הדו"חות של טאואר: המכירות ירדו ב-5% ל-147 מיליון דולר - המניה נפלה 6%

לפי GAAP, ההפסד של טאואר התרחב ל-23 מ' דולר ברבעון הרביעי. מנכ"ל טאואר: "2012 הייתה שנה משמעותית ואסטרטגית עבור החברה"
 |  (19)
ראסל אלוונגר, צילום: יח"צ
חברת טאואר +0.59% טאואר 7,299 +0.59% טאואר בסיס:7,256 פתיחה:7,240 גבוה:7,299 נמוך:7,200 תמורה:14,040,821 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה לפני זמן קצר את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2012 ולשנה כולה. אמנם החברה סגרה שנת שיא בתולדותיה עם מכירות של 638.8 מיליון דולר אבל החברה מספקת תחזית חלשה לרבעון הראשון של 2013. לגבי המשך השנה, בטאואר צופים המשך צמיחה.

טאואר, המנוהלת על ידי ראסל אלוואנגר סגרה את הרבעון הרביעי של 2012 עם מכירות של 147.6 מיליון דולר, ירידה של 5% ביחס לרבעון השלישי של השנה. נתון זה היה בטווח היעד של החברה לרבעון כפי שסיפקה במסגרת הדוחות לרבעון השלישי (147-157 מיליון דולר), אך נתון המכירות קרוב לרף התחתון של היעד.

הרווח הנקי המתואם של החברה ברבעון שחלף עמד על 22 מיליון דולר, זאת לעומת 34 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. על פי עקרונות החשבונאות המקובלים (GAAP), סגרה טאואר את הרבעון עם הפסד של 23 מיליון דולר, זאת לעומת 17 מיליון דולר ברבעון המקביל.

בסיכום השנה הכוללת טאואר הציגה מכירות של 638.8 מיליון דולר, עלייה של 5% ביחס לשנת 2011. הרווח הנקי המתואם של החברה הסתכם ב-131.5 מיליון דולר, זאת לעומת 124 מיליון דולר בשנת 2011. נכון לסוף שנת 2012, קופת המזומנים של טאואר הכילה 133 מיליון דולר, עלייה של 32 מיליון דולר ביחס להיקף המזומנים בסוף שנת 2011.

ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר אמר: "2012 הייתה שנה משמעותית ואסטרטגית עבור החברה. עם זאת, בטווח הקצר אנו רואים ירידה בהכנסות החברה. ירידה זו קשורה להפחתת ההזמנות המתוכננת בהסכם עם מיקרון. אנו מצפים להמשך גידול בנתח השוק שלנו בשווקים נבחרים בעלי ערך מוסף במהלך שנת 2013".

חברת טאואר צופה כי המכירות ברבעון הראשון של שנת 2013 יעמדו על 110-120 מיליון דולר. בטאואר מסבירים כי הם רואים זאת כירידה לטווח קצר, זאת בהתאם להסכם הייצור עם מיקרון. בהתבסס על השותפויות של החברה, צופה טאואר המשך צמיחה במהלך השנה.
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    מישהוא מחזיק את המניה למטה,מה האינטרס? (ל"ת)
    ללא שם 14/02/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מישהו קונה את המניות. בכמויות. (ל"ת)
    חי במינוס 14/02/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז כנראה שמישהו גם מוכר בכמויות
    חי בפלוס 14/02/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אמרת כאן בעצם? אם המחיר יורד אז הלחץ הוא של המוכרים, בקיצור קשקוש ותו לא...
    סגור
  • כנראה שהבנתך היא הפוכה. מוכרים יש כי אמרו דבר רע על
    חי במינוס 14/02/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה. אבל עובדה שלמרות זאת יש קונים. תחשוב,אם אתה מסןגל.
    סגור
  • 13.
    טאואר
    דניאל 14/02/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טאואר עוד תפתיע את כולם מופסד וממשיך להחזיק במיוחד באופציה עד 2016 1000%
    סגור
  • 12.
    המניה המעפנית הזאת תעלה!!!! חכו (ל"ת)
    אנונימי 14/02/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    לפני מספר חודשים דיברו על שתי עיסקאות גדולות.כנראה כלום (ל"ת)
    פנחס 14/02/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    שימו לב שלפחות בשנתיים האחרונות, אחרי כל פרסום
    אחת שמבינה א 14/02/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הדוחות שלה המנייה הזאת צונחת, גם שהמכירות הן בשיא והדוחות מעולים, משהו כאן לא מובן, אני הרמתי ידיים בקשר לטאוור. גועל נפש של מנייה גועל נפש של מנכל, צריך לפטר אותו ל א ל ת ר! אולי כך יבוא השינוי......
    סגור
  • טאואר
    מ.ז 14/02/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסכים לחלוטין איתך מה עוד שלא משנה מה שיפורסם המניה תרד ואני באמת לא יודע אם זה לא נעשה במכוון ויש אינטרס מצד החברה שהשער יהיה נמוך את יכולה לראות את זה בצורה שהדוחות מתפרסמים הרבעון יהיה חלש אך התחזית ל 2013 ?
    סגור
  • 9.
    טאואר
    שרה 14/02/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טאואר ההשקעה הגרועה ביותר!איפה כול המומחים והמנכ"ל שאמרו ששוה 5 דולר כאשר היה 1.66 צריך לתבוע אותם
    סגור
  • 8.
    מנכ"ל טאואר ראסל
    לאה 14/02/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המשכורות השמנות של המנהלים של טאואר ואי היכולת להביא רווחים ותשאואות נמוכות והפסדים למחזיקי המניה -צריכים לפטר את המנכ"ל וחבריו
    סגור
  • 7.
    אחד הדברים הטובים שעשיתי בהשקעות היה למכור
    משקיע 14/02/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את טאואר לפני תקופה זה כנראה הנייר הכי מאעפן שיש בבורסה.תעשו לכם טובה ותעיפו אותה המנכ"ל שלהם הוא כישלון.חברה לפני פשיטת רגל.פשוט מנייה זבל.בחיים בחיים אני לא חוזר לשם
    סגור
  • 6.
    חברת טאואר
    ראובן 14/02/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מדוע המנכ"ל עדיין בחברה אם לא מביא רווחים לחברה?
    סגור
  • 5.
    טאואר
    שים 14/02/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הגיע הזמן לפטר את ראסל הנמכ"ל . מה בקשר לגורביץ שממליץ על טאואר השכם וערב גם אותו לפטר!!!
    סגור
  • 4.
    תפסיק לשלב ידיים ותתחיל לעבוד ולהרוויח (ל"ת)
    HAKY1 14/02/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    הסדר שטרות החוב והחברה הזו שווה פי 3 ממלאנוקס (ל"ת)
    ישו 14/02/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    טאואר- חרה של מנייה (ל"ת)
    haky1 14/02/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    חחחחחחח חרה של מניה
    נתן 14/02/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עבודה בעיניים,,ההנהלה מושכת משכורות ענק ,בזמן שהחברה חייבת כ 800 מיליון דולר ,,אחים שלי לברוח ומהר.
    סגור
  • ב- ע לא ב- ה (ל"ת)
    LOLLLLLLL 14/02/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור