים עד 0.5%. אמש שבר את שיא כל הזמנים. אסיה ואירופה כבר הצטרפו לאותה החגיגה כשהניקיי זינק ב-2.1% לשיא מ-2008, ובאירופה מזנק מדד הדאקס עוד 1.2% לשיא של 4.5 שנים. מניות מגזר הנפט גז ובראשן רציו מכבידות על ת"א. גם המכירה בדיסקאונט של היתרה בכת"ש על ידי דנקנר לא עוזרת לשוק.

מדד המעו"ף עלה בסיום ב-0.16% ונקבע ברמה של 1,228 נקודות. מדד ת"א 75 עבר בסיום לעלייה של 0.09%. מדד הבנקים טיפס ב-0.5% ומדד הנפט גז בלט בנפילה של 2%. המחזור הסתכם בכמיליארד שקל.

בין המניות בלטו היום רציו יהש -1.93% רציו יהש 264.4 -1.93% רציו יהש בסיס:269.6 פתיחה:269.6 גבוה:272.5 נמוך:263 תמורה:1,601,225 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שסיימה בנפילה של כ-5% לאחר ש'חטפה' הורדת המלצה, ועל רקע החשש מהגדרת "לוויתן" על ידי הממונה על ההגבלים - כהסדר כובל. את המחזורים הובילה מניית כלל תעשיות שאיבדה 3.9% לאחר שאידיבי פיתוח מכרה את היתרה שהחזיקה במניות החברה בדיסקאונט. הכשרה אלפא +1.94% הכשרה אלפא 189 +1.94% הכשרה אלפא בסיס:185.4 פתיחה:189 גבוה:189 נמוך:189 תמורה:486 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו מודיעין יהש +0.24% מודיעין יהש 908 +0.24% מודיעין יהש בסיס:905.8 פתיחה:905.8 גבוה:913.9 נמוך:902 תמורה:51,841 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלו ביותר מ-10% כל אחת. טבע -1.47% טבע 7,429 -1.47% טבע בסיס:7,540 פתיחה:7,500 גבוה:7,500 נמוך:7,425 תמורה:21,590,252 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הצטרפה לאווירה החיובית בעולם ועלתה ב-1.5%.

הרמה בה סגר המדד המוביל בת"א רחוקה רק ב-1.3% מרמת השיא השנתית שנרשמה ב-1,244 נקודות, אך המרחק משיא כל הזמנים במעו"ף עוד רב ומסתכם בכ-10%. מתחילת השנה רשם המעו"ף חיובית של 3.4%.

ספינים פוליטיים

ברקע למסחר, מנסים המשקיעים להבין מי יהיה שר האוצר הבא של ישראל. לאחר שאתמול דווח בחלק מאמצעי התקשורת כי נפתלי בנט נענה להצעה לכהן בתפקיד הבכיר, אך מאוחר יותר הבהירו גורמים בליכוד כי התפקיד הוצע למפלגת יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד. היום כבר התפוצץ המו"מ בין נתניהו ולפיד על רקע המחלוקת על מספר השרים. עוד 11 ימים נותרו לראש הממשלה נתניהו לגבש את הקואליציה ועד אז צפויים לא מעט ספינים במערכת הפוליטית.

השורטים התקרבו למיליארד

בשבוע שעבר צמחה פוזיציית המכירות בחסר על מניות מדד המעו"ף בכ-4% והתקרב למיליארד שקל. השורטים על קבצת דלק זינקו ב-187% ל-10.9 מיליון שקל. השורטים על רציו דווקא ירדו. באיזו נרשם זינוק של 274%?. סיכום שבועי של המכירות בחסר בת"א

המסחר בעולם

החוזים בוול סטריט מאותתים על המשך עליות בשיעור של עד 0.3%, לאחר פירסום סקר ה-ADP שהצביע על גידול של 198 אלף במספר המשרות במגזר הפרטי בארה"ב לעומת צפי ל-170 אלף משרות חדשות בלבד. המשך העליות היום צפוי לאחר שמדד הדאו ג'ונס עלה אמש ב-0.9% וקבע שיא היסטורי ברמה של 14,253 נקודות והשלים בכך עלייה של יותר מ-120% מאז השפל שנרשם במארס 2009. גם מדד ה-S&P 500 עלה ב-1% והוא רחוק רק ב-1.6% משיא כל הזמנים.

אתמול פורסם בארה"ב מדד ה-ISM למגזר השירותים שעלה על הציפיות כשהצביע על עלייה לרמה של 55.2 נקודות ורשם את קצב הצמיחה בפעילות המרכזית במשק האמריקני המהיר ביותר מזה שנה. נתוני המאקרו החיוביים שפורסמו בארה"בלאחרונה גוברים לעת עתה על החשש מהקיצוץ הרוחבי של 85 מיליארד דולר עליו הנשיא בסופ"ש.

באסיה נרשמו היום עליות שערים מרשימות. מדד הניקיי היפני בלט בעלייה של 2.1% לשיא מאז 2008. המדד האיזורי, MSCI אסיה פאסיפיק עלה 1.1% לשיא מאז אוגוסט 2011.

מניות במרכז

אידיבי פיתוח שבשליטת נוחי דנקנר חיסלה את אחזקתה ב{כלל תעשיות} (10.6%) תמורת 223 מיליון שקל לפי מחיר של 13.3 שקל למניה המעיד על מכירה בדיסקאונט של 11% ביחס למחיר הבסיס של המניה הבוקר בת"א. המניות נמכרו לאלטשולר ולמנורה. המהלך משפר את מצבה התזרימי של הקבוצה שנמצאת בעיצומו של מאבק שליטה מול נושיה. דנקנר מחסל את ההחזקה בכת"ש

דלק קבוצה -2.11% דלק קבוצה 56,510 -2.11% דלק קבוצה בסיס:57,730 פתיחה:57,700 גבוה:57,700 נמוך:56,230 תמורה:3,519,331 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה לאחר שסגרה אתמול בשיא כל הזמנים ברמה של 999.9 שקל. מתחילת שנת 2013 זינקה המניה ב-14.6% ושווי השוק שלה הגיע אתמול ל-11.442 מיליארד שקל. הקבוצה המחזיקה באמצעות החברות הבנות דלק קידוחים יהש -1.68% דלק קידוחים 1,051 -1.68% דלק קידוחים יהש בסיס:1,069 פתיחה:1,063 גבוה:1,063 נמוך:1,045 תמורה:2,866,015 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} בתגליות הגדולות "תמר" ו"לוויתן" מתכוננת לתחילת הפקה מסחרית מ"תמר" כבר בחודש הבא.

הלחץ על מניות הקבוצה כמו גם על רציו יהש -1.93% רציו יהש 264.4 -1.93% רציו יהש בסיס:269.6 פתיחה:269.6 גבוה:272.5 נמוך:263 תמורה:1,601,225 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נובע מההערכות כי בשבועות הקרובים יצטרך המונה על ההגבלים להכריע האם יש הסדר כובל בין השותפות המחזיקות בזכויות בפרויקט "לוויתן", מה שעשוי להוביל לכך שהממונה יורה על השותפות למכור את חלק במאגר. על רקע זה גובר החשש כי מכירת נתח של 30% מ"לוויתן" לוודסיד - תוקפא. בנוסף פירסם היום האנליסט ירון זר עדכון ולפיו עלויות הפיתוח של "לוויתן" יסתכמו ב-17.9 מיליארד דולר. זר חותך את המלצותיו לשותפויות וצופה שרציו תיפול ב-15%. ירון זר חותך המלצה לשותפויות "לוויתן"

לפידות קפיטל 0% לפידות קפיטל 1,597 0% לפידות קפיטל בסיס:1,597 פתיחה:1,597 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת יעקב לוקסנבורג עלתה בניגוד למגמה בסקטור הנפט-גז לאחר שסגרה שנה חזקה, בה זינקו רווחיה ב-109% ל-29 מיליון שקל. ההכנסות זינקו בשנה החולפת ב-56% לעומת שנת 2011 והסתכמו ב-139.3 מיליון שקל. הכנסות בשנת 2012 מהפקת ומכירת נפט וביצוע עבודות הסתכמו בכ-42.5 מיליון שקלים. לדוחות לפידות

מניית גוליבר 0% גוליבר 1,270 0% גוליבר בסיס:1,270 פתיחה:1,270 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה עוד 7% לאחר שסגרה אתמול בירידות שערים חדות, זאת לאחר שהממונה על ענייני הנפט אישר את הדחייה בלוחות הזמנים בתוכנית העבודה ברישיון 'גוליבר', שמוחזקת על ידה וע"י פטרוטקס יהש +1.8% פטרוטקס יהש 73.7 +1.8% פטרוטקס יהש בסיס:72.4 פתיחה:73.7 גבוה:73.7 נמוך:73.7 תמורה:4,879 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כך שהקידוח שנדחה צפוי להתחיל רק ב-2015.

{פרולור ביוטק} ריכזה עניין לאחר שדיווחה אתמול כי קיבלה אישור לרישום פטנט בארה"ב לפטנט חדש המגן על תרופת הורמון הגדילה ארוך הטווח hGH-CTP. הפטנט נותן הגנה נוספת של קניין רוחני לשימוש בתרופה להורדת רמות שומן באנשים מבוגרים הסבלים ממחסור בהורמון הגדילה.
תגובות לכתבה(164):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 99.
    תראו מה עשו המכונות בסיום לקולים ולפוטים
    זיפו 06/03/2013 21:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ותבינו מה יהיה מחר בשוק. המכונות החליטו לגבי כיוון השוק מחר ומיד פתחו במרדף אחר פוטים וזריקה של קולים
    סגור
  • 98.
    טבע - זה הזמן (ל"ת)
    משה 06/03/2013 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טבע, זה הפיספוס הגדול של הפורום הזה.
    oraemunna 06/03/2013 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזה זמן רב שאני ממליצה על טבע, רכשתי ממנה הרבה והספקתי לקבל את הדיווידנד. לפני כמה ימים שעמדה על 137 המלצתי לרכוש. היום שוב המלצתי. לצערי, לאורך כל הדרך טענו כולם שאני טועה. גם היום. בהמלצותי גם נימקתי ובתגובות שקיבלתי לא היו נימוקים.
    סגור
  • 97.
    חזרת לקן יחד עם הברוקר הקאקר.הקלקלן המקולקל.אפרוחון שלי (ל"ת)
    עורב קטן איפה אתה? 06/03/2013 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ומי אתה? מתחזה פחדניקו? אולי העורבנית שתודה לאל
    יוס 06/03/2013 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזבה אותנו? עזוב את העורב בשקט, תאמין לי, אתה קטן עליו
    סגור
  • כך את הטיפול גם הקלקלן בברוקר ובכל המדוכאים (ל"ת)
    אתה עו"ד שלו? 06/03/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 96.
    מחר אם יהיו ירידות באירופה ונסדאק תרד היום
    אחת שמבינה א 06/03/2013 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז כמובן תהיה סיבה טובה לירידות, צפי למחר דשדוש עם נטייה לעליות קלות. מה קרה היום עם טאוור מה פשר הירידות החדות במנייה מישהו יודע?.... אני בהלם! מתנצלת מאוד שלא הפסקתי להמליץ עליה, מ מניית זבל!
    סגור
  • לא יהיו ירידות מחר. הדואליות נותנות יפה.
    יוס 06/03/2013 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש לך למה רוצה ירידות? עברי ללונג כבר!
    סגור
  • יש לך הסבר למה הורידו את המעו."ף היום? (ל"ת)
    גל 06/03/2013 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למבינה נערכה פגישה של הפועלים עם רואה חשבון טאואר היום
    איתמר 06/03/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא סיכום וקרן פעילים של בנק הפועלים מנסה להפחיד את הנהלת טאואר וזורקת וזורקת במחזור הפתאים הזה מניות אבל רק הבנק מפסיד כי הערך של המניות הלא ממוסחרות שבידיו רק יורד
    סגור
  • טען עוד
  • בנק הפועלים שולף צפרניים כמו חתול הוא נתן הלוואה למפעל
    אליעזר לוי 06/03/2013 21:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביפן מפעל שטאואר רכשו שם ועוד לא מניב רווחים רצויים ומתוכננים כי טאואר לא חשבו אז על השינוי ביין היפני לכן לא יעזור להתרחק כרגע זמנית מטאואר עז להסדר עם בנק הפועלים בנוסף השורט על טאואר לא קטן דבר שרועץ ומונע
    סגור
  • אנחנו סובלים מהוויכוח למה הכל על הגב שלנו שילכו לעזאזל (ל"ת)
    הכל חרטא 06/03/2013 20:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בנוסף הפועלים תקוע עם האגח של טאואר וחייב לחכות לפדיון (ל"ת)
    יוסף כהן 06/03/2013 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ליוסף לא מדוייק הפועלים רוצים ללכת לערכאות בגלל החוב לה (ל"ת)
    איתמר 06/03/2013 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 95.
    אתה לא אמרת שאתה ישן עד 13:00 מה קרה היום נפלת מהמיטה
    הכלכלן הקשקשן 06/03/2013 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנת שהסוף של ה2 גרוש שלך מתקרב. פחחחחחח
    סגור
  • 94.
    בתגובה 31 ב11:18 שהמדד יעלה אחוז.חחחחחחהוא גמור
    הכלכלן הקשקשן כתב 06/03/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תקשיבו לו הוא אפרוח לפני שחיטה עם ה 4 נוצות שנותרו לו
    סגור
  • 93.
    זר הפלצן
    זהבי עצבני 06/03/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תראו מה שפלצן אחד עושה-אלף חכמים לא יתקנו הוא כבר ניתח-שחט-גזר והחליט ...שכח שלא מזמן המליץ בדיוק הפוך.....עוד אנאלי שקוראלעצמו אנאליסט
    סגור
  • 92.
    נראה לי כי סוחר גדול נתפס עם המכנסיים למטה.
    oraemunna 06/03/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבלימה של הבורסה אינה הגיונית. לי נראה כי סוחר גדול הימר על ירידות כפי שאנליסטים רבים חזו. הוא פועל בכל כוחו נגד השוק עד שיתארגן או יפשוט את הרגל. בנוסף, טבע הפתיע אותו ובמחזורים גדולים. לדעתי, אם העליות ימשיכו בעולם הבורסה שלנו תיתן זינוק גדול ליישור קו. אני מניחה שהנהלת הבורסה בודקת את ההתנהלות. בנעילה נזרק הרבה כסף ע"מ למתן את המדד. זו לדעתי הסיבה לאי דילוג מדרגה במדד.
    סגור
  • את נראת לי מאותה ליגה של הכלכלן המזהיר. פחחחחחח (ל"ת)
    התחלת עם קונספירציה 06/03/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 91.
    איך כל יום נותנים לגנבים להוריד את המעו"ף? (ל"ת)
    גל 06/03/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 90.
    פשוט גמגום
    co007 06/03/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאורך תקופה ארוכה, בארבעת החודשים האחרונים ת"א נוסעת על ניוטרל. לפחות היא לא נופלת...... :-))
    סגור
  • 89.
    טאואר
    נ 06/03/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ריח מסריח של הנפקה, כנראה מציעים למוסדיים מניות ואג"ח במחיר התחתונים ואלו מוכרים מניות ואג"ח וצוברים מזומנים להנפקה שהוצעה להם
    סגור
  • 88.
    איזה כיף החוזים בארה"ב ירוקים הזמנתי קרוז לאירופה ועל
    כלכלן 06/03/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדרך קניתי מניות של רויאל קריביאן
    סגור
  • קרוז סביב הוואווס. שקרן מטעה תמימים לוזר (ל"ת)
    הכלכלן הקשקשן 06/03/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הזנב שלך אפרוחון טיפשון (ל"ת)
    תזמין קרוז סביב 06/03/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • המדד הולך ל 1300 חחחחח יום אחד.בנתיים תאכל חרא (ל"ת)
    אתה בחור מפגר 06/03/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 87.
    ביוקנסל! יום ראשון הקרוב המניה עפה לשמים.
    ישראל 06/03/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישור FDA קרוב מאוד... תראו היום בסיום המסחר את הביקושים... אין באמור המלצה כלשהיא.
    סגור
  • 86.
    מדוע שר פנים הוא לא תיק חשוב כמו חוץ או אוצר
    בא 06/03/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בגלל שהניבחרים מתיחסים לבחירות כמו תחרות ספורט ,ולא ראיון עבודה ,נכון חברה ,הבוחרים גרים ב א ר ץ .
    סגור
  • וזה לא עובד לכם ,תיראו מה קרה לקדימה ,גימלאים ועוד.....
    בא 06/03/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ...................................................מה יהיה .
    סגור
  • 85.
    רציו
    ישי 06/03/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ב 22.4.2013 פקיעת אופציה 12 בשער 34 אג לא ניראה לי שיוותרו על 50 מיליון שח כמו שהיה באופציה 11 כל הכסף נכנס לחברה כך שבשביל שהמניה תיכנס לכסף המניה תגיע ל 34 מינימום לא יוותרו על הכסף סבלנות ויודיעו על עדכון כמויות למעלה
    סגור
  • 84.
    מי ביקש "במקום דרוך", ולא קיבל?!?
    ציון 06/03/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לבורסת הנוכלים הגדולה מכל בורסות העולם! ..כאן המכונות ושחקני המעוף ,ילמדו את העולם אחלה פרק בשיטת: כל העולם יכול להמשיך ולעלות- רק לא בישראל!!!!!!!! למה? כי זה מה שמתאים לנו, ושכולם יקפצו....
    סגור
  • 83.
    סוף היום עליות (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 06/03/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    אם שם עולה אצלנו גם צריך לעלות? (ל"ת)
    אנונימי 06/03/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 81.
    רציו
    רצ 06/03/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רציו יו יו יו יו יו עד מתי תרד
    סגור
  • 80.
    שלום לך. פתחו בספארי מקום מיוחד לשורטיסטים
    מדר דוליטל לבבר 06/03/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל היום יושבים שם בכלוב , ומחכים למסכים אדומים. אממה? הם לא באים, המסכים. רק בננות שאוכל מי ששבעים שנה בבורסה.
    סגור
  • האדום היחידי שיקבלו זה עגבניה רקובה
    עילוי ירוק 06/03/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשמעות היא 70 שנה מחכה שהבורסה תקרוס, לונגים שניקנו שבעים שנה שווים היום טריליונים, שורטים שנקנו לפני 70 שנה שווים היום חלקיקי אגורות.
    סגור
  • 79.
    לבמינה נו איפה 2 שלך פוסטמה ?
    הגאון והיעלוי 06/03/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאתי זאתי שמה עליי כזה עיין אני עוד איכנס בעץ הכוסמאחשי הזאתי .
    סגור
  • לא להפוך ,קודם הכתומים ואחר כך הכחולים עם
    שלווה 06/03/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוס מים
    סגור
  • 78.
    ירוק
    רייטש 06/03/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שקנו בזול, עכשו רק למעלה, אתם תיראו להם את הגב ותיכנסו בשער 1350.
    סגור
  • 77.
    מי מתעסק איתי ?
    הגאון והעילוי 06/03/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני שאמר עליות כל הזמן גם פה וגם בארהב .אתם לא מבינים אה?! אתם לא נתתתם לי כמו שרציתי ב2011 אז אני יראה לכם מה זה .אני יפרק כל לונגיסט באשר הוא פה בעולם ובחלל .מילה שלי .
    סגור
  • אם תמשיך כך,לא יוציאו אותך לחופשות (ל"ת)
    אברבנאל 06/03/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    לעילוי ירוק בא oraemuna
    הגאון והעילוי 06/03/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחחחחח ב1500 מנקבי יא מסטול טילים .1260 -50 70 אני מפרק את המעו"ף על הראש שלך .יש התערבות ? אה כן ומשם שום 1000 שום 900 ישר ל400 -500 .איתי אתה רוצה להתעסק ?חחחחחחחח
    סגור
  • את החומר הזה צריך להזריק לא לבלוע (ל"ת)
    המחלקה הפסיכיאטרית 06/03/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מצטער, שכחתי את מנת הריטלין של הצהרים
    הגאון והעילוי 06/03/2013 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו הסתדר לי תסביך השורטים והפוטים.
    סגור
  • 75.
    יש לי הרגשה לקראת סוף יום הפתעה מחכה לכולם (ל"ת)
    כלכלן 06/03/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • פירקו לך את ה2 לירות שעוד נשארו לך .שמור שתקנה מיץ (ל"ת)
    הפתעה חחחחחח 06/03/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לכלכלן איזו הפתעה אנא פרט או סתם הרגשה אישית כל טוב (ל"ת)
    בנציון 06/03/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם אני אפרט זאת לא תהיה הפתעה (ל"ת)
    כלכלן 06/03/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 74.
    המעוף יעלה השבוע ל 1300 חחחחחחחחחטיפש (ל"ת)
    כלכלן 06/03/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 73.
    אחת שמיבנה לא מבינה- ירוק לייט (ל"ת)
    עודד 06/03/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 72.
    לא תיראו אדום היום אין מצב.תשכחו מיזה.... (ל"ת)
    אמיר 06/03/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    הקלקלן חחחחחחחחחח עוד מעט 1150 תינוק שלי (ל"ת)
    1240-1350 06/03/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 70.
    מישהו יודע להסביר מה קורה באיטיג'יאי ?
    יונתן 06/03/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין הודעה בשום מקום. היא כבר עולה קצת היום והמחזורים התנפחו בימים האחרונים. אני מתלבט אם להיכנס. מה קורה שם?
    סגור
  • 69.
    ברינסווי המציאו קסדה לראשי ממשלה שפעם היו גברים
    בא 06/03/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לחזור להתנהג כמו גבר .
    סגור
  • 68.
    את באמת לא מבינה כלום,גם בטאואר דפקו אותך (ל"ת)
    שמעון לאחת שמינה 06/03/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    הלוזרים(שורטי המעוף)אוכלים אותה גם היום.... (ל"ת)
    שלום 06/03/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    אבוג'ן
    החקלאי 06/03/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשיכים צפונה. (עם כמה פיתוחים מצויינים בקנה). בהצלחה.
    סגור
  • 65.
    פשוט מחכים לירידות מעבר לים ואז יגידו ת"א "בעקבות" (ל"ת)
    שלי 06/03/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    הבורסה בישראל מנותקת מהעולם
    M.R.I 06/03/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתי תבינו שאין קשר בין הבורסה בישראל לבורסות בעולם... בישראל המכונות שולטות במה שיהיה...
    סגור
  • 63.
    אוטוטו אדום, אתם רואים שאני תמיד צודקת
    אחת שמבינה א 06/03/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ואתם תמיד תמשיכו לסמן לי באדום., יתכן ואתם צודקים שהמעוף עשוי להתחזק במשך היום, אבל למה להסתכן, אפשר לעשות סיבובים בקולים. אני סגרתי 3 פוטים, נשארתי עם 2 כתיבות בפוטים וקול אחד שקניתי ב250 אני מהמרת עליו, אני מאוד מאמינה שיהיו עליות משמעותיות במעוף אם לא מחר אז בימים הקרובים. אני מאוד ממליצה להתחיל לאסוף קולים כבר עכשו שהמעוף מדשדש, אל תכעסו עלי שלפעמים שאני כותבת שאני מצפה ליום אדום, ירידות זה גם חלק מהמשחק, אנחנו המשקיעים אוהבים לקנות ולמכור. אז זהו בינתיים יהיה מאוד מעניין לראות איך המעוף יסיים היום, אני מהמרת אדום ואתם?.... אתם זוכרים כמה הזהרתי אתכם מרציו?... ידעתי שתרד חזק היא כבר מתקרבת לשער 30.... בביקנסל אפשר לעשות אחלה סיבובים שמתם לב?.....
    סגור
  • אוהב לקרוא אותך! כיף איתך. הלוואי כל
    עורב אמיתי 06/03/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכותבים פה כמוך! מסכים איתך בענין הסיבובים הקצרים. בעניין האדום לא יודע... נחכה לשתיים ומעלה. בכל מקרה אוסף קולים, בוודאי ובוודאי. ביוקנסל אכן סיבוב יפה, וגם ביוליין. המשך יום מהנה וירוק! ברגע שיש ממשלה - עליות יפות!
    סגור
  • 62.
    מורידים סתם את הבנקים (ל"ת)
    קובי 06/03/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 61.
    מחירי הדירות כאינדיקטור לבורסה.
    oraemunna 06/03/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לי ספק שאנו בפיתחה של ירידת מחירים מסיבית במחירי הנדל"ן. הירידות כמו העליות מתחילות בת"א בדירות הגדולות, ומסתיימות בחיפה. תאוצה בירידות תבוא מכיוונם של מתקשי החזרת המשכנתא. בדר"כ ירידות בנדל"ן הבריחו את משקיעי הנדל"ן לכיוון הבורסה ולרוב, הבורסה עלתה במקביל לירידת הנדל"ן.
    סגור
  • 60.
    מחירי הדירות כאינדיקטור לבורסה.
    oraemunna 06/03/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי ספק שאנו בפיתחה של ירידת מחירים מסיבית במחירי הנדל"ן. הירידות כמו העליות מתחילות בת"א בדירות הגדולות, ומסתיימות בחיפה. תאוצה בירידות תבוא מכיוונם של מתקשי החזרת המשכנתא. בדר"כ ירידות בנדל"ן הבריחו את משקיעי הנדל"ן לכיוון הבורסה ולרוב, הבורסה עלתה במקביל לירידת הנדל"ן.
    סגור
  • 59.
    העליות במעוף יתחזקו היום.
    oraemunna 06/03/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אנחנו במגמה עולה. הערכתי היום כי המסחר יחייב עליית מדרגה ל-1240. אני עדיין דבקה בהערכתי זו. אני מודעת היטב ליכולתם של בתי ההשקעות לנווט את המסחר אולם גם כוחם מוגבל. לגבי טבע, לפני ימים שהיתה ב-137 ש"ח המלצתי לקנות. הקפיצה המסיבית הפתיעה גם אותי. לדעתי היא עשויה לקפוץ לכיוון 39 דולר ומעבר בטוח של שער זה יפתח את הדרך לעליה מסיבית. כי"ל עשויה לחצות בקרוב את 50 השקלים. לגבי הבנקים, רמז קל על חלוקת דיווידנד יקפיץ אותם חזק בעיקר את בנק הפועלים. אנחנו עדיין בסביבה רווית סכנות אבל התחושה היא אופטימית יותר, ישנה תחושה שהמדינות לוקחות אחריות ומנסות להשתלט על נזקי הספקולנטים. לגבי רציו, אני מאמינה שלאחר שהסערה תרגע, יבינו כולם כי היא זאת שעשויה לצאת נשכרת מהחלטתו של גילה.
    סגור
  • שוחטים אותכם ואתם כותבים מגילות תתרכזו ולא יפרקו אותכם (ל"ת)
    לכי לישון את והקלקלן 06/03/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    שמועות בשוק שבריינסווי המציאו קסדה לגמילה ממניות .
    בא 06/03/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש כאן משהו שצריך מתקן כזה ,מה תגידו .
    סגור
  • שימציאו קסדה נגד הירידות מניית טאואר
    חיים 06/03/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי רק המצאת קסדה מיוחדת כזו מניית טאואר תעצור את הירידות הלא מובנות במניה שגובל בפשע
    סגור
  • 57.
    מציע (ברצינות)לכל החברות הרשומות
    רפ 06/03/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בבורסה לעבור לבורסות בח"ול.מה שקורה פה גובל בהשפלה.מחזורי מסחר שהתאימו לשנות ה-70 של המאה הקודמת,ואין פוצה פה ומצפצף.
    סגור
  • בורסה זבל מסכים איתך (ל"ת)
    ראם 06/03/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 56.
    עליות
    יודע מה יאמר 06/03/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה קשקשנים יש פה. תאמינו רק לי. עליות עליות זה מה שיהיה.
    סגור
  • 55.
    אולי שהרשות תחקור את עושי השוק? (ל"ת)
    רמי 06/03/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    כל הכבוד לשחקני מעוף מחזיקים פער אדיר מהעולם מחכים
    כלכלן 06/03/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שידיים חלשות ימכרו סחורה בזול ואז השוק יעוף למעלה נראה כמה כוח יש להם להחזיק את השוק למרות שעם מחזורים נמוכים כאלה זאת לא בעיה
    סגור
  • 53.
    בורסה של מושחתים עם רשיון הרשות (ל"ת)
    דני 06/03/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 52.
    הבורסה אוטוטו אדומה לראות ולא להאמין (ל"ת)
    שי 06/03/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 51.
    לפיד גבר ,לא צריך שר שרוכים ,שר תפוחים ,שר עומק ,רוחב
    בא 06/03/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שר קשר עים הציבור ,שרה למילים ומישפטים ,בקיצור יש לחזור לצניעות וחסכנות נכונה .מנהיגים חייבים לתת דוגמה אישית ,ככה אנשים בנויים .
    סגור
  • 50.
    לדור מה קנית באיזה שער וכמה רווח עשית? ברצינות!
    אנונימי 06/03/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי כוונה לצחוק עליך. מעניין במה אתה משקיע מידי יום.
    סגור
  • על מעשיי״ ההצלחה בנסתר מהעין״ תשאל את הקלקלן הוא ישקר
    לעולם לא מספק מידע 06/03/2013 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך
    סגור
  • 49.
    בבר, העורב צודק. אני ד"ר דוליטל כי אולי ככה
    ד"ר דוליטל 06/03/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני אוכל לשוחח איתך ואבין משהו... מי שהתווכח איתי מצא עצמו עם מסכים אדומים. אם אתה 70 שנה בבורסה אתה בן 90 בערך. אז סבאלה, תאסוף את עצמך. זמן לפנסיה
    סגור
  • 48.
    מפוצץ בפוטים
    הזדמנות ישראלית 06/03/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם זה הזמן ? יושב על כמה מיליונים טובים חוסם פריצה במעו"ף מי מתעסק ?
    סגור
  • 47.
    אם יהיה היום אדום אל תופתעו שולטים המעו"ף (ל"ת)
    חני 06/03/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 46.
    לאחת שמבינה
    הגאון והעילוי 06/03/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלום מותק איך את מרגישה אני מבין את ההרגשות שלך הן עושות לי ויבראציות .באמת באמת את כזו חמודה חבל עלייך מותק שלי .חבל שלא תצטרפי אלינו למקהלה האדומה .מסכן העילןי ירוק הזה באמא שלי הבנאדם הולך לחטוף זבנג קולוסאלי .
    סגור
  • 45.
    גל ירידות ענק הולך לשטוף
    הגאון והעילוי 06/03/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את בורסות העולם .גל ירידות שלא היה כמותו בהיסטוריה .המעו,ף לא יעצור לא ב1000 ולא ב900 .המעו"ף בגל 3 של 3 בחישוב מרמת השיא האחרון .ראו הוזהרתם .פיצוץ אטומי מתקרב .לדפוק שורטים בכל הכוח .יש מניות באמריקה הום דיפו איביי בנקים לחסל .יאלללה לעבודה .שורטיסטים אחריי אחים שלי .הגיע זמן החשבון .
    סגור
  • הנבואה ניתנה ל....... (ל"ת)
    oraemunna 06/03/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ברינסווי המציאו גם קסדה לגמילה משורטים ,מה אתה אומר
    בא 06/03/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אדון הגאון והעילוי .
    סגור
  • נא לא להיכנס לאתר לפני בליעת הכדורים
    עילוי ירוק 06/03/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כן, רואים כולם איך העולם בהתמוטטות, אנחנו כולנו בשוק אדיר, איך ראית את זה?
    סגור
  • 44.
    למחזיקי אגח דנקנר
    דניאל-כנסו 06/03/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שמחזיק ולעורכי הדין: שימו לב: עשו עיקול זמני עד תשלום ריביות האגחים של הנחש,הוא מרוויח ממכירת כלל תעשיות ולא משלם לכם כלום. רק עיקולים.....
    סגור
  • 43.
    אם אירופה היתה יורדת מיד הכותרת היתה ת"א בעקב
    טל 06/03/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ות אירופה
    סגור
  • 42.
    אני חוזר ואומר.שעה 12.00 סוף לחגיגה. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 06/03/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא נראלי. (ל"ת)
    בא 06/03/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מחכה בסבלנות אלמנה שורטיסטית! (ל"ת)
    אנונימי 06/03/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    לעורב,העליות יתגברו.חחחחחחחחח (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 06/03/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 40.
    בשעה 12.00 סוף לחגיגה. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 06/03/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 39.
    איך מחבלים בשוק בכוונה לא יאומן כי יסופר (ל"ת)
    גל 06/03/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 38.
    תראו את גרמניה ביומיים מעל 3 אחוזים (ל"ת)
    גל 06/03/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    עליות
    יודע מה יאמר 06/03/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראה 22 אל תאמינו לאף אחד. רק אני יודע את האמת.
    סגור
  • 36.
    הו אינסוליין, מתי תתני לנו את הפסקת המסחר המיוחלת? -
    אינסוליין 06/03/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואז חצי בורסה תרדןף אחרייך....מחכים בקוצר רוח
    סגור
  • 35.
    תמכרו טיפשים תמכרו
    רציונ לי 06/03/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך אמר באפט?כשכולם צועקים למכור אני קונה..ועכשיו תגידו לי אתם איפה הוא ואיפה הצעקנים??????
    סגור
  • 34.
    בוקר נהדר חברים מי שלא הספיק לקנות אתמול קיבל מתנה
    כלכלן 06/03/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משחקני המעוף נצלו את השער הנמוך לקנות סחורה השחקנים לא יוכלו להחזיק את המעוף עוד הרבה זמן הקפיץ ישתחרר והמעוף יעלה בחדות בנט שר אוצר זאת ברכה לכלכלה לדור ידידי אני לא יצחק עליך היום אבל לפחות תגיד שאפו אמרתי ראלי והנה הוא מגיע לשאר חברי הפורום לקנות הכל מהכל לפני העליה אתמול מימשתי כור ברווח של 50 אלף קצת מבאס כי היא ממשיכה לעלות אבל לא חזיר 50 אלף גם רווח יפה
    סגור
  • מי שמך להמליץ אחרי שהפסדת את התחת אני מחפש שותפים
    חצוף ממליץ לשוא 06/03/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לתסכול אומלל שכמותך
    סגור
  • כל הכבוד על הרווח! כמה מס תרמת לביבי? (ל"ת)
    אנונימי 06/03/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין לו גרוש על התחת.מספר סיפורים כמו יוסי אלפי (ל"ת)
    הוא לא הרוויח 06/03/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה ממש מתוסכל חחחח (ל"ת)
    כלכלן 06/03/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמו כולם ידידי ואני משלם בשמחה כמו כל פועל פשוט מס
    כלכלן 06/03/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק על הנדלן שממימשתי לפני חצי שנה שילמתי הרבה מאוד מס אבל אני חושב שעדיף ציפור ביד משתים על העץ
    סגור
  • ראלי יש בעולם לא כאן (ל"ת)
    גל 06/03/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    אתמול סחרתי בנסדק אופציות על AAPL
    מהמר וצודק 06/03/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה כיף, איזה תנודות! מאות אחוזים תנודה כמעט בכל יום. יש עולם ואפשר להרוויח עם כמות אפשרויות כמעט בלתי מוגבלת! יש מסחר והוא לא בבורסה החרבנה הזאת. גם אם יורידו את המס-הריכוזיות כאן גבוהה וכולם רמאים (מוסדיים ועושי שוק מתואמים) אם כבר להתעסק בתחום אז שם. נמאס לשבת כמו מפגר כל היום-להמתין לתנודה ואז לגלות שרומינו שוב ושוב...
    סגור
  • 32.
    הולך להיות שורטסקוויז אדיר בכלל תעשיות
    בני 06/03/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב המחזור פי 3 מהממוצע ורק התחלנו את היום כלל תעשיות עלתה חזק אתמול כי אנשים סוגרים פוזיציה לדעתי
    סגור
  • 31.
    נו, איפה החגיגות? כעת אתם מבינים
    אחת שמבינה א 06/03/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה ייעצתי לכם אתמול למכור את הקולים , כשיש רווח יפה צריך למכור מיד, או לפחות למכור חצי מהכמות., לא אופתע אם נראה אדום היום. אתחיל לקנות רציו רק משער 30 ואני מאמינה שהיא תגיע. יום טוב ואני מאוד מקווה ליום ירוק במיוחד הצחקתי את עצמי....
    סגור
  • הדאקס מעל אחוז למעלה מה נסגר איתך? המעוף עולה היום מעל
    כלכלן 06/03/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחוז נראה כמה השחקנים יחזיקו מעמד חחחח
    סגור
  • הם תמיד מחזיקים מעמד אי אפשר לנצח אותם (ל"ת)
    חני 06/03/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תצחיקי את עצמך כל כך. העליות יתגברו במהלך היום. (ל"ת)
    עורב אמיתי 06/03/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לעורב האמיתי
    אחת שמבינה א 06/03/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני מאוד אוהבת לקרוא אותך, אבל אתה רואה הצלחתי להצחיק את עצמי... ערב טוב שיהיה לך.
    סגור
  • 30.
    בני מבולבלי
    נותן בראש 06/03/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי שלוש פעמים מה רצה בני(מספר 25) לאמר...את מי הוא תוקף? בכותרת שלו הוא אומר "סוף הדרך של רציו"...בפירוט שלו הוא תוקף את מי שמנסה להכשיל את המניה כלומר את האוצר...אז הוא כן מאמין במניה וזה לא סוף הדרך שלה? אנ י אישית מאמין במניה ומאמין שהוא עוד תמריא- ותאמינו אולא בכל ירידה שלה אני רק קונה
    סגור
  • 29.
    הבורסה שלנו נשלטת ע"י קומץ שבכוונה לא נותנים לבורסה
    אבי 06/03/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לעלות אבל הכל חוקי אסתר לבנון תסיקי מסקנות
    סגור
  • לא נותנים לבורסה לעלות ?
    THE BEST 06/03/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה עולה אם יש קונים. אז תקנה אתה. וכשעוד יום יומיים כולםםםםםם יקבלו את ההשחלה אל תשאל למה .
    סגור
  • הכסף הגדול נמצא אצל מווסתי הבורסה (ל"ת)
    אבי 06/03/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    צריך להוציא את כל הכסף מבתי ההשקעות צוחקים עלינו (ל"ת)
    טל 06/03/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 27.
    אלשולר יצטער שנולד-כלל תעשיות חחחחח (ל"ת)
    שרון 06/03/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    נכון לעכשיו סוף יום ירידות. (ל"ת)
    אלעד 06/03/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    סוף הדרך של רציו
    בני 06/03/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכרו לנו אגדות מסתבר ש אגדות לא מתגשמות בארץ הקודש הרוע השולט במשרדי ההמשלה לעולם לא יתנו למשקיע הפשוט להרוויח. למרות ש כל הסיכון היה של המשקיע הממשלה רוצה את ליטרת הבשר בצורה הכי נבזית וחזירית
    סגור
  • 24.
    בורסה מורסה
    אורי 06/03/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמה לא מפתיע.תל אביב אף פעם לא מצטרפת לחגיגה.. היא מצטרפת רק לעצבות.מה שכן מפתיע שהציבור עדיין שם.יש ביבי אחד שדופק אותו כל הזמן והציבור ממשיך לבחור בו.
    סגור
  • לא נמאס לך לקטר?
    אנונימי 06/03/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני עוקב אחריך כבר הרבה זמן וכל פעם זה אותם התבכיינויות. לא מתאים לך? אל תשקיע בבורסה שלנו אלא בחו"ל, אם אתה חושב ששם הכל דבש
    סגור
  • בורסה מורסה
    אורי 06/03/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תןדה רבה על תגובתך.אני שמח שאתה קורא את תגובותי. לעצם הענין - אני חשוף לבורסה התל אביבית באמצעות קופות הגמל - כמו כלל אזרחי ישראל הפריירים. אז אם לא מוצא חן בעיניך - תמשיך אתה לפרנס את הנצלנים ואני אמשיך "להתבכיין"
    סגור
  • 23.
    הוכפל ושולש השורט בכלל תעשיות - דלק רכב,ואידיבי אגח ד. (ל"ת)
    שרון 06/03/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    עליות
    יודע מה יאמר 06/03/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שר האוצר בנט, שר הפנים לא לפיד אבל מיש עתיד. איש דרומי, בקיצור תוך חודש מדד מעוף 1330 .
    סגור
  • 21.
    בושה בורסה של צעצועים פחדנים כמו ביבייהו.העיקר שהמצב טו
    לעג לרש 06/03/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ב חחחחחחחח
    סגור
  • 20.
    לא מתקשים להצטרף לחגיגה פשוט לא מעוניינים (ל"ת)
    גל 06/03/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    בנט לאוצר ,לפיד לפנים ,יש הרבה עבודה לשניהם,להקל
    בא 06/03/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    על מעמד הביניים שמאכיל את כול האזרחים ,ומגן על כולם בשירות בצהל .וגם לתשומת לבכם ,יש רק שתי מדינות בעולם שאין בהם נישואים אזרחיים ,ישראל ואירן .
    סגור
  • 18.
    כל הפראיירים נכנסו למלכודת. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 06/03/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 17.
    מי יתן לבורסה לעלות? פשוט לא יתנו (ל"ת)
    חיים 06/03/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    "חגיגה גלובלית" לא כאן (ל"ת)
    גל 06/03/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    מי הגבר שניכנס היום ללונג?
    בבר 70 שנה בבורסה 06/03/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא כולל נשים.
    סגור
  • אני. (ל"ת)
    עורב אמיתי 06/03/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לעורב-אתה נשי,מדובר על גבר,גבר (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 06/03/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בבר עד שנפטרנו מדור עכשיו אתה מבלבל תמוח? (ל"ת)
    ברוקר 06/03/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אה... אם כמוך אז זה יותר בבון לא גבר. סליחה. (ל"ת)
    עורב אמיתי 06/03/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    יתחיל ירוק עד 1230 מפה ירידות , ככה נראה
    שבי 06/03/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם יפרוץ מטה את 1220 הגבול הבא הוא 1205
    סגור
  • 13.
    את הבורסה שלנו צריכים לסגור (ל"ת)
    שלי 06/03/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 12.
    לייפוייב אופציה2 טסהההה (ל"ת)
    bhr650 06/03/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    המצוק הפך לפסגה
    עילוי ירוק 06/03/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חבורת השודדים האדומה, אמרתם לאנשים לקנות שורטים. ואו, איזה קריסה בשווקים, במיוחד באסיה שמה הכל נופל כמו מגדלי קלפים, וביו יורק המצב קשה כאילו עברה שם סופת הוריקן, ואירופה במשבר עצום ולא מצליחים להיחלץ שמה. איך חזיתם את כל זה וידעתם להצטייד בהמון המון פוטקלך ושורטקלך, וגם אצלנו ברפובליקת הבננות מצפון אפריקה הכלכלה מקרטעת ולא מצליחים להרכיב ממשלה אז יש דישדוש ב 1200 ומטה. כן, כן, תמשיכו לקנות את הנירות האדומים ותמשיכו לפנטז על שקיעות וקריסות. חלומות נעימים.
    סגור
  • 10.
    מניות הנפט זהירות . ב 15.3. יהיו מכירות תמכרו עכשיו (ל"ת)
    אנונימי 06/03/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    המעוף והבלוף - הרבה מניות עדיין מופסדות אנשים קנו ביוקר
    אנונימי 06/03/2013 09:00
    הגב לתגובה זו
    4 6
    כיל, בזק, בנק הפועלים, מגי'ק, בזן שנסחרה במעל 300!!!! בלוף אמיתי. וכל העליות האלה בסופם ירידות קשות.
    סגור
  • 8.
    דור תכין את הווזלין היום עולים צפונה (ל"ת)
    ברוקר 06/03/2013 09:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • קורא מה כתבתי אתמול ב 9:00בבוקר.אבל מה לעשות שאתה
    אם היית מושכל היית 06/03/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מתוסכל ולא מושכל מאחל לך רק עשירית מההצלחות היום יומיות שלי.נגב את הקוליקו אפרוח קטן שלי.סובל כל יום השוק יעלה השוק יירד חי בחרדות .אני מממש כל יום יישן כמו תינוק קם בבוקר כמו נמר עם כוחות מחודשים.אתה אפרוח שלי לא יישן בגלל החרדות מה יקרה למחרת. פחחחחחחח
    סגור
  • דור לצערי אני נאלץ להודות הכלכלן צדק ראלי ענק בפתח אני
    איציק 06/03/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקווה בשבילך שאתה לא בפוזיציה שורט כל זה עוד לפני בנית ממשלה שתעלה עוד את המעוף לכיוון 1300 כמו שאמר הכלכלן
    סגור
  • שלא מעניינים אותי .לי מספיק 5 נקודות מעוף או בפוט או קו
    אתה מדבר על טווחים 06/03/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ל
    סגור
  • רק אופציות בתוך יומי אותי לא מעניין מהלכים גדולים 5-7 נ
    אני לא עוסק במניות ר 06/03/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נקודות עם אופציות בתוך הכסף .כל יום רווח או הפסד מוגדר
    סגור
  • דור עדיף לפרוש מפה יצאנו ליצנים קיבלנו ראלי בפרצוף אני
    עורבנית 06/03/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מבינה את הכאב בהפסד בשורט גם אני איבדתי הרבה כסף עדיף להיעלם מהפורום לתקופה
    סגור
  • רק האופציות תוך יומי אולי את ליצנית אני מממש כל יום (ל"ת)
    אני לא עוסק במניות ר 06/03/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לדור מה אתה קונה היום? (ל"ת)
    אנונימי 06/03/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הנשמה המיוסרת שלך (ל"ת)
    אני קונה את 06/03/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תגיד שאני ידע מה לא לקנות (ל"ת)
    אנונימי 06/03/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    מנית רציו
    חי שקלים 06/03/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    1 6
    חברה בעיות במימון הקידוח חלומות הנפט כחול לבן בורחות לדעתי התחום הבא ליפני פיצוצ תחום הביו כול הכסף יוסת ממניות הנפט לביו
    סגור
  • 6.
    איטיגיאי
    ליבורנו 22 06/03/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חברה שמועות חזקות לאקזית ב50 מיליון דולר המנייה יכולה להגיע ל120 אגורות
    סגור
  • עוקב
    Yis 06/03/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    משהו קורה שם מחזורים גדולים בשבוע האחרון, מקווה שלא משחק מכוער
    סגור
  • 5.
    בעולם חגיגות אבל רק בעולם (ל"ת)
    שלי 06/03/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    בקרוב בשורות טובות (ל"ת)
    יאלה רציו 06/03/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 3.
    בגלובס איזה כתבה מגמתית ומטופשת
    חברים קראתם 06/03/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    על ליויתן יבואו משקיעים ישקעו מליונים יסכנו את כספם ואם ימצאו גז או נפט יגידו להם שלום זה לא שלכם מטומטמים עוד ניסיון רע של עיתונאים להשפיע על מניות לא יעזור לכם וגם השורט על רציו ירד דרמטית
    סגור
  • 2.
    משידוד בדרך צפונה עם הנהלה חדשה ומבטיחה!!! (ל"ת)
    אנונימי 06/03/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טעות סופר. הכוונה למדיגוס (ל"ת)
    miha88 06/03/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    היום הסוחרים יתקשו לבלום את הבורסה.
    oraemunna 06/03/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    2 7
    היום המדד ידלג מדרגה. מדד מתחת ל-1240 יגרום לסוחרים לזרוק הרבה כסף. למרות הסיכונים ואי הבהירות, האווירה אופטימית. טבע, מתעוררת לחיים, כי"ל במחיר מציאה, בנקים עדין זולים. סקטור הגז עלול להיפגע קשות אבל בסופו, דווקא רציו תצא מחוזקת מפני שיוקדם ויואץ פיתוח ליוויתן.
    סגור
  • כיל תהיה תנודתית מאד זהירות עלולה לרדת עוד ועוד
    מיליונים 06/03/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ואיזה מחיר מציאה יש פה? היא נסחרת בשוויה לאור עיסקאות כלכליות שעשתה
    סגור
  • טבע- אם תעלה במשך שנה 10% זה נס! (ל"ת)
    מיליונים 06/03/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כל עליה לצורך ירידה. אין סיבה כלכלית לחגיגות (ל"ת)
    אנונימי 06/03/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור