16:59 הממונה האריך תוקף רישיון 402/"חלץ - כוכב חדש" עד ל-22 ביוני 2015

16:42 אינטל התחייבה להיקף רכש גומלין של לפחות 550 מיליון ד' בישראל עד 2020

14:04 כלכלני לאומי: האינפלציה תשוב לטווח יעד יציבות המחירים ברבעון ה-III

14:03 הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי במשרד הכלכלה ואינטל חתמו על שת"פ

12:46 הממשלה אישרה פיתוח כלכלי ביישובי מגזר המיעוטים לשנת 2015

12:31 ועדת הכלכלה תדון השבוע בבקשה להאריך את רישיונות חברת החשמל בשנה נוספת

12:29 רמ"י ומשרד התיירות עם נווה אטי"ב: הפחתה של 20% בכניסה לאתר החרמון

12:27 ממשיכות לחטוף: מניית כלכלית י-ם צוללת 12%, אפריקה יורדת 4.5%

12:18 הממשלה אישרה את תוכנית מחיר מטרה; בוטלו המכסות למשפרי דיור

11:54 ועדת הכספים אישרה את תקציב הבחירות: 242 מיליון שקלים

10:50 אופטיבייס רכשה פרוטפוליו סופרמרקטים בגרמניה תמורת כ-30 מיליון אירו

10:36 המשטרה עצרה 8 פעילים נוספים מאירגון להב"ה בחשד להסתה ומעשי אלימות

10:26 בנק ישראל: המדד המשולב לחודש נובמבר 2014 עלה ב-0.1%

10:02 אנלייט: הסכם למכירת זכויות ושותפות בפרויקט בפולין בכ-60.7 מ' זלוטי

09:45 הפריימריס במפלגת העבודה יתקיים ב-13 בינואר 2015

09:44 שתל חי של רקמה אנושית המכילה כלי דם ראשיים יפותח על ידי בונוס ביוגרופ

08:45 פלאזה סנטרס השלימה הנפקת זכויות; גייסה כ-20 מיליון אירו

08:18 ראש הממשלה מינה בסוף השבוע את עו"ד נמרוד ספיר לראש מטה שר האוצר

07:34 דרמה בניו יורק: גבר שחור ירה הלילה בשני שוטרים לבנים כנקמה

07:30 המתאגרף מוחמד עלי אשר חולה בפרקינסון אושפז בבית חולים

07:24 כלכלית י-ם ומבני תעשיה ייסחרו ברקע לדחיית תשלומים במירלנד

22:00 אקסון מובייל: מניית החברה מוסיפה 2.5%, בעקבות העליה במחיר הנפט

21:58 הנפט מזנק: בעקבות היציאה לחגים עלייה של 4.5% במחיר החבית

21:57 אובמה מאשים את המשטר בצפון קוריאה בהתקפה על סוני: האם צפויה תגובה?

19:06 מלכת ה-buyback: אפל רכשה את מניותיה השנה ב-56 מיליארד דולרים

15:46 אונקיית זהב מתחת למחיר 1,200 דולרים, בדרך לסגירת שבוע שלילי

15:42 קנדה במתח: חברת בלק ברי צפויה היום לדווח על הרווחים/ הפסדים רבעוניים

12:57 לא מצליח לפרוץ: הדולר היציג נחלש 0.1% לרמה של 3.93 שקלים

12:28 רקטה התפוצצה סמוך לאחד מיישובי אשכול, אין נפגעים

12:01 אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית אשכול

10:22 החוזים העתידיים על וול סטריט מסמנים עליות של עד 0.6%

08:44 סחורות: החוזים על הנפט מתחזקים 0.81%, החוזים על הזהב עולים 0.35%

X
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
קובסייפב Bizportal

Bizportal בפייסבוק

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות
עולה למתקפה

יאיר לפיד: "לא מפלגה של עניין אחד. נאבק על מכירת כיל לחברה קנדית מפני שמדובר במקומות עבודה לישראלים"

כך כתב היום יו"ר "יש עתיד": "את הממשלה שתוביל את המדינה לאביב ישראלי, נתניהו יכול היה להקים כבר לפני שבועיים"
 |  67
יאיר לפיד, צילום: Getty images Israel
Share
בחר אפליקציה והישאר מעודכן ברשתות חברתיות
"העיסוק התקשורתי ממוקד בשאלת השיוויון בנטל וגיוס החרדים, ואנחנו לא הולכים לסגת בעניין הזה במילימטר, אבל "יש עתיד" אינה מפלגה של עניין אחד", כך כתב היום (ה') יאיר לפיד בדף הפייסבוק שלו תוך שהוא מתייחס למשא ומתן הקואליציוני שנמצא הרבה בכותרות בימים האחרונים.

"אנחנו המפלגה של מעמד הביניים הישראלי", המשיך לפיד: "אנחנו שם כדי להיאבק על דיור במחיר שפוי ליוצאי צבא, על הפסקת ההשתוללות של מחירי החשמל והמים והדלק, על לימודי ליב"ה ושינוי עומק בחינוך, על זה שאת כיל אי אפשר למכור לחברה קנדית מפני שמדובר במקומות עבודה לישראלים בפריפריה".


כאשר ברקע עומדת הברית בין לפיד לבנט ב התייחס יו"ר "יש עתיד" לסיכוי שמפלגתו תשב בקואליציה: "אנחנו מפלגה שאומרת אחרי הבחירות את אותם דברים שאמרה לפני הבחירות. השאלה היחידה שנותרה היא אם נשב בממשלה עם העקרונות שלנו, או שנשב באופוזיציה בגלל העקרונות שלנו. כרגע, שתי האפשרויות ריאליות באותה מידה, וחבל".

"את הממשלה שתוביל את המדינה לארבע וחצי שנים של אביב ישראלי, נתניהו יכול היה להקים כבר לפני שבועיים בלי שום מאמץ", כתב לפיד וסיים עם עקיצה לעבר מקורביו של ראש הממשלה, בינימין נתניהו: "אנשיו של נתניהו צודקים כנראה גם כשהם אומרים שהבעיה היא שאין לי נסיון. אם רק היה לי נסיון בטח הייתי מבין מדוע טרם הוקמה פה ממשלה אזרחית יעילה, ערכית, שתגן על מעמד הביניים, תעזור לנו לצלוח את המשבר הכלכלי ותנווט את הספינה הישראלית בתוך סתיו ערבי קודר וסוער".
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

67 תגובות ב-48 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
48 doveden5 27/02/2013 19:35 מי משקף את עמדת הסיעה ?
מענין , משום שחבר סיעתו איש הדרום מאיר כהן (לשעבר ראש עירית דימונה דוקא טוען שלשם שמירת מקומות העבודה אסור למכור ויש להלחם בזה . מי מיצג את הסיעה המבולבלת הזו?
0
0
47 בוריס 25/02/2013 10:44 ראש הממשלה של צפון תל אביב (חבר של אולמרת) (ל"ת)
1
1
46 שם 24/02/2013 21:33 כזה ליצן עוד לא היה!
למה 10,000 חרידים לא נותנים לא לישון בתירוץ עלוב של חלוקת נטל כשיש מיליון וחצי ערבים שהם טפילים אמיתיים והוא שותק? מדבר על ביטחון: נו יופי עוד קריקטוריסט צבאי של חוברת "במחנה" יגיד לאלופים מה לעשות? בכלכלה הוא לא מבין כלום כמו יחימיביץ. ומכירת כיל? מה קשר למקומות עבודה? מה קונים חברה במיליארדים בשביל לסגור אותה??? שיפסיק לעשות כותרות וילך ללמוד אולי סוף סוף יעשה תואר אקדמי אמיתי ולא מזוייף!
3
1
45 אלה לא מנדטים שלך 24/02/2013 17:58 אנשים בחרו בך מתוך ציפיה שנתניהו יהיה ראש הממשלה (ל"ת)
2
1
44 מוטי 24/02/2013 16:17 כול הכבוד צריךלהצדיע לך סוף סוף איש ישר לכנסת (ל"ת)
2
5
43 ד"ר מאיר 24/02/2013 15:11 ביבי עם 180IQ ויהיר רק 105IQ
אז מי יכול לנהל מדינה מול כל העולם?
4
3
42 דימונאי 24/02/2013 15:01 מי המציא ללפיד שפוטאש לא תעסיק ישראלים? שוב ההוא מדימ
נה?
3
2
41 ליבו 24/02/2013 11:12 יאיר טירון פוליטי - לא ברור לך שהעובדים רק מחפשים כסף
ביום שכל עובד יקבל מיליון שקל מהמכירה לא יהיה אכפת לאף אחד מהעובדים אוצרות מדינה, כאילו עד היום מישהו בקרית שמונה או בנתיבות נהנה מאוצרות המדינה , חוץ מקומץ עובדים ותיקים במפעלי ים המלח ומשפחת עופר אף אחד לא מרויח מכך, יותר טוב שהקנדים יכנסו כך נקבל לפחות תמלוגים סבירים מים המלח והאשלג, לא רק העובדים יהנו.
2
4
40 רדוד רדוד 24/02/2013 09:21 סיסמאות וגימיקים, כבר אין פוליטיקה הכל פופוליזם (ל"ת)
2
4
39 אלי 24/02/2013 09:17 אפילו לא עניין אחד, גימיק אחד
היה יכול להבטיח שגם יבטל את המיסים בארץ ועדיין היו עדרים של תמימים שיצביעו לו. אין מה לעשות, אנשים חיים בסרט והמציאות ממש לא בראש שלהם.
1
4
38 יאיר -תמשיך כך 24/02/2013 00:31 הכי חשוב הודת מחירי הדיור
ביבי אינו רוצה דיור שפוי, הבעיה היחידה שלו שזה מרסק את הליכוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
4
37 אזרח הנגב 23/02/2013 17:47 כל הכבוד - שאפו
ליאיר לפיד הצבעתי עבורך כי לא היה לי בעד מי להצביע - התחלתי להאמין שבאת לשנות. .פוטאש חברה נצלנית שתשאב את המחצבים שלנו בנזיד עדשים ותזרוק את עובדי כיל ותושבי הנגב. לגבי בעלי המניות גם אנחנו תושבי הנגב מושקעים שם . איזה רווח יצמח לנו או למדינה מהמכירה ? תשובה כלום . רק הפסד.
5
4
36 יאיר 23/02/2013 06:49 לתשומת לב
מתאים לי. ואולם, נא לשוחח עם הקבל באופן ישיר ולא באמצעות הפייסבוק וברשימה ערוכה מראש ! והרי, איננו ילדים ו/או בורים לנצח..
0
0
35 יורם 22/02/2013 15:38 לפיד וכיל
תגיד לי חוץ מחיים טובים ועיתונות מה עוד אתה יודע
4
3
34 אנונימי 22/02/2013 13:33 שאלה ליהיר? ואם האחים עופר רוצים למכר? תחייב אותם
לא למכור? תקבע להם למי למכר? באיזה מחיר? הברירה היחידה שלך זה לקנות את כיל מהם
5
5
אלמונימי 22/02/2013 14:48 בודאי שנחייב אותם.דבר עם עו״ד (או פסיכיאטר). (ל"ת)
4
3
אנונימי 22/02/2013 16:11 נראה אותך מכריח אותם להשאר עם כיל חחחחח (ל"ת)
2
4
אנונימי 22/02/2013 16:09 עוד אדיוט ממצביעי יהיר לפיד מדינה של מטומטמים
מגיע לכם שביבי דופק אתכם . הוא הבין עם מי יש לו עסק.
3
5
33 בא 22/02/2013 11:43 גם לערבים הבטיחו אביב ,בסוף קיבלו משהו אחר שלא
קשור לעונות שנה ,ומי הבטיח אים לא עיתונים כמוך ,החיים הם לא כותרת בעיתון ,כותרת בעיתון היא בסך הכול פיתיון לקרוא כתבה .לפחות ביבי עובד .ולא בטלן .ולא להזכיר אביב בבקשה .
1
6
32 בא 22/02/2013 11:35 ויאיר ,במקרה וימכרו לקנדים ,ים המלח ישאר בארץ ,ולכן
העובדים ,כנראה ישארו ישראלים ,פשוט להביא עובדים מקנדה זה יהיה הרבה הרבה יותר יקר ,אולי תפסיק לעשות מעצמך צחוק ,אסור שגבר לא יעבוד ,תתחיל לעבוד בתור שר פנים ,תצבור ניסיון ,אל תפחד מעבודה .
3
4
עובד לשעבר 24/02/2013 12:36 לכל המבינים
ראשית כי"ל איננה רק מפעלי ים המלח. ואכן עובדי הייצור ישארו ישראלים, אולם מה המחצית הנוספת שיווק,מחקר, שירותלקוחות כספים ועוד. כול אלה יחוסלו בארץ. בנוסף, אכן העובדים רוצים ומקבלים כסף, הרבה מעל הממוצע הארצי. האם אתה חושב שמצבם יאר כפי שהוא או שהקנדים ישתדלו לקצץ בכדי להגדיל את ריווחיהם.
1
1
GERMAN10 22/02/2013 12:47 לא הבנת. הוא בעד מכירה לקנדים. (ל"ת)
3
3
אנונימי 22/02/2013 13:32 איך הוא בעד מכירה? כמה קיבלת בהבנת הנקרא? (ל"ת)
2
2
אנונימי 22/02/2013 11:56 הוא כזה יהיר שישר רוצה להיות ראש ממשלה
מי גידל כזה מגלומן? דמגוג . אם הוא דואג לעובדי כיל אז שעם הכסף שלו יקנה בעצמו את כיל במקום לחמם כיסא ולקשקש על דאגתו למעמד הביניים שהוא גר בוילה ברמת אביב. זה לא מעמד ביניים! מטומטם מי שבחר בו
5
6
אנונימי 22/02/2013 11:53 נכון מאד ים המלח ישאר במקומו נכון שזה נס חנוכה? (ל"ת)
2
2
31 אבי 22/02/2013 11:06 לפיד=מניה בשווי ראלי 0 שמורצת ע"י התקשרת (ל"ת)
3
7
30 בא 22/02/2013 09:48 שאלה לציפי ליבני ,כשאת אומרת לא למה את מתכוונת . (ל"ת)
0
1
29 בא 22/02/2013 09:36 לביבי יש תחפוסת מוכנה ,ציפי עבדה עליה כבר כמה שנים
וזה כול מה שהיא עשתה ,כמובן קיבלה מאיתנו משכורת מצויינת כולל כול התוספות .
2
1
28 ליבו 22/02/2013 09:35 לפיד+בנט=נוני מוזס = YNET=ידיעות אחרונות=גלובס (ל"ת)
0
3
27 בא 22/02/2013 09:30 ולמי פישל מתחפס ,אולי לכיסא מפלט ,אדם חכם עוזב בזמן
ואנו נשארנו עים בועת נדלן והר דולרים .הזוגות הצעירים שולחים לך חג שמח .ותודה שהתחשבת בהם בקדנציה הנוכחית .
0
1
26 בא 22/02/2013 09:19 ואותי מעניין למי יאיר מתחפס ,אולי למהנדס או מתכנת
מחשבים ,למשהו רציני ,שלא רק מקשקש עים הפה או על הדף אלה עובד קשה .תתחיל לעבוד אולי כשר פנים או אוצר ותבין הכול .אי אפשר ללמוד לשחות בלי להכנס ....לממשלה .
0
3
25 המפציץ 22/02/2013 09:04 תגובה ראויה מאחד שיודע
קל לו לתקוף חברות שהחברים שלו לא בפנים חתיכת אינטרסנט משרת את האליטה האשכנזית מי שרוצה לדעת מי אלה החברים שלו שיילך לגנקי ביום רביעי ויראה את כל האליטה שממנים אותו
4
8
24 אנונימי 22/02/2013 08:32 מקומות עבודה לישראלים? האחים עופר מספקים את זה
אז בינתיים כולכם נגדם . זכותם למכר ועדיף שימכרו את כל נכסיהם
3
4
23 אנונימי 22/02/2013 08:30 לכל המטומטמים שנגד מכירת כיל
אז מי יקנה את כיל אם האחים עופר לא רוצים אותה יותר נוחי דנקנר? שרי אריסון? אילן בן דב? מי????????????? אולי חברת טבע? או שהיא תחזור להיות חברה ממשלתית ואז תשלמו לכולם שם כמו לעובדי הנמל? אלפי שקלים מכיסכם לשם כך צריך להעלות לכם את המס ב 30% . אז תשלמו לעובדי כיל. אז לפני שאתם מהללים את 2 הדמגוגים שלי ולפיד תציעו הצעות מי ממכם קונה את כיל?
2
4
22 אנונימי 22/02/2013 08:28 לכל המטומטמים שהם נגד מכירת כיל
שלי וחבריה היו גם נגד מכירת נמל אילת לאחים עופר בטענה שיש להם מידי עסקים. אז מאז הנמל לא נמכר ונשאר בבעלות המדינה . לכל אלו שהם נגד האחים עופר הם קנו את צים הכושלת שאף אחד לא רצה המדינה די נהנית מזה ההפסדים לא עליה. הם השקיעו בחברת כיל הם תורמים למדינה תראו את בניין הלב באיכילוב זה הם תרמו ולא המדינה המדינה רק לקחה לכם כסף הטילה מס על הבורסה ולאן הולך הכסף הזה? המדינה נלחמת בכיס שלכם אוזלת ידה בכל דבר ואתם שותקים. כשהיא נגד אלכוהול היא פשוט מעלה את המחיר וכולם מתרגלים כשהיא נגד סיגריות היא מעלה את המחיר כשהיא לא סוללת כבישים והאנשים נתקעים בפקקים ונוסעים מהר היא שמה לכם מצלמות שהיא מוכרת קרקעות במחיר מופקע וגם לא משחררת מספיק קרקעות המחירים עולים אתם לוקחים משכנתאות גבוהות ותשלמו על חייכם על בועת הנדלן. כשאתם בוכים על מחיר הקוטג ועל יוקר המחיה היא נותנת לכם גן חינם מגיל 3 ונקודת זיכוי אבל דופקת אתכם במס על הבורסה כך שכל ההטבות שקיבלתם הם לתקופה מוגבלת אבל המס לכל חייכם ואתם משלמים יותר כך יצא שנדפקתם. לא ראיתי ששלי פחממוביץ ויהיר לפיד מדברים על זה שסידרו אותכם בעצם.
2
4
21 אנונימי 22/02/2013 07:53 ואיך כיל קשורה למעמד הביניים? למה הוא לא נלחם על
הורדת המס על הבורסה? העלו מס 25% כדי לתת הטבות לצעירים? זה על חשבון כל העם זה הרס את הבורסה וזה על חשבון הצעירים גם כי קבלו קומץ ביד אחת ולקחו להם כפליים אין משמעות לכל מה שהם קיבלו . ביבי יצא מורווח מהטלת המס על כלל הצבור . אז למה יהיר לפיד ושלי סותמים את הפה? רק העשירים מושקעים בבורסה? בושה וחרפה
1
5
20 אנונימי 22/02/2013 07:52 אז שלי ויהיר יהפכו את כיל לחברה ממשלתית איזה כיף לעם! (ל"ת)
0
0
עם המון פופוליזם 24/02/2013 09:35 שובם של הבולשביקים
הסוציאליזם הוא החזיר האמיתי.
0
2
19 אנונימי 22/02/2013 07:51 מה עם בעלי המניות של כיל? מישהו חושב גם עליהם
משקיעי כיל תומכים בחברה. במיטב כספם. מה עם בעלי המניות
1
1
18 אנונימי 22/02/2013 07:50 אז הוא נגד מכירת כיל? הם נגד הפרטת הנמלים
הם נגד הפרטת חברת החשמל הם נגד הכל הם בעד הועדים הגדולים בתקווה שהם יצביעו להם. אנחנו ממנים את כולם. מ
0
1
17 אנונימי 22/02/2013 07:49 יהיר לפיד זה תואם ביבי ודמגוג (ל"ת)
1
4
16 אנונימי 22/02/2013 07:46 מכירת כיל - דמגוגיה של שלי ויהיר לפיד.
רציתם כלכלה חופשית? קיבלתם! זה לא יתכן שכל פעם שמשהו לא ימצא חן בעיניכם תתערבו. אם האחים עופר רוצים למכר את כיל זה זכותם. מי עוד רוצה לקנות את כיל חוץ מפוטאש? אז תהפכו את כיל לחברה ממשלתית כמו שהיה קודם לפני מכירתה לאחים עופר.
3
6
15 אי 22/02/2013 07:39 ביבי אכל אותה
אוי כמה שביבי מזיע איך קרה שחוץ משלי יחימוביץ גם לפיד דואג לעובדים ולא מפריט בטיפשות את כל המדינה כמו ביבי והופך אותנו לעובדי קבלן בשכר מינימום
5
4
יוסי 22/02/2013 11:03 בגלל אנשים כמוך הבנים שלך יהיהו עובדי קבלן
מי יצר את עובדי חברות הקבל אם לא ההסתדרות בראשות אמיר פרץ כדי לשמור על השמנת .אה זה לא היה הליכוד זה היה פרץ. אזתפסיקו להטעות כדי שאתם ואני מניח שאתה עובד ציבור וגם פעיל בהסתדרות תמשיכו לחיות חיים טובים בלי לעבוד קשה יצרו את העובדים סוג ב'. חטיכת טינופת!!!
2
6
14 חייבים...... 22/02/2013 06:40 לעצור
את התופעה של קניית משאבי טבע ששיכים למדינה ולאזרחיה בידי אנשים ואו גופים םרטיית ומכירתם לגופים פרטיים בחול ! ולחוקק חוק : "שאדם ש " יקנה " את זה יחזיר את כל הרווחים וגם יישב בכלא !" זה לקנות ולמכור נכס שלא שלך ! וזוהי עבירה פלילית חמורה שבחמורות !
1
1
13 צאנו 22/02/2013 02:23 מאמינים לך..... (ל"ת)
3
0
12 יובל 21/02/2013 23:00 איתות לשלי (ל"ת)
2
0
אנונימי 22/02/2013 07:54 שלי ויהיר לפיד 2 קונילמל (ל"ת)
2
7
11 jemy 21/02/2013 22:56 מישהו יכול לגיד לי מאיפה הדוגמן מבין כלכלה ????
קל להוכיח שהדימוקרטיה רעה כל כך
8
10
יאן 21/02/2013 23:04 מאותו מקום ששטיניץ מבין בכלכלה!!!!! (ל"ת)
8
11
10 כבוד ל-יש עתיד.... 21/02/2013 22:49 יאיר, אם תתמיד כך תגיע ל-40 ח"כ...אל תוותר !!! (ל"ת)
6
11
אנונימי 22/02/2013 07:47 יהיר לפיד מתאים לעם המטומטם הזה (ל"ת)
3
7
9 blond10 21/02/2013 22:38 לפיד עושה בית ספר לנתניהו
כל מה שציפינו מנתיהו הוא עושה הפוך ,פשוט עבד עלינו. לא בחרתי בלפיד
4
9
8 כ .שלמה 21/02/2013 22:30 יאיר לפיד .חזקקקק
כל הכבוד יאיר .אנו בדרכך נצא מחושך לאור חזק ואמץ.
6
7
7 מיקי 21/02/2013 22:20 ביבי זה הפוליטיקה הישנה. (ל"ת)
6
5
תגלו שה"חדשה" ישנה 26/02/2013 13:39 אין פוליטיקה ישנה זה הכל רטוריקה למטומטמים (ל"ת)
0
0
6 די לעודף רגולציה! 21/02/2013 21:53 האם לפיד יעז להתנצח מול עודף הרגולציה?
מרוב רגולציה אין שוק!
3
5
5 אהרון 21/02/2013 21:47 תמשיך
יאיר תמשיךלהתעקש על העקרונות שלך ותצליח . בבחירות הבאות בקרוב או בעוד מסםר שנים אצביע לך . בטוח שכמוני חושבים רבים שלא נתנו לך את קולם בבחירות האלה .חייבים לשבור את רצף הרפש השילטוני של נתניוהו ושרה . את שילטון הביריון ליברמן שומר הברים שהפך ליקיר השוליים .חזק ואמץ מקוה שלא תתכופף בפני הפיתויים של ביבי ראש הממשלה הכי לא אמין והכי לא ישר שמחייך ואומר דבר והיפוכו בנשימה אחת .
4
9
אנונימי 22/02/2013 07:48 יהיר לפיד ראש ממשלה? חחחחחחחחח (ל"ת)
1
3
4 YL 21/02/2013 21:39 בום ביבי חטף עוד אגרוף מיאיר
אני מתחיל לרחם על ראש הממשלה אחרי נאום והגנה על עובדי כימיקלים לישראל ביבי יקפל את הזנב ו.....שוב הוא מתקפל תודה יאיר העם כולל בוחרי הליכוד אוהב אותך האויר מתחיל להיות נקי יותר
6
11
3 צדק 21/02/2013 21:21 הוא גבר...גבר....
נתניהו עושה שטויות ...גם בגללל אשתו האנטיפטית
10
12
2 אבישלום 21/02/2013 21:18 קשה להאמין, אבל אני מסכים עם כל מילה שלו
מרוב שנתניהו התרגל לתחמן הוא שכח שאפשר ללכת גם בדרך הישרה והפשוטה, להקים ממשלה שפויה במקום לתת את משרד המשפטים וניהול המו"מ לבועת הסבון ציפורה ליבני
9
19
1 בורג 21/02/2013 21:09 עוד פליטת פה אחת ויאיר יאבד 5 מנדטים (ל"ת)
15
13
אהרון 21/02/2013 21:48 יחצן
כמה שילמו לך היחצנים של ביבי ?
7
3
אלי 21/02/2013 21:34 חביבי, לפי סקר של ערוץ הכנסת לו בחירות היו מתקיימות
עכשיו, יש עתיד הייתה מקבלת 30 מנדטים וליכוד ביתינו יורדים ל-22. וזה רק שבועיים אחרי בחירות - אנשים מתחילים לקלוט מי זה שקרניהו.
8
11
יוסי 22/02/2013 07:55 פשוט מבריק
מגיב ענייני לכל נושא גם אם האמת כואבת.רוצה לשים סוף להשתוללות בחברת חשמל ובנמלים ובצדק מצד שני נגד מכירת כי״ל וסגירת הנגב פשוט מדהים.עלה והצלח
7
0
יעקב 22/02/2013 02:16 ידוע שבני אדם הדיוטות...ראה ערך כדור הארץ..... (ל"ת)
1
3
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.