לפיד מפזר את הערפל: "לא מאמין שהחרדים יכולים לשבת בממשלה שתביא לאותו שינוי - שעליו הלכנו לבחירות"

יו"ר 'יש עתיד' מתייחס הערב לשלל הכותרות. "אני לא פוסל בני אדם, חרדים או לא, אבל יש הבדל בין אנשים למפלגות". לסטטוס המלא...
יאיר לפיד, צילום: Getty images Israel
אחרי ימים ארוכים של ספקולציות וכותרות בעניין האופוזיציה המסתמנת, יאיר לפיד העלה הערב סטטוס בפייסבוק שמפזר את הערפל - "איני מאמין שש"ס ויהדות התורה יכולות לשבת בממשלה שתעשה את השינוי שעליו הלכנו לבחירות: השינוי בקריטריונים לדיור, לימודי ליב"ה לכל, השיוויון בנטל הגיוס, הקיצוץ".

עוד כותב לפיד, כי "אני לא פוסל בני אדם – חרדים או לא - אבל יש הבדל בין אנשים למפלגות. את החרדים עצמם עלינו לחבק ולקיים איתם דיאלוג אמיתי על עתיד המדינה, אולם המפלגות החרדיות הן סיפור אחר לגמרי. תפקידה של "יש עתיד" הוא להחזיר את המיקוד של החברה הישראלית לנושאים כמו חינוך, סיוע לעסקים קטנים, הוזלת הדיור והורדת יוקר המחיה. במילים אחרות, במקום להגדיל את כוחם של סקטורים ולמגזרים, עלינו לסייע למעמד הביניים הישראל שעומד לקרוס בשל הצורך לממן את כל האחרים.
זהו סדר יום אזרחי חדש, אחר, שרוב מכריע של אזרחי המדינה תומך בו, אבל המפלגות החרדיות מתנגדות לו בתוקף. זו זכותם כמובן, אבל פוליטיקאים צריכים גם להיות מוכנים לפעמים לשלם את המחיר על עמדותיהם.
המסקנה המתבקשת היא שלא יקרה שום אסון אם בקדנציה הקרובה הם יישבו באופוזיציה."

לסטטוס המלא - לחץ כאן
תגובות לכתבה(70):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    מדהים לראות כמה ההמון קונה את כל ההסתה של התקשורת
    דני 04/03/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מישהו ינסה להכיר מקרוב את החרדים, הוא יהיה בהלם! אתם בסך הכל בובות משחק בידיהם של אנשי התקשורת השמאלנים שונאי הדת שמשסים אתכם בחרדים. בדקו והווכחו!!
    סגור
  • 43.
    כל הכבוד
    דוד 03/03/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    2 7
    שמי דוד,אני בן 36 דתי נשוי ואב ל-4 ילדים. כל חיי הצבעתי לליכוד,אך אני חייב לציין שאם ראש הממשלה לא יצליח להקים קואליציה עקב עקשנותו לצרף את החרדים ועקב כך תהינה בחירות נוספות בפעם הראשונה בחיי אני לא אצביע ליכוד.ישנה התלבטות קשה בין בנט ללפיד אך אני מאמין שבמצב כזה אצביע לבנט,מכוון שהוא יותר קרוב להשקפת העולם שלי. בכל מקרה יש לציין לשבח את מר בנט ומר לפיד על כך שהם עומדים איתן במילתם ובכך מראים שיש עוד סיכוי לפוליטקה בישראל. יישר כח גדול ובהצלחה.
    סגור
  • 42.
    החרדים צריכים להחליט .
    יוסי 03/03/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 8
    הם צריכים להחליט שמדינת ישראל היא מדינתם . יש זכויות וחובות שצריך למלא . כשיראו רצון כלשהו להבנה ורצון כלשהו לשינוי אני בטוח שיקבלו אותם בזרועות פתוחות . אף אחד לא רוצה להרגיש פראייר מנוצל והם חייבים לחבור למדינה ולא רק לקופתה .
    סגור
  • 41.
    החרדים לא יעשו צבא. סוף פסוק! שלא יהיה ספק! (ל"ת)
    הנביא 03/03/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    עדיין, ראו נא את תגובותי, תחת הסיפרות: 16(תגובה ומענה
    לכל אלה שטרם יודעים 03/03/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לתגובה) והמשך דעתי המופיעה תחת הסיפרה 14 בסיפא. כל טוב.
    סגור
  • ל16 אורח חיים זו לא סיבה לא לעבוד.
    פיני 03/03/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 8
    ולא לשלם מיסים. לכו תתפללו כמה שאתם רוצים. רק לכו לעבוד ולא להיות עלוקות. אגב, בשואה כולם התפללו והיו תלמידי חכמים ומה שקרה כולנו יודעים.
    סגור
  • 39.
    כול הכבוד ללפיד/בנט. העם איתכם !!
    ישי 03/03/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    2 22
    שמח שהצבעתי לפיד......
    סגור
  • שמח? על זה שהוא יודע לנגן בגיטרה וגם לזייף קצת/הרבה
    על מה אתה 03/03/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בשירה? או אולי על שהוא "סלב" חתיך? או אולי על"ההצלחה" שלו במרקע כמאצ'ו גברי? או אולי על המופעים שלו בבארים וכדומה? או אולי על "הריקנות" "והבורות" שלו בענייני מדינה, ביטחון, כלכלה, דת, ונושאים חשובים אחרים ....
    סגור
  • הונגרי ואף דובר הונגרית שוטפת, אך מאין לו כל השינאה הזו
    גם אני יהודי ממוצא 03/03/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כלפי החרדים??? מה יש לך יאיר? גם אבי ז"ל היה ניצול שואה שעבר כמעט את כל מדורי הגיהינום. אך אבי ז"ל נשאר תמיד איתן ויציב באמונתו, והאמין תמיד בבורא עולם למרות כל הסבל והתלאות שעברו עליו ועל משפחתו. הגרמנים הרשעים ימש"ו רצחו את הוריו(הסבא והסבתא שלי ז"ל, שלא זכיתי לראותם ועוד בני משפחה נוספים, 2אחיות, אח,וילדיהם ז"ל) ואבי ז"ל כמו גם יתר הפליטים האמינו תמיד בה' יתברך והעריכו מאד את החרדים וכל יהודי באשר הוא, גם את התינוקות שנשבו ומעולם לא הסיתו ודיברו סרה כנגד יהודים קדושים! יאיר , תתעשת בבקשה ותלך להכיר את העולם החרדי שאינך מכירו כלל!
    סגור
  • 38.
    יאיר לא להכנע,מספיק לממשלת חרדים שתגרום לחורבן המדינה (ל"ת)
    משה 03/03/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 23
    סגור
  • טען עוד
  • 37.
    אני חילוני מוצהר. בחרתי ביאיר. יאיר גורם לשנאה ופילוג. (ל"ת)
    חבל שבחרתי בשבילו 03/03/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    23 8
    סגור
  • אתה שקרן. מי מדבר ככה? "חילוני מוצהר"? חח...
    אולג 03/03/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 13
    צריך להצהיר על כך? אתה דתי שלא יודע איך מדבר אדם חילוני.
    סגור
  • 36.
    כל הכבוד לפיד, לא להיכנע.
    ההוא 03/03/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    7 23
    נמאס מהסחטנות החרדית, שיעבדו וישרתו כמוני וכמו בני. בני הסטודנט שהיה קצין קרבי נקרא למילואים בזמן הבחינות באוניברסיטה, ויש את אלה ש"בוכים"בישיבות ומקבלים על זה כסף, כלומר: אלה שצוחקים עלינו הפראיירים.
    סגור
  • 35.
    יאיר לפיד ובנט
    יעקב 03/03/2013 07:03
    הגב לתגובה זו
    4 16
    בכל העולם יש דתיים שלומדים תורה ועובדים לפרנסתם למחיה ושום מדינה לא תומכת בהם , החברה של בנט נמצאים ביחידות הטובות של צהל וגם לומדים תורה .גם אני הייתי בצהל ומתפפל בכותל כל כמה שבועות ,למרות שאניגר בצפוi ,
    סגור
  • 34.
    ממשלה ללא חרדים תקשה עליהם לסחוט כספים.נורא ואיום! (ל"ת)
    יד הנפץ 03/03/2013 04:10
    הגב לתגובה זו
    3 14
    סגור
  • 33.
    התפוח לא נפל רחוק, שנאה לשם שנאה (ל"ת)
    אמיר 03/03/2013 01:27
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • 32.
    כל העם השפוי רוצה בחירות חדשות
    YL 03/03/2013 00:49
    הגב לתגובה זו
    4 13
    ללא ספק בנט ויאיר אתם תקבלו עוד עשרות מנדטים בבחירות החדשות אפילו מצביעי הליכוד יתמכו בכם אחדות זה כח וכח זה נצחון
    סגור
  • 31.
    לפיד אתה בדרך הנכונה לתפקיד ראש הממשלה נשאר לך לעבור
    כלכלן 02/03/2013 23:32
    הגב לתגובה זו
    9 21
    רק את מבחן הורדת מחירי הדיור כל הכבוד על העמידה בעקרונות ביבי יודע שאם הוא לא מרכיב ממשלה הוא הולך הביתה הוא יכנע בסוף לדרישות
    סגור
  • 30.
    אין חרם על החרדים
    עומרי 02/03/2013 23:29
    הגב לתגובה זו
    3 21
    לדעתי הדרך בו הוצגו הדברים לגבי החרדים הם ישיריים אמיתיים ולא צבועים. באם החרדים מסכימים לדרך של פוליטיקה חדשה ולא סקטוריאלית, אז אין בעיה שיצטרפו לממשלה, אך לצערי ר"מ נתניהו רוצה לשמר את הפוליטיקה הישנה שנותנת לקבוצות לחץ סקטוריאליות זכויות יתר ע"ח מעמד הביניים הנשחט !!! באם נלך לבחירות חוזרות לפיד יקבל 30 מנדטים ויהיה לנו תקוה ואור בקצה המנהרה.
    סגור
  • 29.
    מחיר הכסא
    נדב 02/03/2013 23:21
    הגב לתגובה זו
    5 18
    לנו כאזרחי המדינה קיימת בעיה לא קטנה, כל עוד שלראש הממשלה שלנו הכסא (המישרה) חשוב לו יותר מהמדינה, לא יהיה שינוי והפוליטיקה הישנה תשלוט, ואני שלא הצבעתי למפלגת יש עתיד, רוצה לתת ללפיד "לייק" גדול. הגיע הזמן שהשלטון ידאג לכולם ולא לסקטורים מקורבים. יאיר על תוותר העם איתך !!!
    סגור
  • 28.
    לפיד,פלצן מנופח רק ח"כ וכבר מוציא סרחון מפיו (ל"ת)
    ישראל 02/03/2013 23:15
    הגב לתגובה זו
    20 9
    סגור
  • 27.
    אני לא שונא את לפיד ובנט אני פשוט שונא גזענים (ל"ת)
    גזענים בחוץ 02/03/2013 23:10
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 26.
    כל הכבוד ללפיד קודם כל שישרתו כול....ם בצהל שרות חובה (ל"ת)
    niviv 02/03/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    6 18
    סגור
  • 25.
    הוא לא שונא חרדים. יש לו אפילו חבר חרדי אחד (ל"ת)
    אנונימי 02/03/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 24.
    הוא צודק זה עינייני הם ימשיכו לשנורר (ל"ת)
    לשים לזה סוף 02/03/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
    4 15
    סגור
  • 23.
    לכל המתלהמים- שבו בשקט!
    חרדי 02/03/2013 22:39
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בעוד כמה שנים תרצו או לא אנחנו נהיה כאן הרוב. אז תתנהגו יפה, שלא נזרוק אתכם מכאן. חחחחחח
    סגור
  • 22.
    ביבי צריך להשאיר בחוץ את לפיד ובנט ולהכניס את שלי בפנים
    מני 02/03/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
    22 21
    לקדם את התהליך המדיני ולמחוק את שתי המפלגות הגזעניות האלה מהמפה כמו שעשה לקדימה.
    סגור
  • 21.
    נמאס מהשקרים שלך
    די לשנאה 02/03/2013 22:00
    הגב לתגובה זו
    18 18
    תגיד מפורש אני רוצה להיות רוה"מ ולשנוא את החרדים זה פופלרי
    סגור
  • 20.
    כל הכבוד! המשך ככה ובבחירות הבאות 50 מנדטים! (ל"ת)
    אנונימי 02/03/2013 21:48
    הגב לתגובה זו
    21 17
    סגור
  • 19.
    יאיר לפיד
    אמנון 02/03/2013 21:46
    הגב לתגובה זו
    16 19
    כל הכבוד לך רק טוב למדינה יהיה אם החרדים לא ישבו בממשלה זה יהיה טוב להם הפשו ט שישלם פחות מיסים ופחות כסך ילך לחרדים
    סגור
  • 18.
    אובמה סיים ההברד ולפיד ללא בגרות סיים ב"ס! פחד ובושה (ל"ת)
    בוריס 02/03/2013 21:30
    הגב לתגובה זו
    16 13
    סגור
  • בוריס אתה כה טיפש גם אם סיימת מכון וייצמן (ל"ת)
    פרופסור 02/03/2013 23:04
    הגב לתגובה זו
    2 13
    סגור
  • 17.
    הלוואי שלפיד יצליח בהורדת מחירי הדיור אבל אני סקפטי (ל"ת)
    המחירים בשמיים!!! 02/03/2013 21:26
    הגב לתגובה זו
    12 5
    סגור
  • 16.
    לתגובתו של ח"כ הרב משה גפני
    כל הכבוד 02/03/2013 21:22
    הגב לתגובה זו
    20 18
    לדברי הבלע והרוע של לפיד. אני אדם מסורתי וכואב לי מאד איך שמאשימים סתם את הציבור החרדי. אנשים שם יושבים ולומדים תורה בכל הלב, בוכים ומתפללים כל הזמן לשלום היהודים וכלל ישראל בארץ ובכל העולם ובזכותם העולם קיים. אני אדם מסורתי בלבד, אך ככה אני מאמין באמונה שלמה ובמיוחד שיצא לי לבקר בעבר במספר ישיבות בעבר וראיתי איך שכולם שם לומדים תורה ברצינות ובשקדנות, בוכים ומתפללים עבור הכלל וזה לדעתי מה ששומר על כולנו, כולל על חיילי צה"ל! הלימוד והתפילה שלהם שומרת על כולנו וחבל מאד שיש יהודים שלא מכירים כלל את העולם הקדוש והטהור הזה!
    סגור
  • בהמה הבנים שלי עשו שירות צבאי בלבנון וסיכנו חיים ואתה
    אנונימי 03/03/2013 07:12
    הגב לתגובה זו
    8 12
    מספר לי על לומדי תורה שמתפללים? בושה וחרפה . מדינה של בהמות
    סגור
  • ואתה תינוק שנשבה
    אני לא בהמה 03/03/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    13 1
    צר לי מאד עליך על שאינך מכיר כלל את עולם התורה-העולם האמיתי! לו היית מכיר רק במקצת, לא היית מדבר ככה! ורק שתדע לך כי ראיתי אותם בפועל איך שהם לומדים תורה בשקידה עצומה ומתפללים בכל הלב, כולל בבכיות אדירות לשלום החיילים ויתר עם ישראל והם מגינים בתורתם ובתפילתם גם על החיילים כדי שאף אחד מהם לא יפגע ושכל הפצועים שיהיו בריאית במהירה ושאף שערה לא תיפול מאף ראשו של יהודי! אז מה אם הבנים שלך שיהיו בריאים כמובן, שרתו בלבנון, נכון הם שרתו אבל בזמן שהם שרתו, לומדי התורה הגנו עליהם בתורתם ובתפילתם! המשך בדף הבא...
    סגור
  • שמופיע בטעות תחת תגובה מס' 14
    ראה המשך לתגובתי 03/03/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    11 0
    בנוסף, יש כאן טעות כתיב: שלוש שורות מהסיפא, צריך להיות שיהיו בריאים(ולא בריאית). אני מאחל לך ולכל עם ישראל, כולל כל התינוקות שנשבו " כל טוב". וברכה זו כוללת את כל הברכות הכתובות בתורה!
    סגור
  • כמה שאתה צודק
    soso 03/03/2013 03:26
    הגב לתגובה זו
    14 4
    אח שלי האנשים האלה שמייצגים את שכבת הביניים לא מבינים כלום ופועלים מתוך שנאת זה בזה ואני חילוני גמור שחיי את חיי עם כבוד לכולם לפיד עם כל הכבוד לא יעשה כלום כי הוא לא רואה כלום אחד שמטייל עם מעיל עור בשובי אלפי דולר במסיבות בצפון ת"א ובגנקי לא מבין אנשים שמרוויחים 8000 שח ומחפשים קורת גג אבל הוא נכנס חזק בקטע של שנאת אחים וזה דבר שיביא לאסון תבין אדם שלא מוכן לשרת לא ישרת אפשר לשאול את החברה מצפון תל אביב "שנגד מלחמות" אז לא יתנו תיקצוב נראה כמה יחסוך ואז בחירות בעוד 4 שנים ללפיד נעלם ובא לציון גואל
    סגור
  • אולי אתה צודק..
    עמית 03/03/2013 02:40
    הגב לתגובה זו
    1 11
    והם לומדים ברצינות וכל הכבוד להם.באמת! יש מספיק דתיים ציוניים שלומדים תורה ועובדים וגם מתגייסים. אין שום קשר בין הדברים. הבעיה היא שלא מלמדים אותם שום דבר על כלכלה פשוטה ואלמנטרית שלר יכול להיות שציבור כ"כ גדול יחיה על חשבון משלם המיסים- במיוחד לאור העובדה שהוא גדל כל הזמן- כל חכמי התורה הגדולים אמרו שאין שלא מקובל שאדם ילמד תורה ויצפה שיפרנסו אותו זאת בושה! בנוסף אני מאמין שבזכות השירות הצבאי שעשיתי והעבודה שלי בתור מהנדס יש לנו מדינה ששורדת, ולזה יש קבלות. אז התירוץ שיאיר לפיד שונא את החרדים הוא עלוב וילדותי מאין כמותו, והוא אומר בפירוש שהשינוי צריך להיעשות בגלל שהמצב הזה הוא בלתי נסבל, ושינויו ייטיב גם עם האוכלוסיה החרדית. המפלגות החרדיות הן המיץ של הזבל בפוליטיקה, הן משמרות אוכלוסיה ענייה שתלויה בהן ולכן מצביעה להן באופן קבוע על פי הוראת הרבנים, הן גורמות לכך שאוכלוסיה שלמה לא יכולה לתרום כלום לכלכלת שהיא הבסיס לקיומה של המדינה, ובלעדיה אין תורה.
    סגור
  • 15.
    אופוזיציה
    ברנרד 02/03/2013 21:21
    הגב לתגובה זו
    6 10
    שהחרידים יהיו גם הם באופוזיציה. שירגישו גם הם מה זה.
    סגור
  • 14.
    ישר כוח
    איתן 02/03/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
    20 20
    אמנם לא בחרתי בלפיד אבל שאפו גדול. הבעיה שלנו זה החרדים כי זאת בעיה מבית. עם הערבים כבר נסתדר...
    סגור
  • את הציבור הקדוש והטהור הזה שבזכותו העולם קיים! (ל"ת)
    חבל מאד שאינך מכיר 02/03/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    15 8
    סגור
  • הצבור הקדוש הזה גם גזעני נראה יהודי חרדי אשכנזי מתחתן
    אנונימי 03/03/2013 07:13
    הגב לתגובה זו
    3 14
    עם חרדי ספרדי. שיסכנו את החיים שלהם גם למה רק הבנים שלי?
    סגור
  • בזכותו העולם קיים ?
    אנשים הזויים 03/03/2013 03:12
    הגב לתגובה זו
    2 13
    ומי קבע את זה ? יש הטוענים דווקא שהדת (כל הדתות) הביאו ויביאו רק חורבן על העולם........העולם הזה קיים כמה מיליארדים של שנים לפני מעמד הר סיני,יא קוקו
    סגור
  • כפי שציינתי לעיל, אני אדם מסורתי בלבד, אך מאד מאמין
    המשך לתגובתי 03/03/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    13 1
    באלוקים ובתורתו הקדושה. תאמין לי ראיתי את הדתיים האמיתיים בישיבות שעוזרים לכולם, לומדים בשקידה ובהתמדה עצומה ומתפללים בבכיות קורעות לב למען החיילים ולמען כל היהודים. גם אני ישבתי תקופה ארוכה במוצבים בלבנון והרגשתי תמיד שלומדי התורה בישיבות ובכוללים מגינים עלי ועל כל החיילים. נכון שהייתי צמוד שם למ"ג הכבד ויצאתי השכם בבוקר בעקבות הגשש וכ'ו, אך נכון גם שישבנו שם הרבה מאד שעות בבטלה גמורה, עם השש בש וכדומה, בזמן שאחרים למדו והתפללו על שלומינו!
    סגור
  • כנראה שניתן להאמין בכל שטות אם מנסים חזק מספיק
    אולג 03/03/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    1 8
    שש בש? בטלה? אתה מפגר או עושה את עצמך? יש נפגעים בצבא, יש טעויות, יש רשלנות, יש חיילים שנחטפים, יש טילים שפוגעים בג'יפים של צה"ל.... על מה אתה מדבר? זה עניין סטטיסטי. לך לא קרה כלום בזמן שגירבצתה במקום לשמור? בסדר. יש אחרים שכן קרה להם משהו. הכל שטויות. אנשים משקרים לעצמם. אתה משקר לעצמך. כמובן ששום דבר לא ישנה. אתה מאמין בשטויות ותמשיך כך כל ימי חייך ותמיד תמצא תירוץ למה משהו קרה כך ולא אחרת ותקשר זאת לדת. והמדינה מלאה באנשים מהסוג המפגר הזה. איזה מטומטם מה זה.
    סגור
  • 13.
    לא כתוב בתורה שש"ס ויהדות התורה צריכים להיות בממשלה (ל"ת)
    ירושלמי 02/03/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    17 21
    סגור
  • 12.
    גזען כמו אביו. גזענות בעטיפה גם היא גזענות .
    אנונימי 02/03/2013 21:06
    הגב לתגובה זו
    27 26
    גם אנטישמיים גדולים אומרים .אנחנו לא שונאים יהודים רבים מחברינו הם יהודים....
    סגור
  • 11.
    הדולר יטפס חזק ומהר לשער של 5"ח הכל רופף כאן
    צבי 02/03/2013 21:04
    הגב לתגובה זו
    6 3
    חברים ואנשים יקרים ישראל עומדת במצב הדורש הכנה מוקדמת ורצינית לקראת המלחמה מצפון לצד איומי החמאס ובנוסף האיום האירני ופריסת הטילים המרחבית אצל נסראללה העת עכשיו להשאיר את המחלוקות שנכון חשובות ,בכל זאת הזמן בו רצים האומות מסביב לקראת מערך מלחמתי חשוב שלא נמסור מסר של פירוק, כן כלכלת ישראל בסכנה לצד הייצוא הנדל"ן יכנס לסחרור , לא לשכוח ת פיזור כיפות ברזל ממליץ לחזק ולא לשבור איחוד נדרש איחוד מאולץ אחרת תבוא לפה רשלנות חריגה בתחום הביטחוני דיי למשחקים היחידים שפועלים נכון זה פיקוד העורף.
    סגור
  • כדי להתכונן למלחמה צריך להעיף את מוצצי הכסף החרדים
    אנונימי 03/03/2013 07:15
    הגב לתגובה זו
    2 14
    נמאס לנו לשלם להם כי הם לומדים תורה מצידי שימותו למה רק חיילי צהל צריכים לההרג ? ולא לקבל כלום למה לוקחים קצבת ילדים ממי שנמצא בחול ולומד?
    סגור
  • 10.
    אפשרי בתנאי
    גיל 02/03/2013 20:48
    הגב לתגובה זו
    6 16
    יש לדרוש מהחרדים ליתמוך בחילוניים בסכומים שקיבלו מהם במשך 8 השנים שהיו בממשלה וסחטו אותנו ואני לא דואג להם מאיפוא ישיגו את הכסף כי יש להם מצבורים השמורים בחו"ל
    סגור
  • 9.
    תתמיד
    אהרון 02/03/2013 20:48
    הגב לתגובה זו
    8 16
    תתמיד העמדתך זו ותזכה לתמיכה נרחבת בקהל עם ישראל האמיתי . תעמוד נגד ניצול העם על ידי הטייקונים מוצצי הדם ותצליח
    סגור
  • 8.
    ההיטפלות לחרדים- הסחה מהבעיות האמתיות של המדינה.
    יאיר 02/03/2013 20:40
    הגב לתגובה זו
    27 6
    לא שמענו את לפיד מדבר על: השתלטות הבדואים על אדמות הנגב באין פוצה פה. טיפול אמיתי בפערים החברתיים על רקע כלכלי. האלימות הגואה.
    סגור
  • צודק, אבל הבדווים לפחות "עובדים" ולא מוצצים את לשד
    אנונימי 02/03/2013 22:28
    הגב לתגובה זו
    1 16
    המדינה. אין להם "כוללים", אינם טפילים. אצל הבדויים, האשה עקרת בית, הגברים עובדים ומפרנסים. יש לימודים וקדמה. והעיקר והכי חשוב מ-ש-ר-ת-י-ם ב-צ-ה " ל. יש להם גם הרבה מינוסים, אבל הם מקשיבים ולומדים עם הזמן.
    סגור
  • לא ידעתי שגניבת רכבים זו עבודה (ל"ת)
    אמיר 03/03/2013 01:31
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 7.
    כל הכבוד ללפיד ...
    אבי 02/03/2013 20:31
    הגב לתגובה זו
    18 21
    ככה עושים שינוי אמיתי , ומוציאים את הגזלנים הכי גדולים מהתקציב ... יחי הבורסה אחרי הרכבת הממשלה בלי הגזלנים תחזור להמריא ותביא משקיעים מחול !!!
    סגור
  • מקווה מאוד
    עמית 02/03/2013 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 7
    שהוא לא יגמור בחוץ בסוף. הדוס כנחש וביבי חובב נחשים !
    סגור
  • פרוטה! אלו הם סתם דברי בלע ושיטנה!
    לא גזלו מאף אחד 02/03/2013 21:28
    הגב לתגובה זו
    15 4
    תתבייש לך!
    סגור
  • 6.
    משתמט !!! גדנ"ע ? בקושי גמר ביה"ס -לא יודע חשבון בסיס (ל"ת)
    daan 02/03/2013 20:28
    הגב לתגובה זו
    19 14
    סגור
  • טמבל (ל"ת)
    צולצלת 02/03/2013 21:05
    הגב לתגובה זו
    8 14
    סגור
  • העיקר ההבנה
    אהרון 02/03/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    6 12
    העיקרון חשוב העקרונות ולא ההשכלה . אם יעמוד על עקרונותיו דיינו ולא משנה כמה פקולטות גמר . יש בעיה איתו וזה החיבור עם אולמרט שהוא עבריין מורשע
    סגור
  • 5.
    תמשיך כך! (ל"ת)
    יוסף גב לס 02/03/2013 20:27
    הגב לתגובה זו
    15 16
    סגור
  • למי שלא הבין - החתימה היא של הנאצי יוסף גבלס
    שרון 03/03/2013 06:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביקורת חזקה ביותר ליאיר
    סגור
  • 4.
    הגיע הזמן לממשלה בלי חרדים!!!! כל הכבוד יאיר
    תומר 02/03/2013 20:06
    הגב לתגובה זו
    26 20
    בשביל זה בחרנו אותך ואני רואה שלא שכחתה אותנו!!!יישר כח!!! כל הכבוד!!! קצת לנתק אותם מחבל הטבור של התקציב. הגיע הזמן. 10 אחוז מהאוכלוסיה שולטת על כל האוכלוסיה. הגיע הזמן לנתק אותם קצת מהכסף.הרי ממזמן הם שכחו את אלוהים. האלוהים שלהם הוא הכסף. שיהיה ברור- אני לא שונא חרדים!! ממש ממש לא!! אבל, הם הגזימו. הגיע הזמן שיעבדו ויכנסו לצבא.
    סגור
  • שאינך מכיר את הציבור הקדוש והטהור הזה שבזכותם
    חבל מאד מאד 02/03/2013 21:31
    הגב לתגובה זו
    14 11
    אנחנו וכל העולם קיימים! לימוד התורה הקדושה מגין על כל העולם , כולל על החיילים שלנו!
    סגור
  • בטח. הגן עלינו מכל התבוסות והשחיטות של 2700 השנים האחרו (ל"ת)
    פנחס 02/03/2013 22:55
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד ! בשביל זה נבחרת - לשנות את סדר העדיפויות
    אבי 02/03/2013 20:04
    הגב לתגובה זו
    21 22
    הגיע הזמן להפליה מתקנת לאנשים עובדים ויצרניים ולא מתפללים פאסיביים.
    סגור
  • 2.
    מנהיג של צפון תל אביב. חבר של אולמרט (ל"ת)
    בוריס 02/03/2013 19:53
    הגב לתגובה זו
    18 20
    סגור
  • 1.
    אתה מסית ומפלג את העם...תתבייש לך שקרן עלוב (ל"ת)
    יעקב 02/03/2013 19:38
    הגב לתגובה זו
    24 26
    סגור
  • יאיר הגדול מכולם
    מנו 02/03/2013 20:42
    הגב לתגובה זו
    14 20
    צודק לפיד.בני שירת בצהל עובד ומשלם מיסים עבור הפרזיטים וזה נמאס.בני לא מסוגל לרכוש דירה.אתם קיבלתם את החינם מביבי ושות.די נמאסתם.
    סגור