18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

לפיד מפזר את הערפל: "לא מאמין שהחרדים יכולים לשבת בממשלה שתביא לאותו שינוי - שעליו הלכנו לבחירות"

יו"ר 'יש עתיד' מתייחס הערב לשלל הכותרות. "אני לא פוסל בני אדם, חרדים או לא, אבל יש הבדל בין אנשים למפלגות". לסטטוס המלא...
 |  70
שבוע דרמטי?
Share
אחרי ימים ארוכים של ספקולציות וכותרות בעניין האופוזיציה המסתמנת, יאיר לפיד העלה הערב סטטוס בפייסבוק שמפזר את הערפל - "איני מאמין שש"ס ויהדות התורה יכולות לשבת בממשלה שתעשה את השינוי שעליו הלכנו לבחירות: השינוי בקריטריונים לדיור, לימודי ליב"ה לכל, השיוויון בנטל הגיוס, הקיצוץ".


עוד כותב לפיד, כי "אני לא פוסל בני אדם – חרדים או לא - אבל יש הבדל בין אנשים למפלגות. את החרדים עצמם עלינו לחבק ולקיים איתם דיאלוג אמיתי על עתיד המדינה, אולם המפלגות החרדיות הן סיפור אחר לגמרי. תפקידה של "יש עתיד" הוא להחזיר את המיקוד של החברה הישראלית לנושאים כמו חינוך, סיוע לעסקים קטנים, הוזלת הדיור והורדת יוקר המחיה. במילים אחרות, במקום להגדיל את כוחם של סקטורים ולמגזרים, עלינו לסייע למעמד הביניים הישראל שעומד לקרוס בשל הצורך לממן את כל האחרים.
זהו סדר יום אזרחי חדש, אחר, שרוב מכריע של אזרחי המדינה תומך בו, אבל המפלגות החרדיות מתנגדות לו בתוקף. זו זכותם כמובן, אבל פוליטיקאים צריכים גם להיות מוכנים לפעמים לשלם את המחיר על עמדותיהם.
המסקנה המתבקשת היא שלא יקרה שום אסון אם בקדנציה הקרובה הם יישבו באופוזיציה."

לסטטוס המלא - לחץ כאן
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

70 תגובות ב-44 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
44 דני 04/03/2013 10:55 מדהים לראות כמה ההמון קונה את כל ההסתה של התקשורת
אם מישהו ינסה להכיר מקרוב את החרדים, הוא יהיה בהלם! אתם בסך הכל בובות משחק בידיהם של אנשי התקשורת השמאלנים שונאי הדת שמשסים אתכם בחרדים. בדקו והווכחו!!
43 דוד 03/03/2013 14:08 כל הכבוד
שמי דוד,אני בן 36 דתי נשוי ואב ל-4 ילדים. כל חיי הצבעתי לליכוד,אך אני חייב לציין שאם ראש הממשלה לא יצליח להקים קואליציה עקב עקשנותו לצרף את החרדים ועקב כך תהינה בחירות נוספות בפעם הראשונה בחיי אני לא אצביע ליכוד.ישנה התלבטות קשה בין בנט ללפיד אך אני מאמין שבמצב כזה אצביע לבנט,מכוון שהוא יותר קרוב להשקפת העולם שלי. בכל מקרה יש לציין לשבח את מר בנט ומר לפיד על כך שהם עומדים איתן במילתם ובכך מראים שיש עוד סיכוי לפוליטקה בישראל. יישר כח גדול ובהצלחה.
42 יוסי 03/03/2013 13:38 החרדים צריכים להחליט .
הם צריכים להחליט שמדינת ישראל היא מדינתם . יש זכויות וחובות שצריך למלא . כשיראו רצון כלשהו להבנה ורצון כלשהו לשינוי אני בטוח שיקבלו אותם בזרועות פתוחות . אף אחד לא רוצה להרגיש פראייר מנוצל והם חייבים לחבור למדינה ולא רק לקופתה .
41 הנביא 03/03/2013 13:06 החרדים לא יעשו צבא. סוף פסוק! שלא יהיה ספק! (ל"ת)
40 לכל אלה שטרם יודעים 03/03/2013 12:22 עדיין, ראו נא את תגובותי, תחת הסיפרות: 16(תגובה ומענה
לתגובה) והמשך דעתי המופיעה תחת הסיפרה 14 בסיפא. כל טוב.
פיני 03/03/2013 13:19 ל16 אורח חיים זו לא סיבה לא לעבוד.
ולא לשלם מיסים. לכו תתפללו כמה שאתם רוצים. רק לכו לעבוד ולא להיות עלוקות. אגב, בשואה כולם התפללו והיו תלמידי חכמים ומה שקרה כולנו יודעים.
39 ישי 03/03/2013 10:51 כול הכבוד ללפיד/בנט. העם איתכם !!
שמח שהצבעתי לפיד......
על מה אתה 03/03/2013 14:38 שמח? על זה שהוא יודע לנגן בגיטרה וגם לזייף קצת/הרבה
בשירה? או אולי על שהוא "סלב" חתיך? או אולי על"ההצלחה" שלו במרקע כמאצ'ו גברי? או אולי על המופעים שלו בבארים וכדומה? או אולי על "הריקנות" "והבורות" שלו בענייני מדינה, ביטחון, כלכלה, דת, ונושאים חשובים אחרים ....
גם אני יהודי ממוצא 03/03/2013 15:15 הונגרי ואף דובר הונגרית שוטפת, אך מאין לו כל השינאה הזו
כלפי החרדים??? מה יש לך יאיר? גם אבי ז"ל היה ניצול שואה שעבר כמעט את כל מדורי הגיהינום. אך אבי ז"ל נשאר תמיד איתן ויציב באמונתו, והאמין תמיד בבורא עולם למרות כל הסבל והתלאות שעברו עליו ועל משפחתו. הגרמנים הרשעים ימש"ו רצחו את הוריו(הסבא והסבתא שלי ז"ל, שלא זכיתי לראותם ועוד בני משפחה נוספים, 2אחיות, אח,וילדיהם ז"ל) ואבי ז"ל כמו גם יתר הפליטים האמינו תמיד בה' יתברך והעריכו מאד את החרדים וכל יהודי באשר הוא, גם את התינוקות שנשבו ומעולם לא הסיתו ודיברו סרה כנגד יהודים קדושים! יאיר , תתעשת בבקשה ותלך להכיר את העולם החרדי שאינך מכירו כלל!
38 משה 03/03/2013 09:58 יאיר לא להכנע,מספיק לממשלת חרדים שתגרום לחורבן המדינה (ל"ת)
37 חבל שבחרתי בשבילו 03/03/2013 09:40 אני חילוני מוצהר. בחרתי ביאיר. יאיר גורם לשנאה ופילוג. (ל"ת)
אולג 03/03/2013 12:46 אתה שקרן. מי מדבר ככה? "חילוני מוצהר"? חח...
צריך להצהיר על כך? אתה דתי שלא יודע איך מדבר אדם חילוני.
36 ההוא 03/03/2013 09:23 כל הכבוד לפיד, לא להיכנע.
נמאס מהסחטנות החרדית, שיעבדו וישרתו כמוני וכמו בני. בני הסטודנט שהיה קצין קרבי נקרא למילואים בזמן הבחינות באוניברסיטה, ויש את אלה ש"בוכים"בישיבות ומקבלים על זה כסף, כלומר: אלה שצוחקים עלינו הפראיירים.
35 יעקב 03/03/2013 07:03 יאיר לפיד ובנט
בכל העולם יש דתיים שלומדים תורה ועובדים לפרנסתם למחיה ושום מדינה לא תומכת בהם , החברה של בנט נמצאים ביחידות הטובות של צהל וגם לומדים תורה .גם אני הייתי בצהל ומתפפל בכותל כל כמה שבועות ,למרות שאניגר בצפוi ,
34 יד הנפץ 03/03/2013 04:10 ממשלה ללא חרדים תקשה עליהם לסחוט כספים.נורא ואיום! (ל"ת)
33 אמיר 03/03/2013 01:27 התפוח לא נפל רחוק, שנאה לשם שנאה (ל"ת)
32 YL 03/03/2013 00:49 כל העם השפוי רוצה בחירות חדשות
ללא ספק בנט ויאיר אתם תקבלו עוד עשרות מנדטים בבחירות החדשות אפילו מצביעי הליכוד יתמכו בכם אחדות זה כח וכח זה נצחון
31 כלכלן 02/03/2013 23:32 לפיד אתה בדרך הנכונה לתפקיד ראש הממשלה נשאר לך לעבור
רק את מבחן הורדת מחירי הדיור כל הכבוד על העמידה בעקרונות ביבי יודע שאם הוא לא מרכיב ממשלה הוא הולך הביתה הוא יכנע בסוף לדרישות
30 עומרי 02/03/2013 23:29 אין חרם על החרדים
לדעתי הדרך בו הוצגו הדברים לגבי החרדים הם ישיריים אמיתיים ולא צבועים. באם החרדים מסכימים לדרך של פוליטיקה חדשה ולא סקטוריאלית, אז אין בעיה שיצטרפו לממשלה, אך לצערי ר"מ נתניהו רוצה לשמר את הפוליטיקה הישנה שנותנת לקבוצות לחץ סקטוריאליות זכויות יתר ע"ח מעמד הביניים הנשחט !!! באם נלך לבחירות חוזרות לפיד יקבל 30 מנדטים ויהיה לנו תקוה ואור בקצה המנהרה.
29 נדב 02/03/2013 23:21 מחיר הכסא
לנו כאזרחי המדינה קיימת בעיה לא קטנה, כל עוד שלראש הממשלה שלנו הכסא (המישרה) חשוב לו יותר מהמדינה, לא יהיה שינוי והפוליטיקה הישנה תשלוט, ואני שלא הצבעתי למפלגת יש עתיד, רוצה לתת ללפיד "לייק" גדול. הגיע הזמן שהשלטון ידאג לכולם ולא לסקטורים מקורבים. יאיר על תוותר העם איתך !!!
28 ישראל 02/03/2013 23:15 לפיד,פלצן מנופח רק ח"כ וכבר מוציא סרחון מפיו (ל"ת)
27 גזענים בחוץ 02/03/2013 23:10 אני לא שונא את לפיד ובנט אני פשוט שונא גזענים (ל"ת)
26 niviv 02/03/2013 23:09 כל הכבוד ללפיד קודם כל שישרתו כול....ם בצהל שרות חובה (ל"ת)
25 אנונימי 02/03/2013 23:08 הוא לא שונא חרדים. יש לו אפילו חבר חרדי אחד (ל"ת)
24 לשים לזה סוף 02/03/2013 23:08 הוא צודק זה עינייני הם ימשיכו לשנורר (ל"ת)
23 חרדי 02/03/2013 22:39 לכל המתלהמים- שבו בשקט!
בעוד כמה שנים תרצו או לא אנחנו נהיה כאן הרוב. אז תתנהגו יפה, שלא נזרוק אתכם מכאן. חחחחחח
22 מני 02/03/2013 22:09 ביבי צריך להשאיר בחוץ את לפיד ובנט ולהכניס את שלי בפנים
לקדם את התהליך המדיני ולמחוק את שתי המפלגות הגזעניות האלה מהמפה כמו שעשה לקדימה.
21 די לשנאה 02/03/2013 22:00 נמאס מהשקרים שלך
תגיד מפורש אני רוצה להיות רוה"מ ולשנוא את החרדים זה פופלרי
20 אנונימי 02/03/2013 21:48 כל הכבוד! המשך ככה ובבחירות הבאות 50 מנדטים! (ל"ת)
19 אמנון 02/03/2013 21:46 יאיר לפיד
כל הכבוד לך רק טוב למדינה יהיה אם החרדים לא ישבו בממשלה זה יהיה טוב להם הפשו ט שישלם פחות מיסים ופחות כסך ילך לחרדים
18 בוריס 02/03/2013 21:30 אובמה סיים ההברד ולפיד ללא בגרות סיים ב"ס! פחד ובושה (ל"ת)
פרופסור 02/03/2013 23:04 בוריס אתה כה טיפש גם אם סיימת מכון וייצמן (ל"ת)
17 המחירים בשמיים!!! 02/03/2013 21:26 הלוואי שלפיד יצליח בהורדת מחירי הדיור אבל אני סקפטי (ל"ת)
16 כל הכבוד 02/03/2013 21:22 לתגובתו של ח"כ הרב משה גפני
לדברי הבלע והרוע של לפיד. אני אדם מסורתי וכואב לי מאד איך שמאשימים סתם את הציבור החרדי. אנשים שם יושבים ולומדים תורה בכל הלב, בוכים ומתפללים כל הזמן לשלום היהודים וכלל ישראל בארץ ובכל העולם ובזכותם העולם קיים. אני אדם מסורתי בלבד, אך ככה אני מאמין באמונה שלמה ובמיוחד שיצא לי לבקר בעבר במספר ישיבות בעבר וראיתי איך שכולם שם לומדים תורה ברצינות ובשקדנות, בוכים ומתפללים עבור הכלל וזה לדעתי מה ששומר על כולנו, כולל על חיילי צה"ל! הלימוד והתפילה שלהם שומרת על כולנו וחבל מאד שיש יהודים שלא מכירים כלל את העולם הקדוש והטהור הזה!
אנונימי 03/03/2013 07:12 בהמה הבנים שלי עשו שירות צבאי בלבנון וסיכנו חיים ואתה
מספר לי על לומדי תורה שמתפללים? בושה וחרפה . מדינה של בהמות
אני לא בהמה 03/03/2013 10:36 ואתה תינוק שנשבה
צר לי מאד עליך על שאינך מכיר כלל את עולם התורה-העולם האמיתי! לו היית מכיר רק במקצת, לא היית מדבר ככה! ורק שתדע לך כי ראיתי אותם בפועל איך שהם לומדים תורה בשקידה עצומה ומתפללים בכל הלב, כולל בבכיות אדירות לשלום החיילים ויתר עם ישראל והם מגינים בתורתם ובתפילתם גם על החיילים כדי שאף אחד מהם לא יפגע ושכל הפצועים שיהיו בריאית במהירה ושאף שערה לא תיפול מאף ראשו של יהודי! אז מה אם הבנים שלך שיהיו בריאים כמובן, שרתו בלבנון, נכון הם שרתו אבל בזמן שהם שרתו, לומדי התורה הגנו עליהם בתורתם ובתפילתם! המשך בדף הבא...
ראה המשך לתגובתי 03/03/2013 11:37 שמופיע בטעות תחת תגובה מס' 14
בנוסף, יש כאן טעות כתיב: שלוש שורות מהסיפא, צריך להיות שיהיו בריאים(ולא בריאית). אני מאחל לך ולכל עם ישראל, כולל כל התינוקות שנשבו " כל טוב". וברכה זו כוללת את כל הברכות הכתובות בתורה!
soso 03/03/2013 03:26 כמה שאתה צודק
אח שלי האנשים האלה שמייצגים את שכבת הביניים לא מבינים כלום ופועלים מתוך שנאת זה בזה ואני חילוני גמור שחיי את חיי עם כבוד לכולם לפיד עם כל הכבוד לא יעשה כלום כי הוא לא רואה כלום אחד שמטייל עם מעיל עור בשובי אלפי דולר במסיבות בצפון ת"א ובגנקי לא מבין אנשים שמרוויחים 8000 שח ומחפשים קורת גג אבל הוא נכנס חזק בקטע של שנאת אחים וזה דבר שיביא לאסון תבין אדם שלא מוכן לשרת לא ישרת אפשר לשאול את החברה מצפון תל אביב "שנגד מלחמות" אז לא יתנו תיקצוב נראה כמה יחסוך ואז בחירות בעוד 4 שנים ללפיד נעלם ובא לציון גואל
עמית 03/03/2013 02:40 אולי אתה צודק..
והם לומדים ברצינות וכל הכבוד להם.באמת! יש מספיק דתיים ציוניים שלומדים תורה ועובדים וגם מתגייסים. אין שום קשר בין הדברים. הבעיה היא שלא מלמדים אותם שום דבר על כלכלה פשוטה ואלמנטרית שלר יכול להיות שציבור כ"כ גדול יחיה על חשבון משלם המיסים- במיוחד לאור העובדה שהוא גדל כל הזמן- כל חכמי התורה הגדולים אמרו שאין שלא מקובל שאדם ילמד תורה ויצפה שיפרנסו אותו זאת בושה! בנוסף אני מאמין שבזכות השירות הצבאי שעשיתי והעבודה שלי בתור מהנדס יש לנו מדינה ששורדת, ולזה יש קבלות. אז התירוץ שיאיר לפיד שונא את החרדים הוא עלוב וילדותי מאין כמותו, והוא אומר בפירוש שהשינוי צריך להיעשות בגלל שהמצב הזה הוא בלתי נסבל, ושינויו ייטיב גם עם האוכלוסיה החרדית. המפלגות החרדיות הן המיץ של הזבל בפוליטיקה, הן משמרות אוכלוסיה ענייה שתלויה בהן ולכן מצביעה להן באופן קבוע על פי הוראת הרבנים, הן גורמות לכך שאוכלוסיה שלמה לא יכולה לתרום כלום לכלכלת שהיא הבסיס לקיומה של המדינה, ובלעדיה אין תורה.
15 ברנרד 02/03/2013 21:21 אופוזיציה
שהחרידים יהיו גם הם באופוזיציה. שירגישו גם הם מה זה.
14 איתן 02/03/2013 21:16 ישר כוח
אמנם לא בחרתי בלפיד אבל שאפו גדול. הבעיה שלנו זה החרדים כי זאת בעיה מבית. עם הערבים כבר נסתדר...
חבל מאד שאינך מכיר 02/03/2013 21:24 את הציבור הקדוש והטהור הזה שבזכותו העולם קיים! (ל"ת)
אנונימי 03/03/2013 07:13 הצבור הקדוש הזה גם גזעני נראה יהודי חרדי אשכנזי מתחתן
עם חרדי ספרדי. שיסכנו את החיים שלהם גם למה רק הבנים שלי?
אנשים הזויים 03/03/2013 03:12 בזכותו העולם קיים ?
ומי קבע את זה ? יש הטוענים דווקא שהדת (כל הדתות) הביאו ויביאו רק חורבן על העולם........העולם הזה קיים כמה מיליארדים של שנים לפני מעמד הר סיני,יא קוקו
המשך לתגובתי 03/03/2013 10:52 כפי שציינתי לעיל, אני אדם מסורתי בלבד, אך מאד מאמין
באלוקים ובתורתו הקדושה. תאמין לי ראיתי את הדתיים האמיתיים בישיבות שעוזרים לכולם, לומדים בשקידה ובהתמדה עצומה ומתפללים בבכיות קורעות לב למען החיילים ולמען כל היהודים. גם אני ישבתי תקופה ארוכה במוצבים בלבנון והרגשתי תמיד שלומדי התורה בישיבות ובכוללים מגינים עלי ועל כל החיילים. נכון שהייתי צמוד שם למ"ג הכבד ויצאתי השכם בבוקר בעקבות הגשש וכ'ו, אך נכון גם שישבנו שם הרבה מאד שעות בבטלה גמורה, עם השש בש וכדומה, בזמן שאחרים למדו והתפללו על שלומינו!
אולג 03/03/2013 12:52 כנראה שניתן להאמין בכל שטות אם מנסים חזק מספיק
שש בש? בטלה? אתה מפגר או עושה את עצמך? יש נפגעים בצבא, יש טעויות, יש רשלנות, יש חיילים שנחטפים, יש טילים שפוגעים בג'יפים של צה"ל.... על מה אתה מדבר? זה עניין סטטיסטי. לך לא קרה כלום בזמן שגירבצתה במקום לשמור? בסדר. יש אחרים שכן קרה להם משהו. הכל שטויות. אנשים משקרים לעצמם. אתה משקר לעצמך. כמובן ששום דבר לא ישנה. אתה מאמין בשטויות ותמשיך כך כל ימי חייך ותמיד תמצא תירוץ למה משהו קרה כך ולא אחרת ותקשר זאת לדת. והמדינה מלאה באנשים מהסוג המפגר הזה. איזה מטומטם מה זה.
13 ירושלמי 02/03/2013 21:12 לא כתוב בתורה שש"ס ויהדות התורה צריכים להיות בממשלה (ל"ת)
12 אנונימי 02/03/2013 21:06 גזען כמו אביו. גזענות בעטיפה גם היא גזענות .
גם אנטישמיים גדולים אומרים .אנחנו לא שונאים יהודים רבים מחברינו הם יהודים....
11 צבי 02/03/2013 21:04 הדולר יטפס חזק ומהר לשער של 5"ח הכל רופף כאן
חברים ואנשים יקרים ישראל עומדת במצב הדורש הכנה מוקדמת ורצינית לקראת המלחמה מצפון לצד איומי החמאס ובנוסף האיום האירני ופריסת הטילים המרחבית אצל נסראללה העת עכשיו להשאיר את המחלוקות שנכון חשובות ,בכל זאת הזמן בו רצים האומות מסביב לקראת מערך מלחמתי חשוב שלא נמסור מסר של פירוק, כן כלכלת ישראל בסכנה לצד הייצוא הנדל"ן יכנס לסחרור , לא לשכוח ת פיזור כיפות ברזל ממליץ לחזק ולא לשבור איחוד נדרש איחוד מאולץ אחרת תבוא לפה רשלנות חריגה בתחום הביטחוני דיי למשחקים היחידים שפועלים נכון זה פיקוד העורף.
אנונימי 03/03/2013 07:15 כדי להתכונן למלחמה צריך להעיף את מוצצי הכסף החרדים
נמאס לנו לשלם להם כי הם לומדים תורה מצידי שימותו למה רק חיילי צהל צריכים לההרג ? ולא לקבל כלום למה לוקחים קצבת ילדים ממי שנמצא בחול ולומד?
10 גיל 02/03/2013 20:48 אפשרי בתנאי
יש לדרוש מהחרדים ליתמוך בחילוניים בסכומים שקיבלו מהם במשך 8 השנים שהיו בממשלה וסחטו אותנו ואני לא דואג להם מאיפוא ישיגו את הכסף כי יש להם מצבורים השמורים בחו"ל
9 אהרון 02/03/2013 20:48 תתמיד
תתמיד העמדתך זו ותזכה לתמיכה נרחבת בקהל עם ישראל האמיתי . תעמוד נגד ניצול העם על ידי הטייקונים מוצצי הדם ותצליח
8 יאיר 02/03/2013 20:40 ההיטפלות לחרדים- הסחה מהבעיות האמתיות של המדינה.
לא שמענו את לפיד מדבר על: השתלטות הבדואים על אדמות הנגב באין פוצה פה. טיפול אמיתי בפערים החברתיים על רקע כלכלי. האלימות הגואה.
אנונימי 02/03/2013 22:28 צודק, אבל הבדווים לפחות "עובדים" ולא מוצצים את לשד
המדינה. אין להם "כוללים", אינם טפילים. אצל הבדויים, האשה עקרת בית, הגברים עובדים ומפרנסים. יש לימודים וקדמה. והעיקר והכי חשוב מ-ש-ר-ת-י-ם ב-צ-ה " ל. יש להם גם הרבה מינוסים, אבל הם מקשיבים ולומדים עם הזמן.
אמיר 03/03/2013 01:31 לא ידעתי שגניבת רכבים זו עבודה (ל"ת)
7 אבי 02/03/2013 20:31 כל הכבוד ללפיד ...
ככה עושים שינוי אמיתי , ומוציאים את הגזלנים הכי גדולים מהתקציב ... יחי הבורסה אחרי הרכבת הממשלה בלי הגזלנים תחזור להמריא ותביא משקיעים מחול !!!
עמית 02/03/2013 22:41 מקווה מאוד
שהוא לא יגמור בחוץ בסוף. הדוס כנחש וביבי חובב נחשים !
לא גזלו מאף אחד 02/03/2013 21:28 פרוטה! אלו הם סתם דברי בלע ושיטנה!
תתבייש לך!
6 daan 02/03/2013 20:28 משתמט !!! גדנ"ע ? בקושי גמר ביה"ס -לא יודע חשבון בסיס (ל"ת)
צולצלת 02/03/2013 21:05 טמבל (ל"ת)
אהרון 02/03/2013 20:52 העיקר ההבנה
העיקרון חשוב העקרונות ולא ההשכלה . אם יעמוד על עקרונותיו דיינו ולא משנה כמה פקולטות גמר . יש בעיה איתו וזה החיבור עם אולמרט שהוא עבריין מורשע
5 יוסף גב לס 02/03/2013 20:27 תמשיך כך! (ל"ת)
שרון 03/03/2013 06:34 למי שלא הבין - החתימה היא של הנאצי יוסף גבלס
ביקורת חזקה ביותר ליאיר
4 תומר 02/03/2013 20:06 הגיע הזמן לממשלה בלי חרדים!!!! כל הכבוד יאיר
בשביל זה בחרנו אותך ואני רואה שלא שכחתה אותנו!!!יישר כח!!! כל הכבוד!!! קצת לנתק אותם מחבל הטבור של התקציב. הגיע הזמן. 10 אחוז מהאוכלוסיה שולטת על כל האוכלוסיה. הגיע הזמן לנתק אותם קצת מהכסף.הרי ממזמן הם שכחו את אלוהים. האלוהים שלהם הוא הכסף. שיהיה ברור- אני לא שונא חרדים!! ממש ממש לא!! אבל, הם הגזימו. הגיע הזמן שיעבדו ויכנסו לצבא.
חבל מאד מאד 02/03/2013 21:31 שאינך מכיר את הציבור הקדוש והטהור הזה שבזכותם
אנחנו וכל העולם קיימים! לימוד התורה הקדושה מגין על כל העולם , כולל על החיילים שלנו!
פנחס 02/03/2013 22:55 בטח. הגן עלינו מכל התבוסות והשחיטות של 2700 השנים האחרו (ל"ת)
3 אבי 02/03/2013 20:04 כל הכבוד ! בשביל זה נבחרת - לשנות את סדר העדיפויות
הגיע הזמן להפליה מתקנת לאנשים עובדים ויצרניים ולא מתפללים פאסיביים.
2 בוריס 02/03/2013 19:53 מנהיג של צפון תל אביב. חבר של אולמרט (ל"ת)
1 יעקב 02/03/2013 19:38 אתה מסית ומפלג את העם...תתבייש לך שקרן עלוב (ל"ת)
מנו 02/03/2013 20:42 יאיר הגדול מכולם
צודק לפיד.בני שירת בצהל עובד ומשלם מיסים עבור הפרזיטים וזה נמאס.בני לא מסוגל לרכוש דירה.אתם קיבלתם את החינם מביבי ושות.די נמאסתם.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש