ת"א איבדה גובה במחזור דליל ביותר: 366 מיליון שקלים בלבד, כיל ירדה 2%

סקטור הנפט- גז בלט לחיוב: הכשרה אנרגיה זינקה עוד 18.2%. שמן זינקה 10.9% וגלוב טסה 19%. שפע ימים זינקה 10.1%
 |  (152)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בתל אביב נסגר בירידות שערים קלות ובטווח מסחר צר ביותר תוך מחזורי מסחר דלילים ביותר שהסתכמו רק ב-366 מיליון שקל. המחזורים הדלילים הם שהובילו את הנהלת הבורסה להפתיע את הסוחרים ביום ה' האחרון כשהודיעה על הארכת שעות המסחר באמצע השבוע במטרה להגדיל את החפיפה בשעות המסחר בין ת"א לעולם.

הנטיה לירידות שנרשמה היום בבורסה הושפעה מאי הוודאות שנוצר בשווקים לאחר שהנשיא אובמה אישר את הקיצוצים הרוחביים של 85 מיליארד דולר ("סקווסטר") בתקציב ארה"ב. נראה כי המשקיעים מחכים לקריאת כיוון מהשווקים הגלובליים מחר.

לקיצוצים אלו ישנן השלכות כואבות גם על מדינת ישראל, מאחר וייתכן כי יקוצצו כספי סיוע רבים המועברים לה מדיי שנה למימון של הוצאות ביטחון שונות לידיעה המלאה . מדד ה-S&P500 אמנם עלה 0.23% ביום שישי האחרון אבל איבד 0.15% בשני ימי המסחר מאז הסגירה בת"א.

אתמול הודיעה ממשלת ארה"ב כי הקונגרס לא הצליח להגיע להסכמות וכי הקיצוצים האוטומטיים בהיקף של 85 מיליארד דולר, שיחלו כבר ב-2013, נכנסו לתוקף באופן רשמי. אובמה כבר על ההוצאה לפועל של התוכנית.

בסיום המסחר מדד המעו"ף יורד 0.44% לרמה של 1,216 נקודות, מדד ת"א-75 ירד 0.4% ומדד הבנקים איבד 0.4%. מחזור המסחר הסתכם ב-366 מיליון שקל בלבד.

בין המניות שבלטו ניתן לציין את כיל -0.38% כיל 2,122 -0.38% כיל בסיס:2,130 פתיחה:2,130 גבוה:2,138 נמוך:2,090 תמורה:48,682,260 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שריכזה את המחזור הגדול בשוק וסגרה בירידה של 2%. טבע +3.08% טבע 7,163 +3.08% טבע בסיס:6,949 פתיחה:7,000 גבוה:7,163 נמוך:6,980 תמורה:67,431,491 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהשילה 0.5%, את מניית טאואר +0.09% טאואר 5,820 +0.09% טאואר בסיס:5,815 פתיחה:5,802 גבוה:5,836 נמוך:5,675 תמורה:16,631,256 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שסגרה פער ארביטראז' והשילה 2.8% ואת מניית אלוט -0.71% אלוט 2,510 -0.71% אלוט בסיס:2,528 פתיחה:2,526 גבוה:2,526 נמוך:2,497 תמורה:49,155 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה 8.36%. בצד החיובי נציין את מנייות מגזר הגז נפט הקטנות יותר ובהן הכשרה אלפא +4.8% הכשרה אלפא 152.9 +4.8% הכשרה אלפא בסיס:145.9 פתיחה:145.9 גבוה:153 נמוך:135.1 תמורה:2,476 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה עוד 18.2%, שמן נפט וגז +2.33% שמן נפט וגז 189.1 +2.33% שמן נפט וגז בסיס:184.8 פתיחה:160 גבוה:190 נמוך:160 תמורה:1,577 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה 10.9% לאחר שקיבלה את אישור משרד הביטחון להארכת הקידוח וגלוב אקספ שטסה 19.3%. גם שפע ימים +0.79% שפע ימים 38.1 +0.79% שפע ימים בסיס:37.8 פתיחה:37.5 גבוה:39 נמוך:37.3 תמורה:10,540 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 10.1%, ומניית חברת הביומד מזור רובוטיקה +0.18% מזור רובוטיקה 10,920 +0.18% מזור רובוטיקה בסיס:10,900 פתיחה:10,890 גבוה:10,950 נמוך:10,890 תמורה:5,371,915 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהוסיפה 4% לאחר שקיבלה אישור רגולטורי באוסטרליה לשיווק מערכת הרובוטית ה'רנסאנס'.

יום המסחר האחרון (ה') שסגר שבוע מקוצר, ננעל בעליות שערים נאות ובטווח מסחר מצומצם. מדד המעו"ף התחזק ב-0.54%, ל-1,221.47 נקודות, ת"א 75 הוסיף 0.77% לערכו ומדד הבנקים עלה ב-0.96%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.218 מיליארד שקל. בסיכום שבועי, המעו"ף טיפס 0.3%, ומדד ת"א 75 התחזק ב-1.1%.

וול סטריט

יום המסחר האחרון לשבוע (ו') בארה"ב ננעל בעליות שערים קלות של המדדים המובילים. מדד הדאו-ג'ונס עלה 0.25%, ה-S&P500 התחזק ב-0.22% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.31% לערכו. בסיכום שבועי, הדאו ג'ונס עלה 0.6%, מדד ה-S&P500 התחזק ב-0.2% והנאסד"ק הוסיף 0.3% לערכו.

מניות במרכז

יצחק תשובה מנסה שוב למחוק את מניית {דלק אנרגיה} במסחר. הבורסה אישרה לרישום מניות של חברה שתיקרא 'דלק תמלוגים'. בקבוצת דלק מתכננים לפרסם חליפין למניות הציבור (13%) בדלק אנרגיה ומציעים במקומם כ-10% ממניות 'דלק תמלוגים'. לידיעה בהרחבה

ענקית הגנריקה טבע +3.08% טבע 7,163 +3.08% טבע בסיס:6,949 פתיחה:7,000 גבוה:7,163 נמוך:6,980 תמורה:67,431,491 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פותחת במהלך שנועד להקטין את הוצאות המימון שלה, זאת לאחר שהודיעה בסוף השבוע כי בכוונתה לפרוע בפירעון מוקדם אג"חים בהיקף של 500 מיליון דולר. טבע בפירעון מוקדם

התפתחות חיובית נוספת בחברת מזור רובוטיקה +0.18% מזור רובוטיקה 10,920 +0.18% מזור רובוטיקה בסיס:10,900 פתיחה:10,890 גבוה:10,950 נמוך:10,890 תמורה:5,371,915 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . חברת הביומד הודיעה היום כי קיבלה אישור רגולטורי לשיווק המערכת הרובוטית ה'רנסאנס' באוסטרליה, אשר נאמד בצוותא עם ניו זילנד ב-250 מיליון דולר. מזור קיבלה אישור רגולטורי באוסטרליה

זרוע הנדל"ן של אלוני חץ +0.7% אלוני חץ 3,590 +0.7% אלוני חץ בסיס:3,565 פתיחה:3,580 גבוה:3,649 נמוך:3,574 תמורה:19,172,905 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בשוויץ, PSP, פירסמה ביום שישי האחרון את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2012 ולשנה כולה, לאחר שדיווחה על ירידה של 9% ברווח הנקי השנתי ל-369 מיליון פרנק שוויצרי. PSP מפרסמת דו"חות

שותפות פטרוטקס יהש 0% פטרוטקס יהש 53.7 0% פטרוטקס יהש בסיס:53.7 פתיחה:54.8 גבוה:54.8 נמוך:53 תמורה:34,808 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה את העסקה לרכישת 7.5% מרישיון 'שמן' מידי שמן נפט וגז +2.33% שמן נפט וגז 189.1 +2.33% שמן נפט וגז בסיס:184.8 פתיחה:160 גבוה:190 נמוך:160 תמורה:1,577 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , כך פרסמה השותפות בסוף השבוע. במקביל אישר משרד הביטחון את היתר הקידוח של שמן עד סוף חודש אפריל. משרד הביטחון האריך הקידוח

חברת הביומד {ביונדווקס} משלימה גיוס מוזמנים, זאת לאחר שהודיעה על גיוס מוצלח בהיקף כספי של 5.1 מיליון שקל בביקושי יתר. ביונדווקס מגייסת מזומנים

מניית רשת הקמעונאות רמי לוי +0.77% רמי לוי 19,580 +0.77% רמי לוי בסיס:19,430 פתיחה:19,310 גבוה:19,770 נמוך:19,310 תמורה:15,279,633 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: משייטת ברמות שיא כל הזמנים, וכעת נסחרת קרוב לשווי שוק של 2 מיליארד שקלים. המשקיעים מאוהבים במניית "רמי לוי"
תגובות לכתבה(152):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 93.
    עוד מסמר בארון המתים של הבורסה (ל"ת)
    קובי 04/03/2013 06:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 92.
    מסחר בימי ראשון...
    הכועס 03/03/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פעם אני זוכר שלא סבלתי לסחור בימי ראשון כשמחזור מסחר עמד על מיליארד ש"ח היום ביום חול מסחר לא מגיע למיליארד וימי ראשון... עדיף למחזר פחיות!
    סגור
  • 91.
    טופוגרפיה
    ח. 03/03/2013 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בניווט בדד חשוב מאד לבדוק את הבולדים שבדרך.יש להפעיל את החוש השישי.
    סגור
  • 90.
    להנהלת הבורסה=
    ח. 03/03/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לבטל מסחר ב-א ,ב עד ה מ-10 עד -17.45.יש בזה הגיון פיננסי,שווה בדיקה.
    סגור
  • 89.
    לא מבין אתכם רואי השחורות. לא טוב להיות בפוזיציה
    עורב אמיתי 03/03/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מאכלת, משחטה, אדום, דם- ואז יום ירוק להפליא לפנינו. סתם לחץ אתם משדרים. תוקם ממשלה ולא יעזור, יהיה ירוק. וול סוריט יעלה, ויהיה ירוק. וגם אז כל היום תזהירו ותאיימו. זה פשוט מעיף. עדיף שתמליצו על מניות. שבוע שעבר הרווחנו יפה למרות האזהרות שלכם, והשבוע גם נרויח. נצלו הירידות לקניות
    סגור
  • ניתוח מעמיק ומיקצועי! (ל"ת)
    עילוי ירוק 03/03/2013 18:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 88.
    המחזורים עוד ירדו
    ברוך 03/03/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כי יש לך עסק אם אנשים שלא יודעים לנהל את הבורסה וחבל שזה כך עד שהמס גבוה אנשים יעמדו בחוץ במיקרה הטוב יעברו לחול לסחור יום ראשון כרגיל מסחר דליל למה לא מעבירים ליום שישי מ9 עד 11 וחצי עד סגירת הבנק זה מספיק וטוב
    סגור
  • 87.
    בשס מציגים את הטוב הרע והמכוער . (ל"ת)
    בא 03/03/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 86.
    אובך כבד בתל- אביב
    היועץ הנוצץ 03/03/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין בורסה 366 מ שח זה לא מחזור ואיני זוכר מתי היה מחזור כזה - בקצור אפשר לסגור את הבורסה בתל -אביב - אף אחד לא רוצה להכנס לבלוף הזה - לא גב ישראלי ולא המשקיעים הזרים בדשדוש כזה היא בסוף תתפרק לגורמים .
    סגור
  • 85.
    בורסה מורסה
    אורי 03/03/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בושה לקרוא לכך בורסה.ובושה לאתרים הכלכליים שמאחזים את עיני הגולשים. ארה"ב במשבר פיסקלי אבל הבורסה שם עולה. ואילו כאן בכלכלה החזקה בעולם (שמעתם את השטייניץ היום בארבע?) רק ירידות.
    סגור
  • טען עוד
  • 84.
    איך לא חשבו על זה קודם פשוט להוריד מס....
    שגי 03/03/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פשוט להוריד דחוף את המס על הרווחים בבורסה ואז תהיה נהירה המונית למה את זה לא עושים כך גם הממשלה תגדיל את ההכנסות
    סגור
  • 83.
    פשוט ביזיון.
    שגיא טובי 03/03/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המחזור בשביתת הסוחרים הקטנים היה 773 מיליון ש"ח. גם אז זה היה נחשב למחזור נמוך יחסית. יש הרבה חדש במאבק להפחתת המס על ריווחי הון בבורסה. פרטים ב"קבוצה לארגון הסוחרים הקטנים בבורסה הישראלית".
    סגור
  • 82.
    לא להתייאש
    co007 03/03/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מחר יחולקו הקלפים מחדש במשחק הפוקר.
    סגור
  • יום יומיים ירוקים ואתה נעלם לחודש מפה (ל"ת)
    עילוי ירוק 03/03/2013 18:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 81.
    מי שמשחק משחק מספיק זמן המשחק מתחיל לשחק איתו
    בא 03/03/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזהרו חברה שהמשחק בו אתם מתחזים לברוקרים לא ישחק בכם .
    סגור
  • 80.
    אמרתי לכם-כלל תעשיות השורט הענק שלנו-אלטולר מובס (ל"ת)
    שוקי 03/03/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    חבל על החשמל היום באחד העם מחזור של 20 שקל דחוף להוריד
    כלכלן 03/03/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    6 0
    את המס מהבורסה ל10 אחוז ולהעלות את המס על הנדלן
    סגור
  • 78.
    איפה הקלקלן שלי איפה אתה מתחבא?!!!!בסוף גם תרנגולת
    השוחט 03/03/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עיוורת כמוך מוצאת מידי פעם גרגר תירס בחצר פחחחחחחח
    סגור
  • 77.
    מנית עילוי פיננסי לפני שינוי כיוון חזק ומשמעותי
    הדר 03/03/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ניתוח קצר מעלה כי יש שם מתנדים דחוסים וכי יש אפשות כרגע לכיוון הצפוני במחיר המניה
    סגור
  • 76.
    אמרתי לך לגבי טבע ו כיל שימי לב 37.5$ טבע .4.8 ש״ח כיל (ל"ת)
    לאור האמונה 03/03/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 75.
    לכל הקרבנות.המאכלת ממשיכה לכיוון הצוואר.איפה הכלכלן שלי
    השוחט שבוע טוב 03/03/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בשבוע שעבר הבטיח 1240 עבר שבוע .אני אטרוף אותו חי חחחח
    סגור
  • ידידי חכה הקואלציה כבר נסגר ימים ספורים ואז אתה תראה
    כלכלן 03/03/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 3
    1300 לא 1240 ביבי כבר הבין שאין לו שום סיכוי בלי לפיד נשאר לו רק להכריז על בנית הממשלה והמעוף יעשה טיסה ל1300
    סגור
  • ביבי עוד לא הבין שנגמר הסיפור שלו כמו הסיפור שלך .גם אם
    השוחט 03/03/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תוקם ממשלה העליות לא יחזיקו מים. אתה חי בסרט של ילדות .פרחים מסיבות וחגיגות .האמת הרבה יותר מורכבת .אין מצב לעליות בריאות .אירן בדרך שכחת? זו אווירה לשוק עולה? אתהרדום המאכלת קרוב לצוואר שלך
    סגור
  • שוחט, דם.. מה אתה מעשן תגיד לי? (ל"ת)
    עוד פעם מאכלת 03/03/2013 18:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • שעולים הרבה לא לתקציב שלך,,, (ל"ת)
    דברים טובים 03/03/2013 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1300 תתבייש לך. מדד יפה1500 (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 03/03/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • כשהקואליציה תיסגר אז יתחילו הקיצוצים !!!! (ל"ת)
    אנונימי 03/03/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 74.
    כפי שאמרתי מעוף 1215 בתגובה 31 עכשיו
    שבי 03/03/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יתנו קצת עליות עד 1218-19 והכנה למחר נחיתה אלא אם כן תהיה קואליציה
    סגור
  • זה ימשיך השבוע ל 1202-1180 (ל"ת)
    שאפו אמרת בבוקר 03/03/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 73.
    אף אחד לא יעצור אותי .1210 אוטוטו.
    בבר 70 שנה בבורסה 03/03/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני יואמר גם עוד מאה פעמים על אפך וחמתך.הבורסה בנפילה.הבורסה גוססת,מתה,
    סגור
  • 72.
    תתכוננו ל 350 (ל"ת)
    רציו 03/03/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הרבה יותר
    שיקה 03/03/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפחות 600
    סגור
  • איפו אתה חי? (ל"ת)
    טי 03/03/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    תסגרו את הבורסה יותר טוב (ל"ת)
    חיים 03/03/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 70.
    עוד שבועיים וביבי נעלם לנו מהחיים - איזה כיף (ל"ת)
    רענן 03/03/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 69.
    למחזורים העלובים כאשר הנוסחה היא כ"כ פשוטה -
    הבורסה מחפשת פתרונות 03/03/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הורדת המיסוי נקודה!!! זה אותו מקרה כמו שהמדינה העלתה את המיסוי על הסיגריות על האלכוהול ועל האוכל וגרמה לצריכה פחותה ובסופו של דבר גזרה פחות מיסים לכיס באחוז מיסוי גבוה יותר. תפסיקו לנסות לייצר נוסחת פלא, פשוט תורידו את המיסוי וכולנו נרוויח. אבל כנראה שמקבלי ההחלטות לוקים בסתמת כרונית...
    סגור
  • 68.
    סתם מורידים את השוק ללא סיבה (ל"ת)
    קובי 03/03/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 67.
    בליעות בשעה האחרונה...לא לפספסססססססס (ל"ת)
    בונוס מחממת מנועים 03/03/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 66.
    בקרוב הודעה דרמטית באידיבי המסחר יפסק שם עד לאחר ההודעה (ל"ת)
    המלשין 03/03/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 65.
    יש לי שאלה לחברי הפורום יש ברשותי עשרה שקלים איפה כדאי
    Dor 03/03/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לי להשקיע בלי הרבה סיכון תודה מראש חברים
    סגור
  • 64.
    יום דשדושי ולא מענין כמו כל ימי א'. אני לא בפוזיציה
    עורב אמיתי 03/03/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בכלל ואולי אכנס קצת בין שתיים לשלוש אולי יזוז משהו. שימו לב למזור רובוטיקה, המלצתי עליה כל כך הרבה. שימו לב בזהירות לביוליין - ניסוי חשוב בעוד שבוע וחצי... יום מעולה, גם אם מעט אדום לא נורא, המגמה למעלה- ברגע שתהיה קואליציה שתקבע כאן סדר יום חדש. בית ספר לביבי שעשה את כל השגיאות האפשריות. איזה כיף לראות אותו מזיע. תענוג
    סגור
  • המגמה למעלה? בדיחה (ל"ת)
    אנונימי 03/03/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אזתצחק. בוא נראה מי יצחק בעוד שבוע (ל"ת)
    לאנונימי 03/03/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בעוד שבוע אחרי התרסקות זה בטח יעלה (ל"ת)
    אנונימי 03/03/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 63.
    לביבי לא מעניין מהבורסה רק הכסא (ל"ת)
    גל 03/03/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 62.
    1210 יעד ראשון (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 03/03/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 61.
    שבוע טוב,מקוה שהיבנת מה שאמרתי שבוע שעבר. (ל"ת)
    ח.ל-d 03/03/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • עבור
    Dלחש. 03/03/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כיוון כללי לpעד 1202 שלב. א שלב. ב 1180?!!!!תגיב אם הבנתי נכון
    סגור
  • חיובי תלוי בלפיד תבדוק בברבי. (ל"ת)
    ח. 03/03/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    מקווה שהירידות יתחזקו במשך היום , זאת תהיה
    אחת שמבינה א 03/03/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 6
    הזדמנות לאסוף קולים אני מודיעה לכם מראש, ממשלה תקום החודש, לא לשכוח חול המועד יש בדרך כלל עליות בקיצור החודש הזה יהיה שמח! קנו קולים ותהנו!
    סגור
  • 59.
    מחפס אלמנה שורטיסטית לחתונה באחד העם. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 03/03/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מצאת! (ל"ת)
    אנונימי 03/03/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גדוללללללללללללללללל (ל"ת)
    צרלי וחצי 03/03/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בבר, בגילך? אלמנה שורטיסטית? זה קשה...
    oraemunna 03/03/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זוג בגילך, הוא רווק והיא אלמנה שורטיסטית, ישבו על הספסל בבית אבות. כשפרחה האהבה הם פרשו אל בין השיחים. לאחר מעשה, הגבר התפלא בפני האלמנה שהיא עדיין בתולה. ענתה לו האלמנה, "לו ידעתי שאתה מסוגל, אז הייתי מורידה גם את הגרביון".
    סגור
  • ענקקקקקקקק...חחחחחחח (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 03/03/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גיחי גיחי גיחי (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 03/03/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדיחה נדושה! (ל"ת)
    אנונימי 03/03/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    אישור FDA - לוח זמנים. הבקשה הוגשה ב-12.9.12 למסלול
    אינסוליין 03/03/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ב-FDA של עד 180 יום. 180 יום נגמרים בדיוק ב-10 למרץ. זאת אומרת שממחר (צאת סופ"ש בארה"ב) ההודעה יכולה לצאת בכל יום השבוע. בהצלחה למחזיקים. אל תהיו פראירים, תחזיקו בנייר. זה נראה טוב
    סגור
  • אולי יורדת משמועות שלא קיבלו אישור מfda תחשוב על זה (ל"ת)
    בקשר לאישור 03/03/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • יורדת? 2 אחוז במחזור אפסי? זה יורדת? תקרא חביבי -
    בולשיט!!! 03/03/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין שמועות בנוגע לFDA, זו לא השכונה של המדינה שלנו. המניה יורדת מעיסקאות של 9000ש"ח וכדומה...שתרד. זה לא מעניין. היא תעלה את הכל חזרה ומי שלא חושב ככה שימכור.
    סגור
  • 57.
    שוב רציו יורדת לא יאומןןןןןןןןןןןן (ל"ת)
    לא יאומן 03/03/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 56.
    לכו על אלוני חץ-השורטיסטים מפגרים,מפסידים שם (ל"ת)
    ששון 03/03/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    שאלה לביבי ,האים רוב החרדים לא החרימו מחרימים ומתכננים
    בא 03/03/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להחרים את צ ה ל ,שזה למי מהחרדים שלא יודע ,צבא הגנה לישראל ,הרבה זמן הפוליטיקאים מתיחסים אלינו כמו לילדים ,וביבי אים תשחק משחק מספיק זמן ,המשחק יתחיל לשחק איתך . בעלי הברית הטבעיים של הליכוד הם בנט הגבר ,לפיד הגבר ,ומופז הגבר ,וביבי גם ואל תשכח.
    סגור
  • 54.
    הנתח הזה - גרוע-מה אם גבעות,ביוליין,ועוד !!!! (ל"ת)
    לאורן-כמה שאתה צודק 03/03/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    אבוג'אן מישהו קרא המלצה והמניה עולה חחחחחחח
    אנונימי 03/03/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעוד 10 שנים תהיה שווה באמת
    סגור
  • 52.
    היכן אתם יודעי דבר ? הכותבים היום חסרי הבנה לחלוטין (ל"ת)
    המחשב 03/03/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אז תחכה 10 שנים. (ל"ת)
    ליאון 03/03/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    מנופים אופציה2 עולה38% (ל"ת)
    נירו אקספרס 03/03/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    קופלנט אופציה ה מפציצה אוטוטו בכסף (ל"ת)
    דורון 03/03/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 49.
    שימו לב לקופלפלנט אופציה ה אוטוטו בכסף (ל"ת)
    דורון 03/03/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    ביזפורטל צהובון
    נותן בראש 03/03/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שמתי לב שבביזפורטל ממש ששים לצאת בכותרות שחורות ואני לא יכול להשתחרר מההרגשה שאין כאו דיווח אוביקטיבי אלא ניסיון ןיצור מציאות באמצעות הפרחת בלונים.....אויל זה עובד על אלה דלא מבינים אבל ביזפורטל..אתם אמורים לדווח על ולא ליצור מציאות..אתם מקבלים צהבת מיום ליום
    סגור
  • 47.
    מזור
    האורטופד 03/03/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חודרת לאוסטרליה - בשורות טובות מאד. בהצלחה.
    סגור
  • 46.
    אבוגן
    החקלאי 03/03/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המומנטום ממשיך צפונה - הפוטנציאל אדיר ומונסנטו צופה מלמעלה.
    סגור
  • אבוגן למבינים
    מישל 03/03/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוק הזרעים המהונדסים העמידים לקוטלי העשבים גלייפוסט מוערך ב- 12 מיליארד דולר. בהצלחה
    סגור
  • 45.
    ל-oraemunna
    בבר 70 שנה בבורסה 03/03/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי הכתב שלך את משדרת חולשה,פחד,מהימים האחרונים של הבורסה,אני מבין שאת בלונג חזק תמשיכי לאסוף מניות כי את קרובה לקרשים מאשר לשמיים,בהצלחה חמודה
    סגור
  • בבר. אתה מחפש את האבידה ליד עמוד התאורה.
    oraemunna 03/03/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבר, אתה משכנע את עצמך בדבר לא קיים רק מפני שמראש התקבעת. כל משקיע ראוי שתהיה לו טיפה של זהירות והיסוס. למרות הכל אני מגדילה את התיק שלי מיום ליום במניות. הפחד אסור שיהיה משתק הוא אמור לשמש לצרכי זהירות. אני, מאמינה ומשדרת מזה תקופה ארוכה שהמגמה היא עליות מתמשכות ואיטיות. ברור לי שישנן ירידות בדרך, אז מה? דעתך היא שאנו לקראת קריסה, זאת הבנתי. למזלנו, חופש הדיעה הוא דבר שמותר. אני במקומך לא הייתי כל שעה "מבשרת" לאומה שהינה הינה, השוחט מגיע. אמרת פעם אחת ביום זה מספיק. הקוראים כאן הם איטליגנטים, הם מבינים בפעם אחת של קריאה.
    סגור
  • כמה תרד הבורסה? (ל"ת)
    אנונימי 03/03/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    להיזהר מכלל תעשיות,דלקר רכב ואורמת-שורט ניפתח בגדול (ל"ת)
    עמיר 03/03/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 43.
    להזהר מהמנתח של ספונסר
    אורן 03/03/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכשיל המון אנשים:בביחון,ביוליין,השוק,גבעות,ועוד
    סגור
  • 42.
    רכישת זרח מעידה על בשורות טובות בקרוב מקידוח שמן
    יודעי דבר 03/03/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הללי הללויה
    סגור
  • 41.
    ימשיך לדשדש (ל"ת)
    גל 03/03/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 40.
    פריצת דיסק חמורה (ל"ת)
    אורטופד 03/03/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    משחק פוקר בקלפים פתוחים
    co007 03/03/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עדיין מרבית האנשים לא למדו כלום. כול יום מחדש מחלקים את הקלפים. תוך כדי משחק יומי רצוי לקנות ולמכור. רצוי להחזיק בסופו של יום כמה שפחות מניות.
    סגור
  • אתה אפילו פוחד מעצמך
    עילוי ירוק 03/03/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אתה כזה חכם שאנחנו לפני קריסה טוטאלית והצונאמי הכלכלי ישטוף את כל העולם אז למה בסופו של יום אתה יוצא מהמשחק? למה לא לחזק פוזיציות שורט? התשובה היא שגם אתה יודע שאין סיכוי שההבלים שאתה כותב פה יתרחשו וברגע שביבי יציג את הממשלה אנחנו קופצים לאיזור 1300 - 1400.
    סגור
  • 38.
    85 מיליארד ימוטטו את כלכלת העולם?
    oraemunna 03/03/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הצחקתם את ברוך.
    סגור
  • 37.
    מניות הגז והנפט - החלום ושברו.
    oraemunna 03/03/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גילינו מצבורי ענק שהיו אמורים להעשיר את המשקיעים. בפועל, למעט רווחים הנובעים ממכירת המניות, לא זוכים המשקיעים לרווחים מגילויים אלו. ראשי החברות דואגים ליטול את כל הכסף מהקופה ולהותיר את המשקיעים מתוסכלים. אין בארץ גוף שידאג למשקיעים הקטנים. גם רווחי ההפקות לא יגיעו למשקיעים. זו הסיבה שאני מזהירה מהשקעה במניות אלו. לעיתים ניתן להשקיע אולם מתוך מטרה להרוויח מתנועה בתוך המניה כפי שהמלצתי לפני שבועיים על מנית אבנר. הרווחים מההפקות יגיעו למשקיעים רק אם ישכילו להשקיע בחברות האם עצמן כמו בדלק קבוצה.
    סגור
  • 36.
    הסוחרים ימנעו תיקון חד, אבל המגמה הכללית היא עליות.
    oraemunna 03/03/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לאחרונה אנו עדים למצב בו הסוחרים נזקקים להרבה כסף על מנת לשמור על רמת מדד נמוכה. הם יאלצו להעלות את המדד במדרגה אחת ושם לנהל את המסחר. הם ימנעו תיקון חד מהטעם הפשוט שזה לא תואם את התנהלות המסחר שהם קבעו. המצב המתמשך הוא עליות מדורגות עם דשדוש ארוך בכל מדרגה. אירועים רגעיים יטופלו באופן נקודתי.
    סגור
  • הבורסה גוססת,נושמת את נשימותה האחרונות.
    בבר 70 שנה בבורסה 03/03/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלב אחרון ליפני הקבורה.
    סגור
  • בבר, בורסה זה כמו אישה...גוססת, גוססת,,,אלמנה.
    oraemunna 03/03/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבנת בבר?
    סגור
  • עכשיו הבורסה אלמנה גוססת הבנת? (ל"ת)
    אנונימי 03/03/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 35.
    עליות בלבד
    ריטש 03/03/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד ליל הסדר, המעוף מגיע ל...........1280.
    סגור
  • 34.
    הקיצוצים לא ישפיעו על המעוף כמו שלא השפיעו אל וול סטריט
    עילוי ירוק 03/03/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אחרי שבוע ירוק שלא נראתה פה המקהלה האדומה הם כבר החלו לציץ בהפחדות על קריסות ושאר תרחישים דמיוניים. אם לא שמעתם אני אזכיר לכם שגדול כלכלני הדור ברננקי אמר שהמניות ימשיכו לעלות, הוא אמר שאין סיבה להפסקת רכישת האגחים, המכונות של הדוד סם ממשיכות להדפיס ואפילו בקצב יותר גדול. תחליטו אתם למי להאמין, לחבורת המפסידנים התמידית או לעושי הקופה השמנה.
    סגור
  • עוד עילוי כזה ואבדנו! עליה לצורך ירידה הכל בסוף יתמוטט
    אנונימי 03/03/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סיבה לעליה קיצוצים בארהב קיצוצים בקרוב בישראל איומים מצד אסד חיזבאלה ואירן סיבה לעליות?
    סגור
  • 33.
    שעררררררררררררררררררר 80 (ל"ת)
    יאלה רציו 03/03/2013 07:06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 32.
    מפולת בדרך שלא תגידו שלא אמרתי (ל"ת)
    יובי 03/03/2013 01:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    יהיו עליות אבל אין סיבה לעליות
    אנונימי 02/03/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    קצוץ בארהב שיפגע גם בנו אין ממשלה וכשתהיה תצטרך גם לקצץ ולהטיל מיסים בועת נדלן שמתחילה להתפוצץ מרבית החברות לא מרויחות או שהרוחים ירדו הבנקים עדיין בסכנה חברות התקשורת מרויחות פחות שאר המניות עליות סתם. אז שהפרירים יקנו מניות והשאר ימכרו ויקנו קסם שורט
    סגור
  • 30.
    זהירות עם העליות המצב לא טוב מכל בחינה ויהיו בסוף ירידו (ל"ת)
    אנונימי 02/03/2013 23:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 29.
    מחר מעוף 1215 (ל"ת)
    שבי 02/03/2013 22:43
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 28.
    לפידות חלץ לאן?
    שואל השאלות 02/03/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    האם לפידות חלץ תמשיך את הכיוון כלפי מעלה גם השבוע ?
    סגור
  • 27.
    הקאמבק
    מודיעין 02/03/2013 21:25
    הגב לתגובה זו
    7 4
    תוך חודש שער 50
    סגור
  • השבוע מכפילה את עצמה. (ל"ת)
    מודיעין. 03/03/2013 06:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 26.
    שער 100 תוך שלושה שבועות. רק גוליבר זו המניה. (ל"ת)
    גוליבר 02/03/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • למה?
    סתם אחד 02/03/2013 22:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למה יש פה אנשים שסתם מפחידים ומדברים מבלי שיודעים?גוליבר אולי לא תטוס מחר אבל אני גם לא חושב שהיא תתרסק
    סגור
  • גוליבר24שעות להנפקה מכרתי ביום חמישי (ל"ת)
    גוליבר24שעות להנפקה 02/03/2013 21:45
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • גוליבר24שעות להנפקה מכרתי ביום חמישי (ל"ת)
    גוליבר24שעות להנפקה 02/03/2013 21:44
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • גוליבר24שעות להנפקה מכרתי ביום חמישי (ל"ת)
    גוליבר24שעות להנפקה 02/03/2013 21:43
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • הנפקה בדרך מחר תתרסק 35% (ל"ת)
    מוסה 02/03/2013 21:38
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • הנפקה בדרך מחר תתרסק 35% (ל"ת)
    מוסה 02/03/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • גוליבר
    שואל השאלות 02/03/2013 21:34
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קצת נחספת גוליבר לא תגיע לשער 100 תוך הזמן הקצר שאמרת אבל לפי דעתי זאת השנה שלה והיא תקפוץ גבוה ואפילו גבוה מאוד,אתם לא חושבים?
    סגור
  • 25.
    ווייטסמוק מניית השנה בבורסה הישראלית
    עבודי 02/03/2013 20:45
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מניית העתיד בבורסה הישראלית, כשכולם יגלו אותה אני כבר ארוויח עליה עשרות אחוזים. אני אהיה שם בפנים כשזה יקרה.
    סגור
  • מחכה לה ב5אגורות הפיצו מליארד וחצי אופציות ב2אגורות (ל"ת)
    מורדי 02/03/2013 21:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מחכה לה ב5אגורות הפיצו מליארד וחצי אופציות ב2אגורות (ל"ת)
    מורדי 02/03/2013 21:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אותו מגיב שמשקר עם הנפקה שלא הייתה ולא נבראה פניתי
    למורדי, מוסה 03/03/2013 02:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לעו"ד שלי ואגלה את האייפי שלך ונשלח לך הבייתה תביעת דיבה, שקרים וסילוף עובדות מכיוון שאתה דובר שקר, לא היה ולא נברא הנפקה ב-2 אג'. השקרים שלך יעלו לך כסף בבית המשפט, סמוך עליי בקרוב ניפגש שם. עכבר מחשב פחדן שכמוך.
    סגור
  • וויטסוק צניחה חופשית מחר הנפיקו לפי 2אגורות (ל"ת)
    מוסה 02/03/2013 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מורדי,אפילו את שם החברה אתה לא יודע לכתוב אז שנאמין לך?
    חחחח 03/03/2013 02:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מוסה ומורדי אותו אדם אפס מאופס, עילג שלא יודע לרשום את שם החברה. אם מנפיקים ב-2 אג' אז למה שתקנה ב-5? תחכה ל-2 אג' חחח, אתה סותר את עצמך בדברייך-נתראה בשער 25 אג' בקרוב בווייטסמוק. תיתן בראש חזק לדעתי ולמורדי ומוסה אותו מתחזה-שמעתי שהנפיקו את אחותך באגורה וחצי-היא לא שווה אפילו את זה
    סגור
  • וויטסוק צניחה חופשית מחר הנפיקו לפי 2אגורות (ל"ת)
    מוסה 02/03/2013 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 24.
    מה צפוי לאינסוליין ?
    אבנר 02/03/2013 20:24
    הגב לתגובה זו
    6 4
    שבוע טוב , האם תקבל אישור מ FDA החודש ? לדעתי מניה זו חייבת להיות בכל תיק השקעה
    סגור
  • אינסוליין בדרך למעלה
    עמית 02/03/2013 20:53
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אין ספק שמניה זו תפרוץ כלפי מעלה .ראה את הביקושים ואת הפעילות ההכנה שלה לשיווק התרופה באירופה. אישור FDA - והמניה חוצה את קו ה 500 תוך ימים . בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • יכולה לצאת בכל רגע-מפה זה רק למעלה (ל"ת)
    הודעה על האישור 03/03/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    יאלה לשער 80 (ל"ת)
    יאלה רציו 02/03/2013 19:25
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • 22.
    רציו
    מה קורה עם 02/03/2013 19:24
    הגב לתגובה זו
    14 3
    רק רק רק בשורות טובות ומבטיחות והיא היחידה שלא עולה פשטו לא יאומןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    סגור
  • תדאג בקרוב היא תטוס סבלנות (ל"ת)
    אחי אל 02/03/2013 19:31
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 21.
    הפריצה היחידה השבוע תהיה של הדולר הירוק
    הירוקים 02/03/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    13 3
    לעבר 3.80 שח לדולר ומעבר לזה ....לגזור ולשמור
    סגור
  • 20.
    גלוב אקספ מודיעין גבעות והכשרה הנפקה בדרךךךךךךךךךךךךךךך (ל"ת)
    רוסו 02/03/2013 19:02
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 19.
    מניות לפני הנפקה הכשרה אנרגיה
    רוסו 02/03/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=798897
    סגור
  • 18.
    הכשרה אנרגיה-החברה מתכבדת להודיע כי מסרה אתמול לרשות ני
    bhru 02/03/2013 18:44
    הגב לתגובה זו
    4 3
    החברה מתכבדת להודיע כי מסרה אתמול לרשות ניירות ערך הודעה בדבר כוונתה להגיש בקשה לקבלת היתר לפרסום תשקיף על בסיס דוחות דצמבר 2012
    סגור
  • 17.
    הכשרה אנרגיה הנפקה בדרך להתרסקותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
    bhru 02/03/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    החברה מתכבדת להודיע כי מסרה אתמול לרשות ניירות ערך הודעה בדבר כוונתה להגיש בקשה לקבלת היתר לפרסום תשקיף על בסיס דוחות דצמבר 2012
    סגור
  • 16.
    ומה יהיה עם מניית טבע העלובה
    דכאון קליני 02/03/2013 18:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האם אי פעם תפתיע עם עליות? האם אי פעם תגרום אושר למשקיעיה או שרק תרד עם ותככב באדום.המניה הכי ארורה וגרועה שיש.פשוט ביזיון.3 חודשים של ירידות ולא רואים את הסוף.
    סגור
  • לקנות טבע בירידות ולמכור בעליות - בדוק!
    עידו 02/03/2013 21:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    טבע לא ברדאר של המשקיעים אלא מניות קזינו כמו בריינסווי, רציו ושפע ימים. לכן אין סיכוי לשינוי רציני בטבע. למרות זאת אני אוסף בירידות ומוכר בתיקונים למעלה ומצליח להרוויח בקטנה. נסו ותהנו
    סגור
  • העלובה= העלו בה
    דודי- 02/03/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דפרסיה בלי מאניה. כבר שנתיים ירידות , עוד שנה דישדוש ואז נראה - או שתמשיך לרדת או שתחזור לעלות. נקווה שנזכה לחזות בעליות בעודנו בחיים
    סגור
  • מתי יגמר הדשדוש
    פסימי 02/03/2013 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וזה כבר דשדוש, אלו ירידות של ממש.כל יום נחתכת בכמעט אחוז.כבר קתופה ארוכה מאוד. מאז שג'רמי לוין הארור מסר את התחזית האסטרטגית.הוא חייב ללכת הביתה.מצב כזה לא היה עם ינאי.
    סגור
  • 15.
    מעוף מחר
    בובי 02/03/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    12 9
    הבורסה בתל אביב עלתה רק חצי אחוז. לעומת שנח אחוז בבורסות העולם. לכן יש מקום לעליות וכן וול סטריט ירוקה. אין השפעה לקיצוץ. בבילון תזנק לקראת הנפקה ולכן תזנק...
    סגור
  • 14.
    רציו טטוס ראו ניתוח גרפי בגלובס
    רציו בקרוב 02/03/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    10 3
    כל הסימנים שרציו קדימה
    סגור
  • רציו ניתוח טכני שלי
    חגי 02/03/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רציו בנתה נר אינגלפינג קטן מתנד DMI מראה 26 מצביע על עצמה לעליה בגרף שבועי, macd פרץ סיגנל ליין ואת קו ה 0 למעלה, קניה מעל 34.9 סטופ 34.3
    סגור
  • רציו ניתוח טכני שלי
    חגי 02/03/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רציו בנתה נר אינגלפינג קטן מתנד DMI מראה 26 מצביע על עצמה לעליה בגרף שבועי, macd פרץ סיגנל ליין ואת קו ה 0 למעלה, קניה מעל 34.9 סטופ 34.3
    סגור
  • 13.
    3 מניות לשבוע הקרוב שלעניות דעתי יתנו בראש שלכם!!תזכרו!
    יודה 02/03/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    6 10
    לדעתי כלל ביו תעלה חזק מאוד לכיוון שער 1200 מכיוון שעומדים לסגור שם הסכם מסחור עם חברה גדולה. ווייטסמוק-צפי לעליות חזקות מאוד לקראת השקת המוצר החדש.להזכירכם מדובר בחברת התוכנה המתקדמת בעולם לתיקון שגיאות כתיב. קולפלנט-התחילה מהלך בחמישי האחרון עם מחזור של כמעט חצי מיליון ש"ח פי 5 מהממוצע ועליות חזקות. לדעתי דווקא אופציה ה' של קולפלנט מאוד אטרקטיבית. תיתן פי 5 תשואה מהמנייה. זהו זה, לשבוע זה, ניתן לשים לב גם לפרוטליקס שברגע שיודיעו על המו"מ עם פייזר היא תעוף לשמיים.
    סגור
  • 12.
    אצךנו רק עליות (ל"ת)
    אנונימי 02/03/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 11.
    תראו את אבוג'ן
    עידן 02/03/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אחרי שעלתה ביום חמישי ב-8% במחזור ענק, אין ספק שהיא הדבר הבא במדד ת"א 100!
    סגור
  • להיט (ל"ת)
    יובי 03/03/2013 01:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    שבוע טוב לכולם! מה צפוי לנו מחר?. כרגיל דשדוש
    אחת שמבינה א 02/03/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אין שום סיבה לעליה משמעותית במעוף במקרה הטוב נזכה לעליות קלות.... מה קורה עם טאוור? למה היא צריכה לרדת אצלנו 3%?. הגזימו עם הירידות במנייה הזאת, פשוט לא יאמן. המשך ערב נעים ומהנה!
    סגור
  • אספתי ואספתי טאואר לפני שבוע וכבר יש 5 אחוז פחות לא חבל (ל"ת)
    מרדכי 02/03/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • מה יש לך מטאואר?
    דודי-1 02/03/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תזרוק כל מה שאספת ותקנה מניות עם פוטנציאל. כדאי להסתמך על אייל גורביץ.
    סגור
  • 9.
    מה השתנה שאתה שואל כעת?
    אברי 02/03/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה זה כותרת כזאת ליומת מה שהנדד עושה מריצן
    סגור
  • 8.
    כמו שאמרתי מניות אדרי-אל---אקסטיאל -----פולאר תקשורת
    קולומבו 02/03/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    3 4
    למבינים בלבד אין לראות באמור המלצה מחזיק בניירות
    סגור
  • 7.
    אורניום
    סימון 02/03/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היום יש מכונות מתועשות שיודעות למצא אורניום , היום האנשים לא עובדים בטוריה כמו פעם .היום יש מכונות רובטים שעובדים בלי מגע .ואין סכנה לאנשים במקום.
    סגור
  • 6.
    אורניום
    דוד 02/03/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יש הרבה אורניום בנגב והיום יש את המכונות הנכונות שיודעות למצוא
    סגור
  • 5.
    הכשרה עלתה 20 אחוז. ביז תתקנו. חובבנים חחחחח
    ערן 02/03/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הכשרה צללה ביום רביעי 45 אחוז אבל ביום חמישי עלתה 20 אחוז חבורת חובבנים שמטעים את הציבור חחחח
    סגור
  • 4.
    השבוע תגיע הפריצה .....
    משקיע מצליח 02/03/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    8 6
    כל הסימנים מראים למרות שהשחקנים באופציות עושים הכל שהשוק ימישיך לתעתע ....
    סגור
  • 3.
    גלוב אקםפ
    aa 02/03/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    7 8
    מחר גלוב אקספ +35%
    סגור
  • גלוב אקספ
    אלי 02/03/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    4 6
    שער 50 בקרוב
    סגור
  • 2.
    אין כיוון ברור מחר אני מקווה שירוק מחכים ללפיד ובנט (ל"ת)
    כלכלן 02/03/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 1.
    אצלנו יהיו עליות כמו בארה"ב (ל"ת)
    אנונימי 02/03/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור