ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה חלשה: מדד המעו"ף איבד 0.3%, בזק עלתה 2.65% ונייס נפלה 5.4%

מדד הבלוטק 50 נפל 1.5%. המחזור בשוק היה גבוה ממיליארד שקל. אלביט הדמיה זינקה 11.4% ופרולור 7.9%. מדד הדאקס עולה 0.8%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א הסתיים בירידות בהובלת מניות ההייטק, זאת בניגוד למגמה החיובית שאיפיינה את פתיחת היום ובניגוד למגמה החיובית שמאפיינת את המסחר בשוקי אירופה והצפי לפתיחה חיובית גם בארה"ב. את הירידות היום הובילו מניות השורה השניה. בסיום הובילה מניית בזק את המחזור עם 69 מיליון שקל ועלייה של עוד 2.65%, אך גם תעודת הסל של הראל על ה-S&P500 ריכזה היום מחזור ענק של מעל ל-50 מיליון שקל (השלישי בגודלו בבורסה). תעודה דומה של תכלית ריכזה גם היא מחזור חריג של כ-32 מיליון שקל.

בסיום המסחר ירד מדד המעו"ף 0.29% ושערו נקבע על 1,225 נקודות. ת"א 75 ירד 0.83%. מדד הבנקים רשם ירידה זניחה של 0.11% ואילו מדד הבלוטק 50 נפל ב-1.5%. המדד הענפי היחיד שעלה היום היה מדד מניות התקשורת עם 0.86%. המחזור היום היה גבוה יותר מבימים האחרונים והסתכם ב-1.01 מיליארד שקל.

בין המניות הבולטות נציין את נייס +0.03% נייס 29,870 +0.03% נייס בסיס:29,860 פתיחה:29,860 גבוה:30,150 נמוך:29,540 תמורה:50,871,494 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה 5.39% לאחר שפירסמה תחזית מאכזבת ל-2013, אלביט הדמיה בלטה בזינוק של 11.4%, {פרולור ביוטק} שזינקה ב-7.9% לאחר שהודיעה כי הורמון הגדילה שפיתחה קיבל מעמד של תרופת יתום באירופה {גיוון} ו לייבפרסון -1.62% לייבפרסון 3,875 -1.62% לייבפרסון בסיס:3,939 פתיחה:3,850 גבוה:3,903 נמוך:3,773 תמורה:224,130 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדו ב-1.5% וב-4.9% בהתאמה לאחר שפירסמו דוחות ומנגד מג'יק עלתה ב-3.16% לאחר שדיווחה על שנת שיא. בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כאמור ריכזה את המחזור הגדול בשוק ועלתה ב-2.65%.

פישר מזהיר

הזהיר היום כי " הגירעון יקפוץ השנה ל-4.9% אם לא יקוצצו הוצאות ויעלו מס". לדעת בנק ישראל תמונת המצב קשה: "יחס החוב-תוצר יתקרב בסוף העשור ל-100%; ההכנסות משכר ודירות היו נמוכות ב-10 מיליארד ש' מציפיות האוצר".

המסחר בעולם

בורסות אירופה נסחרות בעליות שערים נאות. מדד הדאקס מתקדם 0.8%, מדד הקאק מוסיף 0.5% והפוטסי הבריטי מטפס 0.6%. מדד ה-RTX הרוסי בולט בעליות שערים חדות של 1.8%.

אסיה סגרה במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים. אמנם מדד הניקיי היפני נסוג מהשיא ואיבד כ-1%. זאת, על רקע התחזקות בשערו של הין שמחלישה את מניות חברות היצוא. אולם מרבית השווקים באסיה דווקא נסחרו בעליות נאות. מדד הקוספי בדרום קוריאה רשם עלייה של 1.5% והמדד המוביל באוסטרליה טיפס ב-1% לרמת שיא בה לא היה מאז אפריל 2010.

הלילה נשא הנשיא האמריקני, אובמה את הנאום לאומה הראשון מאז נבחר לכהונה השנייה, ובו קרא להגדלת ההוצאות ולרפורמה במס על מנת לתמוך בהתאוששות הצמיחה הכלכלית תוך הגברת מידת השיוויון בנטל בין העשירים למעמד הביניים, תוך שהוא קורא להעלאת שכר המינימום בארה"ב.

החוזים העתידיים מאותתים על עליות של עד 0.3% בפתיחת המסחר לאחר שבוול סטריט הסתיים אתמול המסחר, עוד לפני הנאום לאומה, במגמה מעורבת. וה-S&P 500 עלו ב-0.3% וב-0.2% בהתאמה וסגרו ברמות שיא של יותר מ-5 שנים. ולעומתם מדד הנאסד"ק נחלש בשיעור קל של 0.2%.

מצעד המדווחות היומי

נייס +0.03% נייס 29,870 +0.03% נייס בסיס:29,860 פתיחה:29,860 גבוה:30,150 נמוך:29,540 תמורה:50,871,494 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה דוח מעורב ופירסמה תחזיות פושרות לפיהן תצמח ב-7% בלבד ב-2013. נייס הרוויחה 43.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי ועקפה את הצפי. החברה הכריזה על . לדוחות נייס

חברת מג'יק -0.81% מג'יק 2,939 -0.81% מג'יק בסיס:2,963 פתיחה:2,940 גבוה:3,001 נמוך:2,925 תמורה:505,804 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה דוחות שיא לשנת 2012 עם הכנסות שעלו ב-12% ל-126.4 מ' ד'. ההכנסות ברבעון הרביעי עלו ב-17% ל-35.7 מיליון דולר והרווח הנקי המתואם עלה בכ-9% ל-5.1 מיליון דולר. לדוחות מג'יק

לייבפרסון -1.62% לייבפרסון 3,875 -1.62% לייבפרסון בסיס:3,939 פתיחה:3,850 גבוה:3,903 נמוך:3,773 תמורה:224,130 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה דוחות חזקים לרבעון הרביעי של 2012 ולשנה כולה ופירסמה גם תחזיות מעודדות לרבעון הראשון ולשנת 2013 כולה. חברת ההייטק הדואלית הציגה ברבעון הרביעי גידול של 16% בהכנסות שהסתכמו ב-42.5 מיליון דולר ודיווחה על שיא בהזמנות שהסתכמו ב-8.7 מיליון דולר. דוחות לייבפרסון

{גיוון} אימג'ינג דיווחה על יציבות בהכנסות הרבעון הרביעי שהסתכמו ב-48.7 מיליון דולר. מכירות גלולת המצלמה בארה"ב גדלו ברבעון האחרון של השנה ב-7%. הרווח הנקי המתואם עלה ב-15% ל-45 סנט למניה והושפע מרכישות חד פעמיות ומהוצאות חד פעמיות על פיתוח עסקי.

מניות במרכז

מודיעין יהש -1.22% מודיעין יהש 762.8 -1.22% מודיעין יהש בסיס:772.2 פתיחה:760 גבוה:778.1 נמוך:760 תמורה:70,090 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה כי נובל דרילינג הציבה לה אולטימטום שמרחיק את הקידוח ב"גבריאלה", ולפיו דורשת ספקית אסדת הקידוח ממודיעין: "העבירו לנו 21.2 מיליון דולר עד מחר" ומאיימת להכריז על הפרה בהסכם הקידוח. מודיעין מצידה מציבה אולטימטום נגדי לאדירה ובראונסטון להעביר את חלקם - 10 מיליון דולר עד מחר בתשע בבוקר. אולטימטום על קידוח "גבריאלה"

חברת הנדל"ן אפריקה -3.27% אפריקה 20.7 -3.27% אפריקה בסיס:21.4 פתיחה:21.4 גבוה:22 נמוך:18 תמורה:835,687 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה כי ביהמ"ש המחוזי בת"א אישר תביעה ייצוגית של מחזיק קצרה של החברה מסדרה ט', שטוען כי נאלץ למכור את החזקותיו בהפסד לאחר שחשש כי החברה לא תפרע את חובותיה. בימ"ש אישר תביעה ייצוגית כנגד אפריקה

חדשות טובות לחברת הביומד {פרולור ביוטק}, זאת לאחר שהודיעה כי קיבלה מעמד של תרופת 'יתום' באירופה. הורמון הגדילה של החברה עשוי ליהנות מ-10 שנים של בלעדיות בשיווק באירופה. הורומון גדילה קיבל מעמד תרופת יתום

אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין לאחר שזינקה אתמול ב-3.6% לאחר שהודיעה על תוכנית התייעלות במסגרתה תפטר כ-200 מעובדי החברה הזמניים ועובדים הלתומים על חוזים אישיים.

אלביט הדמיה -2.93% אלביט הדמיה 784.1 -2.93% אלביט הדמיה בסיס:807.8 פתיחה:801 גבוה:801.1 נמוך:760 תמורה:75,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין מיוחד ועליות חדות של 11.4% לאחר שמניותיה הגיבו אתמול בתנודה חזקה להודעתו של בנק הפועלים על העמדת המניות של החברה שבידיו לכינוס נכסים. המניה רשמה עליות חדות בסיום היום.

מליסרון +0.52% מליסרון 17,420 +0.52% מליסרון בסיס:17,330 פתיחה:17,270 גבוה:17,460 נמוך:17,060 תמורה:37,060,391 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת קניון "רננים" וקניון "סביונים" תמורת 1.02 מיליארד שקל , כפי שנדרשה על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים. החברה תרשום הפסד נטו של 57 מיליון שקל בגין המכירה, אך תקטין את מינופה.
תגובות לכתבה(121):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 71.
    גבעות
    אוהבת להפליץ 13/02/2013 22:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה כייף היה היום להפליץ על הגבעות . כמו מכונת יריה משומנת מפליצה על הגבעות ועל מכבי לסרוגין. חחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 70.
    למי שרוצה לראות ארביטראז בכל רגע נתון
    זיפו האמיתי 13/02/2013 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    http://www.globes.co.il/news/arbitrage/ ראו למעלה בצד ימין ליד המונח "עדכנית" נכון לעכשיו הארביטראז רק 0.21+ , דרך אגב גם אני קניתי בסיום חבילת קולים 1230 בשער יקר יחסית של 740 שח ליחידה וזאת כי בשעה 16:30 הדאקס פתחה מבערים שזה סימן חיובי מאוד.
    סגור
  • 69.
    דור, עורב אמיתי, ערב טוב.
    oraemunna 13/02/2013 20:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתרבים המתחזים בפורום. אל תשימו לב אליהם. לכל אחד מכם יש סגנון מוכר כך שהקוראים הקבועים יודעים לזהות אותו. לא להחפז ולהכחיש. אצלי הגיע לידי כך שהמתחזים מתכחשים בשמי לתגובה 55 שכתבתי. ראו הכחשה ממתחזה בתגובה 60. תגובות 43, 50, 60, לא שלי ולא טרחתי ולו פעם אחד להכחיש זאת למעט בתגובה 55 לפניה של מגיב. אותם מתחזים מתביישים להשתמש בשמם, יתכן ולשמם אין ערך. רחמו עליהם.
    סגור
  • 68.
    65 -מתחזה , למה להשחיל אנשים? (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • עלוב (ל"ת)
    אתה אפס מאופס. מתחזה 13/02/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    למי היה אינטרס להפיל את נייס בעקבות הדוחות?
    אלי.ש 13/02/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו עשה פה קומבינה!!!!!!!!!!!! בארה"ב דווקא עולה. פער ארביטרז' מעל 5%
    סגור
  • 66.
    איך אני אוכלת אותה כבר שבוע. הגע זמן תיקון... (ל"ת)
    עורבנית 13/02/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 65.
    מי שעקב היום אחרי הגרפים והמדדים ראה:
    עורב אמיתי מגיב הפעם 13/02/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא מפולת ולא נעליים ולא זבבירין. מימוש קל וזה הכל. כל הערכים שמרו על עצמם: 1225, מדד הבנקים טיפס והראה עוצמה מעל 1180 והגלום למחר בבוקר גבוה מעל שתי נקודות. מחר בבוקר פתיחה טובה וירוקה. מה שכן - השורטיסטים משתגעים , ואולי אלו אנשי האתר? כל היום מגיבים בשמי , בשם דור, בשם אורהאמונה. פשוט מקלקל הכל. היןם הגבתי תגובה אחת בלבד. אחת! בכל מקרה יש לי קולים 1230 ו1240 שקניתי היום ומחכה מחר לרווח נאה בפתיחה. מיד יפקצו כל מיני שורטיסטים ויקראו לי שקרן ורמאי והם יכולים לקפוץ לי. כבר היה פה נחמד- והגיעו רוכלים מהשוק , אפסים- והתחילו להציק. יום ירוק ויפה מאד לכולם מחר. מי שיש לו שכל חיזק היום בבילון. עדר, עדר של פחדנים מוכר אותה.
    סגור
  • חבל שאתה משתף מה קנית או מכרת אנשים לא מפרגנים
    Dor 13/02/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגבי ההמשך אמנם שמר על 1225 וזה סופר חשוב,מה שמעיב מעט זה הסיום כמעט בנמוך היומי עבר מפולס למינוס במחזור גבוה יחסית.מחר המדד חייב לתת תוקף להתבססות מעל 1225 ,במהלך המסר המדד היה גם מתחת ל 1225 אז באו קונים באזור ה1232-1226 היו מוכרים.לשים לב מחר ל1232 ו ל1225
    סגור
  • בונה על הפתיחה מחר, בלבד
    עורב אמיתי 13/02/2013 19:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אחר כך מאמין גם שיעלה. לא היינו בשער הזה כבר כמה חודשים, זה לא סתמי. לא יודע למה אני משתף, מפרגן לנורמלים פה, שהולכים ומתמעטים. שים לב, תגובה 68 לא שלי. נמאס לי כבר
    סגור
  • טען עוד
  • 64.
    ארביטרז עולה 0.52% + שמירה של 1225 יכול להיות חזק מחר (ל"ת)
    Dor 13/02/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 63.
    שמר על 1225 חיובי!!!המחזור הגדול יחסית 1011 קצת מעיב
    Dor סיכום יומי 13/02/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מאחר והמדד היה כבר ב1232 וסיים כמעט בנמוך היומי .לדעתי עדין קיים מומנט ל 1240 למרות שהיו מוכרים ב1232-1227. הקונים הגיעו ב1224-1223.הסיום מעל 1225 חיובי מחר יהי מאוד מעניין.בהצלחה
    סגור
  • 62.
    יום עסל יום בסל
    co007 13/02/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לכול הפרשנים , פשוט אכלתם את הכובע. לא נורא מחר יום חדש...... :-))
    סגור
  • 61.
    כבר עכשיו הקולים מתקנים יסיים אופטימי 7 נקודות למחר (ל"ת)
    udi 13/02/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    הכסף הגדול נמתא רק באופציות מעוף....תגובה 55 לא שלי... (ל"ת)
    oraemunna 13/02/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    אלביט הדמיה
    eyal 13/02/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אשששששששששש עד 1200
    סגור
  • 58.
    13..............2.................13 (ל"ת)
    13.2.13 13/02/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 57.
    הקולים יסיימו בגבוה יומי
    udi 13/02/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקנו/קניתי עשרות קולים 1220 ב 690
    סגור
  • קול 1220 לא היה היום 690 מה אתה מדבר שטויות (ל"ת)
    חיים 13/02/2013 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אני קניתי מאות ואלפים.מלאן תלפים קולים.זזזזזזזזזזזז (ל"ת)
    דודי 13/02/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמה חמור אתה יכול להיות? נמוך יומי 1100 גולם (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • udi
    udi 13/02/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1230 כמובן שנקנו 1230 וברווח אני יתבע אותך על הכינוי חמור
    סגור
  • 56.
    השקט שלפני הסערה -
    אינסוליין 13/02/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המניה בתחתית שלה.יומיים רצופים בלי מחזור. נגמרו המוכרים
    סגור
  • סיימה את העליות שלה. מכאן, רק ירידות.
    מהמר 13/02/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמכור ותברח...
    סגור
  • 55.
    אתם מבינים למה לא אופציות מעוף.
    oraemunna 13/02/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אף אחד לא יודע את אשר על ליבם של הסוחרים. אילו ידענו היינו עשירים. הכיוון הכללי הוא עליות. האופציות מתנקות כל יום. המניות תמיד נשארות.
    סגור
  • השחקנים שמעו אותך כשצעקת שיגמר ירוק... (ל"ת)
    pushkin 13/02/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מעולם ולעולם לא אדע איך יסתיים.
    oraemunna 13/02/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מתחזה שכותב בשמי. אני מניחה שהוא מתבייש בשם שלו והוא מעדיף שם איכותי כמו שלי. אז מתוך רחמים אני לא אוסרת עליו.
    סגור
  • 54.
    אני עדיין בשלי......עליות מחר.......והיום של אחוז (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הכל הפוך אצלך
    udi 13/02/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמכור את הבית ולך ללמוד
    סגור
  • תגובה אחת היום בלבד היתה שלי (ל"ת)
    די כבר . לא אני. 13/02/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    חברים לנצל את ההזדמנות לאסוף סחורה לפני פריצה של 1230
    כלכלן 13/02/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יום שישי צפי לעליה במדד מה שיגרום יום ראשון לעליות חדות
    סגור
  • 52.
    13....................2......................13 (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 13/02/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מלכה מדהימה (ל"ת)
    רן 13/02/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 51.
    טאואר
    אברהם 13/02/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר טאואר הולכת להפגיז עם דו"ח מעולה לא לפספס בהצלחה למחזיקים.
    סגור
  • 50.
    עוד היום נעלה איזה אחוז או אחוז וחצי.... (ל"ת)
    oraemunna 13/02/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    עושה רושם כי בעקבות הנתונים בארהב ב-15:30 צפויה טיסה (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • תטוס אתה , מהעיניים שלי (ל"ת)
    די כבר! לא אני. 13/02/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 48.
    היי , נראה לי שהולכים חזק למעלה, שים לב להחלשות הדולר.. (ל"ת)
    Oraemunna מ dor 13/02/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    תגובה 44 לא ממני זה מהמניאק בלי עמוד שדרה בלי שם זבל (ל"ת)
    Dor 13/02/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דור תתאפק בלי להגיב לא מורידים את הרמה של הפורום (ל"ת)
    כלכלן 13/02/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גרוזיני פלדה- מה אתה מקלל יה טמבל? זה פורום נקי (ל"ת)
    גל 13/02/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    מה קורה שוב דשדוש? (ל"ת)
    גל 13/02/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    הדאקס מצמיח כנפיים ועף, תא 25 בעקבותיו (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • את הקשקוש הזה (ל"ת)
    לא אני כתבתי. 13/02/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    מחסום 1228 נשמר בקפידה, היידה צפונה (ל"ת)
    Dor 13/02/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    ממשלה רחבה בפתח, הוא שאמרתי 1247 פקיעה (ל"ת)
    Oraemunna 13/02/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    ייגמר ירוק בוהק..... (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם את זה לא.. מה הקטע. אבל לא אכפת לי (ל"ת)
    לא אני כתבתי. 13/02/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    איזה קרב צמוד. נראה לי מאבק בין שחקנים (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • על מה ומי איזה כרב צמוד יש מסחר יומי ואז יש מוכר וקונה (ל"ת)
    אלי 13/02/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קרב על האפשרות למעלה או למטה . לקראת פקיעה
    לאלי מעורב אמיתי 13/02/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרב בק' למיטב ידיעתי. כרב זה יותר כרוב. כמו כל היום הזה.
    סגור
  • טעיתי באיות אז מה קרה מתנצל לא התכוונתי לטעות יום טוב (ל"ת)
    אלי 13/02/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    כן פייט הולכת להפגיזזזזזזזזזזזזזזזזזז!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    חברה תתעוררו 13/02/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    תמיד המניות יעבדו לטובת האופציות לכן צריך להסתפק ב5 נקו
    Oraemunna מ dor 13/02/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקודות מעוף ולמכור לא לחכות עם אופציות למהלכים גדולים זה מפתהומאוד מסוכן .כשבא שינוי מעלה או מטה לא מספיקים לבצע.לכן לקבוע נקודת יציאה לרווח ונקודת יציאה להפסד.לעולם לא נרוויח אם כך.
    סגור
  • 38.
    13.........................2........................13
    13.2.13 13/02/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין יותר עליות.מהיום רק ירידות.וזיכרו את ה-13.2.13
    סגור
  • אתה יכול להוסיף מידע ?
    עוקב בענין 13/02/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני עוקב אחרי הודעתך כשבוע ויותר, מתפעל מזה שבדיוק בתאריך היום השוק נגע בהתנגדות. אתה יכול להוסיף מידע ולבססו ? תודה מראש.
    סגור
  • 37.
    מניית אדרי -אל ומניית פולאר תקשורת
    למבינים בלבד 13/02/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסחרות הרבה פחות מההון העצמי שלהן -התפתחויות חיוביות בחברות -לא המלצה מחזיק בניירות
    סגור
  • 36.
    גמרנו לשחק. למעלה (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני הוא הגדול מכולם
    גרוזיני פלדה 13/02/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני ורק אני ורק אני הוא הגדול מכולם ! ההתמוטטות תפיל ממשלות מלחמת עולם בפתח זכרו זכרו זכרו לא 4 ולא די ולא בי ולא ביבי ולא טיבי ! קארגיס מוטחנה גדול מאוד תקרב!
    סגור
  • מסתבר ש1250 -1300
    גרוזיני פלדה 13/02/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להזיכר לך מי אמר ! מי אמר ארבע וחמש קטן ונגמר הסיפור ? אלוף האלופים הגרוזיני התותח
    סגור
  • 35.
    הגדולים מנערים שמירה של 1225 תתן למדד יכולת להמשיך
    Dor 13/02/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צפונה.שבירה של 1225 תוביל מהר ל 1210. בתחילת החודש הכתיבות היו ב 1175-1195 המדד ירד מיד ל 1172 הגדולים לא סגרו לכן הם כותבים פוטים עמוקים 1190-1200-1212. סביר שהם ימרו לסדר,והמדד ישאר מעל1225 יש מצב לפקיעה גבוהה
    סגור
  • נקוה להישאר למעלה (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    השעה רבע לאחת. מכאן למעלה יאללה (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    מגיק
    שוקן 13/02/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    +10.53 דיו דיו מגיקקקקקקקקקקק
    סגור
  • 32.
    לברוח
    המודיע 13/02/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מודיעין לא תעמוד בהתחיבות להעביר כסף...הנאיבים עדיין מאמינים באגדות
    סגור
  • 31.
    המעוף בדרך חזרה 1213
    udi 13/02/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי המלך הצפוי מאמש המעוף יחל דרכו חזרה ל 1213 ככל הנראה נגיע לשם עד מחר במהלך היום ואחר כך נקבל החלטות נוספות
    סגור
  • 30.
    מגיק
    שוקן 13/02/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    +6.89 מי אמר לאסוףףףףףףףףף
    סגור
  • 29.
    קבל ב-28. (ל"ת)
    ל-dor 13/02/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על מנת להמשיל מעלה חייב לשמור על 1225 ולא 1210 כל
    Dorמצטער לא הבנתי 13/02/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההסברים ניתנו לך כבר בתחילת שבוע .לך ללמוד אותם ותקשקש
    סגור
  • 28.
    wot goes up must go down החלה שיר. (ל"ת)
    alen parson 13/02/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    למי שאין אפריקה זכות הקיטורים נשללת (ל"ת)
    אפריקה כעוף החול 13/02/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    מגיק
    שוקן 13/02/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מגיק מדווחת על תוצאות שיא ל2012 זה הזמן להכנס למניה רגע לפני הפריצה מעלה
    סגור
  • 25.
    במקום לעסוק באופציות נצלו מניות מורדות.
    oraemunna 13/02/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשוק תנודתי, עדיף לו למשקיע הקטן לבסס תיק מניות על בסיס מניות גדולות המורדות לצרכי מדד. בחלוף זמן, הכלכלה מנצחת ומניות אלו עולות חזרה. ראה בנקים, כיל, טבע, בזן, בזק ועוד. אני אישית מנצלת התמתנויות חדות אלו.
    סגור
  • נצלו את העליות וצאו אט אט מהמניות
    זיפו 13/02/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקרוב יתחילו הניגונים על תקיפת אירן וכל השוק ייכנס להקפאה ואף מגמת ירידה שתלך ותגבר. אני ללא מניות בכלל לכן משחק בקטנה בנגזרים אך המלצתי עדיף לצאת ברווח ולהפסיד עליה של עוד 10% מאשר לצאת בפאניקה והפסדים. זו דעתי בלבד וכל אחד צריך לנהוג לפי שיקול דעתו. יום טוב. דרך אגב אני ללא פוזיציה בוחן מהצד את השוק.
    סגור
  • הבורסה בכיוון 1300.
    oraemunna 13/02/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לאט לאט ובטוח. פה עליה, שם ירידה, בסוף נכבוש את הפיסגה.
    סגור
  • מצטער שכחתי לקחת גם את הכדורים הירוקים הבוקר
    זיפו 13/02/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו כשנזכרתי לקחת אותם כבר ברור לי שהמעוף בכיוון 1300. טוב שלא נתתי עדיין הוראה לקנות שורטים, אני אחזק במקום בלונגים פי 5.
    סגור
  • לזיפו האמיתי. אני מתנצלת על שעניתי בעוקצנות. (ל"ת)
    oraemunna 13/02/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מיותר לציין שזו לא תגובתי
    זיפו 13/02/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עדיין איתן בדעתי שעדיף לצאת בעליות ולהפסיד עליה של עוד 10% מאשר לצאת בפאניקה ובהפסדים. ולזה שכותב בשמי , העלאת לי חיוך על השפתיים. נב. כבר אתמול ציינתי שהסיכויים לתיקון גדולים. אני רואה שהמעוף יורד 0.2 % . אני עדיין ללא פוזיציה. צריך ללמוד את נטיות השוק ולבחון מול התנהלות החוזים העתידיים.
    סגור
  • במקום כדורים קח משקפת ותצפה מהצד.
    oraemunna 13/02/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הגעת למסקנה שהשוק ירד מדוע אתה צריך לעמוד מהצד ולבחון. אתה מאלה שנכנסים למבחן, מקבלים את התשובות ועליהם לחבר שאלות? אז תן לנו, לאופטימיים להנות בשקט מרגעי החסד שלדעתך הם האחרונים. אל תפריע.
    סגור
  • צודקת מאד. צריך רק להבחין במניות חזקות שהורדו במכוון. (ל"ת)
    אנליסט עממי 13/02/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • משקיע צריך ידע למען הערכה.
    oraemunna 13/02/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משקיע עצמאי צריך ידע. זהו תנאי בסיסי להשקעה. ברור שעדיף מזל. אם המשקיע מתמקד על מספר מצומצם של חברות סביר שתהיה לו היכולת לצבור ידע נרחב. ידע זה יאפשר לו הערכה.
    סגור
  • 24.
    הרווח של הסוחרים הוא בנגזרים ולא במניות.
    oraemunna 13/02/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ירידה או עליה של אחוז במניות תניב לסוחרים רווח כפול ומכופל בניגזרים. הם מזיזים את המניות כרצונם למען המדד. חלק גדול מפעילות הנגזרים היא אוטומטית ולכן תפניות במדד יוצרות פעולות המסייעים לסוחרים. ההאחזות בנתונים רגעיים מטעים את החוזים עפ"י הניתוח הטכני. אני רואה במסחר איך נזרקות מניות אל מתחת לשערים של הקונים וכל זאת במטרה לשנות מדד. הסוחרים הם אלו המציבים את הביקושים ואת ההצעים.
    סגור
  • 23.
    בונוס טסה אופציה2 שלה בדרך לטיסה צפונהההההההההההההההההה (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבבבבב 13/02/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ממש מוזר שהמניה עולה והאופ רק יורדת לא מובןןן???? (ל"ת)
    בונוס 13/02/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    בונוס טסה אופציה2 שלה בדרך לטיסה צפונהההההההההההההההההה (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבבבבב 13/02/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    למה האופציה לא זזה
    בונוס 13/02/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היום וגם אתמול-לא הגיוני
    סגור
  • רק שתגיע המניה ל40 האופ טטוס. (ל"ת)
    בקשר לבונוס 13/02/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    השעה כעת 10.20-מכאן ירידות (ל"ת)
    המכונה 13/02/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • סחתיין על התיזמון (ל"ת)
    פשששששש 13/02/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הסוללה היתה מחוברת הפוך - מכאן עליות (ל"ת)
    המכונה 13/02/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ההודעה הראשונה מקורית ,השני מתחזה
    המכונה 13/02/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הירידות תמשכנה מחר יחד עם זאת הפקיעה מעל 1220 אז בלי פנטזיות
    סגור
  • עידכון השעה 13.33 מכאן למעלה
    המכוננה 13/02/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתנצל על הבילבול זורם עם המכונה
    סגור
  • 19.
    ציינו פריצת משולש ה 1225 תוביל ל 1232-1238 בהצלחה (ל"ת)
    Dorבוקר טוב לחברים 13/02/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אדון מדען...
    קוקי 13/02/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כל כך בטוח בעצמך.... ניפגש ב-16:45 וניראה אם הטכני שלך שווה משהו... סבבה?
    סגור
  • עד עכשיו הטכני "שלו" עבד מצויין... והיה בוקר אחד שצפה
    עורב אמיתי 13/02/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנגד מגמה ושמר על הכסף של כולם. בוא תכבד בבקשה...
    סגור
  • 18.
    המשך המגמה במעו"ף
    אנליסט עממי 13/02/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שימו לב שמתחילת אוקטובר 2012 ועד היום המעו"ף מדשדש בין 1177 לבין 1245. כל עוד לא נפרץ כלפי מעלה קו ההתנגדות העליון אז הדידוש יימשך, כלומר צריך לראות פריצה של 1245 נק'. כמובן שהפקיעה גם כן משפיעה על המשך המגמה. במידה והפקיעה ביום חמישי הבא תהיה מעל 1235, זה סימן שמהר מאד ישבר קו ההתנגדות העליון ולקראת סוף החודש נראה קפיצה במעו"ף לכוון 1310. יום טוב וירוק!
    סגור
  • 17.
    תקישו סרטים לצפיה ישירה בגוגל ,יותר טוב ממניות. (ל"ת)
    בא 13/02/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    רציו הודעה בכלכליסט
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 13/02/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פיצוצים למעלה.דיונים סודיים עם התורכים על הזרמת גז
    סגור
  • 15.
    פתיחה 1230.78 סגירה 1222.64 נק (ל"ת)
    מעופניק עף לנצח 13/02/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 14.
    וואוו וואוו
    השועל 13/02/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איזה מימוש הולך לבוא... וואוו וואוו
    סגור
  • 13.
    בונוס אתמול בערוץ10 הדבר הבא בביומד פלוריסטם הבאה
    ערן 13/02/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מתקן הייצור של בונוס צפוי להכיל שלושה אגפים. הראשון שבהם ישמש את החברה בניסיים הקליניים. החלק השני מתוכנן להכיל את מרכז המחקר והפיתוח. האגף השלישי הוא המטה המרכזי של ההנהלה אשר ממנו היא תוכל לפקח על מרכז הפיתוח הנמצא בארה"ב. בבונוס מציינים כי הקמתו של מרכז הייצור לוותה בתהליך ממושך של תכנון מפורט, זאת מתוך מטרה להבטיח את עמידתו של תהליך הייצור בתנאי ייצור נאותים, זאת בהתאם לרשויות הרגולטוריות. השלמת מתקן הייצור ייאפשר לחבר לייצר שתלי עצם אנושית לטובת ניסויים קליניים. בחברה מדגישים כי הניסויים הקליניים (ככל הנראה בבני אדם) צפויים להתחיל בתוך מספר חודשים, זאת בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים. לדברי החברה, בעתיד מתוכננת הרחבה של מתקן הייצור כך שיוכל לא רק לספק שתלי עצם עבור ניסויים קליניים, אלא גם עבור ייצור מסחרי. בהודעתה, מספקת חברת בונוס מפרטים גם כיצד יתבצע תהליך הייצור של שתלי העצם. התליך יחל במרפאה שם תילקח מהמטופל רקמת שומן ודגימת דם. הדגימות יועברו אל מרכז הייצור שבו יפיקו תאי גזע בוגרים ולאחר כחודש תתקבל במרכז הייצור שתל עצם אנושית חיה. חברת בונוס נכנסה לבורסה באמצעות מיזוג
    סגור
  • 12.
    לא לעולם חוסן
    עורב מזויף 13/02/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לכל החבר'ה עם הקולים לא לשכוח שלפעמים החגיגה נגמרת, בקרוב גם אצלנו... זה הזמן לצאת לפני שיהיה מאוחר!!
    סגור
  • לפחות בחרת שם שונה.. אהבתי (ל"ת)
    עורב אמיתי 13/02/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    חברת תאי הגזע צפויה להשלים כבר במחצית הראשונה של השנה א
    ערן 13/02/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חברת תאי הגזע צפויה להשלים כבר במחצית הראשונה של השנה את בניית מרכז הייצור בשטח של 750 מ"ר. בעתיד מתכננת החברה להרחיב את מפעל הייצור גם לשימושים מסחריים חברת בונוס ביוגרופ שוב מתעוררת היום לחיים ומזנקת ב-20%. הסיבה: חברת הביומד מעדכנת כי החלה בהקמת מרכז ייצור לעצמות אנושיות בפארק מת"מ בחיפה. מרכז הייצור ישתרע על שטח כולל של 750 מ"ר והוא צפוי להיות מושלם במחצית הראשונה של השנה. בונוס לא מספקת נתונים כמותיים מהי עלות ההקמה של מרכז הייצור. חברת בונוס ביוגרופ היא חברת תאי הגזע אשר מנסה לפתח עצמות אנושיות לפי הזמנה מראש, בהתאמה אישית. בחברה מקווים כי המוצר הסופי ייאפשר להשלים למטופלים חסר של עצמות. בתגובה לדיווחים, http://inv.bizportal.co.il/web/biznews02.shtml?mid=352095
    סגור
  • עדיין שווה כניסה???
    אלי מיזרחי 13/02/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה דעתכם??
    סגור
  • לדעתי להמתין על הגדר יתכן מימוש קטן (ל"ת)
    ערן 13/02/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אין להם כסף בקרוב הנפקה (ל"ת)
    מני 13/02/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • יש להם ערימות של מליונים בנוסף מימוש אופציה1 הכניסה
    ערן 13/02/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להם הרבה כסף
    סגור
  • 10.
    חברת תאי הגזע צפויה להשלים כבר במחצית הראשונה של השנה א
    ערן 13/02/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חברת תאי הגזע צפויה להשלים כבר במחצית הראשונה של השנה את בניית מרכז הייצור בשטח של 750 מ"ר. בעתיד מתכננת החברה להרחיב את מפעל הייצור גם לשימושים מסחריים חברת בונוס ביוגרופ שוב מתעוררת היום לחיים ומזנקת ב-20%. הסיבה: חברת הביומד מעדכנת כי החלה בהקמת מרכז ייצור לעצמות אנושיות בפארק מת"מ בחיפה. מרכז הייצור ישתרע על שטח כולל של 750 מ"ר והוא צפוי להיות מושלם במחצית הראשונה של השנה. בונוס לא מספקת נתונים כמותיים מהי עלות ההקמה של מרכז הייצור. חברת בונוס ביוגרופ היא חברת תאי הגזע אשר מנסה לפתח עצמות אנושיות לפי הזמנה מראש, בהתאמה אישית. בחברה מקווים כי המוצר הסופי ייאפשר להשלים למטופלים חסר של עצמות. בתגובה לדיווחים, http://inv.bizportal.co.il/web/biznews02.shtml?mid=352095
    סגור
  • 9.
    די מדיקל אופציה4 צפוייה להגיב חזק בעקבות המניה אתמול
    ערן 13/02/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שזינקה ב-17%
    סגור
  • 8.
    בונוס אופציה2 כסף על הריצפה פוטנציאל ל-1300%רווח..פשוט
    נירו אקספרס 13/02/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בונוס אופציה2 כסף על הריצפה פוטנציאל ל-1300%רווח..פשוט מאוד לאחר הכתבה אתמול בלילה כלכלי של שי מרצקי הדרך סלולה לשער120 אגורות..האופציה2 של בוהוס ביו גרופ במחיר ריצפה בהצלחה.
    סגור
  • 7.
    בונוס אופציה2 כסף על הריצפה פוטנציאל ל-1300%רווח
    נירו אקספרס 13/02/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בונוס אופציה2 כסף על הריצפה פוטנציאל ל-1300%רווח..פשוט מאוד לאחר הכתבה אתמול בלילה כלכלי של שי מרצקי הדרך סלולה לשער120 אגורות..האופציה2 של בוהוס ביו גרופ במחיר ריצפה בהצלחה.
    סגור
  • 6.
    ברינסוויי בדרך להמשך ירידות,לשער ארעבת אלפים.
    T 13/02/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ולמרות שתיכף להקת המעריצים תתחיל לקטול אותי, תזכרו, היא בדרך לתיקון רציני.
    סגור
  • 5.
    היום מעוף יגע ב1132 עד1134 ואחכ ירידות
    שבי 13/02/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יתחיל ירידות לכיוון 1210
    סגור
  • איך הגעת ל 1132? (ל"ת)
    גל 13/02/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    סנופי מתקרב ל 1600 והמעוף אחריו
    עילוי ירוק 13/02/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראלי מסביב לעולם והמעוף בין הבולטים. גם המשיקעים הקטנים הבינו שהעתיד נמצא בבורסה וממשיכים להזרים עוד ועוד כספים ולקנות הכל לפי עצות האנליסטים שפוגעות בול. כבר אין מה לפחד ובטח שלא צריך לשמוע למלעיזים שמנבאים כל יום שמחר תהיה קריסה וגם עוד אחת בשבוע הבא וגם בחודש הבא מלחמת עולם. הרב כבר הבין לבד למי להאמין.
    סגור
  • 3.
    מניית טבע.
    oraemunna 13/02/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניית טבע מתקנת אט אט. לרבים ישנה רתיעה ממניה זו. טעות בידם. הארגון מחדש הופך את טבע מחברה ענק ובעלת נוכחות לחברה קטנה יותר עם דגש ליעילות. המשאבים הופנו לגודל יופנו בחלקם למשקיעים. ברגע האחרון לפני הדוח מכרתי את אחזקותי בה והצטערתי. אחרי הדוח, רכשתי מנה הגונה ממנה מתוך הערכה שמישהו פה טועה. מתוך מעקב של הרבה זמן אחריה אין לי ספק שאוספים אותה. להערכתי היא בפתחה של עליה משמעותית. נראה לי שאחזיק בה זמן רב.
    סגור
  • אל תיבני על טבע ,מנייה גרועה המלווה בניהול כושל ....
    זכרוני 13/02/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל מי ששם כספו על מניית טבע שם את כספו על קרן הצבי,המנייה הזו "נאספת" כבר למעלה מ-10 שנים והתוצאה ירידות כך יהיה גם בעשור הבא .....
    סגור
  • זכרוני. ימים יגידו.
    oraemunna 13/02/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרתיעה ממניה זו מובנת. המניה לא שיקפה את מצב החברה. תיקון תדמית המניה זו אחת ממטרות שינוי האסטרטגיה. קבעתי לעצמי סייגים לאחזקת ובמידה ואצטרך לשנות העאכתי לגביה אמכור אותה.
    סגור
  • 2.
    אתמול כל הנפט כל הנפט ירוק חזק
    לא יאומן עם רציו 13/02/2013 08:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חוץ מרציו כבר כמה ימים ובכלל בתקופה האחרונה הנפט עלה חזק ורציו היחידה שיורדת למה עם היו כל כך הרבה כתבות מצויינות
    סגור
  • 1.
    חיים בסרט! (ל"ת)
    מגן הציבור 13/02/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור