יום חיובי בת"א: המעו"ף עלה 0.7%, טבע טיפסה 1.5% במחזור הגדול בשוק

מדד ת"א 75 עלה ב-1.2% ומדד הביטוח זינק 1.8%. בריינסוויי עלתה עוד 5.3%, גוליבר צללה 12.7% על רקע העיכוב בלו"ז הקידוח. הדאקס מזנק 1.9%. הדאו ג'ונס מתכונן לשבירת שיא כל הזמנים
 |  (98)
שוקי העולם, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א נסגרה בעליות שערים נאות בתמיכת הסנטימנט החיובי בשווקים אירופה שם פורסמו נתוני מאקרו חזקים, וצפי לפתיחה חיובית בוול סטריט שצפוי לשלוח את לשיא כל הזמנים. זאת לאחר שגם בסין נרשמו בבוקר עליות חדות.

מדד המעו"ף עלה ב-0.68% ל-1,226 נקודות, ת"א 75 זינק 1.2%. מדד הבנקים הוסיף ב-0.55%. ומדד מניות הביטוח בלט בקפיצה של 1.83%. המחזור בשוק הסתכם בכ-874 מיליון שקל.

בין המניות שבלטו לחיוב נציין את טבע +3.26% טבע 7,940 +3.26% טבע בסיס:7,689 פתיחה:7,710 גבוה:7,971 נמוך:7,710 תמורה:50,477,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-1.5% במחזור הגדול בשוק, את בריינסוויי -0.33% בריינסוויי 2,395 -0.33% בריינסוויי בסיס:2,403 פתיחה:2,403 גבוה:2,410 נמוך:2,386 תמורה:578,575 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה עוד 5.4%, את סלקום -1.07% סלקום 2,310 -1.07% סלקום בסיס:2,335 פתיחה:2,335 גבוה:2,373 נמוך:2,308 תמורה:1,849,135 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהוסיפה 0.85% ואת מניות בנק לאומי +1.03% לאומי 2,344 +1.03% לאומי בסיס:2,320 פתיחה:2,310 גבוה:2,345 נמוך:2,307 תמורה:58,780,949 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמתאוששות מהנפילה אתמול עם עלייה של 0.7%. בצד השלילי נציין את מניית {מלאנוקס} שירדה ב-1.3%, את מניית הכשרה אלפא -0.74% הכשרה אלפא 146.9 -0.74% הכשרה אלפא בסיס:148 פתיחה:148 גבוה:141 נמוך:141 תמורה:276 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה 7.23%, ואת מניית גוליבר 0% גוליבר 825 0% גוליבר בסיס:825 פתיחה:825 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה 12.7% לאחר שהממונה על ענייני הנפט אישר דחיית תוכנית העבודה ברישיון 'גוליבר'.

נציין גם את עונת הדו"חות נמשכת ביתר שאת, כאשר כל החברות הבורסאיות נדרשות לפרסם את תוצאותיהן הכספיות לרבעון הרביעי של 2012 ולשנה כולה עד סוף חודש מארס. הבוקר פירסמו כבר החברות סאפיינס +0.88% סאפיינס 4,342 +0.88% סאפיינס בסיס:4,304 פתיחה:4,347 גבוה:4,363 נמוך:4,342 תמורה:5,518,092 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ואלון US את התוצאות הכספיות שלהן.

המשקיעים המקומיים מתעודדים במידת מה מהתבטאויות של בכירים בבנקים המרכזיים בארה"ב וביפן, שמסרו כי תוכניות ההרחבה המוניטריות צפויות להימשך ביתר שאת בתקופה הקרובה. בנוסף, נתמכו העליות היום מכיוון השוק הסיני שזינק ב-2.3% לאחר שראש הממשלה הסיני אישרר כי הצמיחה בכלכלה השניה בגודלה בעולם תסתכם השנה ב-7.5%, למרות הקשחת התנאים בענף הנדל"ן עליהם הודיעה אתמול הממשלה הסינית ושגרמו לצניחה של 3.7%, הירידה החדה ביותר מאז אוגוסט 2011.

בורסות חו"ל

בורסות אירופה נסחרות בשעה זו בעליות שערים חדות. מדד הדאקס עולה 1.9%, מדד הפוטסי האנגלי מתקדם 1.1% ומדד הקאק הצרפתי נסחר בעליות שערים של 1.6%. האות לעליות באירופה ניתן לאחר פירסום נתון המכירות הקמעונאיות שרשמו זינוק של 1.2%, זאת לעומת צפי לעלייה מתונה יותר של 0.2%, ולנתון שלילי של מינוס 0.8% בחודש הקודם. בנוסף, מדד מנהלי הרכש במגזר התעשייתי באירופה רשם נתון חיובי של 47.9 נקודות, גבוה ביחס לצפי האנליסטים כי הוא יישאר ללא שינוי ברמה של 47.3 נקודות בלבד.

בורסות אסיה סגרו את יום המסחר בעליות שערים בהובלת בורסת שנחאי שהתקדמה ב-2.3%, זאת לאחר שהממשל הסיני הותיר על כנו את יעד הצמיחה ל-2013 בשיעור של 7.5% למרות הצעדים שנקט הממשל לריסון שוק הנדל"ן במדינה. ביתר שווקי המזרח הרחוק, הניקיי עולה 0.27%, ההאנג סנג התקדם 0.1% והקוספי הוסיף 0.17% לערכו.

החוזים בוול סטריט מאותתים על פתיחה חיובית ועליות של כ-0.3% שצפויה לשלוח את מדד הדאו ג'ונס לשיא כל הזמנים היום. אמש סגרו המדדים המובילים בארה"ב בעליות שערים, זאת למרות החששות מהשלכות ה"סקווסטר". המשקיעים התעודדו מצעדי הבנקים המרכזיים בעולם להמשיך בתוכניות התמריצים המוניטריים, ואף מייחלים להשגת פשרה בנושא סוגיית הקיצוצים בתקציב, זאת לאחר שהנשיא אובמה הציע לרפובליקנים קיצוץ בזכויות הרפואיות כחלק מהסדר פשרה מוסכם. לידיעה בהרחבה

בסיכום יום המסחר, מדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.27%, מדד ה-S&P500 התקדם ב-0.46% ומדד הנאסד"ק סגר בעליות שערים של 0.39%. החוזים העתידיים נסחרים בשעה זו במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים קלות של עד 0.1%.

מניות במרכז

מניית גוליבר 0% גוליבר 825 0% גוליבר בסיס:825 פתיחה:825 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בירידות שערים חדות, זאת לאחר שהממונה על ענייני הנפט אישר את הדחייה בלוחות הזמנים בתוכנית העבודה ברישיון 'גוליבר', שמוחזקת על ידה וע"י פטרוטקס יהש +6.09% פטרוטקס יהש 73.2 +6.09% פטרוטקס יהש בסיס:69 פתיחה:73.3 גבוה:74.5 נמוך:70 תמורה:44,176 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בשיעור של 41.5% כ"א. עוד דחייה בלוחות הזמנים

חברת הטכולוגיה סאפיינס +0.88% סאפיינס 4,342 +0.88% סאפיינס בסיס:4,304 פתיחה:4,347 גבוה:4,363 נמוך:4,342 תמורה:5,518,092 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה דו"חות טובים לרבעון הרביעי של שנת 2012 ולשנה כולה. ברבעון הרביעי הכנסות החברה עלו ב-27% לכ-31.2 מיליון דולר והרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-3.7 מיליון דולר.

חברת הסלולר Youphone, מקבוצת {אלון רבוע כחול}, נוקטת היום במהלך אגרסיבי, זאת לאחר שהציעה לקראת הפסח 10 שקלים עבור מסלול ללא הגבלה למשך 3 חודשים. שולפת אפיקומן

מניית בנק לאומי +1.03% לאומי 2,344 +1.03% לאומי בסיס:2,320 פתיחה:2,310 גבוה:2,345 נמוך:2,307 תמורה:58,780,949 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התאוששה מהירידות שאיפיינו אותה אתמול לאחר שהבנק פירסם אזהרת הרווח לרבעון הרביעי של 2012, לפיו הוא צפוי להפסיד כ-100 מיליון שקלים לאור חקירה שמנהלת רשויות המס האמריקניות כנגד לאומי US. בנק לאומי פירסם אזהרת רווח

מניית חברת הטכנולוגיה {אלווריון} נסחרה בירידות שערים חדות וצימצמה את פער הארביטראז' השלילי איתו חזרה מוול סטריט. אתמול פירסמה החברה דו"חות חלשים לרבעון הרביעי של 2012 ולשנה כולה. אלווריון מסכמת רבעון חלש

שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 221.3 0% שמן נפט וגז בסיס:221.3 פתיחה:221.3 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התאוששה מהנפילה שרשמה אתמול ברקע לחשיפת BIzportal כי קידוח 'ים 3' מול אשדוד נמצא בעומק של כ-2,300 מטרים בלבד, משמע התקדמות איטית מאוד. עם זאת, נודע כי הקידוח הצליח להתגבר על השכבה הגיאולוגית הבעייתית. עקב בצד אגודל

מניית ענקית הגנריקה טבע +3.26% טבע 7,940 +3.26% טבע בסיס:7,689 פתיחה:7,710 גבוה:7,971 נמוך:7,710 תמורה:50,477,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע פירסום תוצאות חיוביות בניסוי שלב 3 לטיפול בתחום פוריות האישה. הצלחה לטבע . בנוסף מושפעת המניה מראיון של יו"ר החברה, פיליפ פרוסט שהצהיר כי "טבע היתה ותהיה חברה ישראלית עם שורשים עמוקים בישראל".

חברת הסלולר סלקום -1.07% סלקום 2,310 -1.07% סלקום בסיס:2,335 פתיחה:2,335 גבוה:2,373 נמוך:2,308 תמורה:1,849,135 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע התוצאות הכספיות שפירסמה אתמול, לפיהן התחרות החריפה בענף הכתה בשורה העליונה, והכנסותיה נחתכו ב-15%. סלקום מפרסמת דו"חות עוד נציין כי חברת הסלולר הקטינה את מצבת העובדים שלה ב-25% בתוך שנה אחת, בעיקר במגזר שירות הלקוחות של החברה. מהשלכות המשבר בסלולר
תגובות לכתבה(98):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    מדיגוס הגיוון אימגין הבאה. עם הרכש החדש...
    אנונימי 06/03/2013 08:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דירקטוריון חדש ורציני. הנהלה עם רקע בתחום. יוצאי גיוון ארהב. מוצר מבטיח. נותר רק לשווק... בהצלחה היום עם אורבימד. נקווה שתגיע ל300 עוד השנה!!
    סגור
  • 58.
    "בתמיכת העולם" למה שם עולים כל כך חזק ואצנלו נאדה (ל"ת)
    גל 05/03/2013 19:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 57.
    כתבה מגמתית
    BRN 05/03/2013 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אתם אוהבים לכתוב על בריינסווי כשהיא עולה במגמה להוריד אותה, כשהיא ירדה לאחרונה 30% מהשיא שלה, לא הכברתם במילים. המנייה לדעתי עוד תעלה למספרים גבוהים יותר, המוצר ייחודי מאוד ובעל פוטנציאל מסחרי רחב היקף.
    סגור
  • 56.
    איזה יום מושלם היום מימשתי 2000 יחידות כור ברווח של
    כלכלן 05/03/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    50 אלף שקל אני אוסף איתורן וקטרפילר בארה"ב וקונה עוד דולרים לפני תוכנית הקלה כמותית של פישר שתרסק את השקל
    סגור
  • ההצלחה בנסתר מהעין.מי שמתגאה משקר על מנת לחפות
    חטא האיבריס 05/03/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    על התסכול .חי בארץ עוץ
    סגור
  • קנאי אתה יכול להכניס את הלב לפיתה ולאכול חחח (ל"ת)
    כלכלן 05/03/2013 19:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    אצלנו עליות מתמשכות אבל מבוקרות.
    oraemunna 05/03/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדרך ל-1300 תהיה קשה. המסחר מאוד מבוקר. אבל בסופו אנו נראה פסגות גבוהות יותר. הבורסה אצלנו תדביק את העליות בעולם אבל, שוב, יוציאו לנו את המיץ לפני כן.
    סגור
  • 54.
    סגר מעל 1225 פתוח ל 1233 מדד הבנקים מעל 1176 חיובי
    Dor ראו תגובה מס 1 05/03/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לקלקלן לך תעשה קורס של שכל אולי תתחיל להביו ולהרוויח טיפש
    סגור
  • 53.
    יש מצב שבזק יטפס ל 700 ?
    משה ששון ישר 05/03/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מתי אני אעשה פה כסף?
    סגור
  • 52.
    יש מצב שבזק תטפס לשבע מאות?
    משה ששון ישר 05/03/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש מצב לעשות כסף פה?
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    בושה של בורסה (ל"ת)
    גל 05/03/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • קזינו
    אבי 05/03/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על איזה בורסה אתה מדבר.אין מסחר בקזינו שלנו.כולם מתים מפחד!!!!!!!!
    סגור
  • 50.
    פתחנו שורט על האגח אידיבי 4, נוחי לא ישלם, חחחחח (ל"ת)
    שוקי 05/03/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    דור הפסיד את התחתונים אנחנו אוספים לו כסף לחג
    ברוקר 05/03/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לתרומות של 10 שקל לארוחת חג לדור אבקש להשאיר פרטים
    סגור
  • טיפש תראה מה הוא כתב בתגובה מס 1 ב9:00 בבוקר יא חמור (ל"ת)
    הרצל 05/03/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אני תורם גם 10 שקלים לדור כואב עליו (ל"ת)
    כלכלן 05/03/2013 19:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני רוצה לתרום איפה אפשר לשלם? (ל"ת)
    עורב אמיתי 05/03/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה קרה הצחקת מה תן תרומה לפני החג למשלוחי החבדניקים (ל"ת)
    מה מה מה 05/03/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בקוליקו (ל"ת)
    באבי 05/03/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המה מה מה שלך לך תן אתה לחבדניקים יא קמצן שכמוך (ל"ת)
    מה זה 05/03/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    אז אני מבין שהיום בסוף היום יבואו כל רואי השחורות
    עורב אמיתי 05/03/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    והאדום, והמאכלת, והקללות. ואני אומר: תהיו בוגרים, לא ילדים קטנים. המגמה בינתיים למעלה. יש למישהו ספק כשתורכב ממשלה עם בנט ולפיד לא יהיו עליות ופריצה? יום מעולה וירוק גם מחר , מאחל לכולם ומבסוט!
    סגור
  • 47.
    תחשפו כמה המפגרים שורטי המעוף מופסדים, חחחחח (ל"ת)
    לביזפורטל 05/03/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 46.
    רק בישראל
    איתמר 05/03/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנסו- אתמול בנק לאומי מודיע אזהרת רווח, ולא סתם 100 מיליון,והיום כבר עולה,רק בישראל,תענוג אני קניתי כ 50 אלף במינוס 3 ,כי כך זה עובד,רק בישראל.
    סגור
  • 45.
    לקנות מהר פוטים 1200 - מחר ירידות (ל"ת)
    כלכלן 05/03/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מתחזה עלוב השוק עוד לא התחיל אפילו עשרית מהראלי (ל"ת)
    כלכלן 05/03/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מתחרט יא שפן כתבת תודה וסתום (ל"ת)
    אתה כותב ואחר כך 05/03/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני לא סוחר באופציות רק מניות דיבידנד גדולות ובעיקר
    כלכלן 05/03/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארה"ב אני בניגוד לדור לא זגזגן כל שעה משנה את דברי אני תמיד אומר לקנות והרבה
    סגור
  • 44.
    מניות הנפט תמכרו לפני 15.3. במיוחד אבנר .... (ל"ת)
    אנונימי 05/03/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 43.
    יעשה עוד ניסיון אחד לפרוץ 1230 היה ויפרוץ
    שבי 05/03/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגבול הבא הוא 1245 , לא יפרוץ לקנות פוטים עד 1200
    סגור
  • 42.
    איטיג'יאי - איסוף שקט.... בהצלחה. (ל"ת)
    יובל 05/03/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    כפי שאמרתי 1230 יהיה ניסיון לפרוץ אותו
    שבי 05/03/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא יפרוץ הולכים לירידות עד 1200 לפחות
    סגור
  • ניתן לפרוץ אותו וגם לרדת אח"כ.
    oraemunna 05/03/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המסחר לא מתנהל לפי פריצה של מדד זה או אחר. הוא מתנהל בנקודות איזון של סוחרי המדדים. הסוחרים יודעים את מה שיודע כל עוסק בניתוח טכני והם פועלים במקביל. אם פריצה של מדד מסויים מאותת כיוון, הם יכתבו הרבה לאותו כיוון ואח"כ ישנו את הכיוון וירכשו הכל בחזרה ובזול. לכן הטכני הוא אליה וקוץ בה.
    סגור
  • 40.
    אנלייט אנרגיה
    מיקי 05/03/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למבינים - לט"א מצויינת. פוטנציאל חזק.
    סגור
  • חכה להנפקה (ל"ת)
    gour 05/03/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    עליות
    גאון 05/03/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הולכים לתקופה של עליות מעוף יגיע ל...........1290 .
    סגור
  • 38.
    מידע ראשון לפני כולם גוליבר יש ממצא (ל"ת)
    סטפן 05/03/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    למתחזה, לא מבין אותך. שום עוקץ, שום הומור...
    עורב אמיתי 05/03/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון מכרתי קולים ואני מבסוט וכבר בסיבוב שני, אבל למה לחקות? מה יוצא מזה? שימו לב איזה סיבוב מקסים אפשר לעשות על בריינסווי היום. ושימו לב לאלביט מערכות ולמזור רובוטיקה. יופי של מניות.
    סגור
  • 36.
    אתמול קניתי 3 קולים 1260
    אחת שמבינה א 05/03/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    2 מכרתי ואת השלישי אני משאירה עד שביבי ירכיב את הממשלה, התחושה שלי שהמעוף יגיע ל1260 והקול הזה יעבור את ה1000 לכן אני מהמרת עליו, אם יהיו ירידות אקנה עוד קולים. יש לי 5 פוטים בכתיבות הם ירדו המון אמתיו לעוד אחוז עליה במעוף ואסגור אותם. שיהיה לכם יום טוב וירוק...
    סגור
  • 35.
    קבוצת דלק
    שולה 05/03/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מגיעה לאט אבל בטוח לשער המקסימלי שנתנה אי פעם.
    סגור
  • 34.
    מכרתי קולים רווח 860 ליח. (ל"ת)
    העורב האמיתי 05/03/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    בוקר ירוק וטוב חברים איפה נעלם השוחט ? איפה הירידות שהו
    כלכלן 05/03/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שהוא ודור הבטיחו לנו מי שהקשיב לשני הליצנים האלה של פורים הפסיד כסף השוק עולה ויפה ושומר את הצונאמי לשני תרחישים אחד הרכבת ממשלה שתים תוכנית הקלה כמותית של פישר יום טוב ומוצלח לכולם
    סגור
  • אחרי שאתה גומר לחלק עיתונים בבוקר אתה מופיע .אז ככה
    Dor 05/03/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תקרא תגובה מס 1 ב 9:00 בבוקר.ההבדל שאני דינמי מרוויח כל יום .אתה חי במתח כל הזמן .אפרוח שלי
    סגור
  • דור ידידי ברוך השם כל יום יש רווח ואתה יודע למה? כי אני
    כלכלן 05/03/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא קנאי. ומחלק את הידע עם שאר הציבור בכיף .לא כמוך ממליץ כול הזמן לקנות שורטים ונראה לי שאתה בעצמך כבר לא בשורט אחרי ההפסדים. אתה לא דינמי אתה זגזגן ותבין ילדון עם העשרים שקל שלך את לא תרוויח בשוק באופציות מי שקונה ומוכר יומי הם המוסדים שהם אחרים לתנועות השוק בעסקאות של מליונים. שהבת של רמי לוי קנתה ביום אחד מניות בחצי מליון היא גרמה לשינוי מגמה במניה אז תפסיק להטעות פה משקיעים תמימים עם הניתוח טכני שלך שלא אומר שום דבר כי כבר חצי שנה כול מה שאתה אומר קורה הפוך
    סגור
  • אני עוקב אחריך ואחרי דור .יש לך הרבה מה ללמוד מדור .טיפ (ל"ת)
    באבי 05/03/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • למה נראה לי שדור כותב בשם באבי? חחח אתה עד כדי כך מסכן?
    כלכלן 05/03/2013 20:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו את זמני ההודעות של באבי בדיוק בהפרש של דקה מדור נראה לי מישהו פה קיבל פיצול אישיות חחחחחח דור אל תדאג אוספים לך כסף לחג
    סגור
  • אתה מתוסכל שחבל על הזמן .לך תחלק עיתונים פחחחחח (ל"ת)
    Dor 05/03/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לפי התגובות שלך דור אתה המתוסכל אבל אין מה לעשות זה
    כלכלן 05/03/2013 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החוקים כדי שאני ירוויח אתה חייב להפסיד תמשיך לקנות קסם שורט נראה מתי תתיאש
    סגור
  • 32.
    המסחר מאוד מבוקר.
    oraemunna 05/03/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כסף רב זורם לתעודות הסל. ההגיון הפשוט אומר ביקושים. המעשה אומר, שליטה מוגברת יותר של השחקנים בתנועות המעוף. המסחר מתנהל כמו תזמורת, האחת עולה והשניה מורידה ציפיות. טבע נסחרת בחדות מעל ערכה ודי בהתמתנותה ע"מ למתן את המעוף. הסוחרים עושים את רוחיהם מניצול פערים במדד ולא ממניות. ניתן במצב זה לאתר מבין הגדולות את המניות הראויות לרכישה בכל רגע נתון תוך ניצול שערים נמוכים בהם היא מוחזקת. כי"ל היא דוגמה לכך.
    סגור
  • 31.
    למה לא סוגרים את הבורסה ודי? עליות עלובות לעומת העולם (ל"ת)
    טלי 05/03/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 30.
    מחזור עלוב כאן שמים מחסום לעליות (ל"ת)
    חיים 05/03/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 29.
    לעקוב חברים לעקוב בקרוב תפספסו את הרכבת... (ל"ת)
    אבנר ובונוס 05/03/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אבנר ב 15.3 ירידות שוק של מוכרים (ל"ת)
    אנונימי 05/03/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 28.
    ציפיתי לעליות היום ולכן המלצתי אתמול על קולים
    אחת שמבינה א 05/03/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שימו לב איך שהקולים עולים יפה, קול 1250 עלה 150 נקודות, יתכן והמעוף ימשיך להתחזק היום אבל אני לא הייתי לוקחת סיכונים ולכן אני מציעה למי שקנה קולים למכור כבר עכשו. עקבו אחרי מניית אינסוליין, שער קנייה מומלץ 290, זהו בינתיים, יום טוב ומהנה לכולם!
    סגור
  • המלצה שלך,קניה שלי,50 יח קול 1250 נמקרו (ל"ת)
    העורב האמיתי 05/03/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אוי אוי.. גם עם שגיאות? נו באמת (ל"ת)
    עורב אמיתי 05/03/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    ותשכילו
    תקראו תגובה מס 1 05/03/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור
  • חלומות באספמיה (ל"ת)
    שלי 05/03/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    פעם אמרו שת"א דומה לדקס הגרמני לא כשיש עליות
    גל 05/03/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פה הגנבים עוצרים כבר חודשים את המעו"ף בכוונה שותקת והרשות
    סגור
  • 25.
    ראיתם את אירופה? (ל"ת)
    שלי 05/03/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    יש תגלית ומסתירים את הנתונים - הזדמנות ישראלית (ל"ת)
    איזה יופי! 05/03/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגובה זו (מס' 24), הינה ממני ולא מטעם חברת הזדמנות,
    כדי שלא יובן לא נכון 05/03/2013 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואינני ממליץ בזה על שום דבר! בברכה, פלוני אלמוני.
    סגור
  • 23.
    שמן גז נפט,וזרח יהש
    שואל השאלות 05/03/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אומנם מתקדמים לאט אבל הולכים על בטוח לא כמו הכשרה שקדחה מהר אבל פיספסה את הקידוח בשרה ומירה.אתם לא חושבים ככה???
    סגור
  • 22.
    fopexpros פלוס j.b עבוד פוריה. (ל"ת)
    ח. ל-..... 05/03/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • עבור
    D ל חש.. בוקר טוב 05/03/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 3
    להבנתי צריך לשאוף למשולש 1233-1231???תגיב
    סגור
  • קח בחשבון משאבי רוח משתנים בדרך. (ל"ת)
    ל..... 05/03/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תיקון,הכוונה ל-forexpros. (ל"ת)
    רות עבור 05/03/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 21.
    בבר מה אתה אומר היום? (ל"ת)
    מיליונים 05/03/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 20.
    חצי שנה המעוף דורך במקום.
    בבר 70 שנה בבורסה 05/03/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בורסה מתה,משעממת,
    סגור
  • נכון משעממת אבל איפה הירידות שהבטחת? (ל"ת)
    אנונימי 05/03/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    מריחים ממשלה יציבה עם ליבה כלכלית איתנה
    עילוי ירוק 05/03/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היום המתחזה לא קם בבוקר אז אצטרך לכתוב סקירת שוק למען המשקיעים השפויים של האתר שרוצים לעשות גם היום כמה ג'ובות. התחלת התהבות הממשלה הבאה נותנת את אותותיה והבורסה מוריקה למרות שהמלעיזים צופים קריסה. ביקור אובמה שאמור להניב הסכם שלום עם הפלשתינאים והשיחות לסיום המשבר עם אירן יתרמו אף הם להתנעת ראלי ה 1500 שיסגור את הפערים מול חו"ל. אני רואה שכל המגיבים ירוקים היום והמקהלה האדומה הבינה שהשבוע כדאי לשבת בצד ככה שכדאי לחזק קולים ולונגים.
    סגור
  • 18.
    שורטיסטים מסכנים היום
    נתן 05/03/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השוק חייב לעלות
    סגור
  • 17.
    אם אתם יודעים מה התשובה למה יש לכם שאלה? (ל"ת)
    אנונימי 05/03/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    לא קשור לחו"ל שעולה אצלנו יורידו את הבנקים (ל"ת)
    שלי 05/03/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    שחקני מעו"ף לא נותנים לשוק לעלות (ל"ת)
    גל 05/03/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    עם חברת חשמל לא לפספססססססססס את הבומיםםםםם (ל"ת)
    אבנר בקרוב עיסקה 05/03/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    אף אחד כבר לא מתנבא יום עולה יום יורד הבורסה לא יציבה
    אנונימי 05/03/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המצב לא טוב וכל עליה זה רגעית
    סגור
  • 12.
    יתחיל 0.5 אחוז למעלה אם ימשיך יגיע ל1230
    שבי 05/03/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם לא יורדים חזרה ל1200
    סגור
  • יופי של נבואה (ל"ת)
    חיים 05/03/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מזכיר לי הלצה
    מהמר כבד 05/03/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שואלים אחד מה תהיה התוצאה, אומר=או-x או 1 או 2 .גאון דה לה שמעטה.
    סגור
  • 11.
    אנלייט אנרגייה
    גיא 05/03/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בימים הקרובים פיצוצים
    סגור
  • 10.
    אנחנו במגמה עולה אבל, לא לצפות לדהירה.
    oraemunna 05/03/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הסוחרים לא מעוניינים בריצה. הם מעדיפים מדרגה מדרגה. בכל מדרגה הם עוצרים ובפעולת מניפה הם מנקים את הכתיבות שלהם. יתכן ובמהלך הבוקר הם גם יראו לנו אדום אבל ההמשך יהיה טוב יותר. לא להיבהל מכל מיני מהלכי איימים שחזיונותיהם לא מתגשמים.
    סגור
  • 9.
    בבר 70 שנה בבורסה - היום עליות חזקות (ל"ת)
    אנונימי 05/03/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • בבר הבטיח ביום ד הקודם יריד של 10% בשבוע.
    oraemunna 05/03/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לדבריו, היום המפולת. אם לא, אז צריכים לשלוח אותו לעוד 70 שנה לבורסה על מנת שיבין שאינו מבין.
    סגור
  • 8.
    אנלייט אנרגייה
    ליאור 05/03/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלי עינין מחזיקים 90 אחוז מהמניות ליפני הצעת רכש מיורקום בעלת השליטה בפרמייה של 113 אחוז
    סגור
  • 7.
    היום אחוז למעלה! (ל"ת)
    על הסוס 05/03/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 6.
    עליות ליום אחד (ל"ת)
    אנונימי 05/03/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    הפריצה על אפכם וחמתכם (ל"ת)
    רציו בקרוב 05/03/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    גם אתמול פעם שביעית רק רק רק רציו
    איזה מוזר 05/03/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    באדום מניות זבל עולות רציו יורדת מה עוד צריך לומר על רציו מה עוד צריך להתפרסם היחידה שיורדת לא יאומןןןןןןןן
    סגור
  • אילו היית עובר לאבנר, לא היית אומר זאת.
    oraemunna 05/03/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משקיעי רציו. מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו שאתם לא על הסוס הנכון? הדבקות במניה אינה מהלך חכם.
    סגור
  • רציו
    רצ 05/03/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רציו יו יו יו יו עד מתי תרד עד ה 22.4.2013 פקיעת אופציה 12 ב 34 אג או עד שיעדקנו את הכמויות או עד שיחתם הסכם עם וודסייד סבלנותתתתתתתתתתתתתתת
    סגור
  • 3.
    עליות
    גאון 05/03/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עליות.....................................עליות.
    סגור
  • 2.
    ארית
    doudou 05/03/2013 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום הוא היום.
    סגור
  • 1.
    עליות ל 1222-1225 מעבר מהיר של 1233 יוביל לניסיון פריצה
    Dor בוקר טוב לחברים 05/03/2013 08:05
    הגב לתגובה זו
    4 9
    חמישי של 1242 מעבר של 1233 זריז ישנה את התבנית השלילית שנבנת אט אט.בהצלחה לכולם
    סגור
  • דור שוב אתה משנה את הדעה שלך? (ל"ת)
    כלכלן 05/03/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הלוואי אמן ידידי. הרכבת ממשלה תעזור (ל"ת)
    עורב אמיתי 05/03/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מי סימן לי באדום ולמה? תסבירו. (ל"ת)
    עורב אמיתי 05/03/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אני סימנתי לך כי אתה לא מבין מה אני כותב לך אני כבר
    Dor 05/03/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשורט על המעוף עורב לוקח לך זמן לקרוא את המפה וביביהו לא ירכיב ממשלה
    סגור
  • ירכיב ירכיב. (ל"ת)
    דור זה אתה? 05/03/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור