רשות המיסים: קבענו פגישות עם 100 מתוך 3000 פונים ל"מלשינון"

יו"ר רשות המסים, דורון ארבלי, סיכם היום (ג') שבוע ראשון של פעילות "קו הצדק". " עד עתה הגיעו לקו 3000 פניות של אזרחים
 |  (13)
דורון ארבלי, צילום: משרד האוצר
יו"ר רשות המסים, דורון ארבלי, סיכם היום (ג') שבוע ראשון של פעילות "קו הצדק" (המלשינון) באירוע "מדברים גורדון. לפי דבריו של ארבלי, עד עתה הגיעו לקו 3000 פניות של אזרחים, 80 אחוז מתוכן אנונימיות ועשרים אחוז מזוהות.

ארבלי הוסיף ואמר שפקידי רשות המיסים כבר קבעו 100 פגישות עם פונים בנסיון לברר את היקף העלמות המס עליהם דיווחו בקו, וכי פונים מזוהים, שהמידע שמסרו יוביל להרשעות, יתוגמלו בכסף.

במהלך נאומו התייחס להיקף ההון השחור בישראל: "ההיקף גדול מהממוצע במדינות ה-OECD. בבתי המשפט בישראל מתנהלים תיקי מס בשווי כולל של 16 מיליארד שקלים".

יו"ר רשות המסים התייחס גם לטרנד ההשקעה של ישראלים בנדל"ן בחו"ל ואמר כי נערך מעקב אחר ישראלים שרכשו נכסים, במיוחד בארה"ב, וכי מידע על מעלימי המס לכאורה מועבר בין רשויות המס על בסיס קבוע.
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מה מספר הטלפון של מלשינון? אני רוצה להתקשר.
    איציק 13/02/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה מספר הטלפון של מלשינון? אני רוצה להתקשר.
    סגור
  • 12.
    אין תקוה למלשינים אל תעשו זאת= שהממשלה תגנוב פחות
    44 13/02/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיקחו כסף מהפילפיניות שהתעשרו פה וחוגגות חופשי
    סגור
  • 11.
    מחפשים חיים קלים /דו"ח למס הכנסה לכל אזרח (ל"ת)
    פריד היהודי 13/02/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    הפיתרון האולטימטיבי לסכסוכי שכנים...
    שושה 13/02/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה ברור
    סגור
  • 9.
    כל-הכבוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    איש היי-טק 13/02/2013 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד על המבצע !! צריך לקחת מס-אמת גם ממי שלא נוח לקחת. הכי פשוט לעלול ולעלות מס מהשכירים. קשה לגלות את ה"רמאים". כל הכבוד למדינה !
    סגור
  • 8.
    בחברות ממשלתיות נמלים חשמל מקורות אין ביצים לטפל
    המטיף 13/02/2013 03:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא צריך מלשינון עובדי הנמלים חברת חשמל ומקורות עושקים וגונבים את כספי המדינה ואף אחד לא עושה כלום בנידון. פתאום עודף מוטבציה לחפש מתחת לשטיח קודם תנקו מעל השטיח ותתנו דוגמא אישית .
    סגור
  • 7.
    מלשינון: עוד ״הברקה״ גאונית של הצמד ביבי/ שטייניץ
    הולך להקיא 13/02/2013 00:19
    הגב לתגובה זו
    7 2
    צורה לכם !!! במקום להדיח מדינה שלמה להלשנות,הגדילו את העונשים על העבריינים ותשיגו תוצאות הרבה יותר טובות............ בושה וחרפה ל״עם הנבחר״
    סגור
  • 6.
    צריך לטפוס את מעלימי המס קטנים כגדולים
    טוב מאוד 13/02/2013 00:08
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אני עצמאי בעצמי ולא מוכן לקבל את העובדה שחצי מהעסקאות במדינה הזו לא עוברות דרך המדינה ואנשים לא משלמים מעמ ומס ומתעשרים על חשבון האחרים נמאס מכל אלה - לתפוס את כולם ושילמדו לשלם מיסים
    סגור
  • 5.
    איכס! (ל"ת)
    גולדמן 12/02/2013 23:39
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 4.
    אדם לאדם זאב, איש על שכנו ילשין בארץ אוכלת יושביה. (ל"ת)
    יואב 12/02/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 3.
    למלשינים אין תקווה בושה וחרפה למדינה שמעודדת
    דורון 12/02/2013 22:49
    הגב לתגובה זו
    11 3
    אנשים להלשין 90 אחוז מה מלשינים דוברי שקר כל עסק שנמצא בתחרות יוכל כעט לפגוע בשכנו אוי לנו ולחברה שלנו תתבישו
    סגור
  • 2.
    להעיב על מעמד הביניים
    תפסיקו 12/02/2013 22:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואז לא יהיו העלמות מיסים
    סגור
  • 1.
    חרא מדינה מעודדת מלשנים 60 אחוז מס (ל"ת)
    שמיל 12/02/2013 22:01
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור