לא יאמן: מילא טופס לוטו ב-11.6 ש'- וגילה כי זכה ב-17 מיליון שקל

הזוכה הגיע לבית מפעל הפיס וסיפר כי "אני עובד כשכיר ומקבל משכורת נמוכה ואשתי לא עובדת כלל. כאדם מאמין אני מקפיד להתפלל לאלוהים ולבקש ממנו עזרה עבורי ועבור בני משפחתי"
לוטו, צילום: Getty images Israel
תושב מרכז הארץ בשנות ה-30 לחייו, נשוי עם שני ילדים שעדיין מתגורר בבית הוריו, זכה היום (ד') ב-17 מיליון שקלים בלוטו. הזוכה המאושר ממלא מדי פעם טופסי לוטו בסכום קבוע של 11.6 שקלים, וגם אתמול מילא את הטופס וגילה להפתעתו כי הוא יוכל לעבור לגור בבית משלו.

הזוכה סיפר על הרגע בו הבין כי זכה בפרס הגדול: "הגעתי לעבודה ונכנסתי לאינטרנט על מנת לבדוק את הטופס, ופתאום ראיתי על המסך את המספרים שלי אותם זכרתי בעל פה. לא האמנתי לקח לי רגע להבין שזכיתי, הייתי כל כך מאושר ולא הצלחתי להוריד את החיוך מהפנים. ברגע הראשון שהתאפשר יצאתי מהעבודה וניגשתי לבית מפעל הפיס".

עוד הוסיף כי "המצב הכלכלי שלנו בבית אינו פשוט, אני עובד כשכיר ומקבל משכורת נמוכה ואשתי לא עובדת כלל. כאדם מאמין אני מקפיד להתפלל לאלוהים ולבקש ממנו עזרה עבורי ועבור בני משפחתי. אני עובד קשה אך מאמין תמיד שישועת ה' כהרף עין וזו האג'נדה שלי על פיה אני חי".

לסיום, ציין תושב מרכז הארץ כי "אין ברשותי דירה, לא חלמתי שאצליח אי פעם לרכוש דירה ופתאום עכשיו אני מתחיל להבין כי אצליח להגשים חלומות רבים- לקנות בית, ללמוד ובעיקר לעשות את אשתי והילדים שלי מאושרים. כמו כן, אני מתכוון לתת מעשר מכספי הזכייה ולעזור למשפחה המורחבת שגם היא שרויה במצב כלכלי לא פשוט. חשוב לי לעשות אנשים מאושרים וכרגע קיבלתי מתנה מאלוקים ואני סך הכל השליח".
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    עד מתי ,עד מתי ?????
    גדי 2 28/02/2013 04:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תמשיכו עם הסיפורי אלך לילה ולילה האלה ? אל תשקיעו שקל הכל סיפורים מהאגדות.
    סגור
  • 16.
    אלוהים עמך. (ל"ת)
    ינון 28/02/2013 01:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    עד גיל 21 תגיע לירח (ל"ת)
    הרב קרקשי 28/02/2013 00:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    לא מאמין למפעל הפייס הכל מפוברק (ל"ת)
    אורן 27/02/2013 23:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    מזל טוב
    יוסף 27/02/2013 20:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לעולם אל תשכח מאיפה באת. פעל בחוכמה ומנסיונם של אחרים. בהצלחה
    סגור
  • 12.
    אשרי המאמין!!!! (ל"ת)
    מאיר 27/02/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    הכסף היגיע לאדם הנכון בזמן הנכון. כל הכבוד ובהצלחה. (ל"ת)
    יגאל 27/02/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 10.
    כרגיל הפיס עם ספור דמעות לא להיתפתות אראלה לא תתקשר (ל"ת)
    מנוי פרייר 27/02/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 9.
    כל הכבוד לדעתי כדאי לך להשקיע באיזה עסק משהו בסביבות
    אלי 27/02/2013 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה50 אחוז מהזכיה ואז תהיהפטור מחלק מהמס בתור הוצאות עסקיות אבל חלק לא מבוטל תשלם מס אין בררה זה החוק
    סגור
  • המס בזכיות הוא במקור "פרותי "לא ניתן לקזז ממס מעסק
    אנונימי 27/02/2013 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רלונטי לזכיות.
    סגור
  • לדעתי הוא צריך לקנות אגח אוסטרלי וחכה וללכת לדוג (ל"ת)
    h 04/03/2013 07:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    תיתרום לי ולא לישיבות !!!
    semordo 27/02/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שיבואו לבקש ממך עלידי הפחדות שונות ומשונות! שלא תיתפתה!! ראה הוזהרת!!
    סגור
  • זה עצוב שאתה חיי בשנאה ולא בשמחה,תבדוק את עצמך...
    אלעד 28/02/2013 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנסה להודות ולשמוח כל רגע
    סגור
  • 7.
    לך עם הכסף בתבונה. (ל"ת)
    בהצלחה 27/02/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 6.
    תחזיק מעמד - ותישאר פשוט. אחרת תהיה בבעיה (ל"ת)
    ש.א 27/02/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 5.
    אני מכיר אדם שמילא ב1/4 מיליון וזכה ב11 ש"ח
    אנונימי 27/02/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כול החיים כול שבוע ב120ש"ח 6000 בשנה כפול 40 שנה...אם היה משקיע את הכסף בנדלן כבר היה מיזמן עם דירה .או רק בקרן נאמנות של מדד המעו"ף.
    סגור
  • 4.
    שתצליח בכל מעשייך
    איזה חדשות טובות 27/02/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    17 1
    כל הכבוד על הרצון לעשות אחרים מאושרים. חונכת יפה.
    סגור
  • 3.
    בה לבנאדם הנכון איזה כיף לשמוע (ל"ת)
    משה 27/02/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 2.
    סיפורי אלף לילה ולילה (ל"ת)
    איילי 27/02/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 1.
    יפה לך בחורציק - מפרגן (ל"ת)
    עמית 27/02/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור